КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-12627/10/2670 Головуючий у 1-й інста нції: Амельохін В.В.
Суддя-доповідач: Федоров а Г. Г.
ПОСТАНОВА
Іменем України
"08" лютого 2011 р. м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у скла ді колегії суддів:
Головуючого судді:
суддів:
при секретарі:
за участю: Федорової Г.Г.,
Вівдиченко Т.Р., Беспало ва О.О.,
Скирді Б.К.,
представника позивача - Гребінник О.О.,
представників відповідача ДПІ у Оболонському районі м. К иєва - Пелепецького В.Д., Зіньковської О.В.,
представника відповідача ГУ ДКУ України - Олешко О.М .
розглянувши у відкрито му судовому засіданні адміні стративну справу за апеляцій ними скаргами Державної пода ткової інспекції у Оболонськ ому районі м. Києва та Головно го управління Державного каз начейства України у м. Києві н а постанову Окружного адміні стративного суду м. Києва від 04 листопада 2010 року по справі з а адміністративним позовом Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Гранд Фіш»до Дер жавної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києв а, Головного управління Держ авного казначейства України у м. Києві про зобов' язання в чинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
У вересні 2010 року Товарис тво з обмеженою відповідальн істю «Гранд Фіш»(далі - пози вач) звернулося до Окружного адміністративного суду м. Ки єва із позовом до Державної п одаткової інспекції у Оболон ському районі м. Києва, Головн ого управління Державного ка значейства України у м. Києві (далі - відповідачі), в якому просило зобов' язати Держав ну податкову інспекцію у Обо лонському районі м. Києва над ати до Головного управління Державного казначейства у м. Києві висновок (разом з реєст ром) із зазначенням сум, що під лягають відшкодуванню з держ бюджету по деклараціях з под атку на додану вартість ТОВ « Гранд Фіш»за листопад 2009 року у розмірі 159 374,00 грн., за грудень 2009 року у розмірі 381 851,00 грн., за сі чень 2010 року у розмірі 84 223,00 грн.
Крім цього, позивач просив с тягнути з Державного бюджету України на користь ТОВ «Гран д Фіш»бюджетну заборгованіс ть по податку на додану варті сть у сумі 625 448,00 грн. та суму судо вого збору у розмірі 1 700,00 грн.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 04 листопада 2010 року провадженн я в частині позовних вимог що до зобов' язання Державну по даткову інспекцію у Оболонсь кому районі м. Києва надати до Головного управління Держав ного казначейства у м. Києві в исновок (разом з реєстром) із з азначенням суми, що підлягаю ть відшкодуванню з Державног о бюджету по деклараціях з по датку на додану вартість Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Гранд Фіш»: за лист опад 2009 року у розмірі 159 374,00 грн., за грудень 2009 року у розмірі 381 8 51,00 грн., за січень 2010 року у розмі рі 84 223,00 грн. - закрито.
Постановою Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 04 листопада 2010 року позов То вариства з обмеженою відпові дальністю «Гранд Фіш»задово лено.
Стягнуто з Державного бюдж ету України через Головне уп равління Державного казначе йства України у м. Києві на кор исть Товариства з обмеженою відповідальністю «Гранд Фіш » бюджетну заборгованість по податку на додану вартість у сумі 652 448,00 грн. та суму судового збору у розмірі 1 700,00 грн.
Відповідачі не погоджуючи сь з прийнятим рішенням суду , звернулися з апеляційними с каргами, в яких зазначають, що оскаржувана постанова суду не відповідає вимогам матері ального та процесуального п рава, а саме, судом першої інст анції неповно з' ясовано та не доведено обставини, що маю ть значення для справи, висно вки суду першої інстанції не відповідають обставинам спр ави, в зв' язку з чим Держав на податкова інспекція у Обо лонському районі м. Києва п росить скасувати постанову О кружного адміністративного суду м. Києва від 04 листопада 20 10 року та прийняти нове рішенн я, яким повністю відмовити в з адоволенні заявлених позива чем вимог, Головне управлі ння Державного казначейства України у м. Києві просить змінити постанову Окружного адміністративного суду м. Ки єва від 04 листопада 2010 року, а са ме: замінити «стягнути з Держ авного бюджету України через Головне управління Державно го казначейства України у м. К иєві суму судового збору у ро змірі 1 700,00 грн.»на «стягнути су дові витрати у сумі 1 700,00 грн. з м ісцевого бюджету через Голов не управління Державного каз начейства України у м. Києві» .
Заслухавши в судовому засі данні суддю-доповідача, пояс нення учасників процесу, які з' явилися в судове засідан ня, перевіривши матеріали сп рави та доводи апеляційних с карг, колегія суддів вважає н еобхідним апеляційну скаргу Державної податкової інспек ції у Оболонському районі м. К иєва залишити без задовол ення, апеляційну скаргу Го ловного управління Державно го казначейства у м. Києві - задовольнити частково, а п останову суду першої інстан ції - змінити, виходячи з наступного.
Відповідно ч. 1 ст. 201 КАС Украї ни, підставами для зміни пост анови або ухвали суду першої інстанції є:
1) правильне по суті вирішен ня справи чи питання, але із по милковим застосуванням норм матеріального чи процесуаль ного права;
2) вирішення не всіх позовни х вимог або питань.
Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України, у с правах щодо оскарження рішен ь, дій чи бездіяльності суб' єктів владних повноважень ад міністративні суди перевіря ють чи прийняті (вчинені) вон и: на підставі, у межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України; з використанням пов новаження з метою, з якою це по вноваження надано; обґрунтов ано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення д ля прийняття рішення; безсто ронньо (неупереджено); доброс овісно; розсудливо; з дотрима нням принципу рівності перед законом, запобігаючи неспра ведливій дискримінації; проп орційно, зокрема з дотриманн ям необхідного балансу між б удь-якими несприятливими нас лідками для прав, свобод та ін тересів особи і цілями, на дос ягнення яких спрямоване це р ішення (дія); з урахуванням пра ва особи на участь у процесі п рийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного ст року.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ТОВ «Гранд Фіш»зареєстроване Оболонсь кою районною у м. Києві держав ною адміністрацією 25 липня 2006 р оку що підтверджується свідо цтвом про державну реєстраці ю юридичної особи серії А00 № 819504 (а.с. 78).
Взято на податковий облік т а перебуває на обліку в ДПІ у О болонському районі м. Києва з 25.07.2006 року за № 10691020000.
ТОВ «Гранд Фіш»здійснює ек спортні операції та відповід но до Закону України «Про под аток на додану вартість»має право на отримання експертно го відшкодування податку на додану вартість по операціям щодо вивезення (експортуван ня) товарів за межі митої тери торії України, які оподатков уються за нульовою ставкою п одатку.
ТОВ «Гранд Фіш»подало до ДП І у Оболонському районі м. Киє ва декларації з податку на до дану вартість за листопад 2009 р оку, грудень 2009 року та січень 2 010 року.
У період з 17.03.2010 року по 26.03.2010 рок у службовими особами ДПІ у Об олонському районі м. Києва бу ло проведено позапланову виї зну перевірку ТОВ «Гранд Фіш »з питань достовірності нара хування сум бюджетного відшк одування з податку на додану вартість за грудень 2009 року, як і виникли за рахунок від' єм ного значення з ПДВ, що деклар увалось в період з 01.11.2009 року по 30.11.2009 року.
За результатами проведено ї перевірки ДПІ у Оболонсько му районі м. Києва було складе но акт від 26.03.2010 року № 136/07-2-34477246 в яко му підтверджено заявлену ТОВ «Гранд Фіш»у декларації за г рудень 2009 року суму бюджетног о відшкодування на розрахунк овий рахунок у сумі 159 374,00 грн. (а. с. 41-59).
У період з 06.04.2010 року по 14.04.2010 рок у службовими особами ДПІ у Об олонському районі м. Києва бу ло проведено позапланову виї зну перевірку ТОВ «Гранд Фіш »з питань достовірності нара хування сум бюджетного відшк одування з податку на додану вартість за січень 2010 року, які виникли за рахунок від' ємн ого значення з ПДВ, що деклару валось в період з 01.12.2009 року по 31. 12.2009 року.
За результатами проведено ї перевірки ДПІ у Оболонсько му районі м. Києва було складе но акт від 14.04.2010 року № 177/07-2-34477246 в яко му підтверджено заявлену ТОВ «Гранд Фіш»у декларації за с ічень 2010 року суму бюджетного відшкодування на розрахунко вий рахунок у сумі 381 851,00 грн. (а.с. 27-41).
У період з 07.05.2010 року по 19.05.2010 рок у службовими особами ДПІ у Об олонському районі м. Києва бу ло проведено документальну н евиїзну перевірку ТОВ «Гранд Фіш»з питань достовірності нарахування сум бюджетного в ідшкодування з податку на до дану вартість на розрахунков ий рахунок за лютий 2010 року, що декларувалось в період з 01.01.2010 р оку по 31.01.2010 року.
За результатами проведено ї перевірки ДПІ у Оболонсько му районі м. Києва було складе но акт від 19.05.2010 року № 259/07-2-34477246 в яко му підтверджено заявлену ТОВ «Гранд Фіш»у декларації за л ютий 2010 року суму бюджетного в ідшкодування на розрахунков ий рахунок у сумі 84 223,00 грн. (а.с. 9-26 ).
Станом на вересень 2010 року по зивач не отримав належну йом у суму бюджетного відшкодува ння з податку на додану варті сть у розмірі 625 448,00 грн. що і стал о підставою для звернення до суду з даним позовом.
Даючи правову оцінку обст авинам вказаної справи, коле гія суддів зважає на наступн е.
Платників податку на додан у вартість, об'єкти, базу та ст авки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільн ених від оподаткування опера цій, особливості оподаткуван ня експортних та імпортних о перацій, поняття податкової накладної, порядок обліку, зв ітування та внесення податку до бюджету визначає Закон Ук раїни «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 року № 168/97-В Р (далі - Закон № 168/97-ВР).
Відповідно до п.п 7.7.4. п. 7.7. ст. 7 Закону № 168/97-ВР, платник по датку, який має право на одерж ання бюджетного відшкодуван ня та прийняв рішення про пов ернення повної суми бюджетно го відшкодування, подає відп овідному податковому органу податкову декларацію та зая ву про повернення такої повн ої суми бюджетного відшкодув ання, яка відображається у по датковій декларації. При цьо му платник податку в п'ятиден ний термін після подання дек ларації податковому органу п одає органу Державного казна чейства України копію деклар ації, з відміткою податковог о органу про її прийняття, для ведення реєстру податкових декларацій у розрізі платник ів.
До декларації додаються ро зрахунок суми бюджетного від шкодування, копії погашених податкових векселів (податко вих розписок), у разі їх наявно сті, та оригіналів п'ятих осно вних аркушів (примірників де кларанта) вантажних митних д екларацій, у разі наявності е кспортних операцій.
Згідно з п.п 7.7.5. п. 7.7. ст. 7 Зако ну № 168/97-ВР, протягом 30 днів, на ступних за днем отримання по даткової декларації, податко вий орган проводить документ альну невиїзну перевірку (ка меральну) заявлених у ній дан их. За наявності достатніх пі дстав вважати, що розрахунок суми бюджетного відшкодуван ня було зроблено з порушення м норм податкового законодав ства, податковий орган має пр аво протягом такого ж строку провести позапланову виїзну перевірку (документальну) пл атника для визначення достов ірності нарахування такого б юджетного відшкодування.
Положенням п. 4.1 Порядку відш кодування податку на додану вартість, затвердженого нака зом ДПА України, Державного к азначейства України від 02.07.1997 р оку № 209/72 (у редакції наказу Дер жавної податкової адміністр ації України, Державного каз начейства України від 21 травн я 2001 року № 200/86), зареєстрованого в Міністерстві юстиції Укра їни 08.06.2001 року за № 489/5680 (в редакції що діяла на час вчинення пору шення) передбачено, що відшко дування податку на додану ва ртість з бюджету здійснюєтьс я органами Державного казнач ейства України за висновками податкових органів (форма на ведена в додатку 2) або за ріше нням суду.
Згадно з п.п 7.7.6. п. 7.7. ст. 7 Зако ну № 168/97-ВР, податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний те рмін після закінчення переві рки надати органу державного казначейства висновок із за значенням суми, що підлягає в ідшкодуванню з бюджету.
На підставі отриманого вис новку відповідного податков ого органу орган державного казначейства надає платнику податку зазначену у ньому су му бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на пото чний банківський рахунок пла тника податку в обслуговуючо му банку протягом п'яти опера ційних днів після отримання висновку податкового органу .
Положеннями пунктів 5, 6, 7 Пор ядку взаємодії між органами державної податкової служби України, Міністерства фінан сів України та Державного ка значейства України в процесі відшкодування податку на до дану вартість за висновками органів державної податково ї служби та погашення простр оченої бюджетної заборгован ості з податку на додану варт ість шляхом видачі облігацій внутрішньої державної позик и, затвердженого наказом ДПА України, Міністерства фінан сів України, Державного казн ачейства України від 03.08.004 року № 451/501/132, зареєстрованого в Міні стерстві юстиції України 04.08.200 4 року за № 971/9570 передбачено, що Д ержавна податкова адміністр ація України надає Державном у казначейству України реєст р суб'єктів підприємницької діяльності з визначенням роз міру відшкодування податку н а додану вартість з бюджету.
Одночасно з повідомленням Державного казначейства Укр аїни Державна податкова адмі ністрація України повідомля є державні податкові адмініс трації в Автономній Республі ці Крим, областях та містах Ки єві та Севастополі про обсяг и можливих сум відшкодувань та про перелік суб'єктів підп риємницької діяльності з виз наченням розміру відшкодува нь податку на додану вартіст ь, за якими регіональні подат кові органи протягом дня под ають до регіональних органів державного казначейства вис новки на проведення відшкоду вання податку на додану варт ість.
Державне казначейство Укр аїни у відповідності до чинн ого законодавства здійснює в ідшкодування податку на дода ну вартість підприємствам зг ідно з отриманими реєстром т а висновками, про що протягом двох днів з моменту отриманн я реєстру інформує Державну податкову адміністрацію Укр аїни про здійснені відшкодув ання податку.
Отже, обов' язковою умовою для відшкодування податку н а додану вартість є надання д о органів Державного казначе йства України висновків та р еєстру по відшкодуванню пода тку на додану вартість.
З матеріалів справи вбачає ться, що на підставі актів пер евірки № 136/07-2-34477246 від 26.03.2010 року, № 177/0 7-2-34477246 від 14.04.2010 року та № 259/07-2-34477246 від 1 9.05.2010 року відповідними структ урними підрозділами ДПІ у Об олонському районі м. Києва бу ли сформовані довідки про пі дтвердження сум бюджетного в ідшкодування податку на дода ну вартість за результатами позапланових виїзних (докуме нтальних) перевірок, зокрема довідка від 30.03.2010 року № 15 на сум у 159 374,00 грн., довідка від 15.04.2010 року № 17 на суму 381 851,00 грн. та довідка в ід 21.05.2010 року № 22 на суму 84 223,00 грн. (а .с. 90-92).
На підставі зазначених вищ е довідок були сформовані ві дповідні реєстри висновків з а платежами належними держав ному бюджету податку на дода ну вартість, зокрема: реєстр № 89 від 02.01.2010 року на суму 159 374,00 грн., я кий був отриманий ГУ Державн ого казначейства України у м . Києві 02.04.2010 року за вх. №33-2/49; реєст р № 107 від 19.04.2010 року на суму 159 374,00 гр н. та 381 851,00 грн., який був отримани й ГУ Державного казначейства України у м. Києві 19.04.2010 року за в х. № 33-523; реєстр № 145 від 28.05.2010 року на суму 84 223,00 грн., який був отриман ий ГУ Державного казначейств а України у м. Києві 28.05.2010 року за вх. № 33-733 (а.с. 87-89).
Однак, ГУ Державного казнач ейства України у м. Києві ориг інали висновків ДПІ у Оболон ському районі м. Києва про сум и відшкодування податку на д одану вартість були повернен ні, у зв' язку з їх відсутніст ю у реєстрі суб' єктів підпр иємницької діяльності на від шкодування податку на додану вартість у квітні-вересні 2010 р оку, погодженому ДПА України відповідно до спільного нак азу ДПАУ, МФУ та ДКУ від 03.08.2004 рок у №451/501/132 та реєстрі, складеному на рівні ДПА у м. Києві в части ні, що не перевищує 100 тисяч гри вень.
В своїй апеляційній скарзі , як на підставу її задоволенн я, ДПІ у Оболонському районі м . Києва посилається на те, що п озивачем в порушення ст. 25 Зак ону України «Про державний б юджет України на 2010 рік»та пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни від 12.05.2010 року № 368 не були в житі відповідні заходи, щодо отримання облігації на суму бюджетного відшкодування, з окрема, не подана заява у стро к до 25.06.200 року на отримання облі гації.
Колегія суддів приймає до у ваги заперечення позивача що до доводів апелянта.
Зокрема представник позив ача зазначила, що статтею 25 За кону України «Про державний бюджет України на 2010 рік»від 27. 04.2010 року № 2154-VI (далі - Закон № 2154-VI) пе редбачено здійснити відшкод ування податку на додану вар тість платникам, у яких суми п одатку задекларовані до відш кодування до 1 травня 2010 року, п ідтверджені перевірками та н е відшкодовані на дату набут тя чинності цим Законом, шлях ом оформлення облігаціями вн утрішньої державної позики п онад обсяги, встановлені дод атком № 2 до цього Закону, з від повідним коригуванням грани чного обсягу державного борг у, визначеного статтею 10 цього Закону, з терміном обігу п'ять років.
На обсяг випущених облігац ій внутрішньої державної поз ики Міністерство фінансів Ук раїни збільшує відповідні по казники фінансування держав ного бюджету понад обсяги, за тверджені у додатку № 2 до цьог о Закону та зменшує відповід ні показники доходів державн ого бюджету, визначені у дода тку № 1 до цього Закону.
Порядок випуску, обігу, пога шення зазначених облігацій в нутрішньої державної позики , а також нарахування процент ів на них затверджується Каб інетом Міністрів України, пр и цьому має бути забезпечено рівність умов для всіх платн иків податку щодо визначення способу відшкодування подат ку на додану вартість, добров ільність здійснення такого в ідшкодування та зацікавлені сть усіх платників податку.
Постановою Кабінету Мініс трів України «Про випуск обл ігацій внутрішньої державно ї позики для відшкодування с ум податку на додану вартіст ь»від 12.05.2010 року № 368 затверджено Основні умови випуску обліг ацій внутрішньої державної п озики для відшкодування сум податку на додану вартість (д алі - Основні умови) та Порядок випуску, обігу, погашення обл ігацій внутрішньої державно ї позики із строком обігу п'ят ь років (далі - Порядок).
Згідно останнього абзацу О сновних умов, ці Основні умов и є публічною пропозицією пл атникам податку щодо оформле ння відшкодування сум з пода тку на додану вартість.
Публічна пропозиція, за ана логією з нормами цивільного та господарського права, є рі зновидом пропозиції укласти договір, що випливає, зокрема , зі змісту статей 632, 699 Цивільн ого кодексу України, а також с татті 178 Господарського коде ксу України. Відповідно прий няття публічної пропозиції п отребує акцепту (згоди) з боку особи, якій вона адресована, і є добровільним.
Відповідно до п. 10 Порядку, б анки на підставі поданих пла тниками податку виписок з ре єстру та заяв про оформлення відшкодування сум податку н а додану вартість облігаціям и внутрішньої державної пози ки, складеної за формою згідн о з додатком 2, формують перелі к набувачів облігацій за фор мою згідно з додатком 3 та пере дають його органам Державног о казначейства в електронном у вигляді та на паперових нос іях.
Приписами ч. 3 ст. 25 Закону № 2154- VI передбачено забезпечити рі вність умов для всіх платник ів податку щодо визначення с пособу відшкодування податк у на додану вартість, доброві льність здійснення такого ві дшкодування та заінтересова ність усіх платників податку .
Щодо імперативності диспо зиції частини першої статті 25 Закону № 2154-VI, якою передбачен о здійснити у 2010 році відшкоду вання податку на додану варт ість певним категоріям платн иків податку шляхом оформлен ня облігаціями внутрішньої д ержавної позики, то вона спря мована на встановлення єдино го для всіх державних органі в порядку взаємодії під час в ипуску та розміщення зазначе них облігацій, а також у проце сі виконання Державного бюд жету України на 2010 рік. Відтак, імперативність розглядуван ої норми Закону стосується, н асамперед, органів державної влади.
Виходячи з наведеного, заст осування платниками податку на додану вартість будь-яких способів бюджетного відшкод ування здійснюється відпові дно до пункту 7.7 статті 7 Закон у № 168/97-ВР.
При цьому, згідно з абзацом 2 п. 2 Порядку відшкодування су м податку на додану вартість за рахунок облігацій внутрі шньої державної позики здійс нюється на підставі:
- поданої не пізніше 25 червня 2010 року платником податку до о ргану державної податкової с лужби за місцем його реєстра ції заяви про оформлення від шкодування податку на додану вартість облігаціями, що скл адена за формою згідно з дода тком 2;
- даних декларацій з податк у на додану вартість;
- матеріалів за результатам и перевірки органів державно ї податкової служби за місце м реєстрації платника податк у або рішення суду, прийнятог о після 1 травня 2010 року.
Такої заяви позивач не пода вав, що є його правом, а не обов ' язком.
Отже, стягнення сум податку на додану вартість, що задекл аровані до відшкодування до 1 травня 2010 року, але своєчасно не відшкодовані платнику под атку, здійснюється на загаль них підставах.
Таким чином позовні вимоги ТОВ «Гранд Фіш» про стягненн я з державного бюджету Украї ни бюджетну заборгованість п о податку на додану вартість у сумі 625 448,00 грн. підлягають зад оволенню.
Доводи ДПІ у Оболонському р айоні м. Києва спростовуютьс я вищевикладеним.
При цьому колегія суддів за значає, що судом першої інста нції при задоволенні позовни х вимог було помилково прису джено стягненню з Державного бюджету України на користь п озивача 1 700,00 грн. державного ми та.
Згідно з платіжним доруче нням, що міститься в матеріал ах справи, судовий збір у розм ірі 1 700,00 грн. було сплачено пози вачем 08.07.2010 року (а.с. 8).
Відповідно до ч. 1 ст. 89 КАС Ук раїни (із змінами і доповненн ями, внесеними згідно із Зако ном України від 07.07.2010 р. № 2453-VI), особ а, яка звертається до адмініс тративного суду із позовною заявою, апеляційною чи касац ійною скаргою, заявою про пер егляд судових рішень Верховн им Судом України, заявою про п ерегляд справи за нововиявле ними обставинами, повинна сп латити судовий збір.
Частиною 2 ст. 87 КАС України визначено, що розмір судовог о збору, порядок його сплати і звільнення від сплати встан овлюються законом.
Згідно пункту 3 розділу VII «Пр икінцеві та перехідні положе ння» КАС України, до набрання чинності законом, який регул ює порядок сплати і розміри с удового збору:
1) судовий збір при зверненн і до адміністративного суду сплачується у порядку, встан овленому законодавством для державного мита;
2) розмір судового збору виз начається відповідно до підп ункту «б»пункту 1 статті 3 Декр ету Кабінету Міністрів Украї ни «Про державне мито», крім в ипадків, встановлених підпун ктом 3 цього пункту;
3) розмір судового збору щод о майнових вимог про стягнен ня грошових коштів становить один відсоток від розміру та ких вимог, але не більше 1700 грив ень.
Згідно із пунктом 1 Указу Пр езидента України № 503/97 від 10 чер вня 1997 року «Про порядок офіці йного оприлюднення норматив но-правових актів та набранн я ними чинності»(надалі - Указ Президента № 503/97), закони Украї ни, інші акти Верховної Ради У країни, акти Президента Укра їни, Кабінету Міністрів Укра їни не пізніш як у п'ятнадцяти денний строк після їх прийня ття у встановленому порядку і підписання підлягають опри людненню державною мовою в о фіційних друкованих видання х.
Офіційними друкованими ви даннями є: «Офіційний вісник України»; газета «Урядовий к ур'єр».
Офіційними друкованими ви даннями, в яких здійснюється офіційне оприлюднення закон ів та інших актів Верховної Р ади України, є також газета «Г олос України», «Відомості Ве рховної Ради України».
Офіційним друкованим вида нням, в якому здійснюється оф іційне оприлюднення законів , актів Президента України, є т акож інформаційний бюлетень «Офіційний вісник Президент а України».
Закон України «Про судоуст рій і статус суддів»від 07.07.2010 р. № 2453-VI, яким внесено зміни до ст. 89 КАС України, офіційно опубл ікований в Офіційному вісник у України від 30 липня 2010 року - 2010 р. /№ 55/1/, стор. 7, стаття 1900, код акт у 52172/2010. Закон був опублікований відповідно до вимог ст. 4 Указ у Президента № 503/97, згідно якої нормативно-правові акти Вер ховної Ради України набирают ь чинності через 10 днів зі дня їх офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено сам ими актами, але не раніше дня ї х опублікування в офіційному друкованому виданні.
Згідно пункту 1 розділу ХII «П рикінцеві та перехідні полож ення» Закону України «Про су доустрій і статус суддів», це й Закон набирає чинності з дн я його опублікування, зокрем а, крім статей 66 - 71, 74 - 78, 80, 85 - 89, 91, 97 та 99 ц ього Закону щодо здійснення повноважень Вищою кваліфіка ційною комісією суддів Украї ни, які вводяться в дію після п очатку діяльності Вищої квал іфікаційної комісії суддів У країни, сформованої у порядк у, встановленому цим Законом .
Таким чином, України «Про су доустрій і статус суддів»наб ув чинності відповідно до за конодавства України 30 липня 20 10 року.
З огляду на викладене, кол егія суддів приходить до вис новку, що суд першої інстанці ї вірно встановив фактичні о бставини справи, дослідив на явні докази, надав їм належну оцінку та прийняв законне і о бґрунтоване рішення. Разом з тим, суд не правильно визначи в розмір судового збору.
Виходячи з вищевикладеног о, колегія суддів вважає, що ап еляційну скаргу Державної по даткової інспекції у Оболонс ькому районі м. Києва слід зал ишити без задоволення, а апел яційну скаргу Головного упра вління Державного казначейс тва у м. Києві слід задовольни ти частково.
Змінити абзац другий резо лютивної частини постанови Окружного адміністративн ого суду м. Києва від 04 листопа да 2010 року в частині стягнення суми судового збору, виклавш и цю частину в наступній реда кції:
«стягнути з Державного бюджету України через Голов не управління Державного каз начейства України у м. Києві н а користь Товариства з обмеж еною відповідальністю «Гран д Фіш»суму судового збору у р озмірі 3 грн. 40 коп.».
В іншій частині постанову О кружного адміністративного суду м. Києва від 04 листопада 20 10 року слід залишити без змін.
Відповідно до п. 2 ч.1 ст.198 КАС України за наслідками розгл яду апеляційної скарги на по станову суду першої інстанці ї суд апеляційної інстанції має право змінити постанову суду.
Керуючись ст. ст. 160, 195, 196, 198, 201, 205, 207, 21 2, 254 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Дер жавної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києв а на постанову Окружного адм іністративного суду м. Києва від 04 листопада 2010 року - зали шити без задоволення.
Апеляційну скаргу Голо вного управління Державного казначейства у м. Києві на пос танову Окружного адміністра тивного суду м. Києва від 04 лис топада 2010 року - задовольн ити частково.
Змінити абзац другий рез олютивної частини постанови Окружного адміністративног о суду м. Києва від 04 листопада 2010 року в частині стягнення су ми судового збору, виклавши ц ю частину в наступній редакц ії:
«стягнути з Державного бюджету України через Голов не управління Державного каз начейства України у м. Києві н а користь Товариства з обмеж еною відповідальністю «Гран д Фіш»суму судового збору у р озмірі 3 грн. 40 коп.».
В іншій частині постанову О кружного адміністративного суду м. Києва від 04 листопада 20 10 року - залишити без змін .
Постанова набирає законно ї сили з моменту проголошенн я та може бути оскаржена прот ягом двадцяти днів з дня скла дання в повному обсязі, шляхо м подачі касаційної скарги б езпосередньо до Вищого адмін істративного суду України.
Головуючий суддя:
Суддя:
Суддя:
Г.Г. Федорова
Т.Р. Вівдиченко
О.О. Беспалов
Повний текст постанови с кладено та підписано - 14.02.11р.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.02.2011 |
Оприлюднено | 03.03.2011 |
Номер документу | 13948482 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Федорова Г. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні