Постанова
від 29.06.2011 по справі 3672/11/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний а дміністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

29 червня 2011 р. № 2-а- 3672/11/2070

Харківський окружний адм іністративний суд у складі :

головуючого судді - Волоши на Д.А.

за участю секретаря судово го засідання Боклаг А.С.

представників : позивача - Зінченко А.В., відповідача - Нос В.В., Ковшикова В.В .

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у приміщен ні суду справу за адміністра тивним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Стаут Груп" до Харківської о бласної митниці, Головного у правління Державного казнач ейства України в Харківській області про визнання нечин ним рішення,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з об меженою відповідальністю "Ст аут Груп" , звернувся до суду з адміністративним позовом до Харківської обласної митниц і, Головного управління Держ авного казначейства України в Харківській області в яком у просить визнати нечинни м рішення Харківської об ласної митниці № 807000006/2011/300140/2 ві д 15.03.2011 р. про збільшення митної вартості товарів; зобов'язат и відповідача повернути ТОВ “Стаут Груп” сплачену суму г рошової застави в розмірі 17584,60 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що не п огоджується з митною вартіст ю товару, визначеною митнице ю в оскаржуваному рішенні і в важає, що рішення щодо визна чення митної вартості товару є неправомірним з наступних підстав: визнання митної вар тості товарів, що ввозяться н а митну територію України, зд ійснюється шляхом застосува ння методів, визначених у ст. с т. 266 - 273 МК України, а основним ме тодом є метод визначення мит ної вартості товарів за ціно ю договору щодо товарів, які і мпортуються (вартість операц ії), кожний наступний метод за стосовується, лише якщо митн а вартість товарів не може бу ти визначена шляхом застосув ання попереднього методу, з о гляду на що зазначене рішенн я представник позивача вважа є необґрунтованим і неправом ірним. Посилається на те що в ідповідач не мав права визна чати митну вартість товару н а підставі даних з цінової ба зи ЄАІС ДМСУ Держмитслужби. О скільки відповідно до пункту 1.3. Наказу Державної митної сл ужби України № 1242 від 19.10.2010 р. поси лання на використання ціново ї бази ЄАІС Держмитслужби у Р ішенні допускається тільки п ри визначенні митної вартост і відповідно до положень ста тей 268, 269 Митного кодексу з обов 'язковим зазначенням номера та дати вантажної митної дек ларації, яка була взята за осн ову визначення вартості, з по ясненнями щодо зроблених кор игувань на обсяг партії, умов и поставки, комерційні умови тощо. Однак митна вартість то вару Позивача не була визнач ена відповідно до статей 268, 269 М итного кодексу, в Рішенні № 807000 006/2011/300140/2 від 15.03.2011 р. про визначення вартості товарів Відповідач ем вказано, що методи, передба чені статтями 268 та 269 Митного к одексу не застосовані у зв'яз ку з відсутністю інформації щодо угод на ідентичні та под ібні товари.

Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і.

Представники першого відп овідача у судовому засіданні заперечував проти задоволен ня позову, посилаючись на від повідність прийнятого рішен ня вимогам діючого законодав ства та фактичним обставинам справи.

Представник другого відпо відача, належним чином повід омлений про дату, час і місце с удового розгляду, в судове за сідання не прибув, надав до су ду заяву про розгляд справи з а йодного відсутності.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, представн иків першого відповідача, до слідивши матеріали справи, з ібрані у справі докази в їх су купності, проаналізувавши зм іст норм матеріального і про цесуального права, які підля гають застосуванню до спірни х правовідносин, суд вважає, щ о позов не підлягає задоволе нню з наступних підстав.

14 березня 2011 року по ВМД № 807070005/201 1/323193 позивачем ТОВ «Стаут Груп » було заявлено до митного оф ормлення товар: стрічки ткан евої, з бавовни, в кількості 2325 кг, інвойсною вартістю 9300,00 дол арів США, що за курсом НБУ 7,9351 на день декларування 14.03.2011 р. скла ло 73796,43 грн., що надійшла з Респу бліки Чехія по зовнішньоеко номічному контракту купівлі -продажу № SH 0306/1 від 03.06.2010 року, спец ифікацією № 1 від 03.06.2010 року, від п родавця «STOUT HOLDING» S.R.O., 14 березня 2011 р оку на адресу ТОВ «Стаут Груп ».

Як встановлено приписами с т. 19 Конституції України відпо відач - суб'єкт владних повнов ажень зобов'язаний діяти тіл ьки на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України.

Згідно абз. 23 ст. 1 Митного код ексу України переміщення тов арів через митний кордон Укр аїни у вантажних відправленн ях це переміщення товарів че рез митний кордон України пр и здійсненні експортно-імпор тних операцій, а також інших о перацій, пов' язаних із ввез енням товарів на митну терит орію України, вивезенням тов арів за межі митної територі ї України або переміщенням ї х митною територією України транзитом. При переміщенні т оварів через митний кордон У країни у вантажних відправле ннях оформляється вантажна м итна декларація.

Митним кодексом України пе редбачено, що переміщення че рез митний кордон України то варів та інших предметів під лягає митному оформленню, як е відповідно до ч. 2 ст. 27 цього К одексу завершується тільки п ісля здійснення встановлени х законодавством України нео бхідних для цього товару вид ів контролю.

Згідно ст. 88 МК України декла рант виконує всі обов' язки і несе у повному обсязі відпо відальність, передбачену цим Кодексом, незалежно від того , чи він є власником товарів і транспортних засобів, які пе реміщуються через митний кор дон України, митним брокером чи іншою уповноваженою особ ою. Декларант зобов' язаний: здійснити декларування това рів і транспортних засобів в ідповідно до порядку, встано вленого цим Кодексом; на вимо гу митного органу пред' яви ти товари і транспортні засо би для митного контролю і мит ного оформлення; надати митн ому органу передбачені закон одавством документи і відомо сті, необхідні для виконання митних процедур; сплатити по датки і збори.

Згідно ст. 259 МК України митно ю вартістю товарів, які перем іщуються через митний кордон України, є їх ціна, що була фак тично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, обчислен а відповідно до положень цьо го Кодексу.

Частиною 1 статті 261 МК Україн и встановлено, що відомості п ро митну вартість товарів, як і переміщуються через митний кордон України, використову ються для нарахування податк ів і зборів (обов' язкових пл атежів), ведення митної стати стики, а також у відповідних в ипадках для розрахунків у ра зі застосування штрафів, інш их санкцій та стягнень, встан овлених законами України.

Статтею 262 МК України передб ачено, що митна вартість това рів і метод її визначення зая вляються (декларуються) митн ому органу декларантом під ч ас переміщення товарів через митний кордон України шляхо м подання декларації митної вартості. Порядок та умови де кларування митної вартості т оварів, які переміщуються че рез митний кордон України, вс тановлюються Кабінетом Міні стрів України, а порядок запо внення декларацій митної вар тості спеціально уповноваже ним центральним органом вико навчої влади в галузі митної справи.

Згідно статті 264 Митного код ексу України заявлена деклар антом митна вартість товарів і подані ним відомості про її визначення повинні базувати ся на об' єктивних, документ ально підтверджених даних, щ о піддаються обчисленню. У ра зі потреби у підтвердженні з аявленої митної вартості тов арів декларант зобов' язани й подати митному органу необ хідні для цього відомості та забезпечивши можливість їх перевірки відповідно до поря дку, що встановлюється Кабін етом Міністрів України.

Відповідно до ст. 265 Митного к одексу України Митний орган здійснює контроль правильно сті визначення митної вартос ті товарів згідно з положенн ями цього Кодексу. Такий конт роль може здійснюватися в ус тановленому порядку із засто суванням різних форм, у тому ч ислі відповідно до статей 60 і 69 цього Кодексу, після закінче ння операцій митного контрол ю, оформлення та пропуску чер ез митний кордон України тов арів і транспортних засобів. Порядок контролю правильнос ті визначення митної вартост і товарів після закінчення о перації митного контролю, оф ормлення та пропуску через м итний кордон України товарів і транспортних засобів та до нарахування обов'язкових пла тежів визначається Кабінето м Міністрів України. Митний о рган має право упевнитися в д остовірності або точності бу дь-якої заяви, документа чи де кларації, поданої для цілей в изначення митної вартості. Я кщо митний орган дійшов висн овку, що визначена декларант ом митна вартість нижча, ніж п рямі витрати на виробництво цього товару, в тому числі сир овини, матеріалів та/або комп лектуючих, які входять до скл аду товару, митний орган має п раво зобов'язати декларанта визначити митну вартість інш им способом, ніж він використ ав для її визначення.

Відповідно до статті VII ГАТТ оцінка ввезеного товару для митних цілей повинна ґрунту ватися на дійсній вартості в везеного товару або вартості аналогічного товару. Митний орган при здійсненні контро лю за правильністю визначенн я митної вартості товару пов инен впевнитися, що заявлена декларантом митна вартість товару ґрунтується на дійсні й вартості. Зазначене можлив о здійснити тільки шляхом по рівняння рівня заявленої мит ної вартості товарів з наявн ою у митного органу інформац ією.

Зазначене положення також передбачено Порядком здійсн ення контролю за правильніст ю визначення митної вартості товарів, затвердженого пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни від 09.04.2008р. № 339, відповідно до якого при здійсненні конт ролю правильності визначенн я митної вартості товарів пі д час митного контролю й митн ого оформлення товарів прово диться порівняння рівня заяв леної митної вартості товарі в з рівнем митної вартості ід ентичних або подібних (анало гічних) товарів, митне оформл ення яких вже здійснено. Таке порівняння здійснюється шля хом використання інформації , яка міститься в базі даних Єд иної автоматизованої інформ аційної системи Державної ми тної служби України.

При цьому слід зазначити, що ЄАІС ДМСУ являє собою сукупн ість підсистем, комплексів з адач, програмно-інформаційни х комплексів (далі - ПІК) впров адження яких в експлуатацію проводилось окремими наказа ми по кожному ПІК.

На даний час в ЄАІС ДМСУ роз діл “Цінова інформація” є ро зділом з регламентованим дос тупом (регламентована інформ ація та сервіси, доступ до яки х дозволено для користувачів , яким надано відповідні прав а. При цьому порядок реєстрац ії користувачів, надання пра в доступу та правила аутенти фікації в ЄАІС ДМСУ регулюют ься Наказами ДМСУ від 20.08.2002р. № 452 ДСК та № 453 ДСК) та складається з програмно-інформаційних ко мплексів:

- ПІК “Цінова інформац ія при визначенні митної вар тості”введеного в постійну е ксплуатацію наказом ДМСУ ві д 29.08.2000р. № 476 “Про впровадження д о дослідної експлуатації І ч ерги програмно-інформаційн ого комплексу "Інформаційно -пошукова система обробки та аналізу цінової інформації при визначенні митної вартос ті товарів, що переміщуються через митний кордон України ”.

- ПІК "Рівні митної варт ості митних оформлень у порі внянні з довідковими цінами на товари" введеного в постій ну експлуатацію наказом ДМСУ від 07.11.2008р. №1260 "Про введення в екс плуатацію програмно-інформа ційного комплексу "Рівні мит ної вартості митних оформлен ь у порівнянні з довідковими цінами на товари" на виконанн я наказу ДМСУ від 19.05.2008р. № 520 “Про забезпечення контролю”.

До цієї системи заноситься офіційна повна інформація п ро всі митні оформлення на те риторії України.

У розділі 3 Рекомендацій Пре зидії Вищого господарського суду України від 14.07.05р. № 04-5/218 "Про деякі питання практики вирі шення спорів, пов'язаних із за стосуванням законодавства У країни з питань митної справ и" зазначено, що факт занижен ня митної вартості товару мо же бути підтверджено витягом цінової інформації бази дан их Державної митної служби У країни.

Таким чином, підставою для с умнівів щодо заявленої митно ї вартості товарів є, насампе ред, рівень його ціни, якщо він істотно відрізняється від ц ін на аналогічні товари, відо мості стосовно яких не викли кають сумнівів та ретельно п еревірялися.

Так, як заявлена позивачем м итна вартість товару була ви значена згідно ст. 267 Митного к одексу України - за ціною конт ракту з додаванням транспорт них витрат за межами України всього в розмірі 80196,43 грн., чи 34,49 г рн. - за 1 кг товару, що в доларов ому еквіваленті за курсом НБ У 7,9351 на день декларування 14.03.2011 р . становить 4,35 доларів США за 1 к г товару, а згідно рішення від ділу контролю митної вартос ті та класифікації товарів № 807000006/2011/300140/2 від 15.03.2011 року, прийнятог о на підставі фактів митного оформлення товарів згідно ЄАІС ДМСУ, становила 8,01 США за 1 кг.

Таким чином існувала розбі жність рівня заявленої митно ї вартості 4,00 доларів США /1 кг товару та фактів митного офо рмлення товарів згідно ЄАІС ДМСУ 8,01 дол. США/кг.

Суд зазначає, що Харківсько ю митницею 15.03.2011 р. була здійсне на процедура консультації з декларантом, в ході якої декл аранта було ознайомлено з на явною в митниці інформацією. Потім позивачу було запропо новано у відповідності до пу нкту 11 Постанови КМУ №1766 від 20.12.06 р. з метою виконання вимог ста тті 265 Митного кодексу України , надати до митниці документи , передбачені п. 11 Порядку, затв ердженого Постановою КМУ від 20.12.06р.

Згідно з п. 11 Порядку деклару вання митної вартості товарі в, які переміщуються через ми тний кордон України, та подан ня відомостей для її підтвер дження, затвердженого Постан овою Кабінету Міністрів Укр аїни, від 20.12.2006 № 1766 для підтвердж ення митної вартості товарів на вимогу митного органу дек ларант зобов'язаний подати д одаткові документи. Посадова особа митного органу у графі "Для відміток митниці" деклар ації митної вартості робить запис про необхідність подан ня додаткових документів, що підтверджують митну вартіст ь товарів, із складенням пере ліку, зазначає дату і прізвищ е та ставить свій підпис. Декл арант ознайомлюється з таким записом, зазначає під ним дат у, прізвище та ставить свій пі дпис. Посадова особа митного органу не має права вимагати від декларанта документи, не зазначені у графі "Для відміт ок митного органу". Для підтве рдження заявленої декларант ом митної вартості оцінювани х товарів можуть подаватися: договір з третіми особами, що пов'язаний з договором (контр актом) про поставку товарів, м итна вартість яких визначаєт ься; рахунки про здійснення п латежів третім особам на кор исть продавця; рахунки про сп лату комісійних, брокерських (посередницьких) послуг, пов'я заних з виконанням умов дого вору (контракту); відповідна б ухгалтерська документація; л іцензійний чи авторський дог овір (контракт); каталоги, спец ифікації, прейскуранти (прай с-листи) фірми - виробника това ру; калькуляція фірми - виробн ика товару; копія вантажної м итної декларації країни відп равлення, а в разі, коли в такі й країні товар розміщувався в митному режимі, яким не пере дбачено сплату податків і ві дповідно до якого товар пере бував під митним контролем - к опія вантажної митної деклар ації, оформленої в попередні й експорту митний режим; висн овки про якісні та вартісні х арактеристики товарів, підго товлені спеціалізованими ек спертними організаціями, що мають відповідні повноважен ня згідно із законодавством; сертифікат про походження т овару; відомості про якісні х арактеристики товару; інформ ація зовнішньоторговельних та біржових організацій про вартість товару та/або сиров ини. Декларант за власним баж анням подає інші документи д ля підтвердження заявленої у декларації митної вартості товарів.

Відповідно до п. 13, 14 Порядку д екларування митної вартості товарів, які переміщуються ч ерез митний кордон України, т а подання відомостей для її п ідтвердження, затвердженого Постановою Кабінету Мініст рів України, від 20.12.2006р. № 1766, декл арант зобов'язаний подати до даткові документи, визначені у пункті 11 цього Порядку, прот ягом 10 календарних днів після ознайомлення із записом мит ного органу про їх подання. За вмотивованою заявою деклара нта такий строк продовжуєтьс я. У разі відмови подати додат кові документи декларант роб ить відповідний запис із заз наченням дати, прізвища та пр ославлення свого підпису на зворотному боці основного ар куша декларації митної варто сті. Якщо декларантом не пода но в установлений строк дода ткові документи або якщо він відмовився від їх подання, ми тну вартість товарів визнача є митний орган на підставі на явних відомостей згідно із з аконодавством.

15.03.2011 р. на звороті тої ж ДМВ № 807 070005/2011/323193 декларантом було зробл ено запис про неможливість н адання додаткових документі в для підтвердження рівня за явленої митної вартості.

Суд зазначає, що позивач не виконав зобов'язання передба чені ст.264 МК України, оскільки відмовився надати додаткові документи, передбачені п. 11 по станови КМ України від 20.12.06р. №17 66, про що свідчить відповідний запис у Додатку до ДМВ № 807070005/2011/ 323193.

Відповідно до ч. 2 п. 10 Порядку декларування митної вартост і товарів, які переміщуються через митний кордон України , та подання відомостей для її підтвердження, затвердженог о Постановою Кабінету Мініст рів України від 20.12.2006р. № 1766 декла рант має право на доведення у передбачений законодавство м строк митному органові пра вильності визначення ним мит ної вартості товарів.

Судом встановлено, що у визн ачений строк позивач своїм п равом не скористався.

Таким чином, митницею відп овідно до ч. 1 ст. 273 МК України бу ло застосовано резервний мет од визначення митної вартост і товару у зв' язку з відсутн істю інформації, необхідної для її визначення за іншими м етодами.

Безпідставними є також дов оди позивача в тому, що перший відповідач не надав достатн ьої аргументації неможливос ті застосування першого мето ду, отже у декларанта була мож ливість письмово звернутися до Харківської митниці з вим огою надання у тижневий стро к з моменту звернення письмо вого пояснення, стосовно тог о, як митним органом було визн ачено митну вартість оцінюва них товарів.

Статтею 266 Митного кодексу У країни визначено методи визн ачення митної вартості товар ів, які імпортуються в Україн у.

Так, визначення митної варт ості товарів, які імпортують ся в Україну, здійснюється за такими методами: 1) за ціною до говору щодо товарів, які імпо ртуються (вартість операції) ; 2) за ціною договору щодо іден тичних товарів; 3) за ціною дог овору щодо подібних (аналогі чних) товарів; 4) на основі відн імання вартості; 5) на основі д одавання вартості (обчислена вартість); 6) резервного. Основ ним є метод визначення митно ї вартості товарів за ціною д оговору щодо товарів, які імп ортуються (вартість операції ). Якщо митна вартість не може бути визначена за основним м етодом, застосовується послі довно кожний із перелічених у цій статті методу. У разі якщ о неможливо застосувати жоде н із зазначених методів, митн а вартість визначається за р езервним методом відповідно до вимог, установлених статт ею 273 цього Кодексу. Як вбачаєт ься з матеріалів справи, пози вач при митному оформлені то вару застосував саме перший метод визначення митної варт ості товарів, що ввезені на ми тну територію України.

У відповідності з вимогами статті 266 Митного кодексу Укр аїни, якщо митна вартість не м оже бути визначена за основн им методом застосовується по слідовно кожний із перелічен их у частині першої цієї стат і методів.

Неможливість застосування першого методу полягала в не спростовних

сумнівах мит ного органу щодо заявленої п озивачем митної вартості, та к: розбіжність рівня заявлен ої митної вартості 4,00 дол. США/к г, та факті митного оформленн я товарів згідно ЄАІС ДМСУ 8,01 д ол. США/кг; декларант на час ми тного контролю та митного оф ормлення письмово відмовив ся надати додаткові документ и та наполягав на здійсненні митної оцінки у зв'язку з низь ким рівнем митної вартості.

Неможливість використання методу 2 визначення митної ва ртості за ціною угоди щодо і дентичних товарів згідно ста тті 268 Митного кодексу України полягала у тому, що: у митниц і була відсутня інформація щ одо митного оформлення ідент ичних товарів у найближчий д о митного оформлення час, що в иражалася у відсутності інф ормації стосовно комерційни х пропозицій на підставі, яки х позивач здійснював поставк у за оскаржуваним рішенням; в ідсутня інформація щодо імпо рту товарів від того самого в ідправника; відсутність інф ормації щодо якості та реп утації на ринку товарів, пер еміщувалися позивачем.

Неможливість використання методу 3 визначення митної ва ртості за ціною угоди щодо по дібних (аналогічних) товарів згідно ст. 269 Митного кодексу У країни полягає в тому, що у мит ниці була відсутня інформаці я щодо митного оформлення по дібних товарів у найближчий до митного оформлення час, що виражалася у відсутності ін формації стосовно: якості, на явності торгівельної марки н а товари митне оформлення як их вже здійснено.

Неможливість використання методу 4 визначення митної ва ртості на основі віднімання вартості ст. 271 Митного кодекс у України полягає в тому, що: т ак як у митного органу відсут ня інформація щодо ідентични х чи подібних товарів, які про даються на митній території України у незмінному стані; в ідсутні дані щодо витрат на в иплату комісійних винагоро д, звичайних надбавок на приб уток та загальних витрат у зв 'язку з продажем на митній тер иторії України; відсутні да ні щодо витрат понесених в Україні на навантажен ня, вивантаження, транспорту вання, страхування.

Неможливість використання методу 5 визначення митної ва ртості на основі додавання в артості ст. 272 Митного кодексу України полягає у відсутнос ті даних та документів, які ма ли вплив на процес формуванн я ціни товару; на матеріал та в итрат, понесених виробником в зв'язку з виробництвом това рів; витрат на завантаження, в ивантаження, страхування, тр анспортування до місця перет инання митного кордону Украї ни; прибутку, що одержує експо ртер у результаті поставки в Україну.

Щодо матеріальної вимоги п ро стягнення надміру сплачен ої суми ввізного мита та пода тку на додану вартість, суд за значає.

Відповідно до ч. 6 ст. 264 Митног о кодексу України визначено, що у разі якщо після сплати д екларантом податків і зборів (обов'язкових митних платежі в) згідно з митною вартістю то варів, визначеною митним орг аном, буде прийняте рішення п ро застосування митної варто сті, заявленої декларантом, п овертається декларанту міся чний термін з дня прий няття рішення, у порядку , передбаченому законодавс твом.

Частиною 1 ст.43 Податкового кодексу України визначен о, що помилково та/або надм іру сплачені суми грошово го зобов'язання підлягають поверненню платнику відпові дно до цієї статті, крім випад ків наявності у такого платн ика податкового боргу.

Відповідно до ч.3 ст.43 По даткового кодексу України обов'язковою умовою для здій снення повернення сум грошов ого зобов'язання подання пл атником податків заяви про таке повернення (крім пове рнення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, як і розраховуються органом д ержавної податкової служб и на підставі поданої плат ником податків податкової де кларації за звітний календар ний рік шляхом проведення пе рерахунку за загальним річни м оподатковуваним доходом пл атника податку протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або сплаченої суми.

Крім того, відповідно до с т.200 Податкового кодексу виз начено повернення надмірно с плаченої суми податку на дод ану вартість. На даний час від сутні підтвердження виконан ня зазначених вимог чинного законодавства на час розгля ду справи, що також вказує на безпідставність та пере дчасність, вимог позивача.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни, кожна сторона належним и і достатніми доказами пови нна довести ті обставини, на я ких ґрунтуються її вимоги та заперечення

Встановлені судом вище фак ти та приписи нормативно-пра вових актів дають підстави с уду стверджувати, що першим в ідповідачем було обґрунтова но застосовано для визначенн я митної вартості товарів, як і переміщувалися через митни й кордон України, резервний м етод, правомірно було визнач ено митну вартість товару, що ввозився позивачем, та відсу тні підстави для скасування оскаржуваного рішення Харкі вської митниці про визначенн я митної вартості товарів.

Враховуючи вищевикладене, в задоволенні позовних вимо г слід відмовити в повному об сязі.

На підставі викладеного, ке руючись ст. 19 Конституції Укр аїни, ст.ст. 9, 11, 71, 128, 159, 160- 163, 186, 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відп овідальністю "Стаут Груп" до Харківської обласної митни ці, Головного управління Дер жавного казначейства Україн и в Харківській області про в изнання нечинним рішення - з алишити без задоволення.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення протягом десяти днів з д ня її проголошення, у разі зас тосування судом частини трет ьої статті 160 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, а також прийняття постано ви у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня о тримання копії постанови.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної с карги постанова, якщо її не ск асовано, набирає законної си ли після повернення апеляцій ної скарги, відмови у відкрит ті апеляційного проваджені а бо набрання законної сили рі шенням за наслідками апеляці йного провадження.

Повний текст постанови ск ладено 04 липня 2011 року.

Суддя Волошин Д. А.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.06.2011
Оприлюднено08.07.2011
Номер документу16578337
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —3672/11/2070

Ухвала від 20.06.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 12.04.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 11.05.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Постанова від 29.06.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні