8/125пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
13.08.08 р. Справа № 8/125пн
за позовом: Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецькоїобласті, м.Докучаєвськ,
ЄДРПОУ 04053341
до відповідача 1: Товариства з обмеженою відповідальністю "Пол Стар", м.Донецьк,
ЄДРПОУ 35729988
до відповідача 2: Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери", м.Донецьк,
ЄДРПОУ 33135524
про визнання неправомірним розміщення рекламних конструкцій та спонукання виконати дії
Суддя А.С. Ємельянов
Представники:
Від позивача: Маленький М.О. – по дов.
Від відповідача 1: Астахов Д.А. – по дов.
Від відповідача 2: Астахов Д.А. – по дов.
В засіданні суду брали участь
СУТЬ СПРАВИ:
Виконавчий комітет Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ, позивач, звернувся до господарського суду Донецької області з позовом до відповідача 1, Товариства з обмеженою відповідальністю "Пол Стар", м.Донецьк та до відповідача 2, Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери", м.Донецьк про:
- визнання неправомірним розміщення відповідачем 1 рекламної конструкції на стовпі по вулиці Леніна, 86, що містить рекламу компанії Сарепта, а також вказівку на напрямок руху по вулиці Леніна;
- визнання неправомірним розміщення відповідачем 2 рекламної конструкції на стовпі по вулиці Комсомольська, 28, що містить рекламу зоопарку, а також вказівку на напрямок руху по вулиці Комсомольська;
- зобов'язання відповідача 1 демонтувати рекламну конструкцію на стовпі по вулиці Леніна, 86, що містить рекламу компанії Сарепта, а також вказівку на напрямок руху по вулиці Леніна;
- зобов'язання відповідача 2 демонтувати рекламну конструкцію на стовпі по вулиці Комсомольська, 28, що містить рекламу зоопарку, а також вказівку на напрямок руху по вулиці Комсомольська.
В обґрунтування позовних вимог, позивач посилається на неправомірність розміщення відповідачами рекламних засобів без одержання дозволів уповноважених органів місцевого самоврядування.
Відповідач 1 та відповідач 2 проти позовних вимог надали заперечення з підстав, викладених у зустрічних позовах. В обґрунтування своїх заперечень відповідач 1 та відповідач 2 посилаються на ті обставини, що спірні конструкції не є засобами зовнішньої реклами, а виступають інформаційними показниками, оскільки вказують напрямок руху до об'єктів міської інфраструктури. Внаслідок викладених обставин, за твердженням відповідачів, отримання відповідних дозволів нормами діючого законодавства не вимагається.
25.07.2008р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Пол Стар", м.Донецьк звернулось до господарського суду Донецької області з зустрічною позовною заявою до Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ, про визнання права на розміщення в містах, селищах та селах без дотримання вимог, передбачених статтею 16 Закону України „Про рекламу” та пункту 3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003р., в тому числі без оформлення, видачі та отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, в будь-якому вигляді інформації про: назву вулиці, номера будинків або інших споруд, напрямку руху до них, відстань від такого показника до цих будинків чи споруд, назву підприємства, установи чи організацій (в тому числі органів державної влади та органів місцевого самоврядування, соціальних закладів (дитячі садки, шкільні та інші заклади середньої освіти, вищі навчальні заклади, книгарні, бібліотеки, бази відпочинку, табори дитячого та юнацького відпочинку, санаторії, лікарні), об'єктів обслуговування населення, закладів харчування (ресторани, кафе, бари, столові, інші), спортивних об'єктів та місць відпочинку, розважальних закладів, готелів, об'єктів побутового обслуговування, супермаркетів, магазинів, крамниць, банківських установ, інших фінансових установ та інше), які розміщені в певному будинку або споруді, відстані до певних підприємств, установ чи організацій, додаткову інформацію про такі підприємства, установи чи організації (їх адреси, телефони, адреси електронної пошти, інші реквізити, часи роботи), об'єкти інтелектуальної власності, що належать таким підприємствам, установам чи організаціям, текстову, графічну, мальовану, зображувальну інформацію про продукцію (в тому числі роботи та послуги), що виготовляється (виконується та надається) такими підприємствами, установами чи організаціями, - на інформаційних показниках (покажчиках), що представляють собою спеціалізовані інформаційно-довідкові носії певної геометричної форми, вироблені з різних матеріалів та підключені з метою світіння в темну частину доби до електромережі, які закріплюються на основі у вигляді спеціалізованої опори, чи опори міського освітлення, чи іншої опори таким чином, щоб вони були обернені частиною, що містить певну довідкову інформацію до дорожньої смуги назустріч руху автотранспорту чи до пішохідної доріжки, алеї і інше подібне назустріч руху пішоходів.
25.07.2008р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери", м.Донецьк звернулось до господарського суду Донецької області з зустрічною позовною заявою до Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ, про визнання права на розміщення в містах, селищах та селах без дотримання вимог, передбачених статтею 16 Закону України „Про рекламу” та пункту 3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003р., в тому числі без оформлення, видачі та отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, в будь-якому вигляді інформації про: назву вулиці, номера будинків або інших споруд, напрямку руху до них, відстань від такого показника до цих будинків чи споруд, назву підприємства, установи чи організацій (в тому числі органів державної влади та органів місцевого самоврядування, соціальних закладів (дитячі садки, шкільні та інші заклади середньої освіти, вищі навчальні заклади, книгарні, бібліотеки, бази відпочинку, табори дитячого та юнацького відпочинку, санаторії, лікарні), об'єктів обслуговування населення, закладів харчування (ресторани, кафе, бари, столові, інші), спортивних об'єктів та місць відпочинку, розважальних закладів, готелів, об'єктів побутового обслуговування, супермаркетів, магазинів, крамниць, банківських установ, інших фінансових установ та інше), які розміщені в певному будинку або споруді, відстані до певних підприємств, установ чи організацій, додаткову інформацію про такі підприємства, установи чи організації (їх адреси, телефони, адреси електронної пошти, інші реквізити, часи роботи), об'єкти інтелектуальної власності, що належать таким підприємствам, установам чи організаціям, текстову, графічну, мальовану, зображувальну інформацію про продукцію (в тому числі роботи та послуги), що виготовляється (виконується та надається) такими підприємствами, установами чи організаціями, - на інформаційних показниках (покажчиках), що представляють собою спеціалізовані інформаційно-довідкові носії певної геометричної форми, вироблені з різних матеріалів та підключені з метою світіння в темну частину доби до електромережі, які закріплюються на основі у вигляді спеціалізованої опори, чи опори міського освітлення, чи іншої опори таким чином, щоб вони були обернені частиною, що містить певну довідкову інформацію до дорожньої смуги назустріч руху автотранспорту чи до пішохідної доріжки, алеї і інше подібне назустріч руху пішоходів.
Обґрунтовуючи зустрічні позовні вимоги, відповідачі посилаються на правомірність розміщення спірних конструкцій без отримання відповідних дозволів органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, враховуючи, що ці об'єкти є інформаційними показниками.
Ухвалою від 29.07.2008р. зустрічні позовні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Пол Стар" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери" прийняті до спільного розгляду з первісним позовом.
У судовому засіданні 13.08.2008р. позивач заперечень проти зустрічних позовних вимог відповідача 1 та відповідача 2 не надав.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, господарський суд встановив:
За приписами ст.1 Закону України „Про рекламу” реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Статтею 1 Закону України „Про рекламу” також встановлено, що зовнішня реклама - це реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.
Згідно із ч.1 ст.16 вказаного закону, п.3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003р., розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.
Відповідно до ст.4-3 Господарського процесуального кодексу України судочинство в господарських судах здійснюється на засадах змагальності.
За приписом ст.33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести обставини, на які вона посилається в обґрунтування своїх вимог або заперечень.
Таким чином, з урахування вимог ст.ст.4-3, 33 Господарського процесуального кодексу України позивачем повинно бути доведено, що конструкції, розміщені відповідачем 1 та відповідачем 2 відповідно по вул.Леніна, 86 та вул.Комсомольській, 28 є зовнішньою рекламою та, внаслідок чого, потребують отримання дозволів органів місцевого самоврядування.
Як встановлено судом, в обґрунтування своїх вимог позивач посилається на те, що розміщена на конструкціях інформація повністю співпадає з терміном „реклама”, наведеному у ст.1 Закону України „Про рекламу”.
Проте, за висновками суду, вказані твердження позивача не відповідають фактичним обставинам та матеріалам справи з урахуванням наступного:
Згідно із ст.1 Закону України „Про інформацію” інформацією є документовані або публічно оголошені відомості про події та явища, що відбуваються у суспільстві, державі та навколишньому природному середовищі.
У відповідності до ст.9 Закону України „Про інформацію” всі громадяни України, юридичні особи і державні органи мають право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних їм для реалізації ними своїх прав, свобод і законних інтересів, здійснення завдань і функцій. Реалізація права на інформацію громадянами, юридичними особами і державою не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.
Згідно із ст.5 Закону України „Про інформацію” право громадян на інформацію гарантується.
За приписами ч.1 ст.15 Закону України „Про захист прав споживачів” споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію.
У розумінні положень вказаного закону продукцією є будь-які виріб (товар), робота чи послуга, що виготовляються, виконуються чи надаються для задоволення суспільних потреб.
При цьому, відповідно до п.12 ч.1 ст.15 Закону України „Про захист прав споживачів” інформація про продукцію повинна містити, зокрема, найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача.
За змістом ч.1 ст.15 Закону України „Про захист прав споживачів” інформація про продукцію не вважається рекламою.
За таких обставин, враховуючи положення вказаних статей, відомості про виробника та продавця продукції, виконавця робіт чи особу, яка надає послуги, в тому числі, найменування, адреса, номер телефону, електронна пошта, часи роботи та інші реквізити, відносяться до інформації про продукцію: товар, роботу, послугу, та згідно із ч.1 ст.15 Закону України „Про захист прав споживачів” не являються рекламою у розумінні ст.1 Закону України „Про рекламу”.
Відповідно до ст.43 Закону України „Про інформацію” учасники інформаційних відносин мають право одержувати (виробляти, добувати), використовувати, поширювати та зберігати інформацію в будь-якій формі з використанням будь-яких засобів, крім випадків, передбачених законом.
Згідно із ст.26 Закону України „Про інформацію” джерелами інформації є передбачені або встановлені законом носії інформації: документи та інші носії інформації, які являють собою матеріальні об'єкти, що зберігають інформацію, а також повідомлення засобів масової інформації, публічні виступи.
Одночасно, відповідно до ст.15 Закону України „Про захист прав споживачів” інформація про продукцію доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування. Інформація про продукцію може бути розміщена у місцях, де вона реалізується, а також за згодою споживача доводитися до нього за допомогою засобів дистанційного зв'язку.
За приписами ст.41 Закону України „Про інформацію” здійснення у визначеній законом формі інформаційної діяльності по доведенню інформаційної продукції до споживачів з метою задоволення їх інформаційних потреб – є інформаційною послугою.
Відповідно до ст.901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Як встановлено судом, згідно із поясненнями відповідачів, які у відповідності до ст.32 Господарського процесуального кодексу України є доказом по справі, інформаційні показники представляють собою спеціалізовані інформаційно-довідкові носії певної геометричної форми, вироблені з різних матеріалів та підключені з метою світіння в темну частину доби до електромережі, які закріплюються на основі у вигляді спеціалізованої опори, чи опори міського освітлення, чи іншої опори таким чином, щоб вони були обернені частиною, що містить певну довідкову інформацію до дорожньої смуги назустріч руху автотранспорту чи до пішохідної доріжки, алеї і інше подібне назустріч руху пішоходів. На інформаційних показниках розміщується інформація про: назву вулиці, номера будинків або інших споруд, напрямки руху до них, відстань від такого показника до цих будинків чи споруд, назву підприємства, установи чи організацій (в тому числі органів державної влади та органів місцевого самоврядування, об'єктів обслуговування населення, закладів харчування, спортивних об'єктів та закладів та місць відпочинку, готелів, об'єктів побутового обслуговування, супермаркетів, магазинів, крамниць, банківських установ, інших), які розміщені в певному будинку або споруді, відстань до певних підприємств, установ чи організацій, продукція, в тому числі роботи та послуги, що виготовляється такими підприємствами, установами чи організаціями.
Тобто, приймаючи до уваги, призначення інформаційного показника, судом встановлено, що останній є одним із джерел інформації, шляхом використання якого громадянам надається інформація про об'єкти інфраструктури міста.
При цьому, суд також враховує, що мета проведення рекламних заходів та мета надання інформаційних послуг шляхом розміщення інформаційних показників не співпадають. Зокрема, виходячи зі змісту терміну „реклама” проведення рекламних заходів має на меті звернення громадян та стимулювання виникнення і підтримання у них інтересу до товару чи особи, які рекламуються. Одночасно, метою інформаційних показників є допомога громадянам в орієнтуванні на місцевості, здійснення довідникової функції. Тобто, внаслідок встановлення інформаційних показників громадяни мають можливість швидко та безперешкодно потрапити в заздалегідь обране місце.
Наразі, судом прийнято до уваги що внаслідок розміщення інформаційних показників інформаційні послуги відповідач 1 та відповідач 2 здійснюють не в інтересах осіб, інформація про які розміщена на показниках, а в інтересах громадян з метою надання останнім додаткової інформації.
Вказані висновки суду повністю відповідають змісту листа №07-16/02525 від 12.03.2008р. Головного Донецького обласного управління у справах захисту прав споживачів, за змістом якого розміщення інформації про: назву вулиці, номера будинків або інших споруд, напрямку руху до них, відстань від такого показника до цих будинків чи споруд, назву підприємства, установи чи організацій (в тому числі органів державної влади та органів місцевого самоврядування, об'єктів обслуговування населення, закладів харчування, спортивних об'єктів та місць відпочинку, готелів, об'єктів побутового обслуговування, супермаркетів, магазинів, крамниць, банківських установ, інше), які розміщені в певному будинку або споруді, відстані до певних підприємств, установ чи організацій, продукції (в тому числі роботи та послуги), що виготовляється такими підприємствами, установами чи організаціями на інформаційних показниках (покажчиках), які представляють собою спеціалізовані інформаційно-довідкові носії певної геометричної форми, вироблені з різних матеріалів та підключені з метою світіння в темну частину доби до електромережі, які закріплюються на основі у вигляді спеціалізованої опори, чи опори міського освітлення, чи іншої опори таким чином, щоб вони були обернені частиною, що містить певну довідкову інформацію до дорожньої смуги назустріч руху автотранспорту чи до пішохідної доріжки, алеї і інше подібне назустріч руху пішоходів до категорії „реклама” у відповідності до Закону України „Про рекламу” не відноситься.
За таких обставин, приймаючи до уваги вищевикладене, враховуючи, що розміщення відповідачем 1 та відповідачем 2 спірних конструкцій не є рекламними заходами, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги про визнання неправомірним розміщення відповідачем 1 та відповідачем 2 рекламних конструкцій та зобов'язання відповідачів їх демонтувати є неправомірними та такими, що підлягають залишенню без задоволення.
Одночасно, виходячи з того, розміщення інформації про про: назву вулиці, номера будинків або інших споруд, напрямку руху до них, відстань від такого показника до цих будинків чи споруд, назву підприємства, установи чи організацій (в тому числі органів державної влади та органів місцевого самоврядування, соціальних закладів (дитячі садки, шкільні та інші заклади середньої освіти, вищі навчальні заклади, книгарні, бібліотеки, бази відпочинку, табори дитячого та юнацького відпочинку, санаторії, лікарні), об'єктів обслуговування населення, закладів харчування (ресторани, кафе, бари, столові, інші), спортивних об'єктів та місць відпочинку, розважальних закладів, готелів, об'єктів побутового обслуговування, супермаркетів, магазинів, крамниць, банківських установ, інших фінансових установ та інше), які розміщені в певному будинку або споруді, відстані до певних підприємств, установ чи організацій, додаткову інформацію про такі підприємства, установи чи організації (їх адреси, телефони, адреси електронної пошти, інші реквізити, часи роботи), об'єкти інтелектуальної власності, що належать таким підприємствам, установам чи організаціям, текстову, графічну, мальовану, зображувальну інформацію про продукцію (в тому числі роботи та послуги), що виготовляється (виконується та надається) такими підприємствами, установами чи організаціями, - на інформаційних показниках (покажчиках), за висновками суду, не є рекламою та не потребує отримання дозволів органів місцевого самоврядування у відповідності із ст.16 Закону України „Про рекламу” та пункту 3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003р., зустрічні позовні вимоги підлягають задоволенню.
У відповідності до ст.49 Господарського процесуального кодексу судові витрати за первісним та зустрічними позовами підлягають віднесенню на позивача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.43, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд –
ВИРІШИВ:
Відмовити у задоволенні позовних вимог Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ до Товариства з обмеженою відповідальністю "Пол Стар", м.Донецьк про визнання неправомірним розміщення Товариством з обмеженою відповідальністю "Пол Стар" рекламної конструкції на стовпі по вулиці Леніна, 86, що містить рекламу компанії Сарепта, а також вказівку на напрямок руху по вулиці Леніна; зобов'язання Товариство з обмеженою відповідальністю "Пол Стар" демонтувати рекламну конструкцію на стовпі по вулиці Леніна, 86, що містить рекламу компанії Сарепта, а також вказівку на напрямок руху по вулиці Леніна.
Відмовити у задоволенні позовних вимог Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ до Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери", м.Донецьк про визнання неправомірним розміщення Товариством з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери" рекламної конструкції на стовпі по вулиці Комсомольська, 28, що містить рекламу зоопарку, а також вказівку на напрямок руху по вулиці Комсомольська; зобов'язання Товариство з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери" демонтувати рекламну конструкцію на стовпі по вулиці Комсомольська, 28, що містить рекламу зоопарку, а також вказівку на напрямок руху по вулиці Комсомольська.
Зустрічні позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Пол Стар", м.Донецьк до Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ задовольнити повністю.
Визнати право Товариства з обмеженою відповідальністю "Пол Стар", м.Донецьк на розміщення в селах, селищах та містах без дотримання вимог, передбачених статтею 16 Закону України „Про рекламу” та пункту 3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003р., в тому числі без оформлення, видачі та отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, в будь-якому вигляді інформації про: назву вулиці, номера будинків або інших споруд, напрямку руху до них, відстань від такого показника до цих будинків чи споруд, назву підприємства, установи чи організацій (в тому числі органів державної влади та органів місцевого самоврядування, соціальних закладів (дитячі садки, шкільні та інші заклади середньої освіти, вищі навчальні заклади, книгарні, бібліотеки, бази відпочинку, табори дитячого та юнацького відпочинку, санаторії, лікарні), об'єктів обслуговування населення, закладів харчування (ресторани, кафе, бари, столові, інші), спортивних об'єктів та місць відпочинку, розважальних закладів, готелів, об'єктів побутового обслуговування, супермаркетів, магазинів, крамниць, банківських установ, інших фінансових установ та інше), які розміщені в певному будинку або споруді, відстані до певних підприємств, установ чи організацій, додаткову інформацію про такі підприємства, установи чи організації (їх адреси, телефони, адреси електронної пошти, інші реквізити, часи роботи), об'єкти інтелектуальної власності, що належать таким підприємствам, установам чи організаціям, текстову, графічну, мальовану, зображувальну інформацію про продукцію (в тому числі роботи та послуги), що виготовляється (виконується та надається) такими підприємствами, установами чи організаціями, - на інформаційних показниках (покажчиках), що представляють собою спеціалізовані інформаційно-довідкові носії певної геометричної форми, вироблені з різних матеріалів та підключені з метою світіння в темну частину доби до електромережі, які закріплюються на основі у вигляді спеціалізованої опори, чи опори міського освітлення, чи іншої опори таким чином, щоб вони були обернені частиною, що містить певну довідкову інформацію до дорожньої смуги назустріч руху автотранспорту чи до пішохідної доріжки, алеї і інше подібне назустріч руху пішоходів.
Зустрічні позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери", м.Донецьк до Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ задовольнити повністю.
Визнати право Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери", м.Донецьк на розміщення в селах, селищах та містах без дотримання вимог, передбачених статтею 16 Закону України „Про рекламу” та пункту 3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003р., в тому числі без оформлення, видачі та отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, в будь-якому вигляді інформації про: назву вулиці, номера будинків або інших споруд, напрямку руху до них, відстань від такого показника до цих будинків чи споруд, назву підприємства, установи чи організацій (в тому числі органів державної влади та органів місцевого самоврядування, соціальних закладів (дитячі садки, шкільні та інші заклади середньої освіти, вищі навчальні заклади, книгарні, бібліотеки, бази відпочинку, табори дитячого та юнацького відпочинку, санаторії, лікарні), об'єктів обслуговування населення, закладів харчування (ресторани, кафе, бари, столові, інші), спортивних об'єктів та місць відпочинку, розважальних закладів, готелів, об'єктів побутового обслуговування, супермаркетів, магазинів, крамниць, банківських установ, інших фінансових установ та інше), які розміщені в певному будинку або споруді, відстані до певних підприємств, установ чи організацій, додаткову інформацію про такі підприємства, установи чи організації (їх адреси, телефони, адреси електронної пошти, інші реквізити, часи роботи), об'єкти інтелектуальної власності, що належать таким підприємствам, установам чи організаціям, текстову, графічну, мальовану, зображувальну інформацію про продукцію (в тому числі роботи та послуги), що виготовляється (виконується та надається) такими підприємствами, установами чи організаціями, - на інформаційних показниках (покажчиках), що представляють собою спеціалізовані інформаційно-довідкові носії певної геометричної форми, вироблені з різних матеріалів та підключені з метою світіння в темну частину доби до електромережі, які закріплюються на основі у вигляді спеціалізованої опори, чи опори міського освітлення, чи іншої опори таким чином, щоб вони були обернені частиною, що містить певну довідкову інформацію до дорожньої смуги назустріч руху автотранспорту чи до пішохідної доріжки, алеї і інше подібне назустріч руху пішоходів.
Стягнути з Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Пол Стар", м.Донецьк витрати по сплаті державного мита в сумі 85 грн. 00 коп., витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 118 грн. 00 коп.
Стягнути з Виконавчого комітету Докучаєвської міської ради Донецької області, м.Докучаєвськ на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбасс-Деливери", м.Донецьк витрати по сплаті державного мита в сумі 85 грн. 00 коп., витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 118 грн. 00 коп.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
За згодою сторін в судовому засіданні 13.08.2008р. оголошено вступну та резолютивну частині рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 13.08.2008р.
Суддя
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 13.08.2008 |
Оприлюднено | 22.08.2008 |
Номер документу | 1918086 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Ємельянов А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні