ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"07" листопада 2011 р. Справа № 5013/1801/11
Господарський суд Кіров оградської області у складі судді Кабакової В.Г., розгляну вши у відкритому судовому за сіданні справу № 5013/1801/11
за позовом: Кіровоградсько го міжрайонного природоохор онного прокурора в інтересах держави, уповноваженим орга ном якої виступає Державна е кологічна інспекція у Кірово градській області, м. Кіровог рад,
до відповідача: Знам'янсько го міського виробничого упра вління водоканалізаційного господарства, Кіровоградськ а область, м. Знам'янка,
про стягнення 25601,19 грн,
за участю представників:
від прокуратури - помічник К іровоградського міжрайонно го природоохоронного прокур ора Деревінська О.С., посвідче ння № 835;
від позивача - ОСОБА_1., до віреність від 30.06.2009 № 04-8/1197;
від відповідача - ОСОБА_2 ., довіреність від 04.11.2011 № 589.
Кіровоградським міжрайон ним природоохоронним прокур ором подано до господарськог о суду Кіровоградської облас ті позовну заяву від 29.09.2011 № 2-959 ви х. 11 в інтересах держави, уповн оваженим органом якої виступ ає Державна екологічна інспе кція у Кіровоградській облас ті, позов про стягнення із Зна м'янського міського виробнич ого управління водоканаліза ційного господарства шкоди, заподіяної навколишньому пр иродному середовищу у сумі 2560 1,19 грн.
У судовому засіданні 07.11.2011 пр едставник прокуратури та пре дставник позивача позовні ви моги підтримали в повному об сязі.
Відповідач заборгованість в сумі 25601,19 грн визнав повністю , подавши при цьому заяву про р озстрочку даної заборговано сті строком на 12 місяців згідн о графіку.
Позивачем надано письмове пояснення від 04.11.2011 № 04-4/2868, згідно якого Державна екологічна і нспекція в Кіровоградській о бласті не заперечує та погод жується з розстроченням спла ти суми завданих збитків на 12 місяців.
Прокурором подано пояснен ня від 07.11.2011 № 2-1022, згідно якого Кі ровоградський міжрайонний п риродоохоронний прокурор пі дтримав висловлену позиваче м у листі від 04.11.2011 позицію щодо незаперечення про розстроче ння суми боргу.
Розглянувши наявні матері али справи, заслухавши поясн ення представників прокурат ури та сторін, всебічно і повн о з'ясувавши всі фактичні обс тавини, які мають значення дл я розгляду справи і вирішенн я спору по суті, господарськи й суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до статті 16 Конс титуції України забезпеченн я екологічної безпеки і підт римання екологічної рівнова ги на території України є обо в'язком держави.
Згідно із вимогами ч. 1 ст. 13 та ч. 1 ст. 14 Конституції України з емля, її надра, водні та інші п риродні ресурси, які знаходя ться в межах території Украї ни є об'єктами права власност і українського народу. Від ім ені українського народу прав а власника здійснюють органи державної влади та органи мі сцевого самоврядування.
Згідно із вимогами статей 66 , 68 Конституції України кожен зобов'язаний неухильно додер жуватись Конституції Україн и та законів України, не запод іювати шкоди природі, відшко довувати завдані ним збитки.
Відповідно до статті 5 Закон у України "Про охорону навкол ишнього природного середови ща", державній охороні і регул юванню використання на терит орії України підлягають: нав колишнє природне середовище як сукупність природних і пр иродно-соціальних умов та пр оцесів, природні ресурси, які залучені в господарський об іг, так і не використані в наро дному господарстві в даний п еріод земля, надра, води, атмос ферне повітря, ліс та інша рос линність, тваринний світ.
Пунктом "б" частини 1 статті 20 Закону України "Про охорону н авколишнього природного сер едовища" передбачена компете нція спеціально уповноважен их органів державного управл іння в галузі охорони навкол ишнього природного середов ища та використання природни х ресурсів щодо державного к онтролю за використанням і о хороною земель, надр, поверхн евих і підземних вод, атмосфе рного повітря, лісів та іншої рослинності, тваринного сві ту, морського середовища та п риродних ресурсів територіа льних вод, континентального шельфу і виключної (морської ) економічної зони республік и, а також за додержанням норм екологічної безпеки.
Підпунктом 1 пункту 4 Положе ння про Державну екологічну інспекцію в Кіровоградській області, затвердженого нака зом Міністерства охорони нав колишнього природного серед овища України від 19.02.2007 № 55 перед бачено, що до функцій інспекц ії належить здійснення держа вного контролю за: додержанн ям вимог законодавства про о хорону навколишнього природ ного середовища, раціонально го використання й відтворенн я природних ресурсів; забруд ненням навколишнього природ ного середовища внаслідок ви кидів та скидів шляхом прове дення інструментально-лабор аторних вимірювань показник ів складу та властивостей, у т ому числі забруднюючих речов ин, у межах галузі атестації н а право виконання цих вимірю вань.
Відповідно до статті 34 Зако ну України "Про охорону навко лишнього природного середов ища" завдання контролю у галу зі охорони навколишнього пр иродного середовища полягаю ть у забезпеченні додержання вимог законодавства про охо рону навколишнього природно го середовища всіма державни ми органами, підприємствами, установами та організаціями , незалежно від форм власност і і підпорядкування, а також г ромадянами.
За наказом Державної еколо гічної інспекції в Кіровогра дській області від 23.03.2011 № 171, згідно із планом заходів з в иконання покладених на Держа вну екологічну інспекцію у К іровоградській області завд ань на І квартал 2011 року, що зат верджений Державною екологі чною інспекцією України 25.12.2010, н а підставі направлення на пр оведення планової перевірки дотримання вимог природоохо ронного законодавства від 23.03 .2011 № 286 (а.с. 11) державним ін спектором з охорони навколиш нього природного середовища Кіровоградської області бул о проведено планову перевірк у щодо контролю за додержанн ям вимог законодавства про о хорону навколишнього природ ного середовища суб'єктом го сподарювання - Знам'янського МВУВКГ.
За даними проведеної перев ірки встановлено, що Знам'янс ьке міське виробниче управлі ння водоканалізаційного гос подарства за період з 27.03.2010 по 23.0 3.2011 здійснювало скид недостат ньо очищених стічних вод в р. І нгулець через балку Євона з п еревищенням допустимої конц ентрації гранично допустимо го скиду по завислим речовин ам 19,4 мг/куб.дм при нормі 15,0 мг/ку б.дм, по фосфатам - 5,22 мг/куб.дм пр и нормі 4,25 мг/куб.дм, по залізу - 0 ,39 мг/куб.дм при нормі 0,32 мг/куб.д м, по нітритам 0,66 м г/куб.дм при нормі 0,22 мг/куб.дм, п о СПАР - 0,20 мг/куб.дм при нормі 0,10 м г/куб.дм, по нафтопродуктам - 0,06 мг/куб.дм при нормі 0,05 мг/куб.дм , по сухому залишку - 582,2 мг /куб.дм при нормі 517,3 мг/куб.дм, по сульфатам - 82,68 мг/куб.дм при нор мі 79,02 мг/куб.дм, по хлориду - 105,51 мг /куб.дм при нормі 99,24 мг/куб.дм, по азоту амонійному - 2,74 мг/куб.дм при нормі 1,12 мг/куб.дм.
Під час перевірки фахівцям и інспекції встановлено факт вчинення екологічного право порушення у спосіб забруднен ня вод шляхом допущення надн ормативних скидів забруднюю чих речовин із стічними вода ми у водний об'єкт внаслідок г осподарської діяльності від повідача.
За результатами перевірки 23-24.03.2011 складено акт № 21-11, в якому з афіксовано зазначене поруше ння (а.с. 13-17), а також протокол пр о адміністративне правопору шення начальником Знам'янськ ого міського виробничого упр авління водоканалізаційног о господарства від 24.03.2011 № 013340 (а.с . 21-22).
Постановою Державної екол огічної інспекції в Кіровогр адській області від 24.03.2011 № 013340 на чальника Знам'янського міськ ого виробничого управління в одоканалізаційного господа рства притягнуто до адмініст ративної відповідальності т а накладено штраф у розмірі 136 ,00 грн, який відповідно до копі ї платіжного доручення від 11.0 5.2011 № 352 (а.с. 25) ним сплачений повні стю.
Державною екологічною інс пекцією в Кіровоградській об ласті у відповідності до Мет одики розрахунку розмірів ві дшкодування збитків, заподія них державі внаслідок поруше ння законодавства про охорон у та раціональне використанн я водних ресурсів, затвердже ної наказом Міністерства охо рони навколишнього середови ща України від 20.07.2009 № 389, зареєст рованої в Міністерстві юстиц ії України 14.08.2009 за № 767/16783 (далі за текстом - Методика) (за період 27.03.2010 по 23.03.2011), проведено розрахун ок розміру збитків, заподіян их відповідачем внаслідок ск иду недостатньо очищених сті чних вод в р. Інгулець через ба лку Євона. Згідно проведеног о розрахунку розмір збитків склав 25601,19 грн (а.с. 26-28).
Вказана Методика встановл ює порядок визначення розмір ів відшкодування збитків, за подіяних державі внаслідок п орушення законодавства про о хорону та раціональне викори стання водних ресурсів, які п ризвели до: забруднення водн их об'єктів, у тому числі пов'я заного із самовільними та ав арійними скидами у водний об 'єкт забруднюючих речовин із зворотними водами або речов ин у складі сировини, продукц ії чи відходів, крім випадків забруднення територіальних і внутрішніх морських вод та виключної морської економіч ної зони України із суден, кор аблів та інших плавучих засо бів та обумовлені скидом заб руднюючих речовин із зворотн ими водами з порушенням умов водокористування, встановле них у дозволі на спеціальне в одокористування.
Пунктом 2.2 Методики встанов лено, що факт наднормативног о скиду забруднюючих речовин у водний об'єкт зі зворотними водами встановлюється держа вними інспекторами за резуль татами інструментально-лабо раторних методів контролю, д окументальної перевірки суб 'єктів господарювання чи роз рахунковим методом.
Методикою встановлено, що п ри визначенні наднормативни х скидів забруднюючих речови н у водний об'єкт зі зворотним и водами використовуються ре зультати інструментально-ла бораторних вимірювань лабор аторій, які атестовані на пра во проведення відповідних ін струментально-лабораторних вимірювань, або розрахунков і методи (пункт 2.3 Методики), при цьому вимірювання, відбір та аналіз проб здійснюються ві дповідно до нормативних доку ментів.
Розрахунок розміру збиткі в виконано на підставі резул ьтатів інструментально-лабо раторних вимірювань зворотн их вод, проведених відомчою а кредитованою лабораторією в одокористувача (відповідача у справі).
Хімічна лабораторія очисн их споруд Знам'янського МВУВ КГ атестована у відповідност і з вимогами нормативної док ументації (свідоцтво про ате стацію від 19.19.2008 за реєстраційн им номером 59, дійсне до 19.09.2012) на п раво виконання вимірювань ві дповідних показників об'єкті в, що обстежуються (а.с. 75)
Відповідно до пункту 16 Пост анови Кабінету Міністрів Укр аїни від 26.03.1999 № 465 "Про затвердже ння Правил охорони поверхнев их вод від забруднення зворо тними водами" необхідний сту пінь очищення зворотних вод, що скидаються у водні об'єкти , визначається нормативами г ранично допустимого скиданн я (ГДС) забруднюючих речовин.
Внаслідок інструментально -лабораторних вимірювань, пр оведених фахівцями хімічної лабораторії очисних споруд Знам'янського МВУВКГ, встано влено, що фактичні показники концентрацій забруднюючих р ечовин не відповідають затве рдженим відповідачеві велич инам гранично допустимих ски дів, а саме: пункту 8 Граничо-до пустимого скиду речовин, що н адходять у водний об'єкт із зв оротними водами від 19.06.2009, що є н евід'ємною частиною дозволу на спеціальне водокористува ння від 19.06.2009 № 10544 А/Кір (а.с. 57-58).
Необхідні для проведення р озрахунку розміру збитків по казники, як зазначено позива чем у наданизх письмових поя сненнях, взято з протоколів в имірювання Хімічної лаборат орії очисних споруд Знам'янс ького МВУВКГ, журналів ПОД-12 "Ж урнал обліку водоспоживання (водовідведення) побічними м етодами", ПОД-13 "Журнал обліку я кості зворотних вод, що скида ються" та зафіксовано у вказа ному вище акті перевірки.
Розрахунковий період часу , за який обраховано розмір за вданих збитків, протягом яко го здійснювався наднорматив ний скид, визначено з урахува нням дати проведення поперед ньої перевірки - 26.03.2010, за резуль татами якої відповідно до рі шення господарського суду Кі ровоградської області від 16.03 .2011 у справі № 5013/72/11 стягнуто збит ки, завдані наднормативним с кидом недостатньо очищених с тічних вод за період з 23.04.2009 по 26. 03.2010 та дати проведення останнь ої перевірки суб'єкта господ арювання 23-24.03.2011.
Відтак, згідно пояснень поз ивача у справі, розрахункови м періодом для обчислення ро зміру завданих збитків (з ура хуванням фактору часу провед ення перевірок дотримання ви мог природоохоронного закон одавства) є проміжок часу з 27.03. 2010 по 23.03.2011.
Зауважень чи скарг від поса дових осіб відповідача у спр аві на результати перевірки до Державної екологічної інс пекції у Кіровоградській обл асті не надходило, що не запер ечено і самим відповідачем у судовому засіданні.
24.06.2011 на адресу Знам'янського міського виробничого управл іння водоканалізаційного го сподарства позивачем направ лено претензію за № 07-8/1352 з вимог ою відшкодувати зазначені ви ще збитки.
При розгляді даної справи г осподарський суд враховує на ступне.
В силу статті 66 Конституції України кожен зобов'язаний н е заподіювати шкоду природі, культурній спадщині, відшко довувати завдані ним збитки.
Водним кодексом України вс тановлено, що всі води (водні о б'єкти) на території України є національним надбанням наро ду України, однією з природни х основ його економічного ро звитку і соціального добробу ту.
Відповідно до статті 37 Водн ого кодексу України для оцін ки екологічного благополучч я водних об'єктів та визначен ня комплексу водоохоронних з аходів встановлюється еколо гічний норматив якості води, який містить науково обґрун товані значення концентраці й забруднюючих речовин та по казники якості води (загальн офізичні, біологічні, хімічн і, радіаційні).
Як передбачено статтею 38 Во дного кодексу України, з мето ю поетапного досягнення екол огічного нормативу якості во ди водних об'єктів встановлю ються нормативи гранично доп устимого скидання забруднюю чих речовин. Порядок розробк и та затвердження нормативів гранично допустимого скидан ня та перелік забруднюючих р ечовин, що нормуються, встано влюються Кабінетом Міністрі в України.
Згідно з пунктом 3 статті 44 Во дного кодексу України водоко ристувачі зобов'язані дотрим уватись встановлених нормат ивів гранично допустимого ск идання забруднюючих речовин та встановлених лімітів заб ору води, лімітів використан ня води та лімітів скидання з абруднюючих речовин, а також санітарних та інших вимог що до впорядкування своєї терит орії.
Ліміт забору води, ліміт вик ористання води та ліміт скид ання забруднюючих речовин вс тановлюється у дозволі на сп еціальне водокористування (с т. 49 Водного кодексу України).
Скидання стічних вод у водн і об'єкти допускається лише з а умови наявності нормативів гранично допустимих концент рацій та встановлених нормат ивів гранично допустимого ск идання забруднюючих речовин згідно із статтею 70 Водного к одексу України.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач є водокор истувачем на підставі видано го йому дозволу (а.с. 57-58). Відпові дно до здійснюваного відпові дачем водокористування вста новлено норми гранично допус тимого скидання речовин у во дний об'єкт (а.с. 71-74).
Поміж тим, встановлені норм и відповідачем не дотримано та здійснено скид недостатнь о очищених вод в р. Інгулець че рез балку Євона з перевищенн ям допустимої концентрації Г ДС, що зафіксовано перевірко ю.
Згідно статті 95 Водного код ексу України усі води (водні о б'єкти) підлягають охороні ві д забруднення, засмічення, ви черпання та інших дій, які мож уть погіршити умови водопост ачання, завдати шкоди здоров 'ю людей, спричинити зменшенн я рибних запасів та інших об'є ктів водного промислу, погір шення умов існування диких т варин, зниження родючості зе мель та інші несприятливі яв ища внаслідок зміни фізичних і хімічних властивостей вод , зниження їх здатності до при родного очищення, порушення гідрологічного і гідрогеоло гічного режиму вод.
Відповідно до статті 110 Водн ого кодексу України порушенн я водного законодавства тягн е за собою дисциплінарну, адм іністративну, цивільно-право ву або кримінальну відповіда льність згідно з законодавст вом України. Водокористувачі звільняються від відповідал ьності за порушення водного законодавства, якщо вони вин икли внаслідок дії неперебор них сил природи чи воєнних ді й. Відповідальність за поруш ення водного законодавства н есуть особи, винні, зокрема, у недотриманні умов дозволу аб о порушенні правил спеціальн ого водокористування.
Згідно норм статті 111 Водног о кодексу України підприємст ва, установи, організації і гр омадяни України, а також іноз емні юридичні і фізичні особ и та особи без громадянства з обов'язані відшкодувати збит ки, завдані ними внаслідок по рушень водного законодавств а, в розмірах і порядку, встано влених законодавством Украї ни. Притягнення винних у пору шенні водного законодавства до відповідальності не звіл ьняє їх від обов'язку відшкод ування збитків, завданих ним и внаслідок порушення водног о законодавства.
За положеннями статті 68 Зак ону України "Про охорону навк олишнього природного середо вища" порушення законодавств а України про охорону навкол ишнього природного середови ща тягне за собою встановлен у цим Законом та іншим законо давством України дисципліна рну, адміністративну, цивіль ну і кримінальну відповідаль ність. Відповідальність за п орушення законодавства про о хорону навколишнього природ ного середовища несуть особи , винні, зокрема, у самовільном у спеціальному використанні природних ресурсів. Підприє мства, установи, організації та громадяни зобов'язані від шкодовувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення за конодавства про охорону навк олишнього природного середо вища, в порядку та розмірах, вс тановлених законодавством У країни. Застосування заходів дисциплінарної, адміністрат ивної або кримінальної відпо відальності не звільняє винн их від компенсації шкоди, зап одіяної забрудненням навкол ишнього природного середови ща та погіршенням якості при родних ресурсів.
Шкода, заподіяна внаслідок порушення законодавства про охорону навколишнього приро дного середовища, підлягає к омпенсації, як правило, в повн ому обсязі без застосування норм зниження розміру стягне ння та незалежно від збору за забруднення навколишнього п риродного середовища та погі ршення якості природних ресу рсів (ст. 69 Закону України "Про охорону навколишнього приро дного середовища").
Наказом Міністерства охор они навколишнього природног о середовища України від 20.07.2009 № 389 затверджено Методику розра хунку розмірів відшкодуванн я збитків, заподіяних держав і внаслідок порушення законо давства про охорону та раціо нальне використання водних р есурсів.
Позивачем розрахунок збит ків здійснено з додержанням вимог зазначеної Методики (а .с. 26-28).
З огляду на викладене та вих одячи з наявних в матеріалах справи доказів, господарськ ий приходить до висновку, що п озовні вимоги про стягнення з Знам'янського міського вир обничого управління водокан алізаційного господарства ш коди, заподіяної навколишньо му природному середовищу в р озмірі 25601,19 грн, підлягають зад оволенню в повному обсязі.
Відповідач позовні вимоги визнав та в заяві від 24.10.2011 № 566 (а. с. 81-82) просить розстрочити вико нання рішення господарськог о суду на дванадцять місяців із щомісячною оплатою:
листопад 2011 року - 2133,43 грн,
грудень 2011 року - 2133,43 грн,
січень 2012 року - 2133,43 грн,
лютий 2012 року - 2133,43 грн,
березень 2012 року - 2133,43 грн,
квітень 2012 року - 2133,43 грн,
травень 2012 року - 2133,43 грн,
червень 2012 року - 2133,43 грн,
липень 2012 року - 2133,43 грн,
серпень 2012 року - 2133,43 грн,
вересень 2012 року - 2133,43 грн,
жовтень 2012 року - 2133,46 грн.
Представники прокуратури та позивача не заперечили пр оти розстрочення судового рі шення згідно графіку поданог о відповідачем.
Так, позивачем 04.11.2011 подано до суду пояснення від 04.11.2011 № 04-4/2868, за змістом яких Державна еколо гічна інспекція у Кіровоград ській області враховуючи, що виконання рішення суду може призвести до погіршення фін ансового становища господар ства, з метою забезпечення пл аномірного надходження кошт ів до фонду охорони навколиш нього природного середовища , не заперечує та погоджуєтьс я із ростроченням сплати зав даних збитків на 12 місяців шля хом сплати боргу щомісячно р івними частинами у розмірі 2133 ,43 грн, починаючи з листопада 201 1 року, а у жовтні 2012 року - 2133,46 грн.
Кіровоградський міжрайонн ий природоохоронний прокуро р у наданому поясненні від 07.11.2 011 № 2-1022 погодився з позицією поз ивача, викладеною в поясненн і від 04.11.2011 № 04-4/2868 та не заперечує щ одо розстрочення відповідач у заборгованості в сумі 25601,19 грн згідно запропонованого графіку.
Стаття 83 Господарського про цесуального кодексу України передбачає право господарсь кого суду при прийнятті ріше ння відстрочити або розстроч ити його виконання.
З огляду на викладене, госпо дарський суд вважає за можли ве задовольнити заяву від 24.10.20 11 № 566 та розстрочити виконання рішення за поданим відповід ачем графіком.
З урахуванням вимог статті 49 Господарського процесуаль ного кодексу України державн е мито та витрати на інформац ійно-технічне забезпечення с удового процесу покладаютьс я на відповідача.
Керуючись ст.ст. 33, 34, 44, 49, 78, 82, 83, 84, 85, 11 6, 117 Господарського процесуал ьного кодексу України, госпо дарський суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольни ти повністю.
Стягнути із Знам'янського м іського виробничого управлі ння водоканалізаційного гос подарства (27406, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Фрун зе, 130 (юридична адреса 27400, Кіров оградська область, місто Зна м'янка, вул. Жовтнева, 53), іденти фікаційний код 05398740, відомості про рахунки відсутні) на кори сть держави в особі Державно ї екологічної інспекції в Кі ровоградській області (25022, м. К іровоград, вул. Дзержинськог о, 84/37, ідентифікаційний код 34894892) шкоду, заподіяну навколишнь ому природному середовищу у сумі 25601,19 грн, перерахувавши ко шти в дохід Знам'янської місь кої ради на р/р 33115331700010 в ГУДК в Кір овоградській області, МФО 823016, код одержувача 23100000, код бюджет ної класифікації 24062100.
Виконання рішення суду в ча стині стягнення заборговано сті в сумі 25601,19 грн розстрочити на дванадцять місяців із щом ісячною оплатою:
листопад 2011 року - 2133,43 грн,
грудень 2011 року - 2133,43 грн,
січень 2012 року - 2133,43 грн,
лютий 2012 року - 2133,43 грн,
березень 2012 року - 2133,43 грн,
квітень 2012 року - 2133,43 грн,
травень 2012 року - 2133,43 грн,
червень 2012 року - 2133,43 грн,
липень 2012 року - 2133,43 грн,
серпень 2012 року - 2133,43 грн,
вересень 2012 року - 2133,43 грн,
жовтень 2012 року - 2133,46 грн.
Наказ видати після набранн я рішенням законної сили.
Стягнути із Знам'янського м іського виробничого управлі ння водоканалізаційного гос подарства (27406, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Фрун зе, 130 (юридична адреса 27400, Кіров оградська область, місто Зна м'янка, вул. Жовтнева, 53), іденти фікаційний код 05398740, відомості про рахунки відсутні) в доход державного бюджету (отримув ач коштів - УДК у м. Кіровоград і, банк отримувача - ГУДКУ у Кі ровоградській області, МФО 8230 16, № рахунку: 31115095700002, ідентифікаці йний код: 24145329, код бюджетної кла сифікації: 22090200 "Державне мито, н е віднесене до інших категор ій") - 256,01 грн державного мита.
Наказ видати після набранн я рішенням законної сили.
Стягнути із Знам'янського м іського виробничого управлі ння водоканалізаційного гос подарства (27406, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Фрун зе, 130 (юридична адреса 27400, Кіров оградська область, місто Зна м'янка, вул. Жовтнева, 53), іденти фікаційний код 05398740, відомості про рахунки відсутні) в доход державного бюджету (отримув ач коштів - УДК у м. Кіровоград і, банк отримувача - ГУДКУ у Кі ровоградській області, МФО 8230 16, № рахунку: 31214264700002, ідентифікаці йний код: 24145329, код бюджетної кла сифікації: 22050003 "Надходження ві д оплати витрат з інформацій но-технічного забезпечення р озгляду справ у судах (місцев і господарські та апеляційні господарські суди)" - 236,00 грн в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу.
Наказ видати після набранн я рішенням законної сили.
Згідно частини 5 статті 85 Гос подарського процесуального кодексу України рішення гос подарського суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання апеляційної с карги, якщо апеляційну скарг у не було подано. У разі поданн я апеляційної скарги рішення , якщо його не скасовано, набир ає законної сили після розгл яду справи апеляційним госпо дарським судом.
Дане рішення може бути оска ржено до Дніпропетровського апеляційного господарськог о суду через господарський с уд Кіровоградської області в порядку, встановленому Госп одарським процесуальним код ексом України.
Суддя В.Г. Кабакова
Повне рішення складено 08. 11.2011
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2011 |
Оприлюднено | 21.11.2011 |
Номер документу | 19161590 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Кабакова В.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні