Постанова
від 17.05.2011 по справі 2а-2507/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.2.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

17 травня 2011 року Справа № 2а-2507/11/1270

Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:

головуючого судді: Захарової О.В.

при секретарі судового зас ідання: Білоконі Д.І.

за участю представників ст орін:

позивача - ОСОБА_1 (дові реність від 28.03.2011 №17)

відповідача - ОСОБА_2 (д овіреність від 04.01.2011 №9/9/10)

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом Товариства з обме женою відповідальністю «Тра нс-Вей» до Державної податко вої інспекції в Артемівськом у районі у м. Луганську про виз нання дій неправомірними, ви знання недійсним та скасуван ня рішення, зобов'язання вчин ення певних дій,-

ВСТАНОВИВ:

28 березня 2011 року Товариство з обмеженою відповідальніст ю «Транс-Вей» звернулось до Л уганського окружного адміні стративного суду з адміністр ативним позовом до Державної податкової інспекції в Арте мівському районі у м. Лугансь ку, в якому просить визнати ді ї Державної податкової інспе кції в Артемівському районі у м.Луганську щодо анулюванн я реєстрації TOB «Транс - Вей» як платника податку на додану в артість неправомірними; визн ати недійсним та скасувати р ішення Державної податкової інспекції в Артемівському р айоні у м. Луганську від 19.03.11р. № 1059, яким було анульовано реєст рацію платника податку на до дану вартість TOB «Транс - Вей»; з обов'язати Державну податков у інспекцію в Артемівському районі у м. Луганську відміни ти анулювання реєстрації пла тника податку на додану варт ість товариства з обмеженою відповідальністю «Транс - Ве й» (код ЄДРПОУ 36189001, індивідуаль ний податковий номер 361890012337, сві доцтво платника ПДВ №100147745 від 28 .10.2008).

В обґрунтування позовних в имог позивач посилається на те, що рішенням ДПІ від 19.03.2011 №1059 б уло анульовано реєстрацію пл атника податку на додану вар тість TOB «Транс - Вей» у зв'язку із «поданням декларації з ПД В протягом останніх 12 місяців , яка свідчить про відсутніст ь постачання/придбання товар ів, здійснених з метою формув ання податкового зобов'язанн я чи податкового кредиту». Та кож в даному рішенні фахівця ми ДПІ зроблено висновок про те, що TOB «Транс - Вей» ніби то пр отягом періоду із лютого 2010 ро ку по січень 2011 року подавало п одаткові декларації з податк у на додану вартість з показн иками оподаткованих операці й 0 (нуль) гривень.

Позивач вважає такі виснов ки ДПІ безпідставними, а ріше ння від 19.03.2011 про анулювання реє страції платника податку на додану вартість необґрунтов аним та таким, що суперечить ч инному законодавству Україн и, обмежує законні права та ін тереси позивача.

Висновки ДПІ щодо відсутно сті у TOB «Транс - Вей» оподатков уємих операцій останні 12 кале ндарних місяців, а також і те, що податкова звітність із по датку на додану вартість над ається із показниками 0 (нуль) гривень, не відповідає дійсн ості. Так, з податкової деклар ації за лютий 2010 рік вбачаєтьс я, що обсяг операцій на митній території України, які опода тковуються за ставкою 20 відсо тків, у TOB «Транс - Вей» складає 99438 грн., ПДВ - 19887 грн. Обсяг операц ій на митній території Украї ни, які оподатковуються за ст авкою 20 відсотків, у TOB «Транс - В ей» за березень 2010 року склада є 152692 грн., ПДВ - 30538 грн. Обсяг опера цій на митній території Укра їни, які оподатковуються за с тавкою 20 відсотків, у TOB «Транс - Вей» за квітень 2010 року склада є 88825 грн., ПДВ - 17765 грн. Обсяг опера цій на митній території Укра їни, які оподатковуються за с тавкою 20 відсотків, у TOB «Транс - Вей» за травень 2010 року склада є 313994 грн., ПДВ - 62799 грн. Обсяг опера цій на митній території Укра їни, які (оподатковуються за с тавкою 20 відсотків, у TOB «Транс - Вей» за червень 2010 року склада є 343936 грн., ПДВ - 68787 грн. Обсяг опера цій на митній території Укра їни, які оподатковуються за с тавкою 20 відсотків, у TOB «Транс - Вей» за липень 2010 року складає 423436 грн., ПДВ - 84687 грн. Обсяг операц ій на митній території Украї ни, які оподатковуються за ст авкою 20 відсотків, у TOB «Транс - В ей» за серпень 2010 року складає 473705 грн., ПДВ - 94741 грн. Обсяг операц ій на митній території Украї ни, які оподатковуються за ст авкою 20 відсотків, у TOB Транс - Ве й» за вересень 2010 року складає 281007 грн., ПДВ - 56201 грн. Обсяг операц ій на митній території Украї ни, які оподатковуються за ст авкою 20 відсотків, у TOB «Транс - В ей» за жовтень 2010 року складає 159260 грн., ПДВ - 31852 грн. Обсяг операц ій на митній території Украї ни, які оподатковуються за ст авкою 20 відсотків, у TOB «Транс - В ей» за листопад 2010 року склада є 259169 грн., ПДВ - 51834 грн. Обсяг опера цій на митній території Укра їни, які оподатковуються за с тавкою 20 відсотків, у TOB «Транс - Вей» за грудень 2010 року склада є 361256 грн., ПДВ - 72251 грн. Обсяг опера цій на митній території Укра їни, які оподатковуються за с тавкою 20 відсотків, у TOB «Транс - Вей» за січень 2011 року складає 347331 грн., ПДВ -69466 грн.

Всі податкові декларації б ули прийняті фахівцями ДПІ, ж одна з них не була «не визнана , як податкова звітність» або прийнята «до відома».

Позивач вважає висновки ДП І, викладені в рішенні про ану лювання реєстрації платника податку на додану вартість TOB «Транс - Вей» незаконними та т акими, що суперечать обстави нам справи. Зазначає, що TOB «Тра нс - Вей» є добросовісним плат ником податків, не ухиляєтьс я від їх сплати. Анулювання ре єстрації платника ПДВ TOB «Тран с - Вей» призведе до зупинення діяльності підприємства.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав повністю, надав пояснення аналогічні виклад еним у позовній заяві.

Представник відповідача з аперечував проти задоволенн я позовних вимог, просив суд в ідмовити в задоволенні позов у, посилаючись на те, що підпри ємство TOB «Транс-Вей» віднесен о до переліку «транзитерів» за грудень 2010 року згідно алго ритму затвердженого розпоря дженням ДПА України від 24.02.2011 №4 8-p «Про відпрацювання підприє мств». На виконання розпоряд ження Кабінету Міністрів Укр аїни № 262-р від 06.02.2008 «Про заходи щ одо удосконалення системи ад міністрування податку на дод ану вартість» видано та затв ерджено наказ ДПА України №266 від 18.04.2008, згідно вимог якого пі дприємство TOB «Транс-Вей» відн есено до суб' єктів підприєм ницької діяльності 2 категор ії. На виконання вимог відпра цювання ризикових підприємс тв проведено дослідження та аналіз звітності підприємст в-покупців ПАТ "ПБК "Славутич" (00377511), ДП "ФМ "Ложістік" (20071893), TOB "Транс машсервіс" (36276125), в результаті ч ого податковим органом встан овлено відсутність факту пер едачі товарів від продавця д о покупця, в зв'язку з відсутні стю (не наданням для перевірк и) актів приймання-передачі т овару, довіреностей, докумен тів, що засвідчують транспор тування, зберігання товарів, відслідкувати рух товарів (п ослуг) неможливо, оскільки по датковий кредит по ланцюгам постачання сформовано від «п одаткових ям», податковий кр едит та зобов'язання яких не з адекларовано. Враховуючи те, що у TOB «Транс-Вей» відсутні не обхідні умови для здійснення господарських операцій, від сутні основні фонди, технічн ий персонал, виробничі актив и, складські приміщення, тран спортні засоби, підприємство відсутнє за місцезнаходженн ям, то операції TOB «Транс-Вей» н е є господарською діяльністю підприємства, в розумінні п.1. 32 Закону України «Про оподатк ування прибутку підприємств ».

Зазначена інформація свід чить про відсутність факту р еалізації TOB «Транс-Вей» (п. 184.1 с т. 184 Податкового Кодексу Укра їни), яким визначено: «особа, з ареєстрована як платник пода тку, протягом 12 послідовних по даткових місяців не подає ор гану державної податкової сл ужби декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчи ть про відсутність постачанн я/придбання товарів, здійсне них з метою формування подат кового зобов'язання чи подат кового кредиту» та наявність безтоварних операцій по кон трагентах-покупцях, про що ск ладено акт від 17.03.2011 №104/23/36189001 про ре зультати позапланової невиї зної документальної перевір ки суб'єкта господарювання TOB «Транс-Вей».

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши надані сторонами докази, все бічно і повно з'ясувавши факт ичні обставини справи, оціни вши докази, які мають значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті суд дійшов до висновку, що позовні вимог и підлягають задоволенню пов ністю з наступних підстав.

Встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальніст ю «Транс - Вей» зареєстровано як юридична особа виконавчи м комітетом Луганської міськ ої ради 30.09.2008, про що в Єдиному де ржавному реєстрі юридичних о сіб та фізичних осіб - підприє мців здійснено запис за номе ром №1 382 102 0000 015508 (а.с. 7).

Товариство з обмеженою від повідальністю «Транс - Вей» п еребуває на обліку в Державн ій податковій інспекції в Ар темівському районі у м. Луган ську з 01.10.2008 за №6015 (а.с. 9).

Платником податку на додан у вартість підприємство було зареєстроване 28.10.2008, про що сві дчить свідоцтво про реєстрац ію платника податку на додан у вартість №100147745 (а.с. 10).

19 березня 2011 року Державною п одатковою інспекцією в Артем івському районі у м. Луганськ у прийнято рішення №1059 про ану лювання реєстрації платника податку на додану вартість Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Транс-Вей» (а.с. 68-69 ).

Підставою для анулювання р еєстрації платника податку н а додану вартість, як зазначе но в оскаржуваному рішенні, с тало подання платником подат ку декларацій з податку на до дану вартість протягом остан ніх 12 місяців, які свідчить пр о відсутність постачання/при дбання товарів, здійснених з метою формування податковог о зобов' язання чи податково го кредиту, та має за останні 1 2 місяців обсяги оподаткован их операцій 0,00 (нуль) гривень. П ри прийнятті рішення відпові дач керується абз. «г» п.184.1 ст.184 Податкового кодексу України . Датою анулювання реєстраці ї відповідно до прийнятого р ішення є 19.03.2011 (а.с. 68-69).

Вирішуючи спір по суті суд в иходить з наступного.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Оцінюючи правомірність ді й та рішень органу владних по вноважень, суд керується кри теріями, закріпленими у стат ті 2 КАС України та перевіряє ч и дотримувався суб' єкт влад них повноважень, приймаючі (в чиняючи) рішення (дії): 1) на підс таві, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та законами України; 2) з використанням повноважен ня з метою, з якою це повноваже ння надано; 3) обґрунтовано, то бто з урахуванням усіх обста вин, що мають значення для при йняття рішення (вчинення дії ); 4) безсторонньо (неупереджен о); 5)добросовісно; 6) розсудливо ; 7) з дотриманням принципу рів ності перед законом, запобіг аючи несправедливій дискрим інації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного б алансу між будь-якими неспри ятливими наслідками для прав , свобод та інтересів особи і ц ілями, на досягнення яких спр ямоване це рішення (дія); 9) з ура хуванням права особи на учас ть у процесі прийняття рішен ня; 10) своєчасно, тобто протяго м розумного строку.

Правові засади щодо анулюв ання свідоцтва реєстрації ос іб як платників податку на до дану вартість регулюються По датковим кодексом України № 2755VІ- ВР від 12.12.2010 (надалі - Пода тковий кодекс України).

Підпунктом «г» п.184.1 ст.184 Пода ткового кодексу України вста новлено, що реєстрація платн ика податку на додану вартіс ть діє до дати анулювання реє страції платника податку, як а проводиться шляхом виключе ння з реєстру платників пода тку і відбувається у разі якщ о: г) особа, зареєстрована як п латник податку, протягом 12 пос лідовних податкових місяців не подає органу державної по даткової служби декларації з податку на додану вартість т а/або подає таку декларацію (п одатковий розрахунок), яка (як ий) свідчить про відсутність постачання/придбання товарі в, здійснених з метою формува ння податкового зобов' язан ня чи податкового кредиту.

Відповідно до розділу V «Под аток на додану вартість» Под аткового кодексу України, За кону України «Про державну п одаткову службу в Україні» т а інших нормативно-правових актів Державною податковою с лужбою України прийнятий Нак аз N978, 22.12.2010 «Про затвердження По ложення про реєстрацію платн иків податку на додану варті сть (Форми № 1-ПДВ, 2-ПДВ, 2-РК, 2-РЖ, 3-П ДВ, 6-РПДВ, 6-РЖ, 1-РС, 2-РС, 3-РС, 6-РРС, 6-Р ЖС), зареєстрований в Міністе рстві юстиції України 29 грудн я 2010 року за №1400/18695 (надалі Положе ння).

Цим Положенням згідно п.2 Ро зділу 1 визначається порядок : реєстрації платників подат ку на додану вартість;анулюв ання реєстрації платників по датку на додану вартість; вед ення реєстру платників подат ку на додану вартість; присво єння індивідуального податк ового номера платника податк у на додану вартість; оприлюд нення даних з Реєстру; перере єстрації платників податку н а додану вартість та заміни с відоцтв про реєстрацію платн иків податку на додану варті сть;ведення документації при реєстрації/анулюванні реєст рації платників податку на д одану вартість;засвідчення к опій свідоцтв про реєстрацію платників податку на додану вартість.

Відповідно до п.5 Розділу 5 По ложення анулювання реєстрац ії за ініціативою відповідно го податкового органу може б ути здійснене на підставах, в изначених у підпунктах "б" - "и" п ункту 184.1 статті 184 розділу V Коде ксу (підпункти "б" - "и" пункту 1 ць ого розділу).

Пунктом 5.2. Розділу 5 Положенн я визначено, що рішення про ан улювання реєстрації за ініці ативою податкового органу пр иймаються за наявності відпо відних підтвердних документ ів (відомостей). Такими докуме нтами, серед інших, є: п.5.2.14. Акт (д овідка) документальної чи ка меральної перевірки або реєс тр (перелік) податкових декла рацій (податкових розрахункі в) особи, зареєстрованої добр овільно, за 12 послідовних пода ткових місяців, який свідчит ь про те, що обсяг постачання т оварів/послуг іншим платника м податку за останні 12 календа рних місяців сукупно станови ть менше 50 відсотків загально го обсягу постачання (підста ва - підпункт "и" пункту 184.1 статт і 184 розділу V Кодексу). У реєстр і (переліку) зазначаються дан і про реєстрацію особи платн иком ПДВ та по кожній деклара ції (податковому розрахунку) - податковий період, дата надх одження декларації (податков ого розрахунку) до податково го органу, загальні обсяги по ставок звітного періоду, вка зані у відповідних рядках та колонках податкової деклара ції (податкового розрахунку) , обсяги постачання товарів/п ослуг та їх відсоток платник ам ПДВ.

Відповідно до п.6.2. Розділу 6 П оложення підставою для внесе ння до Реєстру запису про від міну анулювання реєстрації, що відбулась за ініціативою податкового органу, є рішенн я суду, яке набрало законної с или, або рішення податкового органу про відміну анулюван ня реєстрації та скасування свого рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Ріш ення із копіями відповідних документів направляються до центрального органу державн ої податкової служби для роз гляду та внесення відповідни х змін до Реєстру.

Рішення податкового орган у про відміну анулювання реє страції та скасування рішенн я про анулювання реєстрації платника ПДВ викладається з описом ситуації, посиланням на Кодекс, зазначенням мотив ів та обґрунтувань прийняття такого рішення, оформляєтьс я на бланку та підписується к ерівником такого органу чи о собою, яка виконує його обов'я зки.

Таким чином, обов' язок под аткового органу щодо відновл ення статусу платника податк у на додану вартість прямо пе редбачений Положенням про ре єстрацію платників податку н а додану вартість, затвердже ного Наказом ДПА України від 22.12.2010 №978, а тому після набрання с удовим рішенням, яким визнан о нечинним рішення про анулю вання реєстрації платника по датку на додану вартість, зак онної сили, податковий орган зобов' язаний вчинити дії щ одо відновлення позивача пла тником податку на додану вар тість.

Як вбачається з наданих под атковим органом оригіналів д екларацій з податку на додан у вартість за останні 12 місяці в - з лютого 2010 року по січень 2011 року включно, копії яких дол учені до матеріалів справи, Т овариством з обмеженою відпо відальністю «Транс - Вей» у по датковій звітності відображ ено обсяг операцій з іншими п латниками податку за кожний місяць та задекларовано сум и податку на додану вартість відповідно.

Довідкою про стан розрахун ків з бюджетом станом на 16.05.2011 Д ержавна податкова інспекція в Артемівському районі у м. Лу ганську підтвердила відсутн ість заборгованості із сплат и податків і зборів позиваче м.

У судовому засіданні предс тавником відповідача не нада ні обґрунтовані пояснення що до прийняття оскаржуваного р ішення з такої підстави як по дання позивачем податкової з вітності за останні 12 місяців з обсягом оподаткованих опе рацій 0,00 (нуль) гривень.

Крім того, відповідачем не н адано жодного доказу в підтв ердження своїх доводів щодо відсутності у TOB «Транс-Вей» н еобхідних умов для здійсненн я господарських операцій, ос новних фондів, технічного пе рсоналу, виробничих активів, складських приміщень, транс портних засобів, що спростов ує висновки про відсутність постачання/придбання товарі в та наявність безтоварних о перацій по контрагентах-поку пцях.

З урахуванням викладеного , суд приходить до висновку, що у відповідача відсутні підс тави для прийняття рішення п ро анулювання реєстрації пла тника податку на додану варт ість згідно п.п. «г» п.184.1 ст.184 Под аткового кодексу України.

Також суд вважає необхідни м зазначити таке.

Порядок проведення процед ури анулювання реєстрації пл атника податку на додану вар тість визначено ст.184 Податко вого кодексу України.

Пунктом 184.2 ст.184 Податкового к одексу України встановлено, що анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпу нкті "а" пункту 184.1 цієї статті, з дійснюється за заявою платни ка податку, а на підставах, виз начених у підпунктах "б"-"и" пун кту 184.1 цієї статті, може здійсн юватися за заявою платника п одатку або за самостійним рі шенням відповідного органу д ержавної податкової служби. Свідоцтво про реєстрацію пла тника податку вважається ану льованим з дати анулювання р еєстрації платника податку.

Оскаржуване рішення прийн ято комісією, яка створена ро зпорядженням ДПІ в Артемівсь кому районі у м. Луганську від 04.01.2011 №1, всупереч ст.184 Податково го кодексу України, тобто не в ідповідним органом податков ої служби.

Порядок прийняття рішення про анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість комісією, був передба чений Положенням про реєстра цію платників податку на дод ану вартість, затвердженим н аказом ДПА України від 01.03.2000 №79, з ареєстрованим в Міністерств і юстиції України 03.04.2000 №208/4429, яки й втратив чинність 12.12.2010. Зазнач ене дає підстави для висновк у, що рішення прийнято органо м, у якого відсутні повноваже ння на прийняття такого ріше ння.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи кер ується принципом законності , відповідно до якого: 1) суд вир ішує справи відповідно до Ко нституції та законів України , а також міжнародних договор ів, згода на обов'язковість як их надана Верховною Радою Ук раїни; 2) суд застосовує інші н ормативно-правові акти, прий няті відповідним органом на підставі, у межах повноважен ь та у спосіб, передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

Частиною 2 ст. 71 КАС України п ередбачено, що в адміністрат ивних справах про протиправн ість рішень, дій чи бездіяльн ості суб'єкта владних повнов ажень обов'язок щодо доказув ання правомірності свого ріш ення, дії чи бездіяльності по кладається на відповідача, я кщо він заперечує проти адмі ністративного позову.

Враховуючи, що обов'язок щод о доказування правомірності свого рішення покладений на орган державної податкової служби, суд вважає, що відпові дачем не доведений факт прав омірності прийнятого рішенн я, а отже, рішення про анулюван ня реєстрації позивача як пл атника податку на додану вар тість є протиправним з огляд у на те, що відповідач діяв при неповному з' ясуванні обста вин, та відсутності підстав д ля анулювання свідоцтва плат ника податку на додану варті сть.

Згідно з частиною 1 статті 94 К одексу адміністративного су дочинства України якщо судов е рішення ухвалене на корист ь сторони, яка не є суб' єктом владних повноважень, суд при суджує всі здійснені нею док ументально підтверджені суд ові витрати з Державного бюд жету України (або відповідно го місцевого бюджету, якщо ін шою стороною був орган місце вого самоврядування, його по садова чи службова особа).

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 17 травня 2011 року проголош ено вступну та резолютивну ч астини постанови. Складення постанови у повному обсязі в ідкладено, про що згідно вимо г частини 2 статті 167 КАС Україн и повідомлено після проголош ення вступної та резолютивно ї частин постанови у судовом у засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23 , 69-72, 87, 94, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов То вариства з обмеженою відпові дальністю «Транс - Вей» задов ольнити повністю.

Визнати дії Державно ї податкової інспекції в Арт емівському районі у м.Луганс ьку щодо анулювання реєстрац ії Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Транс - Вей» як платника податку на додан у вартість неправомірними.

Визнати недійсним та скасу вати рішення Державної подат кової інспекції в Артемівськ ому районі у м. Луганську від 1 9 березня 2011 року №1059 про анулюва ння реєстрації платника пода тку на додану вартість Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Транс - Вей».

Зобов'язати Державну подат кову інспекцію в Артемівсько му районі у м. Луганську відмі нити анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість Товариства з обмежено ю відповідальністю «Транс - В ей», (код ЄДРПОУ 36189001, індивідуал ьний податковий номер 361890012337, св ідоцтво платника податку на додану вартість від 28 жовтня 2 008 року №100147745).

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь позив ача судові витрати у сумі 3,40 гр н. (три гривні 40 коп.).

Постанова суду може б ути оскаржена до Донецького апеляційного адміністратив ного суду.

Апеляційна скарга по дається до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної ін станції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом деся ти днів з дня її проголошення . У разі застосування судом ча стини третьої статті 160 КАС Ук раїни, а також прийняття пост анови у письмовому проваджен ні апеляційна скарга подаєть ся протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови скл адено у повному обсязі та під писано 20 травня 2011 року.

Суддя О.В. Захарова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.05.2011
Оприлюднено08.06.2011
Номер документу16037606
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2507/11/1270

Ухвала від 18.07.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 18.07.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 25.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 18.07.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 02.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 30.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 09.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 25.08.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 05.09.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар А.В.

Постанова від 17.05.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні