Рішення
від 20.12.2010 по справі 5/160/10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.12.10 Справа № 5/160/10

Суддя К.В. Проскуряко в

За позовом Запорізь кого обласного територіальн ого відділення Антимонополь ного комітету України (69107, м. За поріжжя, пр. Леніна, 164)

До відповідача Фізич ної особи- підприємця О СОБА_2 (АДРЕСА_1)

про стягнення штраф у у розмірі 2 690, 00 грн.

Суддя Проскуряков К.В.

Представники:

Від позивача: Рєзнік В .А., довіреність №155 від 03.09.2010 р.

Голубова І.О., довіреність №190 від 11.10.2010 р.

Від відповідача: не з' я вився

СУТНІСТЬ СПОРУ:

22.10.2010 р. до господарськог о суду Запорізької області н адійшла позовна заява Запорі зького обласного територіал ьного відділення Антимонопо льного комітету України до Фізичної особи - підприєм ця ОСОБА_2 про стягнення ш трафу та пені у розмірі 2 690, 00 грн .

Ухвалою суду від 22.10.2010 р. поруш ено провадження у справі №5/160/10 , розгляд якої призначено на 29 .11.2010 р. Ухвалою від 29.11.2010 р. розгляд справи відкладено на 20.12.2010 р. У с удовому засіданні від 20.12.2010 р. з а згодою представників позив ача судом оголошено вступну та резолютивну частини рішен ня.

Позивачем було заявлено кл опотання про розгляд справи без застосування технічних з асобів фіксації судового про цесу.

Позивач підтримав заявлен і позовні вимоги в повному об сязі з підстав викладених в п озовній заяві від 19.10.2010 р. за вих . №04-29.2/04-4218 та просить суд стягнут и з ФОП ОСОБА_2 2 000, 00 грн. штра фу за порушення законодавств а про захист економічної кон куренції, передбачене п. 1 ст. 50, ч. 3 ст. 6 Закону України “Про за хист економічної конкуренці ї” у вигляді антиконкурентни х узгоджених дій суб' єктів господарювання шляхом вчине ння схожих дій на ринку послу г з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загаль ного користування № 4 “ЗОШ №7 - Залізничний вокзал” міста Бе рдянська, що здійснюються в р ежимі маршрутного таксі, які призвели до усунення конкур енції, при цьому аналіз ситуа ції на ринку товару спростов ує наявність об' єктивних пр ичин для вчинення таких дій, я ке підтверджено рішенням адм іністративної колегії Запор ізького обласного територіа льного відділення Антимоноп ольного комітету України від 28.04.2010 № 21-рш та 690,00 грн. пені за прос трочення сплати штрафу.

Відповідач у судове засіда ння від 20.12.2010 р. вдруге не з' яви вся, про причини неявки суд не повідомив. Клопотань про роз гляд справи без його участі а бо про відкладення розгляду справи на адресу суду не надх одило. Відзив на позовну заяв у та документи, витребувані у хвалою господарського суду З апорізької області від 22.10.2010 р. відповідачем не надано. Про д ату, час та місце призначеног о судового засідання відпові дач був повідомлений своєчас но та належним чином, шляхом н аправлення на його адресу ві дповідних ухвал.

В матеріалах справи містит ься повідомлення про врученн я поштового відправлення № 0794 6562 від 25.10.2010 р, відповідно до яког о відповідач 30.10.2010 р. отримав ух валу господарського суду Зап орізької області від 22.10.2010 р. № 5/1 60/10 про порушення провадження у справі.

Відповідно до ст. 75 Господар ського процесуального кодек су України, якщо відзив на поз овну заяву і витребувані гос подарським судом документи н е подано, справу може бути роз глянуто за наявними в ній мат еріалами.

Розглянувши та дослідивши матеріали справи, заслухавш и представника позивача, суд ,

ВСТАНОВИВ:

З матеріалів справи вб ачається, що рішенням Адміні стративної колегії Запорізь кого обласного територіальн ого відділення Антимонополь ного комітету України від 28.04.20 10 р. № 21-рш у справі № 04/36-09 “Про визн ання вчинення порушення зако нодавства про захист економі чної конкуренції та накладен ня штрафу” визнано, що ФОП О СОБА_2 в лютому 2009 порушив зак онодавство про захист економ ічної конкуренції.

Визнано дії ФОП ОСОБА_2, щ о полягали у підвищенні у лют ому 2009 року тарифу на перевезе ння пасажирів на автобусному маршруті загального користу вання № 4 "ЗОШ № 7 - Залізничний вокзал" міста Бердянська з 1,50 г рн. до 1,70 грн. порушенням законо давства про захист економічн ої конкуренції, передбаченим п. 1 ст. 50, ч. 3 ст. 6 Закону України « Про захист економічної конку ренції», у вигляді антиконку рентних узгоджених дій суб' єктів господарювання шляхом вчинення схожих дій на ринку послуг з перевезення пасажи рів на автобусному маршруті загального користування № 4 "З ОШ № 7 - Залізничний вокзал" мі ста Бердянська, що здійснюют ься в режимі маршрутного так сі, які призвели до усунення к онкуренції, при цьому аналіз ситуації на ринку товару спр остовує наявність об' єктив них причин для вчинення таки х дій.

За вчинення зазначеного по рушення, згідно з ч. 2 ст. 52 Закон у України “Про захист економ ічної конкуренції”, ФОП ОСО БА_2 притягнуто до відповід альності у вигляді штрафу у р озмірі 2 000 (дві тисячі) грн. 00 коп .

Рішення Адміністративної колегії мотивовано наступни м.

Виконавчий комітет Бердян ської міської ради відповідн о до ст. 44 Закону України “Про а втомобільний транспорт” та п ункту 4 “Порядку проведення к онкурсу з перевезення пасажи рів на автобусному маршруті загального користування”, за твердженого постановою Кабі нету Міністрів України від 03.1 2.2008 за № 1081 є єдиним замовником (о рганізатором) перевезень на автобусних маршрутах загаль ного користування у місті Бе рдянську.

Відповідно до статті 43 Зако ну України “Про автомобільни й транспорт” визначення авто мобільного перевізника на ав тобусному маршруті загально го користування здійснюєтьс я виключно на конкурсних зас адах.

Виключні права діяти на рин ку послуг з перевезення паса жирів на маршруті № 4, відповід но до результатів конкурсу, п роведеного Виконкомом 24.03.2006, зг ідно з рішенням Бердянської міської ради від 28.02.2006 № 4 “Про за твердження Порядку проведен ня конкурсу на перевезення п асажирів на автобусних маршр утах м. Бердянська та умов зді йснення автомобільних пасаж ирських перевезень в м. Бердя нськ набули: ФОПОСОБА_33, ФО П ОСОБА_6, ФОП ОСОБА_7, ФО П ОСОБА_8, ФОПОСОБА_34, ФО П ОСОБА_10, ФОП ОСОБА_11, Ф ОП ОСОБА_12, ФОП ОСОБА_13, ФОП ОСОБА_14, ФОП ОСОБА_15 , ФОП ОСОБА_16, ФОПОСОБА_35 , ФОП ОСОБА_18, ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_20, ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_22, ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24,ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26, ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_28, ФОП ОСОБА_29 , ФОП ОСОБА_30, ФОП ОСОБА_31 , ФОП ОСОБА_32 та ФОП ОСОБА _2

Перевезення пасажирів ФОП ОСОБА_2 здійснює на підст аві укладеного договору з Ви конкомом на перевезення паса жирів на автобусних маршрута х загального користування в режимі маршрутного таксі в м . Бердянськ.

Вартість проїзду на автобу сних маршрутах загального ко ристування, що працюють в реж имі маршрутного таксі, розра ховується (калькулюється) ав томобільними перевізниками самостійно, та встановлюєть ся (змінюється) за погодження м з виконавчим органом Ради в ідповідного рівня.

Пунктом 6 наказу Міністерст ва транспорту України від 05.02.20 01 № 65 “Про затвердження методи чних рекомендацій з формуван ня собівартості перевезень ( робіт, послуг) на транспорті” визначено, що калькулювання собівартості - це визначенн я розміру витрат. Метою облік у витрат і визначення собіва ртості перевезень (робіт, пос луг) є своєчасне, повне та дост овірне визначення фактичних витрат на їх виконання, обчис лення фактичної собівартост і окремих видів перевезень (р обіт, послуг), здійснення конт ролю за використанням матері альних, трудових та грошових ресурсів (п. 8 наказу №65). При зді йсненні планування, обліку т а калькулювання собівартост і перевезень повинно бути за безпечене повне зіставлення планових та звітних (фактичн их) даних щодо витрат.

Наказом Міністерства тран спорту України від 25.06.2003 №461 затв ерджені Методичні рекоменда ції визначення рівня тарифів на послуги пасажирського ав тотранспортного загального користування (далі - Методи чні рекомендації).

Відповідно до пунктів 1.2., 1.3., 2.6 методичних рекомендацій, ос танні розроблені з урахуванн ям Законів України “Про авто мобільний транспорт”, “Про ц іни та ціноутворення” та “Пр о оподаткування прибутку під приємств”, Наказу №65 з метою: з абезпечення єдиного методич ного підходу і порядку визна чення рівня тарифів, їх прозо рості і прогнозованості; ств орення рівних економічних ум ов для діяльності на ринку па сажирських транспортних пос луг суб' єктів господарюван ня всіх форм власності; захис ту прав споживачів пасажирсь ких послуг - пасажирів; пере візників, які надають послуг и з перевезень пасажирів на а втобусних маршрутах загальн ого користування.

Згідно із пунктом 1.4 Методич них рекомендацій їх дія поши рюється на всіх суб' єктів г осподарювання, які здійснюют ь перевезення пасажирів авто мобільним транспортом загал ьного користування.

Пунктом 1.5. Методичних реком ендацій визначено: порядок ф ормування тарифів на автобус ні перевезення маршрутами за гального користування в місь кому, приміському і міжміськ ому сполученнях з урахування м конкретних умов експлуатац ії; порядок розрахунків собі вартості перевезень на основ і економічно обгрунтованих в еличин витрат; порядок розра хунку тарифів на автобусні п еревезення в міському і прим іському сполученнях з урахув анням обсягів перевезень піл ьгових категорій пасажирів т а фінансових можливостей від повідних бюджетів щодо відшк одування втрат доходів перев ізників.

Величина тарифу перевезен ня одного пасажира визначаєт ься з урахуванням середньої відстані поїздки одного паса жира, яка встановлюється за д аними обстеження пасажиропо токів, коефіцієнта використа ння пасажиромісткості.

Реальні умови експлуатаці ї автобусів на конкретних ма ршрутах ураховуються через п оказники, які визначають опт имальність вибору типу рухом ого складу для роботи на конк ретному маршруті, з урахуван ням реального пасажиропоток у.

Таким чином, формування вар тості послуг з перевезень па сажирів автомобільним транс портом суб' єктами господар ювання - автоперевізниками повинно здійснюватися з ура хуванням фактичних витрат ко нкретного перевізника, незал ежно від форми власності і пі дпорядкування, з урахуванням технологічних і організацій них особливостей кожного авт оперевізника, реального паса жиропотоку на маршруті.

Зазначене вище підтверджу є неможливість одночасного п ідвищення цін (вартості посл уг з перевезення пасажирів) н а ринку перевезення пасажирі в автомобільним транспортом загального користування у р ежимі руху маршрутного таксі в м. Бердянську з 1,50 грн. до 1,70 грн . без попереднього узгодженн я вартості цих послуг між сам ими перевізниками.

Тому, зміна тарифів на перев езення пасажирів на автобусн их маршрутах загального кори стування, що працюють у режим і маршрутного таксі у місті Б ердянськ, фізичними особами - підприємцями (суб' єктами господарювання не комунальн ої форми власності) можлива т ільки за погодженням з Викон комом.

У зв' язку з розглядом спра ви проведено дослідження рин ку надання послуг з перевезе ння пасажирів на маршруті № 4 м іста Бердянськ, відповідно д о Методики визначення монопо льного (домінуючого) станови ща суб' єктів господарюванн я на ринку, затвердженої розп орядженням Антимонопольног о комітету України від 05.03.2002 р. з а №49-р, зареєстрованої в Мініс терстві юстиції України 01.04.2002 з а № 317/6605.

Товарними межами ринку є по слуги з перевезення пасажирі в на автобусному маршруті за гального користування №4 "ЗОШ №7 - Залізничний вокзал”" міс та Бердянська, який за резуль татами конкурсу обслуговуют ь перевізники.

Територіальними межами ри нку є територія проходження автобусного маршруту загаль ного користування № 4 "ЗОШ №7 - Залізничний вокзал" міста Бе рдянська, який за результата ми конкурсу обслуговують пер евізники.

Маршрут № 4, що працює у режим і маршрутного таксі, є єдиним прямим маршрутом, що з' єдну є початковий і кінцевий пунк ти маршруту (№ 4 "ЗОШ №7 - Залізн ичний вокзал"), інші режими рух у автотранспорту на маршруті № 4 у досліджувальний період в ідсутні. Отже, для споживачів , які бажають отримати послуг и з перевезення в межах цього маршруту з початковим пункт ом "ЗОШ №7" і кінцевим пунктом п ризначення санаторій "Залізн ичний вокзал”, немає можливо сті скористатися альтернати вними видами транспорту (наз емним комунальним електротр анспортом чи іншими автобусн ими маршрутами (як звичайног о режиму руху, так і маршрутно го таксі) у зв' язку із відсут ністю альтернативних переве зень між цими пунктами за виз наченим маршрутом руху.

Часовими межами ринку визн ачено квітень 2006 року - І півріч чя 2009 року.

Бар' єрами для вступу на ри нок нових суб' єктів господа рювання є законодавчо встано влена вимога щодо визначення перевізників на автобусних маршрутах загального корист ування виключно на конкурсни х засадах та необхідність от римання ліцензії для здійсне ння господарської діяльност і з перевезення пасажирів.

Аналіз структури ринку сві дчить, що на ринку послуг з пер евезення пасажирів на автобу сному маршруті загального ко ристування № 4 "ЗОШ №7 - Залізн ичний вокзал" міста Бердянсь ка фактично діяли 29 суб' єкти господарювання: ФОП ОСОБА_ 33, ФОП ОСОБА_6, ФОП ОСОБА _7, ФОП ОСОБА_8, ФОП ОСОБА _34, ФОП ОСОБА_10, ФОП ОСОБ А_11, ФОП ОСОБА_12, ФОП ОСО БА_13, ФОП ОСОБА_14, ФОП ОС ОБА_15, ФОП ОСОБА_16, ФОП О СОБА_35, ФОП ОСОБА_18, ФОП ОСОБА_19, ФОП ОСОБА_20, ФОП ОСОБА_21, ФОП ОСОБА_22, ФОП ОСОБА_23, ФОП ОСОБА_24,ФОП ОСОБА_25, ФОП ОСОБА_26, ФОП ОСОБА_27, ФОП ОСОБА_28, ФОП ОСОБА_29, ФОП ОСОБА_30, ФОП ОСОБА_31, ФОП ОСОБА_32 та ФО П ОСОБА_2

Підвищення тарифу не було п огоджено.

В поясненнях щодо підстав д ля самостійного підвищення т арифу на перевезення пасажир ів на маршруті № 4 ФОП ОСОБА_2 зазначив п. 5.6. договору на пе ревезення пасажирів на автоб усному маршруті загального к ористування в режимі маршрут ного таксі м. Бердянськ.

Відповідно до п. 5.6. договору у разі виникнення форс-мажор них обставин (підвищення вар тості ПММ більше ніж на 30 % від о станньої розрахункової і т.п .) перевізник має право здійсн ювати пасажирські перевезен ня за тимчасово встановленим тарифом, в період виконання п роцедури погодження тарифу, згідно з вимогами діючого за конодавства.

Головною причиною підвище ння тарифу на перевезення на Маршруті №4 в лютому 2009 року до 1,70 грн. стало підвищення варто сті палива.

За результатами аналізу го сподарської діяльності в 2008 п еревізників на міських маршр утах м. Бердянська, встановле но, що фактична собівартість перевезення 1 пасажира, питом а вага витрат на паливо у виро бничій собівартості перевез ень у кожного перевізника є р ізною і коливається в межах, в ідповідно: собівартість пере везення 1 пасажира від 0, 65 грн. д о 1, 33 грн., питома вага витрат на паливо у виробничій собівар тості перевезень від 16, 83 % до 68,03 % .

Фактичні витрати (собіварт ість) перевізників на переве зення пасажирів є різними, ос кільки залежать від фактично ї кількості перевезених паса жирів, від організації вироб ничого процесу - наявності о сновних фондів (гаражів, ремо нтних баз, будівель, обладнан ня), від ступеню зношеності ав томобілів, їх пасажиромісткі сть, застосовуваного пальног о, умов забезпечення технічн ого і санітарного стану тран спортних засобів перед виїзд ом на маршрут тощо.

За таких обставин, об' єкти вних причин для підвищення т арифів на перевезення пасажи рів в режимі маршрутного так сі у лютому 2009 року до однаково го рівня - 1, 70 грн. у суб' єктів господарювання не було.

Відповідно до п. 33 Правил роз гляду заяв і справ про поруше ння законодавства про захист економічної конкуренції, за тверджених розпорядженням А нтимонопольного комітету Ук раїни від 19.04.1994 № 5, зареєстрован их у Міністерстві юстиції Ук раїни 06.05.1994 за № 90/299, ФОП ОСОБА_2 листом від 29.04.2010 р. № 04-29.3/03-2024 було на діслано витяг з рішення адмі ністративної колегії Запорі зького обласного територіал ьного відділення “Про визнан ня вчинення порушення законо давства про захист економічн ої конкуренції та накладення штрафу” від 28.04.2010 р. №21-рш для над ання відповідачем доказів, к лопотань, пояснень та запере чень стосовно результатів ро згляду справи.

Відділенням поштового зв' язку зазначене поштове відпр авлення було повернуто відпр авнику - 25.06.2010 р. по причині відсу тності ФОП ОСОБА_2 за вказ аною адресою та закінченням терміну зберігання.

Оцінивши представлені док ази у їх сукупності, вважаю, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Пунктом 1 ст. 3 Закону України "Про Антимонопольний коміте т України" від 26.11.1993 № 3659-ХП (далі З акон) передбачено, що одним з о сновних завдань Антимонопол ьного комітету України є уча сть у формуванні та реалізац ії конкурентної політики в ч астині здійснення державног о контролю за дотриманням за конодавства про захист еконо мічної конкуренції на засада х різності суб'єктів господа рювання перед законом та прі оритету прав споживачів, зап обігання, виявлення і припин ення порушень законодавства про захист економічної конк уренції.

Пунктами 1, 4, 15 ч. 1 ст. 7 зазначен ого Закону визначено, що у сфе рі здійснення контролю за до триманням законодавства про захист економічної конкурен ції Антимонопольний комітет України має повноваження ро зглядати заяви і справи про п орушення законодавства про з ахист економічної конкуренц ії та проводити розслідуванн я за цими заявами і справами; п еревіряти суб'єкти господарю вання, об'єднання, органи влад и, органи місцевого самовряд ування, органи адміністратив но-господарського управлінн я та контролю щодо дотриманн я ними вимог законодавства п ро захист економічної конкур енції та під час проведення р озслідувань за заявами і спр авами про порушення законода вства про захист економічної конкуренції; звертатися до с уду з позовами, заявами і скар гами у зв'язку із застосуванн ям законодавства про захист економічної конкуренції, а т акож із запитами щодо наданн я інформації про судові спра ви, що розглядаються цими суд ами відповідно до законодавс тва про захист економічної к онкуренції.

Запорізьким обласним терв ідділенням Антимонопольног о комітету України розглянут а справа № 04/36-09 про порушення за конодавства про захист еконо мічної конкуренції з боку ФО П ОСОБА_2 .

Адміністративною колегією Запорізького обласного терв ідділення Антимонопольного комітету України було прийн ято рішення від 28.04.2010 р. № 21-рш “Пр о визнання вчинення порушенн я законодавства про захист е кономічної конкуренції та на кладення штрафу” з боку Фіз ичної особи - підприємця ОСОБА_2.

Зазначеним рішенням дії ФО П ОСОБА_2, що полягають у пі двищенні у лютому 2009 року тари фу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті зага льного користування № 4 "ЗОШ № 7 - Залізничний вокзал" міста Бердянська з 1,50 грн. до 1,70 грн. по рушенням законодавства про з ахист економічної конкуренц ії, передбаченим п. 1 ст. 50, ч. 3 ст. 6 Закону України «Про захист е кономічної конкуренції», у в игляді антиконкурентних узг оджених дій суб' єктів госпо дарювання шляхом вчинення сх ожих дій на ринку послуг з пер евезення пасажирів на автобу сному маршруті загального ко ристування №4 ""ЗОШ № 7 - Залізн ичний вокзал" міста Бердянсь ка, що здійснюються в режимі м аршрутного таксі, які призве ли до усунення конкуренції, п ри цьому аналіз ситуації на р инку товару спростовує наявн ість об' єктивних причин для вчинення таких дій.

За вчинення зазначеного по рушення, згідно з ч. 2 ст. 52 Закон у України “Про захист економ ічної конкуренції”, ФОП ОСО БА_2 притягнуто до відповід альності у вигляді штрафу у р озмірі 2 000 (дві тисячі) гривень.

Частиною 2 ст. 56 Закону Україн и "Про захист економічної кон куренції” передбачено, що рі шення та розпорядження орган ів Антимонопольного комітет у України, голів його територ іальних відділень є обов'язк овими до виконання.

Витяг з рішення адміністра тивної колегії Запорізького обласного територіального в ідділення від 28.04.2010 р. №21-рш, яке н адіслане Запорізьким обласн им тервідділенням АМК Україн и рекомендованим листом від 29.04.2010 р. № 04-29.3/03-2024 був повернутий на адресу відправника із зазна ченням причини - за закінчен ням строку зберігання.

Статтею 24 Закону України “П ро Антимонопольний комітет У країни” від 26.11.1993 №3659-XII визначено , що рішення та розпорядження , що приймаються органами Ант имонопольного комітету Укра їни, головами його територіа льних відділень відповідно д о законодавства про захист е кономічної конкуренції, нада ються особам, які беруть учас ть у справі, у вигляді їх копій , посвідчених у порядку, встан овленому законодавством. Осо бливості порядку надання та оприлюднення рішень, розпоря джень встановлюються законо давством про захист економіч ної конкуренції.

Частиною 1 ст. 56 Закону Україн и “Про захист економічної ко нкуренції” від 11.01.2001 р. №2210-III пере дбачено, що рішення та розпор ядження органів Антимонопол ьного комітету України, голі в його територіальних відділ ень надається для виконання шляхом надсилання або вручен ня під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.

У разі, якщо вручити рішення , розпорядження, немає можлив ості, зокрема, внаслідок: відс утності фізичної особи за ос таннім відомим місцем прожив ання, то рішення, розпоряджен ня органів Антимонопольного комітету України вважається таким, що вручене відповідач у, через десять днів з дня опри люднення інформації про прий няте рішення, розпорядження в офіційному друкованому орг ані (газета Верховної Ради Ук раїни "Голос України", газета К абінету Міністрів України "У рядовий кур'єр", "Офіційний віс ник України", друковані видан ня відповідної обласної ради за останнім відомим місцем п роживання чи місцем реєстрац ії, юридичної адреси відпові дача).

У зв' язку з тим, що зазначе ний витяг неможливо було вру чити ФОП ОСОБА_2 Запорізьк е обласне територіальне відд ілення Антимонопольного ком ітету України рішення від 28.04.20 10 р. №21-рш опублікувало в газеті “Запорізька правда” від 15.07.2010 р . Таким чином, відповідно до ч. 1 ст. 56 Закону України “Про захи ст економічної конкуренції” від 11.01.2001 р. №2210-III таке рішення вва жається врученим - 26.07.2010 р.

Відповідно до ч. 3 ст. 56 Закону України „Про захист економі чної конкуренції" особа, на як у накладено штраф за рішення м органу Антимонопольного ко мітету України, сплачує його у двомісячний строк з дня оде ржання рішення про накладенн я штрафу.

Отже, кінцевий термін сплат и штрафу 27.09.2010 р. В зазначений те рмін штраф ФОП ОСОБА_2 не с плачено.

Відповідно до ч. 7 ст. 56 Закону України "Про захист економіч ної конкуренції" у разі неспл ати штрафу у строки, передбач ені рішенням органи Антимоно польного комітету України ст ягують штраф у судовому поря дку.

Отже, тервідділення при нак ладенні штрафу не вийшло за м ежі наданої йому компетенції , в частині розміру накладено го штрафу, оскільки дотримув алось вимог ч.ч. 2, 6 ст. 52 Закону У країни “Про захист економічн ої конкуренції” та п. 32 Правил розгляду заяв і справ про пор ушення законодавства про зах ист економічної конкуренції , затверджених розпорядження м Антимонопольного комітету України від 19.04.1994 № 5, зареєстров аним в Міністерстві юстиції України 06.05.1994 за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонополь ного комітету України від 29.06.19 98 № 169-р) (із змінами).

Частиною 5 ст. 56 Закону Україн и “Про захист економічної ко нкуренції” передбачено, що з а кожний день прострочення с плати штрафу стягується пеня у розмірі півтора відсотка в ід суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру ш трафу, накладеного відповідн им рішенням органу Антимоноп ольного комітету України.

Нарахування пені зупиняєт ься на час розгляду господар ським судом справи про визна ння недійсним рішення органу Антимонопольного комітету У країни про накладення штрафу .

Прострочення сплати штраф у складає 23 дня (з 28.09.2010 по 20.10.2010 вклю чно). За прострочення терміну сплати штрафу тервідділення м нарахована пеня. Сума нарах ованої пені складає 690, 00 грн.

Факт прострочення доведен ий матеріалами справи.

Таким чином, вимоги про стяг нення з відповідача штрафу у розмірі 2 000, 00 грн. та 690,00грн. пені нормативно обґрунтовані, док ументально підтверджені і пі длягають задоволенню.

Враховуючи викладене, суд в важає позовні вимоги обґрунт ованими та такими, що підляга ють задоволенню.

Відповідно до ст. 49 Господар ського процесуального кодек су України, державне мито, від сплати якого позивач у встан овленому порядку звільнений , стягується з відповідача в д оход бюджету пропорційно роз міру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений ві д сплати державного мита.

Керуючись ст. ст. 44, 49, 82-85 Господ арського процесуального код ексу України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Фізичної ос оби - підприємця ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1, ідентифікаційни й №НОМЕР_1) за позовом Запо різького обласного територі ального відділення Антимоно польного комітету України (6910 7, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 164, ЄДР ПОУ 20497824) 2 000 (дві тисячі) грн. 00 коп. штрафу та 690 (шістсот дев' яно ста) грн. 00 коп. пені з зарахуван ням до державного бюджету м. Б ердянськ (р/р 31113106700011 в ГУДКУ у Зап орізькій області, код ЄДРПОУ 34676953, МФО 813015). Видати наказ.

3. Стягнути з Фізичної ос оби - підприємця ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1, ідентифікаційни й №НОМЕР_1) на користь Держ авного бюджету Орджонікідзе вського району (банк отримув ач: Головне управління Держа вного казначейства у Запоріз ькій області, МФО 813015, ЄДРПОУ 3467714 5, р/р №31119095700007, код бюджетної класи фікації 22090200, символ звітності банку - 095) 102 (сто дві) грн. 00 коп. д ержавного мита. Видати наказ .

4. Стягнути з Фізичної ос оби - підприємця ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1, ідентифікаційни й №НОМЕР_1) на користь Держ авного бюджету Орджонікідзе вського району (банк отримув ач: Головне управління Держа вного казначейства у Запоріз ькій області, МФО 813015, ЄДРПОУ 3467714 5, р/р №31218264700007, код бюджетної класи фікації 22050003, символ звітності банку - 264) 236 (двісті тридцять ш ість) грн. 00 коп. витрат на інфор маційно-технічне забезпечен ня судового процесу. Видати н аказ.

Суддя К.В. П роскуряков

Рішення господарського су ду набирає чинності протягом 10 днів із дня його підписання .

Рішення оформлено і підпи сано згідно із вимогами ст. 84 Г ПК України 27.12.2010.

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення20.12.2010
Оприлюднено11.01.2011
Номер документу13301904
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/160/10

Ухвала від 29.11.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

К.В. Проскуряков

Ухвала від 22.10.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

К.В. Проскуряков

Ухвала від 05.08.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Селіваненко В.П.

Постанова від 13.05.2011

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Москальова І.В.

Ухвала від 14.04.2011

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Москальова І.В.

Ухвала від 09.02.2011

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 04.02.2011

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Рішення від 20.12.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

К.В. Проскуряков

Ухвала від 22.11.2010

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Постанова від 13.10.2010

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні