Ухвала
від 02.08.2011 по справі 2а-4995/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8

УХВАЛА

02 серпня 2011 року Справа № 2а-4995/11/1270

Луганський окр ужний адміністративний суд у складі:

Головуючого-судді Ши рокої К.Ю.

при секретарі Б ородіній І.Ю.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку адміністративну справу з а адміністративним позовом П риватного підприємства «Рад он» до Стахановської ОДПІ в Л уганській області про визнан ня протиправними дій, скасув ання наказу № 346 та зобов'яза ння вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

15 червня 2011 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов адміністра тивний позов Приватного підп риємства «Радон» до Стаханов ської ОДПІ в Луганській обла сті про визнання протиправни ми дій по видачі і виконанню н аказу № 346 від 21.03.2011 року, визнанн я протиправними дій щодо зро бленого висновку в акті пере вірки № 93\23-32787373 від 22.03.2011, скасуванн я наказу № 346, визнання протипр авними дій щодо примусового одноособового розподілу та к оригування на картці особово го рахунку та зобов'язання вчинити певні дії.

Ухвалою Луганського окружного адміністративног о суду провадження по справі було відкрито (а.с.1).

Суд заслухавши пояснення с торін, розглянувши матеріал и справи, дійшов до наступног о.

Закріплення частиною 2 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України полож ення про можливість оскарже ння до адміністративних суді в будь-яких рішень, дій чи безд іяльності суб'єктів владни х повноважень, крім випадків , коли щодо таких рішень, дій ч и бездіяльності Конституціє ю чи законами України встано влено інший порядок судового провадження, не означає спро стування висновку про юридич не значення рішення, дії чи бе здіяльності суб'єкта владн их повноважень як предмета с удового оскарження, так само як не означає і нівелювання с пособу захисту порушеного пр ава, свобод чи законних інтер есів.

Стаття 3 КАСУ надає тлумачен ня поняття справи адміністра тивної юрисдикції (адміністр ативної справи) - переданий на вирішення адміністративног о суду публічно-правовий спі р, у якому хоча б однією зі сто рін є орган виконавчої влади , орган місцевого самоврядув ання, їхня посадова чи службо ва особа або інший суб'єкт, яки й здійснює владні управлінсь кі функції на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

Згідно із пунктом 1 частини 2 статті 17 Кодексу адміністрат ивного судочинства України ю рисдикція адміністративних судів поширюється на публіч но-правові спори, зокрема спо ри фізичних чи юридичних осі б із суб'єктом владних повнов ажень щодо оскарження його р ішень (нормативно-правових а ктів чи правових актів індив ідуальної дії), дій чи бездіял ьності.

Фактично в позовній заяві п озивач оскаржує висновки акт а документальної невиїзної п еревірки від 22 березня 2011 року № 93\23-32787373, а акт перевірки не є ріш енням суб'єкта владних повн оважень, не спричиняє виникн ення будь-яких прав і обов'язк ів осіб чи суб'єктів владних п овноважень, а отже, не породжу є правовідносин, що можуть бу ти предметом спору.

Відповідно до частини 2 ст атті 124 Конституції України юр исдикція судів поширюється н а всі правовідносини, що вини кають у державі. Отже, суди роз глядають виключно спори, які виникають між учасниками пе вних правовідносин. Виходячи з наведеного, відсутність пр авовідносин виключає можлив ість звернення до суду, оскіл ьки відсутнє право, що підляг ає судовому захисту.

Відтак, суд не повинен розгл ядати справу в тому разі, якщо пред'явлені позивачем вимо ги не випливають із певних пр авовідносин, а отже, не підпад ають під судову юрисдикцію.

Висновки контролюючого ор гану, викладені в акті переві рки, мають юридичне значення лише після того, як вони будут ь втілені в рішенні, прийнято му уповноваженою особою цьог о органу, - податковому повідо мленні-рішенні. Саме податко ве повідомлення-рішення як а кт індивідуальної дії несе п равові наслідки для платника податків, має вплив на його пр ава та обов'язки, а тому може бути предметом оскарження в адміністративному судочинс тві.

Розглянувши адміністратив ну справу, з урахуванням наве деного, суд прийшов до виснов ку, про закриття провадження у справі в частині визнання п ротиправними дій Стахановсь кої ОДПІ Луганської області щодо зробленого висновку в а кті перевірки №93\23-32787373 від 22.03.2011.

Керуючись ст. ст. 133, 157, 160, 165 Кодек су адміністративного судочи нства України, суд, -

У Х В А Л И В

Закрити провадження у спра ві за адміністративним позов ом Приватного підприємства « Радон» до Стахановської ОДПІ в Луганській області про виз нання протиправними дій, ска сування наказу № 346 та зобов' язання вчинити певні дії в ча стини позовних вимог про виз нання протиправними дій щодо зробленого висновку в акті п еревірки № 93\23-32787373 від 22.03.2011 «Про ре зультати документальної нев 'їздної перевірки ПП «Радон » з питань щодо правомірност і формування податкового кре диту з податку на додану варт ість за період грудень 2010 року », а саме порушення ПП «Радон» ч.1 ст.203,ч.1 ст.207,ст..215, п.1 ст. 216,ст..228 ЦК України в частині недодержан ня вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів, які не спрямовані на реальне настання наслідків, що обумо влені ними в правочинах, здій сненних з постачальником при придбані та продажу товарів (послуг).

Повторне звернення з т ієї ж самою позовною вимогою не допускається.

Апеляційна скарга на ухвал у суду першої інстанції пода ється протягом п'яти днів з дн я проголошення ухвали. Якщо у хвалу було постановлено у пи сьмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржу є, апеляційна скарга подаєть ся протягом п'яти днів з дня от римання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних п овноважень у випадках та пор ядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Коде ксу, було повідомлено про мож ливість отримання копії ухва ли суду безпосередньо в суді , то п'ятиденний строк на апеля ційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного д ня після закінчення п'ятиден ного строку з моменту отрима ння суб'єктом владних повнов ажень повідомлення про можли вість отримання копії ухвали суду.

Суддя

К.Ю. Широка

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.08.2011
Оприлюднено20.09.2011
Номер документу18131331
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4995/11/1270

Ухвала від 16.06.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 05.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 05.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 22.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 22.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 01.11.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 19.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Постанова від 02.08.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 02.08.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні