Ухвала
від 28.04.2011 по справі 2-а-10530/09/1570
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

——————————————————————

У Х В А Л А

І М Е Н Е М    У К Р А Ї Н И

28 квітня 2011 р.

Справа № 2-а-10530/09/1570

Категорія:12.3

Головуючий в 1 інстанції: Бутенко А.В.

           Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:    

доповідача –судді Стас Л.В.

суддів -Турецької І.О., Косцової І.П.

        за участю секретаря –Криульової А.І.

        

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за апеляційною скаргою Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів в Одеській області на ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 11 лютого 2011 року за заявою Підрозділу примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області від 11.02.2011 року та п.3 заяви  ОСОБА_1  від 20.01.2011 року про заміну сторони виконавчого провадження з виконання виконавчого листа по справі №2а-10530/09/1570 за позовом ОСОБА_1 до Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів та третіх осіб на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2 та ОСОБА_3, про стягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу

ВСТАНОВИВ:

       11.05.2010 року Одеський окружний адміністративний суд виніс постанову по справі №10530/09/1570, якою частково задовольнив позов ОСОБА_1 до Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів та третіх осіб на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2 та ОСОБА_3, про визнання незаконним та скасування наказу №77-к від 24.07.2009 року, поновлення ОСОБА_1 на роботі, стягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу та відшкодування шкоди, а саме: поновив ОСОБА_1 на роботі на посаді заступника начальника Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів - начальника відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів та медичної продукції.

На підставі ст. 256 КАС України судом допущено негайне виконання рішення в частині поновлення ОСОБА_1 на роботі на посаді заступника начальника Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів -начальника відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів та медичної продукції з 24.07.2009 року, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу за один місяць в сумі 6088 (шість тисяч вісімдесят вісім ) грн. 79 коп. та видано виконавчий лист.

     Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 15.10.2010 року постанову Одеського окружного адміністративного суду від 11.05.2010 року - залишено без змін.

     Підрозділом примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області 07.02.2011 року відкрито виконавче

провадження з виконання виконавчого листа про стягнення з Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 17.08.2009          по 11.05.2010 року в сумі 45798грн. 29 коп., відшкодування моральної шкоди 5000 грн., компенсації витрат на правову допомогу в сумі 4039 грн. 40 коп.

       11.02.2011 року від Підрозділу примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області надійшла заява про заміну сторони виконавчого провадження, а саме про заміну Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів на її правонаступника -- Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів в Одеській області. Заяву обгрунтовано тим, що згідно з п.1,2 Наказу № 34 від 16.04.2010 року Державної інспекції з контролю лікарських засобів МОЗ України на базі Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів (код ЄДРПОУ 36288078) утворено Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів в Одеській області та встановлено, що новоутворена інспекція є правонаступником усіх майнових і немайнових прав і обов'язків первинного боржника.

      Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 11 лютого 2011 року заяви  підрозділу примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області від 11.02.2011 року та п.3 заяви позивача від 20.01.2011 року про заміну сторони виконавчого провадження задоволено.

Замінено сторону виконавчого провадження з виконання виконавчого листа, виданого Одеським окружним адміністративним судом 28.01.2011 року по справі №10530/09/1570, а саме Одеську обласну державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів на її правонаступника -- Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів в Одеській області.

       В апеляційній скарзі, Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів в Одеській області, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, просить ухвалу суду від 11.02.2011 року –скасувати, постановити нову ухвалу про відмову в заміні сторони виконавчого провадження.       

       Колегія суддів, заслухавши доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість ухвали суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга  підлягає задоволенню з наступних підстав.

       Суд першої інстанції, замінивши сторону у виконавчому провадженні, виходив з того, що Одеську обласну державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів не ліквідовано, а здійснено її реорганізацію, правонаступником якої є Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів в Одеській області, у зв’язку з чим, позивач повинен бути поновлений на роботі в новоутвореній організації на аналогічній посаді.

     Однак з таким висновком суду першої інстанції погодитись неможливо з наступних підстав.

     Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до Постанови КМ України від 17.03.2010 року № 275 утворено Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів МОЗ України, та відповідно державні інспекції з контролю якості лікарських засобів в областях (а.с. 56).

      Наказом МОЗ України від 07.04.2010 року № 306 затверджений склад комісії з припинення та заходи щодо реорганізації Державної інспекції з контролю якості лікарських заходів (код ЄДРПОУ 36173578),(а.с.57).

      Згідно з витягом з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 19.01.2011 року, юридичну особу  Одеську обласну державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів (код ЄДР 36288078) припинено (а.с.128-129,т.3).

      У Довідці з ЄДР від 15.11.2010 року зазначено, що 15.11.2010 проведено державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за рішенням засновників, що не пов'язано з реорганізацією. Раніше, Наказом Державної інспекції з контролю лікарських засобів МОЗ України від 16.04.2010 року № 34, утворено Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів в Одеській області, яку визначено правонаступником усіх майнових і немайнових прав і обов'язків первинного відповідача (а.с.116 т.3, 155-157 т. 3).  

     Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів в Одеській області

(ідентифікаційний   код   37089367)   зареєстрована   в   Державному   реєстрі

юридичних   осіб   та   фізичних   осіб-підприємців   21.04.2010   року,   що

підтверджується копією витягу з Державного реєстру юридичних осіб та фізичних

осіб підприємців №7556876 та копією Свідоцтва про державну реєстрацію

юридичної особи №318104.

     Таким чином, Одеська обласна державна інспекція з контролю якості лікарських

засобів,   на   посаду   заступника   начальника   якої   поновлений   на   роботі

ОСОБА_1, припинена в порядку та із врахуванням норм статті 36 Закону

України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців",

тобто у зв'язку з ліквідацією установи,  про що внесені зміни до Державного

реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 15.11.2010 року запис

№15561110005034129, як було зазначено вище.

      Пунктом 6 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 22.01.1996 року № 118, встановлено, що ідентифікаційний код зберігається за суб’єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним. Код зберігається у разі перетворення юридичної особи лише за правонаступником.

      Як видно із свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Одеській обласній державній інспекції з контролю якості лікарських засобів був присвоєний ідентифікаційний код 36288078, а відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію

юридичної особи Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів в Одеській області присвоєно  ідентифікаційний   код   37089367.

       Необхідність проведення саме ліквідації встановлена у роз'ясненні, наданому Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва від 29.04.2010 року №5418 „Про порядок державної реєстрації Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів", згідно якого у даному випадку відбувається створення нових територіальних органів Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів. Разом з тим, старі територіальні органи підлягають ліквідації.  ( а.с. 161 т.3).  

      Отже, на підставі викладеного вище, доводи відповідача в апеляційній скарзі про ліквідацію Одеської обласної державної інспекція з контролю якості лікарських

засобів, а не реорганізацію в Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів в Одеській області, як визначено судом першої інстанції, знайшли свої підтвердження, а висновок суду є помилковим.

      Однак, згідно зі ст.235 КЗпП України у разі звільнення без

законної підстави органом, який розглядає трудовий спір, працівник повинен

бути   поновлений  на   попередній  роботі  Поновити  ОСОБА_1  на

попередній роботі неможливо через ліквідацію установи, в якій було його

робоче місце.

     Ст.240-1 КЗпП України визначено, що у разі, коли працівника

звільнено без законної підстави або з порушенням встановленого порядку, але

поновлення   його   на   попередній   роботі   неможливе   внаслідок   ліквідації

підприємства, установи, організації, орган, який розглядає трудовий спір зобов'язує   ліквідаційну   комісію, власника (орган, уповноважений управляти майном ліквідованого підприємства, установи, організації, а у відповідних випадках - правонаступника) виплатити працівникові заробітну плату за весь час вимушеного прогулу. Одночасно орган, який розглядає трудовий спір, визнає працівника таким, якого було звільнено за п.1 ст.40 цього Кодексу.

      З огляду на наведене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції неповно з’ясував обставини, що мають значення для справи, прийняв ухвалу від 11 лютого 2011 року з порушенням норм матеріального і процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, яка підлягає скасуванню.

      Керуючись ч. 1 ст. 195, п.6 ч. 1 ст. 199, п.4ст. 202,  ч. 2 ст. 205, ст.254 КАС           України, колегія суддів, -

                                                  УХВАЛИЛА:

      Апеляційну скаргу Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів в Одеській області –задовольнити.  

      Ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 11 лютого 2011 року за заявою Підрозділу примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області від 11.02.2011 року та п.3 заяви  ОСОБА_1  від 20.01.2011 року про заміну сторони виконавчого провадження з виконання виконавчого листа по справі №2а-10530/09/1570 за позовом ОСОБА_1 до Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів та третіх осіб на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2 та ОСОБА_3, про стягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу –скасувати.

       Постановити нову ухвалу.

       В задоволенні заяви Підрозділу примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області від 11.02.2011 року та п.3 заяви  ОСОБА_1  від 20.01.2011 року про заміну сторони виконавчого провадження з виконання виконавчого листа по справі №2а-10530/09/1570 за позовом ОСОБА_1 до Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів та третіх осіб на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2 та ОСОБА_3, про стягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу –відмовити.

      Ухвала апеляційного суду набирає чинності негайно, однак може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів з моменту її оголошення.  

       Головуючий:

       Судді:

Дата ухвалення рішення28.04.2011
Оприлюднено07.06.2011
Номер документу15950865
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу

Судовий реєстр по справі —2-а-10530/09/1570

Ухвала від 09.08.2010

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлев Ю.В.

Ухвала від 16.08.2010

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлев Ю.В.

Ухвала від 28.04.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 28.04.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 15.10.2010

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлев Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні