Постанова
від 11.08.2011 по справі 2а-8461/10/12/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

11 серпня 2011 р. 17:38 Справа №2а-8461/10/12/0170

Окружний адміністратив ний суд Автономної Республік и Крим у складі головуючого с удді Котаревої Г.М., при секрет арі Лиган М.В., розглянувши у в ідкритому судовому засіданн і адміністративну справу

за позовом Товариства з о бмеженою відповідальністю "Д арсанстройінвест"

до Державної податкової і нспекції в м. Сімферополі АР К рим

про визнання протиправним и дії та спонукання до викона ння певних дій,

за участю представників:

позивача - ОСОБА_1, дові реність №б/н від 10.01.11р.

відповідача - ОСОБА_2, д овіреність №11/10від 16.03.11р.

Суть спору: Товариство з об меженою відповідальністю «Д арсанстройінвест» звернуло сь до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з адмініст ративним позовом до Державно ї податкової інспекції в м. Сі мферополі АР Крим, про визнан ня протиправними дій щодо не визнання як податкової звітн ості податкової декларації з податку на додану вартість з а квітень 2010 року, що викладено у повідомленнях №21170/10/15-2 від 20.05.10р . та №26661/10/15-1 від 16.06.10р., зобов'язат и відобразити показники под аткової декларації з податку на додану вартість за квітен ь 2010 року у картці особового ра хунку з податку на додану вар тість

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що дії відповідача є пр отиправними, оскільки вчинен і з порушенням положень Конс титуції України, Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні», Закону Укр аїни «Про державну службу» т а положень Закону України «П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами».

Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 02.07.10р. відкрито провадження по адміністративній справі та закінчено підготовче провад ження та призначено справу д о судового розгляду.

Представник позивача у суд овому засіданні наполягав на задоволенні позовних вимог.

Представник відповідача у судовому засіданні проти по зову заперечував з підстав, н аведених у запереченні від 31.0 8.10р.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши представникі в сторін, дослідивши надані д окази, суд

ВСТАНОВИВ:

19.05.10р. позивачем була под ана до ДПІ в м. Сімферополі под аткова декларація з податку на додану вартість за квітен ь 2010 року (а.с.9-13).

Повідомленням №21170/10/15-2 від 20.05.10р . відповідач, за підписом заст упника начальника ДПІ в м. Сім ферополі Алієва Р.Р. надіс лав позивачу повідомлення з тексту якого вбачається, що н адана ним декларація з подат ку на додану вартість за квіт ень 2010 року, не визнана податко вою декларацією у відповідно сті з п.4.1.2, п 4.1 ст. 4 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» від 21.1 2.2000р. №2181-ІІІ, в зв'язку з тим, що в порушення п.п. 3.3, п. 4.3, п. 5 Поря дку заповнення і надання под аткової декларації з податку на додану вартість, затвердж еного наказом ДПА України ві д 30.05.1997р. №166, п.4.5 «Методичних реко мендацій по прийому і копьют ерній обробці податкової зві тності платників податків», затверджених Наказом ДПА Укр аїни від 30.12.08р. №827, в ній не вказа ні обов'язкові реквізити (а .с. 7).

02.06.10р., у виконання вимог пові домлення ДПІ в м. Сімферополі АР Крим №21170/10/15-2 від 20.05.10р., позивач ем знову була подана податко ва декларація з податку на до дану вартість за квітень 2010 ро ку.

Повідомленням №26661/10/15-1 від 16.06.10р . відповідач, за підписом заст упника начальника ДПІ в м. Сім ферополі Алієва Р.Р. надіс лав позивачу повідомлення з тексту якого вбачається, що н адана ним декларація з подат ку на додану вартість за квіт ень 2010 року, не визнана податко вою декларацією в зв'язку з рішенням робочої групи у меж ах проведення операції «Бюдж ет» « Не визнана як податкова звітність» (а.с. 8).

Суд зазначає, що при вирішен ні цієї справи він керувався положеннями нормативних акт ів у редакціях, що діяли на мом ент винесення оскаржуваних п овідомлень.

Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Частиною 1 ст.9 КАС України вс тановлено, що суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України з авданням адміністративного судочинства є захист правий , свобод і інтересів фізичних осіб, прав і інтересів юридич них осіб у сфері публічно-пра вових відносин від порушень із боку органів державної вл ади, органів місцевого самов рядування, їх посадових і слу жбових осіб, інших суб'єктів п ри виконанні ними владних уп равлінських функцій на підст аві законодавства, у тому чис лі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ч.3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; обґ рунтовано, тобто з урахуванн ям усіх обставин, що мають зна чення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (н еупереджено); добросовісно; р озсудливо; з дотриманням при нципу рівності перед законом , запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.

Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який устан овлює порядок погашення зобо в'язань юридичних або фізичн их осіб перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язков их платежів), включаючи збір н а обов'язкове державне пенсі йне страхування та внески на загальнообов'язкове державн е соціальне страхування, нар ахування і сплати пені та штр афних санкцій, що застосовую ться до платників податків к онтролюючими органами, у том у числі за порушення у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості, та визначає процедуру о скарження дій органів стягне ння є Закон України «Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами»від 21.12.2000р. №2181 - ІІІ (Далі Закон №2181).

Відповідно до положень абз аців 1, 5 п.п. 4.1.2. п.4.1. ст. 4 вказаного Закону, прийняття податково ї декларації є обов'язком кон тролюючого органу. Податков а декларація приймається бе з попередньої перевірки зазн ачених у ній показників чере з канцелярію, чий статус визн ачається відповідним норма тивно-правовим актом. Відмов а службової (посадової) особи контролюючого органу прийня ти податкову декларацію з б удь-яких причин або висуванн я нею будь-яких передумов щод о такого прийняття (включаюч и зміну показників такої де кларації, зменшення або скас ування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, не законного збільшення под аткових зобов'язань тощо) за бороняється та розцінюєтьс я як перевищення службових п овноважень такою особою, що тягне за собою її дисципл інарну та матеріальну від повідальність у порядку, в изначеному законом.

Податкова звітність, отрим ана контролюючим органом від платника податків як податк ова декларація, що заповнен а ним всупереч правилам, заз наченим у затвердженому по рядку її заповнення, може б ути не визнана таким контро люючим органом як податкова декларація, якщо в ній не з азначено обов'язкових рекві зитів, її не підписано відпо відними посадовими особами, не скріплено печаткою плат ника податків. У цьому випа дку, якщо контролюючий орга н звертається до платника по датків з письмовою пропозиці єю надати нову податкову дек ларацію з виправленими пока зниками (із зазначенням підс тав неприйняття попередньої ), то такий платник податків м ає право:

- надати таку нову декл арацію разом зі сплатою ві дповідного штрафу;

- оскаржити рішення по даткового органу в порядку а пеляційного узгодження.

Таким чином, виходячи з поло жень абзацу 5 п.п. 4.1.2. п.4.1. ст. 4 Зако ну України №2181 вбачається, що у разі невизнання податкової звітності як податкової декл арації з підстав викладених у цій нормі, податковий орган приймає рішення, яке може бут и оскаржене платником податк ів.

Згідно з п. 1.11 Закону України №2181, податкова декларація - це документ, що подається платн иком податків до контролюючо го органу у строки, встановле ні законодавством, на підста ві якого здійснюється нараху вання та/або сплата податку, з бору (обов'язкового платежу).

Детальний перелік вимог до податкової звітності, поряд ку її заповнення зазначені в Методичних рекомендаціях що до централізованого прийман ня та комп'ютерної обробки податкової звітності платн иків податків до ОДПС Україн и, затверджених наказом Держ авної податкової адміністра ції України № 827 від 31.12.2008 року (да лі - Рекомендації).

Згідно з п. 4.4. Рекомендацій п рацівники органів державної податкової служби при прийм анні податкової звітності на паперових та електронних но сіях з доданням роздруковани х оригіналів контролюють ная вність: підписів посадових о сіб; печатки платника податк ів; обов'язкових реквізитів; о бов'язкових додатків до пода ткової звітності, передбачен их порядком заповнення відпо відної звітності; прокреслен ь у значеннях показників, що н е заповнюються через відсутн ість інформації.

У цьому контексті під обов'я зковими реквізитами розумію ться: тип документа (звітний, у точнюючий, звітний новий); зві тний (податковий) період; назв а платника податків; код плат ника податків згідно з Єдини м державним реєстром підприє мств та організацій України відповідно до постанови Кабі нету Міністрів України від 22 с ічня 1996 року N 118 «Про створення Є диного державного реєстру пі дприємств та організацій Укр аїни» або реєстраційний (обл іковий) номер з ТРДПАУ; іденти фікаційний номер згідно з ДР ФО або, у разі відмови від ньог о - серія та номер паспорта для фізичної особи; місцезнаход ження платника податків; наз ва ОДПС, до якого подається зв ітність; дата подання звіту (а бо дата заповнення - залежно в ід форми); підписи посадових о сіб, засвідчені печаткою. Для звітів, у яких це передбачено формою: звітний (податковий) п еріод, що уточнюється, у разі н адання платником податків ут очнюючого розрахунку; ініціа ли, прізвища та ідентифікаці йні номери посадових осіб; ко д виду економічної діяльност і (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ; ін дивідуальний податковий ном ер та номер свідоцтва про реє страцію для платників ПДВ.

Порядок заповнення та пода ння податкової декларації з податку на прибуток, затверд жений Наказом Державної пода ткової адміністрації Україн и від 29 березня 2003 року N 143 «Про за твердження форми декларації з податку на прибуток підпри ємства та Порядку її складан ня» (далі - Порядок).

Відповідно до п.п. 1.6, 1.7 даного Порядку у декларації зазнач аються усі передбачені в ній показники. Якщо будь-який ряд ок декларації не заповнюєтьс я через відсутність операції (суми), то такий рядок прокрес люється, крім випадків, прямо визначених у декларації.

Дані, наведені в декларації , повинні підтверджуватись п ервинними документами облік у та відповідати податковому обліку (звітності).

Достовірність даних підтв ерджується підписами керівн ика і головного бухгалтера т а засвідчується печаткою під приємства.

Оригінал декларації з відп овідними додатками подаєтьс я платником до податкового о ргану за місцезнаходженням п латника на одному двосторонн ьому аркуші форматом А-4 з відп овідними додатками на одност оронніх аркушах форматом А-4. П одання копій декларації та д одатків не дозволяється. Дек ларація та додатки до неї не п ідлягають обов'язковому скрі пленню між собою (прошнурову ванню).

Декларація заповнюється т аким чином, що забезпечує віл ьне читання тексту (цифр) та зб ереження цих записів протяго м установленого терміну збер ігання звітності (друкованим способом, чорнильними або ку льковими ручками у синьому а бо чорному кольорі). Заповнен ня олівцем не дозволяється.

У декларації не повинно бут и підчисток, помарок, виправл ень та дописок і закреслень (к рім передбачених формою декл арації). У декларації не повин ні міститися текст або цифри , які неможливо прочитати вна слідок пошкодження аркушів, їх потертості, залиття чорни лом чи іншою рідиною.

Відповідно до пункту 3.1 вказ аного Порядку, декларація ск ладається із заголовної та д вох основних частин і десяти додатків, з яких сім (К1 - К7) пода ються щокварталу, у тому числ і за рік, а три (Р1 - Р3) подаються в иключно за рік. Додаток К1 скла дається з двох частин - К1/1 та К1 /2. Частина К1/2 заповнюється пла тниками податку, які нарахов ують амортизаційні відрахув ання на суму витрат, пов'язани х із видобутком корисних коп алин. У разі, якщо окремі рядки декларації не заповнюються через відсутність відповідн их операцій, платники податк у не подають податковому орг ану передбачені відповідним рядком декларації додатки.

У заголовній частині декла рації відображаються повна н азва підприємства (відповідн о до установчих документів), з ареєстрованого в установлен ому порядку, ідентифікаційни й код, код виду економічної ді яльності, місцезнаходження т а номер телефону платника (фа кс, електронна адреса - за бажа нням).

Порядок заповнення деклар ації окремо за кожним розділ ом наводиться в розділі 3 цьог о Порядку.

У судовому засіданні судом було досліджено декларацію з податку на додану вартість за квітень 2010 року, подану пози вачем до Державної податково ї інспекції в м. Сімф ерополь АР Крим в порядку под аткової звітності, та встано влено, що її було подано у відп овідності із вимогами діючог о законодавства, зокрема Пор ядком заповнення та подання податкової декларації з пода тку на прибуток, затверджено го Наказом Державної податко вої адміністрації України ві д 29 березня 2003 року N 143 «Про затв ердження форми декларації з податку на прибуток підприєм ства та Порядку її складання », Методичними рекомендаціям и щодо централізованого прий мання та комп'ютерної оброб ки податкової звітності пла тників податків до ОДПС Укра їни, затвердженими наказом Д ержавної податкової адмініс трації України № 827 від 31.12.08р.

В порядку, передбаченому с т. 71 КАС України, відповідачем не надано доказів того, що ним не визнана декларація позив ача з податку на додану варті сть за квітень 2010 року як подат кова декларація з підстав, ви значених у чинному законодав стві

У зв'язку з тим, що судом бу ло встановлено відсутність з боку позивача порушень щодо заповнення декларації, її по вну відповідність вимогам, п ередбаченим Наказом Державн ої податкової адміністрації України від 29 березня 2003 року N 1 43 та Методичними рекомендаці ями щодо централізованого п риймання та комп'ютерної об робки податкової звітності платників податків до ОДПС У країни, затвердженими наказо м Державної податкової адмін істрації України № 827 від 31.12.2008 ро ку, суд приходить до висновку , про необґрунтованість відм ови відповідача у прийнятті декларації з податку на дода ну вартість за квітень, подан ої позивачем.

З огляду на зазначене вище, суд дійшов висновку про те, що дії відповідача, що виразили сь у винесенні повідомлень № 21170/10/15-2 від 20.05.10р. та №26661/10/15-1 від 16.06.10р. є неправомірними.

Як вбачається з матеріалів справи, Постановою Окружног о адміністративного суду АР Крим по справі №2а-7291/10/12/0170 від 26.08.10р . за позовом Товариства з обме женою відповідальністю «Дар санстройінвест» до Державно ї податкової інспекції в м. Сі мферополь АР Крим про визнан ня протиправними акту про ан улювання реєстрації платник а податку на додану вартість , адміністративний позов зад оволено повністю, визнано пр отиправним та скасовано ріше ння про анулювання реєстраці ї Товариства з обмеженою від повідальністю «Дарсанстрой інвест» в якості платника по датку на додану вартість, яке оформлене актом про анулюва ння реєстрації платника пода тку на додану вартість №397/15-2 ві д 19.05.10р. (а.с. 34-35).

Не погодившись із зазначен им рішенням суду, Державна по даткова інспекція в м. Сімферополі АР Крим оскаржи ла його у апеляційному поряд ку.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністратив ного суду від 22.03.11р. апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим залишено без задоволен ня, постанову Окружного адмі ністративного суду АР Крим п о справі №2а-7291/10/12/0170 від 26.08.10р. залиш ено без змін (а.с. 32-33).

Відповідно до ч. 5 ст. 254 КАС Укр аїни постанова або ухвала су ду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками пер егляду, постанова Верховного Суду України набирають зако нної сили з моменту проголош ення, а якщо їх було прийнято з а наслідками розгляду у пись мовому провадженні, - через п'я ть днів після направлення їх копій особам, які беруть учас ть у справі.

Частиною 1 статті 255 КАС Украї ни встановлено, що постанова або ухвала суду, яка набрала з аконної сили, є обов'язковою д ля осіб, які беруть участь у сп раві, для їхніх правонаступн иків, а також для всіх органів , підприємств, установ та орга нізацій, посадових чи службо вих осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території Украни.

Суд та зазначає, що у разі на брання законної сили рішення про задоволення позовних ви мог та визнання протиправним рішення про анулювання реєс трації платника податку на д одану вартість відповідне р ішення податкового органу вв ажається протиправним з моме нту його прийняття. Отже прот иправно анульоване свідоцтв о про реєстрацію платника ПД В слід вважати чинним протяг ом усього часу від моменту його видачі, у тому числі в період від дати прийняття пр отиправного рішення про анул ювання такого свідоцтва до н абрання чинності відповідни м рішенням суду.

Таким чином, свідоцтво про р еєстрацію платника ПДВ ТОВ « Дарсанстройінвест» з дати пр ийняття протиправного рішен ня (рішення про анулювання ре єстрації платника ПДВ №397/15-2 ві д 19.05.10р) до дати набрання законн ої сили рішення по справі №2а-7 291/10/12/0170 (Ухвали Севастопольсько го апеляційного адміністрат ивного суду від 22.03.11р.) є чинним. Відповідно до пункту 1 статті 8 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» з метою забезпечен ня оперативного обліку плате жів до бюджету, контроль за сп равлянням яких здійснюється органами державної податков ої служби згідно з чинними но рмативно-правовими актами Ук раїни, Наказом Державної под аткової адміністрації Украї ни від 18 липня 2005 року № 276 затвер джено Інструкцію про порядок ведення органами державної податкової служби оперативн ого обліку платежів до бюдже ту, контроль за справлянням я ких здійснюється органами де ржавної податкової служби Ук раїни, зареєстрована в Мініс терстві юстиції України 02.08.2005 р оку № 843/11123 (далі по тексту - Інстр укція).

Цією Інструкцією встановл юється порядок ведення орган ами державної податкової слу жби оперативного обліку пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів), надходження яких кон тролюється органами державн ої податкової служби і які пе редбачені бюджетною класифі кацією України за доходами д о Державного бюджету України , місцевих бюджетів та держав них цільових фондів, надходж ень на погашення прострочено ї заборгованості за кредитам и, залученими державою або пі д державні гарантії, та бюдже тними позичками, а також сум ш трафних (фінансових) санкцій та пені, що застосовуються до платників податків відповід но до чинного законодавства.

Відповідно до п. 1.3 Інструкці ї оперативний облік платежів , що надходять до бюджету, веде ться підрозділом адміністру вання облікових показників т а звітності органу державної податкової служби відповідн о до порядку, установленого д ля справляння платежів до бю джету.

Проведення операцій в особ ових рахунках платників здій снюється в хронологічному по рядку (п.1.6 Інструкції).

Згідно з п. 3.1 з метою обліку н арахованих і сплачених сум п латежів до бюджету органами державної податкової служби на кожний поточний рік відкр иваються особові рахунки за кожним платником та кожним в идом платежу, які повинні спл ачуватися такими платниками .

Нарахуванню в особових рах унках платників підлягають: податкові зобов'язання, штра фні санкції та пеня, самостій но визначені платником; пода ткові зобов'язання, штрафні с анкції та пеня, нараховані ор ганом державної податкової с лужби та узгоджені платником відповідно до чинного закон одавства; пеня за порушення в становлених строків погашен ня узгодженого податкового з обов'язання; відсотки за кори стування розстроченням (відс троченням) податкових зобов' язань; непогашені суми вексе ля, що видається суб'єктом гос подарювання при здійсненні о перацій з давальницькою сиро виною у зовнішньоекономічни х відносинах (п.4.1 Інструкції).

Відповідно до п.п. 4.2.1 Інструк ції податкові зобов'язання, ш трафні санкції, пеня, самості йно визначені платником у по датковій звітності, уносятьс я до електронної бази даних п ідрозділами обробки та веден ня податкових документів і ф ормуються в електронні та па перові реєстри.

Нарахування податкових зо бов'язань та штрафних санкці й, що самостійно визначені та узгоджені платником, обліко вується у розділі «Нарахован о платежів - зменшено платежі в» за відповідними кодами оп ерацій.

За таких умов, суд вважає не обхідним зобов'язати відпо відача відобразити основні п оказники податкової деклара ції з податку на додану варті сть ТОВ «Дарсанстройінвест» за квітень 2010 року з 21.05.10р. на осо бовому рахунку товариства.

За таких підстав позовні ви моги підлягають задоволенню

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повн оважень, суд присуджує всі зд ійснені нею документально пі дтверджені судові витрати з Державного бюджету України. Приймаючи до уваги, що суд зад овольнив позовні вимоги повн істю, суд вважає необхідним с тягнути на користь позивача судовий збір в розмірі 3 гривн і 40 копійок

В судовому засіданні 11.08.11р. проголошено вступну та р езолютивну частини постанов и. Відповідно до ст. 160 КАС Украї ни повний текст постанови ви готовлено 16.08.11р.

На підставі викладен ого, керуючись статтями 94, 160-163, 167 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати протиправною відм ову Державної податкової інс пекції в м. Сімферополі АР Кри м у визнанні податкових декл арацій з податку на додану ва ртість за квітень 2010 року, відп овідно до повідомлень №21170/10/15-2 в ід 20.05.10р. та №26661/10/15-1 від 16.06.10р.

3. Зобов'язати Державну под аткову інспекцію в м. Сімферо полі АР Крим відобразити осн овні показники податкових де кларацій з податку на додану вартість за квітень 2010 року в к артці особовому рахунку Това риства з обмеженою відповіда льністю «Дарсанстройінвест ».

4. Стягнути з Державного бюд жету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест»(і.к. 33267296, м . Сімферополь, вул. Будьонного , 24/1) 3,40грн

У разі неподання апеляційн ої скарги, постанова набирає законної сили через 10 днів з д ня її проголошення (у разі про голошення відповідно до ст. 160 КАС України вступної та резо лютивної частини постанови в судовому засіданні , або, у ра зі проголошення постанови у відсутності особи, яка бере у часть у справі - з дня отрима ння нею копії постанови).

Якщо суб'єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 цього Кодекс у, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п 'ятиденного строку з момент у отримання суб'єктом владн их повноважень повідомлення про можливість отримання ко пії постанови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Суддя Ко тарева Г.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення11.08.2011
Оприлюднено22.08.2011
Номер документу17772398
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8461/10/12/0170

Ухвала від 12.09.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 26.09.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 07.10.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Постанова від 11.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні