ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬН ИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майда н Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71 -81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"03" жовтня 2011 р. Справа № 16/5025/1417/11
За позовом Прокурора Я рмолинецького району в інтер есах держави в особі управлі ння агропромислового розвит ку Ярмолинецької районної де ржавної адміністрації, смт. Я рмолинці
до Сільськогосподарськ ого виробничого кооперативу "Поляна", с. Савинці Ярмолинец ького району
за участю третьої особи, як а не заявляє самостійних вим ог на предмет спору на сторон і позивача - Головного упра вління Державного казначейс тва України у Хмельницькій о бласті, м. Хмельницький
про стягнення 208 600,00 грн. ко штів
Суддя В.В. Магера
Представники сторін:
від позивача: ОСОБА_1 - за дорученням № 01/343 від 04.05.2011 р.;
від відповідача: ОСОБА_2 - представник за договором від 15.08.2011 р.;
від третьої особи: ОСОБА_3 - за довіреністю № 15-07/30-209 від 11.01.11 р.;
За участю - Ільчук Ю.Ф. - пр окурор відділу прокуратури Х мельницької області.
В судовому засіданн і оголошено вступну та резол ютивну частину рішення відпо відно до ст. 85 ГПК України.
Суть спору: Прокурор в інтересах позивача зверну вся до суду із позовом, в якому просить суд стягнути з відповідача 208 600,00 грн. коштів, в иділених з резервного фонду державного бюджету.
Представник позивача та пр окурор в судове засідання з' явились, позовні вимоги підт римали з підстав, викладених у позовній заяві.
Вказується, що зазначені в п озові кошти виділялись відпо відачу на умовах повернення, оскільки письмовим зобов' я занням від 26.12.2008 р. відповідач з обов' язувався повернути до бюджету отримані кошти до 26.12.2 009 р.
При цьому, 14.07.2010 р. на адресу ві дповідача рекомендованим ли стом направлено претензію №1 з вимогою негайно перерахув ати виділені кошти. Про резул ьтати розгляду претензії від повідач мав повідомити позив ача до 15.08.2010 р., однак відповідач ухилився від повернення кош тів та розгляду претензії.
Відповідач у відзи ві на позов, його представник в судовому засіданні проти п озову заперечують обґрунтов уючи наступним: Відповідно д о Розпорядження Кабінету Мін істрів України від 28.07.2008 р. № 1010-р „ Про часткову компенсацію вит рат сільськогосподарських п ідприємств, які зазнали збит ків внаслідок стихії, що стал ася у Волинській, Львівській , Рівненській та Хмельницькі й областях” Хмельницькій обл асті було виділено 20 млн. грн. д ля проведення часткової комп енсації витрат сільськогосп одарських підприємств, які з азнали збитків внаслідок сти хії, що сталася в червні-липні 2008 р.
Платіжними дорученнями №6 від 25.09.2008 р. та №17 від 29.12.2008 р. грошо ві кошти в сумі відповідно 189 000 , 00 грн. та 19 600,00 грн. були перерахо вані Управлінням агропромис лового розвитку на рахунок С ВК "Поляна".
Позивач свої вимоги об ґрунтовує тим, що відповідно п.11 Порядку використання кошт ів резервного фонду бюджету затвердженого Постановою Ка бінету Міністрів України № 415 від 29.03.2002 р. - кошти із резервного фонду бюджету суб'єктам госп одарської діяльності недерж авної форми власності або су б'єктам господарської діяльн ості, у статутному фонді яких корпоративні права держави становлять менше ніж 51 відсот ок, виділяються через головн их розпорядників бюджетних к оштів лише на умовах поверне ння, Натомість абз.1 п.11 зазначе ного Порядку передбачає, що к ошти з резервного фонду бюдж ету виділяються на безповоро тній основі або на умовах пов ернення, про що зазначається у рішенні про виділення кошт ів з резервного фонду бюджет у.
Відповідно до п.22 даного По рядку, у разі визнання доціль ності та можливості виділенн я коштів з резервного фонду б юджету Мінекономіки (уповнов ажений місцевий орган) готує відповідний проект рішення , в якому повинно бути визнач ено, крім іншого, умови поверн ення коштів, виділених з резе рвного фонду бюджету.
Разом з тим, розпоряд ження Кабінету Міністрів Укр аїни від 28.07.2008 р. №1010-р жодним чино м не передбачає умов та строк ів повернення коштів, виділе них з резервного фонду бюдже ту. Розпорядження не містить також жодної вказівки на те, щ об умови та строки поверненн я зазначених коштів буди виз начені іншим органом державн ої влади.
Крім того, згідно поста нови Окружного адміністрати вного суду м. Києва по справі № 2а-4283/09/2670 від 27.11.2009 р. (ухвалою Київсь кого апеляційного адміністр ативного суду від 14.12.2010 р. поста нову залишено без змін) за поз овом заступника Генеральног о прокурора України Кудрявце ва В.В, до Кабінету Міністрів У країни про зобов'язання внес ти зміни до розпорядження ві д 28.07.008 р. № 1010-р встановлено, що роз порядження Кабінету Міністр ів України № 1010-р від 28.07.2008 р. прийн ято в межах його компетенції і відповідно до вимог законо давства, Таким чином. Кабінет Міністрів України, не вказав ши у відповідному розпорядже нні умов повернення коштів, д іяв в межах своєї компетенці ї. Також суд вказав на те, що ос кільки Кабінет Міністрів Укр аїни уповноважений встановл ювати порядок використання к оштів з резервного фонду, то в ін також має визначити механ ізм їх надання та використан ня на інших умовах у кожній Ін шій ситуації, ніж це встановл ено Порядком, оскільки зазна чений фонд власне і призначе ний для здійснення непередба чених виплат (в даному випадк у як компенсація втрат від по годних умов, що не залежали ві д людських факторів).
Кошти резервного фонд у СВК „Поляна” були виділені за КЕКВ 1310. Відповідно до Роз' яснення щодо застосування ек ономічної класифікації вида тків бюджету, затвердженого наказом Державного казначей ства України від 04.11.2004 р, № 194, КЕКВ 1310 - субсидії та поточні трансф ерти підприємствам (установа м, організаціям). Відповідно д о Роз'яснення щодо застосува ння економічної класифікаці ї видатків бюджету, затвердж еного наказом Державного каз начейства України від 04.11.2004 р. № 194, субсидії - це усі невідплатн і поточні виплати підприємст вам, які не передбачають комп енсації у вигляді спеціально обумовлених виплат або това рів і послуг в обмін на провед ені платежі, а також видатки, п ов'язані з відшкодуванням зб итків державних підприємств ; трансфертні платежі - ц е невідплатні і безповоротні платежі, які не являють собою придбання товарів чи послуг , надання кредиту або виплату непогашеного боргу.
Те, що повернення кошт ів, які виплачувалися відпов ідно до розпорядження Кабіне ту Міністрів України від 28.07.2008р . №1010-р як компенсація втрат сіл ьськогосподарських підприє мств, які зазнали збитків вна слідок стихії, не передбачал ося підтверджується також ли стами Міністерства фінансів України від 09.2009 р. № 31-16040 та Мініс терства економіки України ві д 10.07.2009 р. № 2704-23/408. Дане розпоряджен ня Кабінету Міністрів Украї ни від 28.07.2008 р. № 1010-р передбачає са ме компенсацію втрат сільськ огосподарських підприємств . За своєю юридичною природою компенсація не може підляга ти поверненню.
Позивач посилається також на ч.1 ст.526 ЦК України, від повідно до якої зобов'язання має виконуватись належним ч ином відповідно до умов дого вору та вимог цього Кодексу, і нших актів цивільного законо давства, а за відсутності так их умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно с тавляться. Але з цим погодити ся неможливо, оскільки засто сування ЦК України щодо дани х правовідносин є неможливим , тому що кошти в зазначеній су мі на рахунок СВК „Поляна” на дходили не на підставі догов ору, а на іншій правовій підст аві - а саме розпорядження КМУ № 1010-р. від 28.07.2008 р. із призначення м платежу як часткова компен сація витрат сільськогоспод арських підприємств, що зазн али збитків внаслідок стихії за червень-липень 2008 р.
В даному випадку право відносини між сторонами вини кли з приводу використання б юджетних коштів, виділених з резервного фонду державного бюджету. Тобто це свідчить пр о регулювання даних правовід носин нормами бюджетного зак онодавства, а не цивільного.
У відповідності до ст.1 ЦК України, цивільним законо давством регулюються особис ті немайнові та майнові відн осини (цивільні відносини), за сновані на юридичній рівност і сторін, вільному волевиявл енні, майновій самостійності їх учасників. До майнових від носин, заснованих на адмініс тративному або іншому владно му підпорядкуванні однієї ст орони другій стороні, а також до бюджетних правовідносин цивільне законодавство не за стосовується, якщо інше не вс тановлено законом. Крім того , Порядок використання кошті в резервного фонду бюджету з атвердженого Постановою Каб інету Міністрів України № 415 в ід 29.03.2002 р. не передбачає укладе ння будь-яких договорів про в иділення коштів з резервного фонду державного бюджету.
За таких обставин від повідач просить суд в позові прокурора відмовити.
Представник третьої особ и-1 в судовому засіданні та в п исьмових поясненнях по справ і вказує на наступне: відпові дно до абзацу 2 п.1 розпоряджен ня КМУ № 1010-р від 28.07.08р. „Про частк ову компенсацію витрат сільс ькогосподарських підприємс тв, які зазнали збитків, внасл ідок стихії, що сталася у Воли нській, Львівській, Рівненсь кій та Хмельницькій областях ” кошти на проведення частко вої компенсації витрат сільс ькогосподарських підприємс тв, які зазнали збитків внасл ідок стихії, що сталася в черв ні-липні 2008 року видаються Мін фіном за рахунок коштів резе рвного фонду Державного бюдж ету України.
Визначення напрямків вико ристання коштів резервного ф онду державного та місцевого бюджетів і встановлення про цедури, пов'язаної з виділенн ям коштів резервного фонду в ідповідного бюджету та звіту ванням про їх використання в становлюється Порядком вико ристання коштів резервного ф онду бюджету, затвердженого Постановою КМУ № 415 від 29.03.2002р. (на далі Порядок).
Так, п.11 Порядку зазначає, що кошти з резервного фонду бюд жету виділяються на безповор отній основі або на умовах по вернення, про що зазначаєтьс я у рішенні про виділення кош тів з резервного фонду бюдже ту. Розпорядженням КМУ від 28.07.2 008р. № 1010-р та Розпорядженням гол ови Хмельницької обласної де ржавної адміністрації від 12.08 .2008р. №428/2008-р „Про ро зподіл коштів, виділених каб інетом Міністрів України на часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підп риємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася в червні-липні 2008 року на терит орії Хмельницької області” з азначені умови не були визна чені, а бюджетні асигнування були виділені за КЕКВ 1310.
Головним управлінням Держ авного казначейства України у Хмельницькій області (в осо бі управління Державного каз начейства у Ярмолинецькому р айоні ГУ ДКУ у Хмельницькій о бласті) відповідно до платіж них доручень були перерахова ні бюджетні кошти на частков у компенсацію витрат сільськ огосподарських підприємств , які зазнали збитків внаслід ок стихії, що сталася у червні -липні 2008 року на території Хме льницької області СВК „Полян а” в сумі 208 600,00 грн. за КЕКВ 1310 „Су бсидії і поточні трансферти підприємствам (установам, ор ганізаціям)”, що відповідає р озпорядчим документам Кабін ету Міністрів України, Мініс терства фінансів України, Хм ельницької обласної та Білог ірської районної державних а дміністрацій.
Відповідно до Роз'ясн ення щодо застосування еконо мічної класифікації видаткі в бюджету, затвердженого Нак азом Державного казначейств а України № 330 від 08.12.2006р. до катег орії видатків „Субсидії і по точні трансферти (1300)” віднося ться всі невідплатні державн і платежі, які не підлягають п оверненню і передбачаються л ише на поточні цілі одержува ча бюджетних коштів.
Розглядом матеріалів с прави встановлено наступне:
Проведеною прокуратурою Я рмолинецького району переві ркою встановлено, що 26.12.2008р. роз порядженням №1215/2008-р Ярмолинец ької районної державної адмі ністрації, на підставі розпо рядження Кабінету Міністрів України № 1010-р від 28.07.2008 р. „Про ча сткову компенсацію витрат сі льськогосподарських підпри ємств, які зазнали збитків вн аслідок стихії, що сталася у В олинській, Львівській, Рівне нській та Хмельницькій облас тях”, розпорядження Хмельниц ької обласної державної адмі ністрації від 19.12.2008 р. №628/2008-р спря мовано кошти, виділені з резе рвного фонду державного бюдж ету для часткової компенсаці ї витрат сільськогосподарсь ких підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталась на території Ярмоли нецького району.
Розпорядженням Хмельницьк ої обласної державної адміні страції № 428/2008-р від 12.08.2008р. „Про ро зподіл коштів, виділених Каб інетом міністрів України на часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підп риємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася в червні-липні 2008 р. на територ ії Хмельницької області” виз начено спрямувати кошти, вид ілені з резервного фонду дер жавного бюджету, райдержадмі ністраціям для часткової ком пенсації витрат сільськогос подарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок ст ихії, що сталася на території Хмельницької області. Зобов ' язано голови відповідних р айдержадміністрацій визнач ити розпорядника по використ анню коштів із дотриманням в становлених вимог на частков у компенсацію витрат сільськ огосподарських підприємств , які зазнали збитків внаслід ок стихії, відповідно до розп оділу.
Розпорядженням Хмельницьк ої обласної державної адміні страції №628/2008-р від 19.12.2008р. „Про вн есення змін до розпорядження голови обласної державної а дміністрації від 12.08.2008 р. 3 428/2008-р” внесено відповідні зміни про розподіл коштів, виділених К абінетом міністрів України н а часткову компенсацію витра т сільськогосподарських під приємств, які зазнали збиткі в внаслідок стихії, що сталас я в червні-липні 2008 р. на терито рії Хмельницької області” ви значено спрямувати кошти, ви ділені з резервного фонду де ржавного бюджету, райдержадм іністраціям для часткової ко мпенсації витрат сільського сподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок с тихії, що сталася на територі ї Хмельницької області.
Розпорядженням Ярмолинець кої районної державної адмін істрації №1215/2008-р від 26.12.2008р. визна чено розпорядником по викори станню коштів із дотриманням встановлених вимог на частк ову компенсацію витрат сільс ькогосподарських підприємс тв, які зазнали збитків внасл ідок стихії, відповідно до ро зпорядження Хмельницької об ласної державної адміністра ції від 12.08.2008 р. №428/2008 р. Управління агропромислового розвитку р айдержадміністрації.
Згідно додатку до розпоряд ження №628/2008-р від 19.12.2008р. „Зміни до розподілу коштів на частков у компенсацію витрат сільськ огосподарських підприємств , які зазнали збитків внаслід ок стихії” відповідно до роз порядження Кабінету Міністр ів України від 28.07.2008 р. № 1010-р „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підп риємств, які зазнали збитків від стихії, що сталася в Волин ській, Львівській, Рівненськ ій та Хмельницькій областях в розрізі підприємств та кул ьтур Хмельницької області дл я закупівлі паливно-мастильн их матеріалів, насіння, садив ного матеріалу, міндобрив, ге рбіцидів, пестицидів, протру йників” відповідачу визнач ено суму на компенсацію витр ат у розмірі 47 тис. грн.
Платіжним доручення м №6 від 25.09.2008 р. грошові кошти в с умі 189 000,00 грн. та платіжним дору ченням №17 від 29.12.2008 р. грошові кош ти в сумі 19 600,00 грн. були перерах овані Управлінням агропроми слового розвитку на рахунок СВК „Поляна”, а всього на зага льну суму 208 600,00 грн.
З наявного в матеріалах сп рави письмового зобов' язан ня відповідача від 26.12.2008р. вбача ється, що СВК „Поляна” зобов' язується повернути до 26.10.2009 р., д о бюджету отримані бюджетні кошти.
Розпорядженням №410 від 05.05.2009 р. Ярмолинецької РДА внесено з міни до розпорядження № 1215/2008- р від 26.12.2008р. щодо забезпечення контролю за цільовим викорис танням виділених коштів та ї х повернення відповідно до в имог п.11 Постанови КМ України №415 від 29.03.2002 р.
Оскільки відповідачем, ко шти виділені з резервного фо нду державного бюджету повер нуто не було, позивачем 14.07.2010 р. р екомендованим листом направ лено претензію №1/475 з вимогою н егайно перерахувати виділен і кошти. Про результати розгл яду претензії відповідач мав повідомити позивача до 15.08.2010 р. Однак відповідач ухилився в ід повернення коштів та розг ляду претензії.
Таким чином, у зв'язку з неп оверненням відповідачем кош тів із резервного фонду бюдж ету в розмірі 208 600,00 грн., прокуро р в інтересах держави, в особі позивача звернувся з позово м до суду про примусове стягн ення вказаних коштів.
Аналізуючи надані доказ и, оцінюючи їх у сукупності, су дом приймається до уваги нас тупне:
Відповідно до ст.11 Цивіль ного кодексу України та ст.174 Г осподарського кодексу Украї ни господарські зобов' язан ня можуть виникати, зокрема, з господарського договору та інших угод, передбачених зак оном, а також з угод, не передб ачених законом, але таких, які йому не суперечать.
З положень ст.509 ЦК України та ст.173 ГК України вбачається, що зобов'язанням є правовіднош ення, в якому одна сторона (бор жник) зобов'язана вчинити на к ористь другої сторони (креди тора) певну дію (передати майн о, виконати роботу, надати пос лугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а к редитор має право вимагати в ід боржника виконання його о бов'язку.
Згідно ст.193 Господарського кодексу України та ст.ст. 525,526 Ци вільного кодексу України суб ' єкти господарювання та інш і учасники господарських від носин повинні виконувати гос подарські зобов' язання нал ежним чином відповідно до за кону, інших правових актів, до говору, а за відсутності конк ретних вимог щодо виконання зобов' язання - відповідно до вимог, що у певних умовах з вичайно ставляться. Одностор оння відмова від виконання з обов'язань або їх зміна не доп ускається.
Невиконання зобов' язання або виконання з порушенням у мов, визначених змістом зобо в' язання (неналежне виконан ня) стаття 610 ЦК України визнач ає як порушення зобов' язанн я.
Частиною 1 ст.612 ЦК України вс тановлено, що боржник вважає ться таким, що прострочив, якщ о він не приступив до виконан ня зобов'язання або не викона в його у строк, встановлений д оговором або законом.
Положеннями ст.530 Цивільног о кодексу України передбачен о, що якщо у зобов'язанні встан овлений строк (термін) його ви конання, то воно підлягає вик онанню у цей строк (термін). Зо бов'язання, строк (термін) вико нання якого визначений вказі вкою на подію, яка неминуче ма є настати, підлягає виконанн ю з настанням цієї події. Якщо строк (термін) виконання борж ником обов' язку не встановл ений або визначений моментом пред' явлення вимоги, креди тор має право вимагати його в иконання у будь-який час. Борж ник повинен виконати такий о бов' язок у семиденний строк від дня пред' явлення вимог и, якщо обов' язок негайного виконання не випливає із дог овору або актів цивільного з аконодавства.
Таким чином, з огляду на пр етензію позивача №1/475 від 14.07.2010 р . з вимогою негайно перерахув ати виділені кошти та про рез ультати розгляду повідомити позивача до 15.08.2010 р. грошових ко штів в сумі 208 600,00 грн., виділених з резервного фонду Державно го бюджету, у позивача виникл о право вимагати від відпові дача повернення вказаних гро шових коштів у судовому поря дку.
Пунктом 3 ст.116 Конституції Ук раїни визначено, що Кабінет М іністрів України забезпечує проведення фінансової, ціно вої, інвестиційної та податк ової політики; політики у сфе рах праці й зайнятості насел ення, соціального захисту, ос віти, науки і культури, охорон и природи, екологічної безпе ки і природокористування.
Відповідно до ч.1 ст.117 Консти туції України Кабінет Мініст рів України в межах своєї ком петенції видає постанови та розпорядження, які є обов' я зковими до виконання.
Абзацом 18 підпункту 2 ч.1 ст.20 З акону України „Про Кабінет М іністрів України” передбаче но, що Кабінет Міністрів Укра їни у сферах соціальної полі тики, охорони здоров'я, освіти , науки, культури, спорту, тури зму, охорони навколишнього п риродного середовища та лікв ідації наслідків надзвичайн их ситуацій: забезпечує здій снення заходів, передбачених державними програмами лікві дації наслідків Чорнобильсь кої катастрофи, приймає ріше ння з питань ліквідації насл ідків інших аварій, а також по жеж, катастроф, стихійного лиха.
Відповідно до абзаців 10, 14 п ідпункту 1 ч.1 ст.20 Закону Україн и „Про Кабінет Міністрів Укр аїни” Кабінет Міністрів Укра їни утворює згідно із законо м державні резервні фонди фі нансових і матеріально-техні чних ресурсів та приймає ріш ення про їх використання; приймає рішення про викорис тання коштів резервного фонд у Державного бюджету України .
Згідно з ч.1 ст.24 Бюджетного к одексу України резервний фон д бюджету формується для зді йснення непередбачених вида тків, що не мають постійного х арактеру і не могли бути пере дбачені під час складання пр оекту бюджету. Порядок викор истання коштів з резервного фонду бюджету визначається К абінетом Міністрів України.
Відповідно до ч.2 п.11 Порядку використання коштів резервн ого фонду бюджету, затвердже ного постановою Кабінету мін істрів України від 29.03.2002 р. № 415, кошти із резервного фонду бюджету суб'єктам господарс ької діяльності недержавної форми власності або суб'єкта м господарської діяльності, у статутному фонді яких корп оративні права держави стано влять менше ніж 51 відсоток, ви діляються через головних роз порядників бюджетних коштів лише на умовах повернення .
З огляду на викладене, визн ачений Кабінетом Міністрів У країни порядок використання коштів з резервного фонду бю джету передбачає, що кошти із резервного фонду бюджету су б' єктам господарської діял ьності недержавної форми вла сності виділяються лише на у мовах повернення.
Як встановлено судом, відпо відач заснований на приватні й власності (витяг з ЄДРПОУ ст аном на 21.09.2001р.), тому отримані ос таннім грошові кошти в розмі рі 208 600,00 грн. підлягають поверн енню позивачу. При цьому відс утність у відповідних актах розпорядників цих коштів умо в щодо строку та умов їх повер нення не може вважатись умов ою неповернення таких коштів та підставою для відмови у їх стягненні, оскільки в такому випадку застосовуються зага льні положення п. 11 постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 415 (аналогічна по зиція викладена в постанові Львівського апеляційного го сподарського суду від 21.10.2010 р., я ка залишена без змін постано вою Вищого господарського су ду України від 22.12.2010 р.).
Крім того судом враховано, щ о представник відповідача не заперечує факту отримання к оштів в сумі 206 600,00 грн. згідно ро зпорядження Хмельницької об ласної державної адміністра ції №628/2008-р від 12.08.2008 р. „Про розпод іл коштів, виділених Кабінет ом міністрів України на част кову компенсацію витрат сіль ськогосподарських підприєм ств, які зазнали збитків внас лідок стихії, що сталася в чер вні-липні 2008 р. на території Хме льницької області”
Вказані вище нормативні ак ти спростовують позицію відп овідача, викладену у відзиві на позов.
Відповідачем доказів пове рнення грошових коштів в роз мірі 206 600,00 грн. не надано.
Згідно ст.33 Господарського процесуального кодексу Укра їни кожна сторона повинна до вести ті обставини, на які вон а посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Док ази подаються сторонами та і ншими учасниками судового пр оцесу.
Відповідно до ст.34 Господар ського процесуального кодек су України обставини справи, які відповідно до законодав ства повинні бути підтвердже ні певними засобами доказува ння, не можуть підтверджуват ись іншими засобами доказува ння.
За таких обставин, позовні в имоги прокурора щодо стягнен ня з відповідача 206 600,00 грн. кошт ів, виділених з резервного фо нду Державного бюджету обґру нтовані матеріалами справи, підтверджені належними та до пустимими доказами, а тому пі длягають задоволенню судом.
Відповідно до ст.ст.44, 49 Госпо дарського процесуального ко дексу України витрати по опл аті держмита та витрати на ін формаційно-технічне забезпе чення судового процесу стягу ються з відповідача в доход б юджету.
Керуючись ст.ст.1, 2, 45, 12, 49, 82-85, 115, 116 Господарського процесуальн ого кодексу України, СУД-
В И Р І Ш И В:
Позов прокуро ра Ярмолинецького району в і нтересах держави в особі Упр авління агропромислового ро звитку Ярмолинецької районн ої державної адміністрації, смт. Ярмолинці до Сільського сподарського виробничого ко оперативу "Поляна", с. Савинці Ярмолинецького району за уча стю третьої особи, яка не заяв ляє самостійних вимог на пре дмет спору на стороні позива ча - Головного управління Дер жавного казначейства Україн и у Хмельницькій області, м. Х мельницький про стягнення 208 6 00,00 грн. коштів задовольнити.
Стягнути з Сільськог осподарського виробничого к ооперативу "Поляна", с. Савинці Ярмолинецького району (код Є ДРПОУ 03787443) на користь Управлін ня агропромислового розвитк у Ярмолинецької районної дер жавної адміністрації, смт. Яр молинці, площа 600-річчя Ярмоли нець,1 (код ЄДРПОУ 21313909) 208 600,00 грн. (дв істі вісім тисяч шістсот гри вень 00 коп.) грн. коштів, виділе них з резервного фонду Держа вного бюджету України.
Видати наказ.
Стягнути з Сільського сподарського виробничого ко оперативу „Поляна”, с. Савинц і Ярмолинецького району (код ЄДРПОУ 03787443) в доход державного бюджету по коду бюджетної кл асифікації 22090200, символ звітно сті 095, р/р 31112095700002 УДК у м. Хмельниць кому, код 23565225, ГУ ДКУ у Хмельниц ькій області, МФО 815013 державне мито в сумі 2 086,00 грн. (дві тисячі вісімдесят шість гривень 00 ко п.), а в доход державного бюдже ту на р/р 31211264700002 УДК у м. Хмельниць кому, код бюджетної класифік ації 22050003, символ звітності 264, ко д ОКРО 23565225, ГУДКУ у Хмельницькі й області, МФО 815013, витрати на ін формаційно-технічне забезпе чення судового процесу в роз мірі 236,00 грн. (двісті тридцять ш ість гривень 00 коп.).
Видати наказ.
Суддя В.В. Магера
Повний текст рішення складено та підписано 06.10.2011 р.
Віддрук.5 прим.:
1 - до справи;
2 - позивачу;
3 - відповідачу;
4 - в прокуратуру області;
5- УДК у Хмельницькій област і;
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2011 |
Оприлюднено | 25.10.2011 |
Номер документу | 18722649 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Магера В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні