Ухвала
від 17.03.2011 по справі 2а-15467/10/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-15467/10/2670 Головуючий у 1-й ін станції: Шрамко Ю.Т.

Суддя-доповідач: Желтоб рюх І.Л.

У Х В А Л А

Іменем України

"17" березня 2011 р. м. Київ

Київський апеляційний ад міністративний суд у складі:

головуючого - судді Желтобрюх І.Л.,

суддів Шостака О.О., Мамчура Я.С.,

при секретарі Коробій І.М..,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у в м.Києві апеляційну скаргу Державної податкової інспек ції у Дніпровському районі м .Києва на постанову Окружног о адміністративного суду м.К иєва від 16 грудня 2010 року у спра ві за адміністративним позов ом ТОВ «Енергокрон»до Держав ної податкової інспекції у Д ніпровському районі м.Києва про визнання неправомірними дій, зобов' язання винити ді ї, -

в с т а н о в и в :

У жовтні 2010 року Товариств о з обмеженою відповідальніс тю «Енергокрон»звернулося д о суду з позовом до Державної податкової інспекції у Дніп ровському районі м.Києва, у як ому просило визнати неправом ірними дії відповідача щодо невизнання декларацій з пода тку на прибуток підприємства за 2010 рік.

Постановою Окружного адмі ністративного суду м.Києва в ід 16 грудня 2010 року вказаний по зов задоволено.

В апеляційній скарзі відпо відач, посилаючись на поруше ння судом першої інстанції н орм матеріального права, про сить скасувати постанову Окр ужного адміністративного су ду м.Києва від 16 грудня 2010 року т а прийняти нову, якою відмови ти у задоволенні позовних ви мог.

Заслухавши суддю-доповіда ча та перевіривши доводи апе ляції за наявними в матеріал ах справи письмовими доказам и, колегія суддів вважає, що ап еляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підс тав.

Як вбачається з матеріалів справи, 27.04.2010 р. Позивачем була п одана декларація з податку н а прибуток підприємства за 1 к вартал 2010 р. засобами телекому нікаційного зв"язку.

На виконання вимог п.п. 7.4 та 7.5 Інструкції з підготовки і по дання податкових документів в електронному вигляді засо бами телекомунікаційного зв "язку, затвердженої наказом Д ПА України від 10.04.2008 р., відповід ач надіслав на електронну ад ресу позивача квитанції № 1 та № 2, які підтверджують прийнят тя декларації.

Декларація з податку на при буток підприємства за перше півріччя 2010р. позивачем напра влена поштою 20.07.2010 р.

Листами Державної податко вої інспекції у Дніпровськом у районі міста Києва від 15.05.2010 р . № 11432/10/15-2/1, від 11.06.2010 № 15122/10/28-011 повідомл ено Позивача, що подана декла рація з податку на прибуток п ідприємства за 1 квартал 2010 р. н е визнається як податкова де кларація тому, що не відповід ає вимогам діючого законодав ства, а саме: у декларації вказ ана не повна назва підприємс тва, заповнення декларації о лівцем не дозволяється.

Листом від 10.08.2010 р. № 21441/10/28-011 пові домлено Позивача, що подана д екларація з податку на прибу ток підприємства за перше пі вріччя 2010 р. не визнається як по даткова декларація, тому що н е відповідає вимогам діючого законодавства, а саме: без зап овнення або прокреслень всіх рядків.

Відповідно, позивачу запро поновано повторно подати дек ларації з податку на прибуто к підприємства за 1 квартал 2010 р . та за перше півріччя 2010 р., офор млені належним чином відпові дно до діючого законодавства .

Відповідно до визначень, що містяться в Законі України « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» податкова декларація, розрахунок - доку мент, що подається платником податків до контролюючого о ргану у строки, встановлені з аконодавством, на підставі я кого здійснюється нарахуван ня та/або сплата податку, збор у (обов'язкового платежу).

Відповідно до положень п.п. 4.1.2. п. 4.1 ст. 4 Закону, прийняття по даткової декларації є обов'я зком контролюючого органу. П одаткова декларація приймає ться без попередньої перевір ки зазначених у ній показник ів через канцелярію, чий стат ус визначається відповідним нормативно-правовим актом. В ідмова службової (посадової) особи контролюючого органу прийняти податкову декларац ію з будь-яких причин або вису вання нею будь-яких передумо в щодо такого прийняття (вклю чаючи зміну показників такої декларації, зменшення або ск асування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум б юджетних відшкодувань, незак онного збільшення податкови х зобов'язань тощо) забороняє ться та розцінюється як пере вищення службових повноваже нь такою особою, що тягне за со бою її дисциплінарну та мате ріальну відповідальність у п орядку, визначеному законом.

Якщо службова (посадова) осо ба контролюючого органу пору шує норми абзацу першого цьо го підпункту, платник податк ів зобов'язаний до закінченн я граничного строку подання декларації надіслати таку де кларацію поштою з описом вкл аденого та повідомленням про вручення, до якої долучаєтьс я заява на ім'я керівника відп овідного контролюючого орга ну, складена у довільній форм і, із зазначенням прізвища сл ужбової (посадової) особи, яка відмовилася прийняти деклар ацію, та/або із зазначенням да ти такої відмови. При цьому де кларація вважається поданою в момент її вручення пошті, а граничний десятиденний стро к, встановлений для поштових відправлень підпунктом 4.1.7, не застосовується.

Платник податків може тако ж оскаржити дії службової (по садової) особи контролюючого органу з відмови у прийнятті податкової декларації у суд овому порядку.

Незалежно від наявності ві дмови у прийнятті податкової декларації платник податків зобов'язаний погасити подат кове зобов'язання, самостійн о визначене ним у такій подат ковій декларації, протягом с троків, установлених пунктом 5.3 статті 5 цього Закону.

Податкова звітність, отрим ана контролюючим органом від платника податків як податк ова декларація, що заповнена ним всупереч правилам, зазна ченим у затвердженому порядк у її заповнення, може бути не в изнана таким контролюючим ор ганом як податкова деклараці я, якщо в ній не зазначено обов 'язкових реквізитів, її не під писано відповідними посадов ими особами, не скріплено печ аткою платника податків. У ць ому випадку, якщо контролююч ий орган звертається до плат ника податків з письмовою пр опозицією надати нову податк ову декларацію з виправленим и показниками (із зазначення м підстав неприйняття попере дньої), то такий платник подат ків має право: надати таку нов у декларацію разом зі сплато ю відповідного штрафу; оскар жити рішення податкового орг ану в порядку апеляційного у згодження.

Відповідно до наказу Держа вної податкової адміністрац ії України від 30.05.1997р. № 166 «Про за твердження форми податкової декларації та Порядку її зап овнення і подання» затвердже но форму податкової декларац ії та Порядок заповнення та п одання податкової деклараці ї по податку на додану вартіс ть.

Судом першої інстанції вст ановлено, що при огляді примі рників спірних податкових де кларацій під час розгляду сп рави в суді першої інстанції не встановлено підчисток, ви правлень, дописок, використа ння при заповнені декларацій олівця, а всі незаповнені ряд ки декларації прокреслені, у заголовній частині деклалра ці міститься повна назва під приємства: Товариство з обме женою відповідальністю "Енер гокрон". При цьому, норми Поряд ку № 166 не містять жодних засте режень щодо заповнення «Поля 4»та зазначення в заголовній частині декларацій повної і нформації відповідно до реєс траційних даних, а згідно, ная вних в матеріалах справи, коп ій довідки з Єдиного державн ого реєстру підприємств та о рганізацій України та Свідоц тва про державну реєстрацію юридичної особи, зазначена п овна назава підприємства Поз ивача - Товариство з обмежено ю відповідальністю "Енергокр он".

Відповідно до ч.1 ст.200 КАС Укр аїни, суд апеляційної інстан ції залишає апеляційну скарг у без задоволення, а постанов у або ухвалу суду - без змін, я кщо визнає, що суд першої інст анції правильно встановив об ставини справи та ухвалив су дове рішення з додержанням н орм матеріального та процесу ального права.

Враховуючи викладене, коле гія суддів погоджується з ви сновком суду першої інстанці ї про наявність підстав для з адоволення позовних вимог.

На підставі викладеного та , керуючись ст.ст.160, 198, 200, 205, 206 КАС Ук раїни, суд, -

у х в а л и в:

Апеляційну скаргу Держ авної податкової інспекції у Дніпровському районі м.Києв а залишити без задоволення, а постанову Окружного адмініс тративного суду м.Києва від 16 грудня 2010 року, - без змін.

Ухвала набирає законної си ли з моменту її проголошення , але може бути оскаржена до Ви щого адміністративного суду України в порядку і строки, в изначені ст. 212 КАС України.

Головуючий суддя І. Л. Желтобрюх

Судді: О.О. Шостак

Я.С. Мамчур

Повний текст ухвали виго товлено 22.03.2011р.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.03.2011
Оприлюднено29.04.2011
Номер документу15106538
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-15467/10/2670

Ухвала від 01.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 03.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 30.03.2011

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 10.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 17.03.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 16.12.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні