Ухвала
від 06.04.2011 по справі 2а-20742/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Фещук А.В.

Суддя-доповідач - Нікулі н О.А.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 квітня 2011 року справа №2а-2 0742/10/0570 приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевч енка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді Нікулін а О.А.

суддів Радіонової О.О. , Жа ботинської С.В.

при секретарі судового за сідання Дровнико вій К.В.

за участю:

представника позивача Блях ман М.Л.

представника відповідача Гриш акова Н.Є.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Жовтневої міжрайонн ої державної податкової інсп екції м. Маріуполя Донецької області на постанову Донець кого окружного адміністрати вного суду від 19 січня 2011 року п о справі № 2а-20742/10/0570 за позовом То вариства з обмеженою відпові дальністю «СФД Шиппінг» до Ж овтневої міжрайонної держав ної податкової інспекції м. М аріуполя Донецької області п ро визнання недійсними подат кових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И Л А :

У серпні 2010 року позив ач звернувся з адміністрат ивним позовом до суду до Жов тневої міжрайонної державно ї податкової інспекції м. Мар іуполя Донецької області про визнання недійсними податко вих повідомлень-рішень.

Постановою Донецьког о окружного адміністративно го суду від 19 січня 2011 року по сп раві № 2а-20742/10/0570 позовні вимоги Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «СФД Шиппінг» до Жовтневої міжрайонної Держа вної податкової інспекції м. Маріуполя Донецької області про визнання недійсними под аткових повідомлень-рішень з адоволено, а саме:

визнано недійсними податк ові повідомлення-рішення Жов тневої міжрайонної Державно ї податкової інспекції м. Мар іуполя Донецької області за №0000362310/0 від 23 червня 2010 року та за № 0000362310/1 від 06 вересня 2010 року;

З постановою суду пер шої інстанції не погодився в ідповідач та звернувся з апе ляційною скаргою на неї, в як ій зазначено, що суд першої і нстанції порушив норми мат еріального та процесуальног о права внаслідок чого непр авильно вирішив справу, вва жає, що постанова підлягає ск асуванню.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, представн иків сторін, обговоривши до води апеляційної скарги, кол егія суддів дійшла виснов ку, що апеляційна скарга н е підлягає задоволенню.

Задовольняючи позовн і вимоги, суд першої інстанці ї правильно встановив правов ідносини між сторонами по сп раві, застосував відповідні норми матеріального та проц есуального права та виходи в з наступного.

Товариство з обмеженою від повідальністю «СФД Шиппінг» є юридичною особою, включене до ЄДРПОУ за номером 32939323, знахо диться на податковому обліку в Приморському відділенні Ж овтневої міжрайонної Держав ної податкової інспекції М.М аріуполя Донецької області з 28 травня 2004 року, є платником по датку на додану вартість з 03 ч ервня 2004 року, індивідуальний податковий номер 329393205849.

02 липня 2004 року ТОВ «СФД Шиппі нг» укладено Стандартну угод у менеджмента судна Балтійсь кої та міжнародної морської ради (БІМКО) кодова назва «Шип мен 98» №б/н (далі - Угода) з нерез идентом Ардемар Марин Лі мітед, (Кіпр) відповідно до умо в якої ТОВ «СФД Шиппінг», (Укра їна) - менеджери, Ардемар Мар ин Лімітед, (Кіпр) - судновлас ники. Судновласники відпові дно до Угоди призначають мен еджерів, а менеджери погоджу ються діяти у якості менедже рів судна. Під час дії Угоди ме неджери повинні виконувати п ослуги з управління судном в ід імені та за дорученням суд новласників. Менеджери здійс нюють технічний та комерційн ий менеджмент. Технічний мен еджмент, включає: забезпечен ня кваліфікованим персонало м для надзору за технічним об слуговуванням та загальною е фективністю роботи Судна; ор ганізація і контроль докуван ь Судна, ремонтів, модифікаці й і підтримання судна згідно зі стандартами згідно вимог Судновласників, при умові, що менеджери будуть уповноваже ні нести необхідні витрати, д ля забезпечення стану судна усім вимогам законодавства к раїни реєстрації судна та ви могам місцевої влади в район ах плавання судна і усім вимо гам; організація поставок не обхідних витратних матеріал ів, запчастин, масел; призначе ння сюрвейерів та технічних консультантів, яких Менеджер и вважатимуть за потрібне; ро звиток, здійснення і підтрим ання Системи Управління безп ечної експлуатації суден і з апобігання забрудненню згід но з МКУБ. Комерційний менедж мент, включає: здійснення пос луг по фрахтуванню згідно з і нструкцією Судновласника, як і полягають, але не обмежують ся: пошуком та домовленостям и по найму судна і укладанням Чартер партій або інших конт рактів віднесених до найму с удна; організація оплати Суд новласникам або їх представн икам усіх орендних платежів і/або надходжень фрахту або г рошових коштів іншого походж ення, на які Судновласник має право, виходячи з роботи судн а; забезпечення завчасних ро зрахунків економіки рейсу і розрахунок платежів і фрахту , демерреджа і/або діспача, які передбачаються від фрахтува льника Судна; видання рейсов их інструкцій; призначення а гентів; призначення стивідор ів; організація оглядів, пов'я заних з комерційним оперуван ням судном.

На виконання умов угоди ТОВ «СФД Шилінг» складено акти в иконаних робіт з нерезиденто м Ардемар Марин Лімітед, ( Кіпр) за управління судами не резидента в перевіряємому пе ріоді, та отримано кошти на за гальну суму 3093109 грн. (сума подат ку на додану вартість склада є 618621 грн.).

У період з 17 травня 2010 року по 31 травня 2010 року Жовтневою міжр айонною Державною податково ю інспекцією м. Маріуполя Дон ецької області проведено пла нову виїзну документальну пе ревірку позивача на предмет дотримання ним вимог податко вого законодавства, валютног о та іншого законодавства за період з 01.10.2008 року по 31.12.2009 року.

За наслідками перевірки ск ладено акт №1446/23-2/32939323 від 10.06.2010 року (далі

- «акт перевірки»), на п ідставі якого керівником под аткового органу (відповідача у справі) 23 червня 2010 року прийн ято податкове повідомлення-р ішення №0000362310/0, яким Товариству з обмеженою відповідальніст ю «СФД Шиппінг» визначено по даткове зобов'язання з подат ку на додану вартість у сумі р озміром 926235 грн., з яких 617490 грн.

- основний платіж, а 308745 г рн. - штрафні (фінансові) санкц ії.

Правовою підставою визнач ення податку на додану варті сть згідно з оспорюваним под атковим повідомленнями-ріше нням є положення підпункту 3.1. 1 пункту 3.1 статті З, пункту 4.1 ста тті 4 та пункту 6.1 статті 6 Закон у України «Про податок на дод ану вартість» від 3 квітня 1997 ро ку № 168/97-ВР (надалі - Закон № 168).

Як вбачається з акту перевірки (пункт 3.1.4 підпункт « 3)» акту перевірки), перевіркою відображених у рядку 3 Деклар ацій «Операції, що не є об'єкто м оподаткування (п.3.2 ст.3)» за пе ріод з 01.10.2008 року по 31.12.2009 року у за гальній сумі 3650236 грн. встановл ено, що на формування цих пока зників вплинуло здійснення о перацій з надання послуг з ме неджменту та агентування мор ських суден. Проведеною пере віркою відображеного показн ика за період з жовтня 2008 року п о грудень 2009 року в сумі 3650236 грн. на підставі таких документів : договору, рахунків, актів вик онаних робіт, відомостей по р ахункам 361 «розрахунки з вітчи зняними покупцями», 362 «розрах унки з іноземними покупцями» , 311 «рахунки в банках», 312 «рахун ки в банках в іноземній валют і», банківські виписки, встан овлено віднесення в перевіря ємому періоді ТОВ «СФД Шиппі нг» до рядку 3 Декларацій «Опе рації, що не є об'єктом оподатк ування (п.3.2 ст.3)» послуг з менед жменту всього на суму 3093109 грн., у тому числі за жовтень 2008 року у сумі 119217 грн., листопад 2008 р оку у сумі 135308 грн., грудень 2008 рок у у

сумі 159690 грн., січень 2009 рок у у сумі 159690 грн., лютий 2009 року у с умі 144236 грн.,

березень 2009 року у сумі 154678 грн., квітень 2009 року у сумі 144976 грн., травень 2009

року у сумі 145016 грн., червень 2009 року у сумі 137895 грн., липень 2009 року у су мі

137259 грн., серпень 2009 року у с умі 127393 грн., вересень 2009 року у су мі 434222 грн.,

жовтень 2009 року у с умі 425006 грн., листопад 2009 року у су мі 350441 грн., грудень 2009

року у с умі 318082 грн.

В акті зазначено, що в поруш ення п.3.1.1 ст.3, п.4.1 ст.4, п.6.1 ст.6 Закон у №168 зі змінами та доповнення ми, підприємством занижено п одаткові зобов'язання з пода тку на додану вартість всьог о на суму 3093109 грн., що призвело д о заниження податку на додан у вартість на суму 618621 грн. у том у числі: за жовтень 2008 року у су мі 119217 грн.(сума податку на дода ну вартість - 23843 грн.), листопад 2 008 року у сумі 135308 грн. (сума подат ку на додану вартість - 27062 грн.), грудень 2008 року у сумі 159690 грн.(су ма податку на додану вартіст ь - 31938 грн.), січень 2009 року у сумі 15 9690 грн.(сума податку на додану в артість - 31938 грн.), лютий 2009 року у сумі 144236 грн.( сума податку на до дану вартість - 28847 грн.), березен ь 2009 року у сумі 154678 грн. (сума под атку на додану вартість 30936 грн .), квітень 2009 року у сумі 144976 грн.(с ума податку на додану вартіс ть - 28995 грн.), травень 2009 року у сум і 145016 грн.(сума податку на додан у вартість - 29003 грн.), червень 2009 р оку у сумі 137895 грн.(сума податку на додану вартість - 27579 грн.), ли пень 2009 року у сумі 137259 грн.(сума п одатку на додану вартість - 27452 грн.), серпень 2009 року у сумі 127393 г рн.(сума податку на додану вар тість - 25479 грн.), вересень 2009 року у сумі 434222 грн.(сума податку на д одану вартість - 86844 грн.), жовтен ь 2009 року у сумі 425006 грн.(сума пода тку на додану вартість - 85001 грн .), листопад 2009 року у сумі 350441 грн .(сума податку на додану варті сть - 70088грн.), грудень 2009 року у су мі 318082 грн. (сума податку на дода ну вартість - 63616 грн.).

В перевіряємому періоді ТО В «СФД Шиппінг» укладено Ста ндартну угоду менеджмента су дна Балтійської та міжнародн ої морської ради (БІМКО) кодов а назва «Шипмен 98» від 02.07.2004 року №б/н (далі - Угода) з нерезидент ом Ардемар Марин Лімітед , (Кіпр). Згідно якої: ТОВ «СФД Ши ппінг», (Україна) - менеджери, Ардемар Марин Лімітед, (Кіп р) - судновласники. Судновласн ики відповідно до Угоди приз начають менеджерів, а менедж ери погоджуються діяти у яко сті менеджерів судна. Під час дії Угоди менеджери повинні виконувати послуги з управл іння судном від імені та за до рученням судновласників.

На виконання умов угоди ТОВ «СФД Шилінг» складено акти в иконаних робіт з нерезиденто м Ардемар Марин Лімітед, ( Кіпр) за управління судами не резидента в перевіряємому пе ріоді, та отримано кошти на за гальну суму 3093109 грн. (сума подат ку на додану вартість склада є 618621 грн.).

Жовтнева МДПІ в акті переві рки зазначала, що послуги з ме неджменту, які надає ТОВ «СФД Шиппінг» нерезиденту Арде мар Марин Лімітед, (Кіпр) згі дно з договором від 02.07.2004 року, у кладеним відповідно до станд артної проформи Балтійської й міжнародної морської ради (ВІМСО) «ШІПМЕНТ 98» не підпада ють під перелік послуг, перер ахованих у абзаці «д» підпун кту 6.5 ст. 6 Закону №168 та згідно з п.6.1 ст.6 Закону№168 підлягають оп одаткуванню за ставкою 20 відс отків. У порушення п.п.3.1.1 п.3.1 ст .3, п.6.1 ст.6, п.4.1 ст.4 Закону №168 із змін ами та доповненнями, підприє мством занижено податкові зо бов'язання з податку на додан у вартість всього у сумі 3093109 гр н., у тому числі за жовтень 2008 ро ку у сумі 119217 грн., листопад 2008 рок у у сумі 135308 грн., грудень 2008 року у сумі 159690 грн., січень 2009 року у с умі 159690 грн., лютий 2009 року у сумі 144236 грн., березень 2009 року у сумі 154678 грн., квітень 2009 року у с умі 144976 грн., травень 2009 року у сум і 145016 грн., червень 2009 року у сумі 137895 грн., липень 2009 року у сумі 137259 г рн., серпень 2009 року у сумі 127393 грн ., вересень 2009 року у сумі 434222 грн. , жовтень 2009 року у сумі 425006 грн., л истопад 2009 року у сумі 350441 грн., гр удень 2009 року у сумі 318082грн.

На підставі акта перевірки 23 червня 2010 року Жовтневою між районною Державною податков ою інспекцією М.Маріуполя До нецької області (далі - Жовтне ва МДПІ) прийнято податкове п овідомлення-рішення №0000362310/0, як им позивачу визначено суму п одаткового зобов'язання з по датку на додану вартість у су мі розміром 926235 грн., з яких осно вний платіж - 617490 грн., штрафні (ф інансові) санкції - 308745 грн.

За наслідками адміністрат ивного оскарження, рішенням Жовтневої МДПІ від 25.08.2010 року за №38602/10/25-012 податкове повідомленн я рішення Жовтневої МДПІ від 23.06.2010 року №0000362310/0 залишено без зм ін, а скарга ТОВ «СФД Шиппінг» від 02.07.2010 року №426, - без задоволен ня. 06 вересня 2010 року відповіда чем прийнято податкове повід омлення рішення за №0000362310/1, яким позивачу визначено суму под аткового зобов'язання з пода тку на додану вартість у сумі розміром 926235 грн., з яких основн ий платіж - 617490 грн., штрафні (фін ансові) санкції - 308745 грн.

Відповідно до преамбули За кону України «Про податок на додану вартість» від З квітн я 1997 року № 168/97-ВР (надалі - Закон № 168), зазначений Закон, серед інш ого, визначає статус платник ів податку на додану вартіст ь, поняття податкової наклад ної, порядок обліку, звітуван ня та внесення податку до бюд жету. Стаття 7 зазначеного Зак ону визначає порядок, підста ви та терміни формування под аткового кредиту.

Згідно з положеннями п.п.3.1.1 п .3.1 ст.3 Закону №168 об'єктом оподат кування є операції платників податку з: поставки товарів т а послуг, місце поставки яких знаходиться на митній терит орії України.

Відповідно до п.п. «д» п.6.5 ст.6 Закону №168 місцем поставки пос луг вважається: місце реєстр ації покупця або його постій ного представництва, а за від сутності такого місця реєстр ації - місце постійної адреси або постійного проживання, в разі якщо покупці, яким надаю ться нижченаведені послуги, проживають за межами митної території України, надають п ослуги з надання послуг конс ультантами, інженерами, адво катами, бухгалтерами, аудито рами, актуаріями та інших ана логічних послуг, а також обро бки даних та надання інформа ції, у тому числі з використан ням комп'ютерних систем, нада ння агентських послуг від ім ені та за рахунок іншої особи , якщо забезпечується наданн я покупцю послуг, перерахова них у цьому підпункті.

ТОВ «СФД Шиппінг» на виконання Угоди від 02.07.2004 року н адавало нерезиденту Ардем ар Марин Лімітед, (Кіпр) посл уги менеджменту судна, що зас відчується актами виконаних робіт (в тому числі за договор ами, укладеними згідно станд артної проформи Балтійської й міжнародної морської ради (ВІМСО «ШІПМЕН»), яке свого пр едставництва в Україні нема. На виконання умов угоди ТОВ « СФД Шилінг» складено акти ви конаних робіт з нерезидентом Ардемар Марин Лімітед, (К іпр).

Положеннями ст.2 Зако ну України «Про бухгалтерськ ий облік та фінансову звітні сть в Україні» від 16.07.1999 року за №996-ХІУ визначено, що сфера дії цього Закону поширюється на всіх юридичних осіб, створен их відповідно до законодавст ва України, незалежно від їх о рганізаційно-правових форм і форм власності, а також на пре дставництва іноземних суб'єк тів господарської діяльност і (далі - підприємства), які зоб ов'язані вести бухгалтерсь кий облік та подавати фі нансову звітність згідно з законодавством.

Частиною 2 статті 3 Закону Ук раїни «Про бухгалтерський об лік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року за №996-ХГ У встановлено, що бухгалтерс ький облік є обов'язковим вид ом обліку, який ведеться підп риємством. Фінансова, податк ова, статистична та інші види звітності, що використовуют ь грошовий вимірник, ґрунтую ться на даних бухгалтерськог о обліку.

Пунктом 1.2 Положення про док ументальне забезпечення зап исів у бухгалтерському облік у, затвердженого Наказом Мін істерства фінансів України в ід 24 травня 1995 року N 88, який зареє стрований в Міністерстві юст иції України 05.06.1995 року за N 168/704 (да лі - Положення), передбачено, щ о господарські операції відо бражаються у бухгалтерськом у обліку методом їх суцільно го і безперервного документу вання. Записи в облікових рег істрах провадяться на підста ві первинних документів, ств орених відповідно до вимог ц ього Положення.

Згідно з п.2.7 Положення перви нні документи складаються на бланках типових і спеціаліз ованих форм, затверджених ві дповідним органом державної влади. Документування госпо дарських операцій може здійс нюватись із використанням ви готовлених самостійно бланк ів, які повинні містити обов'я зкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм. Нормативно-правовими а ктами не затверджено форма б ланку акта приймання-передав ання наданих послуг.

Положеннями ст.2 Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні» №509X11 від 04.12.1990 р оку (у редакції, чинній на моме нт виникнення спірних правов ідносин) визначено, що одним і з завдань державної податков ої служби є надання роз'яснен ь законодавства з питань опо даткування серед платників п одатків.

В листі за №4507/6/25-2215 від 20.05.2005 року Державна податкова адмініст рація України зазначала пози вачу про те, що якщо нерезиден т, якому ТОВ «СФД Шиппінг» над ає послуги менеджменту судна (в тому числі за договорами, у кладеними згідно стандартно ї проформи Балтійської й між народної морської ради (ВІМС О «ПІІПМЕН»), свого представн ицтва в Україні немає, то такі операції на підставі абзаці в четвертого і сьомого п.п.«д» п.6.5 ст.6 Закону №168 не є об'єктом о податкування податком на дод ану вартість».

Доводи відповідача про те, щ о даний лист Державної подат кової адміністрації України не є податковим роз'ясненням в розумінні п.п.4.4.2 п.4.2 ст.4 Закону України «Про порядок погаше ння зобов'язань платників пе ред бюджетами та державними цільовими фондами» (далі - Зак он №2181), в якому зазначено, що по даткові роз'яснення потребую ть реєстрації в порядку вста новленому законодавством, сп ростовуються наступним.

Порядок реєстрації нормат ивних актів здійснюється від повідно до Указу Президента від 03.10.1992 року «Про державну реє страцію нормативно-правових актів міністерств та інших о рганів виконавчої влади» та Постанови Кабінету Міністрі в України від 28.12.1992 року №731 «Про затвердження Положення про д ержавну реєстрацію норматив но-правових актів міністерст в та інших органів виконавчо ї влади» (далі -Положення).

Згідно п.3 Положення на держ авну реєстрацію подаються но рмативно-правові акти, прийн яті уповноваженими на це суб 'єктами нормотворення у визн аченій законодавством формі та за встановленою законода вством процедурою, що містят ь норми права, мають не персон іфікований характер.

Положеннями п.п. «г» п.п.4.4.2 п.4.4 ст.4 Закону України «Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 року №2181 визна чено, що податковим роз'яснен ням є оприлюдненням офіційно го розуміння окремих положен ь податкового законодавства контролюючими органами у ме жах їх компетенції, яке викор истовується при обґрунтуван ні їх рішень під час проведен ня апеляційних процедур. Под атковими роз'ясненнями вважа ються будь-які відповіді кон тролюючого органу на запити зацікавлених осіб з питань о податкування. Податкове роз' яснення, надане контролюючим органом вищого рівня, має прі оритет над податковими роз'я сненнями підпорядкованих йо му контролюючих органів. Под аткове роз'яснення центральн ого податкового органу має п ріоритет над податковими роз 'ясненнями, виданими іншими к онтролюючими органами. Подат кове роз'яснення не має сили н ормативно-правового акта

Суд першої інстанції прав ильно вважав, що в даному випа дку податкове роз'яснення на дано конкретному платнику по датків та підлягає ним до зас тосування при оподаткуванні господарських операцій та лист Державної податкової ад міністрації України від 20.05.2005 р оку за №4507/6/25-2215 носить індивідуа льний характер і не підлягає державній реєстрації.

Згідно з п. «д» п.п.4.4.2 п.4.2 ст.4 Зак ону №2181 не може бути притягнут им до відповідальності платн ик податків, який діяв відпов ідно до наданого йому податк ового роз'яснення.

З урахуванням викла деного, колегія суддів вваж ає, що суд першої інстанції дотримався норм матеріаль ного та процесуального прав а під час вирішення справи , тобто відсутні підстави для скасування або зміни судов ого рішення.

Керуючись ст. 198, 200, 205, 206 К АС України, колегія суддів ,-

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Жо втневої міжрайонної державн ої податкової інспекції м. Ма ріуполя Донецької області на постанову Донецького окружн ого адміністративного суду в ід 19 січня 2011 року по справі № 2а- 20742/10/0570 - залишити без задоволе ння.

Постанову Донецького окружного адміністративног о суду від 19 січня 2011 року по спр аві № 2а-20742/10/0570 - залишити без зм ін.

Ухвала за наслідками апеляційного перегляду наб ирає законної сили з момен ту проголошення та може бут и оскаржена до Вищого Адмі ністративного суду Україн и протягом 20 днів з дня скла дення у повному обсязі.

Ухвала у повному обся зі складена 08 квітня 2011 року.

Головуючий О.А.Нікулін

Судді О.О.Радіо нова

С.В.Жаботинська

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2011
Оприлюднено19.04.2011
Номер документу14879197
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-20742/10/0570

Ухвала від 10.03.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Нікулін Олександр Анатолійович

Ухвала від 10.03.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Нікулін Олександр Анатолійович

Ухвала від 30.10.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 06.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 06.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Нікулін О.А.

Постанова від 19.01.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Фещук А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні