Постанова
від 14.04.2011 по справі 2а-11041/10/11/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43,  м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна,  95013

        

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 квітня 2011 р.  

Справа №2а-11041/10/11/0170

   Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Москаленка С.А., при секретарі судового засідання Бурдейній Г.Ю., розглянувши за участю:

представника позивача – ОСОБА_1, довіреність №10 від 24.01.2011р.,

у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовною заявою Підприємства «Бюро дорожного нагляду»

до Джанкойської об’єднаної державної податкової інспекції в Автономній Республіці Крим              

про визнання дій неправомірними, зобов’язання внесення змін в особистий рахунок, признання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень.

Суть спору: Підприємство «Бюро дорожного нагляду»   (далі – позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із позовом до Джанкойської об’єднаної державної податкової інспекції в АР Крим (далі – відповідач) про визнання дій Джанкойської об’єднаної державної податкової інспекції в АР Крим  щодо самостійної зміни призначень платежів неправомірними, зобов’язання внесення змін до особового рахунку позивача, скасування податкових повідомлень-рішень №003191103/0 від 19.08.2010 року та №0031901503/0 від 19.08.2010 року.

Позов мотивовано порушенням порядку застосування і розрахунку суми штрафних (фінансових) санкцій, застосованих на підставі пп. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України від 21.12.2000 №2181-ІІІ «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (далі Закон 2181).

Ухвалою суду від 10.09.2010 року закінчено підготовче провадження і справу призначено до судового розгляду.

Представник позивача у судовому засіданні на задоволенні позовних вимог наполягав з підстав, викладених в позовній заяві.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином – судовою повісткою, надав клопотання про розгляд справи за відсутністю свого представника. У письмових запереченнях на адміністративний позов проти позову заперечує, зазначає про те, що діяв виключно на підставі пп.7.7. ст.7 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», відповідно якої податковий борг погашається перед погашенням податкових зобов’язань, що не є податковим боргом, у порядку календарної черговості його виникнення. На підставі викладеного вважає власні дії та оскаржуване рішення такими, що відповідає вимогам закону, у зв’язку з чим просив в задоволенні позову відмовити.

Заслухавши представника позивача, дослідивши матеріали справи та оцінивши доказі по справі в їх сукупності, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач є юридичною особою, ідентифікаційний код 24877593, перебуває на податковому обліку в Джанкойській об’єднаній ДПІ в АР Крим.

Посадовою особою відповідача проведено невиїзну документальну перевірку з питань сплати позивачем самостійно визначених узгоджених податкових зобов’язань з ринкового збору по терміну сплати 31.08.2009р., 30.09.2009р., 30.10.2009р., 30.11.2009р., 30.12.2009р., 01.02.2010р., 02.03.2010р., 30.03.2010р., 30.04.2010р., 31.05.2010р., 3006.2010р. За наслідками перевірки складено акт від 04.08.2010 року №2840/1503/24877593, за висновками якого встановлено порушення позивачем вимог п.п 5.3.1 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами» №2181-111 від 21.12.2000р щодо термінів сплати податкового зобов'язання з ринкового збору (а.с.10-14).

За даними акту, суми податкового зобов'язання, самостійно задекларовані позивачем за вказаний період, сплачені із порушенням законодавчо встановленого терміну сплати сум податку, а саме:

податкові зобов’язання за липень 2009року  (граничний строк сплати 30.08.2009р.) фактично сплачені 16.09.09р., 18.09.09р., 21.09.09р., 22.09.09р., 23.09.09р., 25.09.09р., 08.10.09р., 12.10.09р.;

податкові зобов’язання за серпень 2009року (граничний строк сплати 30.09.2009р.) фактично сплачені 12.10.09р., 14.10.09р.,  16.10.09р., 20.10.09р., 21.10.09р., 10.11.09р.,  11.11.09р., 13.11.09р., 16.11.09р., 18.11.09р.

податкові зобов’язання за вересень 2009року (граничний строк сплати 30.10.2009р.) фактично сплачені 18.11.09р., 20.11.09р., 24.11.09р., 26.11.09р., 11.12.09р., 14.12.09р., 18.12.09р., 21.12.09р., 23.12.09р.

податкові зобов’язання за жовтень 2009року (граничний строк сплати 30.11.2009р.) фактично сплачені 23.12.09р., 24.12.09р., 28.12.09р., 29.12.09р., 29.01.10р., 02.02.10р., 17.02.10р., 22.02.10р., 23.02.10р., 24.02.10р., 25.02.10р., 26.02.10р.

податкові зобов’язання за листопад 2009року (граничний строк сплати 30.12.2009р.) фактично сплачені 26.02.10р., 09.03.10р., 10.03.10р., 11.03.10р., 12.03.10р., 15.03.10р., 16.03.10р., 17.03.10р., 18.03.10р.

податкові зобов’язання за грудень 2009року (граничний строк сплати 01.02.2010р.) фактично сплачені 18.03.10р., 19.03.10р., 22.03.10р., 23.03.10р., 24.03.10р., 31.03.10р., 09.04.10р., 12.04.10р., 13.04.10р., 14.04.10р.

податкові зобов’язання за січень 2010року (граничний строк сплати 02.03.2010р.) фактично сплачені 14.04.10р., 15.04.10р., 16.04.10р., 19.04.10р., 20.04.10р., 22.04.10р.

податкові зобов’язання за лютий 2010року (граничний строк сплати 30.03.2010р.) фактично сплачені 22.04.10р., 23.04.10р., 28.04.10р., 30.04.10р., 11.05.10р., 12.05.10р., 13.05.10р., 14.05.10р.

податкові зобов’язання за березень 2010року (граничний строк сплати 30.04.2010р.) фактично сплачені  14.05.10р., 17.05.10р., 18.05.10р., 19.05.10р., 20.05.10р., 21.05.10р., 25.05.10р., 26.05.10р., 07.06.10р.

податкові зобов’язання за квітень 2010року (граничний строк сплати 31.05.2010р.) фактично сплачені 07.06.10р., 08.06.10р., 09.06.10р., 11.06.10р., 14.06.10р., 15.06.10р.

податкові зобов’язання за травень 2010року (граничний строк сплати 30.06.2010р.) фактично сплачені 01.07.10р., 02.07.10р., 06.07.10р., 07.07.10р.

Відповідно до пп. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону №2181, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

На підставі  акту №2840/1503/24877593 відповідачем прийняті податкові повідомлення-рішення №0031911503/0 від 19.08.2010 року та №0031901503/0 від 19.08.2010 року про визначення позивачу суми податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями з ринкового збору  на суму 38835,08грн. та 181276,63грн. відповідно (а.с 15,16).

Позивач проти висновків акту заперечує та зазначає, що в платіжних документах, згідно яких перераховувався ринковий збір у перевіряємому періоді є призначення платежу, у невідповідності з яким відповідач зараховував платежі в рахунок погашення інших податкових періодів, аніж ті, які вказані в платіжних документах.  

Дослідивши матеріали справи суд встановив, що в платіжних документах, якими позивачем здійснені  платежі на які посилається відповідач у акті, в графі «призначення платежу» зазначені інші податкові періоди, ніж ті, на погашення котрих такі платежі спрямовані відповідачем.  

Спеціальним нормативним актом, який регулює завдання, права, обв’язки, посадових осіб податкових органів є Закон України «Про державну податкову службу в Україні»  від 04.12.1990 року №509-ХІІ.

Суд зазначає наступне. Орган державної податкової служби України, відповідно до ст. 11 Закону України від 04.12.1990 року №509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні» (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) не має права визначати або змінювати призначення платежу при сплаті платником податків узгоджених сум податкових зобов’язань.

Згідно з п. 7.7 ст. 7 Закону №2181 (чинного на момент виникнення спірних правовідносин) податковий борг погашається попередньо погашенню податкових зобов'язань, які не є податковим боргом, у порядку календарної черговості його виникнення, а в разі одночасного його виникнення за різними податками, зборами (обов'язковими платежами) і у рівних пропорціях. Проте порядок такого погашення в Законі не визначений, та не зазначено про те, що вказана заборгованість може погашатись за рахунок інших платежів платника податків.

Аналіз норм Закону №2181 та Інструкції про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 18.07.2005 N 276, зареєстрований Міністерством юстиції України 02.08.2005р. за №843/11123 свідчить, що контроль за справлянням  податкових зобов’язань, що  здійснюється органами державної податкової служби України, не передбачає прав податкового органу змінювати призначення платежу, визначеного платником податку у платіжних документах та направляти ці суми на погашення податкового боргу попередніх податкових періодів при веденні оперативного обліку платежів до бюджету.

Відповідно до ст. 177 Цивільного кодексу України гроші є об’єктами цивільних прав, у тому числі права власності.

Відповідно до ст. 3 Закону України від 05.04.2001 №2346-ІІІ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» кошти існують у готівковій формі (формі грошових знаків) або у безготівковій формі (формі записів на рахунках у банках).

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» банк виконує доручення клієнта у точній відповідності з інформацією, що міститься в розрахунковому документі.

Відповідно до ст. 317 ЦК України власник користується своїм майном на свій власний розсуд. Власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпоряджання своїм майном, що встановлено ст. 391 ЦК України. Відповідно до ст.ст. 22, 41 Конституції України захист права власності гарантується державою. Кожен має право володіти, користуватись та розпоряджуватися своєю власністю. Відповідно до ст. 47 Господарського кодексу України держава гарантує недоторканість майна і забезпечує захист майнових прав.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що жодна норма податкового законодавства не наділяє органи державної податкової служби правом розпоряджатися коштами платника податків всупереч його волі, вираженій у призначеннях платежів в платіжних дорученнях, на свій власний розсуд.

Відповідач не надав суду доказів визначеної законом компетенції самостійно визначати цільове призначення платежу, здійсненого платником податків, та зарахування коштів платника на свій розсуд.

Щодо джерел погашення податкового боргу за рішенням органу стягнення необхідно зазначити, що обов'язок юридичної особи щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) припиняється із сплатою податку (ч. 3 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування»(чинного на момент виникнення спірних правовідносин)). Податок, збір (обов'язковий платіж) вважається зарахованим в дохід державного бюджету лише з моменту зарахування на єдиний казначейський рахунок державного бюджету (ч. 5 ст. 50 Бюджетного кодексу України). Відповідно зазначена норма не встановлює право чи обов'язок саме контролюючого органу якимось чином змінювати податкові зобов'язання, в рахунок сплати яких платник податків самостійно спрямував власні кошти.

З метою дослідження правильності сплати позивачем податкових зобов’язань з ринкового збору судом в судовому засіданні досліджено документи податкової звітності позивача, платіжні документи на перерахування до бюджету сум податку.

Таким чином, суд дійшов висновку про відсутність у відповідача повноважень змінювати призначення платежу, визначене платником податків в платіжних документах та перерозподіляти платежі на інші податкові періоди, ніж ті, які зазначені в платіжних документах від 22.09.09р. на суму 650,00грн., від 22.09.09р. на суму 1600,00грн., від 23.09.09р. на суму 6200,00грн., 25.09.09р. на суму 4800,00грн., від 14.10.09р. на суму 5626,00грн., від 16.10.09р. на суму 3900,00грн., від 10.11.09р. на суму 7500,00грн., від 11.11.09р. на суму 7700,00грн., від 13.11.09р. на суму 1000,00грн., від16.11.09р. на суму 5000,00грн., від 18.11.09р. на суму 6000,00грн., від 24.11.09р. на суму 5800,00грн., від 26.11.09р. на суму 6400,00грн., від 11.12.09р. на суму 6000,00грн., від 14.12.09р. на суму 6000,00грн., від 18.12.09р. на суму 2100,00грн., від 23.12.09р. на суму  5600,00грн., 24.12.09р. на суму 5700,00грн., 28.12.09р. на суму 2800,00грн., 29.12.09р. на суму 7200,00грн., 29.01.10р. на суму 900,00грн., 02.02.10р. на суму 1650,00грн., 17.02.10р. на суму 3000,00грн., 22.02.10р. на суму 6000,00грн., 23.02.10р. на суму 4900,00грн., 24.02.10р. на суму 4867,00грн., 25.02.10р. на суму 2500,00грн., 26.02.10р. на суму 2590,00грн., 26.02.10р. на суму 2100,00грн., 09.03.10р. на суму 7700,00грн., 10.03.10р. на суму 1500,00грн., 15.03.10р. на суму 3000,00грн., 31.03.10р. на суму 3000,00грн., 09.04.10р. на суму 3000,00грн., 12.04.10р. на суму 2500,00грн., 13.04.10р. на суму 1500,00грн., 13.04.10р. на суму 6000,00грн., 14.04.10р. на суму 3300,00грн., 15.04.10р. на суму 3100,00грн., 16.04.10р. на суму 3000,00грн., 19.04.10р. на суму 2400,00грн., 20.04.10р. на суму 3600,00грн., 20.04.10р. на суму 4354,00грн., 22.04.10р. на суму 2800,00грн., 22.04.10р. на суму 1800,00грн., 23.04.10р. на суму 1900,00грн., 28.04.10р. на суму 2100,00грн., 30.04.10р. на суму 1400,00грн., 11.05.10р. на суму 7027,20грн., 12.05.10р. на суму 2800,00грн., 12.05.10р. на суму 4600,00грн., 13.05.10р. на суму 3300,00грн., 14.05.10р. на суму 3700,00грн., 17.05.10р. на суму 4700,00грн., 18.05.10р. на суму 3000,00грн., 18.05.10р. на суму 3800,00грн., 19.05.10р. на суму 600,00грн., 19.05.10р. на суму 1000,00грн., 20.05.10р. на суму 4000,00грн., 21.05.10р. на суму 3200,00грн., 25.05.10р. на суму 6661,00грн., 26.05.10р. на суму 4700,00грн., 07.06.10р. на суму 3900,00грн., 08.06.10р. на суму 800,00грн., 09.06.10р. на суму 7520,00грн., 11.06.10р. на суму 13900,00грн., 14.06.10р. на суму 5200,00грн., 15.06.10р. на суму 500,00грн., 01.07.10р. на суму 3400,00грн., 02.07.10р. на суму 5000,00грн., 06.07.10р. на суму 5000,00грн., 07.07.10р. на суму 8000,00грн.

Таким чином, позовні вимоги в частині визнання неправомірними дій відповідача, щодо самосійної зміни призначення платежу, визначеного у платіжних дорученнях за період з 16.09.2009р. до 07.07.2010р. з ринкового збору та зобов’язання внести відповідні зміни до особистого рахунку позивача є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Щодо платежів, які були здійснені платіжними дорученнями, в яких не зазначено за який саме податковий період здійснюється сплата, то відповідач зарахував такі платежі наступним чином:

- на погашення податкового боргу за липень 2009р. (строк сплати 21.08.09р.) (із визначенням штрафної санкції у розмірі 10%, що склало 1723,51грн.) – п\д від 16.09.09р. у сумі 4956,80грн., від 18.09.09р. у сумі 6241,50грн., 21.09.09р. у сумі 6036,80грн.; (із визначенням штрафної санкції у розмірі 20%, що склало 3133,15грн.) – платіжні доручення від 08.10.09р. у сумі 9955,35грн., від 12.10.09р. у сумі 5710, 40 грн. Таким чином на погашення податкового боргу за липень 2009року відповідачем зараховано платежів на суму 32900,85грн. Однак, сума податкового боргу позивача за липень 2009р. складала 8089,94грн. (47689,94грн. (сума самостійно визначених податкових зобов’язань з ринкового збору за липень 2009р.) – 39600,00грн.(сума ринкового збору за липень 2009р. самостійно погашена позивачем платіжними дорученнями із зазначенням призначення платежу «ринковий збір за липень 2009р.).   Таким чином, відповідач неправомірно зарахував платежі на суму 24810,91грн.(32900,85грн. – 8089,94грн.) на погашення боргу з ринкового збору за липень 2009р. (по строку оплати 31.08.09р.) так як такого боргу не існувало у зв’язку із самостійним погашенням позивачем податкового зобов’язання.  За таких обставин, відповідач правомірно визначив позивачу штрафні санкції за несвоєчасно сплаченим узгодженим податковим зобов’язанням з ринкового збору за липень  2009р. у сумі  808,99грн. (8089,94грн х 10%);  

- на погашення податкового боргу за серпень 2009р. (строк сплати 30.09.09р.) (із визначенням штрафної санкції 10%, що склало 1321,85грн.) – п/д від 12.10.09р. у сумі 4220,20грн., від 20.10.09р. у сумі 5936,10грн., від 21.10.09р. у сумі 3062,20грн. Таким чином на погашення податкового боргу за серпень 2009 року відповідачем зараховано платежів на суму 13218,50грн. Сума податкового боргу позивача за серпень 2009р. складала 17300,40грн.(45250,4грн. (сума самостійно визначеного податкового зобов’язання) – 27950,00грн. (сума ринкового збору, самостійно погашена позивачем із зазначенням призначення платежу «ринковий збір за серпень 2009р»). За таких обставин, відповідачем правомірно нараховані позивачу штрафні санкції за несвоєчасно сплачені узгоджені податкові зобов’язання з ринкового збору за серпень 2009р. у сумі  1321,85грн. (13218,50грн х 10%);  

- на погашення податкового боргу за вересень 2009р. (строк сплати 30.10.09р.) (із визначенням штрафної санкції 10%, що складає 218,06грн.) – платіжне доручення від 20.11.09р. у сумі 2180,60грн.; (із визначенням штрафної санкції 20%, що складає 355,84грн.) – платіжне доручення від 21.12.09р. у сумі 1779,20грн. Таким чином на погашення податкового боргу за вересень 2009року відповідачем зараховано платежів на суму 3959,80грн. Сума податкового боргу за вересень 2009р. складала 29099,04грн. (38625,04грн. (сума самостійно визначених податкових зобов’язань з ринкового збору за вересень 2009р.) – 9526,00грн.(сума  ринкового збору за вересень 2009р., самостійно погашена позивачем платіжними дорученням із призначення платежу «за вересень 2009р.»). За таких обставин, відповідач правомірно визначив позивачу штрафні санкції за несвоєчасно сплаченим узгодженим податковим зобов’язанням з ринкового збору за вересень 2009р. у сумі  218,06грн. (2180,60грн х 10%) та 355,84грн. (1779,20грн. х 20%);

 - на погашення податкового боргу за листопад 2009р. (строк сплати 30.12.09р.)  (із визначенням штрафної санкції 20%, що складає 4326,49грн.) – платіжні доручення від 11.03.10р. у сумі 5521,18грн., від 12.03.10р. у сумі 3936,46грн., від 15.03.10р. у сумі 3592,70грн., від 16.03.10р. у сумі 3724,63грн., від 17.03.10р. у сумі 2886,72грн., від 18.03.10р. у сумі 1970,78грн.  Таким чином на погашення податкового боргу за листопад 2009року відповідачем зараховано платежів на суму 21632,47грн. Однак сума податкового боргу за листопад  2009р. складала 1282,00грн.(36682грн. (сума  самостійно визначених податкових зобов’язань з ринкового збору за листопад 2009р.) – 35400грн.(сума ринкового збору за листопад 2009р., самостійно погашена позивачем платіжними дорученням із призначення платежу «за листопад 2009р.»). Таким чином відповідач неправомірно зарахував платежі на суму 20350,47грн. (21632,47грн. – 1282,00грн.) на погашення боргу з ринкового збору за листопад 2009р. (по строку оплати 30.12.09р.) так як такого боргу не існувало у зв’язку із самостійним погашенням позивачем узгодженого податкового зобов’язання. За таких обставин, відповідач правомірно визначив позивачу штрафні санкції за несвоєчасно сплаченим узгодженим податковим зобов’язанням з ринкового збору за листопад 2009р. у сумі  256,40грн. (1282,00грн х 20%);  

- на погашення податкового боргу за грудень 2009р. (строк сплати 01.02.10р.)  (із визначенням штрафної санкції 20%, що склало 153,08грн.) – платіжне доручення від 18.03.10р.у сумі 765,43грн. Крім того, платежі здійснені самостійно позивачем із зазначенням платежу за грудень 2009р. та з пропущенням граничного строку сплати узгоджених податкових зобов’язань від 31 до 90 календарних днів, а саме п/д від 19.03.10р. у сумі 2586,49грн., від 22.03.10р.у сумі 3900,98грн., від 23.03.10р. у сумі 2045,13грн., від 23.03.10р. у сумі 3007,86грн., від 24.03.10р. у сумі 1846,59грн. були зараховані відповідачем за грудень 2009р. з нарахуванням штрафних санкцій у розмірі 20%. Таким чином на погашення податкового боргу за грудень 2009року відповідачем зараховано платежів на суму 14152,48грн., в тому числі 765,43грн. перерахованих позивачем без зазначення платежу та 13387,05грн. із зазначенням призначення платежу, але з пропущенням граничного строку сплати узгодженого податкового зобов’язання з 31 до 90 календарних днів.  Сума податкового боргу позивача за грудень  2009р. складала 23290,80грн. (33030,80грн. (сума самостійно визначених податкових зобов’язань з ринкового збору за грудень 2009р.) – 9740грн.(сума ринкового збору за грудень 2009р., самостійно погашена позивачем платіжними дорученням із призначення платежу «за грудень  2009р.» без пропущення граничного строку сплати, або з пропущенням граничного строку сплати до 30 календарних днів, але зарахованих відповідачем на інші податкові періоди).

За таких обставин, відповідач правомірно визначив позивачу штрафні санкції за несвоєчасно сплаченим узгодженим податковим зобов’язанням з ринкового збору за грудень 2009р. у сумі  2830,50грн. (14152,48грн х 20%);

За наявності податкового боргу у позивача відповідач мав право та можливість на підставі п. 10 ст. 10 Закону України від 04.12.1990 року №509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні» звернутися до суду з позовом про стягнення даного боргу.

Суд зазначає, що відповідно до ст. 71 КАС України обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на суб’єкта владних повноважень, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Правомірність застосування штрафної санкції доведено податковим органом за податковим повідомленням рішенням від 19.08.2010р. №0031901503/0 (10% від суми погашеного податкового боргу) у розмірі - 2348,90грн. (808,99грн.+1321,85грн.+218,06грн.) та за податковим повідомленням рішенням від 19.08.2010р. №0031911503/0 (20% від суми погашеного податкового боргу) у розмірі – 3442,74грн.(355,84грн.+ 256,40грн.+153,09грн.+2677,41грн.).

Таким чином, суд дійшов висновку що податкове повідомлення-рішення №0031901503/0 від 19.08.2010р. підлягає визнанню протиправним та скасуванню частково у сумі 15778,77грн. (18127,67грн. – 2348,90грн.), податкове повідомлення-рішення №0031911503/0 від 19.08.2010р. підлягає визнанню протиправним та  скасуванню частково у сумі 35392,34 (38835,08грн.- 3442,74грн.)

В судовому засіданні 14.04.2011р. оголошена вступна та резолютивна частина постанови, відповідно до ч. 3 ст. 160 КАС України постанову складено у повному обсязі 19.04.2011р.

Керуючись статтями  94, 122, 158-163, 167 КАС України, суд, -

 

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Джанкойської об’єднаної державної податкової інспекції в Автономній Республіці Крим щодо зміни призначень платежів з ринкового збору за період з 16.09.2009р. по 07.07.2010р.

Зобов’язати Джанкойську об’єднану державну податкову інспекцію в АР Крим здійснити перерозподіл платежів в особовому рахунку Підприємства «Бюро дорожного нагляду» з оплати ринкового збору відповідно до їх призначень за період з 16.09.2009р. по 07.07.2010р.

Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Джанкойської об’єднаної державної податкової інспекції в АР Крим №0031901503/0 від 19.08.2010р. в частині визначення Підприємству «Бюро дорожного нагляду»  (ідентифікаційний код 24877593) суми податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями з ринкового збору у сумі 15778,77грн.

Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Джанкойської об’єднаної державної податкової інспекції в АР Крим №0031911503/0 від 19.08.2010 року в частині визначення Підприємству «Бюро дорожного нагляду»  (ідентифікаційний код 24877593) суми податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями з ринкового збору у сумі 35392,34грн.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Підприємства «Бюро дорожного нагляду»  3,40 грн. судових витрат.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

 

Суддя                                                                          Москаленко С.А.

           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення14.04.2011
Оприлюднено21.06.2011
Номер документу16273633
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11041/10/11/0170

Ухвала від 02.01.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 14.01.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 14.11.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Ухвала від 14.11.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Постанова від 14.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні