Категорія 8
Ухвала
Іменем України
< Текст >
22 серпня 2011 року Справа № 2а-6439/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:
головуючого - судді Сверг ун І.О.,
при секретарі - Липовій К.С .,
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 01.06.2011 № 4/07),
представника відповідача - ОСОБА_2 (довіреність ві д 05.05.2011 № 7486),
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у м. Луганська справу за адмін істративним позовом приватн ого підприємства «Ріона» до Державної податкової інспек ції у м. Сєвєродонецьку Луган ської області про визнання п ротиправними та незаконними дій щодо складання акту пере вірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770, визнання протиправним та незаконним акту перевірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770,
ВСТАНОВИВ:
26 липня 2011 року до Луганськог о окружного адміністративно го суду надійшов адміністрат ивний позов приватного підпр иємства «Ріона» до Державної податкової інспекції у м. Сєв єродонецьку Луганської обла сті про визнання протиправни ми та незаконними дій щодо ск ладання акту перевірки від 06.0 7.2011 № 1372/23-23473770, визнання протиправн им та незаконним акту переві рки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770.
У судовому засіданні предс тавник відповідача заявив кл опотання про залишення адмін істративного позову в частин і вимог про визнання протипр авним та незаконним акту пер евірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770 без розг ляду у зв' язку з тим, що справ у не належить розглядати в по рядку адміністративного суд очинства.
Представник позивача запе речував проти заявленого кло потання.
Вислухавши пояснення пред ставників сторін, розглянувш и заявлене клопотання, суд пр иходить до такого.
Підстави для залишення поз овної заяви без розгляду виз начені у статті 155 Кодексу адм іністративного судочинства України. Та обставина, що спра ву не належить розглядати в п орядку адміністративного су дочинства, не передбачена ст аттею 155 Кодексу адміністрати вного судочинства України, я к підстава для залишення поз овної заяви без розгляду. Одн ак, суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 3 Коде ксу адміністративного судоч инства України адміністрати вною справою є переданий на в ирішення адміністративного суду публічно-правовий спір , у якому хоча б однією зі стор ін є орган виконавчої влади, о рган місцевого самоврядуван ня, їхня посадова чи службова особа або інший суб' єкт, яки й здійснює владні управлінсь кі функції на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .
Зі змісту позову вбачаєтьс я що позивач, зокрема, оскаржу є акт перевірки ДПІ в м. Сєвєро донецьку Луганської області від 06.07.2011 № 1372/23-23473770.
Відповідно до ч. 6 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контрол ю) у сфері господарської діял ьності» за результатами здій снення планового або позапла нового заходу посадова особа органу державного нагляду (к онтролю), у разі виявлення пор ушень вимог законодавства, с кладає акт.
Порядок оформлення резуль татів перевірок платників по датків органами ДПС врегульо вано Порядком оформлення рез ультатів документальних пер евірок з питань дотримання п одаткового, валютного та інш ого законодавства, затвердже ним Наказом Державної податк ової адміністрації України 2 2.12.2010 № 984, та зареєстрованим у Мін істерстві юстиції України 12.01 .2011 за № 34/18772 (надалі - Порядок).
Абзацом 1 пункту 3 розділу I По рядку оформлення результаті в документальних перевірок з питань дотримання податково го, валютного та іншого закон одавства визначено, що акт - службовий документ, який під тверджує факт проведення док ументальної перевірки фінан сово-господарської діяльнос ті платника податків і є носі єм доказової інформації про виявлені порушення вимог под аткового, валютного та іншог о законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податко вої служби.
Суд вважає, що рішення суб' єкта владних повноважень в р озумінні норм КАС України - це офіційний письмовий доку мент, який породжує певні пра вові наслідки, спрямований н а регулювання тих чи інших су спільних відносин і має обов ' язковий характер для суб' єктів цих відносин.
Оскаржуваний акт перевірк и, в якому зафіксовано факт пе вних порушень, виявлених від повідачем, не має обов' язко вого характеру в сфері публі чно-правових відносин, є лише носієм доказової інформації і, відповідно, не може оскаржу ватися в адміністративному с уді, у зв' язку з чим позовні в имоги в частині скасування а кту перевірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770 н е належить розглядати в поря дку адміністративного судоч инства.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 157 Коде ксу адміністративного судоч инства України суд закриває провадження у справі, якщо її не належить розглядати в пор ядку адміністративного судо чинства.
За таких обставин провадже ння у справі в частині вимог п ро визнання протиправним та незаконним акту перевірки ві д 06.07.2011 № 1372/23-23473770 підлягає закриттю .
На підставі вищевикладено го, керуючись ст. 157 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Клопотання Державної пода ткової інспекції у м. Сєвєрод онецьку Луганської області п ро залишення позовних вимог приватного підприємства «Рі она» до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьк у Луганської області про виз нання протиправним та незако нним акту перевірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770 без розгляду залишити б ез задоволення.
Закрити провадження в адмі ністративній справі за позов ом приватного підприємства « Ріона» до Державної податков ої інспекції у м. Сєвєродонец ьку Луганської області в час тині вимог про визнання прот иправним та незаконним акту перевірки від 06.07.2011 № 1372/23-23473770.
Роз' яснити позивачу, що по вторне звернення з тією само ю позовною заявою до адмініс тративного суду не допускаєт ься.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до До нецького апеляційного адмін істративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на ухвал у суду першої інстанції пода ється протягом п' яти днів з дня проголошення ухвали. Якщ о ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або б ез виклику особи, яка її оскар жує, апеляційна скарга подає ться протягом п' яти днів з д ня отримання копії ухвали.
Суддя І.О. Свергун
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2011 |
Оприлюднено | 13.09.2011 |
Номер документу | 18113005 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
І.О. Свергун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні