Рішення
від 07.11.2011 по справі 17/145-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВС ЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 т ел. 235-24-26

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"07" листопада 2011 р. Справа № 17/145-11

За позовом Державног о територіально-галузевого о б' єднання „Південно-західн а залізниця”

до Управління праці та с оціального захисту населенн я Бородянської районної держ авної адміністрації

про стягнення 62 877,20грн.

Суддя Горбасен ко П.В.

За участю представників:

від позивача ОСОБА_1 . (дов. № 4448-НЮ від 01.11.2011р.);

від відповідача ОСОБА_2 (дов. № 6415 від 24.10.2011р.).

Обставини справи:

Державне територіаль но-галузеве об' єднання „Пів денно-західна залізниця” (далі - позивач) звернулос я з позовом до Управління пра ці та соціального захисту на селення Бородянської районн ої державної адміністрації ( далі - відповідач) про стягн ення 62 877,20грн. боргу.

Позовні вимоги обґрунтова ні неналежним виконанням від повідачем своїх за договором про пільгове перевезення па сажирів залізничним транспо ртом загального користуванн я та про відшкодування витра т за надані послуги № ПЗ/ДН1-106246/Н Ю від 15.07.2010р.

Ухвалою господарського су ду Київської області від 25.10.2011р . порушено провадження у спра ві № 17/145-11, розгляд справи призна чено на 07.11.2011р.

03.11.2011р. до загального відділу господарського суду Київськ ої області від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву № 6581 від 02.11.2011р. ( вх. № 15052 від 03.11.2011р.), згідно якого о станній позовні вимоги визна в безпідставними та необґрун тованими, а також просив суд в ідмовити у задоволенні позов у повністю, який прийнято суд ом.

У судовому засіданні 07.11.2011р. п редставник позивача повніст ю підтримав позов, представн ик відповідача заперечив про ти позову повністю.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши наявні в ній д окази, оцінивши їх в сукупнос ті та заслухавши пояснення п редставників сторін, суд

ВСТАНОВИВ:

15.07.2010р. між Управлінням прац і та соціального захисту нас елення Бородянської райдерж адміністрації (Платником) та Державним територіально-гал узевим об' єднанням „Півден но-західна залізниця” (Заліз ниця) було укладено договір п ро пільгове перевезення паса жирів залізничним транспорт ом загального користування т а про відшкодування витрат з а надані послуги № ПЗ/ДН1-106246/НЮ, згідно якого залізниця зобов ' язалася забезпечити безко штовний проїзд пільгових кат егорій громадян, жителів Бор одянського району, згідно з ч инним законодавством Україн и, на підставі виданих проїзн их квитків, які дають право на проїзд, а платник - відшкодо вувати вартість пасажирськи х перевезень пільгового насе лення району по мірі надходж ення субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам в межах призначень районного б юджету на компенсацію за піл ьговий проїзд окремих катего рій громадян залізничним тра нспортом згідно Закону Украї ни „Про Державний бюджет на 201 0 рік”.

Договір регламентує взаєм овідносини сторін щодо відшк одування коштів за пільгові перевезення залізничним тра нспортом окремих категорій г ромадян, жителів Бородянсько го району, яким таке право над ано законом, що здійснюється за рахунок субвенції з держа вного бюджету місцевим бюдже там, відповідно до Закону Укр аїни „Про Державний бюджет У країни на 2010 рік” та порядок ві дшкодування коштів за їх пер евезення у 2010 році (п. 1.1. договор у).

Згідно п. 2.1. договору сторони виконують взаємні обов' язк и з метою забезпечення викор истання права на безкоштовни й проїзд категоріями громадя н, які мають таке право згідно чинного законодавства Украї ни (перелік таких категорій в казано у Законі України „Про Державний бюджет України на 2010 рік”).

Відповідно до п.п. 2.2., 2.2.2. догов ору платник зобов' язаний пр оводити розрахунки з постача льником послуг (залізницею) н а підставі отриманих від ньо го щомісячних звітів з підтв ерджувальними документами щ одо послуг, згідно п.п. 2, 3, 5-8 „Пор ядок фінансування видатків м ісцевих бюджетів на здійснен ня субвенцій з державного бю джету”, затвердженого постан овою № 256 КМУ від 04.03.2002р. (із наступ ними змінами).

Пунктами 2.3., 2.3.2. договору стор ін погоджено, що залізниця зо бов' язана до 05 числа кожного місця, що наступає за звітним , надавати платнику щомісячн о облікові форми про нарахов ані суми збитків від перевез ень пасажирів пільгових кате горій громадян в приміському сполученні із зазначенням к атегорії пільговика, загальн ої кількості проданих квиткі в і відправлених пасажирів-п ільговиків із застуванням ці н і тарифів, що склалися на мом ент надання пільг та акти зві ряння взаємних розрахунків; несе повну відповідальність за достовірність поданої ін формації.

Для проїзду залізничним тр анспортом, пільгові категорі ї громадян купують квитки на умовах, передбачених відпов ідними законодавчими актами . У разі прямування у вагоні пі двищеної категорії, громадян ами оплачується різниця у ві дповідному розмірі. Пільги н а проїзд за межі України не на даються. Платник здійснює ро зрахунок з постачальником по слуг (залізницею) на підставі отриманих від нього щомісяч них звітів щодо наданих посл уг та на підставі актів звірк и розрахунків за надані посл уги, підписаним сторонами. Пл атник проводить розрахунок з а перевезення пільгових кате горій громадян, у відповідно сті постанови КМУ № 1359 від 16.12.2009р . у п' ятиденний термін після надходження коштів на власн і рахунки на підставі рахунк ів фактичних витрат перевезе ння пільгових категорій гром адян, складених залізницею, в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом рай онного бюджету на поточний р ік. Згідно рішення сесії Боро дянської районної ради № 480-33-V в ід 14.05.2010р., обсяги відшкодування втрат доходів від перевезен ня пільгових категорій насел ення залізничним транспорто м на 2010 рік визначені в сумі 300 000г рн. (п.п. 3.1., 3.2., 3.3., 3.4. договору).

Згідно п. 6.1. договору термін дії договору встановлюється з дати його підписання до 31 гр удня 2010 року.

На виконання п.п. 2.3., 2.3.1. догово ру про пільгове перевезення пасажирів залізничним транс портом загального користува ння та про відшкодування вит рат за надані послуги № ПЗ/ДН1- 106246/НЮ від 15.07.2010р., п.п. 7, 8 ст. 15 та п. 15 ст . 16 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, п. 12 ст. 7 , п.п. 15, 16 ст. 9 Закону України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та і нших громадян похилого віку в Україні”, Закону України „П ро Державний бюджет України на 2010 рік” позивач у грудні 2010р . надав послуги з перевезення пасажирів залізничним транс портом загального користува ння на загальну суму 62 877,20грн., щ о підтверджується підписани м та скріпленим печатками об ох сторін договору актом зві ряння розрахунків за надані населенню послуги від 01.01.2011р. (а .с. 19).

Про належне виконання пози вачем своїх зобов' язань за договором свідчить також від сутність з боку відповідача претензій та повідомлень про порушення залізницею умов д оговору.

Відповідач за надані позив ачем в грудні 2010р. послуги з піл ьгового перевезення пасажир ів залізничним транспортом з агального користування, в по рушення п. 3.2. договору, не розра хувався, що підтверджується банківською випискою (а.с. 73-79), в наслідок чого борг відповіда ча перед позивачем на момент судового розгляду справи ск лав 62 877,20грн., що підтверджуєтьс я банківською випискою (а.с. 73-79 ) та довідкою Державного тери торіально-галузевого об' єд нання „Південно-західна залі зниця” (а.с. 80).

Предметом позову є вимога п ро стягнення 62 877,20грн. боргу.

Суд встановив, що між сторо нами виникли правовідносини з надання послуг.

Частиною першою ст. 173 Госпо дарського кодексу України ви значено, що господарським ви знається зобов'язання, що вин икає між суб'єктом господарю вання та іншим учасником (уча сниками) відносин у сфері гос подарювання з підстав, перед бачених цим Кодексом, в силу я кого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник ) зобов'язаний вчинити певну д ію господарського чи управлі нсько-господарського характ еру на користь іншого суб'єкт а (виконати роботу, передати м айно, сплатити гроші, надати і нформацію тощо), або утримати ся від певних дій, а інший суб' єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вим агати від зобов'язаної сторо ни виконання її обов' язку.

Майнові зобов' язання, які виникають між учасниками го сподарських відносин, регулю ються Цивільним кодексом Укр аїни з урахуванням особливос тей, передбачених цим Кодекс ом (абз. 2 ч. 1 ст. 175 ГК України).

Статтею 629 Цивільного кодек су України встановлено, що до говір є обов' язковим для ви конання сторонами.

За договором про надання по слуг одна сторона (виконавец ь) зобов'язується за завдання м другої сторони (замовника) н адати послугу, яка споживаєт ься в процесі вчинення певно ї дії або здійснення певної д іяльності, а замовник зобов'я зується оплатити виконавцев і зазначену послугу, якщо інш е не встановлено договором (ч . 1 ст. 901 ЦК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 903 ЦК Укра їни якщо договором передбаче но надання послуг за плату, за мовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмір і, у строки та в порядку, що вст ановлені договором.

Пунктом першим статті 193 Гос подарського кодексу України та статтею 526 Цивільного коде ксу України передбачено, що с уб' єкти господарювання та і нші учасники господарських в ідносин повинні виконувати г осподарські зобов' язання н алежним чином відповідно до закону, інших правових актів , договору, а за відсутності ко нкретних вимог щодо виконанн я зобов' язання - відповідн о до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Якщо у зобов' язанні встан овлений строк (термін) його ви конання, то воно підлягає вик онанню у цей строк (термін) (ч. 1 ст. 530 ЦК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 612 ЦК Укра їни боржник вважається таким , що прострочив, якщо він не пр иступив до виконання зобов' язання або не виконав його у с трок, встановлений договором або законом.

Відповідно до Порядку розр ахунку обсягів компенсаційн их виплат за пільгові переве зення залізничним транспорт ом окремих категорій громадя н, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1359 від 16.12.2009р. облік пільгових пе ревезень та визначення суми недоотриманих коштів від так их перевезень проводиться за лізницями на підставі інформ ації автоматизованої систем и керування пасажирськими пе ревезеннями та реєстраторів розрахункових операцій про оформлені та видані пасажира м безоплатні або пільгові пр оїзні документи (квитки). На пі дставі місячної станційної з вітності залізниці складают ь облікову форму про недоотр имані кошти за перевезення з алізничним транспортом окре мих категорій громадян, витр ати на перевезення яких відш кодовуються з державного або місцевих бюджетів, згідно з д одатком. Для компенсації нед оотриманих коштів облікова ф орма складається окремо для органу виконавчої влади, яки й є головним розпорядником б юджетних коштів, передбачени х на цю мету державним бюджет ом, та органу виконавчої влад и, який є головним розпорядни ком коштів, виділених місцев им бюджетом.

Статтею 9 Закону України „Пр о залізничний транспорт” виз начено, що для захисту інтере сів окремих категорій громад ян на пасажирських перевезен нях, у тому числі приміських, м ожуть передбачатися пільгов і тарифи. Збитки залізничног о транспорту загального кори стування від їх використання відшкодовуються залізницям за рахунок державного або мі сцевих бюджетів залежно від того, яким органом прийнято р ішення щодо введення відпові дних пільг.

Законами України „Про стат ус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Пр о статус і соціальний захист громадян, які постраждали вн аслідок Чорнобильської ката строфи”, тощо, визначена кате горія громадян, що мають піль ги на проїзд, на підставі доку ментів, що посвідчують це пра во.

Обслуговуючи дану категор ію громадян України, залізни ця не має права відмовити їм з підстав відсутності належно го фінансування для подальшо го відшкодування залізницям витрат на перевезення пільг овиків.

Крім того, у рішенні Констит уційного Суду України № 6-рп/2007 від 09.07.2007р. вказано, що з положен ь Конституції України та Бюд жетного кодексу України вбач ається, що закон про Державни й бюджет України як правовий акт, чітко зумовлений понятт ям бюджету як плану формуван ня та використання фінансови х ресурсів. Має особливий пре дмет регулювання, відмінний від інших законів України - він стосується виключно вста новлення доходів та видатків держави на загально суспіль ні потреби, зокрема і видаткі в на соціальний захист і соці альне забезпечення, тому цим законом не можуть вноситися зміни, зупинятися дія чинних законів України, а також вста новлюватися інше (додаткове) правове регулювання відноси н, що є предметом інших законі в України.

Статтею 36 Закону України „П ро Державний бюджет України на 2010 рік” затверджено на 2010 рі к обсяги між бюджетних транс фертів згідно з додатками № 6 т а № 7 до цього Закону, та зазнач ає, що Кабінет Міністрів Укра їни може здійснюватися протя гом 2010 року перерозподіл зага льного обсягу субвенцій з де ржавного бюджету місцевим бю джетам на надання пільг, субс идій та допомоги населенню м іж їх видами та між місцевими бюджетами виходячи з фактич но нарахованих обсягів відпо відних пільг, субсидій та доп омоги населенню.

Місцевим бюджетам на здійс нення соціальних програм над ається субвенція для фінансу вання видатків, перелік яких наведено у ст. 89 Бюджетного ко дексу, тобто тих, що стосуютьс я реалізації державних прогр ам у галузі соціального захи сту та соціального забезпече ння та передбачено надання з Державного бюджету України місцевим бюджетам субвенцій на здіснення державних прог рам соціального захисту, в то му числі компенсаційні випла ти за пільговий проїзд окрем их категорій громадян.

Відповідно за рахунок субв енції з Державного бюджету У країни здійснюється фінансу вання саме державних програм . Механізм надання субвенцій , передбачених коментованою статтею, визначений у Порядк у фінансування видатків місц евих бюджетів на здійснення заходів з виконання державни х програм соціального захист у населення, за рахунок субве нції з державного бюджету, за твердженому постановою Кабі нету Міністрів України № 256 ві д 04.03.2002р. Згідно з цим порядком ф інансування видатків місцев их бюджетів за державними пр ограмами соціального захист у населення провадиться за р ахунок субвенцій, передбачен их державним бюджетом на від повідний рік, у межах обсягів , затверджених у обласних бюд жетах, бюджеті Автономної Ре спубліки Крим, бюджетах міст Києва та Севастополя, міст ре спубліканського Автономної Республіки Крим і обласного значення та у районних бюдже тах на зазначені цілі.

Перерахування сум субвенц ій на фінансування видатків місцевих бюджетів на здійсне ння заходів з виконання держ авних програм соціального за хисту населення провадиться Державним казначейством згі дно з помісячним розписом ас игнувань державного бюджету , але в межах фактичних зобов' язань відповідних бюджетів щ одо пільг, субсидій, допомоги та компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих ка тегорій громадян. Кабінет Мі ністрів України може здійсню вати перерозподіл обсягів су бвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійсн ення державних програм соціа льного захисту між їх видами та між місцевими бюджетами, в иходячи з фактично нарахован их обсягів відповідних пільг , субсидій і допомоги населен ню в межах загального обсягу таких субвенцій.

Відповідно до п. 21 Порядку об слуговування громадян заліз ничним транспортом, затвердж еного Постановою Кабінету мі ністрів України № 252 від 19.03.1997р., о формлення пільгових та безко штовних проїзних документів здійснюється по пред'явленн ю документів, що підтверджую ть відповідне право.

Оформлення, облік та звітні сть, що супроводжують процес здійснення пасажирських пер евезень, в тому числі пільгов их перевезень на залізниці, в регульовано Порядком оформл ення розрахункових і звітних документів при здійсненні п родажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті, затвердженим нак азом Міністерства транспорт у України, Державної податко вої адміністрації України № 712/431 від 24.10.2001р. та зареєстровани м в Міністерстві юстиції Укр аїни 07.02.2002р. за № 116/6404 та наказами Д ТГО „Південно-Західна Залізн иця” № 373-Н від 29.09.2009р. „Про затвер дження Тарифів на перевезенн я пасажирів приміським заліз ничним транспортом”.

Постановою Кабінету мініс трів України № 256 від 04.03.2002р. затв ерджено Порядок фінансуванн я видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з вико нання державних програм соці ального захисту населення за рахунок субвенції з державн ого бюджету, яким визначено м еханізм фінансування видатк ів місцевих бюджетів на здій снення заходів з виконання д ержавних програм соціальног о захисту населення щодо ком пенсаційних виплат за пільго вий проїзд окремих категорій громадян за рахунок субвенц ій з державного бюджету.

Пунктами 3, 8, 12 зазначеного По рядку передбачено, що головн ими розпорядниками коштів мі сцевих бюджетів на здійсненн я заходів з виконання держав них програм соціального зах исту населення є керівники г оловних управлінь, управлінь , відділів та інших самостійн их структурних підрозділів м ісцевих держадміністрацій, в иконавчих органів рад, до ком петенції яких належать питан ня праці та соціального захи сту населення; головні розпо рядники коштів місцевих бюдж етів у п'ятиденний термін зді йснюють розрахунки з постача льниками відповідних соціал ьних послуг; погашення креди торської заборгованості за з азначеними державними прогр амами соціального захисту на селення, яка утворилась стан ом на початок року, провадить ся позачергово.

Згідно п. 3 Типового положен ня про головне управління пр аці та соціального захисту н аселення обласної, Київської міської державної адміністр ації і управління праці та со ціального захисту населення Севастопольської міської де ржавної адміністрації і про управління праці та соціальн ого захисту населення районн ої, районної у м. Києві та Сева стополі державної адміністр ації, затвердженого постанов ою Кабінету міністрів Україн и № 1498 від 29.09.2000р., основними завда ннями управління є, зокрема, з абезпечення на відповідній т ериторії реалізації державн ої політики у сфері соціальн о-трудових відносин, безпечн ої життєдіяльності, оплати, о хорони і належних умов праці , зайнятості, пенсійного забе зпечення, соціального захист у та обслуговування населенн я, в тому числі громадян, які п отребують допомоги з боку де ржави; забезпечення в межах с воїх повноважень дотримання законодавства про соціальни й захист населення.

Відповідно до п. 21 „Порядку о бслуговування громадян залі зничним транспортом”, затвер дженим постановою Кабінету м іністрів України № 252 від 19.03.1997р. оформлення пільгових та безк оштовних документів здійсню ється по пред'явленню докуме нтів, що підтверджують відпо відне право.

Додатком № 7 Закону України „Про Державний бюджет на 2010 рі к” передбачено субвенцію на компенсацію витрат підприєм ств транспорту за пільговий проїзд окремих категорій гро мадян по обласним бюджетам к ожній області України. Так дл я обласного бюджету Київсько ї області на 2010рік виділено ко шти з Державного бюджету на с уму 52 170,2 тис. грн. Розпорядни ками вищезазначених коштів є управління праці та соціаль ного захисту населення район них державних адміністрацій Київської області.

Суд встановив, що позивач, н а виконання п.п. 2.3., 2.3.1. договору п ро пільгове перевезення паса жирів залізничним транспорт ом загального користування т а про відшкодування витрат з а надані послуги № ПЗ/ДН1-106246/НЮ в ід 15.07.2010р., п.п. 7, 8 ст. 15 та п. 15 ст. 16 Зако ну України „Про статус ветер анів війни, гарантії їх соціа льного захисту”, п. 12 ст. 7, п.п. 15, 16 с т. 9 Закону України „Про основн і засади соціального захисту ветеранів праці та інших гро мадян похилого віку в Україн і”, Закону України „Про Держа вний бюджет України на 2010 рік” , у грудні 2010р. надав послуги з п еревезення пасажирів залізн ичним транспортом загальног о користування на загальну с уму 62 877,20грн., що підтверджуєтьс я підписаним та скріпленим п ечатками обох сторін договор у актом звіряння розрахунків за надані населенню послуги від 01.01.2011р. (а.с. 19); відповідач за н адані позивачем в грудні 2010р. п ослуги з пільгового перевезе ння пасажирів залізничним тр анспортом загального корист ування, в порушення п. 3.2. догово ру, не розрахувався, що підтве рджується банківською випис кою (а.с. 73-79), внаслідок чого борг відповідача перед позивачем на момент судового розгляду справи склав 62 877,20грн., що підтв ерджується банківською випи скою (а.с. 73-79).

Відповідно до ч. 1 ст. 33 ГПК Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на які во на посилається як на підстав у своїх вимог і заперечень.

Доводи відповідача щодо відсутності у останньог о обов' язку з розрахунку за перевезення пільгових катег орій громадян, здійснених по зивачем у грудні 2010 року, оскіл ьки розпорядженнями голови Б ородянської районної держав ної адміністрації № 519 від 29.06.2010р ., № 681 від 21.08.2010р. та № 779 від 24.09.2010р. вне сені зміни до кошторису бюдж ету на 2010 рік за кодом бюджетно ї класифікації 1310 по видаткам „Субсидії та поточні трансф ерти” на суму 65 000грн., а на момен т судового розгляду справи к ошти з Державного бюджету на дійшли в сумі 235 000грн., із них ДТ ГО „Південно-західна залізни ця” сплачено 15 000грн. на погаше ння заборгованості минулих р оків та 220 000грн. за 2010 рік, а решти 65 000грн. не надійшло, судом не пр иймаються, оскільки вони є бе зпідставними, необґрунтован ими та суперечать нормам дію чого законодавства, а саме по ложенням ч. 1 ст. 903 ЦК України та спростовуються нижченаведе ним.

Згідно п. 3.2. договору платни к здійснює розрахунок з пост ачальником послуг (залізнице ю) на підставі отриманих від н ього щомісячних звітів щодо наданих послуг та на підстав і актів звірки розрахунків з а надані послуги, підписаног о сторонами. Як вбачається з м атеріалів справи, даний пунк т договору сторонами не змін ювався, додаткових угод щодо зміни порядку розрахунків м іж сторонами не укладалось.

Відповідно до п. 3.4. договору згідно рішення сесії Бородян ської районної ради № 480-33-V від 14 .05.2010р., обсяги відшкодування вт рат доходів від перевезення пільгових категорій населен ня залізничним транспортом н а 2010 рік визначені в сумі 300 000грн .

Відтак, враховуючи вищевик ладене та те, що відповідач пр ийняв надані позивачем у гру дні 2010 року, на виконання догов ору про пільгове перевезення пасажирів залізничним транс портом загального користува ння та про відшкодування вит рат за надані послуги № ПЗ/ДН1- 106246/НЮ від 15.07.2010р., послуги на зага льну суму 62 877,20грн., що підтверд жується підписаним та скріпл еним печатками обох сторін д оговору актом звіряння розра хунків за надані населенню п ослуги від 01.01.2011р. (а.с. 19), суд дійш ов висновку про виникнення у останнього обов' язку з опл ати наданих позивачем послуг .

Аналогічна позиція міститься у постановах Київс ького апеляційного господар ського суду від 01.12.2010р. у справі № 21/165-10 та від 12.09.2011р. у справі № 9/062-11 т а постанові Вищого господарс ького суду України від 13.10.2009р. у справі № 17/95.

За таких обставин суд вваж ає, що позовні вимоги про стяг нення 62 877,20грн. боргу є обґрунто ваними, підтверджуються наяв ними в матеріалах справи док азами і відповідно підлягают ь задоволенню.

Витрати по сплаті державно го мита та витрати на інформа ційно-технічне забезпечення судового процесу, відповідн о до статей 44, 49 ГПК України, пок ладаються судом на відповіда ча.

Суд встановив, що позивачем за позовні вимоги про стягне ння 62 877,20грн. сплачено державне мито в розмірі 628,79грн., хоча згі дно ст. 3 Декрету Кабінету Міні стрів України „Про державне мито” (із заяв майнового хара ктеру, що подаються до господ арських судів стягується дер жавне мито у розмірі 1 відсотк а ціни позову, але не менше 6 не оподатковуваних мінімумів д оходів громадян і не більше 150 0 неоподатковуваних мінімумі в доходів громадян) останній повинен був сплатити 628,77грн. (1 % від суми позову 62 877,20грн.), переп лативши до Державного бюджет у України 0,02грн. (628,79грн. - 628,77грн. ). Враховуючи те, що позивач бе зпідставно сплатив до Держав ного бюджету України 0,02грн. (як і він не повинен був сплачува ти), а у суду відсутні підстави для їх стягнення з відповіда ча, суд дійшов висновку про ст ягнення з відповідача на кор исть позивача 628,77грн. державно го мита.

Керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85 ГПК України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Позов за довольнити повністю.

2. Стягнути з Управлінн я праці та соціального захис ту населення Бородянської ра йонної державної адміністра ції (07800, Київська область, Боро дянський р-н., смт. Бородянка, в ул. Леніна, буд. 230; код ЄДРПОУ 0319378 4) на користь Державного терит оріально-галузевого об' єдн ання „Південно-західна заліз ниця” (01034, м. Київ, Шевченківськ ий р-н., вул. Лисенка, 6; код ЄДРПО У 04713033) 62 877 (шістдесят дві тисячі в ісімсот сімдесят сім гривень ) 20 коп. боргу, 628 (шістсот двадцят ь вісім) 77 коп. державного мита та 236 (двісті тридцять шість гр ивень) 00 коп. витрат на інформа ційно-технічне забезпечення судового процесу.

Наказ видати після набр ання рішенням законної сили.

Суддя П.В. Горбасенко

Повне рішення складе но: 09.11.2011р.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення07.11.2011
Оприлюднено16.11.2011
Номер документу19110737
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17/145-11

Постанова від 26.03.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Сулім В.В.

Рішення від 07.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Горбасенко П. В.

Рішення від 04.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Горбасенко П. В.

Ухвала від 25.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Горбасенко П. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні