Рішення
від 25.02.2011 по справі 50/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 50/12 25.02.11

За позовом заступни ка прокурора Голосіївського району м. Києва інтересах де ржави в особі:

1) Київської міської ради;

2) ГУ Держкомзему у м. Києві

до товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Шаг"

третя особа: Головне упр авління земельних ресурсів К иївської міської державної а дміністрації

про звільненн я самовільно зайнятої земель ної ділянки

Суддя Головатюк Л.Д.

Представники :

Від прокуратури: Кулєба М .В.(дов. від 03.09.2010)

Від позивача-1: не з"явився

Від позивача-2: Дорофєєв Д .В. (дов. від 11.01.2011 №43)

Від відповідача: Шеремет О.Г. (директор)

Від третьої особи: не з"я вився

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заступник прокурора Гол осіївського району м. Києва в інтересах держави в особі Ки ївської міської ради та Голо вного управління Держкомзем у у м. Києві звернувся до госп одарського суду м. Києва з поз овною заявою про зобов"язанн я товариства з обмеженою від повідальністю "Шаг" звільнит и зайняту земельну ділянку в одного фонду площею 0,02 га за ад ресою м. Київ, вул. Набережно-К орчуватська, 27-А, знести шляхо м демонтажу кафе "Островок" та літнього майданчика за раху нок відповідача та зобов"яза ти привести земельну ділянку площею 0,02 га до попереднього с тану.

Ухвалою господарського су ду м. Києва від 27.12.2010 порушено пр овадження у справі №50/12 та приз начено до розгляду на 19.01.2011.

Представник відповідача в судове засідання 19.01.2011 не з' яв ився, витребувані судом дока зи не подав, причин неявки суд не повідомив, хоча про час та місце розгляду справи був по відомлений належним чином.

Представники позивача-1 та т ретьої особи у судове засіда ння 19.01.2011 також не з"явилися, всі х витребуваних доказів суду не надали, але через канцеляр ію суду подали клопотання, у я ких просять судове засідання проводити без їх участі. Суд д ані клопотання задовольнив.

В судове засідання прибули представники прокуратури т а позивача-2 і дали пояснення п о справі.

Розгляд справи було відкла дено на 09.02.2011.

У судове засідання 09.02.2011 пред ставники позивача-1 та третьо ї особи не з"явилися, всіх витр ебуваних доказів суду не над али, причин неявки суд не пові домили, хоча про час та місце р озгляду справи були повідомл ені належним чином.

Представник прокуратури у судове засідання не з"явився , всіх витребуваних доказів с уду не надав, але через канцел ярію суду подав клопотання, у якому просить відкласти роз гляд справи на іншу дату. Суд д ане клопотання задовольнив.

У судове засідання з"явилис я представники позивача-2 та в ідповідача і дали пояснення по справі.

Представник відповідача ч ерез канцелярію суду подав к лопотання, у якому просить ві дкласти розгляд справи на ін шу дату. Суд дане клопотання з адовольнив.

Розгляд справи було відкла дено на 25.02.2011.

У судове засідання 25.02.2011 з"яви лися представники прокурату ри та позивача-2 і дали пояснен ня по справі.

Представники позивача-1, тре тьої особи та відповідача в с удове засідання не з"явилися , всіх витребуваних доказів с уду не надали, причин неявки с уд не повідомили, хоча про час та місце розгляду справи бул и повідомлені належним чином .

Особи, які беруть участь у р озгляді справи, вважаються п овідомленими про час і місце її розгляду судом, якщо ухвал у про порушення провадження у справі надіслано за поштов ою адресою, зазначеною в позо вній заяві (див. Роз'яснення Пр езидії ВАСУ від 18.09.97р. № 02-5/289 "Про д еякі питання практики застос ування Господарського проце суального кодексу України").

Керуючись ст. 75 ГПК України с уд вважає за можливе розглян ути справу без участі предст авників відповідача, позивач а-1 та третьої особи за наявним и у справі доказами та матері алами.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, всебічно і по вно з' ясувавши фактичні обс тавини, на яких ґрунтується п озов та заперечення проти по зову, об' єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, заслу хавши пояснення представник ів сторін, господарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Згідно з положеннями ст. 121 Конституції України на п рокуратуру покладено функці ї представництва інтересів г ромадянина або держави в суд ах у випадках, визначених зак оном.

Відповідно до ст. 20 Закону Ук раїни "Про прокуратуру" при ви явленні порушень закону прок урор або його заступник у меж ах своєї компетенції мають п раво звергатися до суду із за явою про захист прав і законн их інтересів громадян, держа ви, а також: підприємств то інш их юридичних осіб,

Статтею 36-1 вищевказаного За кону визначені підстави пре дставництва прокурором інте ресів держави, а саме: ная вність порушень або загро зи порушень економічних, по літичних та інших державних інтересів внаслідок протипр авних ї (бездіяльності) фізич них або юридичних осіб, що вчи няються у відносинах між ним и або з державою.

У відповідності до ст. 2 ГПК У країни прокурор, який зверта ється до господарського суду в інтересах держави, в позовн ій заяві самостійно визначає , чому полягає порушення інте ресів держави, та обґрунтову є необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповн оваженим державою здійсню вати повідні функції у спірн их відносинах. Відповідно до рішення Конституційного Суд у України від 8 квітня 1999 року у справі №1-1/99 (справа про предст авництво прокуратурою Украї ни інтересів держави в арбіт ражному суді) державні інтер еси закріплюються як нормами Конституції України, таж і но рмами інших правових актів. І нтереси держави відрізняють ся від інтересів інших учас ників суспільних відносин. В основі перших завжди є потре ба у здійсненні загальнодерж авних політичних, економічни х, соціальних та інших) дій, пр ограм, спрямованих на захист суверенітету, територіально ї цілісності, державного кордону, гарантування держ авної, економічної інформац ійної, екологічної безпеки, охорону землі як національн ого багатства, захист прав ус іх, суб'єктів права власності та господарювання тощо.

Із врахуванням того, що "інт ереси держави" є оціночним по няттям, прокурор чи його заст упник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавст во, на підставі якого подаєть ся позов, в чому саме відбулос я чи може відбутися порушенн я матеріальних або інших інт ересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідніст ь їх захисту та зазначає орга н, уповноважений державою зд ійснювати відповідні функці ї у спірних правовідносинах.

Відповідно до ст.13 Конститу ції України земля є об"єктом в ласності Українського народ у, від імені якого права власн ості здійснюють органи держа вної влади та органи державн ої влади і місцевого самовря дування.

Відповідно до ст. 84 Земельно го кодексу України в державн ій власності перебувають усі землі України, за винятком ко мунальної та приватної власн ості.

Право державної власності на землю набувається та реал ізується державою в особі Ка бінету Міністрів України, Ра ди Міністрів АРК, Київської т а Севастопольської міської Р ади, районних державних адмі ністрацій у відповідності до закону.

Згідно зі ст. 9 Земельного ко дексу України передача земел ьних ділянок у власність чи к ористування громадян чи юрид ичних осіб відноситься до по вноважень Ради.

За вказаних підстав суд вва жає, що прокурор вірно вказав Київську міську раду та ГУ Де ржкомзему у м. Києві в якості о рганів, уповноважених держав ою здійснювати відповідні фу нкції у даних спірних правов ідносинах.

Пунктом 12 Перехідних положе нь Земельного кодексу Україн и визначено, що до розмежуван ня земель державної і комуна льної власності повноваженн я щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, кр ім земель, переданих у приват ну власність, здійснюють від повідні сільські, селищні, мі ські ради, а за межами населен их пунктів - відповідні орган и виконавчої влади.

Відповідно до ст. 116 Земельно го кодексу України юридичні громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельни ми ділянками із земель держа вної або комунальної власнос ті за рішенням органів викон авчої влади або органів місц евого самоврядування в межах їх повноважень, визначених ц им Кодексом.

Статтею 9 Земельного кодекс у України встановлено, що роз порядження землями територі альної громади міста, переда ча земельних ділянок комунал ьної власності у власність г ромадян та юридичних осіб, на дання земельних ділянок у ко ристування відноситься до по вноважень Київської міської ради.

Відповідно до ст. 60 Закону Ук раїни “Про місцеве самовряду вання в Україні”територіаль ним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить пр аво комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, дохо ди місцевих бюджетів, інші ко шти, землю, природні ресурси, п ідприємства, установи та орг анізації, в тому числі банки, с трахові товариства, а також п енсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, н ежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охор они здоров' я, науки, соціаль ного обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об' єкти, визнач ені відповідно до закону як о б' єкти права комунальної вл асності, а також кошти, отрима ні від їх відчуження.

Згідно п. 5 ст. 16 Закону Україн и “Про місцеве самоврядуванн я в Україні”від імені та в інт ересах територіальних грома д права суб' єкта комунально ї власності здійснюють відпо відні ради.

Відповідно до статті 187 Земе льного кодексу України контр оль за використанням та охор оною земель полягає в забезп еченні додержання органами д ержавної влади, органами міс цевого самоврядування, підпр иємствами, установами, орган ізаціями і громадянами земел ьного законодавства України .

Згідно з статтею 2 Закону Ук раїни “Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель”, серед основних за вдань державного контролю за використанням та охороною з емель є забезпечення додержа ння органами державної влади , органами місцевого самовря дування, фізичними та юридич ними особами земельного зако нодавства України.

Відповідно до ст. 5 Закону Ук раїни “Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель”державний контрол ь за використанням та охорон ою земель здійснює спеціальн о уповноважений орган викона вчої влади з питань земельни х ресурсів.

До повноважень державного інспектора у сфері державно го контролю за використанням та охороною земель Закон Укр аїни “Про державний контроль за використанням та охороно ю земель”(ст. 10) відносить, зокр ема, можливість безперешкодн о обстежувати в установленом у законодавством порядку зем ельні ділянки, що перебувают ь у власності та користуванн і юридичних і фізичних осіб, п еревіряти документи щодо вик ористання та охорони земель, складати акти перевірок.

Порядок проведення переві рок з питань використання зе мель та складання відповідни х актів перевірок встановлює ться Порядком планування та проведення перевірок з питан ь здійснення державного конт ролю за використанням та охо роною земель, затвердженим н аказом Державного комітету У країни по земельних ресурсах від 12.12.2003 № 312.

Відповідно до п. 4.2. цього Пор ядку при проведенні перевірк и державний інспектор: устан овлює особу, яка є власником з емельної ділянки чи землекор истувачем; при встановленні факту зміни власника чи кори стувача об'єкта нерухомості уживає заходів для з'ясуванн я особи фактичного власника чи користувача; установлює п равомірність використання з емельних ділянок іншими земл екористувачами, яким вони не надані у власність чи корист ування; перевіряє наявність документів, що посвідчують п раво власності чи право кори стування земельною ділянкою ; перевіряє дотримання режим у використання земельної діл янки відповідно до цільового призначення; уточнює відпов ідність місця розташування т а меж земельної ділянки, мір л іній, визначених у документа х, які посвідчують право кори стування земельною ділянкою , фактичним мірам ліній на міс цевості.

Відповідно до п. 4.3. цього Пор ядку при виявленні порушення земельного законодавства де ржавний інспектор: з'ясовує о бставини та суть скоєного по рушення земельного законода вства; установлює особу, яка з дійснила порушення земельно го законодавства; установлює , чи є в діях чи бездіяльності особи, яка вчинила порушення земельного законодавства, о знаки адміністративного пра вопорушення або склад злочин у; обстежує земельну ділянку і встановлює, чи завдана юрид ичними чи фізичними особами шкода земельним ресурсам уна слідок їхньої господарської та іншої діяльності.

Судом встановлено, що управ лінням Держземінспекції Гол овного Управління Держкомзе му у м. Києві, відповідно до ст .ст. 187, 188 Земельного кодексу Укр аїни, ст. 6 Закону України «Про державний контроль за викор истанням та охороною земель» спільно з прокуратурою Оболо нського району м. Києва прове дено перевірку дотримання ви мог земельного законодавств а при використанні TOB «ШАГ»зем ельної ділянки по вул. Набере жно-Корчуватській, 27-А у Голос іївському районі м. Києва.

З матеріалів справи вбачає ться, що TOB «ШАГ»займає земель ну ділянку площею 0,02га (в т.ч. зе млі водного фонду) за вказано ю адресою для розміщення, екс плуатації та обслуговування кафе «Островок»та літнього майданчика, на підставі дого вору оренди літнього майданч ика від 25.06.2007 №25/07.

На момент проведення перев ірки термін дії зазначеного договору оренди закінчився, про що складено акт перевірк и дотримання вимог земельног о законодавства від 11.02.2010 №А54/23.

Судом встановлено, що відно сно директора TOB «ШАГ»Шеремет а О.Г. складено протокол про ад міністративне правопорушен ня від 11.02.2010 №00054, згідно ст. 54 КУпАП (порушення строків повернен ня тимчасово зайнятих земель або не приведення їх у стан, п ридатний для використання за призначенням).

З метою усунення виявлено п орушення директору TOB «ШАГ»Ше ремету О.Г. видано припис від 1 1.02.2010 № П54/23.

В подальшому, у зв' язку з т им, що TOB «ШАГ»порушення не усу нуто, відносно директора TOB «Ш АГ»Шеремета О.Г. складено про токол про адміністративне пр авопорушення від 14.04.2010 №00392, вине сено постанову про накладенн я адміністративного стягнен ня від 14.04.2010 № 94, відповідно до ст . 188-5 КУпАП (невиконання вимог п рипису), та з метою усунення по рушення видано повторний при пис від 14.04.2010 №П392/23.

Матеріали справи та поясне ння представників свідчать, що станом на 21.05.2010 TOB «ШАГ», в особ і директора Шеремета О.Г., прод овжує використовувати земел ьну ділянку площею 0,02 га за вка заною адресою для розміщення , експлуатації та обслуговув ання кафе «Островок»та літнь ого майданчика з порушенням вимог земельного законодавс тва, чим не виконує вимоги при пису від 14.04.2010 № П392/23, про що склад ено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавс тва від 21.05.2010 №А852/23.

Відповідно до стаття 85 Водн ого кодексу України порядок надання земель водного фонду в користування та припиненн я права користування ними вс тановлюється земельним зако нодавством.

Відповідно до ст. 124 Земельно го кодексу України передача в оренду земельних ділянок, щ о перебувають у комунальній власності, здійснюється на п ідставі рішення відповідног о органу місцевого самовряду вання шляхом укладення догов ору оренди земельної ділянки .

Відповідно до ст. 125 Земельно го кодексу України Право вла сності та право постійного к ористування на земельну діля нку виникає після одержання її власником або користуваче м документа, що посвідчує пра во власності чи право постій ного користування земельною ділянкою, та його державної р еєстрації.

Право на оренду земельної д ілянки виникає після укладен ня договору оренди і його дер жавної реєстрації.

Приступати до використанн я земельної ділянки до встан овлення її меж у натурі (на міс цевості), одержання документ а, що посвідчує право на неї, т а державної реєстрації забор оняється.

Згідно зі статтею 126 Земельн ого кодексу України, вказане право посвідчується державн им актом встановленої форми або договором, який реєструє ться відповідно до закону.

Як вбачається із матеріалі в перевірки у TOB «Шаг»відсутні документи передбачені ст. 126 З емельного кодексу України дл я зайняття вищевказаної земе льної ділянки.

Згідно ст. 13 Конституції Укр аїни визначено земля є об' є ктом права власності Українс ького народу, від імені якого права власника здійснюють о ргани державної влади та орг ани місцевого самоврядуванн я в межах, визначених Констит уцією України.

Самовільним зайняттям зем ельної ділянки - є (стаття 1 За кону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель”) будь-які д ії, які свідчать про фактичне використання земельної діля нки за відсутності відповідн ого рішення органу виконавчо ї влади чи органу місцевого с амоврядування про її передач у у власність або надання у ко ристування (оренду) або за від сутності вчиненого правочин у щодо такої земельної ділян ки, за винятком дій, які відпов ідно до закону є правомірним и.

Статтею 212 Земельного кодек су України встановлено, що са мовільно зайнята земельна ді лянка підлягає поверненню вл аснику землі або землекорист увачу, без відшкодування зат рат понесених за час незакон ного користування ними.

Відповідно до ч. 1 ст. 212 Земель ного кодексу України самовіл ьно зайняті земельні ділянки підлягають поверненню власн икам землі або землекористув ачам без відшкодування затра т, понесених за час незаконно го користування ними.

Відповідно до п. «б»ст. 211 Зем ельного кодексу України гром адяни та юридичні особи несу ть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідаль ність відповідно до законода вства за самовільне зайняття земельних ділянок.

У постійне користування зе млі водного фонду надаються водогосподарським спеціалі зованим організаціям, іншим підприємствам, установам і о рганізаціям, в яких створено спеціалізовані служби по до гляду за водними об'єктами, пр ибережними захисними смугам и, смугами відведення, берего вими смугами водних шляхів, г ідротехнічними спорудами та підтриманню їх у належному с тані.

В тимчасове користування з а погодженням з постійними к ористувачами земельні ділян ки прибережних захисних смуг можуть надаватися підприємс твам, установам, організація м, об'єднанням громадян, реліг ійним організаціям, громадян ам України, іноземним юридич ним та фізичним особам для сі нокосіння, рибогосподарськи х потреб, культурно-оздоровч их, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, а також д ля проведення науково-дослід них робіт.

Користування цими ділянка ми у зазначених цілях здійсн юється з урахуванням вимог щ одо охорони річок і водойм ві д забруднення, засмічення та замулення, а також з додержан ням правил архітектури плану вання приміських зон та сані тарних вимог у порядку, що вст ановлюється Кабінетом Мініс трів України.

Отже, відповідач незаконно продовжує самовільно займат и земельну ділянку водного ф онду, яка знаходиться в затоц і р. Дніпро за адресою: м. Київ, в ул. Набережно-Корчуватська, 31 площею 0,02 га, чим порушив держа вні інтереси в сфері водних т а земельних відносин.

Суд не приймає до уваги твер дження відповідача, про те що фактором що заважає йому укл асти договір оренди спірної земельної ділянки є постійна зміна порядку надання земел ьних ділянок у користування, що унеможливлює реалізацію права на отримання спірної з емельної ділянки в оренду, а К иїврада своїми рішеннями і п оложеннями продовжує безпід ставно ухилятись від укладен ня договору оренди землі. Суд зазначає, що якщо відповідач вважає що із вказаних підста в його законні права порушен і, то він може звернутися з від повідним позовом до суду за з ахистом своїх порушених прав , а не порушувати права Київра ди, використовуючи спірну зе мельну ділянку без укладення відповідного договору оренд и.

Особливості землекористув ання у місті Києві, відповідн о до статті 1 Регламенту розгл яду питань щодо набуття та ре алізації права користування землею в м. Києві, затверджено го рішенням Київської місько ї ради від 15.07.2004 № 457/1867 “Про врегул ювання процедури передачі в користування земельних діля нок в м. Києві”, визначаються в казаним Регламентом, який вс тановлює особливості та проц едуру надання у постійне кор истування земельних ділянок у місті Києві.

Пункт 3 статті 1 Регламенту м істить перелік випадків, на я кі не поширюється його дія. Се ред вказаного переліку відсу тній такий випадок як наданн я земельних ділянок під розм іщення паркувальних дільниц ь.

Вимога щодо оформлення пра ва користування на земельну ділянку встановлена чинними положеннями Земельного коде ксу України.

Згідно ст. 124 Конституції Укр аїни правосуддя в Україні зд ійснюється виключно судами. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функ цій іншими органами чи посад овими особами не допускаютьс я. Юрисдикція судів поширюєт ься на всі правовідносини, що виникають у державі.

Відповідно до ч. 3 ст. 212 Земель ного кодексу України поверне ння самовільно зайнятих земе льних ділянок провадиться за рішенням суду.

Таким чином, відповідач, не набувши у встановленому Земе льним кодексом України поряд ку права користування земель ною ділянкою площею 0,02 га по ву л.. Набережно-Корчуватська, 31 б езпідставно та неправомірно користується вказаною земел ьною ділянкою.

Відповідно до ст. ст. 43, 33, 34 ГПК України судочинство у господ арських судах здійснюється н а засадах змагальності, стор они та інші особи, які беруть у часть у справі, обґрунтовуют ь свої вимоги і заперечення п оданими суду доказами. Кожна сторона повинна довести ті о бставини, на які вона посилає ться як на підставу своїх вим ог і заперечень. Господарськ ий суд приймає тільки ті дока зи, які мають значення для спр ави. Обставини справи, які від повідно до законодавства пов инні бути підтверджені певни ми засобами доказування, не м ожуть підтверджуватись інши ми засобами доказування.

Оцінюючи подані докази за с воїм внутрішнім переконання м, що ґрунтується на всебічно му, повному і об'єктивному роз гляді в судовому засіданні в сіх обставин в їх сукупності , та враховуючи, що кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на які вона посилається, я к на підставу своїх вимог і за перечень, суд дійшов висновк у, що заявлені заступником пр окурора Голосіївського райо ну м. Києва вимоги є обґрунтов аними та такими, що підлягают ь задоволенню в повному обся зі.

Відповідно до ст. 49 ГПК Украї ни, з відповідача в дохід держ авного бюджету України стягу ються витрати по сплаті держ мита та інформаційно-технічн ого забезпечення судового пр оцесу.

Виходячи з вищенаведеного та керуючись ст. 4, 33, 34, 43, 49, 75, 82-85 ГПК У країни, господарський суд м. К иєва, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити п овністю.

2. Зобов' язати товариство з обмеженою відповідальністю "Шаг"(код ЄДРПОУ 32305487, вул. Ялтинс ька, 5-Б, м. Київ, 02099) звільнити зем ельну ділянку водного фонду площею 0,02 га за адресою м. Київ, вул. Набережно-Корчуватська , 27-А.

3. Зобов' язати товариство з обмеженою відповідальністю "Шаг"(код ЄДРПОУ 32305487, вул. Ялтинс ька, 5-Б, м. Київ, 02099) знести шляхом демонтажу кафе "Островок" та л ітній майданчик за адресою м . Київ, вул. Набережно-Корчуват ська, 27-А за свій рахунок.

4. Зобов' язати товариство з обмеженою відповідальністю "Шаг"(код ЄДРПОУ 32305487, вул. Ялтинс ька, 5-Б, м. Київ, 02099) привести земе льну ділянку площею 0,02 га за ад ресою м. Київ, вул. Набережно-К орчуватська, 27-А до попередньо го стану

5. Стягнути з товариства з об меженою відповідальністю "Ша г"(код ЄДРПОУ 32305487, вул. Ялтинськ а, 5-Б, м. Київ, 02099) в дохід державно го бюджету України 255(двісті п ' ятдесят п' ять) грн. 00 коп. де ржавного мита та 236(двісті три дцять шість) грн. 00 коп. витрат н а інформаційно-технічне забе зпечення судового процесу.

6. Рішення набирає законної сили після закінчення десяти денного строку з дня його під писання, оформленого відпові дно до ст. 84 Господарського пр оцесуального кодексу Україн и, та може бути оскаржене в пор ядку та строки, визначені Гос подарським процесуальним ко дексом України.

Суддя Головатюк Л .Д.

Дата виготовлення та пі дписання повного тексту ріше ння - 04.03.2011

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.02.2011
Оприлюднено30.03.2011
Номер документу14413236
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —50/12

Ухвала від 20.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головатюк Л.Д.

Ухвала від 08.11.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Мамонтова О.М.

Ухвала від 21.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головатюк Л.Д.

Ухвала від 29.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головатюк Л.Д.

Постанова від 21.09.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Корсакова Г.В.

Рішення від 25.02.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головатюк Л.Д.

Ухвала від 09.02.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головатюк Л.Д.

Ухвала від 19.01.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головатюк Л.Д.

Ухвала від 27.12.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головатюк Л.Д.

Постанова від 15.01.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головатюк Л.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні