Постанова
від 20.04.2011 по справі 4-1273/11
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 4-1273/11

ПОСТАНОВА

12 квітня 2011 року суддя При морського районного суду м. О деси Іванов В.В., при секретарі Заграничної А.В., за участю пр окурора Німаса О.Я., заявника ОСОБА_1, розглянувши у судо вому засіданні в залі суду в м . Одеса, в порядку, передбачено му ст. 236-7 КПК України, скаргу го ловного державного податков ого інспектора відділу перев ірок ризикових операцій упра вління податкового контролю юридичних осіб державної по даткової інспекції у Приморс ькому районі м. Одеси Буряч ка Сергія Васильовича на по станову першого заступника п рокурора Приморського район у м. Одеси молодшого радника ю стиції Волкова О.А. від 16.12.20 09 року про порушення кримінал ьної справи № 058200900261 відносно сл ужбових осіб ДПІ у Приморськ ому районі м. Одеси за фактом п еревищення службових повнов ажень за ознаками злочину, пе редбаченого частиною 1 статт і 365 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до с уду зі скаргою на постанову п ершого заступника прокурора Приморського району м. Одеси Волкова О.А. від 16.12.2009 року п ро порушення кримінальної сп рави № 058200900261 відносно службови х осіб ДПІ у Приморському рай оні м. Одеси за фактом перевищ ення службових повноважень з а ознаками злочину, передбач еного частиною 1 статті 365 КК Ук раїни.

ОСОБА_1 вважає, що вказана кримінальна справа порушена незаконно, безпідставно та п останова про порушення кримі нальної справи підлягає скас уванню, так як в діях службови х осіб ДПІ у Приморському рай оні м. Одеси відсутні ознаки с кладу злочину, передбаченого ч. 1 ст. 365 КК України, а також кри мінальна справа порушена без дотримання норм кримінально - процесуального права, тобто , за відсутності передбачени х Законом приводів та підста в для порушення кримінальної справи.

На підставі зазначеного, ОСОБА_1 просить суд скасува ти постанову про порушення к римінальної справи відносно службових осіб ДПІ у Приморс ькому районі м. Одеси за факто м перевищення службових повн оважень за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 365 КК Укра їни.

В судовому засіданні заявн ик вимоги, викладені в скарзі , підтримав та пояснив суду, що дані, викладені в постанові п ро порушення кримінальної сп рави, не відповідають фактич ним обставинам справи. Вважа є, що дана постанова про поруш ення кримінальної справи вин есена з порушенням вимог ст.с т. 94, 98 КПК України, є необґрунто ваною і підлягає скасуванню. Кримінальна справа була пор ушена з порушенням вимог кри мінально-процесуального зак онодавства, зокрема ст.ст. 94, 98 К ПК України, при відсутності п риводів і підстав до її винес ення, у зв'язку із чим, просить суд скасувати постанову про порушення кримінальної спра ви.

Прокурор у судовому засіда нні доводи, викладені в скарз і заявника, не визнав і поясни в, що кримінальну справу було порушено з дотриманням вимо г ст. 94-98 УПК України, приводом т а підставами для порушення к римінальної справи № 058200900261 від носно службових осіб ДПІ у Пр иморському районі м. Одеси за фактом перевищення службови х повноважень за ознаками зл очину, передбаченого частино ю 1 статті 365 КК України стало зв ернення директора ТОВ «Зелем ер»ОСОБА_3 щодо зловживан ь з боку працівників ДПІ у При морському районі м. Одеси. Про сить суд залишити скаргу без задоволення.

Заслухавши доводи заявник а й прокурора, дослідивши над ані суду матеріали, що стали п риводами й підставами для по рушення кримінальної справи № 058200900261, вважаю, що скарга ОСОБ А_1 підлягає задоволенню, ви ходячи з наступних підстав.

Скарга на постанову органу дізнання, слідчого, прокурор а про порушення кримінальної справи щодо конкретної особ и чи за фактом вчинення злочи ну може бути подана до суду ос обою, інтересів якої стосуєт ься кримінальна справа, її за хисником чи законним предста вником, з достатнім обґрунту ванням порушення прав та зак онних інтересів відповідної особи.

Постанову про порушення к римінальної справи було прий нято відносно службових осіб ДПІ у Приморському районі м. О деси, тобто дана кримінальна справа зачіпає інтереси зая вника, оскільки він є службов ою особою, який здійснював не виїзну документальну переві рку даних податкової деклара ції з ПДВ товариства з обмеже ною відповідальністю «Зелем ер»за червень 2009 року. Таким чи ном, ОСОБА_1 має право на ос карження постанови першого з аступника прокурора Приморс ького району м. Одеси ОСОБА _2 як особа, інтересів якої ст осується порушена криміналь на справа.

Суд приймає до розгляду ск аргу на постанову про поруше ння кримінальної справи прот ягом усього часу перебування справи у провадженні органу дізнання, слідчого, прокурор а до моменту закінчення досу дового слідства.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 УПК Укр аїни, приводами до порушення кримінальної справи є:

1) заяви або повідомлення ор ганізацій, установ, посадови х осіб, представників влади, г ромадськості або окремих гро мадян;

2) повідомлення представник ів влади, громадськості або о кремих громадян, які затрима ли підозрювану особу на місц і вчинення злочину або з поли чним;

3) явка з повинною;

4) повідомлення, опублікован і пресі;

5) безпосереднє виявлення ор ганом дізнання, слідчим, прок урором або судом ознак злочи ну.

Відповідно до ч. 2 ст. 94 КПК Укр аїни, кримінальна справа мож е бути порушена при наявност і достатніх даних, що вказуют ь на наявність ознак злочину . Підставами для порушення кр имінальної справи не можуть бути припущення або дані, які не містять інформації про зл очин.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 98 КПК України, слідчий, при порушен ні кримінальної справи, зобо в' язаний вказати приводи та підстави для її порушення.

Виходячи зі змісту ст.ст. 94-97 т а ч. 13 ст. 236-8 КПК України, суд перш ої інстанції, здійснюючи суд овий контроль за законністю порушення кримінальної спра ви, має перевірити чи є привод и та підстави, які вказують на ознаки злочину, чи достатньо даних для того, щоб розпочати процедуру досудового слідст ва та чи немає обставин, перед бачених ст. 6 КПК України, які в иключають провадження в крим інальній справі.

При цьому, на стадії досудов ого слідства, суд не повинен р озглядати та вирішувати зазд алегідь ті питання, які мають вирішуватися при розгляді к римінальної справи по суті.

Відповідно до вимог ст. 236-8 КП К України, розглядаючи скарг у на постанову про порушення кримінальної справи, суд пов инен перевіряти наявність пр иводів і підстав для винесен ня зазначеної постанови, зак онність джерел отримання дан их, які стали підставою для ви несення постанови про поруше ння кримінальної справи, а та кож додержання при цьому вим ог ст.ст. 94, 97, 98 КПК України. Одноч асно, цей закон забороняє суд у розглядати і заздалегідь в ирішувати ті питання, які маю ть вирішуватися судом при ро згляді справи по суті.

Як вбачається з матеріалів справи, кримінальна справа б ула порушена 16 грудня 2009 року п ершим заступником прокурора Приморського району м. Одеси молодшим радником юстиції Волковим О.А. відносно служ бових осіб ДПІ у Приморськом у районі м. Одеси за фактом пер евищення службових повноваж ень за ознаками злочину, пере дбаченого частиною 1 статті 365 КК України.

Відповідно до тексту поста нови, прокурор, розглянувши з вернення директора ТОВ «Зеле мер»ОСОБА_3, щодо зловжива нь з боку працівників ДПІ у Пр иморському районі м. Одеси, вс тановив, що ТОВ «Зелемер»(ЄДР ПОУ 33895942) зареєстровано 10.11.2005 року Виконавчим комітетом Одесь кої області та отримано свід оцтво про державну реєстраці ю від 10.11.2005 року №15221020000005047.

20.07.2009 року підприємством ТОВ «Зелемер»до ДПІ у Приморсько му районі м. Одеси подано пода ткову декларацію з ПДВ за чер вень 2009 року (№170915), згідно якої ві д' ємне значення різниці між сумою податкового зобов' яз ання та сумою податкового кр едиту становить 20799065 грн.

Так, службовими особами ДПІ у Приморському районі м. Одес и, перевищуючи службові повн оваження, діючи навмисно, які явно виходять за межі їх прав , в порушення ст.ст. 11, 11-1 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні»від 04.12.1990 р. № 509-XII, та наказу ДПА України від 18.08.2005 р. № 350 «…підрозділи, що здій снюють адміністрування пода тку на додану вартість протя гом 30 днів, наступних за днем н адходження податкової декла рації до податкового органу, проводять документальну нев иїзну перевірку…», через 4 міс яці, а саме 22.10.2009 р. провели докум ентальну невиїзну перевірку підприємства ТОВ «Зелемер»з а період червень 2009 року, за рез ультатами якої складено акт від 22.10.2009 р. № 14247/23-513/33895942, згідно якого підприємство ТОВ «Зелемер»в порушення п.п. 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст . 7 Закону України від 03.04.1997 р. №168/97-В Р «Про податок на додану варт ість»(із змінами та доповнен нями), завищило суму податков ого кредиту червня 2009 року у ро змірі 20 721 571 грн.

Разом з тим, в акті ДПІ у Прим орському районі м. Одеси від 22 .10.2009 р. №14247/23-513/33895942 зазначено, що ТОВ «Зелемер»не скористалось пр авом, наданих п.п. 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.5.1 п. 7. 5 ст. 7 Закону України від 03.04.1997 р. № 168/97-ВР «Про податок на додану в артість»(із змінами та допов неннями) по декларуванню сум податкового кредиту відпові дних звітних податкових пері одах, а тим самим ТОВ «Зелемер »завищено суму податкового к редиту у червні 2009 року на 20 721 571 г рн. Відповідно до розпорядже ння Кабінету Міністрів Украї ни від 09.09.2009мр. № 1120-р «Про деякі пи тання адміністрування подат ку на додану вартість»та лис та ДПА України від 21.09.2009 р. №20400/7/16-1537 «Про розпорядження уряду ві д 09.09.2009 р. № 1120-р»«право на включен ня до складу податкового кре диту податкових накладних, ф актично отримання яких відбу лося у податкових періодах, з а тим податковим періодом, в я кому такі податкові накладні були записані, але за умови до кументального підтвердженн я затримки такого отримання» .

Однак, при проведені службо вими особами ДПІ у Приморськ ому районі м. Одеси невиїзної документальної перевірки не було враховано, що відповідн о до положень розпорядження Кабінету Міністрів України в ід 17.07.2009 р. № 838-р «Про врегулюванн я деяких питань адмініструва ння податку на додану вартіс ть», яке діяло на той період, в становлено, що державні пода ткові організації під час пр оведення камеральних переві рок показників податкової зв ітності з податку на додану в артість повинні враховувати , що коригування або уточненн я сум податкової накладної д о складу податкового зобов' язання або податкового креди ту, за відповідний звітний по датковий період є виправдани м у разі, коли воно здійснюєть ся протягом двох місяців з да ти настання граничного строк у подання відповідної деклар ації.

Крім того, розпорядження Ка бінету Міністрів України від 09.09.2009 р. № 1120-р «Про деякі питання адміністрування податку на д одану вартість»було визнано таким, що втратило чинність, р озпорядження Кабінету Мініс трів України від 17.07.2009 р. №838 «Про врегулювання деяких питань адміністрування податку на д одану вартість», відповідно до якого платнику податку по вернено можливість, у разі ви никнення у нього права на под атковий кредит на підставі п одаткових накладних, отриман их у попередніх звітних пері одах, самостійно у встановле ний законами України строк в носити у декларації з податк у на додану вартість відомос ті, зазначені у таких податко вих накладних та реєстрі отр иманих і виданих податкових накладних, відповідно до пун кту 7.2.8. п. 7.2. ст. 7 Закону України « Про податок на додану вартіс ть».

Вищезазначене свідчить, що службовими особами ДПІ у При морському районі м. Одеси, пер евищили службові повноважен ня, які явно виходять за межі н аданих їм прав, при проведені документальної невиїзної пе ревірки ТОВ «Зелемер»за пері од червень 2009 року, та складанн я акту від 22.10.2009 р. №14247/23-513/33895942, згідно якого ТОВ «Зелемер»в поруше ння п.п. 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закон у України від 03.04.1997 р. №168/97-ВР «Про податок на додану вартість» (із змінами та доповненнями), з авищило суму податкового кре диту червня 2009 року у розмірі 20 721 571 грн., чим заподіяно істотн у шкоду охоронюваним законом правам та інтересам юридичн их осіб, у вигляді позбавленн я підприємства права на форм ування податкового кредиту.

На підставі вищенаведеног о прокурором було порушено к римінальну справу відносно с лужбових осіб ДПІ у Приморсь кому районі м. Одеси за фактом перевищення службових повно важень за ознаками злочину, п ередбаченого частиною 1 стат ті 365 КК України.

Однак, за ознаками злочину , передбаченого частиною 1 ста тті 365 КК України є умисне вчин ення службовою особою дій, як і явно виходять за межі надан их їй прав чи повноважень, якщ о вони заподіяли істотну шко ду охоронюваним законом прав ам та інтересам окремих гром адян, або державним чи громад ським інтересам, або інтерес ам юридичних осіб.

Таким чином, для порушення к римінальної справи за частин ою 1 статті 365 КК України необхі дна наявність наступних озна к:

1) Вчинення умисної ді ї службовою особою;

2) Вчинення цих дій пови нно явно виходити за межі над аних прав чи повноважень;

3) Вчинення цих дій пов инно заподіяти істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам певного кола ос іб (в тому числі юридичних осі б);

4) Причинно-наслідкови й зв' язок між діями службов их осіб та умислом на завданн я істотної шкоди охоронювани м законом правам та інтереса м особи.

У даному випадку, наявніс ть кожної з вищезазначених о знак є сумнівним. По-перше, в о скаржуваній постанові про по рушення кримінальної справи відсутні посилання на обста вини, які б свідчили про наявн ість умислу з боку службових осіб при складанні акту пере вірки. Згідно з положеннями с татті 24 КК України, умисел под іляється на прямий і непрями й. Прямим є умисел, якщо особа усвідомлювала суспільно неб езпечний характер свого діян ня (дії або бездіяльності), пер едбачала його суспільно небе зпечні наслідки і бажала їх н астання. Непрямим є умисел, як що особа усвідомлювала суспі льно небезпечний характер св ого діяння (дії або бездіяльн ості), передбачала його суспі льно небезпечні наслідки і х оча не бажала, але свідомо при пускала їх настання.

Отже, як прямий та і непрями й умисел передбачає усвідомл ення особою суспільно небезп ечного характеру свого діянн я, натомість суспільної небе зпеки у діях службових осіб Д ПІ у Приморському районі м. Од еси не вбачається взагалі, ос кільки вони лише виконували свої службові обов' язки, ви значені законодавством Укра їни та посадовою інструкцією - проводили невиїзну докуме нтальну (камеральну) перевір ку декларації з податку на до дану вартість та встановили порушення з посиланням на ко нкретні норми податкового за конодавства України.

Згідно з положенням пункту 1 частини 1 статті 11 Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 р. №5 09-XII (із змінами та доповненнями ), органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядку, встан овлених законами України, ма ють право здійснювати докуме нтальні невиїзні перевірки ( на підставі поданих податков их декларацій, звітів та інши х документів, пов'язаних з нар ахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових плате жів) незалежно від способу їх подачі). Таким чином, вказаним законом прямо передбачено п раво на проведення невиїзних (документальних) перевірок, я кі здійснюються службовими о собами органів державної под аткової служби.

Пунктом 1.3 Порядку оформлен ня результатів невиїзних док ументальних, виїзних планови х та позапланових перевірок з питань дотримання податков ого, валютного та іншого зако нодавства, затвердженого нак азом ДПА України від 10.08.2005 р. № 327 (і з змінами та доповненнями) пе редбачено, що за результатам и проведення невиїзних докум ентальних, виїзних планових та позапланових перевірок фі нансово-господарської діяль ності суб'єктів господарюван ня оформляється акт. Акт - служ бовий документ, який ствердж ує факт проведення невиїзної документальної або виїзної планової чи позапланової пер евірки фінансово-господарсь кої діяльності суб'єкта госп одарювання і є носієм доказо вої інформації про виявлені порушення вимог податкового , валютного та іншого законод авства суб'єктами господарюв ання.

При проведенні перевірки, с лужбові особи ДПІ керувались й іншими положеннями діючог о законодавства, зокрема, Мет одичними рекомендаціями щод о взаємодії між підрозділами органів державної податково ї служби України при організ ації та проведенні перевірок достовірності нарахування б юджетного відшкодування под атку на додану вартість, що за тверджені наказом ДПА Україн и від 18.08.2005 р. № 350 (із змінами та до повненнями), тому лише поруше ння терміну проведення перев ірки за реальної наявності з боку підприємства порушень діючого податкового законод авства не є підставою для пор ушення кримінальної справи з а ознаками частини 1 статті 365 К К України.

Щодо ознак явного виходу за межі наданих прав чи повнова жень, необхідно зазначити, що в оскаржуваній постанові пр о порушення кримінальної спр ави також відсутні достовірн і докази, які свідчать про неп равомірність саме дій переві ряючих при проведенні переві рки. Згідно абзацу 4 статті 97 КП К України, у разі коли необхід но перевірити заяву або пові домлення про злочин до поруш ення справи, така перевірка з дійснюється прокурором, слід чим або органом дізнання в ст рок не більше десяти днів шля хом відібрання пояснень від окремих громадян чи посадови х осіб або витребування необ хідних документів. В оскаржу ваній постанові відсутні нал ежні докази протиправності д ій службових осіб ДПІ у Примо рському районі м. Одеси, оскіл ьки акт перевірки від 22.10.2009 р. №142 47/23-513/33895942 не визнано не чинним в п ередбаченому законодавство м України порядку (адміністр ативне або судове оскарження в порядку статті 5 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами»від 21.12 .2000 р. №2181-III (із змінами та доповне ннями)), відсутні посилання на інші докази, які свідчать про неправомірність дій службов их осіб органу ДПС при провед енні перевірки (проведення с лужбового розслідування та н аявність відповідних наказі в ДПІ у Приморському районі м . Одеси або ДПА в Одеській обла сті).

Згідно з пунктом 6 Постанови Пленуму Верховного суду Укр аїни від 26.12.2003 р. № 15 «Про судову п рактику у справах про переви щення влади або службових по вноважень», обов'язковою озн акою об'єктивної сторони скл аду злочину, передбаченого с т. 365 КК України, є заподіяння іс тотної шкоди охоронюваним за коном правам та інтересам ок ремих громадян, або державни м чи громадським інтересам, а бо інтересам юридичних осіб.

Згідно з п. 3 примітки до ст. 364 КК України шкода, якщо вона по лягає в спричиненні матеріал ьних збитків, визнається іст отною за умови, що вона в 100 і бі льше разів перевищує неопода тковуваний мінімум доходів г ромадян.

В оскаржуваній постанові з азначається, що підприємству заподіяно істотну шкоду у ви гляді позбавлення підприємс тва права на формування пода ткового кредиту. Натомість, у розумінні Закону України «П ро податок на додану вартіст ь», податковий кредит - це су ма, на яку платник податку має право зменшити податкове зо бов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Закон ом. Таким чином, у даному випад ку, не вбачається наявності у підприємства матеріальних з битків, оскільки наявність п одаткового кредиту дозволяє зменшити податкові зобов' я зання в майбутньому, лише у ви падку здійснення юридичною о собою підприємницької діяль ності та виникнення податков их зобов' язань з податку на додану вартість, які погашаю ться за рахунок заявленого п одаткового кредиту. Фактично ж, за період з 22.10.2009 р. по теперіш ній час ТОВ «Зелемер»(код ЄДР ПОУ 33895942) податку на додану варт ість не сплачувало, тобто, не п онесло ніяких матеріальних в итрат. Таким чином, не може вва жатись істотною шкодою позба влення права підприємства на формування податкового кред иту з податку на додану варті сть.

Матеріали, представлені су ду, свідчать про те, що 20.07.2009 року ТОВ «Зелемер»до ДПІ у Примор ському районі м. Одеси подано податкову декларацію з ПДВ з а червень 2009 року (№170915), згідно як ої від' ємне значення різниц і між сумою податкового зобо в' язання та сумою податково го кредиту становить 20799065 грн.

22.10.2009 року головним державним податковим інспектором відд ілу контролю за відшкодуванн ям ПДВ управління податковог о контролю юридичних осіб де ржавної податкової інспекці ї у Приморському районі м. Оде си було проведено невиїзну д окументальну перевірку пода ткової декларації з ПДВ за че рвень 2009 року ТОВ «Зелемер»(ко д ЄДРПОУ 33895942).

В результаті перевірки бул о встановлено порушення підп риємством п.п. 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.5.1. п. 7.5 ст . 7 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.97 р. № 168/97-ВР (із змінами та доповненн ями), а саме: включення до скла ду податкового кредиту сум П ДВ по не зазначеним в додатку 1 до декларації з ПДВ податков им накладним та не відображе но в додатку 5 до декларації з ПДВ, в результаті чого завище но від' ємне значення різниц і між сумою податкових зобов ' язань і сумою податкового кредиту у червні 2009 року на сум у 20721571 грн.

Жодних нарахувань за резул ьтатами перевірки по податку на додану вартість державна податкова інспекція у Примо рському районі м. Одеси не зді йснила (не надано податковог о повідомленя-рішення). Таким чином, не наступив обов' язо к ТОВ «Зелемер»сплатити пода ток на додану вартість на сум у 20721571 грн. Тому істотної шкоди о хоронюваним законом правам т а інтересам ТОВ «Зелемер»дія ми службових осіб ДПІ у Примо рському районі м. Одеси не нан есено.

Відповідно до ст. 94 КПК Украї ни, кримінальна справа може б ути порушена лише за наявнос ті достатніх приводів, та лиш е в тих випадках, коли є достат ні дані, які вказують на наявн ість ознак злочину. У матеріа лах кримінальної справи відс утні документи, які свідчать про перевищення службовими особами ДПІ у Приморському р айоні м. Одеси своїх службови х повноважень.

Таким чином, з наданих суду матеріалів справи вбачаєтьс я, що на момент порушення крим інальної справи прокурор не мав достатніх даних необхідн их, відповідно до кримінальн о - процесуального законодав ства, для її порушення.

З урахуванням вищезазначе ного, приходжу до висновку, що постанова першого заступник а прокурора Приморського рай ону м. Одеси молодшого радник а юстиції Волкова О.А. від 16.12.2009 р. про порушення кримінал ьної справи № 058200900261 відносно сл ужбових осіб ДПІ у Приморськ ому районі м. Одеси за фактом п еревищення службових повнов ажень за ознаками злочину, пе редбаченого частиною 1 статт і 365 КК України - підлягає ска суванню, в зв' язку з відсутн істю підстав, передбачених з аконом, для порушення кримін альної справи.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 94, 98, 99, 236-7, 236-8 КПК Укра їни, суддя -

ПОСТАНОВИВ:

Скаргу ОСОБА_1 на пост анову першого заступника про курора Приморського району м . Одеси молодшого радника юст иції Волкова О.А. від 16.12.2009 ро ку про порушення кримінально ї справи № 058200900261 відносно служб ових осіб ДПІ у Приморському районі м. Одеси за фактом пере вищення службових повноваже нь за ознаками злочину, перед баченого частиною 1 статті 365 К К України - задовольнити.

Постанову першого заступн ика прокурора Приморського р айону м. Одеси молодшого радн ика юстиції Волкова О.А. в ід 16.12.2009 року про порушення крим інальної справи № 058200900261 віднос но службових осіб ДПІ у Примо рському районі м. Одеси за фак том перевищення службових по вноважень за ознаками злочин у, передбаченого ч. 1 ст. 365 КК Укр аїни - скасувати.

У відповідності зі ст. 236-8 УП К України, після вступу поста нови суду про скасування пос танови про порушення криміна льної справи в законну силу - с касувати всі запобіжні заход и у відношенні службових осі б ДПІ у Приморському районі м . Одеси - повернути вилучені ре чі й відновити права, щодо яки х, на час досудового слідства встановлювалися обмеження.

Матеріали, надані суду, що с тали приводами та підставами для порушення кримінальної справи № 058200900261 до набрання чинн ості постанови суду зберігат и в матеріалах скарги, а після набрання постанови чинності - зберігати у суді.

Постанова може бути оскар жена в Апеляційний суд Одесь кої області протягом 7 днів з д ня її проголошення.

Суддя:

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення20.04.2011
Оприлюднено05.08.2011
Номер документу15498893
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —4-1273/11

Постанова від 13.09.2011

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Херсона

Корецький Д. Б.

Постанова від 25.08.2011

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Захарова А. С.

Постанова від 02.08.2011

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Башмаков Є. А.

Постанова від 09.08.2011

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Голубкін О. І.

Постанова від 29.07.2011

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Голубкін О. І.

Постанова від 11.11.2011

Кримінальне

Центральний районний суд м. Сімферополя

Деменок С. В.

Постанова від 11.11.2011

Кримінальне

Центральний районний суд м. Сімферополя

Деменок С. В.

Постанова від 01.10.2011

Кримінальне

Зарічний районний суд м.Сум

Сидоренко А. П.

Постанова від 12.08.2011

Кримінальне

Ленінський районний суд міста Севастополя

Кукурекін К. В.

Постанова від 17.05.2011

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Малинников О. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні