Постанова
від 12.04.2011 по справі 2а-1670/2531/11
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 квітня 2011 року м. Полтава Справа № 2а-1670/2531/11

Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого судді - Єрес ько Л.О.,

при секретарі - Курбалі А. В.,

за участю:

представника позивача - Б лизнюка І.В.,

представника відповідача -

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою від повідальністю Торгівельно- технічний центр "Електроприл ад" до Кременчуцької об'єднан ої державної податкової інсп екції у Полтавській області про визнання протиправним і скасування податкових повід омлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

28 березня 2011 року Тов ариство з обмеженою відпов ідальністю Торгівельно-тех нічний центр "Електроприлад" звернулося до Полтавського окружного адміністративног о суду з адміністративним по зовом до Кременчуцької об'єд наної державної податкової і нспекції у Полтавській облас ті про визнання протиправни ми і скасування податкових п овідомлень-рішень № 0007011503/0/2403 від 26.07.2010 року, № 0007011503/1/3340 від 11.10.2010 року, як ими позивачу було визначено податкове зобов'язання за пл атежем орендна плата за земл ю в розмipi 11211,83 грн. та застосован о штрафнi (фiнансовi) санкцiї в ро змipi 5605,92 грн., а також № 0012121503/2/4409 від 23. 12.2010 року, № 0012121503/3/690 від 16.03.2011 року, яки ми позивачу було зменшено по даткове зобов' язання з орен дної плати за землю та нарахо вано за основним платежем 8194,95 грн., за штрафними (фiнансовими ) санкцiями 4097,48 грн.

В обґрунтування своїх вимо г позивач зазначав, що за резу льтатами документальної нев иїзної перевірки, оформленої актом від 13.07.2010 року № 3629/15-227/13945203, Кре менчуцькою об'єднаною держав ною податковою інспекцією зр облено висновки про заниженн я позивачем суми орендної пл ати за землю у зв'язку із поруш енням ст. 21 Закону України “Пр о оренду землі” і внесенням п ротягом січня-грудня 2009 року щ омісячної орендної плати в р озмірі 1,5 % від грошової оцінки землі замість 3 %. Позивач не з годен із вказаним висновком, посилаючись на те, що зміна у мов договору оренди земельно ї ділянки щодо розміру оренд ної плати може здійснюватися лише за взаємною згодою стор ін договору оренди, натоміст ь додаткові угоди між оренда рем та орендодавцем в частин і зміни розміру орендної пла ти укладені не були, тому до ук ладення та вступу в дію додат кових угод до договорів орен ди землі із зміною розміру ор ендної плати позивач не мав п ідстав здійснювати виплати о рендної плати із застосуванн ям нових ставок.

У судовому засіданні пред ставник позивача підтримав п озовні вимоги, просив їх задо вольнити.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, хоча був належним чином по відомлений про час та місце р озгляду справи, надав суду пи сьмові заперечення на позовн у заяву.

У запереченнях посилався на те, що орендна плата за зем ельні ділянки державної та к омунальної власності відпов ідно до ст. 14 Закону України “П ро систему оподаткування” ві днесена до загальнодержавни х податків та зборів. Розмір о рендної плати визначений ст . 7 Закону України “Про плату з а землю”, і з 01 січня 2008 року з ур ахуванням змін, внесених згі дно Закону України “Про Держ авний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяки х законодавчих актів України ”, Закону України “Про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України”від 03.06.2008 року № 309-VІ, повинен був складати не менше трикратного розміру з емельного податку (3 % від грош ової оцінки землі). Документа льною невиїзною перевіркою в ід 13.07.2010 року було встановлено, що позивачем по договору оре нди земельної ділянки комуна льної власності орендна плат а у 2009 році нараховувалася та с плачувалася в розмірі 1,5 % від г рошової оцінки землі, у зв'язк у з чим констатовано занижен ня податкового зобов'язання зі сплати орендної плати. За т аких обставин Кременчуцькою об'єднаною податковою інспе кцією були правомірно прийня тi оскаржуванi податковi повід омлення-рішення.

Суд, заслухавши пояснення п редставника позивача, вивчив ши та дослідивши матеріали с прави, всебічно і повно з' яс увавши всі фактичні обставин и, на яких ґрунтуються позовн і вимоги, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, пр иходить до наступних виснов ків.

Судом встановлено, що позив ач Товариство з обмежено ю відповідальністю Торгіве льно-технічний центр "Електр оприлад" (iдентифiкацiйний код 13945203) зареєстрований як юридич на особа Виконавчим комітето м Кременчуцької міської ради 06.02.1995 року, що підтверджується свідоцтвом про державну реєс трацію юридичної особи серії А00 № 682580.

Позивач перебуває на облік у як платник податків у Креме нчуцькій об'єднаній державні й податковій інспекції.

Товариство з обмеженою в ідповідальністю Торгівельн о-технічний центр "Електропр илад" є орендарем земельної д ілянки комунальної власност і на підставі укладеного із К ременчуцькою міською радою д оговору оренди землі від 24.01.2007 р оку для експлуатації та обсл уговування будівель та спору д комерційного та виробничог о призначення по вул. Переясл авській, 55-А у м. Кременчуці Пол тавської області (зареєстров ано у Кременчуцькому районно му відділенні Полтавської ре гіональної філії ДП “Центр д ержавного земельного кадаст ру при Державному комітеті п о земельних ресурсах за № 04075480002 2 від 05.02.2007 року).

Позивачем було подано до Кр еменчуцької об'єднаної держа вної податкової інспекції п одаткову декларацію орендно ї плати за земельні ділянки д ержавної і комунальної власн ості на 2009 рік, у якій позивачем самостійно нараховано оренд ну плату згідно з договором о ренди земельних ділянок за 2009 рік в розмірі 18094 грн. 78 коп.

13 липня 2010 року Кременчуцько ю об'єднаною державною подат ковою інспекцією проведено відносно позивача документа льну невиїзну перевірку пода ткових декларацій з орендної плати за земельні ділянки де ржавної та комунальної власн ості, в ході якої перевірено п равильність нарахування та с плати позивачем орендної пла ти за земельні ділянки згідн о податкової декларації за 2009 рік та договору оренди землі .

За результатами перевірки складено акт № 3629/15-227/13945203 від 13.07.2010 р оку, в якому зафіксовано пору шення позивачем ст. 21 Закону У країни “Про оренду землі” із змінами, внесеними Законом У країни “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України”, Законом Ук раїни “Про внесення змін до д еяких законодавчих актів Укр аїни”від 03.06.2008 року № 309-VІ, внаслі док чого занижено суму оренд ної плати за землю за січень-г рудень 2009 року на загальну сум у 11211,83 грн.

За висновками перевірки вк азане порушення виникло у зв 'язку з тим, що орендна плата п о договору оренди землі кому нальної власності у 2009 році по зивачем нараховувалася та сп лачувалася в розмірі 1,5 % від гр ошової оцінки землі, замість встановлених 3 % від грошової оцінки землі.

На підставі акту перевірки № 3629/15-227/13945203 від 13.07.2010 року Кременчу цькою об'єднаною державною п одатковою інспекцією винес ено податкове повідомлення-р ішення № 0007011503/0/2403 від 26.07.2010 року, яки м ТОВ Технічний центр "Електр оприлад" визначено суму пода ткового зобов'язання з оренд ної плати за землю за основни м платежем - 11211, 83 грн. та за штр афними (фінансовими) санкція ми - 5605,92 грн.

Позивач не погодився із вка заним податковим повідомлен ням-рішенням, у зв'язку з чим о скаржив його до Кременчуцько ї об'єднаної державної подат кової інспекції.

За результатами розгляду с карги позивача було прийнято рішення від 01.10.2010 року № 38645/10/25-010 пр о залишення скарги без задов олення та винесено податкове повідомлення-рішення № 007011503/1/3340 від 11.10.2010 року, яким позивачу ви значено суму податкового зоб ов'язання з орендної плати за землю за основним платежем - 11211, 83 грн. та за штрафними (фінан совими) санкціями - 5605,92 грн.

Позивачем було подано до Де ржавної податкової адмініст рації в Полтавській області повторну скаргу на вищевказа не податкове повідомлення-рі шення, за результатами розгл яду якої було прийнято рішен ня № 3274/10/25-016 від 13.12.2010 року, яким под аткові повідомлення-рішення Кременчуцької ОДПІ № 0007011503/0/2403 ві д 26.07.2010 року та прийняте за резу льтатами первинної скарги № 0007011503/1/3340 від 11.10.2010 року були скасов ані в частині визначення поз ивачу донарахованої суми зоб ов'язання (основний платіж) в с умі 3016,88 грн. та штрафних (фінанс ових) санкцій в розмірі 1508,44 грн . В іншій частині вказані ріше ння були залишені без змін.

На виконання вищевказаног о рішення ДПА в Полтавській о бласті 23 грудня 2010 року Кременч уцькою ОДПІ було винесено по даткове повідомлення-рішенн я № 0012121503/2/4409, яким позивачу визнач ено суму податкового зобов'я зання з орендної плати за зем лю в загальному розмірі 12292,43 гр н., у тому числі за основним пл атежем - 8194,95 грн. та за штрафни ми (фінансовими) санкціями - 4097,48 грн.

Не погодившись із вищещазн аченим рішенням, позивач под ав скаргу до Державної подат кової адміністрації України , яка рішенням № 3258/6/25-0215 від 18.02.2011 ро ку була залишена без задовол ення.

16 березня 2011 року Кременчуць кою ОДПІ було винесено подат кове повідомлення-рішення № 0012121503/3/690, позивачу визначено сум у податкового зобов'язання з орендної плати за землю в за гальному розмірі 12292,43 грн., у том у числі за основним платежем - 8194,95 грн. та за штрафними (фіна нсовими) санкціями - 4097,48 грн.

Із усіма вищевказаними под атковими повідомленнями-ріш еннями позивач не погодився та оскаржив їх до суду.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 Кодекс у адміністративного судочин ства України у справах щодо о скарження рішень, дій чи безд іяльності суб'єктів владних повноважень адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; з вик ористанням повноваження з ме тою, з якою це повноваження на дано;обґрунтовано, тобто з ур ахуванням усіх обставин, що м ають значення для прийняття рішення (вчинення дії);безсто ронньо (неупереджено); доброс овісно; розсудливо; з дотрима нням принципу рівності перед законом, запобігаючи неспра ведливій дискримінації; проп орційно, зокрема з дотриманн ям необхідного балансу між б удь-якими несприятливими нас лідками для прав, свобод та ін тересів особи і цілями, на дос ягнення яких спрямоване це р ішення (дія); з урахуванням пра ва особи на участь у процесі п рийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного ст року.

Стосовно податкового пові домлення-рішення № 0007011503/0/2403 від 26 .07.2010 року та податкового повід омлення-рішення № 007011503/1/3340 від 11.10.2 010 року суд зазначає наступне.

Згідно п. б пп. 6.4.1. п. 6.4. ст. 6 Закон у України від 21.12.2000 № 2181-III "Про поря док погашення зобов'язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами" податкове повідомл ення або податкові вимоги вв ажаються відкликаними, якщо контролюючий орган скасовує або змінює раніше прийняте р ішення про нарахування суми податкового зобов'язання (пе ні і штрафних санкцій) або под аткового боргу внаслідок їх адміністративного оскаржен ня.

Враховуючи те, що податков е повідомлення-рішення № 0007011503/0 /2403 від 26.07.2010 року та податкове по відомлення-рішення № 007011503/1/3340 ві д 11.10.2010 року, якими ТОВ Технічни й центр "Електроприлад" визна чено суму податкового зобов' язання з орендної плати за зе млю за основним платежем - 11 211, 83 грн. та за штрафними (фінанс овими) санкціями - 5605,92 грн. бул и змінені внаслідок їх адмін істративного оскарження, суд приходить до висновку, що вон и є відкликаними в силу пп. б п п. 6.4.1. п. 6.4. ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами", і не можуть бут и предметом судового розгляд у.

Надаючи оцінку оскаржуван им податковим повідомленням -рішеням № 0012121503/2/4409 від 23.12.2010 року та № 0012121503/3/690 від 16.03.2011 року, суд виход ить з наступного.

Статтею 2 Закону Укр аїни “Про плату за землю” від 03 липня 1992 року № 2535-ХІІ, який дія в на момент виникнення право відносин, встановлено, що вик ористання землі в Україні є п латним. Плата за землю справл яється у вигляді земельного податку або орендної плати.

Відповідно до п. 8 ча стини 1 статті 14 Закону Україн и “Про систему оподаткування ” від 25.06.1991 року № 1251-ХІІ ( який дія в на момент виникнення спірн их правовідносин, в редакції , яка діяла з 31.03.2005 року, після вне сення змін Законом України в ід 25.03.2005 року № 2505) плата за землю ( земельний податок, а також орендна плата за земельні ді лянки державної і комунально ї власності) належить до загальнодержавних податків і зборів (обов' язкових плат ежів).

Згідно ч. 1 ст. 17 вказаного За кону сплата податків і зборі в (обов'язкових платежів) пр овадиться у порядку, встанов леному цим Законом та іншими законами України.

Таким чином, орендна плата з а земельні ділянки державної і комунальної власності від носиться до загальнодержавн их податків і зборів, порядок нарахування та сплати якої р егламентований положеннями Закону України “Про плату за землю”, Закону України “Про о ренду землі”.

Так, ст. 13 Закону Україн и “Про плату за землю” визнач ено, що підставою для нарахув ання орендної плати за земел ьну ділянку, яка перебуває у державній або комунальні й власності, є договір оре нди такої земельної ділян ки.

Відповідно до ст. 13 Закону У країни “Про оренду землі” ві д 06.10.1998 року № 161-XIV договір оренди землі - це договір, за яким оре ндодавець зобов'язаний за пл ату передати орендареві земе льну ділянку у володіння і ко ристування на певний строк, а орендар зобов'язаний викори стовувати земельну ділянку в ідповідно до умов договору т а вимог земельного законодав ства.

Згідно ч. 1 ст. 21 Закону Україн и “Про оренду землі” орендна плата за землю - це платіж, яки й орендар вносить орендодавц еві за користування земельно ю ділянкою.

Частиною 4 ст. 21 Закону Україн и “Про оренду землі” в редакц ії, яка діяла до 01.01.2008 року, було п ередбачено, що річна орендна плата за земельні ділянки, як і перебувають у державній аб о комунальній власності, н е може бути меншою за розмір з емельного податку, що вста новлюється Законом України "Про плату за землю", та переви щувати 10 відсотків їх нормати вної грошової оцінки.

Разом з тим, підпунктом 4 п. 8 р озділу ІІ Закону України “Пр о Державний бюджет України н а 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів У країни”від 28.12.2007 року № 107-VІ було внесено зміни до ч. 4 ст. 21 Закон у України “Про оренду землі” (набрали чинності з 01.01.2008 року), у зв'язку з чим встановлено, що річна орендна плата за земел ьні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відп овідних бюджетів, розподіляє ться і використовується відп овідно до закону і не може б ути меншою: для земель сіль ськогосподарського признач ення - розміру земельного под атку, що встановлюється Зако ном України "Про плату за земл ю"; для інших категорій земель - трикратного розміру земе льного податку, що встановлю ється Законом України "Про пл ату за землю".

Зміни, внесені підпунктом 4 пункту 8 розділу II Закону Укра їни від 28.12.2007 р. N 107-VI, були визнані т акими, що не відповідають Кон ституції України (є неконсти туційними), згідно з рішенням Конституційного Суду Україн и від 22.05.2008 р. N 10-рп/2008.

Проте Законом України “Про внесення змін до деяких зако нодавчих актів” від 03.06.2008 року № 309- VI частина 4 ст. 21 Закону Україн и “Про оренду землі” знову бу ла викладена у редакції, яка п ередбачала аналогічний міні мальний розмір орендної плат и - трикратний розмір земель ного податку. Відповідно до п . 1 Прикінцевих положень вказа ного Закону, цей Закон наб ирає чинності з дня його опуб лікування - 04.06.2008 року та зас тосовується з дня втрати чин ності відповідними положенн ями розділу II Закону України " Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України". Зазначений Зак он неконституційним не виз навався та є чинним на даний ч ас.

Враховуючи викладене, норм и податкового законодавства щодо визначення мінімальног о розміру орендної плати за з емельні ділянки державної та комунальної форми власності - не менше трикратного розм іру земельного податку, діял и з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року (до дня в изнання їх конституційними р ішенням Конституційного Суд у України від 22.05.2008 р. N 10-рп/2008), а так ож з 22.05.2008 року, тобто протягом в сього 2008 року і в подальшому т а підлягали виконанню платни ками вказаного податку.

З огляду на те, що згідно ст. 7 Закону України “Про плату за землю”ставки земельного под атку із земель населених пун ктів, грошову оцінку яких вст ановлено, встановлюються у р озмірі 1 відсотка від їх грошо вої оцінки, розмір орендної п лати за земельні ділянки дер жавної та комунальної власно сті в межах населених пункті в у 2009 році повинен був складат и не менше 3 відсотків від грош ової оцінки земель.

Перевіркою позивача встан овлено та підтверджено в ход і розгляду справи, що договір оренди землі від 24.01.2007 року (зар еєстрований 05.02.2007 року за № 040754800022) , укладений позивачем з Креме нчуцькою міською радою, пере дбачав розмір орендної плати в сумі 1,5 % грошової оцінки земл і.

Таким чином, зміст вказаног о договору в частині визначе ння розміру орендної плати в сумі 1,5 % від грошової оцінки зе млі не відповідав вимогам чи нного законодавства у 2009 році , якими було встановлено міні мальний розмір орендної плат и не менше 3 % від грошової оцін ки земель.

Разом з тим, судом встановле но та не заперечується позив ачем, що зміни до вищезазначе ного договору в частині розм іру орендної плати у 2009 році не були внесені, і позивач при са мостійному нарахуванні орен дної плати на 2009 рік у податков ій декларації виходив із роз міру орендної плати по цим до говорам - 1,5 % грошової оцінки землі.

Статтею 14 Закону України “П ро плату за землю” встановле но, що платники земельного по датку, а також орендної плати за земельні ділянки державн ої або комунальної власності (крім громадян) самостійно об числюють суму земельного под атку та орендної плати щорок у за станом на 1 січня і до 1 люто го поточного року подають ві дповідному органу державної податкової служби за місцез находженням земельної ділян ки податкову декларацію на п оточний рік за формою, встано вленою центральним податков им органом, з розбивкою річно ї суми рівними частками за мі сяцями. Подання такої деклар ації звільняє від обов'язку п одання щомісячних деклараці й.

Відповідно до ст. 27 Закону Ук раїни “Про плату за землю” ко нтроль за правильністю обчис лення і справляння земельног о податку, а також орендної пл ати за земельні ділянки держ авної та комунальної власнос ті здійснюється органами дер жавної податкової служби.

Статтею 11 Закону Украї ни “Про державну податкову с лужбу в Україні” (яка діяла на момент виникнення правовідн осин) органам державної пода ткової служби у випадках, в ме жах компетенції та у порядку , встановлених законами Укра їни, надано право здійснюват и документальні невиїзні пер евірки (на підставі поданих п одаткових декларацій, звітів та інших документів, пов'язан их з нарахуванням і сплатою п одатків та зборів (обов'язков их платежів) незалежно від сп особу їх подачі), а також плано ві та позапланові виїзні пер евірки своєчасності, достові рності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (о бов'язкових платежів), додерж ання валютного законодавств а платниками податків.

З огляду на те, що у податко вій декларації орендної плат и за земельні ділянки держав ної і комунальної власності на 2009 рік, поданої позивачем д о Кременчуцької об'єднаної д ержавної податкової інспекц ії, позивачем самостійно нар аховано орендну плату згідно з договором оренди землі, вих одячи із розміру орендної пл ати в сумі 1,5 % від грошової оцін ки землі в сумі за 2009 рік - 18094 грн . 78 коп., замість встановленого мінімального розміру - 3 % від грошової оцінки землі, перев іркою констатовано факт зани ження розміру орендної плати за 2009 рік в загальному розмірі 11211,83 грн.

Рішенням № 3274/10/25-016 від 13.12.2010 року за результатами розгляду пов торної скарги ДПА в Полтавсь кій області було встановлено , що мінімально визначений за конодавством розмір орендно ї плати за земельну ділянку, н адану позивачу, повинен стан овити 26289,73 грн., і відповідно дон арахована сума податкового з обов'язання повинна складати 8194,95 грн., у зв'язку з чим податко вим повідомленням-рішенням № 0012121503/2/4409 від 23.12.2010 року позивачу бу ло зменшено суму податкового зобов'язання з орендної плат и за землю та визначено її в з агальному розмірі 12292,43 грн., у то му числі за основним платеже м - 8194,95 грн. та за штрафними (фін ансовими) санкціями - 4097,48 грн.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що позивач у 2009 роц і в порушення вимог ст. 21 Закон у України “Про оренду землі” здійснював нарахування і сп лату орендної плати за землі комунальної власності по до говорам оренди землі в розмі рі 1,5 % від грошової оцінки земл і, замість встановлених Зако ном 3 % від грошової оцінки, і ви сновок перевірки про занижен ня позивачем у зазначеному п еріоді суми орендної плати з а землю з урахуванням рішенн я ДПА в Полтавській області п ро результати розгляду повто рної скарги на 8194 грн. 95 коп. є за конним та обґрунтованим.

Посилання позивача на те, що зміна умов договору оренди з емельної ділянки щодо розмір у орендної плати може здійсн юватися лише за взаємною зго дою сторін, суд оцінює критич но, оскільки орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності нал ежить до загальнодержавних п одатків і зборів, порядок нар ахування та сплати якого рег ламентований положеннями сп еціальних Законів. Тому поло ження договору оренди земел ьної ділянки, які суперечать вказаним Законам, не можуть з астосовуватися.

При цьому суд виходить з тог о, що податкова політика держ ави головним чином реалізуєт ься через систему оподаткува ння, яка відповідно до п. 1 ч. 2 ст . 92 Конституції України встано влюється виключно законами У країни.

У рішенні Конституційного Суду України від 16.02.2010 року № 5-рп /2010 у справі за конституційним зверненням Акціонерного тов ариства “Страхова компанія “Аванте” щодо офіційного тлу мачення положень ч. 2 ст. 1 Закон у України “Про систему опода ткування”, ст. 15 Закону Україн и “Про оподаткування прибутк у підприємств”, наголошено, щ о конституційний правовий по рядок у сфері оподаткування ґрунтується на положеннях ч. 1 ст. 67, п. 1 ч. 2 ст. 92 Конституції Укр аїни, згідно із якими кожен зобов'язаний сплачувати под атки і збори, що встановлюють ся законами України, у порядк у і розмірах, передбачених ни ми.

Згідно пп. 17.1.3. п. 17.1. ст. 17 Закону України № 2181 (який діяв на моме нт виникнення спірних правов ідносин) у разі коли контролю ючий орган самостійно донара ховує суму податкового зобов 'язання платника податків за підставами, викладеними у пі дпункті "б" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник податків зобов'язани й сплатити штраф у розмірі де сяти відсотків від суми недо плати (заниження суми податк ового зобов'язання) за кожний з податкових періодів, устан овлених для такого податку, з бору (обов'язкового платежу), п очинаючи з податкового періо ду, на який припадає така недо плата, та закінчуючи податко вим періодом, на який припада є отримання таким платником податків податкового повідо млення від контролюючого орг ану, але не більше п'ятдесяти в ідсотків такої суми та не мен ше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян сукупно за весь строк недопл ати, незалежно від кількості податкових періодів, що мину ли.

З огляду на викладене, подат кові повідомлення-рішення № 0012121503/2/4409 від 23.12.2010 року, № 0012121503/3/690 від 16.03 .2011 року, якими позивачу донара ховано податкові зобов'язанн я з орендної плати за землю, пр ийняті на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, що вста новлені законами України, з в икористанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано та обґрунтовано, тобт о з урахуванням усіх обстави н, що мають значення для прийн яття рішення.

Тому позовні вимоги є необґ рунтованими та задоволенню н е підлягають.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 2, 13, 14, 27 Закону Укра їни “Про плату за землю”, ст. 14 Закону України “Про сист ему оподаткування”, ст.ст. 13, 21 З акону України “Про оренду зе млі”, ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами”, статтями 2, 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністратив ного судочинства України, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні адмініс тративного позову Товарис тва з обмеженою відповідал ьністю Торгівельно-технічн ий центр "Електроприлад" до Кр еменчуцької об'єднаної держа вної податкової інспекції у Полтавській області про визн ання протиправними і скасува ння податкових повідомлень-р ішень відмовити.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляц ійної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набир ає законної сили після повер нення апеляційної скарги, ві дмови у відкритті апеляційно го провадження або набрання законної сили рішенням за на слідками апеляційного прова дження.

Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня пр оголошення постанови з одноч асним поданням її копії до су ду апеляційної інстанції. У р азі складення постанови у по вному обсязі відповідно до с татті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апе ляційна скарга подається про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови.

Повний текст постан ови виготовлено 18 квітня 2011 рок у.

Суддя Л.О. Єресько

Дата ухвалення рішення12.04.2011
Оприлюднено22.04.2011
Номер документу14997336
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/2531/11

Ухвала від 18.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 08.08.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 29.09.2011

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

Постанова від 12.04.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Л.О. Єресько

Ухвала від 29.03.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Л.О. Єресько

Ухвала від 29.03.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Л.О. Єресько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні