Постанова
від 15.04.2011 по справі 2а-2390/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 квітня 2011 року Справа № 2а-2390/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

Головуючого судді: Широкої К.Ю.,

при секретарі: Смішливої І.М.,

розглянувши у відкрито му судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відп овідальністю «РЕКТОН СЕРВІС » до Державної податкової ін спекції в Ленінському районі у м. Луганську про визнання ді й протиправними та зобов' яз ання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ

22 березня 2011 року до Лу ганського окружного адмініс тративного суду надійшов адм іністративний позов Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «РЕКТОН СЕРВІС» до Держ авної податкової інспекції в Ленінському районі у м. Луган ську про визнання дій протип равними та зобов' язання вчи нити певні дії.

В обґрунтування яког о позивач зазначив наступне .

По закінченню відповідних податкових періодів ТОВ «РЕ КТОН СЕРВІС» на адресу Ленін ської міжрайонної Державної податковій інспекції в м. Луг анську були надіслані докуме нти податкової звітності з п одатку на додану вартість та податок на прибуток підприє мства. Відповідно до п. п. 4.1.7, п. 4 .1, ст. 4, п. 5.1, та 17.2 ст. 17 Закону Украї ни 21.12.2000 р. №2181-ІІІ «Про порядок погашення зобов' язань пла тників податків перед бюдж етами та державними цільови ми фондами» (зі змінами та д оповненнями, які діяли на мом ент складання та подання док ументів податкової звітност і) вказані документи податко вої звітності позивач направ ив поштовим кур' єром на адр есу Ленінської міжрайонної Д ержавної податкової інспекц ії в м. Луганську з описом вкл адення та з повідомлення пр о вручення поштової кореспо нденції, а саме:

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 02 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 03 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську;

- Уточнюючий розрахун ок податкових зобов' язань з податку на додану вартість у зв' язку з виправленням сам остійно виявлених помилок ТО В «Ректон Сервіс» за звітний податковий період 04 місяць 2010 року за звітний період, за яки й виправляються помилки за 03 м ісяць 2010 року, яку було надісла но поштовим кур' єром та бул о отримано Ленінською МДПІ в м. Луганську;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 04 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 19 .05.2010 р.;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 05 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 21 .06.2010 р.;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 06 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 19 .07.2010 р.;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 07 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 20 .08.2010 р.;

- Уточнюючий розрахун ок податкових зобов' язань з податку на додану вартість у зв' язку з виправленням сам остійно виявлених помилок ТО В «Ректон Сервіс» за звітний податковий період 07 місяць 2010 року за звітний період, за яки й виправляються помилки за 03 м ісяць 2010 року, яку було надісла но поштовим кур' єром та бул о отримано Ленінською МДПІ в м. Луганську 23.07.2010 р.;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 08 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 20 .09.2010 р.;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 09 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 21 .10.2010 р.;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 10 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 25 .11.2010 р.;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 11 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 20 .12.2010 р.;

- Декларація з податку на додану вартість ТОВ «Рект он Сервіс» за 12 місяць 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 21 .01.2011 р.;

- Декларація з податку на прибуток ТОВ «Ректон Серв іс» за перший квартал 2010 року, я ку було надіслано поштовим к ур' єром та було отримано Ле нінською МДПІ в м. Луганську 07 .05.2010 р.;

- Декларація з податку на прибуток ТОВ «Ректон Серв іс» за півріччя 2010 рік, яку було надіслано поштовим кур' єро м та було отримано Ленінсько ю МДПІ в м. Луганську 23.07.2010 р.;

- Декларація з податку на прибуток ТОВ «Ректон Серв іс» за три квартали 2010 року, яку було надіслано поштовим кур ' єром та було отримано Лені нською МДПІ в м. Луганську 03.11.2010 р.;

- Уточнюючий розрахун ок податкових зобов' язань з податку на додану вартість у зв' язку з виправленням сам остійно виявлених помилок ТО В «Ректон Сервіс» за звітний податковий період 02 місяць 2011 року за звітний період, за яки й виправляються помилки за 07 м ісяць 2010 року, яку було надісла но поштовим кур' єром та бул о отримано Ленінською МДПІ в м. Луганську 21.02.2011 р.

Позивач до обліку Ленінськ ої МДПІ в м. Луганську за вказа ні податкові періоди, було на правлено запит №1 від 14.02.2011 р. та п овторний запит №2 від 28.02.2011 р.

Позивач вважає, що дії відповідача є протиправними та такими, що порушують права та інтереси Товариства з обм еженою відповідальністю «РЕ КТОН СЕРВІС». Посадовим и особами відповідача грубо порушені вимоги п.п. 4.1.7 п. 4.1. ст. 4, п . 5.1. ст. 5 та п. 17.2. ст.. 17 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-ІІІ. Відповідачем було порушено передбачений поряд ок невизнання податкової зві тності, що передбачено Закон ом № 2181.

Тому позивач просить :

- Визнати протиправни ми дії Ленінської міжрайонно ї Державної податкової інспе кції у м. Луганську щодо невиз нання, як податкової звітнос ті документів податкової зві тності ТОВ «РЕКТОН СЕРВІС» я кі подано до Ленінської МДПІ у м. Луганську відповідно до в имог чинного законодавства, а саме: декларації з податку н а додану вартість ТОВ «Ректо н Сервіс» за 02 місяць 2010 року, за 03 місяць 2010 року, за 04 місяць 2010 ро ку, за 05 місяць 2010 року, за 06 місяц ь 2010 року, за 07 місяць 2010 року, за 08 місяць 2010 року, за 09 місяць 2010 рок у, за 10 місяць 2010 року, за 11 місяць 2010 року, за 12 місяць 2010 року, уточ нюючі розрахунки податкових зобов' язань з податку на до дану вартість у зв' язку з ви правленням самостійно виявл ених помилок ТОВ «Ректон Сер віс» за звітний податковий п еріод 04 місяць 2010 року за звітн ий період, за який виправляют ься помилки за 03 місяць 2010 року ; за звітний податковий періо д 07 місяць 2010 року за звітний пе ріод, за який виправляються п омилки за 03 місяць 2010 року; за зв ітний податковий період 02 міс яць 2011 року за звітний період, з а який виправляються помилки за 07 місяць 2010 року; декларації з податку на прибуток ТОВ «Ре ктон Сервіс» за перший кварт ал 2010 року, за півріччя 2010 рік, за три квартали 2010 року.

- Зобов' язати Ленінс ьку міжрайонну Державну пода ткову інспекцію у м. Луганськ у визнати податковою звітніс тю документи податкової звіт ності ТОВ «РЕКТОН СЕРВІС» як і подано до Ленінської МДПІ у м. Луганську відповідно до ви мог чинного законодавства, а саме: декларація з податку на додану вартість ТОВ «Ректон Сервіс» за 02 місяць 2010 року; дек ларація з податку на додану в артість ТОВ «Ректон Сервіс» за 03 місяць 2010 року; уточнюючий розрахунок податкових зобов ' язань з податку на додану в артість у зв' язку з виправл енням самостійно виявлених п омилок ТОВ «Ректон Сервіс» з а звітний податковий період 04 місяць 2010 року за звітний пер іод, за який виправляються по милки за 03 місяць 2010 року; декла рація з податку на додану вар тість ТОВ «Ректон Сервіс» за 04 місяць 2010 року; декларація з п одатку на додану вартість ТО В «Ректон Сервіс» за 05 місяць 2010 року; декларація з податку н а додану вартість ТОВ «Ректо н Сервіс» за 06 місяць 2010 року.; де кларація з податку на додану вартість ТОВ «Ректон Сервіс » за 07 місяць 2010 року; уточнюючи й розрахунок податкових зобо в' язань з податку на додану вартість у зв' язку з виправ ленням самостійно виявлених помилок ТОВ «Ректон Сервіс» за звітний податковий періо д 07 місяць 2010 року за звітний пе ріод, за який виправляються п омилки за 03 місяць 2010 року; декл арація з податку на додану ва ртість ТОВ «Ректон Сервіс» з а 08 місяць 2010 року; декларація з податку на додану вартість Т ОВ «Ректон Сервіс» за 09 місяць 2010 року; декларація з податку н а додану вартість ТОВ «Ректо н Сервіс» за 10 місяць 2010 року; де кларація з податку на додану вартість ТОВ «Ректон Сервіс » за 11 місяць 2010 року; деклараці я з податку на додану вартіст ь ТОВ «Ректон Сервіс» за 12 міс яць 2010 року; декларація з подат ку на прибуток ТОВ «Ректон Се рвіс» за перший квартал 2010 рок у.; декларація з податку на при буток ТОВ «Ректон Сервіс» за півріччя 2010 рік.; декларація з податку на прибуток ТОВ «Рек тон Сервіс» за три квартали 201 0 року; уточнюючий розрахунок податкових зобов' язань з п одатку на додану вартість у з в' язку з виправленням самос тійно виявлених помилок ТОВ «Ректон Сервіс» за звітний п одатковий період 02 місяць 2011 ро ку за звітний період, за який в иправляються помилки за 07 міс яць 2010 року.

У судовому засіданні представники позивача підтр имали позовні вимоги, надали суду пояснення, аналогічні в икладеному в уточнені до поз овної заяви.

У судовому засіданні представник відповідача про ти позову заперечував, надав письмові заперечення (а.с.25), та послався, на наступне.

Податкові декларації з ПДВ за лютий, червень, серпе нь та вересень 2010 року не були п рийняти відповідачем у зв' я зку з заповненням всупереч п равил, а саме наявні помарки з і застосуванням коректору. У точнюючий розрахунок з ПДВ з а березень місяць 2010 року не бу в прийнятий з наявними помар ками на печатці підприємства . Податкові декларації з ПДВ з а травень та липень 2010 року не б ули прийнятий з наявними пом арками на печатці підприємст ва. Податкові декларації за к вітень 2010 року не була прийнят а у зв' язку з неможливістю п рочитання тексту внаслідок п ошкодження. Податкові деклар ації з ПДВ за жовтень 2010 не була прийнята Відповідачем. Пода ткові декларації з ПДВ за лис топад 2010 не була прийнята у зв' язку з помарками на декларац ії та дод. 5. Податкова де кларація з ПДВ за грудень 2010 ро ку у зв' язку з неповним найм енуванням платника податків . Податкова декларація з пода тку на прибуток підприємства за 9 місяців та з податку на пр ибуток підприємства за 1 півр іччя 2010 не були прийняти у зв' язку з незазначеною повною н азвою підприємства. Податков а декларація з податку на при буток за перший квартал 2010 рок у була визнана Відповідачем.

Заслухавши пояснення стор ін, перевіривши матеріали сп рави, розглянувши справу в ме жах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів , оцінивши докази відповідно до вимог ст.69-72 КАС України, суд прийшов до наступного.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб'єктів при зді йсненні ними владних управлі нських функцій на основі зак онодавства, в тому числі на ви конання делегованих повнова жень, шляхом справедливого, н еупередженого та своєчасног о розгляду адміністративних справ.

У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб'єктів владних повноважень адміністративні суди відпов ідно до вимог частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України перевір яють, чи прийняті (вчинені) вон и:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У відповідності з Кон ституцією України кожному га рантується право на оскаржен ня в суді рішень, дій, чи безді яльності органів державної в лади, місцевого самоврядуван ня, посадових і службових осі б.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові та службові особи зобов ' язані діяти лише на підста ві, у межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та Законами України.

Частиною 1 ст. 67 Консти туцією України визначено, що кожен зобов' язаний сплачув ати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених зак оном.

Спірні правовідносини між сторонами виникли до набран ня чинності Податковим кодек сом України, тому суд вважає з а потрібне застосовувати зак онодавство чинне на момент в иникнення спірних правовідн осин.

У відповідності з Зак оном України «Про систему оп одаткування» до складу подат ків у числі інших також входи ть і податок на додану вартіс ть; контроль за правильністю та своєчасністю справляння всіх видів податків і зборів (обов' язкових платежів) зді йснюється державними податк овим органами в межах повнов ажень, визначених законом, ві дповідальність за правильні сть обчислення, своєчасність сплати податків та зборів (об ов' язкових платежів) і доде ржання законів про оподаткув ання несуть платники податкі в і зборів (обов' язкових пла тежів) відповідно до законів України.

Спеціальним зако ном з питань оподаткування, я кий установлює порядок погаш ення зобов' язань юридичних або фізичних осіб перед бюдж етами та державними цільовим и фондами з податків і зборів (обов' язкових платежів) та в изначає процедуру оскарженн я дій органів стягнення є Зак он України № 2181 «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами» (надалі - Закон № 2181).

Відповідно до п.п.4. 1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України № 2181, пла тник податків самостійно обч ислює суму податкового зобов ' язання, яку зазначає у пода тковій декларації, крім випа дків, передбачених підпункто м «г» підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а т акож пунктом 4.3 цієї статті.

Згідно з п.п. 4.1.2. вказаної н орми Закону № 2181-III «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами», прийняття податково ї декларації є обов' язком к онтролюючого органу.

Податкова декларація пр иймається без попередньої пе ревірки зазначених у ній пок азників через канцелярію, чи й статус визначається відпов ідним нормативно-правовим ак том. Податкова звітність, отр имана контролюючим органом в ід платника податків як пода ткова декларація, що заповне на ним всупереч правилам, заз наченим у затвердженому поря дку її заповнення, може бути н е визнана таким контролюючим органом як податкова деклар ація, якщо в ній не зазначено о бов' язкових реквізитів, її не підписано відповідними по садовими особами, не скріпле но печаткою платника податкі в. У цьому випадку, якщо контро люючий орган звертається до платника податків з письмово ю пропозицією надати нову по даткову декларацію з виправл еними показниками (із зазнач енням підстав неприйняття по передньої), то такий платник п одатків має право: надати так у нову декларацію разом зі сп латою відповідного штрафу; о скаржити рішення податковог о органу в порядку апеляційн ого узгодження.

Згідно наведених норм З акону № 2181, податковий орган зо бов' язаний прийняти податк ову декларацію без попереднь ої перевірки зазначених у ні й показників та може не визна ти податкову звітність як по даткову декларацію виключно з підстав заповнення її всуп ереч правил, зазначеним у зат вердженому порядку її заповн ення.

Відповідно до п.п. 4.3 п. 4 Наказу Державної податкової адміністрації від 30.05.1997 № 166 «Про затвердження форми податков ої декларації та Порядку її з аповнення і подання» (далі - Порядок), податкова звітніст ь, отримана контролюючим орг аном від платника податків я к податкова декларація, що за повнена ним всупереч правила м, зазначеним у затвердженом у порядку її заповнення, може бути не визнана таким контро люючим органом як податкова декларація, якщо в ній не зазн ачено обов' язкових реквізи тів, її не підписано відповід ними посадовими особами, не с кріплено печаткою платника п одатків.

Відповідно до п.п. 4.1.1 вка заного Порядку декларація по дається платником незалежно від того, виникло у звітному ( податковому) періоді в нього податкове зобов' язання чи ні, тобто незалежно від стану фінансово-господарської дія льності платника податку.

Достовірність даних пі дтверджується підписами кер івника і головного бухгалтер а та засвідчується печаткою підприємства. Оригінал декла рації з відповідними додатка ми подається платником до по даткового органу за місцезна ходженням платника на одному двосторонньому аркуші форма том А-4 з відповідними додатка ми на односторонніх аркушах форматом А-4 (п. 3 Порядку).

Як зазначено в Законі № 2181, відмова службової (посадов ої) особи ОДПС прийняти подат кову декларацію з будь-яких п ричин або висування нею будь -яких передумов щодо такого п рийняття (включаючи зміну по казників такої декларації, з меншення або скасування від' ємного значення об' єктів оп одаткування, сум бюджетних в ідшкодувань, незаконного збі льшення податкових зобов' я зань тощо) забороняється та р озцінюється як перевищення с лужбових повноважень такою о собою, що тягне за собою її дис циплінарну та матеріальну ві дповідальність у порядку, ви значеному законодавством.

У разі якщо службова (пос адова) особа ОДПС порушує нор ми абзацу першого підпункту 4.1.2 пункту 4.1 статті 4 Закону № 2181, п латник податків зобов' язан ий до закінчення граничного строку подання декларації на діслати таку декларацію пошт ою з описом вкладеного та пов ідомленням про вручення, до я кої долучається заява на ім' я керівника відповідного ОДП С, складена у довільній формі , із зазначенням прізвища слу жбової (посадової) особи, яка в ідмовилася прийняти деклара цію, та/або із зазначенням дат и відмови. При цьому декларац ія вважається поданою у моме нт її вручення пошті, а гранич ний десятиденний строк, вста новлений для поштових відпра влень підпунктом 4.1.7 пункту 4.1 с татті 4 Закону № 2181, не застосов ується.

Платник податків м оже також оскаржити дії служ бової (посадової) особи контр олюючого органу з відмови у п рийнятті податкової деклара ції у судовому порядку.

Відповідно до п. 4.4. Поря дку, якщо платник самостійно виявив помилки, що містяться у раніше поданій ним податко вій декларації, то такий плат ник зобов' язаний подати в п орядку, установленому для по дання декларацій з податку н а додану вартість (без урахув ання граничного терміну пода ння, але з урахуванням строкі в давності, встановлених ста ттею 15 Закону № 2181, уточнюючий р озрахунок податкових зобов' язань з податку на додану вар тість у зв' язку з виправлен ням самостійно виявлених пом илок (далі - уточнюючий розрах унок). Одним уточнюючим розра хунком може бути виправлено помилки лише однієї раніше п оданої декларації.

Платник податку має пр аво не подавати вказаний роз рахунок, якщо такі уточнені п оказники зазначаються ним у складі декларації за будь-як ий наступний звітний (податк овий) період (з урахуванням за значених у першому абзаці ст років давності та положень п ункту 17.2 Закону № 2181), протягом я кого такі помилки були самос тійно виявлені. Такий спосіб самостійного виправлення пл атником помилки може бути за стосований у разі виправленн я у декларації звітного (пода ткового) періоду помилок лиш е однієї раніше поданої декл арації. Порядок заповнення п одаткових декларацій визнач ені п. 5 Порядку.

Так, згідно п.п. 5.2. п . 5 Порядку суми обороту та под атку в декларації проставляю ться в гривнях, без копійок, з відповідним округленням за з агальновстановленими прави лами.

У колонці А в усі х необхідних випадках проста вляються обсяги поставки (за купок) без урахування податк у на додану вартість, сума под атку вказується в колонці Б.

Рядки, які не повин ні заповнюватися платником, оскільки мають інформаційни й характер, позначені знаком "Х"; колонки, у яких сума оборот у чи податку не повинна прост авлятися, позначені знаком "0"; у рядках, де платник не має да них для заповнення, проставл яється знак "-".

Структурним підр озділом ОДПС, до функцій яког о належить приймання податко вої звітності у триденний те рмін від дня отримання звітн ості (але не пізніше наступно го дня від граничного строку подання), надсилається платн ику податків повідомлення пр о невизнання ОДПС податкової звітності як податкової дек ларації із зазначенням підст ав неприйняття та пропозиціє ю надати нову податкову декл арацію, оформлену належним ч ином (п.п. 4.1.3 п. 4.1 ст. 4 Закону № 2181).

У БДАЗ ця податков а звітність тільки реєструєт ься (без внесення показників ) та отримує статус «Не визнан о як податкова декларація» і з обов' язковим зазначенням підстав невизнання, а в комен тарях проставляється реєстр аційний номер повідомлення О ДПС (про невизнання податков ої звітності як податкової д екларації) та дата його відпр авки.

Для інформування платників податків про відп овідальність та наслідки пов ернення податкової звітност і на дошці об' яв або інших ін формаційних стендах в операц ійних залах розміщується вит яг із Закону № 2181 (п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4).

В судовому засіданні встановлено, Товариство з об меженою відповідальністю « РЕКТОН СЕРВІС», ідентифікаці йний код юридичної особи 346921 91, зареєстровано виконавчим комітетом Луганської місь кої ради 17.10.2006 року, у Єдиному д ержавному реєстрі юридични х осіб та фізичних осіб підп риємців за юридичною адресою : 91055, м. Луганськ, Ленінський рай он, вул. Совєтська, 40, а також вз ято на облік платника податк ів у Ленінській міжрайонній Державній податковій інспек ції в м. Луганську 17.10.2006 року за №42622 (а.с. 15-17).

По закінченню відпов ідних податкових періодів по зивачем до ДПІ в Ленінському районі у м. Луганську були над іслані податкові декларації поштою за наступні податков і періоди: декларація з подат ку на додану вартість ТОВ «Ре ктон Сервіс» за 02 місяць 2010 рок у; декларація з податку на дод ану вартість ТОВ «Ректон Сер віс» за 03 місяць 2010 року; уточню ючий розрахунок податкових з обов' язань з податку на дод ану вартість у зв' язку з вип равленням самостійно виявле них помилок ТОВ «Ректон Серв іс» за звітний податковий пе ріод 04 місяць 2010 року за звітни й період, за який виправляють ся помилки за 03 місяць 2010 року; д екларація з податку на додан у вартість ТОВ «Ректон Серві с» за 04 місяць 2010 року; декларац ія з податку на додану вартіс ть ТОВ «Ректон Сервіс» за 05 мі сяць 2010 року; декларація з пода тку на додану вартість ТОВ «Р ектон Сервіс» за 06 місяць 2010 ро ку; декларація з податку на до дану вартість ТОВ «Ректон Се рвіс» за 07 місяць 2010 року; уточн юючий розрахунок податкових зобов' язань з податку на до дану вартість у зв' язку з ви правленням самостійно виявл ених помилок ТОВ «Ректон Сер віс» за звітний податковий п еріод 07 місяць 2010 року за звітн ий період, за який виправляют ься помилки за 03 місяць 2010 року ; декларація з податку на дода ну вартість ТОВ «Ректон Серв іс» за 08 місяць 2010 року; деклара ція з податку на додану варті сть ТОВ «Ректон Сервіс» за 09 м ісяць 2010 року; декларація з под атку на додану вартість ТОВ « Ректон Сервіс» за 10 місяць 2010 р оку; декларація з податку на додану вартість ТОВ «Ректон Сервіс» за 11 місяць 2010 року; дек ларація з податку на додану в артість ТОВ «Ректон Сервіс» за 12 місяць 2010 року; декларація з податку на прибуток ТОВ «Ре ктон Сервіс» за перший кварт ал 2010 року; декларація з податк у на прибуток ТОВ «Ректон Сер віс» за півріччя 2010 рік; деклар ація з податку на прибуток ТО В «Ректон Сервіс» за три квар тали 2010 року; уточнюючий розра хунок податкових зобов' яза нь з податку на додану вартіс ть у зв' язку з виправленням самостійно виявлених помило к ТОВ «Ректон Сервіс» за звіт ний податковий період 02 місяц ь 2011 року за звітний період, за який виправляються помилки з а 07 місяць 2010 року.

Вказані обставини підтвер джуються податковими декла раціями за вказаний період, а також описом вкладенням, пов ідомленням про вручення, та л истом кур' єрської доставки (а.с.28 - 101).

Судом встановлено, що податкові звітності не виз нані Відповідачем з посиланн ям на те, що вони заповнені всу переч правилам: наявні помар ки коректора в деклараціях т а помарки на печатки підприє мства та, а також неповне найм енування платника податків, порушує абз. 5 п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 ЗУ « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами № 2181-ІІІ від21. 12.00р (із внесеними змінами) «Под аткова звітність, отримана к онтролюючим органом від плат ника податків як податкова д екларація, що заповнена ним в супереч правилам, зазначеним органом як податкова деклар ація, якщо в ній не зазначено о бов' язкових реквізитів їх н е підписано відповідними пос адовими особами, не скріплен о печаткою платники податків .

Однак у даному випадку суд вважає, що дії відповідач а не відповідають вимогам за кону.

Зазначені податкові д екларації були вивчені судом , обставини, на які посилаєтьс я відповідач в обґрунтування причин неприйняття податков их декларацій у судовому зас іданні не знайшли свого підт вердження. Крім того зазначе ні Відповідачем порушення не є підставами для не прийнятт я податкової звітності.

Однак в судовому засі данні було встановлено, що де кларація з податку на прибут ок за перший квартал 2010 року бу ла визнана Відповідачем (а.с.13 3).

Одночасно в судовому засіданні представник позив ача надав оригінали податков их декларацій, які були надіс лані відповідачу. У декларац іях були відсутні зазначені Відповідачем недоліки.

Крім того, суд вважає, щ о визначені відповідачем не доліки не відповідають вимог ам закону, оскільки, як зазнач ено вище, згідно вказаним нор мам Закону № 2181, податкова звіт ність може бути не визнана ко нтролюючим органом як податк ова декларація, лише у разі, я кщо вона заповнена платником податків всупереч правилам, зазначеним у затвердженому порядку її заповнення, якщо в ній не зазначено обов' язко вих реквізитів, її не підписа но відповідними посадовими о собами, не скріплено печатко ю платника податків. Зазначе ний перелік обставин є вичер пним. Інших підстав для відмо ви у визнанні податкової зві тності в якості податкової д екларації законом не встанов лено.

Зазначені відповідаче м недоліки щодо податкових д екларацій позивача не підпа дають під ознаки недоліків, в изначених вказаним перелік ом. Позивачем при складенні в казаних декларацій були доде ржані всі необхідні вимоги, я к до форми податкових деклар ацій, так і до порядку їх запов нення, визначені Законом Укр аїни «Про податок на додану в артість» та Порядком заповне ння та подання податкової де кларації з податку на додану вартість, затвердженим Нака зом ДПА України від 30.05.1997 № 166.

Відповідно до статті 19 Конституції України правови й порядок в Україні ґрунтуєт ься на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути приму шений робити те, що не передба чено законодавством.

Тому суд вважає, що є підста ви для задоволення позовних вимог позивача часткова, з ур ахуванням того, що податкова декларація з податку на приб уток за перший квартал 2010 року була визнана Відповідачем.

На підставі ч.3 ст.160 КАС України в судовому засід анні 15 квітня 2011 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови. Виготовленн я постанови у повному обсязі відкладено, про що повідомле но сторонам після проголошен ня вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вим ог ч.4 ст.167 КАС України.

Керуючись ст. ст. ст. ст . 11, 71, 159-163, 167 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уд,

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги ТОВ «Р ЕКТОН СЕРВІС» до Державної п одаткової інспекції в Ленінс ькому районі у м. Луганську пр о визнання дій протиправними та зобов' язання вчинити пе вні дії задовольнити частков о.

Визнати протиправн ими дії МДПІ в Ленінському ра йоні у м. Луганську щодо непри йняття поданих ТОВ «РЕКТОН - С ЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34692191) податко вих декларацій, а саме: деклар ації з податку на додану варт ість ТОВ «Ректон Сервіс» за 02 місяць 2010 року, за 03 місяць 2010 рок у, за 04 місяць 2010 року, за 05 місяць 2010 року, за 06 місяць 2010 року, за 07 м ісяць 2010 року, за 08 місяць 2010 року , за 09 місяць 2010 року, за 10 місяць 2 010 року, за 11 місяць 2010 року, за 12 мі сяць 2010 року, уточнюючі розрах унки податкових зобов' язан ь з податку на додану вартіст ь у зв' язку з виправленням с амостійно виявлених помилок ТОВ «Ректон Сервіс» за звітн ий податковий період 04 місяць 2010 року за звітний період, за я кий виправляються помилки за 03 місяць 2010 року; за звітний под атковий період 07 місяць 2010 року за звітний період, за який вип равляються помилки за 03 місяц ь 2010 року; за звітний податкови й період 02 місяць 2011 року за зві тний період, за який виправля ються помилки за 07 місяць 2010 ро ку; декларації з податку на пр ибуток ТОВ «Ректон Сервіс» з а півріччя 2010 рік, за три кварта ли 2010 року.

Зобов'язати МДПІ в Лен інському районі у м. Луганськ у визнати податковою звітніс тю документи податкової звіт ності ТОВ «РЕКТОН СЕРВІС», а саме: декларація з податку на додану вартість ТОВ «Ректон Сервіс» за 02 місяць 2010 року; дек ларація з уточнюючий розраху нок податкових зобов' язань з податку на додану вартість у зв' язку з виправленням са мостійно виявлених помилок Т ОВ «Ректон Сервіс» за звітни й податковий період 04 місяць 2 010 року за звітний період, за як ий виправляються помилки за 03 місяць 2010 року; декларація з п одатку на додану вартість ТО В «Ректон Сервіс» за 04 місяць 2010 року; декларація з податку н а додану вартість ТОВ «Ректо н Сервіс» за 05 місяць 2010 року; де кларація з податку на додану вартість ТОВ «Ректон Сервіс » за 06 місяць 2010 року.; деклараці я з податку на додану вартіст ь ТОВ «Ректон Сервіс» за 07 міс яць 2010 року; уточнюючий розрах унок податкових зобов' язан ь з податку на додану вартіст ь у зв' язку з виправленням с амостійно виявлених помилок ТОВ «Ректон Сервіс» за звітн ий податковий період 07 місяць 2010 року за звітний період, за я кий виправляються помилки за 03 місяць 2010 року; декларація з п одатку на додану вартість ТО В «Ректон Сервіс» за 08 місяць 2010 року; декларація з податку н а додану вартість ТОВ «Ректо н Сервіс» за 09 місяць 2010 року; де кларація з податку на додану вартість ТОВ «Ректон Сервіс » за 10 місяць 2010 року; деклараці я з податку на додану вартіст ь ТОВ «Ректон Сервіс» за 11 міс яць 2010 року; декларація з подат ку на додану вартість ТОВ «Ре ктон Сервіс» за 12 місяць 2010 рок у; декларація з податку на при буток ТОВ «Ректон Сервіс» за півріччя 2010 рік.; декларація з податку на прибуток ТОВ «Рек тон Сервіс» за три квартали 201 0 року; уточнюючий розрахунок податкових зобов' язань з п одатку на додану вартість у з в' язку з виправленням самос тійно виявлених помилок ТОВ «Ректон Сервіс» за звітний п одатковий період 02 місяць 2011 ро ку за звітний період, за який в иправляються помилки за 07 міс яць 2010 року.

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння апеляційної скарги, вста новленого Кодексом адмініст ративного судочинства Украї ни, якщо таку скаргу не було по дано.

Апеляційна скарга на п останову суду першої інстанц ії подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом част ини третьої статті 160 цього Ко дексу, а також прийняття пост анови у письмовому проваджен ні апеляційна скарга подаєть ся протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга под ається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, я кий ухвалив оскаржуване судо ве рішення. Копія апеляційно ї скарги одночасно надсилаєт ься особою, яка її подає, до су ду апеляційної інстанції.

Повний текст постанов и складено 20 квітня 2011 року.

Суддя К.Ю. Широка

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.04.2011
Оприлюднено29.04.2011
Номер документу15102208
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2390/11/1270

Ухвала від 20.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 20.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 06.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Костенко М.І.

Постанова від 14.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Е.Г.

Постанова від 15.04.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні