№ 2-1115/11
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26.04.2011
Куйбишевський районний суд м. Донецька у складі:
головуючого – судді: Фурсової С.М.,
при секретарі: Хромові К.С.,
за участю представника позивача за довіреністю: ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом Державної податкової інспекції у Куйбишевському районі міста Донецька до Товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка» та ОСОБА_2 державної реєстрації Донецької міської ради про визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка», -
В С Т А Н О В И В :
ДПІ у Куйбишевському районі міста Донецька звернулася до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка» та ОСОБА_2 державної реєстрації Донецької міської ради, в якому просить визнати недійсним запис про проведення державної реєстрації новоутвореної шляхом заснування юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка» через порушення закону, допущене при створенні юридичної особи, яка не можна усунути, з моменту реєстрації, тобто з 02.03.2007 року № 12661020000024480 та припинити юридичну особу – Товариство з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка» ЄДРПОУ 34960362.
В обґрунтуванні позовних вимог зазначила, що ТОВ «Промспецмашпоставка», ЄДРПОУ 34960362, зареєстровано 02.03.2007 року виконавчим комітетом Донецької міської ради, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, та з 03.03.2007 року знаходиться на податковому обліку у Державній податковій інспекції у Куйбишевському районі м. Донецька. Засновником ТОВ «Промспецмашпоставка» є ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1.
В ході проведення заходів, спрямованих на перевірку законності реєстрації ТОВ «Промспецмашпоставка» встановлено наступне: відповідно де пояснення засновника ТОВ «Промспецмашпоставка» ОСОБА_3 на весні 2007 року до нього звернувся малознайомий чоловік, прізвище та ім’я якого він не пам’ятає та запропонував на його ім’я, за грошову винагороду зареєструвати ТОВ «Промспецмашпоставка». Також вищезазначений малознайомий чоловік пояснив, що він буде на підприємстві рахуватись засновником та директором, а фінансово - господарською діяльністю підприємства він не буде займатися. У зв’язку з тим, що на той момент у ОСОБА_3 було скрутне фінансове становище, він дав згоду. Через деякий час ОСОБА_3 разом з вищезазначеним малознайомим чоловіком їздили до нотаріальної контори де йому були надані документи для підпису зі змістом яких він не ознайомився та підписав. Після реєстрації на своє ім’я ТОВ «Промспецмашпоставка» ОСОБА_3 ніяких договорів не укладав, податкові декларації інші звітні та бухгалтерські документи не складав та не підписував, господарською діяльністю наміру займатись не мав, статутний фонд не формував та нікому не доручав від свого імені здійснювати будь які дії щодо дійсного СГД.
Оскільки засновнику невідомий зміст зазначених документів та місцезнаходження оригіналів документів, а крім того він їх підписував за винагороду, кошти або майно до уставного фонду не вносив (цей обов’язок передбачений ч. 1 ст. 144 ЦК України), тому це свідчить про незаконність реєстрації ТОВ «Промспецмашпоставка», а установчі документи ТОВ «Промспецмашпоставка» не відповідають вимогам законодавства.
Враховуючи вищенаведене, запис про проведення державної реєстрації новоутвореної шляхом заснування юридичної особи ТОВ «Промспецмашпоставка» належить визнати недійсним через порушення закону, яке не можна усунути з моменту реєстрації, тобто з 02.03.2007 року № 12661020000024480.
З огляду на вищенаведене та приймаючи до уваги положення ст. 20 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», якими на органи податкової служби покладені функції по здійсненню контролю за дотриманням податкового законодавства суб’єктами підприємництва, своєчасністю надання податкової звітності і правильністю визначення об’єктів оподатковування і числення податків, вважає, що діяння невстановлених осіб, що здійснюють діяльність від імені ТОВ «Промспецмашпоставка» ведуть до порушення встановленого державою порядку дотримання законності в сфері оподаткування, у зв’язку з чим інспекція вимушена була звернутися до суду.
Представник позивача в судовому засіданні уточив позовні вимоги, та остаточно просив визнати недійсним статут (установчий документ) ТОВ «Промспецмашпоставка», оскільки установчий документ не відповідає вимогам законодавства та припинити діяльність ТОВ «Промспецмашпоставка» ЄДРПОУ 34960362, виключивши його з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Представник відповідача ТОВ «Промспецмашпоставка» – ОСОБА_3 в судове засідання не з’явився, надав суду заява з проханням про розгляд справи у його відсутність, також з якої вбачається, що з позовними вимогами він згоден у повному обсязі.
Представник відповідача ОСОБА_2 державної реєстрації Донецької міської ради – ОСОБА_4 в судове засідання не з’явилась, надала суду заяву з прохання про розгляд справи у його відсутність та заперечення проти позовних вимог, в якому просить в задоволенні позовних вимог відмовити за наступних підстав.
Статтею 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 2 Закон про реєстрацію відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно – правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» №755 від 15.05.2003р. із змінами та доповненнями (далі Закон про реєстрацію) державна реєстрація це вчинення реєстраційних дій, які передбачені законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, на підставі поданих документів.
Перелік повноважень, які покладені на державного реєстратора, зазначений в пункті 1 статті 6 Закону про реєстрацію.
При проведенні всіх реєстраційних дій, державний реєстратор керується діючим законодавством, а саме: перелік обов’язкових документів, перелік підстав залишення документів без розгляду та перелік підстав для відмови в проведенні реєстраційної дії чітко визначені в Законі про реєстрацію. Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи.
В переліку документів, які містяться в реєстраційній справі ТОВ «ПРОМСПЕЦМАШПОСТАВКА» (код ЄДРПОУ 34960362), наявний статут передбачений статтею 24 Закону про реєстрацію, в якому справжність підпису засновника (учасника) перевірено та який зроблено в присутності нотаріуса.
Відповідно до статей 22, 38 Закону про реєстрацію суд може постановити рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язане з банкрутством юридичної особи. При цьому з прикінцевих положень розділу VII цього ж Закону випливає, що закони, нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, тобто до 1 липня 2004 року, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.
Згідно з частиною 1 статті 33 Закону про реєстрацію юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Підстави для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи, передбачені частиною 2 статті 38 зазначеного Закону. Однією з таких підстав є визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути.
Статтею 89 Цивільного кодексу України визначено, що юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення. Порушення встановленого законом порядку створення юридичної особи або невідповідність її установчих документів закону є підставою для відмови у державній реєстрації юридичної особи. Відмова у державній реєстрації з інших мотивів (недоцільність тощо) не допускається. Відмова у державній реєстрації, а також зволікання з її проведенням можуть бути оскаржені до суду. До єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом.
Відповідно до статті 4 Закону про реєстрацію державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.
Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема:
- перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру; оформлення і видачу свідоцтва про державну реєстрацію та виписки з Єдиного державного реєстру.
Згідно статті 5 Закону про реєстрацію, державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводиться державним реєстратором виключно у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - підприємця.
За змістом статті 8 Закону про реєстрацію, документи, які подаються державному реєстратору, повинні відповідати вимогам, а саме: - документи, які відповідно до вимог цього Закону подаються (надсилаються рекомендованим листом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою; реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору рекомендованим листом, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріально засвідчена. Підпис особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), на реєстраційній картці та заяві про втрату (заміну) документів має бути засвідчений відповідною посадовою особою та скріплений печаткою цієї юридичної особи або нотаріально засвідчений.
Установчі документи юридичної особи, а також зміни до них, викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками) або уповноваженими особами, якщо законом не встановлено інший порядок їх затвердження. Справжність підписів засновників (учасників) або уповноважених осіб на установчих документах повинні бути нотаріально засвідчені, а засновницькі договори - нотаріально посвідчені.
Відповідно до статті 24 Закону про реєстрацію, для проведення державної реєстрації юридичної особи засновник (засновники) або уповноважена ними особа повинні особисто подати державному реєстратору (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи:
- заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи;
- примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи у випадках, передбачених законом;
- два примірники установчих документів;
- документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи;
- інформацію з документами, що підтверджують структуру власності засновників - юридичних осіб, яка дає змогу встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб.
Документи, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається рекомендованим листом) засновнику або уповноваженій ним особі з відміткою про дату надходження документів.
Порядок проведення державної реєстрації юридичної особи визначений статтею 25 Закону про реєстрацію, згідно якої:
- державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані
для проведення державної реєстрації юридичної особи, без розгляду зобов'язаний
перевірити ці документи на відсутність підстав для відмови у проведенні державної
реєстрації юридичної особи, які передбачені частиною першою статті 27 цього Закону;
- перевірка на відсутність підстав для відмови, які передбачені абзацами п'ятим -
восьмим частини першої статті 27 цього Закону, здійснюється з використанням
відомостей з Єдиного державного реєстру;
- за відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної
особи державний реєстратор повинен внести до реєстраційної картки на проведення
державної реєстрації юридичної особи ідентифікаційний код відповідно до вимог Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України та внести до Єдиного державного
реєстру запис про проведення державної реєстрації юридичної особи на підставі
відомостей цієї реєстраційної картки;
- дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної
реєстрації юридичної особи є датою державної реєстрації юридичної особи.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону про реєстрацію, підставами для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є: визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути провадження нею діяльності, що суперечить установчим документам, або такої, що заборонена законом; невідповідність мінімального розміру статутного фонду юридичної особи вимогам закону;неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону;
- наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
У позовній заяві позивач просить визнати недійсним запис про проведення державної реєстрації ТОВ "ПРОМСПЕЦМАШПОСТАВКА" (код ЄДРПОУ 34960362) та на цій підставі припинити юридичну особу.
Відповідно до частини 9 статті 25 Закону про реєстрацію, якщо документи для проведення державної реєстрації юридичної особи подаються засновником юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являється його паспорт.
Відповідно до ст. 27 Закону про реєстрацію, підставами для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є:
- невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення
державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані
для проведення державної реєстрації юридичної особи;
- невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього
Закону;
- порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема:
- наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб,
які зазначені як посадові особи органу управління юридичної особи;
- невідповідність відомостей про засновників (учасників) юридичної особи відомостям
щодо них, які містяться в Єдиному державному реєстрі;
- наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юридичної особи або
уповноваженою ними особою юридичних дій, які встановлені абзацом четвертим частини
другої статті 35 цього Закону;
- наявність в Єдиному державному реєстрі найменування, яке тотожне найменуванню
юридичної особи, яка має намір зареєструватися;
- використання у найменуванні юридичної особи повного чи скороченого
найменування органу державної влади або органу місцевого самоврядування, або
похідних від цих найменувань, або історичного державного найменування, перелік яких
встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відмова у проведенні державної реєстрації юридичної особи з інших підстав не допускається.
Таким чином, доказів того, що при реєстрації ТОВ "ПРОМСПЕЦМАШПОСТАВКА" (код ЄДРПОУ 34960362) відбулись порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути, податковий орган не надав.
Суд, заслухавши представника позивача, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
ТОВ «Промспецмашпоставка», ЄДРПОУ 34960362, зареєстровано 02.03.2007 року виконавчим комітетом Донецької міської ради, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, та з 03.03.2007 року знаходиться на податковому обліку у Державній податковій інспекції в Куйбишевському районі м. Донецька.
Засновником ТОВ «Промспецмашпоставка» є ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1.
В ході проведення заходів, спрямованих на перевірку законності реєстрації ТОВ «Промспецмашпоставка» встановлено наступне.
Відповідно де пояснення засновника ТОВ «Промспецмашпоставка» ОСОБА_3, які він дав співробітникам відділу податкової міліції вбачається, що на весні 2007 року до нього звернувся малознайомий чоловік, прізвище та ім’я якого він не пам’ятає та запропонував на його ім’я, за грошову винагороду зареєструвати ТОВ «Промспецмашпоставка». Також вищезазначений малознайомий чоловік пояснив, що він буде на підприємстві рахуватись засновником та директором, а фінансово - господарською діяльністю підприємства він не буде займатися. У зв’язку з тим, що на той момент у ОСОБА_3 було скрутне фінансове становище, він дав згоду. Через деякий час ОСОБА_3 разом з вищезазначеним малознайомим чоловіком їздили до нотаріальної контори де йому були надані документи для підпису зі змістом яких він не ознайомився та підписав. Після реєстрації на своє ім'я ТОВ «Промспецмашпоставка» ОСОБА_3 ніяких договорів не укладав, податкові декларації інші звітні та бухгалтерські документи не складав та не підписував, господарською діяльністю наміру займатись не мав, статутний фонд не формував та нікому не доручав від свого імені здійснювати будь-які дії щодо дійсного СГД.
Відповідно до ст. 55/1 Господарського кодексу України ознаки фіктивності, що дають підстави для звернення до суду про припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичною особою -підприємцем, в тому числі визнання реєстраційних документів недійсними:
- зареєстровано (перереєстровано) на недійсні (втрачені, загублені) та підроблені документи;
- не зареєстровано у державних органах, якщо обов'язок реєстрації передбачено законодавством;
- зареєстровано (перереєстровано) у органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізувати повноваження;
- зареєстровано (перереєстровано) та проваджене фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників та призначених у законному порядку керівників.
Вищезазначене також порушує приписи ст. 42 Господарського кодексу України, де вказано, що підприємництво – це самостійна ініціатива, систематична на власний ризик діяльність з метою одержання прибутку, натомість ТОВ «Промспецмашпоставка» було зареєстровано невстановленою особою.
Частиною 1 статті 110 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа ліквідується:
- за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
- за рішенням суду про визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створені порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених цим законом.
Що стосується установчих документів товариства, то ст. 88 ЦК України містить вимоги щодо їх змісту:
- у статуті товариства вказується найменування юридичної особи, органи управління
товариством, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень, порядок вступу до товариства та
виходу з нього, якщо додаткові вимоги щодо змісту статуту не встановлені цим кодексом або
іншим законом.
- у засновницькому договорі товариства визначаються зобов'язання учасників створити
товариство, порядок їх спільної діяльності щодо його створення, умови передання товариству
майна учасників, якщо додаткові вимоги щодо змісту засновницького договору не встановлені
цим кодексом або іншим законом.
Оскільки засновнику невідомий зміст зазначених документів та місцезнаходження оригіналів документів, а крім того він їх підписував за винагороду, кошти або майно до уставного фонду не вносив (цей обов’язок, передбачений ч. 1 ст. 144 ЦК України), тому це свідчить про незаконність реєстрації ТОВ «Промспецмашпоставка», а установчі документи ТОВ «Промспецмашпоставка» не відповідають вимогам законодавства.
Згідно з ч. 2 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб – підприємців» однією з підстав для постанови судового рішення щодо припинення юридичної особи, є визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації через порушення закону, допущені при створені юридичної особи, які не можна усунути.
Враховуючи вищенаведене, запис про проведення державної реєстрації новоутвореної шляхом заснування юридичної особи ТОВ «Промспецмашпоставка» належить визнати недійсним через порушення закону, яке не можна усунути з моменту реєстрації, тобто з 02.03.2007 року № 12661020000024480.
У відповідності до ст. 1 Закону України «Про підприємство» (зі змінами та доповненнями), підприємство – це безпосередня, самостійна, систематична, на власний розсуд діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб’єкти підприємницької діяльності у порядку встановлено законом.
Позов про визнання недійсним або таким, що суперечить законодавству, установчих документів може бути поданий державним органом, що згідно з чинним законодавством здійснює контроль за діяльністю суб’єктів господарювання, прокурором, органом, що здійснює державну реєстрацію, а також будь-якою особою, яка вважає порушеними свої права чи охоронювані законом інтереси у зв’язку зі створенням відповідного суб’єкта господарювання.
Суд, з огляду на вищенаведене та приймаючи до уваги положення ст. 20 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», якими на органи податкової служби покладені функції по здійсненню контролю за дотриманням податкового законодавства суб’єктами підприємництва, своєчасністю надання податкової звітності і правильністю визначення об’єктів оподатковування і числення податків, вважає, що діяння невстановлених осіб, що здійснюють діяльність від імені ТОВ «Промспецмашпоставка» ведуть до порушення встановленого державою порядку дотримання законності в сфері оподаткування. Таким чином, позовні є обґрунтованими та доведеними у судовому засіданні, у зв’язку з чим підлягають задоволенню в повному обсязі.
На підставі ст. 20 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб – підприємців», ст. ст. 42, 55/1 Господарського кодексу України, керуючись 209, 213-215ЦПК України, суд -
В И Р І Ш И В :
Позовні вимоги Державної податкової інспекції у Куйбишевському районі міста Донецька до Товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка» та ОСОБА_2 державної реєстрації Донецької міської ради про визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка», задовольнити у повному обсязі.
Визнати недійсним статут (установчий документ) Товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка» (ЄДРПОУ 34960362), з моменту реєстрації, тобто з 02 березня 2007 року.
Припинити діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецмашпоставка» (ЄДРПОУ 34960362), виключивши його з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Апеляційна скарга на рішення може бути подана протягом десяти днів з дня його проголошення. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.
Рішення суду набуває чинності після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набуває законної чинності після розгляду справи апеляційним судом.
Суддя:
Суд | Куйбишевський районний суд м.Донецька |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2011 |
Оприлюднено | 15.07.2011 |
Номер документу | 16698434 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області
Вдовичинський А. В.
Цивільне
Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області
Вдовичинський А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні