Справа № 2-а-2801/09
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 жовтня 2009 року м. Київ
Солом' янський районний с уд м. Києва у складі:
головуючого судді Українц я В.В.
при секретарі Клімовських С. А.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління пенсі йного фонду України в Солом' янському районі міста Києва про поновлення строку, визна ння дій неправомірними, зобо в' язання нарахувати та випл атити соціальну допомогу з у рахуванням індексу інфляції ,
встановив:
ОСОБА_1 звернулася в с уд з зазначеним адміністрати вним позовом до відповідача. Просить суд прийняти постан ову, якою: відновити пропущен ий строк для звернення до суд у за захистом порушеного пра ва з 01 січня 2006 року по теперішн ій час; визнати діяння (бездія льність та відмову в перерах унку) Управління пенсійного фонду України в Солом' янськ ому районі м. Києва щодо відмо ви в нарахуванні несплаченої державної соціальної допомо ги з 01 січня 2006 року по теперішн ій час протиправними; зобов' язати відповідача протягом ( п' яти) календарних днів з дн я набрання судовим рішенням чинності нарахувати їй до ви плати у повному обсязі недоп лачену щомісячну державну со ціальну 30 % надбавку як дитині війни з 01 січня 2006 року по 31 груд ня 2008 року загальною сумою 3891 гр ивню 90 копійок з урахуванням і нфляції, що мала місце за цей п еріод.
Свої вимоги мотивує тим, що на підставі Закону України « Про соціальний захист дітей війни» має право на пільги, пе редбачені цим Законом, а саме : право на отримання щомісячн ої доплати до пенсії у розмір і 30 % мінімальної пенсії за вік ом. З письмовою заявою про нар ахування та виплату грошових коштів він зверталась до від повідача, але отримала письм ову відмову. Вважає такі дії (в ідмову у нарахуванні та випл аті) відповідача протиправни ми, такими що суперечать чинн ому законодавству та порушую ть її право на отримання соці альної допомоги як особи, що м ає статус дитини війни.
У судове засідання позивач не з' явилась, про час та місц е розгляду справи повідомлен а належним чином, надала суду заяву, в якій просить розгляд ати справи у її відсутність (а .с. 13).
Відповідач у судове засіда ння не з' явився, про час та мі сце розгляду справи повідомл ений належним чином, направи в до суду клопотання про розг ляд справи без участі предст авника Управління пенсійног о фонду України в Солом' янс ькому районі м. Києва. Проти за доволення позову заперечує, просить застосувати строк по зовної давності до вимог поз ивача.
Дослідивши матеріали спра ви, суд приходить до наступно го.
Судом встановлено, що ОСО БА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, знаход иться на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в С олом' янському районі м. Киє ва і отримує пенсію за віком.
Відповідачем відмовлено п озивачу у перерахуванні та в иплаті державної соціальної допомоги як особі, що має стат ус дитині війни (а.с. 11).
Відповідно до частини 2 стат ті 19 Конституції України орга ни державної влади, їх посадо ві особи зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.
Згідно з частинами 1, 2 статті 8 КАС України суд при вирішенн і справи керується принципом верховенства права, відпові дно до якого зокрема людина, і ї права та свободи визнаютьс я найвищими цінностями та ви значають зміст і спрямованіс ть діяльності держави. Суд за стосовує принцип верховенст ва права з урахуванням судов ої практики Європейського Су ду з питань захисту прав люди ни.
Згідно зі ст. 1 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» дитиною війни є осо ба, яка є громадянином Україн и та якій на час закінчення (02 в ересня 1945 року) Другої світово ї війни було менше 18 років.
Позивач є громадянином Укр аїни, народилася ІНФОРМАЦІ Я_1 року (а.с. 8), тобто є дитиною війни і на неї розповсюджуют ься всі пільги та соціальні г арантії, передбачені Законом України «Про соціальний зах ист дітей війни», зокрема, пра во на підвищення пенсії на 30 % м інімальної пенсії за віком, я к передбачено статтею 6 цього Закону.
Відповідно до ст. 46 Конститу ції України громадяни мають право на соціальний захист, щ о включає право на забезпече ння їх у разі повної, частково ї або тимчасової втрати прац ездатності, втрати годувальн ика, безробіття з незалежних від них обставин, а також у ст арості та в інших випадках, пе редбачених законом.
Таким чином, щомісячна допл ата до пенсії для дітей війни є формою соціального забезп ечення громадян, формою реал ізації конституційного прав а громадян, які є дітьми війни , на соціальний захист.
Згідно зі ст. 7 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» фінансове забезпеч ення державних соціальних га рантій здійснюється за рахун ок Державного бюджету Україн и.
Відповідно до статті 6 Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни» дітям війн и пенсії або щомісячне довіч не грошове утримання чи держ авна соціальна допомога, що в иплачується замість пенсії, підвищуються на 30 відсотків м інімальної пенсії за віком.
З відповіді УПФ в Солом' ян ському районі м. Києва (а.с. 11) вб ачається, що позивачу відмов лено у перерахуванні та випл аті соціальної допомоги, пер едбаченої Законом України «П ро соціальний захист дітей в ійни».
У відповіді зазначено, що та ка відмова грунтується на по ложеннях ст. 111 Закону України «Про державний бюджет Украї ни на 2007 рік» та Законі України «Про державний бюджет Украї ни на 2008 рік та про внесення змі н до деяких законодавчих акт ів України», яким внесено змі ни до ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей вій ни».
Пунктом 17 статті 77 Закону Укр аїни «Про Державний бюджет У країни на 2006 рік» з метою приве дення окремих норм законів у відповідність із цим Законо м було зупинено на 2006 рік дію ст атті 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни».
Законом України від 19 січня 2006 року «Про внесення змін до З акону України «Про внесення змін до Закону України «Про Д ержавний бюджет України на 2006 рік» пункт 17 статті 77 виключен о та статтею 110 (викладеною цим Законом у новій редакції) вст ановлено, що пільги дітям вій ни, передбачені абзацом сьом им статті 5 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни», запроваджуються з 1 січн я 2006 року, а статтею 6-у 2006 році пое тапно, за результатами викон ання бюджету у першому піврі ччі, в порядку, визначеному Ка бінетом Міністрів України за погодженням із Комітетом Ве рховної Ради України з питан ь бюджету. Цей Закон був о публікований 22 березня 2006 року , а тому набрав чинності 02 квіт ня 2006 року.
Тобто з 02 квітня 2006 року статт я 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» зно ву почала діяти. Але підвищен ня пенсії або щомісячного до вічного грошового утримання чи державної соціальної доп омоги, що виплачується заміс ть пенсії, на 30 відсотків міні мальної пенсії за віком, як ви значив законодавець, могло з дійснюватись лише за певних умов - поетапно, за результата ми виконання бюджету в першо му півріччі, згідно з порядко м, який мав бути визначений Ка бінетом Міністрів України та погоджений Комітетом Верхов ної Ради України з питань бюд жету.
Кабінетом Міністрів Украї ни в 2006 році порядку виплати 30 % н адбавки до пенсії як особам, щ о мають статус дітей війни, ви значено не було, тому вимога п ро перерахунок та виплату до помоги за 2006 рік не підлягає за доволенню.
Законом України від 19 грудн я 2006 року «Про Державний бюдже т України на 2007 рік», зокрема пу нктом 12 статті 71, знову було зуп инено на 2007 рік дію статті 6 Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни» та статт ею 111 установлено, що у 2007 році пі двищення до пенсії або щоміс ячного довічного грошового у тримання чи державної соціал ьної допомоги, яка виплачуєт ься замість пенсії, відповід но до ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей вій ни» виплачується особам, які є інвалідами (крім тих, на яки х поширюється дія Закону Укр аїни «Про статус ветеранів в ійни, гарантії їх соціальног о захисту»), у розмірі 50 відсот ків від розміру надбавки, вст ановленої для учасників війн и.
Рішенням Конституційног о Суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 визнано таким, що н е відповідає Конституції Укр аїни (є неконституційними) пу нкт 12 статті 71 Закону України « Про державний бюджет України на 2007 рік», яким зупинено на 2007 р ік дію статті 6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни», з урахуванням статт і 111 цього Закону.
У пунктах 4, 5 рішення Конст итуційного Суду України ві д 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 визначе но, що вимоги щодо змісту зако ну про Державний бюджет Укра їни містяться в частині друг ій статті 95 Конституції Украї ни, положення якої конкретиз овано у статті 38 Бюджетного ко дексу України.
Встановлений частиною дру гою статті 95 Конституції Укра їни, ч. 2 ст. 38 Кодексу перелік пр авовідносин, які регулюються законом про Державний бюдже т України, є вичерпним.
Зі змісту наведених положе нь Конституції України та Ко дексу вбачається, що закон пр о Державний бюджет України я к правовий акт, чітко зумовле ний поняттям бюджету як план у формування та використання фінансових ресурсів, має осо бливий предмет регулювання, відмінний від інших законів України - він стосується викл ючно встановлення доходів та видатків держави на загальн осуспільні потреби, зокрема і видатків на соціальний зах ист і соціальне забезпечення , тому цим законом не можуть вн оситися зміни, зупинятися ді я чинних законів України, а та кож встановлюватися інше (до даткове) правове регулювання відносин, що є предметом інши х законів України. Таке полож ення закріплено і в частині т ретій статті 27 Кодексу.
Метою і особливістю закону про Державний бюджет Україн и є забезпечення належних ум ов для реалізації положень і нших законів України, які пер едбачають фінансові зобов' язання держави перед громадя нами, спрямовані на їх соціал ьний захист, у тому числі й над ання пільг, компенсацій і гар антій. Отже, при прийнятті зак ону про Державний бюджет Укр аїни мають бути дотримані пр инципи соціальної, правової держави, верховенства права, забезпечена соціальна стабі льність, а також збережені пі льги, компенсації і гарантії , заробітна плата та пенсії дл я забезпечення права кожного на достатній життєвий рівен ь (стаття 48 Конституції Україн и).
Оскільки предмет закону пр о Державний бюджет України ч ітко визначений у Конституці ї України, Кодексі, то цей зако н не може скасовувати чи змін ювати обсяг прав і обов' язк ів, пільг, компенсацій і гаран тій, передбачених іншими зак онами України.
Проаналізувавши зазначені положення Конституції Украї ни, Кодексу, практику зупинен ня законом про Державний бюд жет України дії інших законі в України, Конституційний Суд України дійшов висновку , що зупинення законом про Дер жавний бюджет України дії ін ших законів України щодо над ання пільг, компенсацій і гар антій, внесення змін до інших законів України, встановлен ня іншого (додаткового) право вого регулювання відносин, н іж передбачено законами Укра їни, не відповідає статтям 1, 3, ч астині другій статті 6, частин і другій статті 8, частині друг ій статті 19, статтям 21, 22, пункту 1 частини другої статті 92, част инам першій, другій, третій ст атті 95 Конституції України.
Таким чином, Верховна Рада У країни не повноважна при при йнятті закону про Державний бюджет України включати до н ього положення про внесення змін до чинних законів Украї ни, зупиняти дію окремих зако нів України та/або будь-яким ч ином змінювати визначене інш ими законами України правове регулювання суспільних відн осин.
За таких обставин, не підляг ає задоволенню вимога щодо п ерерахунку допомоги з 01 січня 2007 по 09 липня 2007 року, оскільки в цей період дію норми, яка визн ачала право позивача на зазн ачене підвищення пенсії, бул о зупинено. Суд не може застос увати недіючу норму. Також пр отягом вказаного терміну дія ли приписи статті 111 Закону Ук раїни від 19 грудня 2006 року «Про Державний бюджет України на 2007 рік», яка по-іншому регулюва ла ці правовідносини, та оскі льки ця норма прийнята пізні ше в часі, то вона мала пріорит ет над статтею 6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни».
Після прийняття Конститу ційним Судом України зазна ченого рішення знову почали діяти положення статті 6 Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни». Тобто з часу прий няття цього рішення у позива ча відновилось право на підв ищення пенсії на 30 відсотків м інімальної пенсії за віком. Р азом з тим, відповідач, ігнору ючи зазначені норми матеріал ьного права, не здійснив це пі двищення пенси, чим порушив т аке право позивача. Саме тому його бездіяльність щодо нез дійснення підвищення пенсії в період із 09 липня по 31 грудня 2007 року є протиправною.
Аналогічні положення міст яться у рішенні Конституці йного Суду України від 22 тра вня 2008 року№ 10-рп/2008.
Так, у п. 5.4 цього рішення зазн ачено, що Конституція Україн и не надає закону про Держбюд жет вищої юридичної сили сто совно інших законів.
Конституційний Суд Украї ни дійшов висновку, що законо м про Держбюджет не можна вно сити до інших законів, зупиня ти їх дію чи скасовувати їх, ос кільки з об' єктивних причин це створює протиріччя у зако нодавстві, і як наслідок - скас ування та обмеження прав і св обод людини і громадянина.
У разі необхідності зупине ння дії законів, внесення до н их змін і доповнень, визнання їх не чинними мають використ овуватися окремі закони.
Частинами 2, 3 ст. 22 Конституці ї України визначено, що конст итуційні права і свободи гар антуються і не можуть бути ск асовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускаєт ься звуження змісту та обсяг у існуючих прав і свобод.
У рішенні Конституційног о Суду України від 22 вересня 2005 року № 5-рп/2005 дано офіційне тл умачення словосполучення «з вуження змісту та обсягу пра в і свобод людини і громадяни на».
Визнання Законом України « Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» правових актів так ими, що втратили чинність, зуп инення їх дії, внесення до них змін і доповнень стосовно за кріплених в них прав і свобод людини і громадянина Конст итуційний Суд України вваж ає скасуванням або обмеження м цих прав і свобод.
Відповідно до ст. 73 Закону Ук раїни «Про Конституційний Суд України» він приймає рі шення щодо конституційності актів, зазначених у пункті 1 с татті 13 цього Закону.
У разі якщо ці акти або їх ок ремі положення визнаються та кими, що не відповідають Конс титуції України (неконституц ійними), вони оголошуються не чинними і втрачають чинність від дня прийняття Конститу ційним Судом України рішен ня про їх неконституційність .
Враховуючи те, що позивач є дитиною війни, вона наділена державою певним правовим ст атусом, який включає в себе й п раво на додаткові елементи с оціального захисту, зокрема право на отримання державної соціальної надбавки.
Частиною 3 ст. 46 Конституції У країни встановлено, що пенсі ї, інші види соціальних випла т та допомоги, що є основним дж ерелом існування, мають забе зпечувати рівень життя, не ни жчий від прожиткового мініму му, встановленого законом. То бто, пенсії та інші види соціа льних виплат, що є єдиним джер елом існування не можуть бут и нижче від прожиткового мін імуму, який встановлюється з аконом.
Статтею 2 Закону України «Пр о прожитковий мінімум» визна чено, що прожитковий мінімум застосовується зокрема для: встановлення розмірів мінім альної заробітної плати та м інімальної пенсії за віком, в изначення розмірів соціальн ої допомоги, допомоги сім' я м з дітьми, допомоги по безроб іттю, а також стипендій та інш их соціальних виплат виходяч и з вимог Конституції Україн и та законів України; формува ння Державного бюджету Украї ни та місцевих бюджетів.
Відповідно до частини 1 стат ті 28 Закону України «Про загал ьнообов' язкове державне пе нсійне страхування» мінімал ьний розмір пенсії за віком з а наявності у чоловіків 25, а у ж інок - 20 років страхового стаж у встановлюється у розмірі п рожиткового мінімуму для осі б, які втратили працездатніс ть, визначеного законом. При ц ьому частиною 3 статті 28 Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування» передбачено, що мі німальний розмір пенсії за в іком, встановлений абзацом 1 ч астини 1 цієї статті, застосов ується виключно для визначен ня розмірів пенсій, призначе них згідно з цим Законом.
За таких обставин, з урахува нням положень статті 6 Закону України «Про соціальний зах ист дітей війни» та частини 1 с татті 28 Закону України «Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування», суд вважає за можливе застосува ти для визначення розміру що місячної доплати до мінімаль ної пенсії за віком розмір пр ожиткового мінімуму. В таком у випадку мінімальний розмір пенсії за віком використову ється лише як коефіцієнт для визначення розміру щомісячн ої доплати до пенсії, що не суп еречить вимогам частини 3 ста тті 28 Закону України «Про зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування».
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про соціальний зах ист дітей війни» Законом Укр аїни «Про Державний бюджет У країни на 2008 рік та про внесенн я змін до деяких законодавчи х актів України» викладена в новій редакції: дітям війни (к рім тих, на яких поширюється д ія Закону України «Про стату с ветеранів війни, гарантії ї х соціального захисту») до пе нсії або щомісячного довічно го грошового утримання чи де ржавної соціальної допомоги , що виплачується замість пен сії, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановл еної для учасників війни. Від повідно до пункту 2 Прикінцев их положень Закону України « Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» розділ II цього Закон у, яким, зокрема, внесено зміни до статті 6 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни».
З позовної заяви вбачаєтьс я та підтверджено позивачем у судовому засіданні, що з 01 сі чня 2008 року відповідач частко во здійснює виплату щомісячн ої державної соціальної надб авки як дитині війни, але лише у розмірі 10 %.
Відповідно до частини 1, 2 ста тті 71 КАС України кожна сторон а повинна довести ті обстави ни, на яких грунтуються її вим оги та заперечення, крім випа дків, встановлених статтею 72 ц ього Кодексу. В адміністрати вних справах про протиправні сть рішень, дій чи бездіяльно сті суб' єкта владних повнов ажень обов' язок щодо доказу вання правомірності свого рі шення, дії чи бездіяльності п окладається на відповідача, якщо він заперечує проти адм іністративного позову.
Відповідач у судове засіда ння не з' явився, про час та мі сце розгляду справи повідомл ений належним чином, направи в до суду клопотання про розг ляд справи без участі предст авника Управління пенсійног о фонду України в Солом' янс ькому районі м. Києва. Зазначи в лише, що проти задоволення п озову заперечує, просить зас тосувати строк позовної давн ості до вимог позивача.
Вимога позивача про виплат у відповідачем належних сум з урахуванням інфляції не пі длягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни «Про індексацію грошов их доходів населення» індекс ації підлягають грошові дохо ди громадян, одержані ними в г ривнях на території України і які не мають разового харак теру:
пенсії;
стипендії;
оплата праці (грошове забез печення);
суми виплат, що здійснюютьс я відповідно до законодавств а про загальнообов' язкове
державне соціальне страху вання;
суми відшкодування шкоди, з аподіяної працівникові калі цтвом або іншим ушкодженням
здоров' я, а також суми, що в иплачуються особам, які мают ь право на відшкодування шко ди в
разі втрати годувальника.
Кабінет Міністрів України може встановлювати інші об' єкти індексації, що не передб ачені частиною першою статті 2.
Щомісячна державна соціал ьна надбавка як дитині війни до цього переліку не віднесе на і додатково не встановлен а.
Згідно з п. 2 Постанови Кабін ету Міністрів України «Про з атвердження Порядку проведе ння індексації грошових дохо дів населення» від 17 липня 2003 р оку № 1078, індексації підлягают ь грошові доходи громадян, од ержані в гривнях на територі ї України, які не мають разово го характеру: пенсії (з урахув анням надбавок, доплат, підви щень до пенсії, додаткової пе нсії, цільової грошової допо моги на прожиття, державної д опомоги та компенсаційних ви плат, крім тих, які зазначені у пункті 3 цього порядку), щоміс ячне довічне грошове утриман ня, що виплачується замість п енсії.
Відповідно до ч. 6 п. 3 цієї Пос танови до об' єктів індексац ії, визначених у пункті 2, не ві дносяться, зокрема: соціальн і виплати, які визначають зал ежно від прожиткового мініму му (надбавки та інші доплати д о пенсії, які визначаються за лежно від прожиткового мінім уму.
Державна соціальна надбав ка як дитині війни не віднесе на і до виплат, що здійснюютьс я відповідно до законодавств а про загальнообов' язкове д ержавне соціальне страхуван ня, оскільки ст. 1 Основ законо давства України про загально обов' язкове державне соціа льне страхування до нього вх одить система прав, обов' яз ків і гарантій, яка передбача є надання соціального захист у, що включає матеріальне заб езпечення громадян у разі хв ороби, повної, часткової або т имчасової втрати працездатн ості, втрати годувальника, бе зробіття з незалежних від ни х обставин, а також у старості та в інших випадках, передбач ених законом.
Позивач також просить відн овити пропущений строк для з вернення до суду за захистом порушеного права.
Статтею 99 КАС України визна чено, що адміністративний по зов може бути подано в межах с троку звернення до адміністр ативного суду, встановленого цим Кодексом або іншими зако нами.
Для звернення до адміністр ативного суду за захистом пр ав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк , який, якщо не встановлено інш е, обчислюються з дня, коли осо ба дізналася або повинна бул а дізнатися про порушення св оїх прав, свобод чи інтересів .
Відповідно до ч. 1 ст. 100 КАС Укр аїни пропущення строку зверн ення до адміністративного су ду є підставою для відмови у з адоволенні адміністративно го позову за умови, якщо на цьо му наполягає одна зі сторін.
Відповідач подав до суду кл опотання про застосування ст років позовної давності.
Закон України «Про соціаль ний захист дітей війни» прий нятий 18 листопада 2004 року, набр ав чинності з 01 січня 2006 року.
До суду позивач звернулася 07 жовтня 2009 року, посилаючись н а те, що про порушене право їй стало відомо з публікації в г азеті в 2008 році та від знайомих .
За таких обставин, суд вважа є, що відсутні переконливі до кази поважності причин пропу ску позивачем строку звернен ня до адміністративного суду з позовом, а тому строк не під лягає поновленню.
З огляду на наведене, передб ачена ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей вій ни» державна соціальна надба вка підлягає перерахуванню т а виплаті у період з 22 травня 200 8 року по 31 грудня 2008 року.
З урахуванням часткового з адоволення позову, стягненню з Державного бюджету Україн и на користь позивача підляг ають судові витрати в сумі 03 г ривні 40 копійок судового збор у відповідно до вимог ст. 94 КАС України.
Керуючись статтями 22, 46 Конст итуції України, Рішенням Ко нституційного Суду Україн и від 22 вересня 2005 року № 5-рп/2005, Рі шенням Конституційного Суду України від 09 липня 2007 рок у № 6-рп/2007, Рішенням Конституц ійного Суду України від 22 тр авня 2008 року № 10-рп/2008, статтями 1, 6, 7 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни», Зако ном України «Про державний б юджет України на 2007 рік», Закон ом України «Про державний бю джет України на 2008 рік та про вн есення змін до деяких законо давчих актів України», ст. 2 За кону України «Про прожиткови й мінімум», ст. 28 Закону Україн и «Про загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня», ст. 73 Закону України «Про Конституційний Суд Україн и», статтями 9, 11, 69-71, 86, 94, 97, 99, 100, 102, 128, 158-163, 167 КАС України, суд, -
постановив:
Позов ОСОБА_1 задовол ьнити частково.
Визнати протиправною відм ову Управління Пенсійного фо нду України в Солом' янськом у районі м. Києва щодо нарахув ання і виплати ОСОБА_1 дер жавної соціальної допомоги я к дитині війни.
Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Со лом' янському районі м. Києв а нарахувати та виплатити О СОБА_1 надбавку, передбачен у ст. 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни» у розмірі 30 % мінімальної пенс ії за віком, виходячи з розрах унку прожиткового мінімуму д ля осіб, які втратили працезд атність, визначеного Законом України «Про загальнообов' язкове пенсійне страхування » з 22 травня 2008 року по 31 грудня 200 8 року, за виключенням виплат з дійснених Управлінням пенсі йного фонду України у Солом' янському районі м. Києва у 2008 ро ці.
Стягнути з Державного бюдж ету України на користь ОСОБ А_1 03 гривні 40 копійок судовог о збору.
У задоволенні інших позовн их вимог відмовити.
Постанова може бути оскарж ена до апеляційного адмініст ративного суду через суд пер шої інстанції шляхом подання протягом десяти днів з дня пр оголошення постанови заяви п ро апеляційне оскарження. Ап еляційна скарга може бути по дана без попереднього поданн я заяви протягом десяти днів з дня проголошення постанов и або протягом двадцяти днів з дня подання заяви про апеля ційне оскарження.
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2009 |
Оприлюднено | 23.02.2011 |
Номер документу | 13868388 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Солом'янський районний суд міста Києва
Українець В. В.
Адміністративне
Сєвєродонецький міський суд Луганської області
Александрова Наталія Валентинівна
Адміністративне
Орджонікідзевський районний суд м.Харкова
Єрмоленко Вікторія Борисівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні