Постанова
від 12.01.2011 по справі 3-230
МОСКОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 3-23 0/2011 р.

ПОСТАНОВА

І МЕНЕМ УКРАЇНИ

12.01.2011 р. Суддя Московського районного суду м. Харкова Окс ененко В.А., розглянувши матер іали, що надійшли з УДАІ м. Хар кова при ГУМСУ в Харківської обл. у відношенні

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 , не працює, проживає в АДРЕС А_1

у скоєнні правопорушення за ст. 124, ч.1 ст.130 КоАП України, -

у с т а н о в и в :

Як вбачається із проток олу серії АХ №150874 про адміністр ативне правопорушення, 03.12.2010 р. близько о 3:20 год. водій ОСОБА _1, управляючи автомобілем "В АЗ-2105", держномер НОМЕР_1, у д ворі будинку 15 по вул. Родніко вої в м. Харкові, не обрав безп ечної швидкості, допустив на їзд на припарковані автомобі лі: „ВАЗ”, держномер НОМЕР_2 , „ВАЗ”, держномер НОМЕР_3; внаслідок чого, а/м „ВАЗ” наї хав на припаркований а/м ДЄУ, д ержномер НОМЕР_4, на а/м „ДЄ У”, дежномер НОМЕР_5; всі ав томобілі зазнали механічних ушкоджень. Водій ОСОБА_1 п ід час керування знаходився у стані алкогольного сп' яні ння, чим порушив п.12.1, 2.9., 2.5 Правил дорожнього руху України і ск оїв правопорушення за ч.1 ст.130, ст.124 КпАП України.

У ході судового розгляду ОСОБА_1 провину не визнав, зазначив, що в той день пив лиш е пиво, автомобілем „ВАЗ-2105”, де ржномер НОМЕР_1 він не кер ував, а ДТП скоїла інша особа.

Потерпілі пояснили:

-ОСОБА_2: що вранці 03.12.2010 р. йому повідомили, що зараз від булось ДТП і його автомобіль „ДЄУ-Ланос” пошкоджений; він одразу вийшов до а/м і побачив , що автомобіль „ВАЗ” пошкоди в 4 автомобіля, що булі припарк овані біля будинку №15 по вул. Р однікової; при цьому, водій а/м ВАЗ-2105 був у салоні а/м- лежав на передніх сидіннях, у стані ал когольного сп' яніння й дава ти будь-які пояснення із прив оду ДТП відмовився;

-ОСОБА_3: що 02.12.2010 р. він оста вив свій а/м ВАЗ-2115 біля будинку 15 по вул. Роднікової, а 03.12.2010 р. зна йшов а/м пошкодженим;

-ОСОБА_4: що 03.12.2010 р., колі ві н прийшов до свого а/м „ВАЗ”, п обачив, що а/м має механічні по шкодження;

-ОСОБА_5: що поставив нал ежний йому а/м „ДЄУ-Ланос” біл я буд.15 по вул. Роднікової, а 03.12.201 0 р. з' ясувалось, що ніччю а/м б ув пошкоджений внаслідок ДТП .

Вислухавши учасників адм іністративної справи, свідкі в, вивчивши представлені док ази, суд приходить до наступн ого.

Відповідно до п. 2.9 ПДР воді ю забороняється керувати ТЗ в стані алкогольного сп' яні ння.

Як вбачається з протоколу про адміністративне правопо рушення, водій ОСОБА_1 кер ував а/м у стані алкогольного сп' яніння; їхати до наркоце нтру відмовився, про що свідч ить відмітка в протоколі.

Згідно до ч.1 ст.130 КпАП Украї ни адміністративної відпові дальності підлягають особи, що керували ТЗ в стані алкого льного сп' яніння, а так само особа, що відмовилась відпов ідно до встановленого порядк у огляду на стан алкогольног о сп' яніння...

Таким чином, суд приходить до висновку, про винність О СОБА_1 у скоєнні адмінправо порушення, передбаченого ч.1 с т.130 КпАП України.

Що стосується скоєння О СОБА_1 дорожньо-транспортно ї пригоди, що спричинила пошк одження ТЗ, суд приходить до н аступного.

Як пояснив свідок ОСОБА _6, якій мешкає в будинку 15 по в ул. Роднікової в м. Харкові, ві н особисто бачив зіткнення В АЗ-2105 з ТЗ, що булі припарковані біля будинку, одразу про це по відомив власника а/м (потерпі лого ОСОБА_2.)і прийшов до м ісця ДТП. В суді, описуючи меха нізм ДТП, свідок вказав, що а/м „ВАЗ-2105” зіткнувся с одним а/м, потім зробив ривок і зупинив ся; осіб, що виходили з, а/м він н е бачив, а колі підійшов до а/м побачив, що водій лежав на пер едніх сидіннях, і був у стані а лкогольного сп' яніння; двер і зі сторони водія булі зачин ені. Через деякий час приїхал и працівники ДАІ, склали прот окол, але, водій а/м „ВАЗ-2105” від мовився давати будь які пояс нення й підписувати протокол ; їхати до наркоцентру теж від мовився.

Аналогічні свідчення дав суду свідок ОСОБА_7, якій т еж був присутній на місце ДТП .

Свідок ОСОБА_8, якій меш кає в буд.15 по вул. Роднікової, п ояснив суду, що ніччю 03.12.2010 р. ві н почув шум і у вікно побачив, що на автомобілях, які булі пр ипарковані біля будинку, спр ацювала сигналізація, що а/м з двинути один до одного, що біл я них стоїть інший а/м і людей, що виходили з цього а/м, він не бачив. Потім до автомобілів п рийшли люди, приїхали праців ники ДАІ.

Судом у якості свідка був д опитаний працівник ДАІ- ОСО БА_11, якій пояснив суду, що ві н по виклику чергового 03.12.2010 р. п риблизно 4 год. прибув на місце ДТП- у двір будинку 15 по вул. Ро днікової й бачив, що водій а/м ВАЗ-2105, яким виявився ОСОБА_1 , знаходиться в салоні а/м у ст ані алкогольного сп' яніння . Він з ' ясував усі об ставини пригоду шляхом опиту вання присутніх, склав прото кол, схему до ДТП, встановив ос обу порушника-ним виявився ОСОБА_1; давати будь-які пись мові пояснення, підписувати протокол і проходити обстеже ння в наркоцентрі порушник в ідмовився, поводив себе неад екватно. При цьому, в усної бес іді цей водій не заперечував , що скоїв ДТП, але, чому це зроб ив-пояснить не зміг, тому, що б ув п' яний. Про те, що за кермо м а/м була інша особа, ОСОБА_1 присутнім особам не говори в, у тому числі, коли на місці п ригоди прибув його родич.

Як вбачається зі схеми до м ісця ДТП зіткнення автомобіл ів відбулося біля будинку 15 по вул. Роднікової в м. Харкові; а /м „ВАЗ”, держномер НОМЕР_2 , „ВАЗ”, держномер НОМЕР_3; а/м ДЄУ, держномер НОМЕР_4, а /м „ДЄУ”, дежномер НОМЕР_5 б улі нерухомі; всі автомобілі зазнали механічних ушкоджен ь.

Заперечень до схеми від уч асників події не надійшло.

Суд критично оцінює тверд ження ОСОБА_1 про його нев инність у скоєні ДТП, тому, що це суперечить матеріалам спр ави й зібраним доказам.

Так, будучи затриманим на місце ДТП, ОСОБА_1 про те, що його автомобілем керувала і нша особа ані свідків, ані пот ерпілих, ані працівників ДАІ не повідомив, хоч цьому ніхто не перешкоджав.

Стверджуючи, що автомобіл ем без його згоди заволоділа інша особа, органи міліції пр о це не повідомив, з заявою про порушення кримінальної спра ви за ознаками ст.289 КК України у відповідні органи не зверт ався.

Від підпису протоколу про адміністративне правопоруш ення ОСОБА_1 відмовився; п ояснень з приводу ДТП, мотиву відмови в підпису не надав, що впливає з протоколу.

Судом за клопотанням ОС ОБА_1 був допитаний у якості свідка ОСОБА_10, якій заяви в суду, що саме він керував а/м ВАЗ-2105 і скоїв описане вище ДТП .

Але, цієї особи на місці ДТ П не було; його ніхто не бачив; пояснень з приводу події 03.12.2010 р. він не давав і є добрим знай омим ОСОБА_1

У суду немає підстав для с умніву в показаннях свідків ОСОБА_6, ОСОБА_8, ОСОБА _11, ОСОБА_7, тому, що їх пояс нення узгоджуються між собою й відповідають фактичним об ставинам справи, дані послід овно, детально описують як ме ханізм ДТП, так і події, що від бувались потім.

За правилами ст.251 КпАП Укра їни доказами в справі про адм іністративне правопорушенн я є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному за коном порядку посадова особа встановлює наявність чи від сутність адміністративного правопорушення... Ці дані вста новлюються: протоколом про а дміністративне правопоруше ння, поясненнями особи, яка пр итягається до відповідально сті, показаннями потерпілих, свідків, тощо...

У разі відмови особи, що ско їла правопорушення, від підп ису протоколу, у ньому робить ся запис про це, а особа, що від мовилась його підписати, впр аві додати до протоколу пояс нення й зауваження, викласти мотиви відмови від підписув ання.

З оглядом на це, суд приходи ть до висновку, що протокол ск ладений у відповідності до с т. 256 КпАП України.

Тому, твердження ОСОБА_1 суд оцінює як тактику захист у й бажання уникнути відпові дальності за скоєне правопор ушення.

При визначення адміністра тивного стягнення суд врахов ує характер вчинених правопо рушень, негативні наслідки, я кі настали, дані про особу й ма теріальний стан порушника, в ідсутність обставин, що пом ' якшують покарання.

На підставі викладеного, к еруючись ст.ст. 33, 36, 124, ч.1 ст.130, 284, 287, К пАП України, суд,-

п о с т а н о в и л :

Визнати ОСОБА_1 винни м у скоєнні правопорушень, пе редбачених ст.124, ч.1 ст.130 КпАП Ук раїни.

Позбавити ОСОБА_1 права керування транспортними зас обами строком на 2 року.

Постанова може бути оскар жена протягом 10 днів в апеляці йний суд Харківської області через районний суд.

Суддя: В.А. ОКСЕНЕНКО .

СудМосковський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення12.01.2011
Оприлюднено01.02.2011
Номер документу13572336
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-230

Постанова від 02.03.2011

Адмінправопорушення

Сватівський районний суд Луганської області

Юрченко С. О.

Постанова від 06.04.2011

Адмінправопорушення

Новоселицький районний суд Чернівецької області

Павлінчук С. С.

Постанова від 14.01.2011

Адмінправопорушення

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Васильцов О. В.

Постанова від 02.02.2011

Адмінправопорушення

Хустський районний суд Закарпатської області

Кемінь Володимир Дмитрович

Постанова від 12.01.2011

Адмінправопорушення

Московський районний суд м.Харкова

Оксененко Віра Анатоліївна

Постанова від 23.11.2010

Адмінправопорушення

Ватутінський міський суд Черкаської області

Муляр Віталій Сергійович

Постанова від 17.05.2010

Адмінправопорушення

Оржицький районний суд Полтавської області

Смілянський Євгеній Анатолійович

Постанова від 22.06.2010

Адмінправопорушення

Заліщицький районний суд Тернопільської області

Антоновський Олег Олексійович

Постанова від 11.05.2010

Адмінправопорушення

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Вдовіченко Микола Миколайович

Постанова від 16.03.2010

Адмінправопорушення

Рахівський районний суд Закарпатської області

Бліщ Оксана Богданівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні