ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇ ВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
=======================================================================
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21" січня 2011 р. Справа № 12/109/10
Позивач: фізи чна особа - підприємець ОС ОБА_1
(АДРЕСА_1).
Відповідач: Кіровська сіл ьська рада Миколаївського ра йону
(57164, Миколаївсь кої області, Миколаївський р айон, с. Кірове, вулиця Шкільна ,1).
За участю: прокурора М иколаївської області.
Про: ст ягнення 97881 грн. 75 коп.
Суддя А.К.Семенов
П Р Е Д С Т А В Н И К И:
від позивача: ОСО БА_3 - підприємець,
ОСОБА_4 - дов. № 15 від 23.06.10 р.
від відповідача: Ан тонюк Г.В.- сільський голов а.
в справі бере участь прокур ор Коробченко Д.М.
В судових засіданнях, які ві дбулися 17.01.2011 року та 21.01.2011 року, в порядку статті 31 ГПК України п риймала участь судовий експе рт Миколаївського відділенн я Одеського НДІСЕ Дзюбак Е. М.
Суть спору:
Позов поданий про стягнен ня 97881 грн. 75 коп. - різниці між еко номічно обґрунтова-ними тари фами та тарифами, прийнятими відповідачем на надання жит лово-комунальних послуг з це нтралізованого водопостача ння, водовідведення та вивіз побутових відходів.
Позовні вимоги обґрунтов уються різницею між економіч но обґрунтованими витрата-ми на житлово-комунальні послу ги та цінами/тарифами на ці по слуги, затвердженими відпо-в ідачем, які є нижчими від розм іру економічно обґрунтовани х витрат.
Відповідач свого предста вника в судове засідання нап равив, проти позову заперечу є у повному обсязі.
22 липня 2010 р., з метою представ ництва інтересів відповідач а в справу вступив про-курор М иколаївської області, повідо мивши про це господарський с уд усно та письмово.
Прокурор також проти позов у заперечує, посилаючись на о бставини, аналогічні нада-ни м відповідачем.
В судовому засіданні 17.01.2011 ро ку в справі оголошено перерв у до 21.01.2011 року.
21.01.2011 року розгляд справи про довжений та за згодою предст авників сторін і про-курора в ідповідно до статті 85 ГПК Укра їни оголошено вступну та рез олютивну частини рі-шення.
Обставини справи.
Відповідно до свідоцтва п ро державну реєстрацію серії НОМЕР_2 позивач з 16.04.2008 р. є фі зичною особою - підприємцем, і дентифікаційний номер НОМ ЕР_1 (а.с. 6), з правом займатися наступними видами економічн ої діяльності згідно КВЕД: 41.00.0 - зби-
рання, очищення та розподі лення води, 90.03.0 - прибирання с міття, боротьба з забрудненн ям та подібні роботи, 45.33.02 - вод опроводі, каналізаційні та п ротипожежні роботи, 90.01.0
- збирання та оброблення стічних вод (а.с.8).
Згідно до п. 21 ст. 9 Закону Укр аїни «Про ліцензування певни х видів господарської ді-яль ності»від 01.06.2006 р. № 1775 з наступни ми змінами та доповненнями, д о видів господ-дарської діял ьності, що підлягають ліценз уванню, відноситься централі зоване водопостачан-ня та во довідведення. Позивачем отри мано ліцензію серії АВ № 440750 на централізоване во-допостача ння і водовідведення терміно м дії з 07.05.2009 р. по 07.05.2009 р. (а.с. 11).
01 травня 2008 року позивач укла в з відповідачем Договір № 6 оренди майна житлово-кому нального господарства Кіров ської сільської ради, згідно якого орендодавець (Кіровсь ка
сільрада) передав, а оренда р (ПП Чернов) прийняв в строков е платне користування об' єк т, що орендується - централізо ваний водогін с. Кірове, с. Ста ра Богданівка, та свердловин и з баш-тами (а.с. 9).
Як вбачається з тексту заз наченого договору (п. 2.1), об' єк т оренди був переданий по-зив ачу для збирання, очищення та розподілу води, прибирання с міття, боротьби з забрудне-нн ям та проведення водопровідн их каналізаційних та протипо жежних робіт, а також для зби-р ання та обробки стічних вод.
В червні 2010 року фізична особ а - підприємець ОСОБА_1 зве рнувся з позовом до Кіровськ ої сільської ради Миколаївсь кого району Миколаївської об ласті про стягнення різни-ці між економічно обґрунтовани ми тарифами та тарифами, прий нятими відповідачем на на-да ння житлово-комунальних посл уг з централізованого водопо стачання, водовідведення та вивіз побутових відходів в с умі 97881 грн. 75 коп..
Свої позовні вимоги ФОП О СОБА_1 обґрунтовує наступни м.
З 01 червня 2009 по 01 липня 2010 року в ін у встановленому порядку, я к виробник\ви-конавець надав ав мешканцям с. Кірове та с. Ст ара Богданівка Миколаївсько го району Мико-лаївської обл асті житлово-комунальні посл уги з централізованого водоп остачання, водовідве-дення т а вивозу твердих побутових в ідходів. З метою затвердженн я тарифів на даний вид пос-луг ФОП ОСОБА_3 в порядку, вста новленому ст. 7 та ст. 31 Закону У країни «Про житлово-комуналь ні послуги», в травні 2009 р. звер нувся до відповідача з пропо зицією затвердити ці тарифи на рівні їх економічно обґру нтованих витрат.
При цьому позивачем б ули надані розрахунки економ ічно обґрунтованих витрат з централізованого водопоста чання, водовідведення та вив озу твердих побутових відход ів, які ґрунтуються на виснов ках № 63 та № 65 від 13.05.2009 р. державно ї інспекції з контролю за
цінами в Миколаївській об ласті. Згідно цих висновків, е кономічно обґрунтовані (план ові) ви-трати на виробництво п ослуг централізованого водо постачання для всіх груп спо живачів ста-новлять 03 грн. 62 коп . за 1 м3, а економічно обґрунтов ані послуги з вивезення твер дих побу-
тових відходів - 29 грн. 94 коп. з а 1 м3. З урахуванням податку на додану вартість 15%, що станови ть 0,543 коп. та планового прибутк у (рентабельність) 12%, що станов ить 0,499 коп., тариф на послугу во допостачання становить 04 грн . 66 коп. за 1 м3. З урахуванням пода тку
15%, що становить 04 грн. 49 коп., ре нтабельність 12%, що становить 04 грн. 13 коп., тариф на вивіз твер дих побутових відходів склад ає 38 грн. 56 коп. за 1 м3.
Відповідач рішення м від 09 червня 2009 року за № 2 затв ердив тарифи на послугу во-до постачання в розмірі-3,00 грн. за 1 м3 і тарифу на вивіз побутови х відходів у розмірі - 5,00 грн., то бто нижчими, ніж ті, які зазнач ав позивач, як економічно обґ рунтовані.
Згідно ч. 4 ст. 31 Закону Україн и «Про житлово-комунальні по слуги»при затверджен-ні тари фів на житлово-комунальні по слуги нижчими від розміру ек ономічно обґрунтованих витр ат на їх виробництво орган, що їх затвердив, зобов'язаний ві дшкодувати з відповідного мі сцевого бюджету виконавцям/в иробникам різницю між затвер дженим розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованим и витратами на виробництво ц их послуг.
Заявою від 17 вересня 2010 року п озивач свої позовні вимоги з меншив та просить стяг-нути 530 66 грн. 95 коп. різниці між економ ічно обґрунтованими витрата ми на виробництво/ надання ме шканцям с. Кірове послуг з цен тралізованого водопостачан ня, водовідведення та
вивіз твердих побутових в ідходів протягом з листопада 2009 року по липень 2010 року, та та-р ифами, затвердженими відпові дачем своїм рішенням від 09 чер вня 2009 року за № 2.
Позивач вказує, що в травн і 2009 р. звернувся до сільської р ади с. Кірове з листом, яким пр осив затвердити економічно о бґрунтовані тарифи на водопо стачання і вивіз твердих від ходів. Втім, на прохання відпо відача стосовно скрутного фі нансового становища, позивач дав згоду на затвердження та рифу на послугу водопостачан ня в розмірі-3,00 грн. за 1 м3 і та-ри фу на вивіз побутових відход ів в розмірі - 5,00 грн. з чол., але строком на 1(один) місяць, про щ о прямо зазначив в своєму зве рненні. Відповідач своїм ріш енням від 09 червня 2009 ро-ку за № 2 затвердив тарифи на водопос тачання, водовідведення та в ивіз ВТВ саме в таких розміра х.
У продовж декількох місяці в відповідачем тарифи не пер еглядалися. Тому в листопаді 2009 року позивач листами за № 71,72 ,73 від 10.11.09 р. повторно звернутис ь до відповідача з вимогою вс тановити тарифи на виробницт во послуг з водопостачання, в одовідведення та ви-віз ТБВ н а рівні економічно обґрунтов аних, а саме - на послугу водоп остачання - 4 грн. 66 коп. за 1 м3 , на вивіз твердих побутових відх одів - 38 грн. 56 коп. за 1 м3. Втім, аж д о припи-нення надання послуг , затверджені відповідачем т арифи у відповідність з екон омічно обґрун-тованими витра тами приведенні не були.
Позивач зазначає, що він як виконавець/виробник житлово -комунальних послуг звер-нув ся до відповідача (вже без вся ких застережень та обмежень) з вимогою про затвердження е кономічно обґрунтованих вит рат на підставі своїх розрах унків на їх виробництво саме в лис-топаді 2009 року. З цього ча су у нього виникає право на ві дшкодування різниці між затв ерд-женими відповідачем тари фами та економічно обґрунтов аними витратами на виробницт во цих послуг. Згідно наданом у позивачем розрахунку тариф на різниця між економічно об ґрун-тованими витратами та з атвердженими відповідачем т арифами на ці послуги з листо пада 2009 року по липень 2010 року ст ановить: по послузі з водопос тачання та водовідведення - 412 83 грн. 75 коп., по послузі з вивезе ння твердих побутових відход ів - 11783 грн. 20 коп.,а разом - 53066 гр н. 95 коп. Вказану суму позивач, я к вже вище вказано, просить ст ягнути з відповідача на його користь.
Відповідач, як вже вище вказ ано, проти позову заперечує у повному обсязі, а саме.
У своїх запереченнях № 162 від 16.07.2010 р. Кіровська сільська рад а зазначає, що ФОП ОСОБА_1 з гідно укладеного договору ор енди протягом з червня 2009 по ли пень 2010 року надавав жителям с . Кірове і с. Стара Богданівка житлово-комунальні послуги з водопос-тачання, водовідвед ення та вивозу побутових від ходів. Проте, розрахунок собі вартості нада-них послуг з во допостачання та вивезення ТП В, наданий відповідачем, є зав ищеним і не від-повідає факти чним витратам на виробництво цих послуг. Також, відповідач не згоден з обся-гами наданих послуг як по підйому і подачі питної води мешканцям с. Кіро ве і с. Стара Богда-нівка, так і по обсягам вивезення побуто вих відходів, що, по його ствер дженню підтверджу-ється відп овідними зверненнями спожив ачів цих послуг.
Ухвалою від 22 вересня 2010 року господарський суд задовольн ив клопотання позива-ча та пр изначив у справі судову фіна нсово-економічну експертизу , проведення якої доручив Мик олаївському відділенню Одес ького науково-дослідного інс титуту судових експертиз (54001, м . Миколаїв, вул. Генерала Карпе нка, 27). На вирішення експертиз и були поставлені такі питан ня:
- чи є економічно обґрунт ованими в розумінні ч. 2 ст. 31ЗУ “Про житлово - комуналь-
ні послуги” розрахунки вит рат на виробництво житлово-к омунальних послуг з водо-
постачання, водовідведенн я та вивіз твердих побутових відходів подані позивачем н а
затвердження відповідаче ві?
- чи підтверджуються документально обсяги житлов о-комунальних послуг з центр алі-
зованого водопоста чання, водовідведення та вив озу твердих побутових відход ів що
були надані позивач ем жителям с. Кірове Микола ївського району Миколаївс ької об-
ласті в період з лис топада 2009 р. по липень 2010 року?
Витрати по передоплаті да ної експертизи суд поклав на позивача, а провадження у спр аві зупинив до одержання гос подарським судом висновку су дового експерта.
У зв' язку з надходженням з експертної установи до госп одарського суду справи з екс -пертним висновком, ухвалою в ід 17 грудня 2010 року провадження у справі було поновлено.
Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши учасників суд ового процесу, господарсь-ки й суд дійшов до таких висновк ів.
Статтею 26 Закону України "Пр о місцеве самоврядування в У країні" до виключної компете нції сільської ради віднесен о затвердження місцевого бюд жету, внесення змін до ньо-го, затвердження звіту про викон ання відповідного бюджету. З гідно ст. 28 цього ж Закону до
відання виконавчих орган ів сільської ради в галузі бю джету, фінансів і цін належат ь встанов-лення в порядку і ме жах, визначених законодавств ом, тарифів щодо оплати побут ових, кому-нальних, транспорт них та інших послуг та здійсн ення в установленому порядку фінансування видатків з міс цевого бюджету.
Окрім того, частиною 5 ст. 9 З акону України "Про ціни і ціно утворення" визначено, що орга ни виконавчої влади та орган и місцевого самоврядування, які своїм рішенням установлю -ють ціни (тарифи) на житлово-к омунальні послуги в розмірі, нижчому від розміру економі чно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання), зобо в'язані відшкодовувати суб'є кту гос-подарювання різницю між затвердженим розміром ці ни (тарифу) та розміром економ ічно об-
ґрунтованих витрат на вир обництво (надання) зазначени х послуг за рахунок коштів ві дповід-них бюджетів.
Органи виконавчої влади т а органи місцевого самовряду вання при встановленні фіксо -ваних цін, застосування яких унеможливлює одержання приб утку суб'єктами підприємницт -ва, зобов'язані надати цим суб 'єктам дотацію відповідно до закону (ч. 6 ст. 191 Господарсько-г о кодексу України).
Наведені норми кореспонду ються зі ст. 7 Закону України "П ро житлово-комунальні послуг и", якою до повноважень органі в місцевого самоврядування у сфері житлово-кому-нальних п ослуг належить, зокрема, вста новлення цін/тарифів на житл ово-комунальні послу-ги.
Згідно зі ст. 13 Закону Україн и «Про питну воду и питне водо постачання»до повнова-жень о рганів місцевого самоврядув ання у сфері питної води та пи тного водопостачання нале-жи ть встановлення тарифів на п ослуги з централізованого во допостачання та водовідведе ння (крім тарифів на ці послуг и, що встановлюються Націона льною комісією регулювання р инку комунальних послуг Укра їни).
За приписом ч. 2 ст. 31 Закону Ук раїни "Про житлово-комунальн і послуги" виконав-ці/виробни ки здійснюють розрахунки еко номічно обґрунтованих витра т на виробництво жит-лово-ком унальних послуг і подають їх на затвердження органам міс цевого самоврядування в уста новленому законодавством по рядку.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 зазнач еного Закону України органи місцевого самоврядування вс тановлюють тарифи на житлово -комунальні послуги в розмір і не нижче економічно обґрун -тованих витрат на їх виробни цтво.
Відповідно до ч. 4 статті 31за значеного Закону України у р азі встановлення органом міс цевого самоврядування тариф ів на житлово-комунальні пос луги на рівні, що унеможлив-лю є отримання прибутку, орган, я кий їх затвердив, зобов'язани й відшкодувати з відповідно- го місцевого бюджету виконав цям/виробникам різницю між в становленим розміром цін/та- рифів та економічно обґрунто ваними витратами на виробниц тво цих послуг.
Відповідно до ч. 5 статті 31з азначеного Закону України ви датки на відшкодування витра т підприємств, що пов'язані із встановленням тарифів на жи тлово-комунальні послуги на рівні, що унеможливлює отрим ання прибутку, фінансуються за рахунок коштів відповід-н ого місцевого бюджету.
Механізм формування тариф ів на централізоване водопос тачання та водовідведення а також порядок їх розрахунків визначений постановою Кабін ету Міністрів України від 12.07.20 06 року № 959 «Про затвердження По рядку формування тарифів на послуги з центра-лізованого водопостачання та водовідве дення».
Згідно п. 1, 2 та 5 зазначеного П орядку, тарифи на даний вид жи тлово-комунальних послуг роз раховуються на основі економ ічно обґрунтованих планован их витрат з урахуван-ням план ованого прибутку та податку на додану вартість.
Відповідно до п. 52 наведеног о вище Порядку № 959, надання вис новків щодо розра-хунків еко номічно обґрунтованих плано вих витрат, пов' язаних з над анням послуг з централі-зова ного водопостачання та водов ідведення, покладено на Держ авні інспекції по контролю з а цінами і його територіальн і підрозділи.
Визначення тарифів на посл уги з вивезення побутових ві дходів повинно здійснюва-тис ь на підставі «Порядку форму вання тарифів на послуги з ви везення побутових відходів» ,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. N 1010.
Згідно п. 2 зазначеного По рядку, економічно обґрунтова ними плановими витратами на надання послуги з вивозу поб утових відходів є витрати, пл анування яких здійснюється з до-триманням вимог стандарт ів, нормативів, норм технолог ічних регламентів, а також ви мог що-до надання послуг визн аченої кількості та якості з урахуванням економічних і п риродно-клі-матичних особлив остей регіону.
Надання висновків щодо роз рахунків економічно обґрунт ованих планових витрат, по-в' язаних з наданням послуг на в ивіз побутових відходів згід но п. 41 зазначеного 26.07.2006р. N 1010 Поря дку, покладено на Державні ін спекції по контролю за цінам и і його територіаль-ні підро зділи в порядку, встановлено му Міністерством економіки У країни.
Позивач, отримавши в держав ній інспекції з контролю за ц інами при ОДА Миколаївсь-кої області висновок № 63 від 13 трав ня 2009 року про економічно обґр унтовані планові ви-трати на виробництво послуги з центр алізованого водопостачання (а.с. 12) та висновок № 65 від 13 трав ня 2009 року про економічно обґр унтовані планові витрати на виробництво послу-ги з вивез ення твердих побутових відхо дів (а.с. 13), а також, надавши їх на затвердження Кіровській сіл ьській раді, діяв відповідно до законодавства.
Згідно висновку № 6173 судово-е кономічної експертизи від 10.11 .2010 р., з врахуван-ням рентабель ності в розмірі 12% витрати на з азначені послуги експертом в изначені в розмі-рі:
- на водопостачання - 4,05 гр н. за 1куб.м без ПДВ, (в розрахунк ах позивача цей тариф склада є
- 4 грн. 66 коп. за 1 куб. м.);
- на вивіз побутових відході в - 5,99 грн. з 1-ї людини без ПДВ, (в розрахунках позивача ця
цифра становить - 6 грн. 43 коп. ).
За висновком судового ек сперта різниця між тарифами на надання послуг з централі -зованого водопостачання та водовідведення а також вивіз побутових відходів, що були н им визначені та тарифами, над аними позивачем на затвердже ння відповідачу, утворилася за ра-хунок не включення 15% спл ати позивачем податку з дохо ду, отриманого від підприємн иць-кої діяльності та інших д оходів, згідно ст. 13 розділу ІV Д екрету КМУ «Про прибутковий податок з громадян»від 26.12.1992 р. № 13-92.
За таких обставин, розмір, в изначених позивачем та підтв ерджених інспекцією з конт-р олю за цінами при ОДА Миколаї вської області, затрат на вир обництво житлово-комуналь-ни х послуг по водопостачанню, в одовідводу та вивозу твердих побутових відходів, які згід но висновків № 63 та 65 від 13.06.2009 р. с клали, по централізованому в одо постачанню - 3,62 грн. за 1 ку б. м., по вивозу твердих побуто вих відходів - 29,94 грн. за 1 куб. м ., є необґрунто-ваний.
Різниця між тарифами на жит лово-комунальні послуги, які були затверджені рішенням К іровської сільської ради від 09 червня 2009 року № 2 та економічн о обґрунтованими витра-тами ФОП ОСОБА_1 на виробництво цих послуг складають:
- на водопостачання 1,05 грн. (4, 05грн. - 3,00 грн. = 1,05 грн.) за 1 куб. м;
- на вивіз побутових відході в 0,99 грн. (5,99 - 5,00 = 0,99 грн.).
Ця міжтарифна різниця, пом ножена на обсяги наданих пос луг з водопостачання, водо-ві дведення та вивіз побутових відходів відповідно до п. 4 ст. 31 Закону України «Про житло-в окомунальні послуги»підляг ає відшкодуванню виконавцю/в иробнику цих послуг (ФОП ОС ОБА_1) органом, що затвердив т арифи (Кіровською сільською радою) з відповідного місцев ого бюджету.
Висновок № 6173 судово-економі чної експертизи від 10.11.2010 р., сто совно докумен-тально підтвер джених обсягів житлово-комун альних послуг по централізов аному водо поста-чанню, водов ідведенню та вивозу твердих побутових відходів, наданих позивачем мешкан-цям с. Кіров е та Стара Богданівка в періо д з листопада 2009 р. по липень 2010 р оку ґрунтуєть-ся на первинни х документах бухгалтерськог о обліку та звітності, відпов ідачем в установлено-му поря дку не спростований, не оскар жений, отже, є обґрунтований.
Згідно висновку судового е ксперта, різниця в ціні (тариф і) на надання житлово-кому-нал ьних послуг між економічно о бґрунтованими витратами на в иробництво цих послуг і ти-
ми, що були затверджені від повідачем, складає 26784, 81 грн., а с аме:
- по водопостачанню і водові дведенню - 17607 грн. 51 коп.;
- по вивозу твердих побутови х відходів - 9177грн. 30 коп.
Позивачем доведено, що тар ифи на послуги, встановлені р ішенням відповідача від 09 чер вня 2009 року за № 2, є нижчими ніж р озмір економічно обґрунтова них витрат на житло-во-комуна льні послуги: на виробництво /надання мешканцям с. Кірове М иколаївського райо-ну Микола ївської області послуг з цен тралізованого водопостачан ня, водовідведення та вивіз т вердих побутових відходів, к отрі надані позивачем протяг ом з листопада 2009 року по ли-пен ь 2010 року.
Проте, різниця між економіч но обґрунтованими витратами на житлово-комунальні послу ги: на виробництво /надання ме шканцям с. Кірове послуг з цен тралізованого водопос-тачан ня, водовідведення та вивіз т вердих побутових відходів, к отрі надані позивачем протя- гом з листопада 2009 року по липе нь 2010 року, та тарифами на ці по слуги, встановленими рішення м відповідача від 09 червня 2009 р оку за № 2 становить 26784 грн. 81 коп .
За таких обставин позов під лягає задоволенню частково, а саме. Стягненню підлягають 26784 грн. 81коп. - різниця між еконо мічно обґрунтованими витрат ами на житлово-комуналь-ні по слуги: на виробництво /наданн я мешканцям с. Кірове послуг з централізованого водо-поста чання, водовідведення та вив із твердих побутових відході в, котрі надані позивачем про тягом з листопада 2009 року по ли пень 2010 року, та тарифами на ці послуги, встановле-ними ріше нням відповідача від 09 червня 2009 року за № 2, котрі є нижчими ві д розміру еко-номічно обґрун тованих витрат.
У запереченні від 10.01.2011 року № 6 відповідач зазначає про нен алежне надання по-зивачем по слуг з вивозу твердих побуто вих відходів (т. 2 аркуші справ и 47,48).
Вказане заперечення судом до уваги не приймається з нас тупного.
Законом України "Про житлов о-комунальні послуги", зокрем а, статтею 18 встановле- ний пор ядок оформлення претензій сп оживачів послуг до їх викона вців, який ні відповідачем, ні іншими зацікавленими особам и дотриманий не був.
Письмовим клопотання від 21. 01.2011 року представник відповід ача вказане запере-чення про сив не розглядати.
Враховуючи наведене, керу ючись ст.ст. 41,44,49,69,77,82,84,85 ГПК Укр аїни, гос-подарський суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити час тково.
Стягнути з Кіровської сільської ради Миколаїв ського району Миколаївської області (57164, Миколаївський рай он, Миколаївської області, с. К ірове, вул. Шкільна, 1, ідент. код 02125970) на користь фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (АД РЕСА_2, ід. кодНОМЕР_3) 26784 гр н. 81коп. різниці між економічн о обґрунтованими витратами н а виробництво/надання мешкан цям с. Кірове послуг з централ ізованого водопостачання, во довідведення та вивіз тверди х побутових від-ходів протяг ом з листопада 2009 року по липен ь 2010 року, та тарифами, затвердж еними від-
повідачем своїм рішенням від 09 червня 2009 року за № 2, а тако ж, 263 грн. 00 коп. державно-го мита і 236 грн. 00 коп., витрат на ін формаційно-технічне забезпе чення судового процесу,
3302 грн. 40 коп. сплати за провед ення судової експертизи, при значеної судом.
Рішення господарського с уду набирає законної сили пі сля закінчення строку поданн я апеляційної скарги, якщо ап еляційну скаргу не було пода но. У разі подання апеляційно ї скар-ги рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи а пеляцій-ним господарським су дом.
Оформлене відповідно до ст атті 84 цього Кодексу рішення п ідписано 21.01.2011 року.
Суддя А.К.Сем енов
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 21.01.2011 |
Оприлюднено | 28.01.2011 |
Номер документу | 13516400 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Семенов А. К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні