ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГО СПОДАРСЬКИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"02" червня 2011 р. Справа № 6/146-10-4770
Одеський апеляційний гос подарський суд у складі коле гії суддів:
головуючого судді: Т.А Вел ичко,
суддів: Л.І. Бойко, О.Л. Вороню ка (згідно розпорядження гол ови суду № 327 від 11.05.2011 р.);
при секретарі: Павлюк О. М.
за участю представників ст орін:
від позивача - Корнілов О.О.;
від відповідачів - Чокля О.І., Степанов К.С.;
від 3-їх осіб - не з' явилися;
розглянувши апеляційні скарги Відділу державної виконавчої служби Ренійсько го районного управління юсти ції Одеської області та ОСО БА_4
на рішення господарськ ого суду Одеської області ві д 28.03.2011 р., яке підписано 31.03.2011 р.
по справі № 6/146-10-4770
за позовом Закритого ак ціонерного товариства "Аква"
до відповідачів:
- Приватного підприємств а "Спеціалізоване підприємст во "Юстиція" в особі Одеської ф ілії;
- Відділу державної виконав чої служби Ренійського район ного управління юстиції Одес ької області
за участю третіх осіб без с амостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачі в:
- ОСОБА_5;
- ОСОБА_4
про визнання недійсним и торгів, визнання недійсним и протоколів прилюдних торгі в
ВСТАНОВИВ:
ЗАТ "Аква" звернул ося до господарського суду О деської області з позовними вимогами і уточненнями до ни х до ПП "Спеціалізоване підпр иємство "Юстиція" в особі Одес ької філії, ВДВС Ренійського РУЮ Одеської області про виз нання недійсними прилюдних т оргів з реалізації арештован ого майна, належного ЗАТ "Аква ", визнання недійсними проток олів прилюдних торгів.
Позовні вимоги обґру нтовані посиланням на поруше ння вимог чинного законодавс тва при організації та прове денні прилюдних торгів.
Ухвалою господарсько го суду до участі в справі в як ості третіх осіб, які не заявл яють самостійних вимог на пр едмет спору, на стороні відпо відачів залучено представни ків торгів - ОСОБА_5 та ОС ОБА_4.
Рішенням господарськ ого суду Одеської області ві д 28.03.2011 р. позовні вимоги задово лено.
Визнано недійсними п рилюдні торги, які відбулися 24.11.2010 р. з реалізації ПП "Спеціал ізоване підприємство "Юстиці я" в особі Одеської філії ПП "С пеціалізоване підприємство "Юстиція" арештованого майна , належного ЗАТ "Аква", а саме: тр актора МТЗ-80, 1985 р.; трактора МТЗ- 80, 1992 р.; екскаватору ЕО - 2621 на базі трактору Т-16МГ, 1991 р.; 1987 р.; трактор ного причепу ПСЕФ-12,5, 1988 р.; гусен ичного бульдозеру Т-170 (МК-21), 1990 р. ; екскаватору драглайн ЕО-5111Б, 1 988 р.; екскаватору драглайн ЕО-51 11Б, 1986 р.; гусеничного бульдозер у Т-170, 1991 р.
Визнано недійсними п ротоколи про проведення прил юдних торгів (акціонеру) № 10/271/10/ А-З від 24.11.2010 р., № 10/271/10/А-7 від 24.11.2010 р., № 10/271/10/А-2 від 24.11.2010 р., № 10/271/10/А-5 від 24.11.2010 р ., № 10/271/10/А-8 від 24.11.2010 р., № 10/271/10/А-9 від 24.11.201 0 р., № 10/271/10/А-10 від 24.11.2010 р., № 10/271/10/А-11 від 2 4.11.2010 р., складені Приватним підп риємством "Спеціалізоване пі дприємство Юстиція" в особі О деської філії Приватного під приємства "Спеціалізоване пі дприємство Юстиція".
Судове рішення мотив оване тим, що Приватним підпр иємством "Спеціалізоване під приємство "Юстиція" в особі Од еської філії було проведено аукціон по реалізації майна, яким відповідач не мав прав р озпорядження, оскільки, в пор ушення норм чинного законода вства (п. 3.3 Порядку реалізації арештованого майна, затверд женого наказом Мін'юсту Укра їни № 42/5 від 15.07.1999 р. із змінами) та договірних умов (Генеральни й договір № 1 від 15.01.2010 р., договір № 10/271/10/А від 30.08.2010 р. про надання по слуг по організації і провед енню аукціону з реалізації а рештованого майна) не одержу вав його для реалізації у вст ановленому порядку. Відповід ачу навіть не було відомо про дійсне місцезнаходження рух омого арештованого майна ЗАТ "Аква", яке реалізовувалось на аукціоні.
Недотримання норм чи нного законодавства при пров еденні прилюдних торгів факт ично призвело до незаконного відчуження майна ЗАТ "Аква".
В апеляційній скарзі , не погоджуючись з висновкам и суду, ВДВС Ренійського РУЮ О деської області просить скас увати рішення господарськог о суду і прийняти нове рішенн я, яким у задоволенні позову З АТ "АКВА" відмовити в повному о бсязі.
Доводи скаржника ґру нтуються на такому:
- позивачем не обґрунтовано та не наведено, а судом першої інстанції не встановлено по рушення яких саме прав та охо ронюваних законом інтересів було допущено проведеним ау кціоном, не доведено зв' язо к порушень з правами ЗАТ "Аква ";
- Законом України "Про викон авче провадження", нормами По рядку реалізації арештовано го майна не передбачено обов ' язкової передачі арештова ного майна організатору аукц іону, а суд не навів правового обґрунтування, що таке поруш ення має наслідком визнання недійсними прилюдних торгів та скасування його результа тів, не зазначив, якими нормам и законодавства це передбаче но;
- судом першої інстанції не наведено правового обґрунту вання висновку щодо незаконн ого відчуження майна боржник а, а звернення стягнення на ар ештоване майно ЗАТ "Аква" не мо же розцінюватися та визнават ись незаконним відчуженням;
- непередача арештованого м айна органом ДВС спеціалізов аній торгівельний організац ії, відсутність акту прийому - передачі не призвели до не законного відчуження майна З АТ "Аква" та не є підставою для визнання прилюдних торгів н едійсними, не тягне за собою с касування його результатів і не пов' язано з порушенням п рав позивача.
Гр. ОСОБА_4 також зв ернувся з апеляційною скарго ю, просить рішення господарс ького суду від 28.03.2011 р. скасуват и, в задоволенні позовних вим ог відмовити.
Доводи даної скарги ґ рунтуються на тому:
- при ухваленні судового ріш ення не було враховано того, щ о в позовній заяві не наведен о, в чому полягають порушення інтересів позивача, та необх ідність їх захисту, яким чино м та які права або охоронюван і законом інтереси порушені відповідачами;
- оскарженим рішенням поруш ені права скаржника, оскільк и суд, визнаючи прилюдні торг и недійсними, не вирішив пита ння про повернення майна, гро шових коштів, сплачених за пр идбане майно і за участь в при людних торгах;
- судом незаконно закрито пр овадження у справі відносно ВДВС Ренійського РУЮ Одесько ї області з огляду на те, що ре алізація арештованого майна здійснюється в порядку вико навчого провадження.
Колегія суддів, перев іривши наявні матеріали спра ви (фактичні обставини справ и) на предмет правильності їх юридичної оцінки господарсь ким судом та заслухавши пояс нення сторін, дійшла висновк у, що апеляційні скарги задов оленню не підлягають, виходя чи з такого.
Як встановлено госпо дарським судом, ВДВС Ренійсь кого РУЮ Одеської області пр и виконанні виконавчих листі в, виданих Ренійським районн им судом Одеської області пр о стягнення з ЗАТ "Аква" на кор исть фізичних осіб 600000 грн., бу ло накладено арешт на рухоме майно, належне на праві власн ості ЗАТ "АКВА", а саме:
- Трактор МТЗ-80, 1985 р.; Трактор МТ З-80, 1992 р.; Трактор Т-16МГ, 1991 р.; Тракто рний причеп ПСЕФ-12,5, 1988 р.; Гусени чний бульдозер Т-170 (МК-21), 1990 р.; Екс каватор драглайн ЕО-5111Б, 1988 р.; Ек скаватор драглайн ЕО-5111Б, 1986 р.; Г усеничний бульдозер Т-170, 1991 р.
02.10.2009 р. державним викон авцем відділу ДВС винесено п останову про арешт майна бор жника та оголошення заборони на його відчуження.
06.10.2009 р. державним викон авцем відділу ДВС описано та арештовану с/г техніку боржн ика, про що складено Акт опису і арешту серії АА № 643062 від 06.10.2009 р . (м. Рені, "ділянка Картальсько го товарно-рибного господарс тва"). Описане майно прийняв на відповідальне зберігання ме ханік ЗАТ "Аква" - Хіора Ф. В.
08.10.2009 р. державним викон авцем відділу ДВС винесена п останова про призначення екс перта для визначення вартост і арештованого рухомого майн а, копія якої направлена до ек спертної установи "Експерт ц ентр Авант" на виконання.
21.07.2010 р. експертом ПП "Екс перт центр Авант" надано до ві дділу ДВС незалежний висново к про оцінку вартості арешто ваної с/г техніки.
30.08.2010р. між Відділом ДВС Ренійського РУЮ Одеської об ласті та Приватним підприємс твом "Спеціалізоване підприє мство "Юстиція" було укладено договір № 10/271/10/А про надання по слуг по організації і провед енню аукціону з реалізації а рештованого рухомого майна.
24.11.2010 р. відбувся аукціо н з реалізації арештованого рухомого майна, про що були ск ладені відповідні протоколи та 2 акти про проведення прилю дних торгів від 24.11.2010 р.
ЗАТ "Аква" вважає, що вн аслідок проведення вказаног о аукціону були порушені йог о права та законні інтереси, щ о державним виконавцем відді лу ДВС допущено порушення ді ючого законодавства.
Господарський суд пр иймаючи рішення про задоволе ння позовних вимог, погодивш ись з доводами позивача, посл ався на таке:
- договір № 10/271/10/А про надання п ослуг по організації і прове денню аукціону з реалізації арештованого рухомого майна від 30.08.2010 р. між Відділом ДВС Рен ійського РУЮ Одеської област і та Приватним підприємством "Спеціалізоване підприємств о "Юстиція" було укладено на ви конання Генерального догово ру № 1 від 15.01.2010 р. між Мін'юстом Ук раїни та ПП "Спеціалізоване п ідприємство "Юстиція", п. 8.2 яког о встановлено, що при передан ні майна за договором про реа лізацію арештованого майна о рганом ДВС та Організацією (П П СП "Юстиція") складається Акт приймання-передавання, який є невід' ємною частиною цьо го договору. Пунктом 1.2. догово ру № 10/271/10/А, укладеного між відп овідачами, передбачено, що Ві дділ передає Спеціалізовані й організації рухоме майно, а рештоване державним виконав цем;
- відповідно до п. 3.3. Порядку р еалізації арештованого майн а, затвердженого Наказом Мін істерства юстиції України № 42/5 від 15.07.1999 р. (із змінами), прийма ння аукціонного майна здійсн юється матеріально відповід альною особою організатора а укціону відповідно до Акта п ередачі арештованого майна т а інших необхідних документі в, що містять інформацію про а укціонне майно;
- згідно Акту опису й арешту майна від 06.10.2009 р. майно ЗАТ "Аква " знаходилось за адресою: м. Ре ні, ділянка Картальське това рно-рибне господарства на ві дповідальне зберігання меха ніку ЗАТ "АКВА" Хиорі Фомі Ві кторовичу, відповідач стве рджує, що арештована техніка , знаходилась в розпорядженн і ЗАТ "Аква" за адресою АДРЕС А_1, що підтверджується Акто м державного виконавця від 16.0 7.2010 р., тоді як в договорі № 10/271/10/А м ісцезнаходженням майна знач иться АДРЕСА_2;
- Приватним підприємством "С пеціалізоване підприємство "Юстиція" в особі Одеської філ ії, було проведено аукціон по реалізації майна, яким остан нє не мало права розпоряджат ися, оскільки, в порушення нор м чинного законодавства та д оговірних умов, не одержувал о його для реалізації у встан овленому порядку;
- Приватному підприємству "С пеціалізоване підприємство "Юстиція" навіть не було відом о про дійсне місцезнаходженн я рухомого арештованого майн а ЗАТ "Аква", яке реалізовувало ся на аукціоні;
- недотримання норм чинного законодавства при проведенн і прилюдних торгів фактично призвело до незаконного відч уження майна ЗАТ "Аква".
З обґрунтованістю ви сновків суду погодитися можн а.
Відповідно до п. 1.2 Поря дку реалізації арештованого майна в редакції наказу № 42/5 ві д 15.07.1999 р., реалізація арештован ого майна здійснюється держа вним виконавцем шляхом прода жу на аукціоні.
Спеціалізована орган ізація проводить аукціон за заявкою державного виконавц я, у якій зазначається початк ова ціна майна, що виставляєт ься на аукціон.
До заявки додаються:
1) копія виконавчого докумен та, а в разі наявності зведено го виконавчого провадження т акож довідка державного вико навця щодо загальної кількос ті виконавчих документів та суми, що підлягає стягненню з а ними;
2) копія акта опису й арешту м айна;
3) копії документів, що харак теризують майно, та копії пра вовстановлюючих документів , що підтверджують право влас ності або право користування майном;
4) документ, що підтверджує в артість майна (експертний ви сновок, акт оцінки майна).
П. 3.2 вказаного Порядку передбачено, що організатор аукціону повинен мати власн е або орендоване приміщення з відповідними умовами для з берігання, передпродажної пі дготовки і демонстрації майн а, яке відповідає торговельн о-технологічним, санітарно-г ігієнічним і протипожежним н ормам, а також приміщення для проведення аукціону.
П. 3.3 цього Порядку визн ачає, що приймання аукціонно го майна здійснюється матері ально-відповідальною особою організатора аукціону відпо відно до акта передачі арешт ованого майна та інших необх ідних документів, що містять інформацію про аукціонне ма йно.
На майно, що прийняте д ля продажу, уповноважені осо би організатора складають ін формаційні картки на кожний лот із зазначенням стартової ціни.
Організатор аукціону не пізніше ніж за 15 днів до дня проведення аукціону розміщу є в порядку, визначеному Поло женням про Єдиний державний реєстр виконавчих проваджен ь, затвердженим наказом Міні стерства юстиції України від 20.05.2003 р. № 43/5, зареєстрованим у Мін 'юсті 21.05.2003 р. за № 388/7709 (зі змінами), н а відповідному веб-сайті інф ормацію про майно, що реалізу ється. Оголошення про провед ення аукціону має бути розмі щене не пізніше семи днів з мо менту укладення договору про реалізацію майна, а у випадку проведення повторного аукці ону - не пізніше семи днів з мо менту складання акта переоці нки майна.
П. 3.6 Порядку визначено зміст інформаційного повідо млення, під п. "б" якого вказано - місцезнаходження майна.
А п. 3.7 Порядку передбач ено, що аукціонне майно з інфо рмаційними картками виставл яється у спеціально відведен ому для цього приміщенні для демонстрації покупцям.
Як свідчать матеріал и справи, в Акті опису і арешту майна від 08.10.1999 р. ( з додатком) мі сцезнаходженням арештовано го майна вказано: м. Рені, діля нка Картальське товарно-рибн е господарства.
Актами державного ви конавця від 11.03.2010 р.; 12.03.2010 р.; 18.03.2010 р. пі дтверджено відмову ЗАТ "Аква " у наданні технічної докумен тації на арештовану с/г техні ку.
Незалежним висновком про оцінку вартості майна ві д 30.06.2010 р. № 15/10; 18/10; 20/10; 26/10;27/10; 28/10; 23/10; 24/10; 25/1 0; 22/10; 19/10; 16/10; 17/10; 21/10 підтверджено, що а рештоване майно розмішене на території госпдвору Карталь ської ділянці ЗАТ "АКВА" (за Ор ловським шлюзом). Ринкова вар тість с/г техніки розрахован а без наявності технічної до кументації на неї, камеральн о.
Відповідно до Акта де ржавного виконавця від 16.07.2010 р. головний бухгалтер ЗАТ "Аква " передав копії технічних пас портів на арештовану техніку (14 одиниць) для проведення екс пертизи.
В заяві на реалізацію арештованого майна (без дати та номера) вказано, що арештов ане майно знаходиться на збе ріганні у ЗАТ "Аква" (м. Рені, "ді лянка Картальське товарно-ри бне господарство").
Висновок на пакет док ументів щодо реалізації ареш тованого майна від 11.08.2010 р. міст ить дані про знаходження цьо го майна на зберігання в м. Рені, ділянка ЗАТ "АКВА" (Кар тальське товарно-рибне госпо дарство).
В повідомленні про пр оведення аукціону, розміщено му на сайті ДП "Інформаційний центр" Мін'юсту України, місце знаходження майна не вказано .
В Актах про проведенн я прилюдних торгів від 24.11.2010 р. в казано, що арештоване майно - 14 найменувань автотранспорт них засобів знаходяться в А ДРЕСА_1.
В Акті № 10/27/10/А про викон ання робіт від 26.11.2010 р. вказано, щ о продане майно ЗАТ "Аква" знах одиться в АДРЕСА_2.
В Актах державного ви конання від 29.11.2010 р., 03.12.2010 р. вказан о, що проведено вилучення про даного на прилюдних торгах м айна, яке знаходиться у ЗАТ "Ак ва" - Картальське товарно-рибн е господарство.
Із викладеного вбача ється, що відповідачами в пор ушення вимог Порядку реаліза ції арештованого майна не бу ла здійснена передача арешто ваного майна організатору ау кціону, Акт - передачі арешт ованого майна та інших необх ідних документів, що містять інформацію про нього не скла дався, інформаційні картки н а кожний лот із зазначенням с тартової ціни не складався.
За таких обставин, вис новок суду першої інстанції про те, що при проведенні прил юдних торгів були допущені п орушення підготовки до прове дення аукціону є правильним, таким, що ґрунтується на норм ах чинного законодавства і п ідтверджуються матеріалами справи.
Визнання недійсним п рилюдних торгів тягне за соб ою визнання недійсними прото колів про проведення прилюдн их торгів (аукціону), якими заф іксовано результати цих торг ів.
Твердження скаржникі в про те, що передача арештова ного майна органом ДВС спеці алізованій торгівельній орг анізації, відсутність акту п рийому - передачі майна ЗАТ "Ак ва" не є підставою для визнанн я прилюдних торгів недійсним и, не тягне за собою скасуванн я його результатів, і не пов' язано з порушенням прав пози вача, не приймається до уваги в зв' язку з вищевикладеним .
За своєю правовою при родою придбання майна з прил юдних торгів належить до уго д купівлі - продажу, які можн а вважати недійсними на підс таві норм цивільного законод авства про недійсність угод. Тобто, підставою визнання то ргів недійсними може бути по рушенням вимог ч. 1 ст. 203 ЦК Укра їни, зокрема, суперечність зм істу правочину ЦК та іншим ак там цивільного законодавств а вимогам закону.
До таких підстав відн осяться порушення проведенн я прилюдних торгів, порушенн я вимог з організації, безпос ереднього проведення та офор млення результатів прилюдни х торгів, які є суттєвими і впл инули на формування результа тів торгів, а також продаж май на боржника.
Тобто, підставами виз нання прилюдних торгів недій сними є, як правило, порушення приписів нормативно - право вих актів, якими встановлюєт ься порядок реалізації арешт ованого майна.
Аналіз положень Зако ну України "Про виконавче про вадження" та Інструкції про п роведення виконавчих дій сві дчить, що вони не містять прав ил проведення прилюдних торг ів, оскільки, по суті, відсилаю ть до нормативно - правових актів Кабінету Міністрів Укр аїни та Мін'юсту України, яким має визначатися порядок реа лізації арештованого майна.
Водночас, правила про ведення прилюдних торгів виз начені Порядком реалізації а рештованого майна, затвердже ного наказом Мін'юсту Україн и від 15.07.1999 р., а тому порушення їх норм має розцінюватися як пі дстави для визнання прилюдни х торгів недійсними.
Викладене спростовує твердження скаржника - ВДВС Р енійського РУЮ Одеської обла сті, що вказаний Порядок є під законним нормативно - право вим актом і не має обов' язко вої юридичної сили, а державн і виконавці керуються лише в имогами Закону України "Про в иконавче провадження".
Порядок реалізації а рештованого майна передбаче но Законом України "Про викон авче провадження", Інструкці єю про проведення виконавчих дій, затвердженої наказом Мі ністерства юстиції від 21.04.2005 р. та Порядком реалізації арешт ованого майна, затвердженого наказом Міністерства Україн и 15.07.1999 р. № 42/5.
Відповідно до ч. 4 ст. 57 З акону України "Про виконавче провадження" державний вико навець про оцінку арештовано го майна повідомляє сторонам , які мають право оскаржити оц інку майна до суду в 10 денний с трок з дня отримання повідом лення.
Абз. 5 п. 5.12.5 Інструкції п ро проведення виконавчих дій передбачено, що державний ви конавець протягом трьох робо чих днів з моменту отримання звіту про оцінку майна довод ить її до відома сторін викон авчого провадження. Боржник вважається таким, що ознайом лений з результатами проведе ної оцінки арештованого майн а, якщо йому надіслано повідо млення про таку оцінку реком ендованою кореспонденцією з а адресою, зазначеною у викон авчому документі, або іншим ф актичним місцем проживання ч и перебування боржника, вста новленим державним виконавц ем, або письмовою заявою стор ін виконавчого провадження, або шляхом надання йому копі ї звіту про оцінку майна під р озпис. У разі відмови боржник а від прийняття копії звіту п ро оцінку майна державний ви конавець складає про це акт у присутності понятих, після ч ого боржник вважається таким , що ознайомлений з оцінкою ма йна.
Реалізація арештован ого майна, за винятком майна, в илученого за законом з обігу та зазначеного в пункті 5.1.2 ціє ї Інструкції, здійснюється с пеціалізованими організаці ями, які залучаються на тенде рній (конкурсній) основі, на пі дставі договорів між Державн ою виконавчою службою та спе ціалізованими організаціям и шляхом його продажу на прил юдних торгах, аукціонах (5.12.1).
Абз. 3 п. 5.12.2 Інструкції в становлено, якщо передане то рговельним організаціям май но не буде продане протягом д вох місяців, то воно підлягає переоцінці у термін не більш е 10 днів. Державний виконавець переоцінює майно за участю п редставника торговельної ор ганізації у присутності стяг увача і боржника чи їх предст авників та в строк не більше 5 днів передає акт переоцінки майна торговельній організа ції. Неявка стягувача або бор жника не є підставою для прип инення дії державного викона вця з переоцінки майна. Якщо в місячний строк після переоц інки майно не буде продано то рговельною організацією, то державний виконавець повідо мляє про це стягувача і пропо нує йому визначитися щодо за лишення за собою непроданого майна.
Спеціалізована орган ізація проводить аукціон за заявкою державного виконавц я, у якій зазначається початк ова ціна майна, що виставляєт ься на аукціоні і додаються д окументи, означені в п. 3.1 Поряд ку № 42/5.
Відповідно до п. 3.2 цьог о Порядку, організатор аукці ону повинен мати власне або о рендоване приміщення з відпо відними умовами для зберіган ня, передпродажної підготовк и і демонстрації майна, яке ві дповідає торговельно-технол огічним, санітарно-гігієнічн им і протипожежним нормам, а т акож приміщення для проведен ня аукціону.
Відповідно до п. 3.3 Поря дку № 42/5, приймання аукціонног о майна здійснюється матеріа льно відповідальною особою о рганізатора аукціону відпов ідно до акта передачі арешто ваного майна та інших необхі дних документів, що містять і нформацію про аукціонне майн о.
З моменту інформацій ного повідомлення про провед ення аукціону організатор ау кціону дає змогу попередньо ознайомитися з аукціонним ма йном усім фізичним і юридичн им особам, які бажають брати у часть в аукціоні.
Аукціонне майно з інф ормаційними картками вистав ляється у спеціально відведе ному для цього приміщенні дл я демонстрації покупцям.
Господарським судом на підставі наявних матеріал ів справи зроблено правильни й висновок, з яким погоджуєть ся апеляційна інстанція, що а укціон було проведено з пору шеннями процедури його прове дення, визначеними чинним за конодавством.
Докази того, що боржни к брав участь в оцінці арешто ваного майна, або що йому Акт о цінки передано (надіслано) у в изначеному Інструкцією про п роведення виконавчих дій пор ядку (п. 5.12.5) - відсутні.
Акт уцінки арештован ого майна складено комісією у складі: директора Одеської філії ПП "Спеціалізоване під приємство "Юстиція", заступни ком начальника ВДВС Ренійськ ого РУЮ Одеської області. Дан і про те, що боржника запрошув али до участі в уцінці або ж на діслали в установленому поря дку Акт уцінки до відома - ві дсутні.
Акт передачі арештов аного майна від державного в иконавця - спеціалізованій організації (організатору а укціону) - відсутній. Оскіль ки і не складався, і це відпові дачами не заперечується.
Таким чином, ПП "Спеціа лізоване підприємство "Юстиц ія" в особі Одеської філії бул о проведено аукціон з реаліз ації нерухомого майна - сіль ськогосподарської техніки - яке йому на реалізацію не пер едавалося, процедура ознайом лення з яким потенційними по купцями не дотримана, і факти чне місцезнаходження арешто ваного майна не відповідає а дресі, вказаній в аукціонних документах.
Апеляційною інстанці єю не приймаються до уваги по силання відповідачів про те, що аукціон було проведено з д отриманням вимог чинного зак онодавства, а Порядок реаліз ації арештованого майна № 42/5 н осить тільки рекомендаційни й характер і дотримуватися й ого умов не обов' язково.
Господарський суд, на лежним чином дослідивши мате ріали справи, дійшов правиль ного висновку про доведеніст ь позивачем обставин, на які в ін посилається і підставно з адовольнив позовні вимоги, к еруючись чинним законодавст вом.
Твердження скаржникі в про порушення і неправильн е застосування судом норм ма теріального і процесуальног о права не знайшли свого підт вердження та суперечать мате ріалам справи, в зв' язку з чи м підстав для зміни чи скасув ання рішення господарського суду не вбачається.
Керуючись ст. ст. 99, 101, 103-105 ГП К України,
колегія суддів постанови ла:
Рішення господа рського суду Одеської област і від 28.03.2011 р. у справі № 6/146-10-4770 - за лишити без змін, апеляційні с карги без задоволення.
Постанова в порядку с т. 105 ГПК України набирає закон ної сили з дня її прийняття.
Постанова апеляційно ї інстанції може бути оскарж ена у касаційному порядку.
Головуючий судд я Т.А. Величко
судді: Л.І. Бойко
О .Л. Воронюк
Повний текст постан ови підписано 07.06.2011 р.
Суд | Одеський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 02.06.2011 |
Оприлюднено | 01.07.2011 |
Номер документу | 16472184 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Одеський апеляційний господарський суд
Величко Т.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні