Постанова
від 18.01.2011 по справі 2а-11493/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 січня 2011 р. № 2а-11493/10/1370

Львівський окружний а дміністративний суд в складі :

головуючого - судді Хоми О.П.,

з участю секретаря судово го засідання Янчака П.О.,

з участю представника пози вача Холявки І.Я., відпові дача ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за п озовом Інспекції державног о архітектурно-будівельного контролю у Львівській облас ті до ОСОБА_2 про спонукан ня до вчинення дій,

в с т а н о в и в :

Інспекція державного архітектурно-будівельного к онтролю у Львівській області звернулася до суду з позовом до ОСОБА_2 з вимогою зобов ' язати її виконати припис № 28/153-ф від 13 серпня 2010 року, а саме: демонтувати влаштовану клад ову та металеві консолі під б алкон до квартири №4 житловог о будинку АДРЕСА_1 по вул. С туса в м. Турка Львівської обл асті. В обґрунтування позовн их вимог посилається на те, що при проведенні перевірки з п итань дотримання вимог закон одавства у сфері архітектури та будівництва з приводу вла штування кладової та балкону до квартири № 4 за вказаною ад ресою встановлено, що відпов ідач здійснював таке самочин но, без погодженої та затверд женої проектної документаці ї, що є порушенням ст. ст. 7, 9 Зак ону України «Про архітектурн у діяльність»та п.9.1 ДБН А.2.2-3-2004, з а що постановою №28/310-ф від 16.08.2010 р оку її притягнуто до адмініс тративної відповідальності за вчинення адміністративно го правопорушення, передбаче ного ч. 3 ст. 96 КУпАП, та накладен о штраф в розмірі 204 грн. Провед еною інспекцією ДАБК позапла новою перевіркою виконання ОСОБА_2 вимог припису № 28/153-ф від 13.08.2010 року встановлено, що т акий відповідачем не викона но.

Представник позивача Х олявка І.Я. в судовому засід анні позовні вимоги підтрима в з підстав, викладених у позо вній заяві, просив позов задо вольнити.

Відповідач ОСОБА_2 в суд овому засіданні позову не ви знала. Пояснила, що будівельн і роботи розпочала і проводи ла без належним чином погодж еної та затвердженої проектн ої документації на виконання будівельних робіт. Підтверд ила факт сплати штрафу за вчи нення адміністративного пра вопорушення, передбаченого ч . 3 ст. 96 КУпАП, а також невиконан ня вимог припису №28/153-ф від 13.08.2010 р оку. Просила в задоволенні по зову відмовити.

Суд, заслухавши пояснення с торін, з' ясувавши обставини , на які сторони посилаються я к на підставу своїх вимог та з аперечень, дослідивши докази , якими вони обґрунтовуються , приходить до висновку про те , що позов підлягає до задовол ення, мотивуючи це наступним .

Правові та організаційні з асади здійснення архітектур ної діяльності визначає Зако н України «Про архітектурну діяльність», який спрямовани й на формування сприятливого життєвого середовища, досяг нення естетичної виразності , економічної доцільності і н адійності будинків, споруд т а їх комплексів.

Відповідно до ст. 9 Закону Ук раїни «Про архітектурну діял ьність»будівництво (нове буд івництво, реконструкція, рес таврація, капітальний ремонт ) об' єкта архітектури здійс нюється відповідно до затвер дженої проектної документац ії, державних стандартів, нор м і правил, місцевих правил за будови населених пунктів у п орядку, визначеному статтею 24 Закону України «Про планува ння і забудову територій».

Відповідно до ст.10 Закону У країни «Про архітектурну дія льність»державний архітект урно-будівельний контроль та нагляд здійснює центральний орган виконавчої влади з пит ань будівництва, містобудува ння та архітектури. Державни й контроль та нагляд у систем і центрального органу викона вчої влади з питань будівниц тва, містобудування та архіт ектури здійснює Державна арх ітектурно - будівельна інсп екція України та її територі альні органи.

Правові та організаційні о снови планування, забудови т а іншого використання терито рій встановлює Закон України «Про планування і забудову т ериторій».

Відповідно до ст. 31 вказаног о Закону України державний к онтроль за плануванням, забу довою, іншим використанням т ериторій здійснюється спеці ально уповноваженим централ ьним органом виконавчої влад и з питань містобудування та архітектури, Державною архі тектурно - будівельною інсп екцією України та її територ іальними органами, а також ін шими спеціально уповноважен ими виконавчої влади.

Одними з основних завдань Д ержархібудінспекції є викон ання дозвільних. реєстраційн их функцій та здійснення дер жавного архітектурно-будіве льний контролю (п.3 Положення п ро Державну архітектурно-буд івельну інспекцію, затвердже ного ПКМУ від 18.10.2006 р. № 1434).

Відповідно до пункту 1 Полож ення про державний архітекту рно-будівельний контроль, за твердженого ПКМУ від 25.03.1993 року № 225 ( в редакції ПКМУ від 07.04.1995 р. № 253) державний архітектурно-бу дівельний контроль - це суку пність організаційно-техніч них і правових заходів, спрям ованих на дотримання законод авства, державних стандартів , норм і правил, архітектурних вимог і технічних умов, а тако ж положень затвердженої міст обудівної документації та пр оектів конкретних об' єктів , місцевих правил забудови на селених пунктів усіма суб' є ктами містобудівної діяльно сті незалежно від форм власн ості під час забудови терито рій і населених пунктів, розм іщення, будівництва, реконст рукції, капітального ремонту об' єктів житлово-цивільног о, виробничого та іншого приз начення, реставрації архітек турних пам' яток, створення інженерної та транспортної і нфраструктури, виробництва б удівельних матеріалів, вироб ів і конструкцій.

Відповідно до покладених н а Держархібудінспекцію завд ань видача замовникам (забуд овникам) та реєстрація в уста новленому порядку дозволу на виконання робіт з нового вир обництва, реконструкції, рес таврації, капітального ремон ту, впорядкування об' єктів містобудування, розширення т а технічного переоснащення п ідприємств (будівельні робот и) здійснюється її територіа льними органами ( пп.1 п.3 Положе ння про державний архітектур но-будівельний контроль, пп.5 п . 4 Положення про Державну архі тектурно-будівельну інспекц ію).

Порядок та умови надання до зволу регулюється Положення м про порядок надання дозвол у на виконання будівельних р обіт, затвердженого наказом Державного комітету будівни цтва, архітектури та житлово ї політики України від 05.12.2000 рок у № 273.

Згідно п.1.1. зазначеного Поло ження, дозвіл на виконання ро біт з нового будівництва, роз ширення, реконструкції, техн ічного переоснащення є докум ентом, що посвідчує право заб удовника (замовника) на викон ання будівельних робіт, нада ється інспекціями державног о архітектурно-будівельного контролю. Виконання будівел ьних робіт без такого дозвол у забороняється.

Згідно ст. 29 Закону України « Про планування і забудову те риторій»здійснення будівел ьних робіт на об' єктах міст обудування без дозволу на ви конання будівельних робіт аб о його перереєстрації, а тако ж здійснення не зазначених у дозволі будівельних робіт в важається самовільним будів ництвом і тягне за собою відп овідальність згідно з законо давством.

Територіальні органи Держ архібудінспекції мають прав о давати у межах своїх повнов ажень обов' язкові для викон ання приписи щодо усунення ф актів порушення вимог законо давства тощо.

Інспекцією державного арх ітектурно-будівельного конт ролю у Львівській області за скаргою гр. ОСОБА_3 та ОС ОБА_4 10.08.2010 року проведено пере вірку з питань дотримання ви мог законодавства у сфері ар хітектури та будівництва.

За результатами перевірки цього ж числа складено акт № 2 8/11, згідно висновків якого О СОБА_2 влаштувала кладову 1. 0х1.0м та встановила консолі пі д балкон до квартири АДРЕС А_1 без належним чином затве рдженої та погодженої докуме нтації.

У зв' язку з цим на ОСОБА_2 складено протокол № 28/3 про п орушення ст.96 ч.3 КУпАП від 10 сер пня 2010 року, винесено припис № 2 8/153-ф від 13 серпня 2010 року та запр опоновано демонтувати кладо ву та металеві консолі під ба лкон до квартири АДРЕСА_1 .

Постановою №28/310-ф заступника начальника інспекції держав ного архітектурно-будівельн ого контролю у Львівській об ласті від 16.08.200 року ОСОБА_2 п ритягнута до адміністративн ої відповідальності за вчине ння адміністративного право порушення, передбаченого ч. 3 с т. 96 КУпАП, та неї накладено адм іністративне стягнення у вид і штрафу в розмірі 204 грн.

Відповідачем штраф сплаче но, підтвердженням чого є кви танція № 97 від 25.08.2010 року.

Інспекцією державного арх ітектурно-будівельного конт ролю у Львівській області 12.10.20 10 року проведено перевірку ви конання вимог припису № 28/153-ф в ід 13 серпня 2010 року, за результа тами якої складено акт № 28/15 від 12.10.2010 року.

З акту вбачається, що ОСОБ А_2 вимоги припису № 28/153-ф від 13 серпня 2010 року не виконала та не демонтувала кладову та ме талеві консолі під балкон до квартири АДРЕСА_1.

Відповідач ОСОБА_2 в суд овому засіданні підтвердила , що і на час розгляду даної сп рави кладова та металеві кон солі під балкон до квартири АДРЕСА_1 нею не демонтовані .

Таким чином, вимоги припису Інспекції державного архіте ктурно-будівельного контрол ю у Львівській області, які є о бов' язковими до виконання, відповідачем не виконані.

Згідно наданої суду адресн о-дозвільного відділу УГІРФО ГУМВС України у Львівській о бласті 10.12.2010 року інформації ОСОБА_2 зареєстрована за ад ресою: АДРЕСА_2

Достовірність адреси підт вердила відповідач ОСОБА_2 в судовому засіданні, поясн ивши, що вона проживає в будин ку під АДРЕСА_2, а не АДРЕ СА_1, як вказано в приписі.

Оцінюючи зібрані по справі докази в їх сукупност і, суд приходить до висновку п ро обґрунтованість позовних вимог.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодек су адміністративного судочи нства України судові витрати з відповідача не стягуються .

Керуючись ст.ст.7-14,69-71,86,87,94,159,160-163,167 К одексу адміністративного У країни, суд

п о с т а н о в и в :

Позов задовольнити.

Зобов' язати ОСОБА_2 в иконати вимоги виданого Інсп екцією державного архітекту рно-будівельного контролю у Львівській області припису № 28/153-ф від 13 серпня 2010 року шляхом демонтажу влаштованої кладо вої та металевих консолей пі д балкон до квартири АДРЕСА _2

Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Львівський окружний адмі ністративний суд з одночасни м надсиланням копії апеляцій ної скарги особою, яка її пода є, до суду апеляційної інстан ції.

Апеляційна скарга на поста нову суду подається протягом десяти днів з дня її проголош ення.

У разі застосування судом ч .3 ст.160 Кодексу адміністративн ого судочинства України апел яційна скарга подається прот ягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.

Постанова набирає законно ї сили в строк та в порядку, пе редбаченому ст.254 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни.

Повний текст постанови в иготовлений 20 січня 2011 року.

Суддя Хо ма О.П.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2011
Оприлюднено01.02.2011
Номер документу13569152
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11493/10/1370

Ухвала від 20.03.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Затолочний В.С.

Ухвала від 15.10.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Постанова від 18.01.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 08.12.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 07.12.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні