Постанова
від 12.07.2011 по справі 2а-1870/2213/11
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КОПІЯ

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 липня 2011 р. Спр ава № 2a-1870/2213/11

Сумський окружний адмі ністративний суд у складі:

головуючого судді - Кравче нка Є.Д.,

за участю секретаря судов ого засідання - Єреп Ю.В.,

представника позивача - Д озорець Н.В.,

представника відповідача - Нагорного В.Б.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду в м. Суми адміністрати вну справу № 2а-1870/2213/11 за позовом Сумського районного центру з айнятості до Закритого акціо нерного товариства "Сумський комбікормовий завод" про стя гнення заборгованості,-

В С Т А Н О В И В:

Сумський районний центр з айнятості (далі - позивач) звер нувся до Сумського окружного адміністративного суду з по зовною заявою до Закритого а кціонерного товариства "Сумс ький комбікормовий завод" (да лі - відповідач) про стягнення заборгованості у розмірі 114 727, 39 грн.

Свої вимоги позивач мотиву є тим, що відповідач отримав т а використав дотації на ство рення додаткових робочих міс ць у розмірі 114 727, 39 грн. (з урахува нням індексації на рівень ін фляції), але внаслідок провед еної позапланової ревізії з питань дотримання порядку н адання дотацій Контрольно-ре візійним відділом у Сумськом у районі, результати якої від ображено в акті від 12.06.2009 № 17-22/3205, б уло встановлено, що відповід ач дані кошти отримав незако нно. Тому вимогою Контроль-ре візійного відділу в Сумськом у районі було пред' явлено в имогу Сумському районному це нтру зайнятості про повернен ня коштів до Фонду, а у разі не врахування такої пропозиції - звернутися до суду з позовно ю заявою щодо стягнення неза конно використаних коштів з Закритого акціонерного това риства "Сумський комбікормов ий завод".

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і з урахуванням уточнених по зовних вимог, просив позов за довольнити з наведених у поз овній заяві підстав.

Представник відповідача в судовому засіданні подав за перечення (а.с. 43), відповідно до якого просить відмовити поз ивачу у задоволенні позовних вимог, виходячи з того, що від повідач при працевлаштуванн і безробітних на громадські оплачувані роботи не порушув ав вимог законодавства, тому вимога щодо стягнення з ньог о виплаченої дотації як неза конно отриманої не підлягає задоволенню.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, проаналіз увавши докази у їх сукупност і, суд вважає, що позов підляга є задоволенню з наступних пі дстав.

В судовому засіданні встан овлено, що Контрольно-ревізі йним відділом у Сумському ра йоні була проведена позаплан ова ревізія з питань дотрима ння порядку надання дотацій на створення додаткових робо чих місць для працевлаштуван ня безробітних на ЗАТ „Сумсь кий комбікормовий завод" у Су мському районному центрі зай нятості за період з 01.01.2005 по 01.05.2009 р оки.

За результатами ревізії ск ладений акт від 12.06.20009 № 17-22/3205.

На підставі акту ревізії до Сумського районного центру зайнятості була направлена п исьмова вимога від 06.07.2009 № 17-14/341, в я кій зазначено про необхідніс ть прийняти правові міри щод о відшкодування коштів на на дання дотацій на створення д одаткових робочих місць для працевлаштування безробітн их ЗАТ "Сумський комбікормов ий завод" шляхом звернення до ЗАТ "Сумський комбікормовий завод" з пропозицією поверну ти кошти до Фонду, а у разі не в рахування такої пропозиції - звернутися до суду з позовно ю заявою щодо стягнення з цьо го товариства незаконно вико ристаних коштів (а.с. 5).

Не погодившись з вказаною в имогою, Сумський районний це нтр зайнятості оскаржив її д о Сумського окружного адміні стративного суду.

Постановою Сумського окру жного адміністративного суд у від 16.03.2010 по справі № 2а -87/10/1870 було відмовлено в задовол енні позовних вимог Сумськог о районного центру зайнятост і про визнання нечинною п.1 вим оги від 06.07.2009 №17-14/341 (а.с. 6-7).

Ухвалою Харківського апел яційного адміністративного суду від 23.09.2010 було залишено бе з змін постанову Сумського о кружного адміністративного суду від 16.03.2010 по справі №2а-87/10/1870 (а .с. 8-9).

Як вбачається з пояснень пр едставників сторін, Постанов а Сумського окружного адміні стративного суду від 16.03.2010 по сп раві № 2а-87/10/1870 вступила в законн у силу.

Відповідно до ч. 1 ст. 69 КАС Укр аїни доказами в адміністрати вному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі як их суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і запе речення осіб, які беруть учас ть у справі, та інші обставини , що мають значення для правил ьного вирішення справи. Ці да ні встановлюються судом на п ідставі пояснень сторін, тре тіх осіб та їхніх представни ків, показань свідків, письмо вих і речових доказів, виснов ків експертів.

Згідно ч. 1 ст. 72 КАС України об ставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній , цивільній або господарські й справі, що набрало законної сили, не доказуються при розг ляді інших справ, у яких берут ь участь ті самі особи або осо ба, щодо якої встановлено ці о бставини.

Це означає, що зазначені в ч . 1 цієї статті обставини мають преюдиціальні факти - це факт и, що встановлені судовим ріш енням в адміністративній, ци вільній або господарській сп раві, що набрало законної сил и і не підлягають повторному доказуванню.

Відповідно до п. 15 "Порядку на дання роботодавцю дотації на створення додаткових робочи х місць для працевлаштування безробітних", затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики Украї ни від 10.01.2001 № 1 роботодавець нес е відповідальність за забезп ечення гарантії зайнятості о сіб, прийнятих на роботу з над анням роботодавцю дотації, д остовірність даних, що є підс тавою для визначення розміру дотації та використання дот ації. У разі недостовірності поданих роботодавцем даних (що було доведено під час судо вих засідань у Сумському окр ужному адміністративному су ді при розгляді справи № 2а-87/10/187 0) роботодавець повинен відшк одувати Фонду суму заподіяно ї шкоди з урахуванням індекс ації на рівень інфляції (обчи слюється шляхом множення сум и заподіяної шкоди на добуто к індексу зростання цін на сп оживчі товари від місяця, в як ому було заподіяно шкоду, до м ісяця, що передує місяцю її по вернення, поділених на 100) (у ред акції, чинній на момент виник нення спірних правовідносин ).

Постановою КМУ від 17 липня 200 3 року № 1078 "Про затвердження По рядку проведення індексації грошових доходів населення" (далі - Порядок № 1078), а саме абза цем 6 пункту 4 встановлено, що с ума індексації грошових дохо дів громадян визначається як результат множення грошовог о доходу, що підлягає індекса ції, на величину прироросту і ндексу споживчих цін, поділе ний на 100 відсотків.

Індекси інфляції розрахов уються Державним комітетом с татистики України щомісяця т а публікуються у пресі (зокре ма, у газеті "Урядовий кур'єр") н е пізніше 10 числа місяця, наст упного за звітним. Ці показни ки, повідомлені засобами мас ової інформації з посиланням на Держкомстат України є офі ційними та можуть використов уватися для проведення перер ахунків грошових сум.

Отже, (113 589 50 грн. - сума боргу (пер ша дотація - січень 2005р.)

101.0 - індекс зростання цін на с поживчі товари (інфляція) за л ютий 2005 року)

: 100 = 114 727, 39 грн.

Відповідно до пункту 1 абзац у 4 Порядку № 1078 обчислення інде ксу споживчих цін починаєтьс я за місяцем, у якому індекс сп оживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений в абз аці 2 цього пункту, а саме інде кс споживчих цін обчислюєтьс я Держкомстатом і не пізніше 10 числа місяця, що настає за зв ітним, публікується в офіцій них періодичних виданнях.

Згідно п. 7 ст. 10 Закону Україн и "Про державну контрольно-ре візійну службу в Україні" від 26.01.1993 № 2939 (далі - Закон № 2939) головно му контрольно-ревізійному уп равлінню України, контрольно -ревізійним управлінням в Ре спубліці Крим, областях, міст ах Києві і Севастополі, контр ольно-ревізійним підрозділа м (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах над ається право пред'являти кер івникам та іншим службовим о собам підконтрольних устано в, що ревізуються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань збер еження і використання держав ної власності та фінансів.

Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону № 2939 законні вимоги службових осіб державної контрольно-р евізійної служби є обов'язко вими для виконання службовим и особами об'єктів, що ревізую ться

Таким чином, судом достовір но встановлено, що відповіда чем незаконно використано ко шти на надання дотацій на ств орення додаткових робочих мі сць у розмірі 114 727, 39 грн. (з урахув анням індексації на рівень і нфляції), які у добровільному порядку не сплачені, що підтв ерджується матеріалами спра ви та поясненнями представни ка позивача, тому суд приходи ть до висновку, що вимоги пози вача щодо стягнення вказаної суми є обґрунтованими, та так ими, що підлягають задоволен ню.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов С умського районного центру за йнятості до Закритого акціон ерного товариства "Сумський комбікормовий завод" про стя гнення заборгованості - зад овольнити.

Стягнути з Закритого акціо нерного товариства "Сумський комбікормовий завод" (вул. Юві лейна, 1, с. Стецьківка, Сумськи й район, 42303, р/р 2600039706 СОД "Рай ффайзен Банк Аваль", МФО 380805, к од 00686339) на користь Сумського р айонного центру зайнятості ( вул. Перемоги, 1/1, м. Суми, 40002, р/р 371720 01000398 в ГУДКУ у Сумській області , МФО 837013, код 21113547) заборгованість у розмірі 114 727 (сто чотирнадцят ь тисяч сімсот двадцять сім) г рн. 39 коп. < Текст >

Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Сумський окружний адм іністративний суд шляхом под ачі апеляційної скарги на по станову суду протягом десяти днів з дня отримання ко пії повного тексту постанови .

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Суддя (підпис) Є.Д. Кравченко

З оригіналом згід но

Суддя Є.Д. Кравченко

Постанову складено у повному обсязі та підписано 18 липня 2011 року.

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.07.2011
Оприлюднено20.09.2011
Номер документу18138966
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/2213/11

Постанова від 12.07.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Постанова від 12.07.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 07.06.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 05.10.2011

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Постанова від 12.07.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 04.05.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 18.04.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні