Постанова
від 03.12.2010 по справі 2а-13331/10/1/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

03.12.10 Справа №2а-13331/10/1/0170

(10:45) м.Сімфероп оль

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо ї судді Трещової О.Р., при сек ретарі Дубініній А.В., за учас тю

представника позивача - Вишневського В.Л.,

представника відповідача - Громакової Я.В.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Приватного підприємства «Євротранс»

до Державної податкової ін спекції у м.Ялта АРК

про визнання протиправним та скасування податкового п овідомлення - рішення,

В СТАНОВИВ:

До Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим звернулося з позовом Приватне підприємст во «Євротранс» до Державної податкової інспекції в м.Ялт а АРК про визнання протиправ ним та скасування повідомлен ня - рішення Державної пода ткової інспекції м.Ялта від 07. 10.2010 року № 00035311502/0 про визначення з обов' язань по ПДВ в сумі 42012,00 г ривень.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 19.10.2010 року ві дкрито провадження по справі .

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 19.10.2010 року за кінчено підготовче провадже ння та справу призначено до с удового розгляду.

Суд зазначає, що в ухвалах с уду про відкриття провадженн я по справі, закінчення підго товчого провадження та призн ачення справи до судового ро згляду відповідачем по справ і зазначено ДПІ в м.Ялта АРК. П ри цьому, у судовому засіданн і судом встановлено, що вірно ю назвою відповідача є ДПІ у м.Ялта АРК.

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав ад міністративний позов, просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі, пояснив, що 07.10.2010 року ДПІ у м.Ялта за резуль татами документальної перев ірки, яка проводилась в періо д з 13.09.2010 року по 14.09.2010 року, на підс таві акта перевірки № 3544/15-2/32003201 ві д 14.09.2010 року винесла повідомлен ня - рішення № 0003531502/0, яким до П риватного підприємства «Є вротранс» застосовані штраф ні санкції і визначено суму п одаткового зобов' язання з податку на додану вартість в сумі 42012,00 гривень, з яких 12731,00 гри вень - основного платежу та 29281,00 гривень - штрафні санкці ї.

Представник позивача заув ажив, що своє рішення ДПІ у м.Я лта мотивує тим, що ПП «Євротр анс» в порушення п.п.5.1.13 п.5.1 ст.5 З акону України «Про податок н а додану вартість» занизило суму ПДВ за липень 2010 року, яка підлягає нарахуванню до спла ти в бюджет у сумі 12731,00 гривень.

Представник позивача зазн ачив, що на думку ДПІ у м.Ялта д ія п.п.5.1.13 п.5.1 ст.5 Закону України «Про податок на додану варті сть» не поширюється на ПП «Єв ротранс».

Представник позивача заув ажив, що повідомлення - ріше ння № 0003531502/0 від 07.10.2010 року є незако нним та підлягає скасуванню.

Представник позивача зазн ачив, що згідно з п.п.5.1.13 п.5.1 ст.5 За кону України «Про податок на додану вартість» до операці й, що звільнені від оподаткув ання, відноситься надання по слуг з перевезення осіб паса жирським транспортом (крім т аксомоторів) у межах населен ого пункту, тарифи на які регу люються органом місцевого са моврядування відповідно до й ого компетенції, визначеної законом.

Представник позивача пояс нив, що 24 липня 2008 року виконком ом Ялтинської міської ради п рийнято рішення № 1655 «Про узго дження тарифів на проїзд міс ькими автобусними маршрутам и на території м.Ялта».

Представник позивача зазн ачив, що виконкомом Ялтинськ ої міської ради для ПП «Єврот ранс» видано обов' язковий документ для регулярних спе ціальних пасажирських перев езень - паспорт маршруту, в я кому виконком Ялтинської мі ської ради на підставі поста нови Ради міністрів АРК від 20. 05.2008 року № 244 встановив вартість проїзду пасажирів та провоз у багажу.

Представник позивача пояс нив, що між ПП «Євротранс» та виконкомом Ялтинської міськ ої ради на конкурсних засад ах укладені договори № 22/09 від 1 0.12.2009 року, 48/10 від 09.04.2010 року та 20/09 від 10.12.2009 року, в яких виконавчим ор ганом місцевого самоврядув ання встановлено тарифи на п еревезення пасажирів.

Представник позивача заув ажив, що ПП «Євротранс» надає послуги з перевезення пасаж ирів на міських автобусних м аршрутах загального користу вання на території Великої Я лти, на підставі документів, в иданих виконкомом Ялтинсько ї міської ради, за тарифами, вс тановленими вищезазначеним виконавчим органом, у зв' яз ку з чим застосування позива чем п.п.5.1.13 п.5.1 ст.5 Закону України «Про податок на додану варті сть» є обґрунтованим.

Представник відповідача у судовому засіданні проти за доволення позовних вимог зап еречував, пояснив, що тарифи н а послуги з перевезення паса жирів на міських автобусних маршрутах загального корист ування в режимі «маршрутного таксі» підлягають регулюван ню органами місцевого самовр ядування у разі, якщо вони на даються підприємствами кому нальної власності.

Представник відповідача п ояснив, що рішенням виконавч ого комітету Ялтинської місь кої ради від 24.07.2008 року № 1655 ПП «Євротранс» погоджені тари фи на проїзд у міських автобу сних маршрутах на території м.Ялта.

Представник відповідача п ідкреслив, що дія п.п.5.1.13 п.5.1 ст.5 З акону України «Про податок н а додану вартість» не поширю ється на ПП «Євротранс».

Представник відповідача з азначив, що за період, що перев ірявся, платником занижені п одаткові зобов' язання у су мі 12731,00 гривень.

Вислухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивш и докази в їх сукупності, суд в важає, що позовні вимоги підл ягають задоволенню з наступн их підстав.

Згідно з частиною 1 статтю 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб'єктів при здійсненні ни ми владних управлінських фун кцій на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень, шляхом справедливого, неупереджено го та своєчасного розгляду а дміністративних справ.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.3 КАС Ук раїни справою адміністратив ної юрисдикції є переданий н а вирішення адміністративно го суду публічно-правовий сп ір, у якому хоча б однією зі ст орін є орган виконавчої влад и, орган місцевого самовряду вання, їхня посадова чи служб ова особа або інший суб'єкт, як ий здійснює владні управлінс ькі функції на основі законо давства, в тому числі на викон ання делегованих повноважен ь.

Відповідно до п. 5 частини 2 ст атті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поши рюється на спори за зверненн ям суб' єкта владних повнова жень у випадках, встановлени х Конституцією та законами У країни.

Пунктом 7 ч.1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинс тва України визначено коло с уб'єктів владних повноважень , до яких віднесено орган держ авної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа, інший су б'єкт при здійсненні ними вла дних управлінських функцій н а основі законодавства, в том у числі на виконання делегов аних повноважень.

Частиною 1,3 статті 4 Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні” від 04.12.1990 р оку № 509-ХІІ Державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади. Державні податкові і нспекції у районах, містах (кр ім міст Києва та Севастополя ), районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції підпорядковую ться відповідним державним п одатковим адміністраціям в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі.

Отже, враховуючи вищезазна чене, Державна податкова інс пекція у м.Ялта у відносинах з приватним підприємством « Євротранс», під час реалізац ії своїх завдань та функцій, в становлених законодавством України, являється суб' єкт ом владних повноважень.

Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано вленому законом порядку визн аються суб' єктами господар ювання.

Судом встановлено, що Прива тне підприємство «Євротранс » є юридичною особою, яка заре єстрована виконавчим коміте том Ялтинської міської ради АРК, що підтверджується свід оцтвом про державну реєстрац ію юридичної особи Серії А00 № 445069, довідкою з ЄДРПОУ № 05.3-06-01 /1211 від 25.08.2004 року.

Судом встановлено, що Прива тне підприємство «Євротранс » зареєстровано в податковом у органі 04.07.2002 року.

Відповідно до свідоцтва пр о реєстрацію податку на дода ну вартість № 00514076 від 10.01.2005 року П риватне підприємство «Єврот ранс» зареєстроване платник ом ПДВ,

Таким чином, судом встановл ено, що Приватне підприємств о «Євротранс» є суб' єктом г осподарювання, зобов' язан е виконувати обов' язки, пок ладені на нього законами у зв ' язку зі здійсненням господ арської діяльності.

Судом встановлено, що в под атковій декларації з ПДВ за л ипень 2010 року позивачем задек ларовано суму ПДВ, що підляга є нарахуванню до сплати в бюд жет в розмірі 9456,00 гривень.

Судом встановлено, що голов ним державним податковим інс пектором відділу адміністру вання ПДВ управління оподат кування юридичних осіб ДПІ м .Ялта Кириченко С.М . з 13.09.2010 року по 14.09.2010 року переві рено податкову декларацію з податку на додану вартість Приватного підприємства « Євротранс» за липень 2010 року, з а результатами проведення як ої складено акт про результа ти невиїзної документальної перевірки Приватного пі дприємства «Євротранс» з под атку на додану вартість» за л ипень 2010 року (надалі - акт пер евірки).

В результаті проведення пе ревірки встановлено, що в пор ушення п.п.5.1.13 п.5.1 ст.5 Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість» Приватним підприємс твом «Євротранс» занижена су ма податку на додану вартіст ь, яка підлягає нарахуванню д о сплати в бюджет за липень 2010 р оку, на суму 12731 гривень.

Судом встановлено, що акт пе ревірки головним бухгалтер ом та директором Приватног о підприємства «Євротранс » не підписано.

На підставі акту перевірки за порушення п.п.5.1.13 п.5.1 ст.5 Зако ну України «Про податок на до дану вартість» ДПі у м.Ялті пр ийнято податкове повідомлен ня - рішення № 0003531502/0 від 07.10.2010 рок у, яким позивачеві визначено суму податкового зобов' яза ння з податку на додану варті сть в розмірі 42012,00 гривень, з яки х: за основним платежем 12731 грив ень та за штрафними санкціям и 29281 гривень.

Перевіряючи обґрунтованіс ть податкового повідомленн я - рішення Державної подат кової інспекції м.Ялта від 07.10.2 010 року № 00035311502/0 судом встановлен о наступне.

Судом встановлено, що голов ним державним податковим інс пектором відділу адміністру вання ПДВ управління оподат кування юридичних осіб ДПІ м .Ялта Кириченко С.М . проведено невиїзну докуме нтальну перевірку Приватн ого підприємства «Євротра нс», предметом якої була пере вірка податкової декларації з податку на додану вартість Приватного підприємств а «Євротранс» за липень 2010 рок у.

Суд зазначає, за результата ми проведення перевірки под атковим органом зроблено вис новок про відсутність підста в для звільнення Приватног о підприємства «Євротранс » від оподаткування операцій з надання послуг з перевезен ня осіб пасажирським транспо ртом (крім таксомоторів) у меж ах населеного пункту на підс таві 5.1.13 пункту 5.1 ст. 5 Закону Укр аїни “Про податок на додану в артість”.

Судом встановлено, що подат ковий орган дійшов такого ви сновку без перевірки первісн их документів.

При цьому, суд зауважує, що н евиїзні документальні перев ірки проводяться виключно н а підставі даних, зазначених у податкових деклараціях. Пр и цьому, забороняється вимаг ати надання будь-яких докуме нтів на підтвердження наведе них у податковій декларації даних.

Суд зазначає, що з акту пере вірки вбачається, що відпові дачем встановлено порушення позивачем положень п.п. 5.1.13 п.5.1. с т. 5 Закону України “Про подато к на додану вартість”, Приват ним підприємством «Євротра нс» занижена сума податку на додану вартість, яка підляга є нарахуванню до сплати в бюд жет за липень 2010 року на суму 12731 ,00 гривень.

Такий висновок, відповідно до акту перевірки зроблений відповідачем виходячи з тог о, що позивачем було задеклар овано в податковій декларац ії з ПДВ за липень 2010 року опера ції, які звільнені від оподат кування (п.п. 5.1.13 п.5.1. ст. 5 Закону Ук раїни “Про податок на додану вартість”) у сумі 12731,00 гривень.

Відповідач, посилаючись на положення ст.35 Закону України “Про автомобільний транспор т”та положення п.п. “а”п.2 ст. 28 З акону України “Про місцеве с амоврядування України” зазн ачив в акті перевірки, що тари фи на послуги з перевезення п асажирів на міських автобусн их маршрутах загального кори стування в режимі “маршрутно го таксі”підлягають регулюв анню органами місцевого само врядування у разі, якщо вони н адаються підприємствами ком унальної власності.

Рішенням виконавчого комі тету Ялтинської міської ради від 24.07.2008 року №1655 з 01.08.2008 року пого джено єдиний тариф 2,00 грн. на п роїзд у міських автобусних м аршрутах загального користу вання, що працюють в режимі ма ршрутного таксі.

Таким чином, відповідач при йшов до висновку про те, що дія п.п. 5.1.13 п.5.1. ст. 5 Закону України “П ро податок на додану вартіст ь”не розповсюджується на поз ивача, в зв' язку з чим зробив висновок про заниження пози вачем суми ПДВ.

Отже, на думку відповідача Приватному підприємств у «Євротранс» такі тарифи не встановлені, а тільки погодж ені, а це означає, що дія підпу нкту 5.1.13 пункту 5.1 ст. 5 Закону Укр аїни “Про податок на додану в артість”не поширюється на по зивача.

Однак, суд не погоджується з такими висновками податково го органу, у зв' язку з чим заз начає наступне.

Матеріали справи свідчать , що Приватне підприємство «Є вротранс» є суб' єктом госпо дарювання та виконує зобов' язання по перевезенню пасажи рів за маршрутами згідно укл адених з виконкомом Ялтинськ ої міської ради договорам.

Так, відповідно до договору на перевезення пасажирів ав томобільним транспортом № 22/09 від 10.12.2009 року, укладеного вико навчим комітетом Ялтинської міської ради та Приватним пі дприємством «Євротранс», За мовник надає дозвіл на обслу говування автобусного маршр уту, а Перевізник бере на себе зобов' язання зі здійснення перевезення пасажирів та на данню транспортних послуг на маршруті № 24 «к/т Спартак - Поляна казок» (6 одиниць) на пе ріод з 10.12.2009 року по 09.12.2014 року.

Згідно з договором на пере везення пасажирів автомобіл ьним транспортом № 48/10 від 09.04.2010 р оку, укладеним виконавчим ко мітетом Ялтинської міської р ади та Приватним підприємств ом «Євротранс», Замовник на дає дозвіл на обслуговування автобусного маршруту, а Пере візник бере на себе зобов' я зання зі здійснення перевезе ння пасажирів та наданню тра нспортних послуг на маршруті № 22 «Речовий ринок - вул. Сече нова» (7 одиниць) на період з 10.04.2 010 року по 09.04.2015 року.

Відповідно до договору на п еревезення пасажирів автомо більним транспортом № 20/09 від 10.12.2009 року, укладеного виконавчим комітетом Ялтин ської міської ради та Приват ним підприємством «Євротра нс», Замовник надає дозвіл на обслуговування автобусного маршруту, а Перевізник бере н а себе зобов' язання зі здій снення перевезення пасажирі в та наданню транспортних по слуг на маршруті № 3 «Маг. Чорн оморець - вул.Стахановська» (8 одиниць) на період з 10.12.2009 року по 09.12.2014 року.

Із змісту рішення виконавч ого комітету Ялтинської місь кої ради № 1655 від 24 липня 2008 року в бачається, що виконком при йо го прийнятті керувався ст. 28, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

У п. 1 рішення виконавчого ко мітету Ялтинської міської ра ди № 1655 від 24 липня 2008 року зазнач ено: « З 01.08.2008 погодити єдиний та риф 2,00 грн. на проїзд у міських автобусних маршрутах загаль ного користування, що працюю ть в режимі маршрутного такс і (додаток 1).

Отже, судом встановлено, що виконкомом Ялтинської місь кої ради було погоджено єдин ий тариф - 2 грн. на проїзд в мі ських автобусних маршрутах з агального користування, що п рацюють в режимі маршрутного таксі.

Закон України “Про податок на додану вартість” визнача є платників податку на дода ну вартість, об'єкти, базу та с тавки оподаткування, перелі к оподатковуваних та звільне них від оподаткування операц ій, особливості оподаткуванн я експортних та імпортних оп ерацій, поняття податкової н акладної, порядок обліку, зв ітування та внесення подат ку до бюджету.

Підпунктом 5.1.13 пункту 5.1 ст. 5 За кону України “Про податок на додану вартість” визначено, що звільняються від оподатк ування операції з надання по слуг з перевезення осіб паса жирським транспортом (крім т аксомоторів) у межах населен ого пункту, тарифи на які регу люються органом місцевого са моврядування відповідно до й ого компетенції, визначеної законом.

Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні” в изначає систему та гарантії місцевого самоврядування в У країні, засади організації т а діяльності, правового стат усу і відповідальності орга нів та посадових осіб місцев ого самоврядування.

Підпунктом 2 пункту «а» ч. 1 ст . 28 Закону України “Про місцев е самоврядування в Україні”( в редакції, що діяла на момент існування спірних правовідн осин) визначено, що до відання виконавчих органів сільськи х, селищних, міських рад належ ать власні (самоврядні) повно важення встановлення в поряд ку і межах, визначених законо давством, тарифів щодо оплат и побутових, комунальних, тра нспортних та інших послуг, як і надаються підприємствами т а організаціями комунальної власності відповідної тери торіальної громади; погоджен ня в установленому порядку ц их питань з підприємствами, у становами та організаціями, які не належать до комунальн ої власності.

З аналізу вказаних нормати вно - правових актів вбачаєт ься, що нормою, яка визначає ко мпетенцію органу місцевого с амоврядування з регулювання тарифів є підпункт 2 пункту «а » ч. 1 ст. 28 Закону України “Про м ісцеве самоврядування в Укра їні”.

За таких підстав, суд приход ить до висновку, що підпункто м 2 пункту «а» ч. 1 ст. 28 Закону Укр аїни “Про місцеве самоврядув ання в Україні” встановлено у який саме спосіб орган місц евого самоврядування здійсн ює регулювання, про яке йдеть ся у підпункті 5.1.13 пункту 5.1 ст. 5 З акону України “Про податок н а додану вартість”, а саме:

- шляхом встановлення тариф ів які надаються підприємств ами та організаціями комунал ьної власності відповідної т ериторіальної громади,

- шляхом погодження тарифів з підприємствами, установам и та організаціями, які не нал ежать до комунальної власнос ті.

Таким чином, виконавчий ком ітет Ялтинської міської ради , прийнявши рішення №1655 від 24 ли пня 2008 року, погодив єдиний тар иф, чим, в розумінні положень п ідпункту 2 пункту «а» ч. 1 ст. 28 За кону України “Про місцеве са моврядування в Україні”та пі дпункту 5.1.13 пункту 5.1 ст. 5 Закону України “Про податок на дода ну вартість”, у межах встанов леної законом компетенції вр егулював тарифи перевезення осіб пасажирським транспорт ом.

Слід відзначити, що норма пі дпункту 5.1.13 пункту 5.1 ст. 5 Закону України “Про податок на дода ну вартість”сама по собі не в становлює компетенцію орган у місцевого самоврядування щ одо регулювання тарифів пере везення, а відсилає до іншого закону, яким встановлена так а компетенція.

Діюче законодавство, крім п оложень п.п. 2 пункту «а» ч. 1 ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, н е містить інших норм, що встан овлювали б компетенцію орган у місцевого самоврядування з регулювання тарифів на пере везення пасажирів.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що рішення № 1655 від 24 липня 2008 року прийнято викона вчим комітетом Ялтинської мі ської ради у межах компетенц ії, у порядок та спосіб, що вст ановлені Законом України “Пр о місцеве самоврядування в У країні”, тому тарифи з наданн я послуг з перевезення осіб п асажирським транспортом вре гульовано органом місцевого самоврядування відповідно д о його компетенції шляхом по годження тарифів.

Крім того, суд зазначає, що п оняття слова “регулювання”, застосоване законодавцем у п ідпункті 5.1.13 пункту 5.1 ст. 5 Закон у України “Про податок на дод ану вартість”, слід розуміти як впорядкування чого-небуд ь, що також може включати поня ття: погоджувати, приймати рі шення, встановлювати, визнач ати, обмежувати та інше.

При використанні терміну “ регулювання” необхідно вихо дити з його значення, а не букв ального відображення у текст і при прийнятті рішення.

Отже, виконавчий комітет Ял тинської міської ради, прийн явши рішення №1655 від 24 липня 2008 р оку, вчинив дії направлені на впорядкування в межах своєї компетенції тарифів перевез ення осіб пасажирським транс портом, врегулювавши їх у вст ановлений законом спосіб.

На підставі викладеного, су д приходить до висновку, що по зивач мав право використовув ати положення підпункту 5.1.13 пу нкту 5.1 ст. 5 Закону України “Про податок на додану вартість” щодо звільнення від оподатк ування податком на додану ва ртість при формуванні сум ПД В у податковій звітності з на дання послуг перевезення пас ажирів, оскільки керувався т арифами на надання послуг з п еревезення осіб пасажирськи м транспортом врегульованим и органом місцевого самовряд ування.

Вказане свідчить про те, що висновок відповідача про пор ушення позивачем підпункту 5 .1.13 пункту 5.1 ст. 5 Закону України “Про податок на додану варті сть” та заниження ним суми по датку на додану вартість є не обґрунтованим та суперечить вимогам чинного законодавст ва.

Суд враховує, що рішення, ді ї суб' єкта владних повноваж ень не можуть бути упереджен ими, тобто здійснюватися дис кримінаційно через власний, у тому числі фінансовий, корп оративний інтерес. Суд також враховує, що суб' єкт владни х повноважень зобов' язаний діяти добросовісно, тобто з щ ирим наміром щодо реалізації владних повноважень та дося гнення поставлених цілей і с праведливих результатів.

На підставі викладеного, су д вважає, що податкове повідо млення - рішення Державної податкової інспекції у м.Ялт а АРК № 00035311502/0 від 07.10.2010 року належи ть визнати протиправними та скасувати.

Отже, позовні вимоги підляг ають задоволенню у повному о бсязі.

Відповідно до частини 1 стат ті 94 КАС України, якщо судове р ішення ухвалене на користь с торони, яка не є суб' єктом вл адних повноважень, суд прису джує всі здійснені нею докум ентально підтверджені судов і витрати з Державного бюдже ту України.

У зв' язку зі складністю сп рави судом 03.12.2010 року оголошена вступна та резолютивна част ина постанови, а 08.12.2010 року пост анова складена у повному обс язі.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.158-163 Кодексу ад міністративного судочинств а України, суд

ПОСТ АНОВИВ:

1. Позовні вимоги задов ольнити.

2. Визнати протип равним та скасувати податков е повідомлення - рішення Де ржавної податкової інспекці ї у м.Ялта АРК № 00035311502/0 від 07.10.2010 рок у.

3. Стягнути на користь Приватного підприємства «Євротранс» (ЄДРПОУ 32003201) з Держ авного бюджету України судо вий збір у розмірі 3 гривні 40 ко пійок.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Трещова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення03.12.2010
Оприлюднено06.01.2011
Номер документу13362520
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13331/10/1/0170

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 19.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 23.05.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Єланська Олена Едуардівна

Постанова від 03.12.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні