Ухвала
від 22.08.2011 по справі 2а-6439/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія 8

Ухвала

Іменем України

< Текст >

22 серпня 2011 року Справа № 2а-6439/11/1270

Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:

головуючого - судді Сверг ун І.О.,

при секретарі - Липовій К.С .,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 01.06.2011 № 4/07),

представника відповідача - ОСОБА_2 (довіреність ві д 05.05.2011 № 7486),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у м. Луганська справу за адмін істративним позовом приватн ого підприємства «Ріона» до Державної податкової інспек ції у м. Сєвєродонецьку Луган ської області про визнання п ротиправними та незаконними дій щодо складання акту пере вірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770, визнання протиправним та незаконним акту перевірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770,

ВСТАНОВИВ:

26 липня 2011 року до Луганськог о окружного адміністративно го суду надійшов адміністрат ивний позов приватного підпр иємства «Ріона» до Державної податкової інспекції у м. Сєв єродонецьку Луганської обла сті про визнання протиправни ми та незаконними дій щодо ск ладання акту перевірки від 06.0 7.2011 № 1372/23-23473770, визнання протиправн им та незаконним акту переві рки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770.

У судовому засіданні предс тавник відповідача заявив кл опотання про залишення адмін істративного позову в частин і вимог про визнання протипр авним та незаконним акту пер евірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770 без розг ляду у зв' язку з тим, що справ у не належить розглядати в по рядку адміністративного суд очинства.

Представник позивача запе речував проти заявленого кло потання.

Вислухавши пояснення пред ставників сторін, розглянувш и заявлене клопотання, суд пр иходить до такого.

Підстави для залишення поз овної заяви без розгляду виз начені у статті 155 Кодексу адм іністративного судочинства України. Та обставина, що спра ву не належить розглядати в п орядку адміністративного су дочинства, не передбачена ст аттею 155 Кодексу адміністрати вного судочинства України, я к підстава для залишення поз овної заяви без розгляду. Одн ак, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 3 Коде ксу адміністративного судоч инства України адміністрати вною справою є переданий на в ирішення адміністративного суду публічно-правовий спір , у якому хоча б однією зі стор ін є орган виконавчої влади, о рган місцевого самоврядуван ня, їхня посадова чи службова особа або інший суб' єкт, яки й здійснює владні управлінсь кі функції на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

Зі змісту позову вбачаєтьс я що позивач, зокрема, оскаржу є акт перевірки ДПІ в м. Сєвєро донецьку Луганської області від 06.07.2011 № 1372/23-23473770.

Відповідно до ч. 6 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контрол ю) у сфері господарської діял ьності» за результатами здій снення планового або позапла нового заходу посадова особа органу державного нагляду (к онтролю), у разі виявлення пор ушень вимог законодавства, с кладає акт.

Порядок оформлення резуль татів перевірок платників по датків органами ДПС врегульо вано Порядком оформлення рез ультатів документальних пер евірок з питань дотримання п одаткового, валютного та інш ого законодавства, затвердже ним Наказом Державної податк ової адміністрації України 2 2.12.2010 № 984, та зареєстрованим у Мін істерстві юстиції України 12.01 .2011 за № 34/18772 (надалі - Порядок).

Абзацом 1 пункту 3 розділу I По рядку оформлення результаті в документальних перевірок з питань дотримання податково го, валютного та іншого закон одавства визначено, що акт - службовий документ, який під тверджує факт проведення док ументальної перевірки фінан сово-господарської діяльнос ті платника податків і є носі єм доказової інформації про виявлені порушення вимог под аткового, валютного та іншог о законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податко вої служби.

Суд вважає, що рішення суб' єкта владних повноважень в р озумінні норм КАС України - це офіційний письмовий доку мент, який породжує певні пра вові наслідки, спрямований н а регулювання тих чи інших су спільних відносин і має обов ' язковий характер для суб' єктів цих відносин.

Оскаржуваний акт перевірк и, в якому зафіксовано факт пе вних порушень, виявлених від повідачем, не має обов' язко вого характеру в сфері публі чно-правових відносин, є лише носієм доказової інформації і, відповідно, не може оскаржу ватися в адміністративному с уді, у зв' язку з чим позовні в имоги в частині скасування а кту перевірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770 н е належить розглядати в поря дку адміністративного судоч инства.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 157 Коде ксу адміністративного судоч инства України суд закриває провадження у справі, якщо її не належить розглядати в пор ядку адміністративного судо чинства.

За таких обставин провадже ння у справі в частині вимог п ро визнання протиправним та незаконним акту перевірки ві д 06.07.2011 № 1372/23-23473770 підлягає закриттю .

На підставі вищевикладено го, керуючись ст. 157 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання Державної пода ткової інспекції у м. Сєвєрод онецьку Луганської області п ро залишення позовних вимог приватного підприємства «Рі она» до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьк у Луганської області про виз нання протиправним та незако нним акту перевірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770 без розгляду залишити б ез задоволення.

Закрити провадження в адмі ністративній справі за позов ом приватного підприємства « Ріона» до Державної податков ої інспекції у м. Сєвєродонец ьку Луганської області в час тині вимог про визнання прот иправним та незаконним акту перевірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770.

Роз' яснити позивачу, що по вторне звернення з тією само ю позовною заявою до адмініс тративного суду не допускаєт ься.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до До нецького апеляційного адмін істративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на ухвал у суду першої інстанції пода ється протягом п' яти днів з дня проголошення ухвали. Якщ о ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або б ез виклику особи, яка її оскар жує, апеляційна скарга подає ться протягом п' яти днів з д ня отримання копії ухвали.

Суддя І.О. Свергун

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2011
Оприлюднено13.09.2011
Номер документу18113005
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6439/11/1270

Ухвала від 23.09.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Радіонова О.О.

Ухвала від 23.09.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Радіонова О.О.

Ухвала від 19.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Радіонова О.О.

Ухвала від 22.08.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Постанова від 22.08.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні