5020-5/072
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
Іменем України
РІШЕННЯ
"07" квітня 2008 р. справа № 5020-5/072
За позовом: Заступника прокурора м. Севастополя (99011 м. Севастополь, вул. Павліченко, 1) в інтересах держави в особі Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго” (01032 м. Київ, вул. Комінтерну, 25); Відокремлений підрозділ „Держенергонагляд у Кримському регіоні” Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго” (95000 м. Сімферополь, вул. Набережна, 69)
про стягнення штрафних санкцій в розмірі 10200,00 грн.
Суддя Євдокимов І.В.
Представники сторін:
Прокурор - Шульга Антон Миколайович, прокурор відділу прокуратури м. Севастополя, посвідчення № 438 від 20.02.06, , Прокуратура м. Севастополя;
Позивач - Задорожний Руслан Сергійович, юрисконсульт, довіреність № 468 від 27.02.08, Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго";
Позивач - не з'явився, Відокремлений підрозділ "Держенергонагляд у Кримському регіоні";
Відповідач - Горбатюк Сергій Володимирович, юрисконсульт юридичного відділу, довіреність № 458/2 від 13.02.08, , Товариство з обмеженою відповідальністю „Аеропорт Бельбек”;
Суть спору:
Заступник прокурора м. Севастополя в інтересах держави в особі Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго”; Відокремленого підрозділу „Держенергонагляд у Кримському регіоні” Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго”, звернувся до суду з позовом до відповідача, ТОВ „Аеропорт Бельбек”, про стягнення штрафних санкцій в розмірі 10200,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем не сплачений штраф за порушення законодавства про електроенергетику, який накладений постановою Відокремленого підрозділу „Держенергонагляд у Кримському регіоні № 100-кр від 04.06.2007.
Відповідач позовні вимоги не визнав, мотивуючі свої заперечення тим, що постанова № 100-кр від 04.06.2007 прийнята з порушенням діючого законодавства України.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши пояснення прокурора, представників сторін, суд -
ВСТАНОВИВ:
В ході перевірки проведеної прокуратурою м. Севастополя встановлено, що 05.03.2007 на підставі акту обстеження відповідача від 22.11.2006 № 16/121 державним інспектором Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Кримському регіоні виявлені певні порушення відповідачем законодавства про електроенергетику, заходи щодо усунення виявлених порушень були зазначені у приписі № 16/9 від 05.03.2007 я кому приписано в строк до 05.04.2007 надати висновок профільного проектного інституту про категорійність енергопостачання відповідача та технічну документацію, у відповідності з якою електроустановки допущені до експлуатації. В строк до 01.05.2007 привести у відповідність з вимогами ПОЕ схеми електропостачання електроприймачів відповідача відносно надійності електропостачання та виконати освітлювальну електропроводку у трубах залів терміналу, коробах, металорукавах.
Строк для усунення усіх порушень встановлений до 04.05.2007.
Вказаний припис направлений на адресу відповідача 13.03.2007, та отриманий відповідачем особисто 15.03.2007.
15.05.2007 державним інспектором Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Кримському регіоні була проведена перевірка виконання відповідачем вказаного припису за результатами якої складений акт № 16/34.
У зв'язку з невиконанням вимог припису № 16/9 від 05.03.2007 та неусуненням порушень законодавства про електроенергетику 04.06.2007 винесена постанова № 100-кр про накладення штрафних санкцій у розмірі 10200,00 грн.
Вказана сума економічних санкцій відповідачем в добровільному порядку не сплачена.
Суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню на підставі наступного.
Згідно зі статті 361 Закону України "Про прокуратуру" представництво прокуратурою інтересів держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів держави у випадках, передбачених законом. Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок противоправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчинюються у відносинах між ними або з державою.
Відповідно до частини 5 статті 361 Закону України "Про прокуратуру" прокурор самостійно визначає підстави для представництва у судах, форму його здійснення і може здійснювати представництво в будь-якій стадії судочинства в порядку, передбаченому процесуальним законом
Прокурор звернувся до суду з позовом в інтересах держави в особі Міністерства палива та енергетики України, Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго”; Відокремленого підрозділу „Держенергонагляд у Кримському регіоні”, яке при виконанні певних функцій є безпосередньо підпорядкованим Міністерства палива та енергетики України. Суд вважає, що ці дії прокурора відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.02 № 665 (далі –Положення), державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії відповідно до Закону України “Про електроенергетику” здійснюється Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії (Держенергонагляд), яка підпорядкована безпосередньо Мінпаливенерго в частині виконання функцій, покладених на Держенергонагляд цим Положенням.
Відповідно до пункту 5 Положення Держенергонагляд має територіальні органи - державні інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
Держенергонагляд в своїй роботі керується Законом України “Про електроенергетику”, постановою “Про затвердження положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику” та іншими нормативними актами та взаємодіє з НКРЕ, Антимонопольним комітетом, Мінпраці та іншими органами влади.
Відповідно до пункту 4 Положення Держенергонагляд здійснює в межах своєї компетенції нагляд за відповідністю нормативним документам вимог технічних умов на підключення електричних та теплових установок до мереж енергопостачальних (енергопередавальних) організацій, а також за погодження проектів постачання споживачів.
Відповідно до статті 27 Закону України “Про електроенергетику” суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Національної комісії регулювання електроенергетики України, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Постанова № 100-кр від 04.06.2007 про застосування економічних санкцій за порушення законодавства про електроенергетику в розмірі 10200,00 грн. відповідачем оскаржена не була.
На підставі викладеного суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України суд покладає на відповідача витрати по сплаті державного мита в сумі 102,00 грн. і витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в розмірі 118,00 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 22, 49, 82 –85, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
В И Р І Ш И В :
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Аеропорт Бельбек” (99013 м. Севастополь, Качінське шосе, 44, код ЄДРПОУ 31763278, р/р 26003426496001 в СФ КБ „Приватбанк”, МФО 324935) в доход Державного бюджету України штраф в розмірі 10200,00 грн. шляхом перерахування його на рахунок Головного Управління Державного казначейства України в місті Севастополя: р/р 31110106700007, МФО 824509, код ЄДРПОУ 24035598, код платежу 21081100.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Аеропорт Бельбек” (99013 м. Севастополь, Качінське шосе, 44, код ЄДРПОУ 31763278, р/р 26003426496001 в СФ КБ „Приватбанк”, МФО 324935) державне мито в сумі 164,09 грн. на р/р 31113095700007, одержувач - Державний бюджет Ленінський район у м.Севастополі, код ЄДРПОУ 24035598, банк одержувача –ГУ ДКУ у м.Севастополі, МФО 824509, код платежу 22090200.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Аеропорт Бельбек” (99013 м. Севастополь, Качінське шосе, 44, код ЄДРПОУ 31763278, р/р 26003426496001 в СФ КБ „Приватбанк”, МФО 324935)витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 118,00 грн. на р/р 31216259700007, одержувач - Ленінський район, код ЄДРПОУ 24035598, банк одержувача –ГУ ДКУ у м.Севастополі, МФО 824509, код бюджетної класифікації 22050000.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Суддя І.В. Євдокимов
Рішення оформлено
згідно з вимогами
ст. 84 ГПК України
та підписано
14.04.2008
Розсилка:
1. Прокурор м. Севастополя (99011 м. Севастополь, вул. Павліченко, 1)
2. ДП „Національна енергетична компанія „Укренерго” (01032 м. Київ, вул. Комінтерну, 25);
3. Відокремлений підрозділ „Держенергонагляд у Кримському регіоні” (95000 м. Сімферополь, вул. Набережна, 69)
4. ТОВ „Аеропорт Бельбек” (99013 м. Севастополь, Качінське шосе, 44)
5. справа
6. наряд
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 07.04.2008 |
Оприлюднено | 23.04.2008 |
Номер документу | 1554640 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Євдокимов І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні