Ухвала
від 31.05.2011 по справі 2а-6308/10/1670
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 травня 2011 р. Справа № 2а-6308/10/1670

Колегія суддів Харківсь кого апеляційного адміністр ативного суду в складі :

Головуючого судді Сіренко О.І.

Суддів Спаскіна О.А .

Русанової В.Б.

При секретарі Савченко О.В.

Представника позивач а ОСОБА_2

Представника відпові дача ОСОБА_3

Розглянула у відкри тому судовому засіданні у пр иміщенні Харківського апеля ційного адміністративного с уду апеляційну скаргу товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Джі-Ем-Бі Індастриз»т а Кременчуцької об' єднаної державної податкової інспек ції в Полтавській області на постанову Полтавського окру жного адміністративного су ду від 20 січня 2011 року по справі №2-а-6308/10/1670 за позовом товариства з обмеженою відповідальніст ю «Джі-Ем-Бі Індастриз»до Кре менчуцької об' єднаної держ авної податкової інспекції в Полтавській області, Головн ого управління державного ка значейства України у Полтавс ькій області, третя особа: Мін істерство фінансів України,-

ВСТАНОВИЛА:

20 січня 2011 року постановою Полтавського окружного адм іністративного суду частков о задоволено позов товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Джі-Ем-Бі Індастриз».

Визнано протиправними та с касовано податкові повідомл ення - рішення Кременчуцької об'єднаної державної податк ової інспекції №0004741502/0/64 від 12.07.2010 р оку, № 0004741502/1/177 від 16.09.2010 року та № 000474150 2/2/256 від 22.11.2010 року.

В іншій частині позовних ви мог відмовлено.

На зазначену постанову суд у першої інстанції товариств ом з обмеженою відповідальні стю «Джі-Ем-Бі Індастриз»та К ременчуцькою об' єднаною де ржавною податковою інспекці єю в Полтавській області под ано апеляційні скарги.

В апеляційній скарз і позивач просить частково з мінити постанову суду першої інстанції, якою позовні вимо ги про стягнення з Державно го бюджету України по всім ра хункам, де обліковуються кош ти Державного бюджету Україн и, заявлену до бюджетного від шкодування суму у розмірі 714112,6 6 грн. на користь ТОВ «Джі-Ем-Бі Індастриз»задовольнити в повному обсязі, стягнувши з Державного бюджету Україн и по всім рахункам, де обліков уються кошти Державного бюдж ету України, заявлену до бюдж етного відшкодування суму у розмірі 714112,66 грн. на користь ТОВ «Джі-Ем-Бі Індастриз», а також позовну вимогу щодо ст ягнення судового збору у роз мірі 1700,00 гри. та витрат на право ву допомогу задовольнити в повному обсязі.

В обґрунтування вимог ап еляційної скарги позивач пос илається на порушення судом першої інстанції норм матері ального та процесуального пр ава, а саме: суд першої інстанц ії проігнорував позовну вимо гу щодо стягнення з Державно го бюджету на користь позива ча заявлену до бюджетного ві дшкодування суму у розмірі 71 4112, 66 грн. всупереч ст.4, ч. 4 ст.162 КАС України, оскільки на час розг ляду справ зазначена заборго ваність в добровільному поря дку не сплачена, а отже, вона п овинна бути примусово стягну та на користь позивача. Судом першої інстанції не було вир ішено питання щодо розподілу судових витрат, та відшкодув ання витрат на правову допом огу.

В апеляційній скарзі відпо відач просить скасувати пост анову суду першої інстанції в частині визнання протиправ ними податкових повідомлень - рішень Кременчуцької об'єдн аної державної податкової ін спекції №0004741502/0/64 від 12.07.2010 року, № 0004 741502/1/177 від 16.09.2010 року та № 0004741502/2/256 від 22 .11.2010 року та прийняти нове ріше ння, яким відмовити в задовол енні позову в повному обсязі , посилаючись на порушення су дом першої інстанції норм ма теріального та процесуально го права, а саме: суд першої ін станції не звернув уваги на т ой факт, що за умови ненадходж ення зустрічних перевірок ві д контрагентів позивача в по вному обсязі неможливо підтв ердити правомірність та обґр унтованість формування пози вачем бюджетного відшкодува ння.

Колегія суддів, вислухавш и суддю - доповідача, вивчив ши матеріали справи, доводи а пеляційної скарги, вивчивши матеріали справи, приходить до висновку, що апеляційна ск арга підлягає задоволенню з наступних підстав:

Судом першої інстанції вст ановлено, що з 20.05.2010 року по 18.06.2010 р оку Кременчуцькою об' єднан ою державною податковою інсп екцією проведено документал ьну невиїзну перевірку подат кових декларацій з податку н а додану вартість товариства з обмеженою відповідальніст ю «Джі-Ем-Бі Індастриз» за пе ріод березень - жовтень, гру день 2009 року та січень - берез ень 2010 року,

29.06.2010 року за результатами пе ревірки складено акт № 50/15 - 322/35 642464, яким встановлено порушенн я позивачем пунктів 1.3, 1.8 статт і 1, підпункту 7.7.10 пункту 7.7 статт і 7 Закону України «Про подато к на додану вартість», а саме: завищення заявленої суми бюд жетного відшкодування за пер евіряємий період на суму 714 112,66 грн., оскільки по відповідних запитах щодо проведення зус трічних перевірок в ланцюгах постачання, відповіді не над ійшли, у зв'язку з чим неможлив о підтвердити сплату ПДВ до б юджету контрагентами позива ча. Крім того, позивач має ріве нь податкової віддачі значно нижчий за середньогалузевий , а також загальна сума бюджет ного відшкодування з ПДВ, зая влена позивачем за перевіряє мий період перевищує загальн у нараховану суму податку на прибуток.

На підставі акту перевірки Кременчуцькою об' єднаною д ержавною податковою інспекц ією прийнято податкові повід омлення - рішення № 0004741502/0/64 від 12.07. 2010 року, № 0004741502/1/177 від 16.09.2010 року та № 0004741502/2/256 від 22.11.2010 року про визначен ня завищення бюджетного відш кодування на суму 714 112,66 грн.

Задовольняючи позов в част ині визнання протиправними т а скасування податкових пові домлень - рішень Кременчуцьк ої об'єднаної державної пода ткової інспекції №0004741502/0/64 від 12.07 .2010 року, № 0004741502/1/177 від 16.09.2010 року та № 0004741502/2/256 від 22.11.2010 року, суд першої і нстанції виходив з того, що К ременчуцька ОДПІ неправомі рно зменшила ТОВ «Джі-Ем-Бі Ін дастриз»суму бюджетного від шкодування з податку на дода ну вартість за період березе нь - жовтень, грудень 2009 року т а січень - березень 2010 року на суму 714 112,66 грн.

Колегія суддів погоджуєть ся з такими висновком суду пе ршої інстанції з наступних п ідстав:

Згідно пункту 1.8 статті 1 Зако ну України «Про податок на до дану вартість»від 03.04.1997 №168/97-ВР ( далі Закон - № 168/97) бюджетне відш кодування - це сума, що підля гає поверненню платнику пода тку з бюджету у зв'язку з надмі рною сплатою податку у випад ках, визначених цим Законом.

Пунктом 1.7 ст. 1 Закону Україн и «Про податок на додану варт ість»від 03.04.1997 № 168/97-ВР (далі - За кон України «Про ПДВ») встано влено, що податковий кредит - сума, на яку платник податку м ає право зменшити податкове зобов' язання звітного пері оду.

Відповідно до пп. 7.4.1. п. 7.4. ст. 7 З акону України «Про ПДВ»подат ковий кредит звітного пері оду складається із сум подат ків, нарахованих (сплачених ) платником податку за ставко ю, встановленою пунктом 6.1 ст атті 6 та статтею 8-1 цього Зако ну, протягом такого звітног о періоду, зокрема, у зв'язку із придбанням або виготовле нням товарів (у тому числі п ри їх імпорті) та послуг з ме тою їх подальшого викорис тання в оподатковуваних оп ераціях у межах господарс ької діяльності платника по датку.

Згідно пп. 7.2.6. п. 7.2. ст. 7 Закону п ідставою для нарахування под аткового кредиту є податкова накладна, яка видається плат ником податку, який поставля є товари (послуги), на вимогу ї х отримувача.

Відповідно до пп. 7.4.5. п. 7.4. ст. 7 З акону не підлягають включенн ю до складу податкового кред иту суми сплаченого (нарахов аного) податку у зв' язку з пр идбанням товарів (послуг), не п ідтверджені податковими нак ладними чи митними деклараці ями (іншими подібними докуме нтами згідно з пп. 7.2.6.).

Згідно пп. 7.5.1. п. 7.5. ст. 7 Закону У країни «Про ПДВ»датою виникн ення права платника податку на податковий кредит вважа ється дата здійснення першої з подій:

-або дата списання коштів з банківського рахунку плат ника податку в оплату това рів (робіт, послуг), дата в иписки відповідного рахунк у (товарного чека) - в разі ро зрахунків з використанням кр едитних дебетових карток або комерційних чеків;

-або дата отримання податк ової накладної, що засвідчує факт придбання платником по датку товарів (робіт, послуг).

Пункотом 2 Порядку заповне ння податкової накладної, за твердженого наказом Державн ої податкової адміністрації України від 30.05.1997 р. № 165 (зареєстр ованого в Міністерстві юстиц ії України 23.06.1997 р. за № 233/2037), перед бачено, що податкову накладн у складає особа, яка зареєстр ована як платник податку в по датковому органі і якій прис воєно індивідуальний податк овий номер платника податку на додану вартість.

Згідно із п. 5 Порядку податк ова накладна вважається неді йсною у разі її заповнення ін шою особою, ніж вказаною у п. 2 д аного Порядку.

Відповідно до п.п. 7.7.1. Закону « Про ПДВ» сума податку, що підл ягає сплаті (перерахуванню) д о бюджету або бюджетному від шкодуванню, визначається як різниця між сумою податковог о зобов'язання звітного пода ткового періоду та сумою под аткового кредиту такого звіт ного податкового періоду.

При позитивному значенні с уми, розрахованої згідно з пі дпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перера хуванню) до бюджету у строки, в становлені законом для відпо відного податкового періоду .

При від'ємному значенні сум и, розрахованої згідно з підп унктом 7.7.1 цього пункту, така су ма враховується у зменшення суми податкового боргу з цьо го податку, що виник за попере дні податкові періоди (у тому числі розстроченого або від строченого відповідно до зак ону), а при його відсутності - з араховується до складу подат кового кредиту наступного по даткового періоду.

Згідно п.п. 7.7.2. якщо у наступно му податковому періоді сума, розрахована згідно з підпун ктом 7.7.1 цього пункту, має від'є мне значення, то: а) бюджетному відшкодуванню підлягає част ина такого від'ємного значен ня, яка дорівнює сумі податку , фактично сплаченій отримув ачем товарів (послуг) у попере дніх податкових періодах пос тачальникам таких товарів (п ослуг); б) залишок від'ємного з начення після бюджетного від шкодування включається до ск ладу податкового кредиту нас тупного податкового періоду .

Відповідно до ч. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітніст ь в Україні»бухгалтерський о блік є обов'язковим видом обл іку, який ведеться підприємс твом. Фінансова, податкова, ст атистична та інші види звітн ості, що використовують грош овий вимірник, ґрунтуються н а даних бухгалтерського облі ку.

Згідно ч. 1 ст. 9 Закону Україн и «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Укр аїні»підставою для бухгалте рського обліку господарськи х операцій є первинні докуме нти, які фіксують факти здійс нення господарських операці й.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем надано под аткові декларації з ПДВ за ві дповідні місяці з електронни ми квитанціями про отримання їх податковим органом, догов ори, податкові накладні, реєс три отриманих та виданих под аткових накладних, а також ви писки з банківського рахунку на підтвердження заявленої до бюджетного відшкодування суми ПДВ в розмірі 714 112,66 грн., в т ому числі за березень 2009 року - 44 520,66 грн., за квітень 2009 року 93803 гр н., за травень 2009 року - 28393 грн., за червень 2009 року - 92 169 грн., за липе нь 2009 року - 15896 грн., за серпень 20 09 року - 49 700 грн., за вересень 2009 р оку - 68 601 грн., за жовтень 2009 року - 52 617 грн., за грудень 2009 року - 54 960 грн., за січень 2010 року - 43 815 грн., з а лютий 2010 року - 78 480 грн., за бер езень 2010 року - 91 158 грн..

Кременчуцькою об' єднаною державною податковою інспек цією вже проводилися перевір ки, якими було підтверджено в ищезазначені суми бюджетног о відшкодування з ПДВ, заявле ні позивачем:

- актом Кременчуцької об' є днаної державної податкової інспекції № 30/15 - 306/35642464 від 21.05.2010 рок у про результати документаль ної невиїзної перевірки пода ткової декларації з ПДВ за бе резень 2008 року - лютий 2009 року в становлено, що залишок суми П ДВ, що підлягає бюджетному ві дшкодуванню на рахунок платн ика у банку за березень 2009 року складає 44 520,66 грн.;

- довідкою Кременчуцької об ' єднаної державної податко вої інспекції № 33/15 - 322/35642464 від 19.06.2009 року про результати документ альної невиїзної перевірки п одаткової декларації з ПДВ з а березень - квітень 2009 року вст ановлено, що залишок суми ПДВ , що підлягає бюджетному відш кодуванню на рахунок платник а у банку за квітень 2009 року скл адає 93 803 грн.;

- актом Кременчуцької об' є днаної державної податкової інспекції № 37/15 - 306/35642464 від 17.07.2009 рок у про результати документаль ної невиїзної перевірки пода ткової декларації з ПДВ за кв ітень - травень 2009 року встан овлено, що залишок суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкод уванню на рахунок платника у банку за травень 2009 року склад ає 28 393 грн.

- актом Кременчуцької об' є днаної державної податкової інспекції № 42/15 - 322/35642464 від 20.08.2009 рок у про результати документаль ної невиїзної перевірки пода ткової декларації з ПДВ за тр авень - червень 2009 року встано влено, що залишок суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкод уванню на рахунок платника у банку за червень 2009 року склад ає 92 339 грн.;

- актом Кременчуцької об' є днаної державної податкової інспекції № 44/15 - 307/35642464 від 18.09.2009 рок у про результати документаль ної невиїзної перевірки пода ткової декларації з ПДВ за бе резень - квітень 2009 року встан овлено, що залишок суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкод уванню на рахунок платника у банку за липень 2009 року склада є 15 896 грн.;

- довідкою Кременчуцької об ' єднаної державної податко вої інспекції № 49/15 - 322/35642464 від 21.10.2009 року про результати документ альної невиїзної перевірки п одаткової декларації з ПДВ з а липень - серпень 2009 року встан овлено, що залишок суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкод уванню на рахунок платника у банку за серпень 2009 року склад ає 49 700 грн.;

- довідкою Кременчуцької об ' єднаної державної податко вої інспекції № 56/15 - 307/35642464 від 19.11.2009 року про результати документ альної невиїзної перевірки п одаткової декларації з ПДВ з а липень - вересень 2009 року вста новлено, що залишок суми ПДВ, щ о підлягає бюджетному відшко дуванню на рахунок платника у банку за вересень 2009 року скл адає 68 601 грн.;

- довідкою Кременчуцької об ' єднаної ї державної податк ової інспекції № 60/15 - 322/35642464 від 02.12.2 009 року про результати докумен тальної невиїзної перевірки податкової декларації з ПДВ за липень - вересень 2009 року вс тановлено, що залишок суми ПД В, що підлягає бюджетному від шкодуванню на рахунок платни ка у банку за жовтень 2009 року ск ладає 52 617 грн.;

- довідкою Кременчуцької об ' єднаної державної податко вої інспекції № 22/15 - 307/35642464 від 22.03.2009 року про результати документ альної невиїзної перевірки п одаткової декларації з ПДВ з а жовтень - грудень 2009 року та січень 2010 року встановлено, що залишок суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за г рудень 2009 року складає 43815 грн.;

- довідкою Кременчуцької об ' єднаної державної податко вої інспекції № 29/15 - 307/35642464 від 16.04.2010 року про результати документ альної невиїзної перевірки п одаткової декларації з ПДВ з а листопад - грудень 2009 року т а січень - лютий 2010 року встан овлено, що залишок суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкод уванню на рахунок платника у банку за лютий 2010 року складає 78 480 грн.;

- довідкою Кременчуцької об ' єднаної державної податко вої інспекції № 35/15 - 307/35642464 від 19.05.2010 року про результати документ альної невиїзної перевірки п одаткової декларації з ПДВ з а листопад 2009 року, січень та бе резень 2010 року встановлено, що залишок суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за б ерезень 2010 року складає 91 158 грн .

Осільки закон не ставить у з алежність відшкодування сум ПДВ від сплати їх контрагент ами платика податку, як і від р івня податкової віддачі плат ника податку, висновок подат кового органу про завищення бюджетного відшкодування по зивачем на суму 714 112,66 грн. є непр авомірним.

За таких обставин, колегія с уддів погоджується з висновк ом суду першої інстанції про протиправність податкових п овідомлень - рішень Кременчу цької об'єднаної державної п одаткової інспекції в Полтав ській області №0004741502/0/64 від 12.07.2010 р оку, № 0004741502/1/177 від 16.09.2010 року та № 000474150 2/2/256 від 22.11.2010 року та задоволення позовних вимог в цій частині .

Доводи відповідача в апеля ційній скарзі про те, що суд пе ршої інстанції не звернув ув аги на той факт, що за умови не надходження зустрічних пере вірок від контрагентів позив ача в повному обсязі неможли во підтвердити правомірніст ь та обґрунтованість формува ння позивачем бюджетного від шкодування, колегія суддів в важає безпідставними, оскіль ки Кременчуцької ОДПІ а ні в с уді першої інстанції, а ні в су ді апеляційної інстанції не надано доказів проведення та ких перевірок.

Відмовляючи в задоволенні позову в частині визнання ді й Кременчуцької об'єднаної д ержавної податкової інспекц ії в Полтавській області про типравними в частині анулюва ння заявленої суми бюджетног о відшкодування в розмірі 714 112 ,66 грн.та стягнення бюджетного відшкодування в сумі 714 112,66 грн ., суд першої інстанції виходи в з того, що оскільки судове ос карження закінчується датою набрання судовим рішенням з аконної сили, то до цієї дати у органу ДПС відсутні підстав и для направлення відповідно го висновку до органу Держав ного казначейства для провед ення відшкодування, тому пра во позивача на відшкодування ПДВ з бюджету не порушено.

Колегія суддів погоджуєть ся з таким висновком суду пер шої інстанції.

Відповідно до п.п. 7.7.8. ст. 7 Зако ну України «Про податок на до дану вартість»у разі, коли за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшко дування, платник податку або податковий орган розпочинає процедуру адміністративног о оскарження, податковий орг ан не пізніше наступного роб очого дня за днем отримання в ідповідного повідомлення ві д платника або ухвали суду пр о порушення справи, зобовґяз аний повідомити про це орган державного казначейства. Ор ган державного казначейства призупиняє відшкодування в частині оскаржуваної суми до прийняття остаточного рішен ня з адміністративного або с удового оскарження.

Після закінчення процедур и адміністративного або судо вого оскарження податковий о рган протягом пґяти робочих днів, наступних за днем отрим ання відповідного рішення, з обовґязаний надати органу де ржавного казначейства висно вок із зазначенням суми пода тку, що підлягає відшкодуван ню з бюджету.

Доводи позивача в апеляцій ній скарзі стосовно того, що с уд першої інстанції проігнор ував позовну вимогу щодо стя гнення з Державного бюджету на користь позивача заявлену до бюджетного відшкодування суму у розмірі 714112, 66 грн. всупер еч ст.4, ч. 4 ст.162 КАС України, коле гія суддів вважає безпідстав ними.

Судове рішення повинно бу ти наслідком чинного правово го регулювання. Виходячи зі з місту законодавства воно не може на майбутнє врегулювати суспільні відносини.

Порядок відшкодування сум и бюджетного відшкодування п ередбачений Законом Україн и «Про податок на додану варт ість»та Порядком відшкодув ання податку на додану варті сть, затвердженого наказом Д ержавної податкової адмініс трації України та Державного казначейства України від 21.05.20 01 № 200/86. Підстав вважати, що пода ткова інспекція буде відмовл ятися від здійснення регламе нтованих дій, після скасуван ня судом податкових повідомл ень-рішень №0004741502/0/64 від 12.07.2010 року, № 0004741502/1/177 від 16.09.2010 року та № 0004741502/2/256 ві д 22.11.2010 року, на момент розгляду справи не існує.

Щодо позовних вимог в час тині стягнення бюджетного ві дшкодування в сумі 714 112,66 грн.; а т акож стягнення витрат на пра вову допомогу в розмірі 5000 грн . та судового збору в розмірі 1 703,40 грн., колегія суддів погодж ується з висновком суду перш ої інстанції та зазначає нас тупне:

Відповідно до статті 87 Код ексу адміністративного судо чинства України судові витра ти складаються із судового з бору та витрат, пов'язаних з ро зглядом справи. До витрат, пов 'язаних з розглядом справи, на лежать: 1) витрати на правову д опомогу; 2) витрати сторін та ї хніх представників, що пов'яз ані із прибуттям до суду; 3) вит рати, пов'язані із залученням свідків, спеціалістів, перек ладачів та проведенням судов их експертиз; 4) витрати, пов'яз ані з проведенням огляду док азів на місці та вчиненням ін ших дій, необхідних для розгл яду справи.

Позивач просить стягнути н а користь ТОВ «Джі-Ем-Бі Індас триз»сплачений судовий збір у розмірі 1703,40 грн. та витрати на правову допомогу в сумі 5000,00 гр н.

Пунктом 3 Прикінцевих та пер ехідних положень Кодексу адм іністративного судочинства України передбачено, що до на брання чинності законом, яки й регулює порядок сплати і ро зміри судового збору, судови й збір при зверненні до адмін істративного суду сплачуєть ся у порядку, встановленому д ля державного мита; розмір су дового збору визначається зг ідно з підпунктом «б»пункту 1 статті 3 Декрету Кабінету Мін істрів України "Про державне мито" № 7-93 від 21.01.1993 та становить 0 ,2 неоподатковуваного мініму му доходів громадян, тобто 3,40 г рн. Розмір судового збору щод о майнових вимог про стягнен ня коштів становить один від соток від розміру таких вимо г, але не більше 1700,00 грн.

Згідно ч. 3 ст. 94 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, якщо адміністративний позов задоволено частково, с удові витрати, здійснені поз ивачем, присуджуються йому в ідповідно до задоволених вим ог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задов оленні яких позивачеві відмо влено.

З огляду на вищезазначене, к олегія суддів погоджується з висновком суду першої інста нції про те, що витрати зі спла ти судового збору підлягають стягненню на користь позива ча в розмірі 3,40 грн.

На пітвердження витрат на п равову допомогу позивачем на дано договір від 15 листопада 2 010 року, за умовами якого фізич на особа - підприємець ОСО БА_2 зобов' язалась надава ти ТОВ «Джі-Ем-Бі Індастриз»у сні консультації, пов' язані з питанням відшкодування по датку на додану вартість, зад екларованого у визначеному с пірному періоді; готувати пр авову позицію позивача; скла дати позовну заяву про визна ння нечинними оскаржуваних п овідомлень - рішень; брати у часть у судових засіданнях в якості представника позивач а у всіх судових інстанціях; г отувати та подавати необхідн их процесуальних документів до виконавчого провадження.

Згідно пункту 2 зазначеного договору виконавець, крім ін шого, зобов' язаний без звол ікання складати та надавати замовнику акти наданих послу г.

Позивач а ні в суді першої і нстанції, а ні в суді апеляцій ної інстанції не надав доказ ів надання послуг з правової допомоги фізичною особою - підприємцем ОСОБА_2 на кор исть ТОВ «Джі-Ем-Бі Індастриз ».

Серед зазначених в договор і послуг, що надаються ФОП О СОБА_2 є послуги з підготовк и та подання необхідних проц есуальних документів до вико навчого провадження, а також представництво інтересів в інших, крім першої, судових ін станціях.

Враховуючи відстутність д оказів на підтвердження ТОВ "Джі-Ем-Бі Індастриз" послуг з правової допомоги від фізич ної особи - підприємця ОСО БА_2 та зважаючи на те, що у ва ртість договору 5000 грн. входит ь не тільки представництво в суді першої інстанції, а і в і нших інстанціях та під час ви конавчого провадження, внасл ідок чого суд позбавлений мо жливості визначити яка саме частина послуг відповідає пр едставництву інтересів в суд і першої інстанції, суд прихо дить до висновку про недовед еність позивачем фактичного понесення витрат з правової допомоги, тому заявлена пози вачем сума 5000 грн. не підлягає в ідкшодуванню з Державного бю джету.

За таких обставин, колегія с уддів погоджується з висновк ом суду першої інстанції про відмову в задоволенні позов них вимог в цій частині.

Доводи позивача в апеляцій ній скарзі про те, що суд першо ї інстанції взагалі не розгл янув вимогу про стягнення з в ідповідача витрат на правову допомогу, колегія суддів вва жає такими, що не заслуговуют ь на увагу.

Керуючись ст.ст.195, 196, п. 1 ч. 1 ст. 198 , ст. 200, п. 1 ч. 1 ст. 205, ст. 206, ст. 254 Кодекс у адміністративного судочи нства України, колегія судді в, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційні скар ги товариства з обмеженою ві дповідальністю «Джі-Ем-Бі Ін дастриз»та Кременчуцької об ' єднаної державної податко вої інспекції в Полтавській області - залишити без задов олення.

Постанову Полтавськ ого окружного адміністрати вного суду від 20 січня 2011 року п о справі №2-а-6308/10/1670- залишити бе з змін.

Ухвала набирає зако нної сили з моменту її прогол ошення та може бути оскаржен а у касаційному порядку прот ягом двадцяти днів з дня скла дання ухвали у повному обсяз і шляхом подачі касаційної с карги безпосередньо до Вищог о адміністративного суду Укр аїни.

Повний текст ухвали вигото влено та підписано 03 червня 2011 року.

Головуючий Сіре нко О.І.

Судді Спаскін О.А.

Русанова В.Б.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.05.2011
Оприлюднено08.11.2011
Номер документу18906043
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6308/10/1670

Ухвала від 18.01.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Т.С. Канигіна

Ухвала від 22.11.2016

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Т.С. Канигіна

Ухвала від 19.09.2016

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Т.С. Канигіна

Ухвала від 31.05.2011

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Постанова від 20.01.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 23.12.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 07.12.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 07.12.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні