17/578
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"05" лютого 2008 р.Справа № 17/578
Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Таран С.В., розглянувши матеріали справи №17/578
за позовом: спілки громадських організацій "Тендерна палата України", м.Київ
до відповідача: Головного управління земельних ресурсів в Кіровоградській області, м. Кіровоград
про відміну процедури закупівлі робіт
представники:
від позивача - участі не брали;
від відповідача - Бем Ю.Ю., довіреність №01/657 від 16.11.07 р., представник;
Спілкою громадських організацій "Тендерна палата України" подано позов про відміну процедури закупівлі Кіровоградським обласним головним управлінням земельних ресурсів робіт з оновлення планово-картографічного матеріалу шляхом придбання ортофотопланів космічних знімків, у одного учасника- закритого акціонерного товариства "ЕСОММ Со", м.Київ на суму 1 320 400 грн.
В судовому засіданні 05.02.2008 р. позивач участі не брав, причини неявки не повідомив, хоча був належним чином сповіщений про час та місце проведення судового засідання, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення №2536339 від 03.01.2008 р. (а.с.20).
Відповідач позов заперечив, мотивуючи тим, що ним не порушено вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти" і підстави для відміни торгів відсутні (а.с.24-25).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України №14-36 від 03.01.2008 р. (а.с.23) Кіровоградське обласне головне управління земельних ресурсів, ідентифікаційний код 22217295, на підставі реєстраційної дії №14441450000005218 від 04.09.2007 р. виконавчого комітету Кіровоградської міської ради реорганізовано в Головне управління земельних ресурсів в Кіровоградській області, ідентифікаційний код 22217295. Проведення реорганізації органів Державного комітету України по земельних ресурсах підтверджується також постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. №69 "Про реорганізацію Державного комітету України по земельних ресурсах", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. №19-р "Про утворення комісії з проведення реорганізації Держкомзему", наказом Державного агентства земельних ресурсів від 26.04.2007 р. №4 "Про реорганізацію територіальних органів земельних ресурсів".
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника відповідача, оцінивши наявні в матеріалах справи та досліджені в судовому засіданні докази, господарський суд Кіровоградської області встановив наступне.
Замовником - Кіровоградським обласним головним управлінням земельних ресурсів відповідно до статті 4-1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти" було оприлюднено через інформаційну систему в мережі Інтернет та направлено до Антимонопольного комітету України річний план державних закупівель товарів, робіт, послуг на 2007 рік (а.с.34).
Згідно вказаного річного плану державних закупівель передбачалась закупівля робіт з оновлення планово-картографічного матеріалу шляхом придбання ортофотопланів космічних знімків, при цьому очікувана процедура закупівлі була визначена як закупівля в одного учасника (а.с. 40, 49).
Необхідність застосування процедури закупівлі в одного учасника полягала в тому, що виконанням робіт з оновлення планово-картографічного матеріалу шляхом придбання ортофотопланів космічних знімків займається лише ЗАТ "ЕСОММ Со", м.Київ, а тому відсутня конкуренція і при цьому немає альтернативи для закупівлі таких робіт. Вказане підтверджується довідкою торгово-промислової палати України №1313/08.3-8 від 21.05.2007 р. про єдиного вітчизняного виконавця послуг з космічної зйомки високої роздільної здатності та їх ортотрансформування (а.с.59-60).
Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель, що діє при Рахунковій палаті, було надано замовнику висновок №75-дє від 05.07.2007 р. щодо можливості застосування процедур закупівлі в одного учасника (а.с.8), що відповідає статті 14 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти".
Відповідно до вимог частини першої статті 33 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти" закупівля у одного учасника - це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення з ним переговорів.
13.07.2007 р. між Кіровоградським обласним головним управлінням земельних ресурсів ("замовник") та закритим акціонерним товариством "ЕСОММ Со" ("виконавець") було укладено договір №ЕС/КГУЗР-01 на виконання робіт з оновлення планово-картографічного матеріалу шляхом придбання ортофотопланів космічних знімків Кіровоградської області (а.с.61-70).
Спілка громадських організацій "Тендерна палата України" просить відмінити торги (тендер) на названу закупівлю робіт з оновлення планово-картографічного матеріалу шляхом придбання ортофотопланів космічних знімків, посилаючись на порушення відповідачем вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти" щодо оприлюднення інформації, зокрема Головним управлінням земельних ресурсів в Кіровоградській області не оприлюднено звіт про результати здійснення процедури закупівлі в одного учасника в інформаційній мережі Інтернет. До того ж, вважає позивач, замовником порушено чинне законодавство, оскільки учасника процедури закупівлі не включено до тематичного каталогу учасників процедур закупівель.
У господарського суду відсутні підстави для задоволення вказаних позовних вимог з огляду на наступне.
Торги відміняються у випадках, передбачених частиною першою статті 28 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти".
Відсутність учасника процедури закупівлі в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, який видає Тендерна палата України, не зазначено як підставу відміни торгів у названій нормі.
При цьому стосовно включення до тематичного каталогу учасників процедур закупівель, який видає Тендерна палата України, слід зазначити, що частину десяту статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти" доповнено абзацом згідно із Законом України №424-V від 01.12.2006 р., який набирає чинності з 1 вересня 2007р.
Відтак, посилання позивача на порушення чинного законодавства щодо невключення до тематичного каталогу учасників процедур закупівель є безпідставними, оскільки положення Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти" щодо запровадження каталогу учасників процедур закупівель станом на момент проведення торгів не набрали чинності.
Однією з підстав відміни торгів є порушення замовником вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти" щодо оприлюднення інформації.
Зміст оприлюднення інформації викладений в статтях 4-1, 8 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти".
Згідно частини третьої статті 4-2, абзацу третього частини четвертої статті 8 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти" не оприлюднення передбаченої цим Законом інформації щодо здійснення державних закупівель в інформаційних системах в мережі Інтернет є підставою для відміни торгів.
В судовому засіданні встановлено та матеріалами справи підтверджено розміщення відповідачем повної інформації в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України" щодо державних закупівель робіт з оновлення планово-картографічного матеріалу шляхом придбання ортофотопланів космічних знімків, в тому числі і звіту про результати здійснення процедури закупівлі у одного учасника, про що свідчить повідомлення про присвоєння кодів №НАР/ТС-зв оп 3591/ГНВ від 13.07.2007 р. (а.с.35).
За таких обставин позовні вимоги заявлені необґрунтовано і задоволенню не підлягають.
Витрати по сплаті державного мита та на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу відповідно до вимог статті 49 Господарського процесуального кодексу України покладаються на позивача.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 49, 82, 83, 84 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні позовних вимог відмовити.
Згідно частини 3 статті 85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття, а у разі, якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення, з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.
До набрання рішенням законної сили воно може бути оскаржено до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Кіровоградської області в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України.
Суддя С.В.Таран
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2008 |
Оприлюднено | 14.02.2008 |
Номер документу | 1355610 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Таран С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні