Постанова
від 01.03.2011 по справі 12/27-б-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

12/27-Б-11

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м. Херсон, вул. Горького, 18


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"01" березня 2011 р.                                                             Справа № 12/27-Б-11

Господарський суд  Херсонської області  у складі судді   Пінтеліна Т.Г., при секретарі Чумаченко М.М., розглянувши справу  

за заявою:  Державної податкової інспекції  у м. Херсоні

до:  Приватного підприємства "Октан" пр-т. Ушакова, 48, м. Херсон, код ЄДРПОУ 30892740

про визнання банкрутом  

за участю представників:

від  кредитора - ДПІ у м. Херсоні Дудченко Г.Г., довір. № 185/9/10-105 від 12.02.2011р.   

від  боржника - не прибув

в с т а н о в и в:

Кредитор звернувся до господарського суду із заявою про визнання боржника банкрутом з  урахуванням особливостей,  встановлених статтею 52  Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, оскільки  боржник має заборгованість перед державним бюджетом ( орган стягнення ДПІ )     загальною сумою 2039,90грн. До заяви додано копії наступних документів статуту,  довідки статуправління про включення боржника до Єдиного державного реєстру, свідоцтва про державну реєстрацію, інших документів, що підтверджують наявність заборгованості боржника,  про відсутність будь-якої господарської  та підприємницької діяльності боржника.

У призначене судове засідання боржник не прибув, витребувані судом документи не надав. До суду повернулась копія ухвали про порушення справи направлена на адресу боржника з відміткою пошти про відсутність адресанта за зазначеною адресою.  

Платник податків Приватне підприємство "Октан" зареєстровано Херсонським міськвиконкомом 24.03.00 за № 7876 та взято на податковий облік  ДПІ у м. Херсоні.

Згідно особових рахунків боржника обліковується податковий борг на загальну суму 308,02 грн., податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств в сумі 2 039,90 грн., який виник 20.01.09 за рахунок несплати узгодженого податкового зобов'язання, нарахованого згідно податкового повідомлення-рішення (форми „Р") від 10.11.08р. на суму 1530,00 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 30.10.08р. „Про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності", несплати узгодженого податкового зобов'язання, нарахованого згідно податкового повідомлення-рішення (форми „Р") від 13.02.09р. на суму 340,00грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 21.01.09р. „Про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності", несплати узгодженого податкового зобов'язання, нарахованого згідно податкового повідомлення-рішення (форми „Р") від 29.04.09р. на суму 170,00 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 25.10.07р. „Про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності". Залишок несплачених податкових зобов'язань становить 2039,90 грн.

Для стягнення податкового боргу ДПІ у м. Херсоні вжиті наступні заходи.

До боржника застосовувалися заходи стягнення визначені Законом України від 21 грудня 2000 року № 2181-ІП „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами", із змінами та доповненнями, (далі - Закон № 2181).

Згідно підпункту 6.2.1 статті 6 Закону № 2181 боржнику вручено першу податкову вимогу від 26 січня 2009 року на суму 1529,90 грн., яка розміщена на дошці податкових оголошень 05.03.09, та другу податкову вимогу від 05 травня 2009 року на суму 1529,90 грн., яка розміщена на дошці податкових оголошень 15.05.09, у зв'язку з неможливістю вручення поштою, так як платник податків не знаходиться за юридичною адресою.

Згідно статті 10 Закону № 2181 податковим органом прийнято Рішення про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу від 15 червня 2009 року № 198.

З метою перевірки достовірності юридичної адреси боржника, кредитором здійснено вихід на юридичну адресу боржника в результаті встановлено, що за юридичною адресою боржник не знаходиться, про що складено акти від 06.03.09 та від 15.05.09. У зв'язку з відсутністю боржника за юридичною адресою до ГВПМ ДПІ у м. Херсоні направлено запит від 20.01.09  щодо встановлення знаходження суб'єкта господарської діяльності ПП „Октан". Згідно довідки ГВПМ  місцезнаходження платника податків не встановлено. До Єдиного державного реєстру направлено повідомлення форми № 18-ОПП від 16.02.09  про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням щодо зміни запису стану юридичної особи. Згідно витягу станом на 07.10.09 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців записів за кодом 30892740 не знайдено.

З метою встановлення наявності активів зареєстрованих за боржником ДПІ у м. Херсоні направлено запити до державних органів реєстрації та отримано довідки: Херсонського державного бюро технічної інвентаризації про відсутність зареєстрованих за боржником домоволодінь, ВДАІ УМВС України в Херсонській області про відсутність зареєстрованого за боржником автомототранспорту, Інспекції державного технічного нагляду облдержадміністрації про відсутність зареєстрованої сільгосптехніки за боржником.

При проведенні аналізу фінансових звітів підприємства кредитором виявлено, що підприємство ПП „Октан" з 01.01.07 не звітує до податкового органу, про що складено акт від 14.10.09р. „Про результати перевірки надання податкових звітів про результати фінансово-господарської діяльності підприємства ПП „Октан" за період з 01.01.07 по 12.10.09".

Згідно облікових даних станом на 17.12.10 у підприємства ПП „Октан" не має відкритих розрахункових рахунків в установах банків.

Застосовані податковим органом заходи погашення податкового боргу підприємства не призводять до надходжень податків та зборів до бюджетів усіх рівнів.

Матеріали справи  та  відомості  про  майновий  стан  боржника  свідчать про те, що підприємницька діяльність боржника відсутня протягом тривалого часу, боржник   неспроможний провести розрахунок з кредиторами  без визнання його банкрутом та  відкриття ліквідаційної процедури, відсутні будь-які активи для відновлення    підприємницької  діяльності  боржника .    

Згідно статті 209 Господарського кодексу України, у разі нездатності суб'єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов'язання перед іншими особами або державою інакше як через відновлення його платоспроможності, цей суб'єкт відповідно до частини четвертої статті 205  цього Кодексу визнається неспроможним. Нездатність боржника відновити свою платоспроможність  та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів інакше  як через застосування визначеної судом ліквідаційної процедури вважається банкрутством.

Відповідно ст. 23 Закону  України  “Про відновлення платоспроможності  боржника або визнання  його банкрутом ”,  з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури  :

- підприємницька діяльність банкрута завершується за кінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу;

- строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати страхових внесків на загаль нообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхуван ня, податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав;

- припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах за боргованості банкрута;

- відомості про фінансове становище банкрута переста ють бути конфіденційними чи становити комерційну таєм ницю;

- укладення угод, пов'язаних з відчуженням майна бан крута чи передачею його майна третім особам, допускаєть ся в порядку, передбаченому Законом,

-  скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпоря дження майном такого боржника. Накладення нових аре штів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

- вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкру том, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної                 про цедури;

-   виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбаченому цим розділом.

3 дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управлін ня банкрута щодо управління банкрутом та розпоряджен ня його майном,  ке рівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрут ством підприємства, про що робиться запис у його трудовій книжці, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута .

Опублікування відомостей про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури здійсню ється ліквідатором у офіційних друкованих органах за рахунок банкрута у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом.   Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити:

- найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом;

- найменування господарського суду, в провадженні яко го знаходиться справа про  банкрутство;

- дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

- відомості про ліквідатора (ліквідаційну  комісію)

Відповідно до ст. 25 Закону, посадові особи банкрута зобов'язані передати всі  документи, печатки, штампи, бланки банкрута і його активи ліквідатору.  Невиконання  цієї вимоги Закону є складом злочину, згідно ст. 221  Кримінального кодексу України – Незаконні  дії у разі банкрутства.

Відповідно до пункту 2 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"  державний орган з питань банкрутства  забезпечує реалізацію процедури банкрутства  щодо відсутнього боржника.

Статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"    встановлено   особливості банкрутства відсутнього боржника.

У разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника —юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником                     про тягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором неза лежно від розміру його вимог до боржника та строку ви конання зобов'язань.

Господарський суд у двотижневий строк з дня вине сення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника виносить постанову про визнання відсутнього боржника банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру і призначає ліквідатором ініціюючого кредитора за згодою останнього.

У разі, якщо кредитор не подав до господарського суду клопотання щодо кандидатури арбітражного керуючого (ліквідатора), ухвала господарського суду надсилається державному органу з питань банкрутства, якою зобов'язу ється протягом семи днів від дати винесення ухвали забез печити участь у справі ліквідатора з числа працівників державного органу з питань банкрутства.

Станом на  день розгляду справи до суду не надійшли   відомості  від  Херсонського обласного  сектора  з питань банкрутства  відповідно  до  ст.2  та  52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника  або визнання  його банкрутом”. Суд  зазначає, що за весь час дії Закону України “Про відновлення платоспроможності   боржника або визнання його банкрутом” Херсонський обласний сектор з питань банкрутства як державний  орган з питань банкрутства  не  здійснив  жодної  ліквідаційної  процедури  відсутнього боржника.

Враховуючи  викладене, керуючись ст. ст. 22 –34, 52 Закону  України  “Про                відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ”, ст. 86                     Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.  209 –215 Господарського кодексу України, суд -

п о с т а н о в и в:

1. Визнати грошові вимоги ДПІ у м. Херсоні  до ПП " Октан" у розмірі 2039,90грн.

2. Визнати Приватне підприємство "Октан" пр-т. Ушакова, 48, м. Херсон, код ЄДРПОУ 30892740  банкрутом та  відкрити  щодо  нього ліквідаційну процедуру  строком  на  3 місяці, тобто,   до 01.06.2011р.

3. Призначити ліквідатором банкрута Херсонський обласний сектор з питань банкрутства та зобов'язати  його  здійснити ліквідаційну процедуру банкрута та надати суду звіт  та  ліквідаційний  баланс  згідно  ст.  32 Закону.

4. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження  його майном,  припинити повноваження власників  майна банкрута.

5. Зобов'язати посадових осіб банкрута не пізніше  10-денного  строку  передати всі  документи, печатки, штампи  банкрута і його активи  ліквідатору. Один примірник  акту  надати до суду.

6. Постанову надіслати: ДПІ у м. Херсоні, боржнику, ВДВС Суворовського РУЮ, Херсонському обласному сектору з питань банкрутства, Херсонському міськвиконкому (державному реєстратору).

Суддя                                                                                        Т.Г. Пінтеліна

7 екз.

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення01.03.2011
Оприлюднено12.03.2011
Номер документу14054788
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/27-б-11

Ухвала від 03.10.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 09.04.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 28.02.2012

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Картере В.І.

Ухвала від 14.02.2012

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Картере В.І.

Ухвала від 23.01.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 11.01.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 19.12.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Постанова від 01.03.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 04.02.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні