Постанова
від 24.05.2011 по справі 2а-1530/11/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Рес публіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

24 травня 2011 р. 14:45 Справа №2а-1530/11/0170

Окружний адміністрат ивний суд Автономної Респу бліки Крим у складі колегії суддів: головуючого судді Єв докімової О.О., суддів Алексєє вої Т.В., Тоскіної Г.Л., при секре тарі судового засідання Кузь міній Ю.В., розглянувши за учас тю представника позивача О СОБА_2 - дов. № 29 від 10.03.2011р., пред ставника відповідача ОСОБ А_3 - дов. № 100/3571 від 02.03.2011р., посві дчення № 0062 від 07.10.2008р., прокурату ра Мінкіної М.М. - посвід чення НОМЕР_1, у відкритом у судовому засіданні адмініс тративну справу

за адміністративним позов ом Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Сивашський хімічний завод»

до Державної комісії з цінн их паперів та фондового ринк у України

за участю Прокуратури АР Кр им

про скасування п. 1 та п. 2 ріше ння щодо усунення порушень з аконодавства про цінні папер и № 1887 від 07.12.2010р.,

Обставини справи: Товарист во з обмеженою відповідальні стю «Сивашський хімічний зав од» (далі позивач) звернулось до Окружного адміністратив ного суду АР Крим із адмініст ративним позовом до Державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку України (дал і відповідач) про скасування п. 1 та п. 2 рішення щодо усуненн я порушень законодавства про цінні папери № 1887 від 07.12.2010р.

Позовні вимоги ґрунтуютьс я на положеннях Законів Укра їни «Про цінні папери та фонд овий ринок», «Про державне ре гулювання ринку цінних папер ів в Україні» та мотивовані т им, що відповідно до приписів норм зазначених законів пов новаження відповідача в част ині здійснення контролюючих функцій розповсюджуються ви ключно на учасників фондовог о ринку що здійснюють профес ійну діяльність на ринку цін них паперів та фондовому рин ку. Також, позивач зазначає, що на теперішній час він не має с татусу учасника фондового ри нку, і не є юридичною особою як а підконтрольна відповідачу , у зв' язку з чим відповідач н еправомочний приймати рішен ня відносно суб' єктів госпо дарювання що не відносяться до сфери його контролю.

Представник відповідача п роти задоволення адміністра тивного позову заперечував з тих підстав, що рішення щодо у сунення порушень законодавс тва про цінні папери № 1887 від 07.12 .2010р. у відповідності до Закону України «Про державне регул ювання ринку цінних паперів в Україні», у зв' язку із вияв ленням в діях Закритого акці онерного товариства «Сивашс ький хімічний завод» правона ступником якого є позивач по рушень вимог п.п. 1.1 ч. 1 п. 2 розділ у ІІІ Порядку скасування реє страції випусків акцій та ан улювання свідоцтва про реєст рацію випуску акцій, затверд женого рішенням Комісії від 30.12.1998р. № 222, та у зв' язку з виявле нням в діях позивача порушен ня вимог п.п. 3.1 частини 3 п. 2 розд ілу ІІІ Порядку, на виконання рішення Комісії від 16.03.2010р. № 328 з метою захисту інтересів дер жави та інвесторів у цінні па пери.

Листом від 16.05.2011 року Прокура тура АР Крим повідомила про в ступ у справу.

У судовому засіданні 24.05.2011р. п рокурор підтримав позицію ві дповідача та просив відмовит и у задоволенні позовних вим ог.

Вислухавши думку прокурор а, пояснення представника по зивача, представника відпові дача, дослідивши матеріали с прави та оцінивши докази по с праві в їх сукупності, суд

ВСТАНОВ ИВ:

07.12.2010р. відповідачем прийнято Рішення № 1887 «Щодо усунення по рушень законодавства про цін ні папери».

Пунктами 1 та 2 зазначеного Р ішення відповідач зобов' яз ав позивача, правонаступника Закритого акціонерного това риства «Сивашський хімічний завод» у строк до 07 лютого 2011 ро ку усунути порушення п.п. 1.1 ч. 1 п . 2, п.п. 3.1 частини 3 п. 2 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрац ії випусків акцій та анулюва ння свідоцтва про реєстрацію випуску та протягом одного р обочого дня після усунення п орушення повідомити відпові дача та додати до повідомлен ня документи, які підтверджу ють факт усунення порушення. А також, зупинити внесення зм ін до системи реєстру власни ків іменних цінних паперів З акритого акціонерного товар иства «Сивашський хімічний з авод» (код 33361254) та до системи де позитарного обліку щодо цінн их паперів, випущених Закрит им акціонерним товариством « Сивашський хімічний завод», на строк до усунення порушен ь».

Дослідивши матеріали спра ви, всебічно і повно з' ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтуються позовні в имоги та заперечення, оцінив ши належність, допустимість, достовірність кожного доказ у окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у ї х сукупності, суд дійшов висн овку, що позовні вимоги підля гають задоволенню з наступни х підстав.

Відповідно до ч. 1 статті 2 Код ексу адміністративного судо чинства України завданням ад міністративного судочинств а є захист прав, свобод та інте ресів фізичних осіб, прав та і нтересів юридичних осіб у сф ері публічно-правових віднос ин від порушень з боку органі в державної влади, органів мі сцевого самоврядування, їхні х посадових і службових осіб , інших суб'єктів при здійснен ні ними владних управлінськи х функцій на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.

Згідно з ч. 3 статті 2 КАС Укра їни у справах щодо оскарженн я рішень, дій чи бездіяльност і суб'єктів владних повноваж ень адміністративні суди пер евіряють, чи прийняті (вчинен і) вони: 1) на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; 2) з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; 3) об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно ; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед зако ном, запобігаючи несправедли вій дискримінації; 8) пропорці йно, зокрема з дотриманням не обхідного балансу між будь-я кими несприятливими наслідк ами для прав, свобод та інтере сів особи і цілями, на досягне ння яких спрямоване це рішен ня (дія); 9) з урахуванням права о соби на участь у процесі прий няття рішення; 10) своєчасно, то бто протягом розумного строк у.

Стаття 19 Конституції Україн и зобов' язує орган влади ді яти лише на підставі, в межах п овноважень та у спосіб, перед бачені Конституцією та закон ами України.

Таким чином, перевіряючи за конність та обґрунтованість дій відповідача щодо прийня ття спірного рішення, суд з' ясовує, чи використане повно важення, надане суб' єкту вл адних повноважень, з належно ю метою; обґрунтовано, тобто в чинено через вмотивовані дії ; безсторонньо, тобто без проя влення неупередженості до ос оби, стосовно якої вчиняєтьс я дія; добросовісно, тобто щир о, правдиво, чесно; розсудливо , тобто доцільно з точки зору з аконів логіки і загальноприй нятих моральних стандартів; з дотриманням принципу рівно сті перед законом, запобігаю чи несправедливій дискримін ації, тобто з рівним ставленн ям до осіб; пропорційно та аде кватно; досягнення розумного балансу між публічними інте ресами та інтересами конкрет ної особи.

Перевіряючи законність та обґрунтованість позивних ви мог, суд зазначає наступне.

Організаційно-правова дія льність Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулюється комплексо м нормативних документів, ос новним із яких є Закон Україн и «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Украї ні», який визначає правові з асади здійснення державног о регулювання ринку цінних паперів та державного кон тролю за випуском і обігом ці нних паперів та їх похідних в Україні (далі Закон).

Відповідно до ч. 2 ст. 6 зазнач еного Закону Державна комісі я з цінних паперів та фондово го ринку здійснює повноважен ня через центральний апарат і свої територіальні органи. Комісія може делегувати над ані їй повноваження централь ному апарату і територіальни м органам шляхом прийняття в ідповідного рішення, затверд женого в установленому поряд ку.

Згідно ст. 5 Закону державне регулювання ринку цінних па перів здійснює Державна комі сія з цінних паперів та фондо вого ринку. Інші державні орг ани здійснюють контроль за д іяльністю учасників ринку ці нних паперів у межах своїх по вноважень, визначених чинним законодавством.

В ст. 1 даного Закону визначе но поняття «державне регулюв ання ринку цінних паперів» - з дійснення державою комплекс них заходів щодо упорядкуван ня, контролю, нагляду за ринко м цінних паперів та їх похідн их та запобігання зловживанн ям і порушенням у цій сфері.

Статтею 2 Закону України «Пр о державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» ви значено, що державне регулюв ання ринку цінних паперів зд ійснюється з метою: реалізац ії єдиної державної політики у сфері випуску та обігу цінн их паперів та їх похідних; ств орення умов для ефективної м обілізації та розміщення уча сниками ринку цінних паперів фінансових ресурсів з ураху ванням інтересів суспільств а; одержання учасниками ринк у цінних паперів інформації про умови випуску та обігу ці нних паперів, результати фін ансово-господарської діяльн ості емітентів, обсяги і хара ктер угод з цінними паперами та іншої інформації, що вплив ає на формування цін на ринку цінних паперів; забезпеченн я рівних можливостей для дос тупу емітентів, інвесторів і посередників на ринок цінни х паперів; гарантування прав власності на цінні папери; за хисту прав учасників фондово го ринку; інтеграція в європе йський та світовий фондові р инки; дотримання учасниками ринку цінних паперів вимог а ктів законодавства; запобіга ння монополізації та створен ня умов розвитку добросовісн ої конкуренції на ринку цінн их паперів; контролю за прозо рістю та відкритістю ринку ц інних паперів.

Відповідно до ст. 7 Закону, ос новним із завданням Комісії є зокрема захист прав інвест орів шляхом застосування зах одів щодо запобігання і прип инення порушень законодавст ва на ринку цінних паперів, за стосування санкцій за поруше ння законодавства у межах св оїх повноважень.

В статті 8 вищезазначеного З акону визначені повноваженн я Комісії, а саме Державна ком ісія з цінних паперів та фонд ового ринку має право, зокрем а: - надсилати емітентам, особа м, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних п аперів, фондовим біржам та са морегулівним організаціям о бов'язкові для виконання роз порядження про усунення пору шень законодавства про цінні папери та вимагати надання н еобхідних документів відпов ідно до чинного законодавств а; - для захисту інтересів де ржави та інвесторів у цінні п апери зупиняти на підставі р ішення Комісії внесення змін до системи реєстру власникі в іменних цінних паперів або до системи депозитарного об ліку щодо цінних паперів пев ного емітента або певного вл асника на строк до усунення п орушень, що стали підставою д ля прийняття такого рішення.

Разом з тим, у ст. 2 Закону Укр аїни «Про цінні папери та фон довий ринок» визначені учасн ики фондового ринку, це еміте нти, інвестори, саморегулівн і організації та професійні учасники фондового ринку. Ем ітент - юридична особа, Ав тономна Республіка Крим аб о міські ради, а також держава в особі уповноважених нею ор ганів державної влади, яка ві д свого імені розміщує емісі йні цінні папери та бере на се бе зобов' язання щодо них пе ред їх власниками. Інвестори в цінні папери - фізичні та ю ридичні особи, резиденти і не резиденти, які набули права в ласності на цінні папери з ме тою отримання доходу від вкл адених коштів та/або набуття відповідних прав, що надають ся власнику цінних паперів в ідповідно до законодавства. Саморегулівна організація п рофесійних учасників фондов ого ринку - неприбуткове об ' єднання учасників фондово го ринку, що провадять профес ійну діяльність на фондовому ринку з торгівлі цінними пап ерами, управління активами і нституційних інвесторів, деп озитарну діяльність (діяльні сть реєстраторів та зберігач ів), утворене відповідно до кр итеріїв та вимог, установлен их Державною комісією з цінн их паперів та фондового ринк у. Професійні учасники фондо вого ринку - юридичні особи , які на підставі ліцензії, вид аної Державною комісією з ці нних паперів та фондового ри нку, провадять на фондовому р инку професійну діяльність, види якої визначені законами України.

Отже, з системного аналізу в ищевикладених норм законода вства слідує, що визначене пе вне коло юридичних осіб, діял ьність яких знаходиться у сф ері регулювання та під держа вним контролем організаційн о-правової діяльності Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Тобто, встановлювати факт п равопорушення та приймати рі шення щодо усунення порушень законодавства про цінні пап ери Комісія має право виключ но щодо правопорушень на рин ку цінних паперів та відносн о осіб, які є учасниками таког о ринку.

Крім того, зі змісту Рішення щодо усунення порушень зако нодавства про цінні папери № 1887 від 07.12.2010р. вбачається, що в оно прийнято у зв' язку із ви явленням в діях Закритого ак ціонерного товариства «Сива шський хімічний завод» право наступником якого є позивач порушень вимог п.п. 1.1 ч. 1 п. 2 розд ілу ІІІ Порядку скасування р еєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтва про реє страцію випуску акцій, затве рдженого рішенням Комісії ві д 30.12.1998р. № 222 (далі Порядок), та у зв ' язку з виявленням в діях по зивача порушення вимог п.п. 3.1 ч астини 3 п. 2 розділу ІІІ Порядк у.

Розділом ІІІ Порядку визна чене скасування реєстрації в ипусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випу ску акцій у зв'язку з припинен ням діяльності акціонерного товариства шляхом й ого реорганізації.

Пункт 2 розділу ІІІ Порядку включає в себе певну послідо вність дій щодо скасування р еєстрації випусків акцій т а анулювання свідоцтв про ре єстрацію випуску акцій у раз і, якщо жоден з правонаступни ків акціонерного товариств а, що реорганізовується, не є акціонерним товариством.

Підпунктом 3.1 п. 3 розділу ІІІ Порядку визначено порядок с касування реєстрації випуск ів акцій та анулювання свід оцтв про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з реорганізац ією акціонерного товариства .

Матеріали справи свідчать про те, що ЗАТ «Сивашський хім ічний завод» зверталось до в ідповідача із заявою про ска сування реєстрації випуску а кцій, але Розпорядженням від повідача № 308-в від 07.08.2007р. відмов лено ЗАТ «Сивашський хімічни й завод» у скасуванні реєстр ації випуску акцій та анулюв ання свідоцтва про реєстраці ю випуску акцій.

Разом з тим, Розпорядженням відповідача № 115-з від 10.08.2007р. зуп инено обіг акцій ЗАТ «Сівашс ький хімічний завод».

В подальшому Листом вих. № 5 в ід 08.04.2008р. позивач, який є правон аступником ЗАТ «Сивашський х імічний завод» звернувся до відповідача із проханням пов ернути пакет документів, яки й був поданий у липні 2007р.

Листом вих. № 11/02/8519 від 19.05.2008р. від повідач повідомив позивача п ро те, що відповідно до п. 9 розд ілу І Порядку у разі відмови у скасуванні реєстрації випус ку акцій та анулювання свідо цтва про реєстрацію випуску акцій усі подані документи з алишаються в реєструвальном у органі.

Але, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС Укр аїни обставини, що встановле ні судовим рішенням в адміні стративній, цивільній або го сподарський справі, що набра ло законної сили, не доказуют ься при розгляді інших справ , у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої вст ановлено ці обставини.

Так, суд звертає увагу на те , що Постановою Окружного адм іністративного суду АР Крим, яка набрала законної сили, ві д 16.10.2010р. у справі № 2а-7346/09/2/0170 суд зоб ов' язав Територіальне упра вління Державної комісії з ц інних паперів та фондового р инку в АР Крим в порядку, перед баченому Рішенням Державної комісії з цінних паперів та ф ондового ринку № 240 від 16.05.2005р. зд ійснити дії щодо скасування реєстрації випуску акцій ЗАТ «Сивашський хімічний завод» (код ЄДРПОУ 33361254).

В подальшому, Територіальн е управління Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку в АР Крим звернулос ь до Окружного адміністратив ного суду АР Крим із заявою пр о роз' яснення п. 2 резолютивн ої частини постанови Окружно го адміністративного суду АР Крим від 16.10.2010р. у справі № 2а-7346/09/2/01 70. Ухвалою від 13.01.2010р., яка набрал а законної сили згідно ухвал и Севастопольського апеляці йного адміністративного суд у від 05.07.2010р., суд роз' яснив пос танову.

У вищезазначених рішеннях визначено, що пунктом 1 Рішенн я Державної Комісії з цінних паперів та фондового ринку в ід 15.05.2005 р. № 240, зареєстрованого в Мінюсті України 07.09.2005 р. за №1004/11284 “Про передачу повноважень те риторіальним управлінням Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку щодо скасування реєстрації випус ків акцій акціонерних товари ств, які виключені з Єдиного д ержавного реєстру підприємс тв та організацій України (Єд иного державного реєстру юри дичних осіб та фізичних осіб -підприємців) у зв'язку з їх лі квідацією” визначено, що тер иторіальним управлінням Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку на пос тійній основі здійснювати ді ї щодо виявлення акціонерних товариств, які виключені з Єд иного державного реєстру під приємств та організацій Укра їни (Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців) у зв'язку з їх ліквідацією, але не здійс нили скасування зареєстрова них випусків акцій відповідн о до вимог Порядку скасуванн я реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про р еєстрацію випусків акцій, за твердженого рішенням Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30 груд ня 1998 року № 222, зареєстрованого в Міністерстві юстиції Укра їни 24 березня 1999 року за N 180/3473 (із з мінами та доповненнями). У раз і виявлення такого акціонерн ого товариства уповноважені й особі територіального упра вління Державної комісії з ц інних паперів та фондового р инку складати відповідний ак т, у якому зазначити найменув ання та вид акціонерного тов ариства, код за ЄДРПОУ (іденти фікаційний код юридичної осо би), місцезнаходження, розмір статутного фонду, кількість акцій за типами та категорія ми, номінальну вартість акці й, номер свідоцтва про випуск акцій, дату реєстрації випус ку акцій.

Згідно з п. 2 рішення № 240 терит оріальним управлінням Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку надані п овноваження щодо скасування реєстрації випусків акцій з азначених товариств шляхом н адання розпорядження про ска сування реєстрації випуску а кцій протягом п'яти робочих д нів від дати складання акта щ одо виявлення кожного акціон ерного товариства, яке виклю чено з Єдиного державного ре єстру підприємств та організ ацій України (Єдиного держав ного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ).

Під час розгляду справи 2а-7346 /09/2/0170 суд дійшов висновку про те , що звернення Товариства з об меженою відповідальністю “К рим-Капітал-Регістр”, в яких д оведено інформацію про лікв ідацію, зокрема Закритого ак ціонерного товариства “Сива ський хімічний завод”, є підс тавою для встановлення факт у їх припинення без дотриман ня вимог Порядку скасування реєстрації випуску акцій т а анулювання свідоцтв про ре єстрацію випуску акцій, затв ердженого Рішенням Держаної комісії з цінних паперів та ф ондового ринку №222 від 30.12.1998 р.

Таким чином, уповноважений орган мав здійснити заходи п ередбачені Рішенням № 240 щодо анулювання випуску акції ЗА Т «Сиваський хімічний завод» .

Статтею 124 Конституції Укра їни визначено, що судові ріше ння ухвалюються судами імене м України і є обов'язковими до виконання на всій території України. Разом з тим, статтею 14 КАС України закріплено, що п останови та ухвали суду в адм іністративних справах, що на брали законної сили, є обов'яз ковими до виконання на всій т ериторії України.

Більш того, ухвалою Вищого а дміністративного суду Украї ни від 12.05.2011р. касаційна скарга Територіального управління Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку в А втономній Республіці Кр им залишена без задоволення. Ухвала Окружного адміністра тивного суду Автономної Ре спубліки Крим від 13 січня 2010 р оку та ухвала Севастопольськ ого апеляційного адміністра тивного суду від 5 липня 2010 року - залишені без змін.

Але, не дивлячись на це, 07.12.2010р. Державна комісія з цінних па перів та фондового ринку Укр аїни приймає рішення № 1887 «Щод о усунення порушень законода вства про цінні папери», відп овідно до п. 1 та 2 якого зобов' язує позивача, правонаступни ка Закритого акціонерного то вариства «Сивашський хімічн ий завод», у строк до 07 лютого 20 11 року усунути порушення п.п. 1.1 ч. 1 п. 2, п.п. 3.1 частини 3 п. 2 розділу ІІІ Порядку скасування реєс трації випусків акцій та ану лювання свідоцтва про реєстр ацію випуску та протягом одн ого робочого дня після усуне ння порушення повідомити від повідача та додати до повідо млення документи, які підтве рджують факт усунення поруше ння. А також, зупинити внесенн я змін до системи реєстру вла сників іменних цінних папері в Закритого акціонерного тов ариства «Сивашський хімічни й завод» (код 33361254) та до системи депозитарного обліку щодо ц інних паперів, випущених Зак ритим акціонерним товариств ом «Сивашський хімічний заво д», на строк до усунення поруш ень» .

Отже, пункти 1 та 2 рішення від 07.12.2010р. № 1887 «Щодо усунення поруш ень законодавства про цінні папери» не можуть бути визна ні такими, що прийняті на підс таві в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та законами України, добросовісно та безстороннь о, тому позовні вимоги є право мірними, обґрунтованими і пі длягають задоволенню.

Згідно з п.1 ч.2 ст. 162 КАС Україн и у разі задоволення адмініс тративного позову суд може п рийняти постанову про визнан ня протиправними рішення суб 'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасува ння або визнання нечинним рі шення чи окремих його положе нь.

З наведеного слідує, що скас ування рішення суб' єкта вла дних повноважень є наслідок визнання цього рішення проти правним.

В адміністративному позов і позивач просить суд скасув ати пункт 1 та пункт 2 рішення в ід 07.12.2010р. № 1887 «Щодо усунення пор ушень законодавства про цінн і папери» без вимоги про визн ання їх протиправними.

В свою чергу, частиною 2 ст.11 К АС України передбачено право суду вийти за межі позовних в имог, тільки в разі, якщо це не обхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сто рін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Враховуючи необхідність п овного захисту прав та інтер есів позивача, суд вважає нео бхідним визнати протиправни ми та скасувати пункт 1 та пунк т 2 рішення від 07.12.2010р. № 1887 «Щодо у сунення порушень законодавс тва про цінні папери».

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повнов ажень, суд присуджує всі здій снені нею документально підт верджені судові витрати з Де ржавного бюджету України.

У зв' язку зі складністю сп рави в судовому засіданні 24.05.20 11 року проголошено вступну та резолютивну частини постано ви, в повному обсязі постанов у складено та підписано 30.05.2011 ро ку.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 7, 9, 69-71, 94, 158 - 163, 167 КАС України,

ПОСТАНО ВИВ:

1. Адміністративний позов з адовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати пункт 1 та пункт 2 рі шення Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку України від 07.12.2010р. № 1887 «Щодо усунення порушень законодав ства про цінні папери».

5. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Това риства з обмеженою відповіда льністю «Сивашський хімічни й завод» витрати зі сплати су дового збору в розмірі 3,40 грн.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Р еспубліки Крим протягом 10 д нів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та ре золютивної частини постанов и або розгляду справи у поряд ку письмового провадження, а пеляційна скарга подається п ротягом 10 днів з дня отримання . Копія апеляційної скарги од ночасно надсилається особою , яка її подає, до Севастопольс ького апеляційного адмініст ративного суду.

Суддя Євдокімова О.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення24.05.2011
Оприлюднено29.06.2011
Номер документу16472407
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1530/11/0170

Ухвала від 14.08.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 10.08.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 28.03.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 24.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Євдокімова О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні