Постанова
від 19.05.2011 по справі 2а/1770/1392/2011
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2а/1770/1392/2011

19 травня 2011 року 17год. 00хв. м. Рівне

Рівненський окружний ад міністративний суд у складі судді Шарапи В.М. за участю сек ретаря судового засідання Па трикей Ю.В. та сторін і інших о сіб, які беруть участь у справ і:

позивача: представник Ма ртинчук К.Ю., Пилипюк А.В.

відповідача: ОСОБА_3, пре дставник ОСОБА_4,

третьої особи позивача: пре дставник Левчук В.М.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом

Контрольно-ревізійне упр авління у Рівненській област і третя особа, яка не заявля є самостійних вимог на предм ет спору на стороні позивача Острожецька сільська ра да

до Приватний підприємець ОСОБА_3

про стягнення коштів

ВСТАНОВИВ:

Контрольно-ревізійне уп равління в Рівненській облас ті звернулося до суду з позов ом про стягнення коштів в сум і 292417,19 грн. з приватного підприє мця ОСОБА_3.

В судовому засіданні предс тавники позивача позовні вим оги підтримали, пояснили суд у, що контрольно-ревізійним в ідділом в Млинівському район і КРУ в Рівненській області н а виконання Плану роботи від ділу на ІІ квартал 2010 року пров едено планову ревізію формув ання та виконання бюджету, ви користання бюджетних коштів на утримання установ, що фіна нсуються із сільського бюдже ту, дотримання законодавства при використанні земель та к омунального майна в Острож ецькій сільській раді, за р езультатами якої складений а кт від 22.09.2010 року №210-16/14. Під час пер евірки встановлено, що ПП О СОБА_3 відповідно до укладе них договорів для Острожец ької сільської ради викона но роботи, зокрема реконстру кція дитячого садка с. Остров ець, будинку культури, СФК «Го ризонт», адмінприміщення сіл ьської ради на суму 891650 грн.

Як зазначили представники КРУ в Рівненській області, пі д час ревізії були проведені контрольні обміри виконаних робіт, в результаті яких вста новлено завищення обсягів ви конаних робіт по реконструкц ії адмінприміщення сільсько ї ради на суму 33309,86 грн., по рекон струкції будинку культури, к онцертного залу та фойє на су му 29962,05 грн., реконструкції даху СФК «Горизонт», по загально-б удівельних роботах, системи опалення, каналізації, елект росистеми по СФК «Горизонт» та по реконструкції трибун С ФК «Горизонт» на суму 61441,89 грн., по реконструкції дитячого са дка на суму 34399,23 грн., по реконст рукції топкової дитячого сад ка на суму 9256,09 грн., всього на су му 168369,12 грн. Крім того, в ході рев ізії встановлено, що в акти пр иймання виконаних підрядних робіт в розділ «Податки, збор и, обов' язкові платежі, вста новлені чинним законодавств ом і не враховані складовими вартості будівництва (крім П ДВ)» включені не понесені вит рати на суму 16121 грн. Внаслідок включення в акти виконаних р обіт завищеного розміру відр ахувань до соціальних фондів , Острожецькій сільській раді завдано збитків на суму 38175,44 грн. Крім того, замовником укладено договори та взято з обов' язання на оплату робіт за цінами на матеріали та вир оби, що перевищують середньо регіональні на суму 69751,63 грн.

Таким чином, Оcтрожецькій сільській раді завдано мат еріальної шкоди на загальну суму 292417,19 грн.

За результатами проведено ї ревізії КРВ у Млинівському районі до Острожецької с ільської ради пред' явлено в имогу про усунення порушень від 18.10.2010 року № 210-11/1131, де зазначен о про зобов' язання провести претензійно-позовну роботу з контрагентом (підрядником ПП ОСОБА_3.) щодо відшкодув ання зайвих виплат шляхом по вернення коштів або виконанн я відповідного обсягу робіт чи надання послуг на суму 292417,19 г рн.

Однак, на даний час вимога К РВ в Млинівському районі під контрольною установою - О строжецькою сільською рад ою залишається невиконаною, у судовому порядку не оскарж ена, порушення не усунуті. Кош ти підприємцем до бюджету не повернуті. Тому, на підставі с татті 10 Закону України «Про де ржавну контрольно-ревізійну службу в Україні», яка реглам ентує право контрольно-ревіз ійним управлінням в області самостійно звертатися до суд у в інтересах держави, якщо пі дконтрольною установою не за безпечено виконання вимог що до усунення виявлених ревізі єю порушень законодавства з питань збереження і використ ання активів, Контрольно-рев ізійне управління в Рівненсь кі області просить суд стягн ути з підприємця ОСОБА_3 к ошти в сумі 292417,19 грн.

Представник третьої особи , яка не заявляє самостійних в имог на предмет спору, на стор оні позивача - Острожецьк ої сільської ради позовні в имоги не підтримує.

Відповідач та його предста вник проти позову заперечуют ь. В судовому засіданні зазна чили, що в контрольних обміра х, здійснених КРВ в Млинівськ ому районі під час ревізії, пі дприємець не брав участі, зві рку документів з ним проведе но не було, жодних пояснень ві д нього ніхто не брав щодо зді йснених підрядних робіт. Крі м того, будь-яких претензій чи вимог про сплату коштів від Острожецької сільської ра ди до підприємця не надходил о.

Відповідач вказав, що в робо ті комісії при проведенні ре візії як будівельник-спеціал іст брав участь заступник ди ректора ТОВ «Рівнеградбуд» ОСОБА_7., однак дане товари ство є недержавною організац ією, а участь в роботі ревізії працівникам-спеціалістам пр иватних фірм, на думку відпов ідача, законодавством заборо нена. Крім того, підприємець ОСОБА_3 зазначив, що в 2009 році КРУ у Рівненській області бу ла проведена ревізія дотрима ння бюджетного законодавств а в Острожецькій сільськ ій раді за період з 01.01.2006 року по 01.02.2009 року і складений відповід ний акт. В даній перевірці бра ли участь контролери-ревізор и як з обласного управління т ак і з районних - Костопільс ького та Млинівського КРВ. Од нак, висновки цієї ревізії ка рдинально відрізняються від ревізії, за наслідками якої с кладений акт від 22.09.2010 року.

Відповідач зазначив також , що будь-яких збитків бюджету Острожецької сільської ради не завдавав, а навпаки, з економив кошти для територіа льної громади села в розмірі 146 тис. грн. та додатково викона в не передбачені договорами будівельно-ремонтні роботи, зокрема: будівництво вбираль ні, ремонт павільйонів дитяч ого садка, ремонт обеліска во їнам-визволителям, демонтаж половини будівлі трибун ФСК «Горизонт». Тому, підприємец ь та його представник просят ь суд в задоволенні позову ві дмовити.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін та третьої особи, яка не заявляє самості йних вимог на предмет спору, н а стороні позивача, повно і вс ебічно з' ясувавши всі обста вини справи в їх сукупності н а підставі чинного законодав ства, перевіривши їх дослідж еними у судовому засіданні д оказами, суд вважає, що позов п ідлягає до задоволення повні стю.

Судом встановлено, що на вик онання п.1.4.6.3 Плану контрольно- ревізійної роботи контрольн о-ревізійного відділу в Млин івському районі на ІІ кварта л 2010 року та на підставі направ лення від 16.08.2010 № 86 контролером - ревізором КРВ в Млинівськом у зайоні Пилипюк А.В. та го ловним контролером-ревізоро м Новосад О.І. на підставі направлення №101 від 13.09.2010 провед ено планову ревізію формуван ня та виконання бюджету, вико ристання бюджетних коштів на утримання установ, що фінанс уються з сільського бюджету, дотримання законодавства пр и використанні земель та ком унального майна в Острожец ькій сільській раді за пері од з 01.02.2009 року по 01.09.2010 року, з окре мих питань з 01.01.2006 року по 01.09.2010 рок у.

Згідно з п.2. ст.8 Закону Украї ни «Про державну контрольно- ревізійну службу в Україні» № 2939-XII від 26.01.2003 року із змінами та доповненнями, головне контр ольно-ревізійне управління У країни, контрольно-ревізійні управління в Республіці Кри м, областях, містах Києві і Сев астополі зобов' язанні пров одити у підконтрольних устан овах ревізії фінансово-госпо дарської діяльності, викорис тання і збереження фінансови х ресурсів, необоротних та ін ших активів, правильності ви значення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань , стану і достовірності бухга лтерського обліку та фінансо вої звітності.

За результатами проведено ї ревізії складено акт № 210-16/14 ві д 22.09.2010 року, відповідно до яког о було встановлено завищення обсягів виконаних робіт в су мі 168369,12 грн. та завищення вартос ті виконаних робіт на суму 124048, 07 грн. по договорах підряду з п риватним підприємцем ОСОБ А_3. (т. ІІ а.с.1-40).

Судом встановлено, що між пр иватним підприємцем ОСОБА _3 та Острожецькою сільс ькою радою укладені договори підряду на виконання будіве льно-ремонтних робіт, зокрем а по реконструкції: дитячого садка, будинку культури, конц ертного залу та фойє будинку культури, СФК «Горизонт», три бун СФК «Горизонт», топкової дитячого садка на 140 місць, адм інприміщення сільської ради . Згідно укладених договорів для Острожецької сільсь кої ради виконано робіт на за гальну суму 891650,00 гривень.

В ході ревізії з 19 серпня 2010 ро ку по 10 вересня 2010 року заступн иком директора товариства з обмеженою відповідальністю «Рівнеградбуд» Дячуком А.М . на підставі направлення № 83 від 13.08.2010 року, виданого началь ником КРВ в Млинівському рай оні Шевчуком С.В., в присут ності контролера-ревізора Пилипюк А.В. та співробітни ків УСБУ В Рівненській облас ті Маруги М.В. та Степанк а С.П. проведено вибірково к онтрольні обміри виконаних р обіт по установах Острожец ької сільської ради. Контро льні обміри проведені по нас тупних установах сільської р ади та видах робіт: реконстру кція адмінбудинку сільської ради; реконструкція будинку культури; реконструкція кон цертного залу та фойє; реконс трукція даху СФК «Горизонт»; реконструкція по загально-б удівельних роботах по СФК «Г оризонт»; реконструкція сист еми опалення, каналізації, ел ектричної системи та водопос тачання СФК Горизонт; реконс трукція трибун СФК «Горизонт »;реконструкція дитячого сад ка на 140 місць; реконструкція т опкової дитячого садка на 140 м ісць.

Проведеними контрольними обмірами встановлено завище ння обсягів виконаних робіт по реконструкції адмінбудин ку сільської ради на суму 33309,86 г рн.; реконструкції будинку ку льтури, реконструкції концер тного залу та фойє будинку ку льтури на суму 29962,05 грн.; реконст рукції даху СФК «Горизонт», р еконструкції по загально-буд івельних роботах по СФК «Гор изонт», реконструкції систем и опалення, каналізації, елек тричної системи та водопоста чання СФК «Горизонт», реконс трукції трибун СФК «Горизонт » на загальну суму 61441,89 грн.; по р еконструкції дитячого садка на 140 місць на суму 4399,23 грн.; по ре конструкції топкової дитячо го садка на 140 місць на суму 9256,09 г рн. Всього встановлено завищ ення обсягів виконаних робіт ПП ОСОБА_3 на загальну сум у 168369,12 грн., що підтверджено дос лідженими в судовому засідан ні актами контрольних обмірі в (т. ІІ а.с.56-74).

Крім того, під час ревізії в становлено, що в акти прийман ня виконаних підрядних робіт в розділ «Податки, збори, обов ' язкові платежі, встановлен і чинним законодавством і не враховані складовими вартос ті будівництва (крім ПДВ)» вкл ючені не понесені приватним підприємцем витрати. Зокрема , в акти приймання виконаних п ідрядних робіт №1 за травень-ч ервень №1 та №2 за червень 2010 рок у по поточному ремонту дитяч ого садка включені кошти в су мі 4214 грн. та 3902 грн., в акти прийма ння виконаних підрядних робі т по реконструкції адмінприм іщення сільської ради №1 за се рпень-вересень 2009 року та №22 за травень-червень 2010 року включ ені кошти в сумі 3727 грн. та 4478 грн ., що призвело до завищення вар тості виконаних ремонтно-буд івельних робіт у 2009 році на сум у 3527 грн. та у 2010 році на суму 12594 гр н., всього на суму 16121 грн.

Проведеною ревізією виявл ений факт завищення вартості виконаних робіт на суму 38175,44 гр ивень внаслідок включення в акти виконаних робіт форми К Б-2в завищеного розміру відра хувань до соціальних фондів (т. ІІ а.с.55).

Крім того, проведеною контр ольно-ревізійним відділом в Млинівському районі планово ю ревізією встановлено здійс нення оплати матеріалів та в иробів, що використовувалися ПП ОСОБА_3 під час виконан ня договорів підряду з Остр ожецькою сільською радою, з а цінами, що перевищують сере дньо-регіональні ціни, внасл ідок чого завдано збитків на суму 69751,63 грн., що підтверджено направленими КРВ в Млинівськ ому районі запитами та відпо відями на запити щодо цін на м атеріалм та вироби (т. ІІ а.с.41-54).

Таким чином, судом встановл ено, що Оcтрожецькій сільс ькій раді завдано матеріальн ої шкоди на загальну суму 292417,19 г рн.

На підставі Акту ревізі ї № 210-16/14 від 22.09.2010 року, 18 жовтня 2010 ро ку Контрольно-ревізійний від діл в Млинівському районі на правив Острожецькій сіл ьській раді вимогу за № 210-11/1131 пр о вжиття заходів по усуненню недоліків за наслідками рев ізії (т. І а.с.21-23). Зокрема, пункто м 2 даної вимоги Острожецьк у сільську раду зобов' яза но провести претензійно-позо вну роботу з контрагентом (пі дрядником ПП ОСОБА_3.) щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів аб о виконання відповідного обс ягу робіт чи надання послуг в сумі 292417,19 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, Острожецькою сіл ьською радою не вжиті заходи по відшкодуванню зайвих вип лат на виконання будівельно- ремонтних робіт з приватного підприємця ОСОБА_3.

Відповідно до п.7 ст. 10 Закону України «Про державну контр ольно-ревізійну службу в Укр аїні» головному контрольно-р евізійному управлінню Украї ни, контрольно-ревізійним уп равлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Сева стополі, контрольно-ревізійн им підрозділам (відділам, гру пам) у районах, містах і района х у містах надається право пр ед'являти керівникам та інши м службовим особам підконтро льних установ, що ревізуютьс я, вимоги щодо усунення виявл ених порушень законодавства з питань збереження і викори стання державної власності т а фінансів, вилучати в судово му порядку до бюджету виявле ні ревізіями приховані і зан ижені валютні та інші платеж і, ставити перед відповідним и органами питання про припи нення бюджетного фінансуван ня і кредитування, якщо отрим ані підприємствами, установа ми та організаціями кошти і п озички використовуються з по рушенням чинного законодавс тва.

Згідно з п. 10 ст. 10 Закону Украї ни «Про державну контрольно- ревізійну службу в Україні» контрольно-ревізійні органи мають право також звертатис я до суду в інтересах держави , якщо підконтрольною устано вою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлен их ревізією порушень законод авства з питань збереження і використання активів.

Рішенням Конституційного суду України від 8 квітня 1999 рок у № 3-рп/99 встановлено, що держав ні інтереси закріплюються як нормами Конституції України , так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відр ізняються від інтересів решт и учасників суспільних відно син.

Інтереси держави полягают ь в тому, що згідно умов догово рів підряду на виконання буд івельно-ремонтних робіт вико навцем є приватний підприєме ць ОСОБА_3, а замовником - Острожецька сільська ра да, яка є розпорядником бюдже тних коштів. За наслідками ре візії встановлений факт зай вих виплат з боку розпорядни ка бюджетних коштів - Остр ожецької сільської ради на виконання будівельно-ремонт них робіт приватним підприєм цем ОСОБА_3 на суму 292417,19 грн.

Відповідно до частини 1 стат ті 2 Закону України «Про держа вну контрольно-ревізійну слу жбу в Україні» головним завд анням державної контрольно-р евізійної служби є здійсненн я державного фінансового кон тролю за використанням і збе реженням державних фінансов их ресурсів, необоротних та і нших активів, правильністю в изначення потреби в бюджетн их коштах та взяття зобов'яза нь, ефективним використання м коштів і майна, станом і дост овірністю бухгалтерського о бліку і фінансової звітності в міністерствах та інших орг анах виконавчої влади, в дер жавних фондах, у бюджетних ус тановах і у суб'єктів господа рювання державного сектору е кономіки, а також на підприєм ствах і в організаціях, які о тримують (отримували в пері оді, який перевіряється) кошт и з бюджетів усіх рівнів та де ржавних фондів, або використ овують (використовували у пе ріоді, який перевіряється) де ржавне чи комунальне майно (д алі - підконтрольні установи ), виконанням місцевих бюджет ів, розроблення пропозицій щ одо усунення виявлених нед оліків і порушень та запоб ігання їм у подальшому.

На виконання покладених за конодавством на державну кон трольно-ревізійну службу фун кцій та обов' язків, контрол ьно-ревізійне управління у Р івненській області в межах п овноважень, на підставі чинн ого законодавства та з враху ванням фактичних обставин, з вернулося до суду з позовом п ро стягнення з підприємця ко штів в сумі 292417,19 грн. Суд приход ить до висновку, що такі вимог и позивача є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Заперечення відповідача т а його представника на увагу суду не заслуговують, оскіль ки не підтверджені належними та допустимими доказами. З пр иписів статей 71, 86 КАС України в бачається, що кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, суд оцінює д окази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосере дньому, всебічному, повному т а об'єктивному дослідженні.

Відповідно до положень ст. 7 0 КАС України докази повинні б ути належними та допустимими .

Так, посилання відповідача на ту обставину, що в «контрол ьних обмірах», здійснених КР В в Млинівському районі під ч ас ревізії, підприємець не бр ав участі, звірку документів з ним проведено не було, жодни х пояснень від нього ніхто не брав щодо здійснених підряд них робіт, спростовуються на явними в матеріалах справи д оказами. Зокрема, судом встан овлено, що з метою організаці ї проведення контрольних обм ірів 27.08.2010 та 30.08.2010 року КРВ в Млині вському районі підготовлена вимога сільському голові О СОБА_4 щодо забезпечення яв ки підрядника ПП ОСОБА_3 д ля проведення контрольних об мірів. Від реєстрації вимоги при врученні працівники сіл ьської ради за відсутності с ільського голови відмовилис ь, що підтверджується складе ним актом від 27.08.2010 року про від мову від реєстрації (т.І а.с.107-108) . Аналогічну вимогу щодо пров едення контрольних обмірів 3 1.08.2010 року о 11.00 годині надіслано сільському голові Пархоме ю О.В. телеграмою 30.08.2010 року (т. І а.с.109-110). Крім того, 07.09.2010 року прив атному підприємцю ОСОБА_3 надіслано телеграму з проха нням з' явитися для проведен ня контрольних обмірів 8 вере сня 2010 року на 11.00 в Острожецьк у сільську раду. Однак, на ви щевказаний час ПП ОСОБА_3 в сільську раду не з' явився (т. І а.с.111, 124).

Крім того, судом до уваги не беруться посилання підприєм ця на неправомірність участі у проведенні ревізії, зокрем а при здійсненні контрольних обмірів, заступника директо ра ТОВ «Рівнеградбуд» Дячу ка А.М.

Пунктом 3 статті 10 Закону Укр аїни «Про державну контрольн о-ревізійну службу в Україні » передбачене право головног о контрольно-ревізійного упр авління України, контрольно- ревізійних управлінь в Респу бліці Крим, областях, містах К иєві і Севастополі, контроль но-ревізійних підрозділів (в ідділів, груп) у районах, міста х і районах у містах залучати на договірних засадах квалі фікованих фахівців відповід них міністерств, державних к омітетів, інших органів держ авної виконавчої влади, держ авних фондів, підприємств, ус танов і організацій для пров едення контрольних обмірів б удівельних, монтажних, ремон тних та інших робіт, контроль них запусків сировини і мате ріалів у виробництво, контро льних аналізів сировини, мат еріалів і готової продукції, інших перевірок з оплатою за рахунок спеціально передбач ених на цю мету коштів.

Відповідно до вказаної нор ми, до проведення ревізії О строжецької сільської рад и, зокрема для здійснення кон трольних обмірів, був залуче ний кваліфікований фахівець ОСОБА_7, який є заступнико м директора товариства з обм еженою відповідальністю «Рі внеградбуд», що має ліцензію Державної архітектурно-буді вельної інспекції на здійсне ння господарської діяльност і, пов'язаної із створенням об 'єктів архітектури.

Твердження підприємця ОС ОБА_3 про економію ним кошті в для територіальної громади села в розмірі 146 тис. грн. та пр о додаткове виконання не пер едбачених договорами будіве льно-ремонтних робіт, зокрем а: будівництво вбиральні, рем онт павільйонів дитячого сад ка, ремонт обеліска воїнам-ви зволителям, демонтаж половин и будівлі трибун ФСК «Горизо нт», належними та допустимим и доказами не підтверджені.

Тому, позовні вимоги Контро льно-ревізійного управління у Рівненській області обґру нтовані та підлягають до зад оволення.

Відповідно до ст. 94 Кодексу а дміністративного судочинст ва України у справах, в яких по зивачем є суб'єкт владних пов новажень, а відповідачем - фіз ична чи юридична особа, судов і витрати, здійснені позивач ем, з відповідача не стягують ся.

Керуючись статтями 160-163 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повн істю.

Стягнути з фізичної особи - підприємця ОСОБА_3 до місц евого бюджету Острожецько ї сільської ради Млинівськ ого району 292417,19 грн.

Постанова суду першої інс танції набирає законної сили після закінчення строку под ання апеляційної скарги, якщ о таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Апеляційна скарга подаєть ся до Житомирського апеляцій ного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апел яційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Суддя Шарапа В.М.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.05.2011
Оприлюднено17.06.2011
Номер документу16126399
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1770/1392/2011

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 04.05.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 26.05.2016

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Шарапа В.М.

Постанова від 19.05.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Шарапа В.М.

Ухвала від 25.07.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Малахова Н.М.

Ухвала від 25.07.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Малахова Н.М.

Ухвала від 14.07.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Малахова Н.М.

Ухвала від 27.09.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Малахова Н.М.

Постанова від 19.05.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Шарапа В.М.

Ухвала від 19.05.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Шарапа В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні