Постанова
від 18.08.2011 по справі 2а-6061/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.2.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

18 серпня 2011 року Справа № 2а-6061/11/1270

Луганський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:

головуючого судді Широкої К.Ю.

при секретарі Бородіній І.Ю.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за адміністрат ивним позовом товариства з о бмеженою відповідальністю « Хай Термал Технолоджис» до державної податкової інсп екції в Жовтневому районі у м . Луганську про визнання прот иправними та скасування пода ткових повідомлень - рішень від 04 липня 2011 року № 0000752310 та № 0000762310, -

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного а дміністративного суду надій шов адміністративний позов т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Хай Термал Т ехнолоджис» (далі - ТОВ «Х ай Термал Технолоджис» до д ержавної податкової інспекц ії в Жовтневому районі у м. Луг анську (далі - ДПІ в Жовтнево му районі у м. Луганську) про в изнання протиправними та ска сування податкових повідомл ень - рішень від 04 липня 2011 рок у № 0000752310 та № 0000762310, в обґру нтування якого послався на н аступне.

17.06.2011 р. у приміщенні ДПІ в Жовт невому районі у м. Луганську б ула проведена документальна позапланова невиїзна переві рка TOB «Хай Термал Техноло джис» з питань дотримання по даткового законодавства під час придбання товарів (робіт , послуг) у ПП «Лугінвест»-Терм інал-Контракт» за червень 2008 р оку.

За результатами перевірки складено Акт № 1553/23/35773835 від 17.06.2011 р. п ро результати документально ї невиїзної перевірки TOB «Ха й Термал Технолоджис», код за ЄДРПОУ 35773835 з питань дотрима ння податкового законодавст ва під час придбання товарів (робіт, послуг) у ПП «Лугінвес т-Термінал-Контракт», код за Є ДРПОУ 35079294 за червень 2008 р.

Перевіркою встановлено не правомірність включення TOB « Хай Термал Технолоджис» до складу податкового кредиту сум сплачених за нікчемними договорами, укладеними з ПП « Лугінвест- Термінал- Контрак т», та завищення податкового кредиту TOB «Хай Термал Тех нолоджис» всього в червні 2008 р оку на суму ПДВ 57600 грн.

Також встановлено, що на пор ушення п 5.1 ст. 5 , п. 5.2.п.п.5.2.1, п.п.11.2.1 п.11. 2 ст. 11 Закону України від 28.1 2.94 р. № 334/ 94- ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» підпр иємством занижено податок на прибуток за 2 квартал 2010 р. на су му 72000 грн.

Ознайомившись зі змістом А кта перевірки, Позивач, у пере дбачений діючим законодавст вом строк (три робочі дні з мом енту отримання Акта перевірк и), у зв'язку з необґрунтованіс тю та незгодою з деякими висн овками ДПІ та фактами, що викл адені в Акті перевірки, згідн о п.6 р. IV. Порядку оформлення ре зультатів документальних пе ревірок з питань дотримання податкового, валютного та ін шого законодавства, затвердж еного наказом ДПА України ві д 22.12.2010 р. № 984, надав свої письмові заперечення від 22.06.2011р. вих. № 503.

В даних запереченнях Позив ач виразив свою незгоду щодо деяких висновків та результ атів перевірки ДПІ і просив п ереглянути результати перев ірки для недопущення порушен ня прав та охоронюваних інте ресів Позивача.

На заперечення Позивача от римано відповідь № 10675 від 29.06.2011 р ., згідно якої висновки акту пе ревірки визнано правомірним и, а 04 липня 2011 р. прийнято податк ові повідомлення - рішення №000 0752310 щодо сплати грошового зобо в»язання у розмірі: 72 000,00 грн. ( в т ому числі основного платежу - 57600,00 грн., та штрафних санкцій -14 400,00 грн.) та № 0000762310 щодо сплати грошового зобов»язання у су мі 90 000,00 грн.( в т.ч. 72 000,00 грн. за основ ним платежом та 18000,00 грн. за штра фними санкціями).

На підставі викладеного, по зивач просить суд визнати не дійсними та скасувати податк ові повідомлення-рішення № 0000752310 та № 0000762310 від 04.07.2011 року.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і, дав пояснення, аналогічні в икладеному в позові та зазна чив, що у відповіді на запереч ення Позивача до Акту про рез ультати документальної неви їзної перевірки відповідач п осилається на вирок Ленінськ ого районного суду м. Лугансь ка від 03.05.2011 р. по справі № 1-410/11 стос овно директора ПП "Лугінвест - Термінал -Контракт» ОСОБА _3, яким було створено фіктив не ПП «Лугінвест-Термінал-Ко нтракт» без наміру займатися підприємницькою діяльністю .

Позивач не має ніякого відн ошення до розпорядження кошт ами іншого суб'єкта господар ювання і не може погодитися з доводами Відповідача, викла деними у відповіді на запере чення до Акту перевірки, що фа кт порушення позивачем Зак ону України "Про оподаткува ння прибутку підприємств" та Закону України "Про подат ок на додану вартість" є підтв ердженим та таким, що не потре бує доказування, оскільки ви сновки стосовно порушення за конодавства позивачем не міс тяться у вироку Ленінського районного суду при розгляді справи № 1-410/11 від 03.05.2011 р. і предмет ом розгляду у цій справі не бу ло питання порушення позивач ем в даній адміністративній справі вимог податкового зак онодавства.

Тому просив визнати протип равним і скасувати податкові повідомлення-рішення ДПІ в Ж овтневому районі м. Луганськ у № 0000752310 та № 0000762310 від 04.07.2011 р .

Представник відповідача Д ПІ в Жовтневому районі у м. Луг анську в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, в св оїх запереченнях послався на наступне (а.с. 119-123).

В ході проведення перевірк и встановлено, що TOB «Хай Тер мал Технолоджис» було укла дено з ПП «Лугінвест-Терміна л-Контракт» договір від 25.05.08 № 25 /03/08. На виконання умов даного д оговору ПП «Лугінвест-Термін ал-Контракт» було зобов'язан о передати у власність TOB «Ха й Термал Технолоджис» моду льну транспортабельну міні-к отельну МТМ-300. На виконання ви мог даного договору позиваче м отримано податкові накладн і на загальну суму 345600 грн. та ві днесено до складу податковог о кредиту з податку на додану вартість у декларації за чер вень 2008 року суму у розмірі 57600 г рн., а також до складу валових витрат у декларації з податк у на прибуток за 2 квартал 2008 ро ку суму у розмірі 288000 грн.

Слід зазначити, що ПП «Лугін вест-Термінал-Контракт» (про давець модульної транспорта бельної міні-котельної) за юр идичною адресою не знаходить ся, не має значної чисельност і робітників (на підприємств і рахується один робітник), не має жодних приміщень, засобі в зв'язку, а також транспортни х засобів.

Крім того, вироком Ленінськ ого районного суду від 03.03.11 О СОБА_3 - директора ПП «Лугінв ест-Термінал-Контракт» визна но винним у скоєні злочинів, п ередбачених ч. 1 ст. 358, ч. З ст. 358, ч. 2 ст. 27, ч. 1 ст. 205 КК України.

Таким чином, податкові накл адні, на підставі яких позива чем було сформовано податков ий кредит, підписані невідом ими особами, оскільки у керів ника «Лугінвест-Термінал-Кон тракт» на момент їх підписан ня була відсутня печатка, шта мп, а також всі статутні докум енти даного підприємства.

На підставі викладеного, пр едставник відповідача проси в відмовити в задоволенні по зовних вимог в повному обсяз і.

Заслухавши пояснення сто рін, перевіривши матеріали с прави, розглянувши справу в м ежах заявлених позовних вимо г і наданих сторонами доказі в, оцінивши докази відповідн о до вимог ст.69-72 КАС України, су д прийшов до наступного.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб'єктів при зді йсненні ними владних управлі нських функцій на основі зак онодавства, в тому числі на ви конання делегованих повнова жень, шляхом справедливого, н еупередженого та своєчасног о розгляду адміністративних справ.

У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб'єктів владних повноважень адміністративні суди відпов ідно до вимог частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України перевір яють, чи прийняті (вчинені) вон и:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності відповідно до ч астини 2 статті 71 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни покладається на відпо відача, якщо він заперечує пр оти адміністративного позов у.

Судом встановлено, що Товар иство з обмеженою відповідал ьністю “ Хай Термал Техно лоджис”, ідентифікаційний ко д 35773835, зареєстроване як суб' є кт підприємницької діяльнос ті - юридична особа виконавч им комітетом Луганської місь кої ради 06.03.2008 за № 13821020000014675 (а.с.12).

В судовому засіданні встан овлено, що на підставі наказу № 1283 від 17.06.2011 року старшим держа вним податковим ревізором-ін спектором податкової служби ІІ ранку сектору податковог о контролю, аналітичного кон тролю та аналітичної роботи управління податкового конт ролю юридичних осіб Малець Л.Г., згідно з п.п.75.1.2 п. 75.2 ст. 75, п. 73 .3 ст. 73, п.79.2 ст. 79 Податкового Коде ксу України від 02 грудня 2010 рок у № 2755-VІ проведено документаль ну позапланову невиїзну пере вірку ТОВ «Хай Термал Тех нолоджис» з питань дотриманн я податкового законодавства під час придбання товарів у Т ОВ «Лугінвест-Термал-Контрак т» за червень 2008 року. Про що 17 че рвня 2011 року був складений акт № 1553/23/35773835 (а.с. 16-23).

Згідно висновку вказаного акту встановлені порушення п.п.7.2.4, п.п.7.2.6 п.7.2; п.п.7.4.5 п.7.4; п.п.7.5.1 п.7.5 ст .7 Закону «Про податок на д одану вартість» від 03.04.1997 року № 168/97-ВР (зі змінами та доповненн ями), в результаті чого заниже но податок на додану вартіст ь на суму в червні 2008 року на су му ПДВ 57600 грн. та порушення п.5.1, п .п.5.2.1 п.5.2, п.п.11.2.1 п.11.2 ст.11 Закону України від 28 грудня 1994 року № 334 /94-ВР «Про оподаткування прибу тку підприємств» (зі змінами та доповненнями), в результат і чого занижено податок на пр ибуток за 2 квартал 2010 року на с уму 72000 грн. (а.с.22).

Висновок акту ґрунтується на наступному. Операції з при дбання послуг є нікчемними у розумінні ст.203,215,216 та ч.1 ст. 228 ЦК У країни, так як вони укладені б ез наміру викликати правові наслідки, що обумовлені ними та спрямовані на незаконне з аволодіння майном держави у вигляді заниження об' єкту о податкування та несплати под атків до бюджету. Підставою д ля зазначеного висновку є ви рок Ленінського районного су ду м. Луганська від 03.05.2011 по спра ві № 1-410\11, згідно якого було виз нано винним директора ПП «Лу гінвест-Термінал-Контракт» ОСОБА_3 у скоєні злочину пе редбаченого ч. 2 ст.205, ч.1,3 ст.358 КК України.

В судовому засіданні на під твердження товарності опера цій та законності своїх дій п редставником позивача був на даний договір № 25\03\08 від 25.05.2008 (а.с .32) між ПП «Лугінвест-Термінал -Контракт» та ТОВ «Хай Терм ал Технолоджіс», предметом поставки є МТМ - 300, платіжні д оручення (а.с.33), податкова та ви даткова накладна (а.с.35,36). Також був наданий договір № 1 від 23.05.20 08 року між ТОВ «Хай Термал Технолоджіс» та ДП «Електро » ТОВ «НМП» на поставку МТМ - 300 (а.с.37), податкова накладна (а.с .38), видаткова накладна та раху нок фактура (а.с.39), виписка з ос обливого рахунку (а.с.40).

Згідно п. 3.1. договору № 25\03\08 від 25.05.2008, постачальник - продавец ь (ПП «Лугінвест-Термінал-Кон тракт») повинен був поставит и придбаний товар в продовж д есяти днів з моменту отриман ня передоплати за угоду. А згі дно п. 3.1. договору № 1 від 23.05.2008 рок у постачальник (ТОВ «Хай Те рмал Технолоджіс») зобов' язується поставити покупцю т овар. В судовому засіданні су дом вживались заходи для вил учення документів, яки б підт верджували транспортування МТМ - 300, однак представником позивача ні яких доказів на п ідтвердження транспортуван ня зазначеного об' єкту не б уло надано.

Тому, суд критично оцінює ст вердження представника пози вача про те, що покупець ТОВ « Хай Термал Технолоджіс» ДП «Електро» ТОВ «НМП» самос тійно здійснило транспортув ання предмета угоди, так як в с удовому засіданні доказів да ного ствердження надано не б уло. При цьому суд враховує ум ови поставки, які зазначені в договорах досліджених в суд овому засіданні.

Вирішуючи даний спір суд ви ходить з наступного.

Відповідачем був наданий в ирок Ленінського районного с уду м. Луганська від 03 березня 2011 року у справі № 1-410\11, відповід но до якого ОСОБА_3 директ ора приватного підприємства ПП «Лугінвест-Термінал-Конт ракт», було визнано винним у с коєнні злочинів, направлених на порушення порядку здійсн ення підприємницької діяльн ості та порядку оподаткуванн я (а.с. 54-58). Вирок на день розгляд у справи набрав законної сил и та підлягає виконанню.

Вищевказаним вироком суду встановлено, що громадянин ОСОБА_3 вчинив протиправні діяння, які полягають у реєст рації на його ім' я приватно го підприємства «Лугінвест-Т ермінал-Контракт» без мети з дійснення підприємницької д іяльності за грошову винагор оду. Вироком встановлено, що г ромадянин ОСОБА_3 зареєст рований також директором та головним бухгалтером підпри ємства, при цьому відношення до фінансово-господарської діяльності підприємства не м ає, жодних договорів, податко вих накладних чи інших докум ентів бухгалтерської чи пода ткової звітності від імені п риватного підприємства не ск ладав та не підписував. ОСО БА_3 визнано винним у скоєнн і злочинів за ознаками фікти вного підприємництва, передб аченого частиною 2 статті 27, ча стиною 1 статті 205 Кримінально го кодексу України, тобто ств орення чи набуття суб' єкта підприємницької діяльності з метою приховування незако нної діяльності, наміри цьог о громадянина не тягнуть за с обою дійсного настання цивіл ьно-правових наслідків та ч.1,3 ст. 358 КК України.

В силу частини 4 статті 72 Коде ксу адміністративного судоч инства України вирок суду в к римінальній справі, який наб рав законної сили, є обов'язко вим для адміністративного су ду, що розглядає справу про пр авові наслідки дій чи бездія льності особи, щодо якої ухва лений вирок або постанова су ду, лише в питаннях, чи мало мі сце діяння та чи вчинене воно цією особою.

З приговору вбачається, що ОСОБА_3 фінансово-господа рською діяльністю приватног о підприємства "Лугінвест - Термінал - Контракт" ніко ли не керував та ні доручав ць ого нікому робити. Ніяких док ументів, а саме - договорів, по даткових накладних, видатков их накладних, рахунків та інш их, не складав та ні підписува в, а також не доручав це іншим особам. Видаючи себе за дійсн ого директора та власника пі дприємства ОСОБА_3 отрима в всі необхідні дозвільні та реєстраційні документи для легалізації діяльності прив атного підприємства, у тому ч ислі печатку підприємства, я кі, відповідно попередньої д омовленості, передав у факти чне користування невідомій о собі на ім'я Сергій.

Суд вважає, факт засудження директора ПП «Лугінвест-Тер мінал-Контракт» ОСОБА_3 - з а вчинення злочину, передбач еного ч.1 ст.205 КК України є дока зом наявності мети ПП «Лугін вест-Термінал-Контракт» як с уб'єкта господарювання, на ук ладення усіх угод та виконан ня усіх зобов'язань з метою, су перечною інтересам держави т а суспільства, оскільки вказ ана мета встановлена вироком суду. ПП «Лугінвест-Термінал -Контракт» з самого початку б уло створено для прикриття н езаконної діяльності пов'яза ної з ухиленням від сплати по датків. Умисел ПП «Лугінвест -Термінал-Контракт» щодо ухи лення від оподаткування, вст ановлено в судовому порядку шляхом виявлення наявності у діях посадової особи, що укла дала договори від імені юрид ичної особи, умислу на ухилен ня від оподаткування - вини, що встановлена обвинувальним в ироком суду. Операції, що здій снювались ПП «Лугінвест-Терм інал-Контракт» не містять у с уті своїй розумних та економ ічних або інших причин (ділов ої мети), систематичного прид бання та продажу товарів. Так і причини можуть бути наявни ми лише за умови, що платник по датку має намір одержати еко номічний ефект у результаті підприємницької або іншої ек ономічної діяльності.

На момент виникнення спірн их правовідносин платників п одатку на додану вартість, об ' єкти, базу та ставки оподат кування, перелік неоподатков уваних та звільнених від опо даткування операцій, особлив ості оподаткування експортн их та імпортних операцій, пон яття податкової накладної, п орядок обліку, звітування та внесення податку до бюджету визначав Закон України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР "Про подат ок на додану вартість".

Відповідно до підпункту 7.4.1 п ункту 7.4 статті 7 Закону Укр аїни від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР "Про податок на додану вартіс ть" податковий кредит звітно го періоду визначається вихо дячи із договірної (контракт ної) вартості товарів (послуг ), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна цін а на такі товари (послуги) відр ізняється більше ніж на 20 відс отків від звичайної ціни на т акі товари (послуги), та склада ється із сум податків, нарахо ваних (сплачених) платником п одатку за ставкою, встановле ною пунктом 6.1 статті 6 та статт ею 8-1 цього Закону, протяго м такого звітного періоду у з в'язку з: - придбанням або виго товленням товарів (у тому чис лі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використ ання в оподатковуваних опера ціях у межах господарської д іяльності платника податку; - придбанням (будівництвом, сп орудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числ і інших необоротних матеріал ьних активів та незавершених капітальних інвестицій в не оборотні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використан ня у виробництві та/або поста вці товарів (послуг) для опода тковуваних операцій у межах господарської діяльності пл атника податку.

Підставою для нарахування податкового кредиту відпові дно до підпункту 7.2.6 пункту 7.2 ст атті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР “Про под аток на додану вартість” є по даткова накладна, яка видаєт ься платником податку, який п оставляє товари (послуги), на в имогу їх отримувача.

Податкова накладна у відпо відності із підпунктом 7.2.3 пун кту 7.2 статті 7 Закону Украї ни від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР “П ро податок на додану вартіст ь” є звітним податковим доку ментом і одночасно розрахунк овим документом.

Згідно абзацу 1 підпункту 7.4.5 пункту 7.4 статті 7 Закону У країни від 03 квітня 1997 року № 168/97- ВР “Про податок на додану вар тість” не підлягають включен ню до складу податкового кре диту суми сплаченого (нарахо ваного) податку у зв'язку з при дбанням товарів (послуг), не пі дтверджені податковими накл адними чи митними декларація ми (іншими подібними докумен тами згідно з підпунктом 7.2.6 ць ого пункту).

Підпунктом 7.2.1 пункту 7.2 статт і 7 вказаного Закону встан овлено, що платник податку зо бов'язаний надати покупцю по даткову накладну, що має міст ити зазначені окремими рядка ми: а) порядковий номер податк ової накладної; б) дату випису вання податкової накладної; в) повну або скорочену назву, з азначену у статутних докумен тах юридичної особи або пріз вище, ім'я та по батькові фізич ної особи, зареєстрованої як платник податку на додану ва ртість; г) податковий номер пл атника податку (продавця та п окупця); д) місце розташуванн я юридичної особи або місце п одаткової адреси фізичної ос оби, зареєстрованої як платн ик податку на додану вартіст ь; е) опис (номенклатуру) товар ів (робіт, послуг) та їх кількі сть (обсяг, об'єм); є) повну або с корочену назву, зазначену у с татутних документах отримув ача; ж) ціну поставки без враху вання податку; з) ставку подат ку та відповідну суму податк у у цифровому значенні; и) зага льну суму коштів, що підлягаю ть сплаті з урахуванням пода тку.

Пунктом 3 статті 8 Закону України від 04 грудня 1990 року № 5 09-XII “Про державну податкову сл ужбу в Україні” однією з функ цій Державної податкової адм іністрації України є затверд ження форм податкових розрах унків, звітів, декларацій та і нших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою подат ків, інших платежів, декларац ій про валютні цінності, зраз ку картки фізичної особи - пла тника податків та інших обов 'язкових платежів, форми пові домлення про відкриття або з акриття юридичними особами, фізичними особами - суб'єктам и підприємницької діяльност і банківських рахунків, а так ож форм звітів про роботу, про ведену органами державної по даткової служби.

Відповідно до пунктів 2, 5 Пор ядку заповнення податкової н акладної, затвердженого нака зом Державної податкової адм іністрації України від 30 трав ня 1997 року № 165 та зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 23 червня 1997 року за № 233/2037 (як ий був чинним на момент виник нення спірних правовідносин ), податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як п латник податку в податковому органі і якій присвоєно інди відуальний податковий номер платника податку на додану в артість.

Податкова накладна вважає ться недійсною у разі її запо внення іншою особою, ніж вказ аною у пункті 2 даного Порядку .

Згідно пункту 18 зазначеного Порядку всі складені примір ники податкової накладної пі дписуються особою, уповноваж еною платником податку здійс нювати продаж товарів (робіт , послуг), та скріплюються печа ткою такого платника податку - продавця.

Відповідно до Закону Ук раїни «Про бухгалтерський об лік та фінансову звітність в Україні», визначено, що підст авою для обліку господарськи х операцій є первинні докуме нти, які фіксують здійснення господарських операцій. Пер винні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а як що це неможливо - безпосере дньо після її закінчення.

Згідно приписів Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», вало ві витрати виробництва та об ігу - це сума будь-яких витра т платника податку, у грошові й, матеріальній або нематері альній формах, здійснюваних як компенсація вартості това рів (робіт, послуг) які придбал ись платником податку для їх подальшого використання у г осподарській діяльності.

На порушення ст. 5 З акону України «Про оподатк ування прибутку підприємств » ТОВ «Хай Термал Техноло джис» до складу валових витр ат включено витрати, які не пі дтверджені відповідними пер винними документами. Податко ві накладні від імені приват ного підприємства ««Лугінве ст-Термінал-Контракт»» випис ані та підписані не директор ом ОСОБА_3

Крім того позивачем не були надані докази транспортуван ня товару, а саме товарно-тран спортні накладні, які згідно з «Правилами перевезення ва нтажів автомобільним трансп ортом в Україні» затверджени ми наказам Міністерства тран спорту України від 14.10.97 р. за № 363 є обов' язковими. Ця первинн а транспортна документація в ідноситься до первинних доку ментів, на основі яких ведеть ся бухгалтерський облік. Так ож ні яких доказів товарност і зазначеної угоди суду не на давались.

Відповідач як суб' єкт вла дних повноважень, на якого ча стиною 2 статті 71 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни покладено обов'язок щ одо доказування правомірнос ті своїх дій та рішень, довів с уду правомірність свого ріше ння, що є підставою для відмов и у задоволенні адміністрати вного позову.

Відповідно до статті 94 КАС У країни якщо судове рішення у хвалене на користь сторони - с уб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторон и всі здійснені нею документ ально підтверджені судові ви трати, пов'язані із залучення м свідків та проведенням суд ових експертиз. Оскільки від повідачем зазначені витрати не здійснювалися, вони не під лягають стягненню з позивача .

Згідно ст. 160 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни у судовому засіданні, у як ому закінчився розгляд справ и, оголошено вступну та резол ютивну частини постанови та повідомлено представників с торін про те, що постанову у по вному обсязі буде виготовлен о протягом 5-денного строку.

Керуючись ст. ст. 17, 18, 94, 158-163, 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд, -

< Текст >

< Текст >

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні позовних вим ог товариства з обмеженою ві дповідальністю «Хай Термі нал Технолоджис» до Держав ної податкової інспекції в Ж овтневому районі м.Луганська про визнання незаконними та скасування податкових повід омлень - рішень № 0000752310 та № 0000762310 від 04.07.2011 відмовити в по вному обсязі.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування частини треть ої статті 160 КАС України, а тако ж прийняття постанови у пись мовому провадженні апеляцій на скарга подається протягом десяти днів з дня отримання к опії постанови.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу н е було подано.

Повний текст постанови скл адено 23.08.2011 року.

< Текст >

Суддя К.Ю. Широка

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.08.2011
Оприлюднено13.09.2011
Номер документу18112999
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6061/11/1270

Ухвала від 16.12.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 24.11.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 24.11.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 24.11.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 02.11.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 20.12.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 21.02.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Постанова від 18.08.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні