Постанова
від 10.08.2011 по справі 2а-6414/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Кам енєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

10 серпня 2011 року № 2а-6414/11/2670

15:45

За позовом Приватного підприємство « Медлайф»

до Державної податкової інсп екції у Дніпровському районі міста Києва

про скасування рішення про за стосування фінансових санкц ій № 15/23-31287059/0133 від 18.04.2011

Суддя: Кротюк О.В.

Секретар судового засідан ня: Шевченко Я.В.

Обставини справи:

Позивач звернувся до Окру жного адміністративного суд у міста Києва з позовною заяв ою до Державної податкової і нспекції у Дніпровському рай оні міста Києва про скасуван ня рішення про застосування фінансових санкцій № 15/23-31287059/0133 ві д 18.04.2011.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем безпі дставно прийнято оскаржуван е рішення, оскільки позиваче м дотримано положень Закон у України «Про державне рег улювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів», о скільки в аптеці розміщена н аочна інформація, яка склада ється з графічного знаку про заборону куріння «Куріння з аборонено».

Відповідач позовні вимоги не визнає, просить відмовити в задоволенні адміністратив ного позову повністю, оскіль ки оскаржуване рішення прийн ято в зв' язку з порушенням п озивачем положень Закону України «Про державне регул ювання виробництва і обігу с пирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів», ос кільки в аптечному закладі в ідсутня наочна інформація, я ка складається з графічного знаку про заборону куріння « Куріння заборонено».

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ників сторін, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуєтьс я позов, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд ,

встановив:

працівниками Державної по даткової інспекції у Дніпров ському районі міста Києва пр оведено фактичну перевірку а птеки позивача, про що складе но Акт про результати фактич ної перевірки від 01.04.2011 (Далі - Акт перевірки).

Перевіркою встановлено по рушення статті 15-2 Закону У країни «Про державне регулюв ання виробництва і обігу спи рту етилового, коньячного і п лодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», а саме : в аптечному закладі відсутн я наочна інформація, яка скла дається з графічного знаку п ро заборону куріння «Куріння заборонено».

Разом з тим, а пункті 4.1 Акта п еревірки позивачем викладен о зауваження, якими зазначен о, що «графічні зображення та відповідний напис в наявнос ті в приміщенні аптеки. Під ча с перевірки відео-, фотозйомк а не проводилась».

На підставі вказаного Акта перевірки Державною податко вою інспекцією у Дніпровсько му районі міста Києва прийня то оскаржуване рішення про з астосування фінансових санк цій № 15/23-31287059/0133 від 18.04.2011 за порушенн я статті 15-2 Закону України «Про державне регулювання в иробництва і обігу спирту ет илового, коньячного і плодов ого, алкогольних напоїв та тю тюнових виробів»та на підста ві абзацу 10 частини 2 статті 17 Закону України «Про держав не регулювання виробництва і обігу спирту етилового, конь ячного і плодового, алкоголь них напоїв та тютюнових виро бів»до ПП «Медлайф»застосов ано штраф у розмірі 3400,00 грн.

В обґрунтування належного дотримання положень Закон у України «Про державне рег улювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів» п редставник позивача надав фо тографії приміщення аптеки ( долучено до матеріалів справ и), з яких вбачається наявніст ь графічного знака про забор ону куріння та тексту такого змісту: "Куріння заборонено!".

Під час розгляду справи суд ом оглянуто оригінал примірн ика Акта перевірки позивача, в якому пункт 4.1 «Зауваження д о акта перевірки»заповнено, при цьому, пункт 4.2 «Висновки щ одо зауважень до акта переві рки»- не містить жодних висно вків з цього приводу, лише «пр очерк»(а.с. 17).

Разом з тим, відповідач, обґ рунтовуючи правомірність пр ийняття оскаржуваного рішен ня, надав суду свій примірник Акта перевірки, який містить висновки щодо зауваження до акта перевірки, тобто пункт 4. 2 заповнено. При цьому, предста вник податкового органу нада в фотографії приміщення пере віряємої аптеки, на яких відс утній графічний знак про заб орону куріння та текст таког о змісту: "Куріння заборонено !". Разом з тим, фотографії пода ткового органу є обмеженими, не відображають всю площину приміщення торгового залу і зазначають лише місце «куто чка покупця», вхідні двері пр иміщення і частини вітрини.

Аналізуючи викладені вище обставини в їх сукупності, су д дійшов висновку про обґрун тованість позовних вимог, вв ажає їх такими, що підлягають задоволенню в повному обсяз і з урахуванням наступного.

Закон України «Про держа вне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, кон ьячного і плодового, алкогол ьних напоїв та тютюнових вир обів»від 19 грудня 1995 року481/95-BP ви значає основні засади держав ної політики щодо регулюванн я виробництва, експорту, імпо рту, оптової і роздрібної тор гівлі спиртом етиловим, конь ячним і плодовим, спиртом ети ловим ректифікованим виногр адним, спиртом етиловим рект ифікованим плодовим, спиртом -сирцем виноградним, спиртом -сирцем плодовим, алкогольни ми напоями та тютюновими вир обами, забезпечення їх висок ої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення б оротьби з незаконним виробни цтвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів н а території України.

Положеннями статті 15-2 Зак ону України «Про державне р егулювання виробництва і обі гу спирту етилового, коньячн ого і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів »передбачено, що забороняєть ся, крім спеціально відведен их для цього місць, куріння тю тюнових виробів: 1) у закладах громадського харчування; 2) у приміщеннях органів державн ої влади та органів місцевог о самоврядування, інших держ авних установ; 3) у приміщеннях закладів культури; 4) у приміщ еннях закритих спортивних сп оруд; 5) у приміщеннях підприєм ств, установ та організацій в сіх форм власності.

У місцях та закладах, де кур іння заборонено, має бути роз міщена наочна інформація, як а складається із графічного знака про заборону куріння т а тексту такого змісту: "Курін ня заборонено!".

Аналізуючи пояснення пред ставників сторін та матеріал и справи у їх сукупності, суд д ійшов висновку про обґрунтов аність позовних вимог. Адже, п озивачем у спірній ситуації дотримано положень Закону України «Про державне регу лювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів»в ч астині розміщення наочної ін формації, яка складається із графічного знака про заборо ну куріння та тексту такого з місту: "Куріння заборонено!" в приміщенні аптеки. Вказане в бачається саме з панорамної фотографії приміщення в ціло му, а не окремих його ділянок.

При цьому, суд не приймає до уваги обставини, викладені в примірнику Акта перевірки, н аданого податковим органом, оскільки останній є відмінни м від примірника Акта переві рки наявного у позивача підп исаного податковими інспект орами, що дає підстави сумнів атися у фактах, встановлених Актом перевірки, наданим від повідачем, оскільки пунктом 86.5. статті 86 Податкового кодек су України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI встановлено, що Акт (довідк а) про результати фактичних п еревірок, визначених статтею 80 цього Кодексу, складається у двох примірниках, підписує ться посадовими особами орга нів державної податкової слу жби, які проводили перевірку , реєструється не пізніше нас тупного робочого дня після з акінчення перевірки.

Крім того, суд дійшов виснов ку, що позивачем наданими фот ографіями приміщення аптеки доведено дотримання ним За кону України «Про державне регулювання виробництва і о бігу спирту етилового, конья чного і плодового, алкогольн их напоїв та тютюнових вироб ів», оскільки останні дають п овне уявлення про торговий з ал аптеки, в якому розміщена н еобхідна наочна інформація, яка складається із графічног о знака про заборону куріння та тексту такого змісту: "Курі ння заборонено!", в той час як ф отографії, надані відповідач ем є обмеженими, не чіткими та не відображають приміщення аптеки у повній мірі, що не дає підстав стверджувати про не дотримання позивачем Зако ну України «Про державне ре гулювання виробництва і обіг у спирту етилового, коньячно го і плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів», оскільки закон не містить чі тких вимог до конкретного мі сця розміщення таких знаків, а зазначає про приміщення в ц ілому. Тому податковій служб і потрібно було б здійснюват и фотографування приміщення в цілому (панорамно). Поряд з ц им, суд не приймає докази відп овідача в якості фотографій, оскільки про наявність таки х у примірнику Акта перевірк и наданого позивачу про такі докази нічого не вказано.

З огляду на викладені вище о бставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні в имоги підлягають задоволенн ю, а оскаржуване рішення - ск асуванню.

Частиною 1 статті 9 КАС Украї ни встановлено, що суд при вир ішенні справи керується прин ципом законності, відповідно до якого органи державної вл ади, органи місцевого самовр ядування, їхні посадові і слу жбові особи зобов'язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких г рунтуються вимоги та запереч ення, крім випадків, встановл ених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову (частина друга статт і 71 КАС України).

Враховуючи такі обставини в їх сукупності, суд дійшов ви сновку, що позовні вимоги під лягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 9, 69-71, 158 - 163 Код ексу адміністративного судо чинства України, Окружний ад міністративний суд міста Киє ва,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов за довольнити повністю.

Скасувати рішення Державн ої податкової інспекції у Дн іпровському районі міста Киє ва про застосування фінансов их санкцій № 15/23-31287059/0133 від 18.04.2011.

Відшкодувати Приватному п ідприємству «Медлайф»(02660, м. Ки їв, вул. Магнітогорська, 1, юрид ична адреса: 03152, м. Київ, вул.. Бер езняківська, 22, код ЄДРПОУ 31287059) в итрати зі сплати судового зб ору у розмірі 3,40 грн. за рахунок Державного бюджету України (Головне управління Державно го казначейства України в мі сті Києві (01004, м. Київ, вул. Терещ інківська, 11-а)).

Постанова може бути оскарж ена в порядку та строки, встан овлені статтею 186 та набирає з аконної сили в порядку та стр оки, передбачені статтею 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України.

Суддя О.В. Кротюк

Дата складення та пі дписання постанови в повному обсязі - 16.08.2011.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.08.2011
Оприлюднено04.11.2011
Номер документу18852371
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6414/11/2670

Ухвала від 02.07.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 26.03.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Костенко М.І.

Ухвала від 16.02.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федотов І.В.

Постанова від 10.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні