Ухвала
від 31.05.2011 по справі 2а-1824/11/1270
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Петросян К.Є.

Суддя-доповідач - Казнач еєв Е.Г.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 травня 2011 року справа №2а-1 824/11/1270 приміщення суду за а дресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевче нка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді Казначе єва Е.Г.

суддів Яманко В.Г. , Василь євої І.А.

розглянувши в порядку пис ьмового провадження апеляці йну скаргу Алчевської об' єд наної державної податкової і нспекції в Луганській област і на постанову Луганського о кружного адміністративного суду від 29 березня 2011 року по ад міністративній справі № 2-а-1824/1 1/1270 за позовом ДП «Підприємств о Брянківської виправної кол онії Управління Державного д епартаменту України з питань виконання покарань у Луганс ькій області (№11)» до Алчевськ ої об' єднаної державної под аткової інспекції в Луганськ ій області про визнання прот иправними дій та зобов' яза ння вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИЛА:

01 березня 2011 року позивач - ДП «Підприємство Брянківської виправної колонії Управлінн я Державного департаменту Ук раїни з питань виконання пок арань у Луганській області (№ 11)» звернувся до Луганського о кружного адміністративного суду з позовом до відповідач а - Алчевської об' єднаної де ржавної податкової інспекці ї в Луганській області про ви знання протиправними дій та зобов' язання вчинити певні дії.

В обґрунтуванні позовних в имог зазначає, ДП «Підприємс тво Брянківської виправної к олонії Управління Державног о департаменту України з пит ань виконання покарань у Луг анській області (№11)» сплачено суму податкового зобов' яза ння у розмірі 211138,49 грн., самості йно узгодженої наступними по датковими деклараціями: - за в ересень 2010 року сума ПДВ згідн о декларації складає 47038,01 грн. С плачено позивачем - 47050,00 грн. пла тіжним дорученням №16 від 13.10.2010, - за жовтень 2010 року сума ПДВ зг ідно декларації складає 52831,46 г рн. Сплачено позивачем - 52810,49 грн . платіжним дорученням №92 від 11.11.2010, та 21,00 грн. - платіжним доруч енням №124 від 23.11.2010, - за листопад 20 10 року сума ПДВ згідно деклара ції складає 46482,91 грн. Сплачено п озивачем - 37700,00 грн. платіжним до рученням №162 від 17.12.2010, а також пл атіжним дорученням №149 від 07.12.201 0 - 8800,00 грн., - за грудень 2010 року сум а ПДВ згідно декларації скла дає 64757,00 грн. Сплачено позиваче м - 64750,00 грн. платіжним доручення м №27 від 17.01.2011, та платіжним доруч енням №31 від 21.01.2011 - 7,00 грн. Позивач зазначив, що не враховуючи пр изначення платежу, які навед ені ДП «Підприємство Брянків ської виправної колонії Упра вління Державного департаме нту України з питань виконан ня покарань у Луганській обл асті (№11)» у платіжних доручен нях, Алчевська ОДПІ зарахува ла суми, перераховані платіж ними дорученнями в рахунок п одатку на додану вартість, в п орядку календарної черговос ті його виникнення, розділив ши при цьому перераховану по зивачем суму податку на пода тковий борг та пеню. Позивач в важає неправомірними дії від повідача щодо самостійного з арахування податковим орган ом сплачених платником подат ку сум в рахунок податкового боргу та інших зобов' язань , які не вказані в призначенні платежу, при перерахуванні п латником податку коштів до б юджету. Тому просить суд визн ати протиправними дії Алчевс ької ОДПІ щодо розподілу спл ачених ДП «Підприємство Брян ківської виправної колонії У правління Державного департ аменту України з питань вико нання покарань у Луганській області (№11)» сум з призначенн ям платежу та спрямування їх на погашення податкового бо ргу з податку на додану варті сть та не пеню, всупереч призн аченню платежу, вказаному у п латіжних дорученнях; а також зобов' язати Алчевську ОДПІ суми, сплачені ДП «Підприємс тво Брянківської виправної к олонії Управління Державног о департаменту України з пит ань виконання покарань у Луг анській області (№11)» зарахува ти у відповідності з признач енням платежу, про що внести в ідповідні зміни до картки ос обового рахунку позивача.

Постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 29 березня 2011 року задов олено позовні вимоги частков о. Судом першої інстанції виз нано протиправними дії Алчев ської об' єднаної державної податкової інспекції в Луга нській області щодо розподіл у та спрямуванню сум, сплачен их ДП «Підприємство Брянківс ької виправної колонії Управ ління Державного департамен ту України з питань виконанн я покарань у Луганській обла сті (№11)» згідно платіжних дор учень №16 від 13.10.2010 року, №92 від 11.11.2010 року, №162 від 17.12.2010 року, №149 від 07.12.2010 року, №27 від 17.01.2011 року та №31 від 21.0 1.2011 року на погашення податков ого боргу та пені та зобов' я зано Алчевську об' єднану де ржавну податкову інспекцію в Луганській області, сплачен і ДП «Підприємство Брянківсь кої виправної колонії Управл іння Державного департамент у України з питань виконання покарань у Луганській облас ті (№11)» суми за: - платіжним дор ученням №16 від 13.10.2010 на суму 47050,00 гр н. зарахувати відповідно при значенню платежу у рахунок п огашення податку на додану в артість за вересень 2010 року; - п латіжним дорученням №92 від 11.11. 2010 року на суму 52810,49 грн. зарахува ти відповідно призначенню пл атежу у рахунок погашення по датку на додану вартість за ж овтень 2010 року; - платіжним дору ченням №162 від 17.12.2010 року на суму 37700,00 грн., а також за платіжним д орученням №149 від 07.12.2010 року на су му 8800,00 грн., зарахувати відпові дно призначенню платежу у ра хунок погашення податку на д одану вартість за листопад 2010 року; - платіжним дорученням № 27 від 17.01.2011 року на суму 64750 грн., а т акож за платіжним дорученням №31 від 21.01.2011 року на суму 7,00 грн., за рахувати відповідно признач енню платежу у рахунок погаш ення податку на додану варті сть за грудень 2010 року; та внест и відповідні зміни до картки особового рахунку платника ДП «Підприємство Брянківськ ої виправної колонії Управлі ння Державного департаменту України з питань виконання п окарань у Луганській області (№11)» та стягнуто з Державного бюджету України на користь Д П «Підприємство Брянківсько ї виправної колонії Управлін ня Державного департаменту У країни з питань виконання по карань у Луганській області (№11)» судові витрати у вигляді судового збору у розмірі 1,70 (од на гривня сімдесят копійок) г рн.

Відповідач, не погодившись з рішенням суду першої інста нції, подав апеляційну скарг у, в якій просить скасувати по станову суду першої інстанці ї та постановити нове рішенн я. Обґрунтовано апеляційну с каргу тим, що вказана постано ва винесена з порушенням нор м матеріального та процесуал ьного права. Окрім того, вважа є, що судом першої інстанції н еповно з' ясовано обставини , що мають значення для справи .

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевірив ши матеріали справи та довод и апеляційної скарги, вважає , що остання не підлягає задов оленню, а постанова суду перш ої інстанції - залишенню бе з змін з наступних підстав.

Відповідно до ч.1 ст. 195 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд апеляційно ї інстанції переглядає судов і рішення суду першої інстан ції в межах апеляційної скар ги.

Судом першої інстанції вст ановлено, що позивач ДП «Підп риємство Брянківської випра вної колонії Управління Держ авного департаменту України з питань виконання покарань у Луганській області (№11)» зар еєстрований виконавчим комі тетом Брянківської ради наро дних депутатів 19.04.2000 та перебув ає на податковому обліку в Ал чевській ОДПІ.

ДП «Підприємство Брянківс ької виправної колонії Управ ління Державного департамен ту України з питань виконанн я покарань у Луганській обла сті (№11)» сплачено самостійно узгоджену суму податкового з обов' язання у загальному ро змірі 211138,49 грн.

За вересень 2010 року сума ПДВ згідно декларації складає 47038 ,01 грн. Позивачем було сплачен о самостійно узгоджену суму податкового зобов' язання у розмірі 47050,00 грн. з призначення м платежу: «податок на додану вартість згідно податкової декларації за вересень 2010 рок у - аванс», відповідно до платі жного доручення №16 від 13.10.2010 рок у (а.с. 10).

Алчевською ОДПІ сплачена с ума була розподілена: 1616,75 грн. - на погашення пені відповідн о до ст.16 Закону №2181; 8196,00 грн. - на погашення недоїмки відповід но до рішення Господарського апеляційного суду №22-а-1819 від 10. 09.2007 року; 1039,42 грн. - на погашення недоїмки по штрафним санкці ям відповідно до повідомленн я-рішення №0000191501 від 21.01.2009 року; 10213,43 грн. - на погашення недоїмки по штрафній санкції за рішен ням Господарського апеляцій ного суду №22-а-1819 від 10.09.2007 року; 567,11 грн. - на погашення недоїмки по штрафній санкції за повід омленням рішенням №0001121501 від 15.03. 2010 року;

25417,29 грн. - на погашення недоїм ки поточного року по деклара ції з ПДВ від 19.08.2010 року №9148 за лип ень 2010 року.

За жовтень 2010 року сума ПДВ з гідно декларації складає 52831,46 грн. Позивачем було сплачено самостійно узгоджену суму п одаткового зобов' язання у р озмірі 52810,49 грн. з призначенням платежу: «податок на додану в артість згідно податкової де кларації за жовтень 2010 року - ав анс», що підтверджується пла тіжним дорученням платіжним дорученням №92 від 11.11.2010 року (а.с . 7).

Алчевською ОДПІ сплачена с ума була розподілена: 3748,75 грн. - на погашення пені відповідн о до ст.16 Закону №2181; 25330,71 грн. - на погашення недоїмки поточног о року відповідно до деклара ції по ПДВ від 19.08.2010 року №9148 за ли пень 2010 року; 2158,10 грн. - на погаш ення недоїмки поточного року по декларації з ПДВ від 18.05.2010 ро ку №4308 за квітень 2010 року; 10727,40 грн . - на погашення недоїмки мин улих років по декларації з ПД В від 21.12.2009 року №11088 за листопад 20 09 року; 10213,43 грн. - на погашення н едоїмки за рішенням Господар ського апеляційного суду №22-а -1819 від 10.09.2007 року; 248,41 грн. - на погаш ення недоїмки по штрафним са нкціям відповідно до повідом лення-рішення №0000191501 від 21.01.2009 рок у; 383,69 грн. - на погашення недої мки по штрафним санкціям, нар ахованим у минулому році від повідно до повідомлення-ріше ння №0000191501 від 21.01.2009 року.

Позивачем сплачено 21,00 грн. з призначенням платежу: «пода ток на додану вартість згідн о податкової декларації за л истопад 2010 року», відповідно д о платіжного доручення №124 від 23.11.2010 року (а.с. 6).

Алчевською ОДПІ сплачена с ума була розподілена: 1,49 грн. - на погашення пені відповідн о до ст.16 Закону №2181 та 19,51 грн. - на погашення недоїмки по штр афним санкціям відповідно до податкового повідомлення-рі шення №0000191501 від 21.01.2009 року.

За листопад 2010 року сума ПДВ згідно декларації складає 46482 ,91 грн. Позивачем було сплачен о самостійно узгоджену суму податкового зобов' язання у розмірі 37700,00 грн. з призначення м платежу: «податок на додану вартість згідно податкової декларації за листопад 2010 рок у - аванс», що підтверджується платіжним дорученням №162 від 17.12.2010 року (а.с. 8).

Алчевською ОДПІ сплачена с ума була розподілена: 2644,95 грн. - на погашення пені відповідн о до ст.16 Закону №2181; 35055,05 грн. - на погашення недоїмки поточног о року відповідно до деклара ції по ПДВ від 18.11.2010 №13201 за жовтен ь 2010.

Позивачем сплачено 8800,00 грн. з призначенням платежу: «пода ток на додану вартість згідн о податкової декларації за л истопад 2010 року - аванс», що під тверджується платіжним дору ченням №149 від 07.12.2010 року (а.с. 9).

Алчевською ОДПІ сплачена с ума була розподілена на пога шення недоїмки поточного рок у по декларації з ПДВ від 18.11.2010 р оку №13201 за жовтень 2010 року.

За грудень 2010 року сума ПДВ з гідно декларації складає 64757,00 грн. Позивачем було сплачено самостійно узгоджену суму п одаткового зобов' язання у р озмірі 64750,00 грн. з призначенням платежу: «податок на додану в артість згідно податкової де кларації за грудень 2010 року - ав анс», що підтверджується пла тіжним дорученням №27 від 17.01.2011 р оку (а.с. 11).

Алчевською ОДПІ сплачена с ума була розподілена: 8976,95 грн. - на погашення недоїмки минул их років по декларації з ПДВ в ід 18.11.2010 року №13201 за жовтень 2010 рок у; 6991,60 грн. - на погашення недоїм ки минулих років по декларац ії з ПДВ від 20.11.2009 року №10695 за жовт ень 2009 року; 3735,80 грн. - на погашенн я недоїмки минулих років по д екларації з ПДВ від 21.12.2009 року № 11088 за листопад 2009 року; 1369,82 грн. - на погашення недоїмки минулих років по декларації з ПДВ від 19.09.2007 року №59500 за серпень 2007 року; 8861,12 грн. - на погашення недоїм ки минулих років по мировій у годі; 28818,00 грн. - на погашення нед оїмки минулих років по декла рації з ПДВ від 17.10.2007 року №61174 за в ересень 2007 року; 5996,71 грн. - на пога шення недоїмки минулих років по мировій угоді.

Позивачем сплачено 7,00 грн. з призначенням платежу: «подат ок на додану вартість згідно податкової декларації за гр удень 2010 року», що підтверджує ться платіжним дорученням №3 1 від 21.01.2011 року (а.с. 12). Алчевською ОДПІ сплачена сума була розп оділена на погашення недоїм ки минулих років.

Відповідно до пункту 1.3 стат ті 1 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» № 2181 (надалі Закон - №218 1, який був чинний на момент ви никнення зазначених правові дносин) податковий борг є

податковим зобов' язанням , самостійно узгодженим плат ником податків, або узгоджен им в адміністративному чи су довому порядку, але не сплаче ним у встановлений законом с трок, а також пеня, нарахована на суму такого податкового з обов' язання.

Колегія суддів погоджує ви сновок суду першої інстанції , щодо безпідставності прове дення відповідачем перерозп оділу зазначених платежів, з наступних підстав.

Відповідно до матеріалів с прави, а саме платіжним доруч енням позивачем було конкрет но визначено призначення пла тежів у погашення заборгован ості з податку на додану варт ість згідно декларацій за пе ріод з вересня по грудень 2010 ро ку.

Законом України № 2181, визнач ено вичерпний перелік заході в, які вживаються контролююч им органом з метою погашення платниками податків податко вого боргу.

Зазначеним Законом не пере дбачено зміна призначення пл атежу, самостійно визначеног о платником податків, як захі д який вживаються контролююч им органом з метою погашення платниками податків податко вого боргу.

Щодо посилань відповідача на вимоги пункту 7.7. статті 7 За кону України «Про порядок по гашення зобов'язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми», то ця норма взагалі не виз начає коло осіб, на яких розпо всюджується її дія: чи то конт ролюючі органи, чи то платник и податків. Вказана норма не п озбавляє платника податку пр ава самостійно визначати дже рела та черговість погашення податкових зобов'язань, не вс тановлює права контролюючог о органу, всупереч напрямку, з азначеному платником податк у у платіжному документі, зар аховувати платежі у рахунок погашення податкового боргу .

Згідно пункту 2 статті 10 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» на д ержавні податкові інспекції покладено виконання функцій з забезпечення обліку платн иків податків, інших платежі в, правильності обчислення і своєчасності надходження ци х податків, платежів. На викон ання покладених на податкові органи функцій наказом Держ авної податкової адміністра ції України від 18 липня 2005 року № 276 було затверджено Інструк цію про порядок ведення орга нами державної податкової сл ужби оперативного обліку пла тежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюєть ся органами державної податк ової служби України, яку заре єстровано в Міністерстві юст иції України 2 серпня 2005 р. за N 843/1 1123. Наведена Інструкція також не містить у собі положень що до прав податкового органу з мінювати призначення платеж у, визначеного платником под атку у платіжних документах, та направляти ці суми на пога шення податкового боргу попе редніх податкових періодів п ри веденні оперативного облі ку платежів до бюджету.

Згідно пункту 6 частини 1 ста тті 7 Закону України “Про Наці ональний банк України” від 20 т равня 1999 року № 679-ХІV Національн ий банк України визначає сис тему, порядок і форми платежі в. Пунктом 1.7 Інструкції про бе зготівкові розрахунки в Укра їні в національній валюті, за твердженої постановою Правл іння Національного банку Укр аїни від 21 січня 2004 року № 22, заре єстрованої в Міністерстві юс тиції 25 березня 2004 року за № 377/89/76, кошти з рахунків клієнтів ба нки списують лише за доручен нями власників цих рахунків (включаючи договірне списанн я коштів згідно з главою 6 цієї Інструкції) або на підставі п латіжних вимог стягувачів у разі примусового списання ко штів згідно з главою 5 цієї Інс трукції. При цьому згідно з пу нктом 3.5 зазначеної Інструкці ї Реквізит “Призначення плат ежу” платіжного доручення за повнюється платником так, що б надавати повну інформацію про платіж та документи, на пі дставі яких здійснюється пер ерахування коштів отримувач у. Повноту інформації визнач ає платник з урахуванням вим ог законодавства України. Пл атник відповідає за дані, що з азначені в реквізиті платіжн ого доручення “Призначення п латежу”. Банк перевіряє запо внення цього реквізиту на ві дповідність установленим ви могам лише за зовнішніми озн аками. З наведеного випливає , що право визначати призначе ння платежу відповідно до чи нного законодавства України належить виключно платнику.

Колегія суддів апеляційно го суду зазначає, що згідно ст атті 41 Конституції України ні хто не може бути протиправно позбавлений права власності , примусове відчуження об'єкт ів права приватної власності може бути застосоване лише я к виняток з мотивів суспільн ої необхідності, на підставі і в порядку, встановлених зак оном, та за умови попередньог о і повного відшкодування їх вартості, конфіскація майна може бути застосована виклю чно за рішенням суду у випадк ах, обсязі та порядку, встанов лених законом. Частиною 1 стат ті 317 Цивільного кодексу Украї ни передбачено, що власников і належать права володіння, к ористування та розпоряджанн я своїм майном. За

частинами 1, 2, 6, 7 статті 319 Цивіл ьного кодексу України власни к володіє, користується, розп оряджається своїм майном на власний розсуд та має право в чиняти щодо свого майна будь -які дії, які не суперечать зак ону, держава не втручається у здійснення власником права власності, діяльність власни ка може бути обмежена чи прип инена або власника може бути зобов'язано допустити до кор истування його майном інших осіб лише у випадках і в поряд ку, встановлених законом. Ста ття 321 Цивільного кодексу Укр аїни встановила, що право вла сності є непорушним, ніхто не може бути протиправно позба влений цього права чи обмеже ний у його здійсненні, особа м оже бути позбавлена права вл асності або обмежена у його з дійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених закон ом. Примусове відчуження об'є ктів права власності може бу ти застосоване лише як винят ок з мотивів суспільної необ хідності на підставі і в поря дку, встановлених законом, та за умови попереднього та пов ного відшкодування їх вартос ті, крім випадків, встановлен их частиною другою статті 353 ц ього Кодексу, а саме: у разі ст ихійного лиха, аварії, епідем ії, епізоотії та за інших надз вичайних обставин, в умовах в оєнного або надзвичайного ст ану.

Частинами 1, 5 статті 19 Господ арського кодексу України пер едбачено, що суб'єкти господа рювання мають право без обме жень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству . Незаконне втручання та пере шкоджання господарській дія льності суб'єктів господарюв ання з боку органів державно ї влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороня ються. Згідно частини 7 статті 66 Господарського кодексу Укр аїни держава гарантує захист майнових прав підприємства. Вилучення державою у підпри ємства майна, що ним використ овується, здійснюється лише у випадках і порядку, передба чених законом.

Відповідно до статті 19 Конс титуції України, органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування, їх посад ові особи зобов'язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України.

Облік нарахованих і сплаче них сум податків і зборів, яки й ведеться органом державної податкової служби, спричиня є правові наслідки для платн ика податків, а тому існують н ормативно-правові підстави д ля зобов'язання відповідача внести зміни в облік податкі в і зборів (обов'язкових плате жів) до бюджетів та до державн их цільових фондів, що сплаче ні (нараховані) позивачем. Окр ім того, у платника податків н аявний матеріально-правовий інтерес у тому, щоб дані карто к його особових рахунків вір но відображали фактичний ста н платежів до бюджету з огляд у на наступне.

Інструкцією про порядок ве дення органами державної под аткової служби оперативного обліку платежів до бюджету, к онтроль за справлянням яких здійснюється органами держа вної податкової служби Украї ни (далі - Інструкція), затвер дженою наказом Державної под аткової адміністрації Украї ни від 18 липня 2005 р. N 276, зареєстро ваної в Міністерстві юстиці ї України 2 серпня 2005 р. за N 843/11123, в становлюється порядок веден ня органами державної податк ової служби оперативного обл іку податків і зборів (обов'яз кових платежів), надходження яких контролюється органами державної податкової служби і які передбачені бюджетною класифікацією України за до ходами до Державного бюджету України, місцевих бюджетів т а державних цільових фондів, надходжень на погашення про строченої заборгованості за кредитами, залученими держа вою або під державні гаранті ї, та бюджетними позичками, а т акож сум штрафних (фінансови х) санкцій та пені, що застосов уються до платників податків відповідно до чинного закон одавства (далі - платежі до бюд жету) (пункт 1.2). Облік, контроль і складання звітності щодо п латежів, що надходять до бюдж ету, здійснюється органами д ержавної податкової служби з використанням автоматизова ної інформаційної системи, щ о забезпечує єдиний технолог ічний процес уведення, контр олю інформації обробки докум ентів (пункт 1.4 Інструкції). З ме тою обліку нарахованих і спл ачених сум платежів до бюдже ту органами державної податк ової служби на кожний поточн ий рік відкриваються особові рахунки за кожним платником та кожним видом платежу, які п овинні сплачуватися такими п латниками (пункт 3.1 Інструкції ). За пунктом 3.6 Інструкції фор ми карток особових рахунків мають лицьовий та зворотний боки. На лицьовому боці картк и відображаються умови справ ляння платежу та дані про пла тника податків. Зворотний бі к картки відображає стан роз рахунків платників з бюджето м (суми нарахованого та сплач еного платежу, пені, штрафних (фінансових) санкцій, плати за кредит щодо розстрочених (ві дстрочених) податкових зобов 'язань, суми податкового борг у, надміру та/або помилково сп лачені, та суми, заявлені до ві дшкодування, й інше).

Нарахування пені в обліков их картках платників податкі в здійснюється засобами прог рамного забезпечення у день фактичного погашення податк ового боргу (його частини) у по рядку, установленому наказом ДПА України від 11 червня 2003 рок у N 290 "Про затвердження Інструк ції про порядок нарахування та погашення пені за платежа ми, що контролюються органам и державної податкової служб и" (підпункт 4.2.3 пункту 4.2 Інструк ції).

З огляду на вищевикладене, к олегія суддів не вбачає підс тав для задоволення апеляцій ної скарги та залишає судове рішення першої інстанції бе з змін.

Керуючись статтями 24, 69, 71, 160, 167, 18 4, 195, 196, 197, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Алчевсь кої об' єднаної державної по даткової інспекції в Лугансь кій області на постанову Луг анського окружного адмініст ративного суду від 29 березня 2 011 року по адміністративній сп раві № 2-а-1824/11/1270 залишити без зад оволення.

Постанову Луганського окр ужного адміністративного су ду від 29 березня 2011 року по адмі ністративній справі № 2-а-1824/11/1270 з алишити без змін.

Ухвала суду апеляційної ін станції за наслідками перегл яду набирає законної сили з м оменту її проголошення та мо же бути оскаржена шляхом под ачі касаційної скарги протяг ом двадцяти днів з дня набран ня законної сили до суду каса ційної інстанції - Вищого а дміністративного суду Украї ни, а в разі складення в повном у обсязі відповідно до статт і 160 цього Кодексу - з дня складе ння в повному обсязі.

Головуючий суддя: Е.Г .Казначеєв

Судді: В.Г. Яманко

І.А.В асильєва

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.05.2011
Оприлюднено04.07.2011
Номер документу16536273
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1824/11/1270

Ухвала від 12.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 06.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 15.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 20.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 31.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Е.Г.

Постанова від 29.03.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні