Постанова
від 07.02.2011 по справі 2а-241/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.2.6

ПОСТАНОВА

Іменем України

07 лютого 2011 року Справа № 2а-241/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд

у складі головуючого судді Чернявської Т.І.,

за участю

секретаря судового засіда ння Моркунцової І.І.

та

представників сторін:

від позивача - Головіна І.Ю. (д овіреність від 10.01.2011 б/н)

Ходош В.Ю. (довірен ість від 04.01.2011 б/н)

від відповідача - державний податковий інспектор юридичного відділ у

Купцова О.М. (довір еність від 04.01.2011 № 5/10)

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку

справу за адміністративни м позовом

приватного підприємства « Будзбут»

до Ленінської міжрайонної державної податкової інспек ції у м. Луганську

про скасування податковог о повідомлення - рішення від 22 грудня 2010 року

№ 0021701510/0,

ВСТАНОВИВ:

06 січня 2011 року до Луганськог о окружного адміністративно го суду надійшов адміністрат ивний позов приватного підпр иємства «Будзбут» до Ленінсь кої міжрайонної державної по даткової інспекції у м. Луган ську, в якому позивач просить скасувати податкове повідом лення - рішення від 22.12.2010 № 0021701510/0 , яким йому визначено суму под аткового зобов' язання з под атку на прибуток підприємств а за штрафними (фінансовими) с анкціями у розмірі 170,00 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що на п ідставі акта від 29.11.2010 № 3088/15-1 про р езультати невиїзної докумен тальної перевірки приватног о підприємства «Будзбут» з п итання неподання податкової звітності з податку на прибу ток за 9 місяців 2010 року Ленінсь кою міжрайонною державною по датковою інспекцією у м. Луга нську на адресу позивача бул о направлено податкове повід омлення-рішення від 22.12.2010 № 0021701510/0, яким, з посиланням на вказани й акт, за порушення пункту 16.4 ст атті 16 Закону України від 28 гру дня 1994 року № 334/94-ВР «Про оподатк ування прибутку підприємств » (у редакції Закону України в ід 22 травня 1997 року, зі змінами т а доповненнями) та підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону Укр аїни від 21 грудня 2000 року № 2181-III «П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» за неподан ня податкової декларації з п одатку на прибуток підприємс тва за 9 місяців 2010 року (гранич ний строк подання - 09 листопа да 2010 року) було визначено суму податкового зобов'язання (з у рахуванням штрафних (фінансо вих) санкцій) за платежем з под атку на прибуток у сумі 170,00 грн .

Позивач вважає податкове п овідомлення-рішення неправо мірним, оскільки приватне пі дприємство «Будзбут» направ ило декларацію з податку на п рибуток за 9 місяців 2010 року 09.11.201 0 поштою з описом вкладеного т а повідомленням-розпискою ві дправлення спецзв'язку. При ц ьому, було долучено заяву із з азначенням того, що 09.11.2010 податк овий інспектор у відділі при йому звітності Ленінської мі жрайонної державної податко вої інспекції у м. Луганську в ідмовилася прийняти деклара цію з податку на прибуток, мот ивуючи це необхідністю підтв ердження дотримання податко вого навантаження у інспекто ра, що є неправомірним. Даний ф акт зафіксовано у акті, склад еному відповідною комісією. Таким чином, зазначає в позов і позивач, декларація з подат ку на прибуток вважається по даною.

11.12.2010 приватне підприємство « Будзбут» звернулося до відпо відача з запереченнями на ак т. Згідно відповіді Ленінськ ої міжрайонної державної под аткової інспекції у м. Луганс ьку від 16.12.2010 № 60681/15 надіслана поз ивачем декларація з податку на прибуток підприємства за 9 місяців 2010 року була заповнен а всупереч Закону України № 5 50-ІV від 20.02.2003, тому відділом прий ому звітності Ленінської між районної державної податков ої інспекції у м. Луганську бу ло, нібито, направлено на адре су позивача листом від 11.11.2010 № 5338 8/28-521 з зазначенням причин неви знання декларації як податко вої звітності. Вказаного лис та підприємство позивача не отримувало. Відповідач, в сво ю чергу, не надав доказів наді слання на адресу позивача вк азаного листа.

Згідно підпункту 4.1.2 пункту 4 .1 статті 4 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» податкова звітніст ь, отримана контролюючим орг аном від платника податків я к податкова декларація, що за повнена ним всупереч правила м, зазначеним у затвердженом у порядку її заповнення, може бути не визнана таким контро люючим органом як податкова декларація, якщо в ній не зазн ачено обов'язкових реквізиті в, її не підписано відповідни ми посадовими особами, не скр іплено печаткою платника под атків. У цьому випадку, якщо ко нтролюючий орган звертаєтьс я до платника податків з пись мовою пропозицією надати нов у податкову декларацію з вип равленими показниками (із за значенням підстав неприйнят тя попередньої), то такий плат ник податків має право: - надат и таку нову декларацію разом зі сплатою відповідного штр афу; - оскаржити рішення подат кового органу в порядку апел яційного узгодження.

Позивач зауважив, що деклар ація, подана приватним підпр иємством «Будзбут», була скл адена у відповідності із зат вердженим порядком її склада ння, містила усі обов'язкові р еквізити, була підписана від повідними посадовими особам и та скріплена печаткою, не мі стила підчисток, помарок, вип равлень та дописок і закресл ень та не була будь чим залита . Тому, на думку позивача, підс тав для невизнання її в якост і податкової звітності у від повідача не було.

З огляду на викладене, позив ач вважає, що оскаржуване под аткове повідомлення-рішення має бути скасоване.

У судовому засіданні предс тавники позивача позов підтр имали, просили його задоволь нити повністю, надали поясне ння, аналогічні викладеним у позовній заяві.

Ленінська міжрайонна держ авна податкова інспекція у м . Луганську адміністративний позов не визнала, про що подал а суду заперечення проти поз ову від 26.01.2011 за № 3333/10 (арк. справи 3 2). В запереченнях проти адміні стративного позову відповід ач у задоволенні позовних ви мог просить відмовити повніс тю з таких підстав.

Приватним підприємством « Будзбут» на адресу Ленінсько ї міжрайонної державної пода ткової інспекції у м. Лугансь ку поштою була надіслана дек ларація з податку на прибуто к підприємства за 9 місяців 2010 р оку.

Згідно пункту 1 підпункту 1.7 П орядку складання декларації з податку на прибуток підпри ємства, затвердженого наказо м ДПА України від 12.10.2005 № 448 «Про з атвердження змін до форми де кларації з податку на прибут ок підприємства та Порядку ї ї складання», затверджених Н аказом ДПА України від 29.03.2003 № 143» декларація заповнюється так им чином, що забезпечує вільн е читання тексту (цифр), у декл арації не повинні міститися текст або цифри, які неможлив о прочитати внаслідок пошкод ження аркушів, їх потертості , залиття чорнилом чи іншою рі диною. У надісланій декларац ії з податку на прибуток підп риємства приватного підприє мства «Будзбут» у рядку 04.1 та 04 .2 неможливо прочитати цифри в наслідок пошкодження чорнил ом, тому дана декларація запо внена всупереч правилам, заз наченим у затвердженому поря дку її заповнення.

Згідно з підпунктом 4.1.2 пункт у 4.1 статті 4 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» податкова звітніст ь, отримана контролюючим орг аном від платника податків я к податкова декларація, що за повнена ним всупереч правила м, зазначеним у затвердженом у порядку її заповнення, може бути не визнана таким контро люючим органом як податкова декларація.

Ленінською міжрайонною де ржавною податковою інспекці єю у м. Луганську на адресу при ватного підприємства «Будзб ут» було направлено лист від 11.11.2010 № 53358/28-521 для усунення недолі ків по даній декларації і под ання її знову у зазначені стр оки. Так як недоліки не були ус унені приватним підприємств ом «Будзбут», то подана декла рація залишилася невизнаною контролюючим органом і непо даною.

Відповідальність за непод ання декларації передбачена підпунктом 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2 000 року № 2181-III «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» - платник податків, що не по дає податкову декларацію у с троки, визначені законодавст вом, сплачує штраф у розмірі д есяти неоподатковуваних мін імумів громадян за кожне так е неподання або її затримку.

Тому Ленінською міжрайонн ою державною податковою інсп екцією у м. Луганську на підст аві акта перевірки від 29.11.2010 № 3088 /15-1 за порушення пункту 16.4 статт і 16 Закону України від 28 грудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оподаткува ння прибутку підприємств» та підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами » було винесено податкове по відомлення-рішення від 22.12.2010 № 0 021701510/0 про накладення штрафних с анкцій у сумі 170,00 грн.

Таким чином, Ленінська міжр айонна державна податкова ін спекція у м. Луганську вважає , що рішення про застосування штрафних санкцій від 22.12.2010 № 00217015 10/0 винесено у відповідності з законодавством України.

У судовому засіданні предс тавник відповідача проти поз ову заперечував, просив відм овити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викла деним у запереченнях проти п озову від 26.01.2011 за № 3333/10.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наданих стор онами доказів, оцінивши дока зи відповідно до вимог стате й 69-72 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд в важає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню п овністю, з таких підстав.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб'єктів при зді йсненні ними владних управлі нських функцій на основі зак онодавства, в тому числі на ви конання делегованих повнова жень, шляхом справедливого, н еупередженого та своєчасног о розгляду адміністративних справ.

У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб'єктів владних повноважень адміністративні суди відпов ідно до вимог частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України перевір яють, чи прийняті (вчинені) вон и:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.

Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого вирішує справи відповід но до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язко вість яких надана Верховною Радою України та застосовує інші нормативно-правові акти , прийняті відповідним орган ом на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, передбачен і Конституцією та законами У країни.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності відповідно до ч астини 2 статті 71 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни покладається на відпо відача, якщо він заперечує пр оти адміністративного позов у.

Приватне підприємство «Бу дзбут» (ідентифікаційний код 31594742) зареєстроване виконавчи м комітетом Луганської міськ ої ради 25.06.2003, про що свідчить ко пія свідоцтва про державну р еєстрацію юридичної особи ві д 23.03.2009 серії А01 № 485566 (арк. справи 29).

Як платник податків приват не підприємство «Будзбут» пе ребуває на обліку у Ленінськ ій міжрайонній державній под атковій інспекції у м. Луганс ьку з 07.08.2001 за № 5925, про що свідчит ь довідка про взяття на облік платника податків від 03.04.2009 № 417 (арк. справи 28).

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом під час судового розгляду сп рави, на виконання вимог пунк ту 4.1 статті 4 Закону України ві д 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами», Закону України ві д 28 грудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оп одаткування прибутку підпри ємств» і Порядку складання д екларації з податку на прибу ток підприємства, затверджен ого наказом Державної податк ової адміністрації України в ід 29 березня 2003 року № 143 та зареє строваного в Міністерстві юс тиції України 8 квітня 2003 року з а № 271/7592 (які були чинними на мом ент виникнення спірних право відносин), приватне підприєм ство «Будзбут» надіслало пош тою до Ленінської міжрайонно ї державної податкової інспе кції у м. Луганську цінним лис том з описом вкладеного та по відомленням про вручення дек ларацію з податку на прибуто к підприємства за 9 місяців 2010 р оку з додатком К1/1 та заявою на ім' я начальника інспекції, які отримані відповідачем 10.1 1.2010, про що свідчить повідомлен ня-розписка про вручення від правлення спецзв' язку № 364 (а рк. справи 22-23, 24, 25, 26, 27).

Рішенням Ленінської міжра йонної державної податкової інспекції у м. Луганську, викл аденим в листі від 11.11.2010 за № 53358/28-51 7, подана приватним підприємс твом «Будзбут» 11.11.2010 деклараці я з податку на прибуток підпр иємства за 9 місяців 2010 року не визнана як податкова звітніс ть, оскільки заповнена всупе реч правилам, зазначеним у за твердженому порядку, - у подан ій декларації маються помарк и: неможливо прочитати текст або цифри внаслідок пошкодж ення (арк. справи 41).

Актом від 29.11.2010 № 3088/15-1 про резуль тати невиїзної документальн ої перевірки своєчасності по дання податкової звітності з податку на прибуток підприє мства встановлено, що на пору шення підпункту 4.1.4 пункту 4.1 ст атті 4 Закону України від 21 гру дня 2000 року № 2181-III «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами» та пункту 16.4 статті 16 Зак ону України від 28 грудня 1994 рок у № 334/94-ВР «Про оподаткування п рибутку підприємств» приват не підприємство «Будзбіт» не подало податкову декларацію з податку на прибуток підпри ємства за 9 місяців 2010 року (гра ничний строк подання - 09 лист опада 2010 року) (арк. справи 11).

На підставі акта невиїзної документальної перевірки ві д 29.11.2010 № 3088/15-1 згідно з підпунктом 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закон Укра їни від 21 грудня 2000 року № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами» Ленінс ька міжрайонна державна пода ткова інспекція у м. Луганськ у винесла податкове повідомл ення-рішення від 22.12.2010 № 0021701510/0, яки м приватному підприємству «Б удзбут» визначено суму подат кового зобов' язання з подат ку на прибуток підприємства за штрафними (фінансовими) са нкціями у розмірі 170,00 грн. (арк. с прави 7).

За результатами розгляду а дміністративної справи суд п рийшов до висновку, що податк ове повідомлення-рішення Лен інської міжрайонної державн ої податкової інспекції у м. Л уганську від 22.12.2010 № 0021701510/0 підляга є скасуванню, з огляду на нижч евикладене.

На момент виникнення спірн их правовідносин спеціальни м законом з питань оподаткув ання був Закон України від 21 г рудня 2000 року № 2181-ІІІ «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» (надалі - Закон № 2181) .

У відповідності із пунктом 1.11 статті 1 Закону № 2181 податков а декларація, розрахунок (дал і - податкова декларація) - док умент, що подається платнико м податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахува ння та/або сплата податку, збо ру (обов'язкового платежу).

Порядок подання податково ї декларації та визначення с уми податкових зобов'язань р егулюється статтею 4 Закону № 2181.

Згідно з підпунктом 4.1.1 пункт у 4.1 статті 4 Закону № 2181 платник податків самостійно обчислю є суму податкового зобов'яза ння, яку зазначає у податкові й декларації, крім випадків, п ередбачених підпунктом «г» п ідпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пу нктом 4.3 цієї статті.

Відповідно до підпункту 4.1.2 п ункту 4.1 статті 4 Закону № 2181 прий няття податкової декларації є обов'язком контролюючого о ргану. Податкова декларація приймається без попередньої перевірки зазначених у ній п оказників через канцелярію, чий статус визначається відп овідним нормативно-правовим актом. Відмова службової (пос адової) особи контролюючого органу прийняти податкову де кларацію з будь-яких причин а бо висування нею будь-яких пе редумов щодо такого прийнятт я (включаючи зміну показникі в такої декларації, зменшенн я або скасування від'ємного з начення об'єктів оподаткуван ня, сум бюджетних відшкодува нь, незаконного збільшення п одаткових зобов'язань тощо) з абороняється та розцінюєтьс я як перевищення службових п овноважень такою особою, що т ягне за собою її дисциплінар ну та матеріальну відповідал ьність у порядку, визначеном у законом. Якщо службова (поса дова) особа контролюючого ор гану порушує норми абзацу пе ршого цього підпункту, платн ик податків зобов'язаний до з акінчення граничного строку подання декларації надіслат и таку декларацію поштою з оп исом вкладеного та повідомле нням про вручення, до якої дол учається заява на ім'я керівн ика відповідного контролююч ого органу, складена у довіль ній формі, із зазначенням прі звища службової (посадової) о соби, яка відмовилася прийня ти декларацію, та/або із зазна ченням дати такої відмови. Пр и цьому декларація вважаєтьс я поданою в момент її врученн я пошті, а граничний десятиде нний строк, встановлений для поштових відправлень підпун ктом 4.1.7, не застосовується. Пла тник податків може також оск аржити дії службової (посадо вої) особи контролюючого орг ану з відмови у прийнятті под аткової декларації у судовом у порядку. Незалежно від наяв ності відмови у прийнятті по даткової декларації платник податків зобов'язаний погас ити податкове зобов'язання, с амостійно визначене ним у та кій податковій декларації, п ротягом строків, установлени х пунктом 5.3 статті 5 цього Зако ну. Податкова звітність, отри мана контролюючим органом ві д платника податків як подат кова декларація, що заповнен а ним всупереч правилам, зазн аченим у затвердженому поряд ку її заповнення, може бути не визнана таким контролюючим органом як податкова деклара ція, якщо в ній не зазначено об ов'язкових реквізитів, її не п ідписано відповідними посад овими особами, не скріплено п ечаткою платника податків. У цьому випадку, якщо контролю ючий орган звертається до пл атника податків з письмовою пропозицією надати нову пода ткову декларацію з виправлен ими показниками (із зазначен ням підстав неприйняття попе редньої), то такий платник под атків має право: надати таку н ову декларацію разом зі спла тою відповідного штрафу; оск аржити рішення податкового о ргану в порядку апеляційного узгодження.

Виходячи з вищенаведеної н орми, слід зазначити, що подат кова декларація може бути не визнана податковим органом як податкова декларація тіль ки у випадках, якщо в ній не за значено обов'язкових реквізи тів, її не підписано відповід ними посадовими особами, не с кріплено печаткою платника п одатків. Суд зазначає, що вище зазначені норми Закону № 2181 містять вичерпний пере лік випадків невизнання пода тковим органом податкової де кларації як такої. Інших випа дків невизнання податкової д екларації не встановлено ні Законом № 2181, ні іншими нормати вно-правовими актами.

Вирішуючи питання щодо під став невизнання відповідаче м як податкова декларація де кларації з податку на прибут ок підприємства за 9 місяців 20 10 року, суд прийшов до висновк у, що позивачем при поданні за значеної податкової деклара ції були додержані всі вимог и як до форми податкової декл арації, так і до порядку її зап овнення, а тому підстави для ї ї невизнання відповідачем як податкова декларація відсут ні.

Оглядом примірника деклар ації з податку на прибуток пі дприємства за 9 місяців 2010 року , що знаходиться у відповідач а, судом встановлено, що рядок 04.1 та 04.2 декларації придатний д о читання, що також підтвердж ується копією зазначеної дек ларації, долученої до матері алів справи відповідачем (ар к. справи 33). Крім того, суд крит ично оцінює наявність у декл арації помарок, оскільки огл ядом оригіналу примірника за значеної податкової деклара ції, що знаходиться у позивач а, наявність пошкоджень у дек ларації судом не встановлена . При огляді оригіналу деклар ації з податку на прибуток пі дприємства за 9 місяців 2010 року , що знаходиться у відповідач а, судом встановлено, що зазна чені помарки мають механічни й спосіб нанесення.

Також, під час судового розг ляду справи судом встановлен о, що в порушення вимог підпун кту 4.1.2 пункту 4.1 статті 4 Закону № 2181 відповідач не звертався д о позивача з письмовою пропо зицією надати нову податкову декларацію з податку на приб уток підприємства за 9 місяці в 2010 року. Зазначене обґрунтов ується таким.

Факт надсилання повідомле ння про невизнання податково ї декларації з податку на при буток підприємства за 9 місяц ів 2010 року податковою звітніс тю відповідач підтверджує ко пією листа від 11.11.2010 за № 53358/28-517 та к опією реєстру відправленої к ореспонденції за 15.11.2010 (арк. спр ави 41, 42-43). Разом з цим, суд критич но оцінює ці документи як док ази направлення позивачу пов ідомлення, оскільки, на думку суду, належним доказом факту здійснення відправки поштов ої кореспонденції є фіскальн ий чек та/або повідомлення пр о вручення поштового відправ лення. У судовому засіданні п редставник відповідача на ви могу суду щодо надання фіска льного чеку та/або повідомле ння про вручення поштового в ідправлення, які б підтвердж ували факт надіслання повідо млення позивачу 15.11.2010, повідоми в, що за реєстром відправлено ї кореспонденції за 15.11.2010 листи направлялись простою коресп онденцією.

Відповідно до частини 2 стат ті 11 Кодексу адміністративно го судочинства України суд м оже вийти за межі позовних ви мог тільки в разі, якщо це необ хідно для повного захисту пр ав, свобод та інтересів сторі н чи третіх осіб, про захист як их вони просять.

Згідно правової позиції, як а викладена Судовою палатою в адміністративних справах В ерховного Суду України в пос танові від 24 січня 2006 року за ре зультатами перегляду за виня тковими обставинами постано ви Вищого господарського суд у України від 17 серпня 2005 року у справі № 9/175-04 за позовом АКБ «Мр ія» до Державної податкової інспекції у м. Вінниці про виз нання неправомірною позапла нової комплексної перевірки , звернення за захистом поруш еного права у сфері публічно -правових відносин з зазначе нням способу, який, на думку су ду, не призводить до захисту п рава, не може бути підставою д ля відмови в позові, тобто, зах исті права, що порушується. Су д, установивши порушення вим ог законодавства, має захист ити права та охоронювані зак оном інтереси, самостійно об равши спосіб, який би гаранту вав дотримання і захист прав , свобод, інтересів від поруше нь з боку суб' єктів владних повноважень.

Зважаючи на обставини спра ви, враховуючи, що податкова д екларація приватного підпри ємства «Будзбут» з податку н а прибуток підприємства за 09 м ісяців 2010 року протиправно рі шенням Ленінської міжрайонн ої державної податкової інсп екції у м. Луга нську, зміст якого викладени й в листі від 11 листопада 2010 рок у № 53358/28-517, не визнана як податков а звітність та в порушення ви мог підпункту 4.1.2 пункту 4.1 стат ті 4 Закону № 2181 відповідач не з вертався до позивача з письм овою пропозицією надати нову податкову декларацію з випр авленими показниками (із заз наченням підстав неприйнятт я попередньої), суд вважає за н еобхідне для повного захисту прав та інтересів позивача, п ро захист яких він просить, ви йти за межі позовних вимог та визнати протиправним рішенн я Ленінської міжрайонної дер жавної податкової інспекції у м. Луганську про невизнання податкової декларації прива тного підприємства «Будзбут » з податку на прибуток підпр иємства за 09 місяців 2010 року як податкова звітність, зміст я кого викладений в листі Лені нської міжрайонної державно ї податкової інспекції у м. Лу ганську від 11 листопада 2010 року № 53358/28-517.

З огляду на вищенаведене, су д прийшов до висновку про ная вність підстав для скасуванн я податкового повідомлення - рішення Ленінської міжрайон ної державної податкової інс пекції у м. Луганську від 22 гру дня 2010 року № 0021701510/0, яким приватно му підприємству «Будзбут» ви значено суму податкового зоб ов' язання з податку на приб уток підприємства за штрафни ми (фінансовими) санкціями у р озмірі 170,00 грн., а тому позовні в имоги судом задовольняються у повному обсязі.

Згідно з частиною 1 статті 94 К одексу адміністративного су дочинства України якщо судов е рішення ухвалене на корист ь сторони, яка не є суб' єктом владних повноважень, суд при суджує всі здійснені нею док ументально підтверджені суд ові витрати з Державного бюд жету України (або відповідно го місцевого бюджету, якщо ін шою стороною був орган місце вого самоврядування, його по садова чи службова особа).

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 07 лютого 2011 року проголош ено вступну та резолютивну ч астини постанови. Складення постанови у повному обсязі в ідкладено до 14 лютого 2011 року, п ро що згідно вимог частини 2 ст атті 167 КАС України повідомлен о після проголошення вступно ї та резолютивної частин пос танови у судовому засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23 , 69-72, 87, 94, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов приватного підприємства " Будзбут" до Ленінської міжра йонної державної податкової інспекції у м. Луганську про с касування податкового повід омлення - рішення від 22 грудня 2010 року № 0021701510/0 задовольнити пов ністю.

Адміністративний поз ов приватного підприємства « Будзбут» до Ленінської міжра йонної державної податкової інспекції у м. Луганську про с касування податкового повід омлення - рішення від 22 грудня 2010 року № 0021701510/0 задовольнити пов ністю.

Визнати протиправним ріше ння Ленінської міжрайонної д ержавної податкової інспекц ії у м. Луганську про невизнан ня податкової декларації при ватного підприємства «Будзб ут» (ідентифікаційний код 31594742 ) з податку на прибуток підпри ємства за 09 місяців 2010 року як п одаткова звітність, зміст як ого викладений в листі Ленін ської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луг анську від 11 листопада 2010 року № 53358/28-517.

Скасувати податкове повід омлення - рішення Ленінсько ї міжрайонної державної пода ткової інспекції у м. Лугансь ку від 22 грудня 2010 року № 0021701510/0, яки м приватному підприємству «Б удзбут» (ідентифікаційний ко д 31594742) визначено суму податков ого зобов' язання з податку на прибуток підприємства за штрафними (фінансовими) санк ціями у розмірі 170,00 грн.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь прива тного підприємства «Будзбут » (ідентифікаційний код 31594742, мі сцезнаходження: 91055, м. Луганськ , вул. Фрунзе, буд. 6) судові витр ати зі сплати судового збору в сумі 3,40 грн. (три гривні сорок копійок).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова склад ена у повному обсязі 14 лютого 2011 року.

Суддя Т.І. Чернявська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.02.2011
Оприлюднено02.03.2011
Номер документу13941856
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-241/11/1270

Ухвала від 19.03.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 19.03.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 31.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 03.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 05.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 04.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар А.В.

Постанова від 07.02.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні