Ухвала
від 05.07.2011 по справі 2а-1670/1007/11
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 липня 2011 р. Справа № 2а-1670/1007/11

Колегія суддів Харківськ ого апеляційного адміністра тивного суду у складі

Головуючого судді: Кононе нко З.О.

Суддів: Бондара В.О. , Донець Л.О.

за участю секретаря судово го засідання Попової С.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміще нні Харківського апеляційно го адміністративного суду ад міністративну справу за апел яційною скаргою Новосанжарс ького міжрайонного управлін ня водного господарства на п останову Полтавського окруж ного адміністративного суду від 02.03.2011р. по справі № 2а-1670/1007/11

за позовом Новосанжар ського міжрайонного управлі ння водного господарства

до Контрольно-ревізійн ого відділу в Новосанжарсько му районі Полтавської област і , Контрольно-ревізійного у правління в Полтавській обла сті

про визнання нечинними окремих положень,

ВСТАНОВИЛА:

04.02.2011року, Новосанжарське міжрайонне управління водно го господарства (далі- позива ч ) звернувся до суду з позово м до Контрольно-ревізійного відділу в Новосанжарському р айоні Полтавської області ( далі - відповідач) в якому п росив визнати нечинним пункт у 2 вимоги від 22.10.2010 р. №01-14/1361 Про усу нення виявлених плановою виї зною ревізією фінансово-госп одарської діяльності Новоса нжарського МУВГ за липень - гр удень 2008 року, 2009 рік та січень - ч ервень 2010 року порушень закон одавства з питань збереження і використання комунальної власності та фінансів.

Ухвалою Полтавського окру жного адміністративного суд у від 21.02.2011 року по справі № 2-а-1670/1 007/11 до участі у справі в якості другого відповідача залучен о Контрольно-ревізійне управ ління у Полтавській області.

Постановою Полтавського о кружного адміністративного суду від 02.03.2011 року року по спра ві № 2-а-1670/1007/11 у задоволенні адмі ністративного позову Новоса нжарського міжрайонного упр авління водного господарств а до Контрольно-ревізійного відділу в Новосанжарському р айоні Полтавської області, К онтрольно-ревізійного управ ління у Полтавській області про визнання нечинними окрем их положень вимоги про усуне ння порушень законодавства - відмовлено.

Позивач, не погодившись з по становою суду, подав апеляці йну скаргу, в якій посилаючис ь на порушення судом норм мат еріального та процесуальног о права, просить оскаржувану постанову суду скасувати та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

В обґрунтування вимог апел яційної скарги зазначив, що в важає постанову суду першої інстанції незаконною та необ ґрунтованою у зв»язку з непо вним з»ясуванням судом, обст авин, що мали значення для спр ави та невідповідністю висно вків суду обставинам справи.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевірив ши рішення суду першої інста нції та доводи апеляційної с карги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задовол енню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції вст ановлено та підтверджено у с уді апеляційної інстанції, щ о згідно з п.2.16 плану контроль но-ревізійної роботи Голов К РУ України на ІІІ квартал 2010 ро ку та п.1.1.5.1 плану контрольно-ре візійної роботи КРВ в Новоса нжарському районі на ІІІ ква ртал 2010 року та направлення №39 від 27.07.2010 р. старшим контролером -ревізором проведено планову виїзну ревізію фінансово-го сподарської діяльності Ново санжарського МУВГ за липень - грудень 2008 року, 2009 рік та січен ь - червень 2010 року, результати якої оформлено актом від 30.09.2010 р . №01-21/37.

На підставі висновків акту ревізії 22.10.2010 р. начальнику Нов осанжарського МУВГ направле но лист-вимогу №01-14/1361 про усунен ня виявлених плановою виїзно ю ревізією фінансово-господа рської діяльності Новосанжа рського МУВГ за липень - груде нь 2008 року, 2009 рік та січень - черв ень 2010 року порушень законода вства з питань збереження і в икористання комунальної вла сності та фінансів, яким відп овідачу пред'явлено наступні вимоги:

- стягнути з винних осіб нес тачі дизельного палива в заг альній сумі 0,07 тис. грн. (пункт 1);

- при плануванні потреби в б юджетних асигнуваннях за КЕК В 1110 "Оплата праці бюджетних ус танов" та КЕКВ 1120 "Нарахування на заробітну плату" дотримув атися вимог пункту 22 Порядку с кладання, розгляду затвердже ння та основних вимог до вико нання кошторисів бюджетних у станов, затвердженого постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 28.02.2002 р. №228. Усунути поруш ення, що виникло внаслідок за вищення потреби в бюджетних асигнуваннях за КЕКВ 1110 та КЕК В 1120 по Новосанжарській експл уатаційній дільниці Новосан жарського МУВГ за ІІ піврічч я 2008 року, 2009 рік та І півріччя 2010 р оку на суму 75,26 тис. грн., у тому ч ислі вжити заходи щодо забез печення зменшення бюджетних асигнувань (пункт 2).

Не погодившись із висновка ми викладеними в акті переві рки, Новосанжарське МУВГ под ало заперечення, за наслідка ми розгляду яких Контрольно- ревізійним управлінням в Пол тавській області надано висн овки про їх відхилення.

Позивач не погодився з пунк том 2 даної вимоги та оскаржив його до суду.

Вказана вимога КРУ відпові дачем в добровільному порядк у виконана не була.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що позивач є одержувачем бюджетних кошті в, у зв"язку з чим згідно з п. 22 П останови № 228 від 28.02.2002 р. підприє мство повинно обґрунтовуват и показники видатків відпові дними розрахунками, однак, ві дповідачем на думку суду пер шої інстанції цього зроблен о не було. Таким чином було з авищено бюджетні асигнуванн я. З огляду на викладене , пунк т 2 листа-вимоги №01-14/1361 від 22.10.2010 р. п ро усунення виявлених ревізі єю порушень законодавства су д першої інстанції визнав пр авомірним, а вимоги позивача - необґрунтованими.

Колегія судді погоджуєтьс я з висновками суду першої ін станції виходячи з наступног о:

Згідно з ч. 1 ст. 119 Бюджетного кодексу України нецільовим використанням бюджетних кош тів є витрачання їх на цілі, що не відповідають бюджетним п ризначенням , встановленим з аконом про Державний бюджет України чи рішенням про місц евий бюджет, виділеним бюдже тним асигнуванням чи коштори су, і має наслідком зменшення асигнувань розпорядникам бю джетних коштів на суму кошті в, що витрачені не за цільовим призначенням, і притягнення відповідних посадових осіб до дисциплінарної, адміністр ативної чи кримінальної відп овідальності у порядку, визн аченому законами України.

Згідно із ст. 116 Бюджетного ко дексу України бюджетним прав опорушенням визнається недо тримання учасником бюджетно го процесу встановленого цим Кодексом та іншими норматив но-правовими актами порядку складання, розгляду, затверд ження, внесення змін, виконан ня бюджету чи звіту про викон ання бюджету.

Відповідно до пп.9 п.1 ст.2 Бюдж етного кодексу України, бюдж етне призначення - повноваже ння, надане головному розпор яднику бюджетних коштів цим Кодексом, законом про Держав ний бюджет України або рішен ням про місцевий бюджет, що ма є кількісні та часові обмеже ння та дозволяє надавати бюд жетні асигнування;

Відповідно до пп.7 п.1 ст.2 Бюдж етного кодексу України, бюдж етне асигнування - повноваже ння, надане розпоряднику бюд жетних коштів відповідно до бюджетного призначення на вз яття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів з кон кретною метою в процесі вико нання бюджету.

Відповідно до п.8, 9 Порядку складання, розгляду, затвер дження та основних вимог до в иконання кошторисів бюджетн их установ, затвердженого По становою Кабінету Міністрів України № 228 від 28.02.2002 р., одержува чі бюджетних коштів - це пі дприємства і госпрозрахунк ові організації, громадські та інші організації, що не маю ть статусу бюджетної установ и, які одержують безпосередн ьо через розпорядників кошти з бюджету як фінансову під тримку та витрачають кошт и відповідно до плану вико ристання бюджетних коштів.

Згідно з п. 22 Постанови № 228 ві д 28.02.2002 р. підприємство повинно обґрунтовувати показники ви датків відповідними розраху нками, що включені до плану ви користання бюджетних кошті в за видами та кількістю то варів (робіт, послуг) із зазна ченням вартості за одиницю у зв"язку з тим, що Новосанжарс ьке міжрайонне управління во дного господарства є одержув ачем бюджетних коштів.

Як вбачається з матеріалів справи, ревізією встановлен о, що відповідно до записів у т рудових книжках та особових карток, машиністи насосних у становок Новосанжарської ек сплуатаційної дільниці мают ь 1, 2, 3 розряди, що підтверджено наданим, під час ревізії, Ново санжарським МУВГ Списком маш иністів насосних установок М ашівської зрошувальної сист еми Новосанжарської експлуа таційної дільниці, де вказан о розряди цих працівників.Та кож ревізією встановлено, що при плануванні потреби в бюд жетних асигнуваннях за загал ьним фондом кошторису Новоса нжарського МУВГ на II півріччя 2008 року, 2009 рік та І півріччя 2010 ро ку при розрахунку розміру бю джетних асигнувань на заробі тну плату по Новосанжарській експлуатаційній дільниці Но восанжарського МУВГ (Машівсь ка зрошувальна система) обчи слення фонду заробітної плат и проводилось виходячи із по садових окладів машиністів н асосних установок 5 та 4 розряд ів при тому, що машиністи насо сних установок Новосанжарсь кої експлуатаційної дільниц і (Машівська зрошувальна сис тема) мають 1, 2, 3 розряди.

Згідно зі ст. 1 Закону Україн и "Про оплату праці" заробітна плата - це винагорода, обчисле на, як правило, у грошовому вир азі, яку за трудовим договоро м власник або уповноважений ним орган виплачує працівник ові за виконану ним роботу.

Розмір заробітної плати за лежить від складності та умо в виконуваної роботи, профес ійно-ділових якостей працівн ика, результатів його праці т а господарської діяльності п ідприємства.

Питання державного і догов ірного регулювання оплати пр аці, прав працівників на опла ту праці та їх захисту визнач аються цим Кодексом, Законом України "Про оплату праці" та іншими нормативно-правовими актами

Таким чином при плануванні потреби в бюджетних асигнув аннях за загальним фондом ко шторису на II півріччя 2008 року, 200 9 рік та І півріччя 2010 року Ново санжарським МУВГ порушено ст . 94 Кодексу законів про працю У країни від 10.12.1971 № 322-УІП та ст. 1 За кону України «Про оплату пра ці» від 24.03.1995 № 108/95 ВР.

Крім того, як вбачається з м атеріалів справи, ревізією в становлено, що Новосанжарськ им МУВГ електроенергія на зр ошення, водовідведення та во допостачання не використову валась, що підтверджено Опер ативним зведенням (1-енерго) пр о використання паливно-енерг етичних ресурсів по Новосанж арському МУВГ за червень та г рудень 2008 року, 2009 рік та червень 2010 року (весь перевіряємий пер іод).

В ході проведення ревізії Н овосанжарським МУВГ було над ано Довідку від 29.09.2010 року № 02-8\485, в якій зазначено, що в Новосанж арському міжрайонному управ лінні водного господарства н аносні станції, з 2003 року по дат у надання довідки, електроен ергію для надання платних по слуг з подачі води водокорис тувачам не використовували.

З огляду на викладене, насос ні установки Машівської зрош увальної системи не експлуат увались.

Проведеним аналізом факти чного виконання кошторисів п о загальному фонду на утрима ння Новосанжарського МУВГ за 2008 - 2009 роки та І півріччя 2010 року в становлено, що на оплату елек троенергії при різних рівнях цін видатки планувались фак тично на одному рівні (в 2008 році - 21800 грн., в 2009 році - 21926 грн., 2010 року -249 00 грн.) та не суттєво відрізнял ися від розміру видатків, зап ланованих на 2007 рік.

Відповідно до пункту 22 Поря дку №228 показники видатків або надання кредитів з бюджету, щ о включаються до проекту кош торису, повинні бути обґрунт овані відповідними розрахун ками за кожним кодом економі чної класифікації видатків а бо класифікації кредитуванн я бюджет і деталізовані за ви дами та кількістю товарів (ро біт, послуг) із зазначенням ва ртості за одиницю

Таким чином, на підставі вищ евикладеного в порушення пун кту 22 «Порядку складання, розг ляду, затвердження та основн их вимог до виконання коштор исів бюджетних установ», зат вердженого постановою Кабін ету Міністрів України від 28.02.20 02 № 228 частину бюджетних асигну вань Новосанжарського МУВГ з а ревізуємий період на оплат у праці (КЕКВ 1110) на суму 55256,26 грн. н еобгрунтовано розрахунками , що призвело до їх завищення н а відповідну суму.

Внаслідок зазначеного зав ищено бюджетні асигнування з а КЕКВ 1120 «Нарахування на заро бітну плату» на суму 20002,76 грн.

Враховуючи вищезазначене, колегія суддів зазначає, що ц іль та мета використання бюд жетних коштів порушена.

Таким чином, як вбачається з вищевказаного, колегія судд ів погоджується з висновком суду першої інстанції, що адм іністративний позов Новоса нжарського міжрайонне управ ління водного господарства про усунення виявлених план овою виїзною ревізією фінанс ово-господарської діяльност і Новосанжарського МУВГ за л ипень - грудень 2008 року, 2009 рік та січень - червень 2010 року поруше нь законодавства з питань зб ереження і використання кому нальної власності та фінансі в не підлягає задоволенню.

Виходячи із системного ана лізу наявних у справі доказі в, колегія суддів приходить д о висновку, що доводи апеляці йної скарги, щодо невідповід ності висновків суду обстави нам справи, невідповідності нормам права є необґрунтован ими і висновків суду не спрос товують.

Відповідно до ст. 200 Кодексу а дміністративного кодексу Ук раїни суд апеляційної інстан ції залишає апеляційну скарг у без задоволення, а постанов у суду - без змін, якщо визнає , що суд першої інстанції прав ильно встановив обставини сп рави та ухвалив судове рішен ня з додержанням норм матері ального і процесуального пра ва.

Відповідно до ч.1 ст.195 КАС Укр аїни, суд апеляційної інстан ції переглядає судові рішенн я суду першої інстанції в меж ах апеляційної скарги. Суд ап еляційної інстанції може вий ти за межі доводів апеляційн ої скарги в разі встановленн я під час апеляційного прова дження порушень, допущених с удом першої інстанції, які пр извели до неправильного вирі шення справи.

З огляду на вищевикладене, п останова суду ухвалена з дот риманням норм процесуальног о права, у відповідності до ви мог норм матеріального права , тому колегія суддів вважає, щ о підстав для її скасування н емає.

Керуючись ст. 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 209 , 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегі я суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Нов осанжарського міжрайонного управління водного господар ства залишити без задоволенн я.

Постанову Полтавського ок ружного адміністративного с уду від 02.03.2011р. по справі № 2а-1670/1007 /11 залишити без змін.

Ухвала набирає законної си ли з моменту її проголошення та може бути оскаржена у каса ційному порядку протягом два дцяти днів з дня складання ух вали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги бе зпосередньо до Вищого адміні стративного суду України.

Головуючий суддя Кононенко З.О.

Судді Бондар В.О.

Донець Л.О.

Повний текст ухвали вигото влений 11.07.2011 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.07.2011
Оприлюднено21.11.2011
Номер документу19203300
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/1007/11

Ухвала від 05.07.2011

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бондар В.О.

Постанова від 02.03.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 21.02.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 07.02.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 07.02.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні