Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а-11539/10/17/0170
10.05.11 м. Севастополь
Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:
головуючого судді Гор ошко Н.П.,
суддів Єланської О.Е. ,
Санакоєвої М.А.
секретар судового засід ання Романенко Г.О.
за участю сторін:
представник позивача- За кладу Федерації професійних спілок України "Учбово-спорт ивна база "Авангард"- не з' яви вся,
представник відповідача- Державної податкової інспе кції у м. Ялта Автономної Респ убліки Крим- не з' явився,
розглянувши апеляційну ск аргу Державної податкової і нспекції у місті Ялта Автоно мної Республіки Крим на пост анову Окружного адміністрат ивного суду Автономної Респ убліки Крим (суддя Папуша О.В . ) від 26.11.10 у справі № 2а-11539/10/17/0170
за позовом Закладу Феде рації професійних спілок Укр аїни "Учбово-спортивна база "А вангард" (вул. Бірюкова, буд. 2 а, місто Ялта, Автономна Респуб ліка Крим, 98600)
до Державної подат кової інспекції у місті Ялта Автономної Республіки Крим (вул. Васильєва, буд. 16, місто Ял та, Автономна Республіка Кри м, 98600)
про скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративног о суду Автономної Республіки Крим від 26.11.10 позов Закладу Фе дерації професійних спілок У країни "Учбово-спортивна баз а "Авангард" - задоволено.
Скасовано рішення Дер жавної податкової інспекції у місті Ялта Автономної Респ убліки Крим від 18.08.10 № 0009122303 п ро застосування до Закладу Ф едерації професійних спілок України "Учбово-спортивна ба за "Авангард" штрафних (фінанс ових) санкцій у розмірі 4000 грн.; стягнуто з Державного бюдже ту України на користь Заклад у Федерації професійних спіл ок України "Учбово-спортивна база "Авангард" в рахунок відш кодування витрат зі сплати с удового збору, - 3,40грн.
Не погодившись з ріш енням суду, відповідач зверн увся з апеляційною скаргою, п росить скасувати постанову с уду першої інстанції, прийня ти нову постанову, у задоволе ні позову відмовити.
В судове засідання, п ризначене на 10.05.2011, сторони явку уповноважених представникі в не забезпечили, про дату, час та місце апеляційного розгл яду справи повідомлені належ ним чином та своєчасно.
Згідно з частиною чет вертою статті 196 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, неприбуття у судове за сідання сторін або інших осі б, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляцій ного розгляду, не перешкоджа є судовому розгляду справи.
При викладених обставинах, враховуючи те, що сторони викликались в судов е засідання, суд вважає можли вим розглянути справу у відс утність сторін на підставі н аявних доказів в матеріалах справи.
28.07.10 на підставі направ лень від 01.07.2009 № 002209, №002208, які видані начальником ДПІ у м. Ялта, від повідно до пп. 1,2 ч.1 ст. 11 Закону У країни від 04.12.90 № 509-ХІІ "Про держа вну податкову службу в Украї ні" та плану-графіку на липень 2010, з метою здійснення контрол ю за додержанням суб' єктами господарювання вимог Законі в України від 06.07.95 №265/95-ВР "Про зас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг", від 23.03.96 №98/96-ВР "Пр о патентування деяких видів підприємницької діяльності ", постанови правління Націон ального банку України від 15.12.20 04 №637 "Про затвердження Положен ня про ведення касових опера цій у національній валюті в У країні", головним державним п одатковим ревізором-інспект ором Фоменком А.В. та стар шим державним податковим рев ізором-інспектором Погорє ловим Д.Ю. проведено переві рку за дотриманням позивачем порядку проведення розрахун ків за товари (послуги), вимоги з регулювання обліку готівк и, наявності торгових патент ів і ліцензій про що складено акт (довідка) 02223 від 28.07.2010.
Перевірка проведена в присутності чергового адмі ністратора ОСОБА_4., про пе ревірку у журналі реєстрації перевірок контролюючих орга нів зроблений відповідний за пис за №4.
Перевіркою встановле но порушення п.1 ст. 3 Закону Укр аїни "Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг", а саме: проведення розрахунко вої операції без роздрукуван ня відповідного розрахунков ого документа (касового чеку ).
Актом зафіксовано, що при сплаті за послугу "прожив ання двох осіб у двокімнатно му номері з 28.07.10 по 30.07.10 вартістю 2 00 грн. за койко-місце" на загаль ну суму 800 грн., касовий чек не р оздрукований, при цьому, черг овим адміністратором ОСОБ А_4. видано рахунок 2а-83 № 112272, яки й при відмові від послуг прож ивання повернуто адміністра тору; кошти адміністратором повернуті готівкою у сумі 800 г рн. При проведенні розрахунк ової операції "повернення го тівкових коштів за ненадані послуги" касовий чек (видатко вий фіскальний чек) також не р оздрукований.
За фактами пору шення, зафіксованими актом п еревірки, на підставі п.1 ст. 17 З акону України "Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг" прийнято рішення ві д 18.08.10 № 0009122303, яким до позивача застосовано штрафні (фінанс ові) санкції на суму 4 000грн.
Згідно ст. 15 Закону Укр аїни "Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг" к онтроль за додержанням суб' єктами підприємницької діял ьності порядку проведення ро зрахунків за товари (послуги ), інших вимог цього Закону зді йснюють органи державної под аткової служби України шляхо м проведення планових або по запланових перевірок згідно із законодавством України.
Контролюючі органи, в силу дії ст. 16 Закону України "П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг", мають п раво відповідно до законодав ства здійснювати планові або позапланові перевірки осіб, які підпадають під дію цього Закону.
Планова перевірка зд ійснюється органами, уповнов аженими законом нараховуват и або стягувати податки і збо ри (обов' язкові платежі) з ос іб, що використовують спроще ну систему оподаткування згі дно з пунктами 5-9 статті 9 цього Закону. Така перевірка здійс нюється не частіше одного ра зу за наслідками звітного ка лендарного року, але не раніш е строків, визначених законо давством для подання річного податкового звіту (декларац ії) такими особами з такого по датку. Будь-яке податкове або адміністративне нарахуванн я, здійснене з порушенням цьо го правила, вважається незак онним та не підлягає виконан ню.
Позапланова пе ревірка, що провадиться упов новаженими контролюючими ор ганами стосовно осіб, визнач ених у частині другій цієї ст атті, може здійснюватися вик лючно на підставі постанови слідчого, органу дізнання аб о відповідно до рішення суду .
Частиною 7 ст.11-1 Закону України "Про державну податк ову службу" визначено, що пере вірки у межах повноважень по даткових органів, визначених , зокрема, Законам України “Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг”, є позап лановими.
Отже, судова колегія в важає вірним висновок суду п ершої інстанції про необґру нтованість посилання позива ча на порушення порядку пров едення планових перевірок, в становленого нормами Закону України "Про державну податк ову службу", оскільки проведе на перевірка не відноситься до планової, а, в силу ч.7 ст.11-1 За кону, є позаплановою.
Відповідно до ст. 17 Зак ону України "Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг", за порушення вимог цьог о Закону до суб' єктів підпр иємницької діяльності, які з дійснюють розрахункові опер ації за товари (послуги), за рі шенням відповідних органів д ержавної податкової служби У країни застосовуються фінан сові санкції. Зокрема, згідно п.1 ч.1 вказаної норми закону, у разі не проведення розрахунк ових операцій через реєстрат ори розрахункових операцій, у разі не роздрукування відп овідного розрахункового док умента, який підтверджує вик онання розрахункової операц ії, застосовується фінансова санкція у п' ятикратному ро змірі вартості проданих това рів (наданих послуг), на які ви явлено невідповідність.
Підтвердження факту наявності порушення, яке ста ло підставою для застосуванн я до позивача фінансових сан кцій спірним рішення, відпов ідачем надано акт (довідка) №02 223 перевірки за дотриманням су б' єктами господарювання по рядку проведення розрахункі в за товари (послуги), вимог з р егулювання обігу готівки, на явності торгових патентів і ліцензій, невід' ємною части ною якого є ксерокопія рахун ку серії 2А-83 за № 112272.
Як вбачається з ксеро копії, такий рахунок датован о 28.10.2009, тобто задовго до відпов ідного порушення, яке зафікс овано у акті і, відповідно до в казаних у акті даних, мало міс це 28.07.2010.
Отже, такий рахунок не можна вважати належним дока зом, оскільки він не містить і нформацію щодо порушення, пр о яке зазначено у акті, дані як ого стали підставою для прий няття спірного рішення.
Доводи, мотиви відповідач а не заслуговують на увагу, та к як суд першої інстанції пра вомірно задовольнив позовні вимоги.
Правова оцінка, яку суд перш ої інстанції дав обставинам справи, не суперечить вимога м процесуального і матеріаль ного права, а доводи апеляцій ної скарги щодо їх неправиль ного застосування є необґрун тованими.
Судове рішення є законним і обґрунтованим й не може бути скасовано з підстав, що навед ені в апеляційній скарзі.
На підставі викладеного, су дова колегія дійшла висновку , що апеляційна скарга підляг ає залишенню без задоволення , а постанова суду першої інст анції - без змін.
Керуючись час тиною третьою статті 24, стаття ми 160, 167, частиною першою статті 195, статтею 196, пунктом 1 частини першої статті 198, статтею 200, пун ктом 1 частини першої статті 20 5, статтями 206, 212, 254 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, суд, -
УХВАЛИВ:
1. Апеляційну скаргу Державної податкової ін спекції у місті Ялта Автоном ної Республіки Крим на поста нову Окружного адміністрати вного суду Автономної Респу бліки Крим від 26.11.10 у справі № 2а -11539/10/17/0170 залишити без задоволен ня.
2. Постанову Окружного адміністративного суду Авт ономної Республіки Крим від 26.11.10 у справі № 2а-11539/10/17/0170 залишити без змін.
Ухвала набирає законн ої сили з моменту проголошен ня згідно з частиною п' ятою статті 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України.
Ухвалу може бути ос каржено в порядку статті 212 Ко дексу адміністративного суд очинства України, згідно з як ою касаційна скарга на судов і рішення подається безпосер едньо до Вищого адміністрати вного суду України протягом двадцяти днів після н абрання законної сили судови м рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, пер едбачених цим Кодексом, а в ра зі складення ухвали в повном у обсязі відповідно до статт і 160 цього Кодексу - з дня складе ння ухвали в повному обсязі.
Повний текст судового р ішення виготовлений 16 травня 2011 р.
Головуючий суддя підпис Н.П.Горошко
Судді підпис О.Е.Єланська
підпис М .А.Санакоєва
З оригіналом згідно
Головуючий суддя Н.П.Г орошко
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.05.2011 |
Оприлюднено | 06.07.2011 |
Номер документу | 16561991 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Горошко Наталія Петрівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Папуша О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні