Рішення
від 20.06.2011 по справі 41/132
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 41/132 20.06.11

За позовом Прокурора Солом' янськог о району м. Києва в інтересах д ержави в особі Київської міс ької ради та Головного управ ління Держкомзему в м. Києві

До Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Анела»

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предме т спору, на стороні позивачів

Загальноосвітній навчальн ий заклад «Київський спортив ний ліцей - інтернат»

Про звільнення земельної діля нки та стягнення 68 913,44 грн.

Суддя Спичак О.М.

Представники сторін:

від позивача 1: ОСОБА_1 - дов. № 225-КР-607 від 23.05.2011 року;

від позивача 2: ОСОБА_2 - дов. № 4296 від 22.07.2010 року;

від відповідача: ОСОБА_3 - дов. № б/н від 26.05.2011 року ;

від третьої особи: ОСО БА_4 - довідка № 49 від 14.06.2011 року ; ОСОБА_5 - довідка № 50 від 14. 06.2011 року;

прокурор: Угринович О.М. - посвідчення № 148 від 24.05.2011 року ;

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Прокурор Солом' янсь кого району м. Києва в інтерес ах держави в особі Київської міської ради та Головного уп равління Держкомзему в м. Киє ві звернувся до Господарсько го суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Анела»про з вільнення земельної ділянки та стягнення 68 913,44 грн.

Крім того, позивач просить с тягнути з відповідача сплаче не державне мито та витрати з а інформаційно-технічне забе зпечення судового процесу.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач в порушенн я норм чинного законодавства використовує земельну ділян ку орієнтовною площею 0,13 га пі д розміщення торгівельних ря дів по вул. Героїв Севастопол я, 37 у Солом' янському районі м. Києва без документів на пра во володіння чи користуванн я землею.

Ухвалою від 04.05.2011 року було по рушено провадження по справі та призначено її розгляд на 16 .05.2011 року.

Представник позивача 1 та пр окурор в судовому засіданні 16.05.2011 року надали усні поясненн я по справі.

В судове засідання 16.05.2011 року представники позивача 2 та ві дповідача не з' явилися, вим оги ухвали про порушення про вадження у справі не виконал и, про причину неявки суд не по відомили, про час та дату пров едення судового засідання бу ли повідомлені належним чино м.

Ухвалою від 16.05.2011 року розгля д справи було відкладено на 27. 05.2011 року.

Представник позивача 1 не з' явився, про причину неявки су д не повідомили, про час та дат у проведення судового засіда ння були повідомлені належни м чином.

В судовому засіданні 27.05.2011 ро ку представник позивача 2 под ав письмові пояснення по спр аві, згідно з якими позовні ви моги підтримав повністю та п одав додаткові документи по справі.

Представник відповідача в судовому засіданні 27.05.2011 року п роти задоволення позову запе речував та підтримав подане 26.05.2011 року через канцелярію суд у клопотання про відкладення розгляду справи.

Прокурор в судовому засіда нні надав усні пояснення по с праві.

Ухвалою від 27.05.2011 року було за лучено до участі в справі в як ості третьої особи, яка не зая вляє самостійних вимог на пр едмет спору на стороні позив ачів - Загальноосвітній нав чальний заклад «Київський сп ортивний ліцей - інтернат»(0 4210, м. Київ, вул. Героїв Севастоп оля, 37) та відкладено розгляд с прави на 20.06.2011 року.

Представник позивача 1 в суд овому засіданні 20.06.2011 року пода в письмові пояснення по спра ві, згідно з якими просив суд п озовні вимоги задовольнити п овністю.

В судовому засіданні предс тавники позивача 2, третьої ос оби та прокурор надали усні п ояснення по справі.

Представник відповідача в судовому засіданні 20.06.2011 року п одав додаткові документи по справі та висловив свої запе речення проти задоволення по зовних вимог.

Відповідно до положень ста тті 75 ГПК України справа розгл ядається за наявними в ній ма теріалами.

В судовому засіданні 20.06.2011 ро ку на підставі ст. 85 ГПК Україн и оголошено вступну та резол ютивну частини рішення суду.

Розглянувши матеріали спр ави та заслухавши пояснення учасників процесу, Господар ський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Статтею 13 Конституції України визначено, що земля, ї ї надра, атмосферне повітря, в одні та інші природні ресурс и, які знаходяться в межах тер иторії України, природні рес урси її континентального шел ьфу, виключної (морської) екон омічної зони є об' єктами пр ава власності українського н ароду. Від імені українськог о народу права власника здій снюють органи державної влад и та місцевого самоврядуванн я в межах, визначених цією Кон ституцією.

Відповідно до статті 187 Земе льного кодексу України контр оль за використанням та охор оною земель полягає в забезп еченні додержання органами д ержавної влади, органами міс цевого самоврядування, підпр иємствами, установами, орган ізаціями і громадянами земел ьного законодавства України .

Згідно з статтею 2 Закону Ук раїни «Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель», серед основних за вдань державного контролю за використанням та охороною з емель є забезпечення додержа ння органами державної влади , органами місцевого самовря дування, фізичними та юридич ними особами земельного зако нодавства України.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про державний конт роль за використанням та охо роною земель»державний конт роль за використанням та охо роною земель здійснює спеціа льно уповноважений орган вик онавчої влади з питань земел ьних ресурсів.

Згідно з Положенням про Дер жавний комітет України із зе мельних ресурсів, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України № 224 від 19.03.2008, Держ комзем є центральним органом виконавчої влади з питань зе мельних ресурсів, одним з осн овних завдань якого є здійсн ення державного контролю за використанням та охороною зе мель.

Відповідно п. 7 вказаного По ложення Держкомзем здійснює свої повноваження безпосере дньо і через утворені в устан овленому порядку територіал ьні органи в Автономній Респ убліці Крим, областях, мм. Києв і та Севастополі, районах, міс тах, а також через міськрайон ні, міжміські, міжрайонні тер иторіальні органи і затвердж ує положення про них.

Наказом Державного коміте ту України із земельних ресу рсів від 17.06.2008 № 123 затверджено По ложення про головні управлін ня Держкомзему в містах Києв і та Севастополі.

Одним з основних завдань го ловного управління є здійсне ння державного контролю за в икористанням та охороною зем ель (п. 3 Положення про головні управління Держкомзему в мі стах Києві та Севастополі).

Згідно з підпунктом 37 пункт у 4.3 Положення про головні упр авління Держкомзему в містах Києві та Севастополі Головн е управління відповідно до п окладених на нього завдань з дійснює державний контроль з а використанням та охороною земель відповідно до Закону України «Про державний контр оль за використанням та охор оною земель»та інших законів .

24 лютого 2011 року управлінням державної інспекції з контр олю за використанням та охор оною земель Головного управл іння Держкомзему у місті Киє ві складено акт № 17/09 обстеженн я земельної ділянки у зв' яз ку із самовільним зайняттям земельної ділянки, в результ аті обстеження встановлено, що станом на 24.02.2011 року ТОВ «Ане ла»використовує земельну ді лянку орієнтованою площею 0,13 га під розміщення торгівельн их рядів по вул. Героїв Севаст ополя, 37 у Солом' янському рай оні м. Києва, а документи що по свідчують право власності чи право користування на земел ьну ділянку, в тому числі на ум овах оренди, передбачені ст. 12 6 ЗК України у ТОВ «Анела»відс утні.

24 лютого 2011 року управлінням державної інспекції з контр олю за використанням та охор оною земель Головного управл іння Держкомзему у місті Киє ві складено акт № 93/09 перевірки дотримання вимог земельного законодавства при використа нні ТОВ «Анела»земельної діл янки за адресою: вул. Героїв Се вастополя, 37 у Солом' янськом у районі м. Києва, з якого вбач ається, що станом на 24.02.2011 року Т ОВ «Анела»використовує земе льну ділянку орієнтованою пл ощею 0,13 га під розміщення торг івельних рядів.

За результатами перевірки управлінням державної інспе кції з контролю за використа нням та охороною земель Голо вного управління Держкомзем у у місті Києві видано директ ору ТОВ «Анела»ОСОБА_6 при пис № П/93/09 від 20.04.2011 про усунення п орушень вимог земельного зак онодавства у 30-денний термін.

20 квітня 2011 року державним ін спектором з контролю за вико ристанням та охороною земель у м. Києві Тараненко Анжелою Г ригорівною складено Протоко л про адміністративне правоп орушення № 00093.

20 квітня 2011 року старшим держ авним інспектором з контролю за використанням та охороно ю земель у місті Києві Котово ю Каріною Олександрівною вст ановлено, що директор ТОВ «Ан ела»ОСОБА_6 порушив вимог и ст. 126 ЗК України а саме, стано м на 20.04.2011 року ТОВ «Анела»самов ільно займає земельну ділянк у орієнтованою площею 0,13 га пі д розміщення торгівельних ря дів по вул. Героїв Севастопол я, 37 у Солом' янському районі м. Києва, документи передбаче ні ст. 126 ЗК України, в тому числ і на умовах оренди відсутні, п ро що складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 24.02.2011 року № 93/09. З метою усунення виявленог о правопорушення директору Т ОВ «Анела»видано припис від 20.04.2011 року № П93/09. У відношенні дир ектора ТОВ «Анела»складено п ротокол про адміністративне правопорушення від 20.04.2011 року № 0093. Розмір шкоди, заподіяної вн аслідок зайняття зазначеної земельної ділянки становить 68 913,44 грн. Також, держаним інспе ктором встановлено, що в діях директора ТОВ «Анела»ОСОБ А_6 вбачаються ознаки злочи ну, відповідальність за які п ередбачена п. 1 ст. 197-1 КК України , у зв' язку з чим справу про а дміністративне правопоруше ння, яке вчинив громадянин ОСОБА_6 було закрито, а матер іали справи передано до прок уратури Солом' янського рай ону м. Києва.

Стаття 9 Земельного кодексу України встановлює, що до пов новажень Київської міської р ад у галузі земельних віднос ин на її території належить, з окрема, розпорядження землям и територіальної громади міс та; передача земельних ділян ок комунальної власності у в ласність громадян та юридичн их осіб відповідно до цього К одексу; надання земельних ді лянок у користування із земе ль комунальної власності від повідно до цього Кодексу; орг анізація землеустрою.

Відповідно до пункту 7 части ни 2 статті 9 Земельного кодекс у України до повноважень Киї вської і Севастопольської мі ських рад у галузі земельних відносин на їх території нал ежить прийняття рішення щодо звільнення самовільно зайня тих земельних ділянок.

Згідно з п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону Укр аїни «Про місцеве самоврядув ання в Україні»вирішення від повідно до закону питань рег улювання земельних відносин є виключною компетенцією пл енарних засідань сільських, селищних, міських рад.

Відповідно до положень ст. 5 9 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»Ки ївська міська рада в межах св оїх повноважень приймає норм ативні та інші акти у формі рі шень.

Статтею 12 Земельного кодекс у України визначені повноваж ення міських рад у галузі зем ельних відносин, до яких нале жить, зокрема розпорядження землями територіальної гром ади міста.

Відповідно до ст. 60 Закону Ук раїни «Про місцеве самовряду вання в Україні»територіаль ним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить пр аво комунальної власності на рухоме та нерухоме майно, дох оди місцевих бюджетів, інші к ошти, землю, природні ресурси , підприємства, установи та ор ганізації, в тому числі банки , страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майн і підприємств, житловий фонд , нежитлові приміщення, закла ди культури, освіти, спорту, на уки, соціального обслуговува ння та інше майно і майнові пр ава, рухомі та нерухомі об' є кти, визначені відповідно до закону як об' єкти права ком унальної власності, а також к ошти, отримані від їх відчуже ння.

Відповідно до статті 116 Земе льного кодексу України підст авами для набуття права на зе млю є рішення органів місцев ого самоврядування в межах ї х повноважень.

Статтями 123 та 124 Земельного к одексу України визначено умо ви надання земельних ділянок комунальної власності у кор истування.

Відповідно до ч. 1 ст. 124 Земель ного кодексу України передач а земельних ділянок, що переб увають у державній або комун альній власності, здійснюєть ся на підставі рішення відпо відного органу виконавчої вл ади або органу місцевого сам оврядування шляхом укладенн я договору оренди земельної ділянки.

Відповідно до ст. 125 Земельно го кодексу України право вла сності на земельну ділянку, а також право постійного кори стування та право оренди зем ельної ділянки виникають з м оменту державної реєстрації цих прав.

Згідно зі ст. 126 Земельного ко дексу України документами, щ о посвідчують право на земел ьну ділянку є: державний акт н а право власності на земельн у ділянку; цивільно-правова у года щодо відчуження земельн ої ділянки, укладеною в поряд ку, встановленому законом, у р азі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою; свідоцтво про право н а спадщину (щодо земельної ді лянки, набутої у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового пр изначення); державний акт на п раво постійного користуванн я земельною ділянкою; догові р оренди землі, зареєстрован ий відповідно до закону.

Приступати до використанн я земельної ділянки до встан овлення її меж у натурі (на міс цевості) і одержання докумен та, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації забо роняється.

Виходячи зі змісту вказани х норм, суд відзначає, що земле ю, яка перебуває у комунальні й власності міста Києва розп оряджається Київська міська рада шляхом прийняття відпо відних рішень про надання за цікавленій особі у користува ння земельної ділянки.

Відповідно до статті 1 Закон у України «Про державний кон троль за використанням та ох ороною земель»самовільне за йняття земельної ділянки - бу дь-які дії, які свідчать про фа ктичне використання земельн ої ділянки за відсутності ві дповідного рішення органу ви конавчої влади чи органу міс цевого самоврядування про її передачу у власність або над ання у користування (оренду) а бо за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельн ої ділянки, за винятком дій, як і відповідно до закону є прав омірними.

Пунктом 1 статті 212 Земельног о кодексу України передбачен о, що самовільно зайняті земе льні ділянки підлягають пове рненню власникам землі або з емлекористувачам без відшко дування затрат, понесених за час незаконного користуванн я ними.

Приведення земельних діля нок у придатний для використ ання стан, включаючи знесенн я будинків, будівель і споруд , здійснюється за рахунок гро мадян або юридичних осіб, які самовільно зайняли земельні ділянки.

Таким чином, враховуючи те, що належних доказів на підтв ердження права власності або права користування земельно ю ділянкою за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 37, пло щею 0,13 га відповідачем на нада но, а також зважаючи на те, що в ідповідач використовує згад ану вище земельну ділянку бе з наявності правовстановлюю чих документів, доказів того , що на спірній земельній діля нці розташоване правомірно н абуте позивачем нерухоме май но також не надано, а тому госп одарський суд приходить до в исновку, що позовні вимоги в ч астині зобов' язання відпов ідача звільнити земельну діл янку та привести її у придатн ий для використання стан шля хом звільнення від торгівель них рядів є обґрунтованими т а підлягають задоволенню пов ністю.

Щодо позовних вимог в части ні стягнення з відповідача 68 913,44 грн. - шкоди слід зазначити наступне.

Згідно постанови Пленуму В ерховного Суду України № 7 від 16.04.2004 «Про практику застосуван ня судами земельного законод авства при розгляді цивільни х справ» у випадках само вільного зайняття земельних ділянок, псування, забруднен ня земель чи вчинення інших п орушень земельного законода вства шкода відшкодовується відповідно до статей 211, 212 Земе льного кодексу України, стат ей 22, 623, 1166, 1172, 1192 Цивільного кодекс у України особами, що її запод іяли.

Стаття 211 Земельного кодекс у України встановлює, що гром адяни та юридичні особи за са мовільне зайняття земельних ділянок несуть цивільну, адм іністративну або кримінальн у відповідальність відповід но до законодавства.

Відповідно до ст. 1166 Цивільно го кодексу України майнова ш кода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяль ністю особистим немайновим п равам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в пов ному обсязі особою, яка її зав дала.

Постановою Кабінету Мініс трів України № 963 від 25.07.2007 затвер джено Методику визначення ро зміру шкоди, заподіяної внас лідок самовільного зайняття земельних ділянок, використ ання земельних ділянок не за цільовим призначенням, знят тя ґрунтового покриву (родюч ого шару ґрунту) без спеціаль ного дозволу.

При цьому згідно з п. 3 вказан ої Методики розмір шкоди не в ключає витрати на: знесення б удинків, будівель і споруд, як і самочинно збудовані чи буд уються на самовільно зайняти х земельних ділянках чи на зе мельних ділянках, не відведе них в установленому порядку на цю мету; приведення земель них ділянок у стан, придатний для їх подальшого використа ння за цільовим призначенням ; проведення рекультивації п орушених земель.

Пунктом 4 вищезгаданої мет одики розмір шкоди, заподіян ої внаслідок самовільного за йняття земельної ділянки, дл я земель житлової та громадс ької забудови визначається з а такою формулою:

Шс = Пс х (Нпз х Кн х Кк) х Кф х Кі

Де Шс - розмір шкоди, заподія ної внаслідок самовільного з айняття земельної ділянки, г ривень;

Пс - площа самовільно зайнят ої земельної ділянки, гектар ів (згідно акту перевірки дот римання вимог земельного зак онодавства 0,13 га.);

Нпз - середньорічний дохід, який можна отримати від вико ристання земель житлової та громадської забудови за ціль овим призначенням відповідн о до групи населених пунктів за чисельністю населення, ви значений у додатку 5, становит ь 56364;

Кн - коефіцієнт, що застосов ується до населених пунктів обласного значення, мм. Києва та Севастополя, визначений у додатку 6, становить 3;

Кк - коефіцієнт, що застосов ується до населених пунктів, віднесених до курортних, виз начений у додатку;

Кф - коефіцієнт функціональ ного використання земель, ви значений у додатку 4 і станови ть 2, 5;

Кі - коефіцієнт індексації н ормативної грошової оцінки з емель, який дорівнює добутку коефіцієнтів індексації нор мативної грошової оцінки зем ель за 2007 та наступні роки, що в изначаються відповідно до По рядку проведення індексації грошової оцінки земель, затв ердженого постановою Кабіне ту Міністрів України від 12.05.2000 № 783 і становить 1,254.

Пунктом 7 згаданої Методик и визначено, що розрахунок ро зміру шкоди, заподіяної держ аві, територіальним громадам внаслідок самовільного зайн яття земельних ділянок, вико ристання земельних ділянок н е за цільовим призначенням, з няття ґрунтового покриву (ро дючого шару ґрунту) без спеці ального дозволу, проводиться інспекціями Мінприроди або Державною інспекцією з контр олю за використанням і охоро ною земель Держкомзему та її територіальними підрозділа ми.

Згідно зі ст. 56 Закону Україн и «Про охорону земель»шкода, заподіяна внаслідок порушен ня законодавства України про охорону земель, підлягає від шкодуванню в повному обсязі.

Згідно з пунктом 3.1 наказу Д ержавного агентства земельн их ресурсів України та Держа вної інспекції з контролю за використанням і охороною зе мель від 12.09.2007 № 110 «Про затвердже ння Методичних рекомендацій щодо застосування Методики визначення розміру шкоди, за подіяної внаслідок самовіль ного зайняття земельних діля нок, використання земельних ділянок не за цільовим призн аченням, зняття ґрунтового п окриву (родючого шару ґрунту ) без спеціального дозволу, за твердженої постановою Кабін ету Міністрів України від 25.07.20 07 № 963»підставою для здійсненн я розрахунку розміру шкоди, з аподіяної державі, територіа льним громадам, юридичним чи фізичним особам внаслідок с амовільного зайняття земель них ділянок, використання зе мельних ділянок не за цільов им призначенням, зняття ґрун тового покриву (родючого шар у ґрунту) без спеціального до зволу, є матеріали справи про адміністративне правопоруш ення, які підтверджують факт вчинення цього правопорушен ня, а саме:

- акт перевірки дот римання вимог земельного зак онодавства;

- протокол про адмін істративне правопорушення;

- припис (з вимогою ус унення порушення земельного законодавства);

- акт обстеження зе мельної ділянки.

Отже, підставою для здій снення розрахунку розміру шк оди, заподіяної державі або т ериторіальній громаді внасл ідок самовільного зайняття з емельних ділянок, є зазначен і документи в їх сукупності, о скільки саме вони можуть під твердити сам факт самовільно го зайняття земельної ділянк и, розмір зайнятої ділянки та період часу, протягом якого в она використовується без нал ежних правових підстав (дана права позиція викладена в по станові Пленуму Вищого госпо дарського суду України № 6 від 17.05.2011 року).

Згідно розрахунку старшо го державного інспектора з к онтролю за використанням і о хороною земель, складеного у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 № 963 «Про затвердження м етодики визначення розміру ш коди, заподіяної внаслідок с амовільного зайняття земель них ділянок, використання не за цільовим призначенням, зн яття ґрунтового покриву (род ючого шару ґрунту) без спеціа льного дозволу»розмір шкоди , заподіяної державі внаслід ок самовільного зайняття від повідачем земельної ділянки для земель житлової та грома дської забудови за вищезгада ною формулою, становить 68 913,44 гр н.

Зважаючи на викладене, госп одарський суд приходить до в исновку, що позовні вимоги в ц ій частині нормативно та док ументально доведені, а тому п ідлягають задоволенню повні стю.

Відповідно до ст. 49 ГПК Украї ни судові витрати підлягають до стягнення з відповідача н а користь позивача.

Керуючись, ст.ст. 32, 33, 49, 82-85 ГПК У країни, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позовні вимоги задов ольнити повністю.

2. Зобов' язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Анела» (місцезнаходженн я: 03067, м. Київ, вул. Гарматна, 29 , код ЄДРПОУ 25264266) звільнити земе льну ділянку площею 0,13 га по ву л. Героїв Севастополя, 37 у Соло м' янському районі міста Киє ва.

3. Зобов' язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Анела»(місцезнаходженн я: 03067, м. Київ, вул. Гарматна, 29 , код ЄДРПОУ 25264266) привести земел ьну ділянку площею 0,13 га по вул . Героїв Севастополя, 37 у Солом ' янському районі міста Києв а у придатний для використан ня стан, шляхом звільнення ві д торгівельних рядів.

4. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «А нела»(місцезнаходження: 03067, м. Київ, вул. Гарматна, 29, код ЄДРПОУ 25264266) на користь Державн ого бюджету України 68 913 (шістд есят вісім тисяч дев' ятсот тринадцять) грн. 44 коп. - шкоди , 774 (сімсот сімдесят чотири) грн . 13 коп. державного мита та 236 (дві сті тридцять шість) грн. 00 коп. в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу.

Рішення господарського суду набирає законної сили п ісля закінчення строку подан ня апеляційної скарги, якщо а пеляційну скаргу не було под ано. У разі подання апеляційн ої скарги рішення, якщо його н е скасовано, набирає законно ї сили після розгляду справи апеляційним господарським с удом

Суддя Спичак О.М.

Дата підписання рішення

29.06.2011 року

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.06.2011
Оприлюднено02.08.2011
Номер документу17292372
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —41/132

Ухвала від 14.05.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 03.04.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Рішення від 20.06.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 27.05.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 16.05.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 04.05.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 15.10.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Гончаров С.А.

Судовий наказ від 12.06.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Орешкіна Е.В.

Ухвала від 28.05.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Орешкіна Е.В.

Рішення від 21.04.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні