ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 квітня 2011 р. № 2а-3703/11/1370
Львівський окружний адміністративний суд у скла ді:
Головуючого - судді Ши нкар Т.І.,
за участю секретаря - Васильків О.С.,
за участю представників п озивача Гроцького Н.З., Р оман М.Б., представника відп овідача Галуги Я.І.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м.Львові адміністративну справу за п озовом Державної податкової інспекції у Галицькому райо ні м.Львова до Товариства з об меженою відповідальністю «М ережа концептуальних авторс ьких ресторанів «!Фест»про п ризначення позапланової док ументальної перевірки та зо бов'язання представити до п еревірки усі необхідні докум енти, -
ВСТАНОВИВ:
Державна пода ткова інспекція у Галицькому районі м.Львова (далі-ДП І) звернулася у Львівськ ий окружний адміністративни й суд з позовом до Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Мережа концептуальних ав торських ресторанів «!Фест» (далі-Товариство), проси ть призначити позапланову до кументальну перевірку та зоб ов'язати представити до пер евірки усі необхідні докумен ти. В обґрунтування позову по силається на п.п. 20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п. 78 .1.11 п.78.1 ст.78 та ст.81 Податкового ко дексу України (далі - ПК Україн и) зазначаючи, що оскільки під час проведення планової пер евірки на вимогу посадових о сіб ДПІ первинні документи Т овариством згідно вимог нада ні не були, що унеможливило на лежним чином здійснити перев ірку, а термін проведення пер евірки сплинув, а відтак ріше ння суду про призначення поз апланової документальної пе ревірки Товариства надасть можливість провести перевір ку фінансово-господарської д іяльності з питань своєчасно сті, достовірності, повноти н арахування та сплати податкі в та зборів, що і зумовило звер нення до суду.
В судовому засіданні пре дставники ДПІ позов підтрим ав з підстав у ньому викладен их та просили задовольнити.
Представник Товариства в с удовому засіданні позов не в изнав та пояснив, що ДПІ зверн улась до суду з зазначеним по зовом без належних для цього правових підстав: посилання ДПІ на вимоги п.п. 78.1.11 п.78.1 ст. 78 ПК України щодо порядку про ведення документальних пере вірок за обставини отримання постанови суду (ухвали суду) про призначення перевірки аб о органу дізнання, слідчого, п рокурора стосуються криміна льних справ, що перебувають у їх провадженні, а не справи, щ о розглядається в порядку ад міністративного судочинств а. Просив відмовити у позові.
На підставі частини 3 стат ті 160 Кодексу адміністративно го судочинства України в суд овому засіданні 29 квітня 2011 рок у проголошено вступну та рез олютивну частини Постанови.
Заслухавши пояснення учас ників процесу, дослідивши по дані сторонами документи, вс ебічно і повно з'ясувавши в сі фактичні обставини справи , на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторі н, об'єктивно оцінивши дока зи, які мають юридичне значен ня для розгляду справи і вирі шення спору по суті, суд прихо дить до висновку, що у задово ленні позову слід відмовити з наступних підстав.
Товариство з обмеженою ві дповідальністю «Мережа конц ептуальних авторських ресто ранів «!Фест» є господар юючим суб'єктом, якому прис воєно код ЄДРПОУ 35101387 та взяте н а облік платника податків в Д ПІ в Галицькому районі.
Як вбачається з матеріалів справи, згідно направлення № 172 від 22.02.2011р., з яким ознайомилас ь уповноважена особа Товарис тва, Державною податковою ад міністрацією у Львівській об ласті проводилась виїзна пла нова документальна перевірк а Товариства тривалістю 20 ро бочих днів.
Як пояснили представники п озивача, в ході проведення пл анової перевірки згідно вим ог посадових осіб ДПІ оригін али первинних документів, ре гістрів бухгалтерського та п одаткового обліку до перевір ки не надано, про що складено а кти №15 від 03.03.2011р. та №16 від 04.03.2011р.
Підпунктом 20.1.5 ПК України пе редбачено, що у разі відмови п латника податків від ненадан ня для перевірки документів, їх копій (за умови наявнос ті таких документів) застосо вуються заходи, передбачені статтею 94 цього Кодексу - адмі ністративний арешт майна пл атника податків, що було заст осовано працівниками ДПІ.
У відповідності до пункту 78 .1 ПК України документальна по запланова виїзна перевірка з дійснюється за наявності хоч а б однієї з таких обставин: 78.1. 11. отримано постанову суду ( ухвалу суду) про призначенн я перевірки або постанову о ргану дізнання, слідчого, про курора, винесену ними відпо відно до закону у кримінал ьних справах, що перебувають у їх провадженні.
Статтею 20 ПК України передб ачено права органів державно ї податкової служби: проводи ти перевірки платників п одатків (крім Національного банку України) в порядку, в становленому цим Кодексом ( 20.1.4.); звертатися до суду з заяво ю про вилучення оригіналів п ервинних фінансово-господа рських та бухгалтерських до кументів у випадках, передба чених цим Кодексом (20.1.40.) та не п ередбачено право звернення Д ПІ з позовом про призначення позапланової документально ї перевірки та зобов'язання представити до перевірки ус і необхідні документи.
На підставі встановлених ф актичних даних та матеріалів справи суд приходить до пере конання, що ДПІ не наведено за конних підстав для проведенн я позапланової виїзної перев ірки, передбачених ст.ст.20, 78 ПК України.
Суд зауважує, що п.п. 78.1.11 ПК Ук раїни зазначена підстава про ведення документальної поза планової виїзної перевірки: постанова суду (ухвалу суду ) про призначення перевірки або постанова органу дізна ння, слідчого, прокурора, вине сена ними відповідно до зако ну у кримінальних справах, а не адміністративній справі.
Відповідно до ст. 71 Кодексу адміністративного судочинс тва України, кожна сторона по винна довести ті обставини, н а яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює док ази, які є у справі, за своїм вн утрішнім переконанням, що ґр унтується на їх безпосереднь ому, всебічному, повному та об 'єктивному дослідженні.
З врахуванням характеру сп ірних взаємовідносин суд при ходить до переконання, що поз ов безпідставний та такий, що до задоволення не підлягає.
Щодо судових витрат, то у ві дповідності до ст.94 КАС Україн и такі не належить стягувати зі сторін спору.
Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 86, 94, 159-163, 167, 183 3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні позо ву відмовити повністю.
Апеляційна скарга на пос танову суду подається протяг ом десяти днів з дня її прогол ошення до Львівського апеляц ійного адміністративного су ду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляц ійного адміністративного су ду.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає закон ної сили в строк та в порядку п ередбаченому ст. 254 КАС Україн и.
Повний текст постанови виг отовлено 04.05.2011 року.
Суддя Шин кар Т.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2011 |
Оприлюднено | 09.06.2011 |
Номер документу | 16038298 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Шинкар Тетяна Ігорівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Шинкар Тетяна Ігорівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні