Постанова
від 08.06.2011 по справі 2а-4227/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

Вн. № 110

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

08 червня 2011 року 13: 01 № 2а-4227/11/2670

Окружний адміністративн ий суд міста Києва у складі го ловуючого судді Клочкової Н. В. при секретарі судового зас ідання Гасові Д.І., розглянувш и у відкритому судовому засі данні адміністративну справ у

за позовом Приватного підприємства "БІ-ЛАЙН-ЕКСКЛЮЗИВ"

до Виконавчого органу Дарн ицької районної в місті Києв і ради (Дарницька

районна у місті Києві держ авна адміністрація) в особі г олови комісії з

припинення Дарницької рай онної у місті Києві державно ї адміністрації

про скасування розпорядженн я № 798 від 21.01.2011 р.,

за участю представників ст орін:

представник позивача Мос каленко В.І.;

представник відповідача Григоренко В.В.,

На підставі частини т ретьої статті 160 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни в судовому засіданні 08 ч ервня 2011 року проголошено вст упну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

23 березня 2011 року приват не підприємство "БІ-ЛАЙН-ЕКСК ЛЮЗИВ" (далі - позивач, ПП "БІ-ЛАЙ Н-ЕКСКЛЮЗИВ") звернулось до Ок ружного адміністративного с уду міста Києва з позовною за явою до виконавчого органу Д арницької районної в місті К иєві ради (Дарницької районн ої у місті Києві державної ад міністрації) в особі голови к омісії з припинення Дарницьк ої районної у місті Києві дер жавної адміністрації (далі - в ідповідач) про скасування ро зпорядження № 798 від 21.01.2011 р. Позо вні матеріали передані на ро згляд судді 25 березня 2011 року.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 25 березня 2011 року відкрито провадження в адміністратив ній справі № 2а-4227/11/2670.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 25 березня 2011 року закінчено підготовче провадження в ад міністративній справі № 2а-4227/11 /2670 та призначено справу до суд ового розгляду.

Представник позивача позо вні вимоги підтримав в повно му обсязі. В обґрунтування по зову позивач зазначив, що усі ма власними та владними повн оваженнями керівника органу місцевого самоврядування чи органу державної влади, яким и до 31.10.2010 р. був наділений закон одавством голова виконавчог о органу Дарницької районної в місті Києві ради (Дарницько ї районної у місті Києві держ авної адміністрації), що обир ався та призначався також у с посіб, визначений виключно з аконодавством, - керівник лік відкомісії не наділений, том у розпорядження голови коміс ії з припинення Дарницької р айонної у місті Києві держав ної адміністрації С. Вітков ського № 798 від 21.01.2011 року супер ечить чинному законодавству , а отже є протиправним. Оскарж уване розпорядження за своєю правовою природою є нормати вним актом, положення якого м ають юридичні наслідки для п озивача та порушують його за конні права.

В поданих письмових запере ченнях відповідач просив від мовити у задоволенні позовни х вимог, посилаючись на те, що розпорядження Дарницької ра йонної у м. Києві державної ад міністрації від 26.08.2010 року № 523 “П ро присвоєння поштової адрес и об' єкту нерухомого майна” було видано всупереч вимога м відповідних нормативно-пра вових актів. Зважаючи на ту об ставину, що до комісії з припи нення Дарницької районної у м. Києві державної адміністр ації перейшли усі повноважен ня даної юридичної особи, від повідач вважає, що прокурату ра Дарницького району м. Києв а цілком правомірно звернула сь до голови комісії з припин ення Дарницької районної у м істі Києві державної адмініс трації С. Вітковського що до скасування розпорядження від 26.08.2010 року № 523, наслідком чог о стала видача розпорядження від 21.01.2011 р. № 798 “Про скасування р озпорядження Дарницької рай онної у м. Києві державної адм іністрації від 26.08.2010 року № 523”.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представників стор ін, всебічно і повно з' ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адмін істративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Дарницької р айонної в м. Києві ради № 1 від 14 .07.2006 р. “Про виконавчий орган Да рницької районної в м. Києві р ади” було встановлено, що вик онавчим органом Дарницької р айонної в м. Києві ради є Дарни цька районна у м. Києві держав на адміністрація, яка здійсн ює повноваження виконавчого органу паралельно з виконан ням функцій державної викона вчої влади в Дарницькому рай оні м. Києва. Голова Дарницько ї районної в м. Києві ради є го ловою виконавчого органу.

Рішенням Дарницької район ної в м. Києві ради № 2 від 14.07.2006 р. “ Про делегування повноважень Дарницькій районній у м. Києв і державній адміністрації - виконавчому органу Дарницьк ої районної в місті Києві рад и” було делеговано повноваже ння, визначені статтями 27-41, 44 За кону України “Про місцеве са моврядування в Україні” (в ча стині, що стосується компете нції районів у місті з урахув анням особливості здійсненн я виконавчої влади та місцев ого самоврядування в м. Києві ) Дарницькій районній у м. Києв і адміністрації - виконавчо му органу Дарницької районно ї в м. Києві ради; визначено Да рницьку районну у м. Києві дер жавну адміністрацію - викон авчий орган Дарницької район ної в м. Києві ради органом упр авління майном територіальн ої громади Дарницького район у м. Києва; делеговано Дарниць кій районній у м. Києві держав ній адміністрації - виконав чому органу Дарницької район ної в м. Києві ради повноважен ня Дарницької районної в м. Ки єві ради стосовно управління майном, що належить територі альній громаді Дарницького р айону міста Києва, за виключе нням повноважень, які здійсн юються виключно шляхом прийн яття рішень на пленарних сес іях районної в місті ради; упо вноважено Дарницьку районну у м. Києві державну адміністр ацію - виконавчий орган Дарн ицької районної в м. Києві рад и здійснювати захист майна т ериторіальної громади Дарни цького району міста Києва ві дповідно до законодавства, у тому числі шляхом звернення до суду.

Позивач на підставі рішенн я Брянківського міського суд у Луганської області від 03.03.2010 р ., що набрало законної сили 13.03.201 0 р., на вимогу комунального пі дприємства “Київське міське бюро технічної інвентаризац ії та реєстрації права власн ості на об' єкти нерухомого майна” (далі - КП „Київське міс ьке бюро технічної інвентари зації та реєстрації права вл асності на об' єкти нерухомо го майна") з метою реалізації с вого права на реєстрацію пра ва власності звернувся до го лови виконавчого органу Дарн ицької районної в місті Києв і ради (Дарницької районної у місті Києві державної адмін істрації) про присвоєння нер ухомому майну позивача пошто вої адреси.

Голова виконавчого органу Дарницької районної в місті Києві ради (Дарницької район ної у місті Києві державної а дміністрації) Сташук В.Ф. видав розпорядження № 523 від 26.0 8.2010 р. “Про присвоєння поштової адреси об' єкту нерухомого майна”, яким було присвоєно о б' єкту нерухомого майна - не житловому приміщенню, що роз ташовано у Дарницькому район і міста Києва по проспекту Ми коли Бажана, 3-Д і належить поз ивачу, наступну поштову адре су: місто Київ, проспект Микол и Бажана, 3-Д.

Рішенням № 7/4819 від 09.09.2010 року “П ро питання організації управ ління районами в місті Києві " Київська міська рада виріши ла не утворювати районні у мі сті Києві ради. Крім цього, дан им рішенням було передбачено , що районні в місті Києві ради та їх виконавчі органи - район ні у місті Києві державні адм іністрації з 31 жовтня 2010 року п рипиняють свою діяльність шл яхом ліквідації.

Відтак, з 31.10.2010 р. Дарницька рай онна у місті Києві державна а дміністрація припинила усі с вої функції як виконавчий ор ган Дарницької районної в мі сті Києві ради і як місцевий о рган виконавчої влади.

Відповідно до положень роз порядження № 787 від 30.09.2010 року вик онавчого органу Київської мі ської ради (Київської місько ї державної адміністрації) “ Про організаційно-правові за ходи, пов' язані з виконання м рішення Київської міської ради від 09.09.2010 р. № 7/4819 “Про питанн я організації управління рай онами в місті Києві” з 31 жовтн я 2010 року було утворено 10 район них в місті Києві державних а дміністрацій, що підпорядков ані Київській міській держав ній адміністрації, серед яки х було утворено Дарницьку ра йонну державну в місті Києві адміністрацію як нову юриди чну особу, з новим юридичним с татусом, новими функціями та повноваженнями і яка не була правонаступником виконавчо го органу Дарницької районно ї в місті Києві ради (Дарницьк ої районної у місті Києві дер жавної адміністрації), що лік відовувалась.

Крім того, цим же розпорядже нням було прийнято рішення п ро припинення шляхом ліквіда ції юридичної особи - Дарниць кої районної у місті Києві де ржавної адміністрації (ідент ифікаційний код 26077460), утворено Міську комісію з координаці ї питань, пов' язаних з припи ненням районних у місті Києв і рад та їх виконавчих органі в, а також забезпеченням функ ціонування районних в місті Києві державних адміністрац ій та комісії з припинення (лі квідаційні комісії) в района х.

В результаті перевірки щод о відповідності нормативно-п равових актів, які видані Дар ницькою РДА, вимогам Констит уції України та діючому зако нодавству, прокуратурою Дарн ицького району міста Києва б уло винесено протест до голо ви комісії з припинення Дарн ицької районної у місті Києв і державної адміністрації Вітковського С.І. скасуват и розпорядження № 523 Дарницько ї районної у місті Києві держ авної адміністрації від 26.08.2010 р оку “Про присвоєння поштової адреси об' єкту нерухомого майна”.

21 січня 2011 року виконавчим ор ганом Дарницької районної в місті Києві ради (Дарницької районної у місті Києві держа вної адміністрації) в особі г олови комісії з припинення Д арницької районної у місті К иєві державної адміністраці ї Вітковського С.І. було в идано розпорядження № 798 “Про скасування розпорядження Да рницької районної у місті Ки єві державної адміністрації від 26.08.2010 року № 523".

Оцінивши докази, які є у спр аві, за своїм внутрішнім пере конанням, що ґрунтується на ї х безпосередньому, всебічном у, повному та об' єктивному д ослідженні, та враховуючи вс і наведені обставини, Окружн ий адміністративний суд міст а Києва погоджується з позов ними вимогами ПП "БІ-ЛАЙН-ЕКСК ЛЮЗИВ", виходячи з наступних м отивів.

Відповідно до положень ст.с т. 118, 140 Конституції України, п. 2 с т. 24 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-В Р “Про місцеве самоврядуванн я в Україні” (далі - ЗУ “Про мі сцеве самоврядування в Украї ні”), ст.ст. 6-8, п. 6 ст. 19, п. 2 розд. 7 “Пр икінцеві положення” Закону У країни від 15.01.1999 № 401-XIV “Про столиц ю України - місто-герой Київ” ( далі - ЗУ “Про столицю Украї ни - місто-герой Київ”), рішенн я Дарницької районної в м. Киє ві ради № 1 від 14.07.2006 р. “Про викон авчий орган Дарницької район ної в м. Києві ради” Дарницька районна у місті Києві держав на адміністрація до 31 жовтня 2 010 року здійснювала повноваже ння виконавчого органу Дарни цької районної ради паралель но з виконанням функцій місц евого органу державної викон авчої влади в Дарницькому ра йоні м. Києва. Голова Дарницьк ої районної в місті Києві рад и одночасно виконував обов'я зки та повноваження голови ї ї виконавчого органу - Дарниц ької районної у м. Києві держа вної адміністрації.

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни 09.04.1999 № 586-XIV “Про місцеві дер жавні адміністрації” (далі - ЗУ “Про місцеві державні адм іністрації”) голова місцевої державної адміністрації в м ежах своїх власних і делегов аних повноважень видає розпо рядження на виконання Консти туції України, законів Украї ни, актів Президента України , Кабінету Міністрів України , міністерств та інших центра льних органів виконавчої вла ди.

Статтею 41 ЗУ “Про місцеві де ржавні адміністрації” обумо влено, що голови місцевих дер жавних адміністрацій видают ь розпорядження одноособово і несуть за них відповідальн ість згідно із законодавство м.

Згідно ст. 6 ЗУ “Про місцеві д ержавні адміністрації” акти місцевих державних адмініст рацій, які відповідно до зако ну є регуляторними актами, ро зробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюють ся з урахуванням вимог Закон у України "Про засади державн ої регуляторної політики у с фері господарської діяльнос ті".

Суд звертає увагу, що у фабу лі розпорядження № 798 від 21.01.2011 р. “Про скасування розпоряджен ня Дарницької районної у міс ті Києві державної адміністр ації від 26.08.2010 року № 523" зазначен о законодавчі акти, якими кер увався голова комісії з прип инення Дарницької районної у місті Києві державної адмін істрації Вітковський С.І. під час винесення та підписа ння оскаржуваного розпорядж ення. Так, зокрема, міститься п осилання на Конституцію Укра їни, на ЗУ “Про місцеві держав ні адміністрації”, на ЗУ “Про столицю України - місто-герой Київ”, на ЗУ “Про прокуратуру ”.

Однак, жодним зазначеним у р озпорядженні законом Україн и чи будь-яким іншим чинним За коном або нормативним актом не передбачено функцій чи по вноважень голови комісії з п рипинення (ліквідаційної ком ісії юридичної особи) щодо ви дання нормативно-правових ч и нормативних актів локально го характеру стосовно скасув ання нормативних актів, вида них іншими суб' єктами владн их повноважень. Крім того, не і снує законодавчої норми щодо переходу владних, власних аб о делегованих повноважень го лови районної ради чи голови її виконавчого органу, що над ілені ЗУ “Про місцеве самовр ядування в Україні” та ЗУ “Пр о місцеві державні адміністр ації”, до голови комісії з при пинення (голови ліквідкомісі ї) у випадку ліквідації цих ор ганів.

Відповідно до ст. 43 ЗУ “Про мі сцеві державні адміністраці ї” акти місцевих державних а дміністрацій, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституц ійного Суду України, актам Пр езидента України та Кабінету Міністрів України або інтер есам територіальних громад ч и окремих громадян, можуть бу ти оскаржені до органу викон авчої влади вищого рівня або до суду. Розпорядження голов и державної адміністрації, щ о суперечать Конституції Укр аїни, законам України, рішенн ям Конституційного Суду Укра їни, іншим актам законодавст ва або є недоцільними, неекон омними, неефективними за очі куваними чи фактичними резул ьтатами, скасовуються Презид ентом України, головою місце вої державної адміністрації вищого рівня або в судовому п орядку.

ЗУ “Про місцеві державні ад міністрації” не передбачає д ля голови комісії з припинен ня Дарницької районної у міс ті Києві державної адміністр ації повноважень, пов' язани х із скасуванням розпоряджен ь органу, що ліквідується, вна слідок їх незаконності.

За таких обставин суд вважа є, що виконавчий орган Дарниц ької районної в місті Києві р ади (Дарницької районної у мі сті Києві державної адмініст рації) в особі голови комісії з припинення Дарницької рай онної у місті Києві державно ї адміністрації Вітковськ ого С.І. не мав права скасову вати раніше видане Дарницько ю районною у місті Києві держ авною адміністрацією розпор ядження.

Відповідно до ст. 21 Закону Ук раїни від 05.11.1991 № 1789-ХІІ “Про прок уратуру” (далі - ЗУ “Про прок уратуру”) протест на акт, що су перечить закону, приноситься прокурором, його заступнико м до органу, який його видав, а бо до вищестоящого органу. У т акому ж порядку приноситься протест на незаконні рішення чи дії посадової особи.

У протесті прокурор ставит ь питання про скасування акт а або приведення його у відпо відність з законом, а також пр ипинення незаконної дії поса дової особи, поновлення пору шеного права.

Протест прокурора зупиняє дію опротестованого акта і п ідлягає обов'язковому розгля ду відповідним органом або п осадовою особою у десятиденн ий строк після його надходже ння. Про наслідки розгляду пр отесту в цей же строк повідом ляється прокурору.

У разі відхилення протесту або ухилення від його розгля ду прокурор може звернутися з заявою до суду про визнання акта незаконним. Заяву до суд у може бути подано протягом п 'ятнадцяти днів з моменту оде ржання повідомлення про відх илення протесту або закінчен ня передбаченого законом стр оку для його розгляду. Подача такої заяви зупиняє дію прав ового акта.

Аналізуючи правові підста ви, які застосував відповіда ч для прийняття оскаржуваног о розпорядження, суд критичн о відноситься до посилання в ідповідача на протест прокур ора як на обов' язкову умову скасування розпорядження го лови виконавчого органу Дарн ицької районної в місті Києв і ради (Дарницької районної у місті Києві державної адмін істрації) головою комісії з п рипинення Дарницької райдер жадміністрації, оскільки ЗУ “Про прокуратуру” є спеціаль ним нормативно-правовим акто м, документом прокурорського реагування, який не може розг лядатися як джерело повноваж ень для місцевої райдержадмі ністрації приймати рішення п ро скасування своїх розпоряд жень, і не є обов' язковим для виконання. Внесення протест у прокурора на розпорядження місцевої райдержадміністра ції зобов' язує райдержадмі ністрацію, яка видала опроте стоване розпорядження, самос тійно розглянути питання про його незаконність та прийма ти рішення - підлягає протес т задоволенню як обґрунтован ий або ж підлягає відхиленню .

Отже, виконавчий орган Дарн ицької районної в місті Києв і ради (Дарницької районної у місті Києві державної адмін істрації) в особі голови комі сії з припинення Дарницької районної у місті Києві держа вної адміністрації Вітков ського С.І. видав розпорядж ення № 798 “Про скасування розп орядження Дарницької районн ої у місті Києві державної ад міністрації від 26.08.2010 року № 523" л ише на підставі відповідного протесту прокурора, не з' яс увавши, в чому полягає невідп овідність розпорядження вим огам чинного законодавства.

Відповідно до частини друг ої статті 19 Конституції Украї ни органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання, їх посадові особи зобов ' язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.

Згідно ч. 1 ст. 2 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни завданням адміністрат ивного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фіз ичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публі чно-правових відносин від по рушень з боку органів держав ної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посад ових і службових осіб, інших с уб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функц ій на основі законодавства, в тому числі на виконання деле гованих повноважень.

Частиною третьою статті 2 Ко дексу адміністративного суд очинства України передбачен о, що у справах щодо оскарженн я рішень, дій чи бездіяльност і суб' єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо ( неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням пр инципу рівності перед законо м, запобігаючи несправедливі й дискримінації; пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.

Згідно з частиною першою ст атті 71 Кодексу адміністратив ного судочинства України кож на сторона повинна довести т і обставини, на яких ґрунтуют ься її вимоги та заперечення , крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини друг ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и в адміністративних справах про протиправність рішень, д ій чи бездіяльності суб' єкт а владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.

Відтак, суд прийшов до висно вку, що розпорядження № 798 від 21 .01.2011 р. “Про скасування розпоря дження Дарницької районної у місті Києві державної адмін істрації від 26.08.2010 року № 523", вида не виконавчим органом Дарниц ької районної в місті Києві р ади (Дарницької районної у мі сті Києві державної адмініст рації) в особі голови комісії з припинення Дарницької рай онної у місті Києві державно ї адміністрації Вітковськ ого С.І., є протиправним, неза конним та таким, що потребує с касування.

Разом з тим, під час розгляд у даної справи судом було вст ановлено, що протест прокура тури на розпорядження № 523 від 26.08.2010 р. “Про присвоєння поштов ої адреси об' єкту нерухомог о майна”, видане головою вико навчого органу Дарницької ра йонної в місті Києві ради (Дар ницької районної у місті Киє ві державної адміністрації) Сташуком В.Ф., ґрунтувався на тому, що дане розпорядженн я було винесене на підставі п ідроблених документів, а сам е технічного паспорту.

Судом 11.05.2011 р. направлявся зап ит до Київського міського бю ро технічної інвентаризації та реєстрації права власнос ті на об'єкти нерухомого майн а для з'ясування достовірнос ті вказаної інформації про в ідсутність інвентаризаційн ої справи на нежитлове примі щення, що розташоване у Дарни цькому районі міста Києва по проспекту Миколи Бажана, 3-Д.

Вимоги суду щодо надання ін формації на судовий запит не були виконані, внаслідок чог о суддею Окружного адміністр ативного суду м. Києва Клочко вою Н.В. було постановлено Окр ему ухвалу від 08.06.2011 р., яку напра влено прокуратурі міста Києв а та прокуратурі Дарницького району для проведення перев ірки щодо наявності складу з лочину за ст.ст. 358, 364 Кримінальн ого кодексу України в діях по садових осіб ТОВ "БІ-ЛАЙН-ЕКСК ЛЮЗИВ" (код 36824041, 02068, м. Київ, вул. Кош иця б.1/38); ТОВ "Паркет Центр Холл " (код 32382823, м. Київ, вул. Щорса, 29); Киї вського міського бюро техніч ної інвентаризації та реєстр ації права власності на об'єк ти нерухомого майна; Дарниць кої районної у місті Києва де ржавної адміністрації (Дарни цької районної в місті Києві державної адміністрації) пі д час виготовлення та отрима ння технічного паспорту на н ежитлове приміщення, що нале жить приватному підприємств у "БІ-ЛАЙН-ЕКСКЛЮЗИВ" - м. Київ, п роспект Миколи Бажана, 3-Д та п ід час присвоєння вказаному приміщенню поштової адреси.

Керуючись ст.ст. 2, 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов приватного під приємства "БІ-ЛАЙН-ЕКСКЛЮЗИВ " задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та с касувати розпорядження Вико навчого органу Дарницької ра йонної в місті Києві ради (Дар ницької районної в місті Киє ві державної адміністрації) в особі голови комісії з прип инення Дарницької районної у місті Києві державної адмін істрації С. Вітковського від 21.01.2011 року № 798.

3. Судові витрати в сумі 3,40 грн . присудити на користь приват ного підприємства "БІ-ЛАЙН-ЕК СКЛЮЗИВ" за рахунок Державно го бюджету України.

Постанова набирає зак онної сили згідно ст. 254 Кодекс у адміністративного судочин ства України, після закінчен ня строку на апеляційне оска рження, встановленого Кодекс ом адміністративного судочи нства України, якщо постанов а не оскаржена в апеляційном у порядку. У разі подання апел яційної скарги судове рішенн я, якщо його не скасовано, наби рає законної сили після пове рнення апеляційної скарги, в ідмови у відкритті апеляційн ого провадження або набрання законної сили рішенням за на слідками апеляційного прова дження.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з а правилами, встановленими с т. ст. 185-187 Кодексу адміністрати вного судочинства України, ш ляхом подання через суд перш ої інстанції апеляційної ска рги.

Суддя Н.В. Клочкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.06.2011
Оприлюднено13.07.2011
Номер документу16846059
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4227/11/2670

Окрема ухвала від 08.06.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 25.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 25.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 26.02.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Собків Я.М.

Ухвала від 26.02.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Собків Я.М.

Постанова від 08.06.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні