ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА
01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 5/172 08.11.11
За позовом Кому нального підприємства "Київж итлоспецексплуатація"
до Публічного акці онерного товариства "Київене рго"
про зобов'язання в чинити дії
Суддя Ломака В.С.
Представники сторін:
від позивача: ОСОБА _1. за довіреністю № 155/1/23-2628 в ід 20.06.2011 р;
від відповідача: ОС ОБА_2 за довіреністю № Д07/2011/09/02-2 від 02.09.2011 р.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Комунальне підприємст во "Київжитлоексплуатація" (д алі - позивач, КП "Київжитлое ксплуатація") звернулось до г осподарського суду міста Киє ва з позовом до Публічного ак ціонерного товариства "Київе нерго" (далі - відповідач, ПАТ "Київенерго") про зобов' язан ня відновити становище, яке і снувало до порушення прав та інтересів позивача шляхом з дійснення перерахунку варто сті теплової енергії, спожит ої позивачем протягом грудня 2008 року - лютого 2009 року за дого вором № 033-8105-9 від 01.08.2001 р. на підста ві тарифів згідно з розпоряд женням Київської міської дер жавної адміністрації № 86 від 3 1.01.2007 р. "Про затвердження тарифі в на теплову енергію та встан овлення, погодження тарифів на комунальні послуги з цент ралізованого опалення і пост ачання гарячої води для відп уску бюджетним установам і о рганізаціям, іншим споживача м" в редакції розпорядження К иївської міської державної а дміністрації № 715 від 18.06.2007 р.
Обґрунтовуючи позовні вим оги, позивач вказував на те, що відповідач, порушуючи поряд ок розрахунків за теплову ен ергію, який закріплено ст. 276 Го сподарського кодексу Україн и та п. 23 Правил користування т епловою енергією, неправомір но визначав за спірний періо д вартість теплової енергії за тарифами, затвердженими Р озпорядженнями КМДА № 1662, № 1663 від 27.11.2008 р., № 1780/1 від 25.12.2008 р., № 127, № 128 від 05.02.2009 р., які однак скасован о Указами Президента України № 1199/2008 від 24.12.2008 р., № 65/2009 від 03.02.2009 р., № 76/2 009 від 09.02.2009 р., як такі що не відпов ідають законам та Конституці ї України. Враховуючи вказан і обставини, позивач вважає, щ о відповідачем було неправом ірно завищено вартість тепло вої енергії за вказаний пері од на загальну суму в розмірі 20 138, 05 грн.
Ухвалою господарського су ду міста Києва від 10.10.2011 р. поруш ено провадження у справі № 5/172 т а призначено розгляд справи на 01.11.2011 р.
У судовому засіданні 01.11.2011 р. п редставник позивача позовні вимоги підтримав, просив їх з адовольнити з підстав, викла дених у позовній заяві.
Представник відповідача п роти позову заперечив, проси в заявлені позовні вимоги ві дхилити у повному обсязі та н адав суду письмовий відзив н а позовну заяву, який судом до лучено до матеріалів справи.
Зокрема, в обґрунтування св оїх заперечень проти позову, відповідач посилається на т е, що протягом спірного періо ду ним було застосовано для р озрахунку вартості теплової енергії тарифи, встановлені розпорядженнями КМДА в рамк ах їх правової дії. При цьому, на його думку, розпорядження , які були скасовані Президен том України внаслідок їх нек онституційності, втрачали чи нність саме з підстав прийня ття нових розпоряджень викон авчим органом Київської місь кої ради.
За наслідками судового зас ідання 01.11.2011 р. судом в порядку с т. 77 ГПК України оголошено пер ерву до 08.11.2011 р.
У судовому засіданні 08.11.2011 р. п редставник позивача позовні вимоги підтримав, представн ик відповідача проти їх задо волення заперечував.
Судом проголошено вступну та резолютивну частину ріше ння.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представника позив ача та відповідача, всебічно і повно з' ясувавши фактичн і обставини, на яких ґрунтуєт ься позов, об' єктивно оціни вши докази, які мають значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, господарс ький суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
01.08.2001 р. між позивачем (аб онент) та відповідачем (енерг опостачальна організація) бу ло укладено Договір на поста чання теплової енергії у гар ячій воді № 033-8105-9, відповідно до п. 1.1. якого предметом цього дог овору є постачання, користув ання та своєчасна сплата в по вному обсязі спожитої теплов ої енергії у гарячій воді, на у мовах, передбачених договоро м.
Зокрема, відповідно до п. п. 2. 2.1., 2.3.1. Договору відповідач зобо в' язався постачати теплову енергію у вигляді гарячої во ди на потреби: опалення та вен тиляцію - в період опалюваль ного сезону; гарячого водопо стачання - протягом року; в к ількості та в обсягах згідно з Додатком № 1 до цього Догово ру, а позивач додержуватись к ількості споживання теплово ї енергії по кожному парамет ру в обсягах, які визначені у Д одатку № 1 до Договору, не допу скаючи їх перевищення, та сво єчасно сплачувати вартість т еплової енергії.
Додатком № 4 до Договору сто рони обумовили порядок розра хунків за теплову енергію, за змістом п. 2 якого абонент до п очатку розрахункового періо ду (місяця) сплачує енергопос тачальній організації варті сть заявленої у договорі кіл ькості теплової енергії на р озрахунковий період, з ураху ванням сальдо розрахунків на початок місяця, або оформлює договір про заставу майна зг ідно Закону України "Про заст аву", як засіб гарантії сплати споживаємої теплової енергі ї.
У разі, якщо абонент розрахо вується за показниками прила дів обліку: при перевищенні ф актичного використання тепл ової енергії понад заявленог о та сплаченого до початку ро зрахункового періоду, ця кіл ькість перевищення самостій но сплачується абонентом не пізніше 28 числа поточного міс яця; у випадку, якщо фактичне в икористання теплової енергі ї нижче від заявленого та спл аченого до початку розрахунк ового періоду, сальдо розрах унків визначається за фактич ними показниками приладів об ліку (п. 3 Додатку № 4 до Договору ).
Пунктом 2.1. Договору сторони визначили, що при виконанні у мов даного договору, а також в ирішенні всіх питань, що не об умовлені цим договором, стор они зобов'язуються керуватис я тарифами, затвердженими Ки ївською міською держадмініс трації, Положенням про Держе нергоспоживнагляд, Правилам и користування тепловою енер гією, Правилами технічної ек сплуатації тепловикористов уючих установок і теплових м ереж, нормативними актами з п итань користування та взаємо розрахунків за енергоносії, чинним законодавством Украї ни.
З матеріалів справи, а саме: облікових карток № 1004 за груде нь 2008 року, № 1008 за січень 2009 року т а № 992 за лютий 2009 року, в період г рудень 2008 року - лютий 2009 року в ключно вбачається, що позива ч спожив теплової енергії у к ількості 60, 99 Гкал, внаслідок чо го йому до оплати було вистав лено відповідачем 32 698, 60 грн.
При цьому, за змістом вказан их облікових карток судом вс тановлено, що при нарахуванн і вартості послуг, відповіда ч керувався тарифами, затвер дженими розпорядженнями Киї вської міської державної адм іністрації № 1662, № 1663 від 27.11.2008 р ., № 1780/1 від 25.12.2008 р. та № № 127, 128 від 05.02.2009 р ., які Указами Президента Укра їни № 1199/2008 від 24.12.2008 р., № 65/2009 від 03.02.2009 р ., № 76/2009 від 09.02.2009 р. скасовані як та кі, що суперечать Конституці ї та Законам України.
Листом від 09.04.2009 р. за № 155/1/23-1664 поз ивач звернувся до відповідач а з проханням здійснити пере рахунок нарахувань за теплов у енергію, спожиту протягом г рудня 2008 - лютого 2009 року по всі х договорах на постачання те плової енергії у гарячій вод і, укладених між сторонами, за стосувавши тарифи на теплову енергію, затверджені Розпор ядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА ) від 31.01.2007 р. № 86, на що отримав від повідь відповідача листом ві д 28.04.2009 р. за № 048-05/1-3951 про відхилення вказаних вимог.
Претензією від 19.07.2010 р. № 155/1/23-2836 п озивач повторно звернувся до відповідача з проханням зді йснити перерахунок вартості теплової енергії та зарахув ати надміру сплачені кошти в оплату за теплову енергію в о палювальному сезоні 2009 - 2010 р.р .
У свою чергу, листом від 28.07.2010 з а № 048-72-9304 відповідач відхилив в казану претензію позивача з посиланням на те, що розрахун ки проводились на підставі д іючих тарифів відповідного п еріоду.
Вважаючи, що зазначеними ді ями відповідач порушує майно ві інтереси позивача щодо пр авильності розрахунків по ук ладеному між сторонами догов ору, позивач вирішив звернут ись за захистом своїх прав до суду.
Оцінюючи подані позивачем докази за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об' єктивному розгляді в судовом у засіданні всіх обставин сп рави в їх сукупності, суд вваж ає, що вимоги позивача підляг ають задоволенню з наступних підстав.
Згідно зі ст. 11 ЦК України ц ивільні права та обов'язки ви никають із дій осіб, що передб ачені актами цивільного зако нодавства, а також із дій осіб , що не передбачені цими актам и, але за аналогією породжуют ь цивільні права та обов'язки ; підставами виникнення циві льних прав та обов'язків, зокр ема, є договори та інші правоч ини.
Частиною першою статті 275 Г К України визначено, що за дог овором енергопостачання ене ргопостачальне підприємств о (енергопостачальник) відпу скає електричну енергію, пар у, гарячу і перегріту воду спо живачеві (абоненту), який зобо в'язаний оплатити прийняту е нергію та дотримуватися пере дбаченого договором режиму ї ї використання, а також забез печити безпечну експлуатаці ю енергетичного обладнання, що ним використовується.
У відповідності до положен ь ч. 6. та ч. 7 ст. 276 ГК України, розр ахунки за договорами енергоп остачання здійснюються на пі дставі цін (тарифів), встановл ених відповідно до вимог зак ону. Оплата енергії, що відпус кається, здійснюється, як пра вило, у формі попередньої опл ати. За погодженням сторін мо жуть застосовуватися планов і платежі з наступним перера хунком або оплата, що провади ться за фактично відпущену е нергію.
Відповідно до п. 23 Правил кор истування теплової енергії, які затверджені Постановою К абінету Міністрів України ві д 03.10.2007 р. № 1198, розрахунки за спожи ту теплову енергію здійснюют ься на межі продажу, яка є межо ю балансової належності (від повідальності), відповідно д о договору на підставі показ ників вузла обліку згідно із діючими тарифами (цінами), зат вердженими в установленому п орядку.
Згідно зі ст. 20 Закону Україн и "Про теплопостачання", тариф и на теплову енергію, реаліза ція якої здійснюється суб'єк тами господарювання, що займ ають монопольне становище на ринку, є регульованими. Тариф и на виробництво, транспорту вання та постачання теплової енергії затверджуються орга нами місцевого самоврядуван ня, крім теплової енергії, що в иробляється суб'єктами госпо дарювання, що здійснюють ком біноване виробництво теплов ої і електричної енергії та/а бо використовують нетрадиці йні та поновлювані джерела е нергії, на підставі розрахун ків, виконаних теплогенеруюч ими, теплотранспортуючими та теплопостачальними організ аціями за методиками, розроб леними центральним органом в иконавчої влади у сфері тепл опостачання.
Судом встановлено, що сторо ни домовились (п. 2.1. Договору) к еруватись тарифами, затвердж еними Київською міською держ авною адміністрацією (далі - КМДА), а також нормативними ак тами з питань користування т а взаєморозрахунків за енерг оносії, чинним законодавство м України.
31.01.2007 р. КМДА було прийняте Роз порядження за № 86, яким були за тверджені тарифи на теплову енергію, що виробляється АЕК "Київенерго" для постачання і ншим споживачам, згідно з яки ми відповідач і постачав поз ивачу теплову енергію та зді йснювався між ними відповідн ий розрахунок.
Разом з тим, 27.11.2008 р. КМДА було п рийняте розпорядження за № 1662 "Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлен ня та погодження тарифів на к омунальні послуги з централі зованого опалення і постачан ня гарячої води для бюджетни х установ та інших споживачі в", яким були затверджені нові тарифи на теплову енергію, що виробляється АЕК "Київенерг о" для постачання іншим спожи вачам.
Цим же розпорядженням було визнано, що з набуттям чиннос ті тарифів, встановлених (пог оджених) цим розпорядженням, втрачає чинність розпорядже ння КМДА № 86 від 31.01.2007 р. "Про затве рдження тарифів на теплову е нергію та встановлення, пого дження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячо ї води для відпуску бюджетни м установам і організаціям, і ншим споживачам".
Також, 27.11.2008 р. КМДА було прийня те розпорядження за № 1663 "Про за твердження тарифів на теплов у енергію, встановлення та по годження тарифів на комуналь ні послуги з централізованог о опалення і постачання холо дної та гарячої води, водовід ведення для окремих суб'єкті в господарювання".
Проте, 24.12.2008 р. Указом Президен та України № 1199/2008 були скасован і, як такі, що не відповідають Конституції та законам Украї ни, іншим актам законодавств а, зокрема, розпорядження гол ови КМДА від 27.11.2008 р. № 1662 та № 1663.
25.12.2008 р. КМДА було прийняте нов е розпорядження за № 1780/1 "Про за твердження тарифів на теплов у енергію, встановлення та по годження тарифів на комуналь ні послуги з централізованог о опалення і постачання гаря чої води для бюджетних устан ов та інших споживачів". Цим же розпорядженням було визнано таким, що втратило чинність, р озпорядження виконавчого ор гану Київської міської ради (КМДА) № 1662 від 27.11.2008 р.
Крім того, 30.12.2008 р. КМДА було пр ийнято розпорядження № 1792 "Про внесення змін до розпорядже ння виконавчого органу Київс ької міської ради (Київської міської державної адміністр ації) від 27.11.2008 N 1663", яким уточнено перелік окремих суб'єктів го сподарювання - споживачів те плової енергії, послуг з цент ралізованого опалення та пос тачання холодної і гарячої в оди та водовідведення.
Однак, 03.02.2009 р. Указом Президен та України № 65/2009 знову було ска совано, як таке, що не відповід ає Конституції та законам Ук раїни, розпорядження голови КМДА від 25.12.2008 р. № 1780/1 "Про затверд ження тарифів на теплову ене ргію, встановлення та погодж ення тарифів на комунальні п ослуги з централізованого оп алення і постачання гарячої води для бюджетних установ т а інших споживачів".
05.02.2009 р. КМДА було прийняте нов е розпорядження № 127 "Про затве рдження тарифів на теплову е нергію та встановлення, пого дження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання холодн ої та гарячої води і водовідв едення холодної та гарячої в оди для інших споживачів" та № 128 "Про затвердження тарифів н а теплову енергію та встанов лення, погодження тарифів на комунальні послуги з центра лізованого опалення і постач ання холодної та гарячої вод и і водовідведення холодної та гарячої води для бюджетни х установ", яким були затвердж ені нові тарифи на теплову ен ергію, що виробляється АЕК "Ки ївенерго".
При цьому розпорядженням № 128 в тому числі було визначено , що втратило чинність з момен ту введення в дію тарифів, роз порядження виконавчого орга ну Київської міської ради (КМ ДА) № 1780 від 25.12.2008 р., № 1780/1 від 25.12.2008 р. "Пр о погодження тарифів на тепл ову енергію, встановлення та погодження тарифів на комун альні послуги з централізова ного опалення і постачання г арячої води для бюджетних ус танов та інших споживачів".
Проте, 09.02.2009 р. Указом Президен та України № 76/2009 були скасован і, як такі, що не відповідають Конституції, законам України та постановам Уряду розпоря дження голови КМДА № 127 від 05.02.2009 та № 128 від 05.02.2009 р.
02.03.2009 р. КМДА прийняла розпоря дження № 230, яким були визнані т акими, що втратили чинність, р озпорядження виконавчого ор гану Київської міської ради (КМДА) № 127 від 05.02.2009 р. "Про затв ердження тарифів на теплову енергію та встановлення, пог одження тарифів на комунальн і послуги з централізованого опалення і постачання холод ної та гарячої води і водовід ведення холодної та гарячої води для інших споживачів" і № 128 від 05.02.2009 р. "Про затвердження т арифів на теплову енергію та встановлення, погодження та рифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання холодної та гар ячої води і водовідведення х олодної та гарячої води для б юджетних установ". Крім того, д аним розпорядженням було пон овлено у дії з 10.02.2009 р. Розпорядж ення КМДА № 86 від 31.01.2007 р. "Про затв ердження тарифів на теплову енергію та встановлення, пог одження тарифів на комунальн і послуги з централізованого опалення і постачання гаряч ої води для відпуску бюджетн им установам і організаціям, іншим споживачам" (із змінами і доповненнями, внесеними ро зпорядженням КМДА № 715 від 18.06.2007 р .).
Частиною 1 ст. 4 Закону Україн и "Про житлово-комунальні пос луги" встановлено, що законод авство України у сфері житло во-комунальних послуг базуєт ься на Конституції України і складається з нормативно-пр авових актів у галузі цивіль ного, житлового законодавств а, цього Закону та інших норма тивно-правових актів, що регу люють відносини у сфері житл ово-комунальних послуг.
Розмір плати за комунальні послуги розраховується вихо дячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засо бів обліку або за нормами, зат вердженими в установленому п орядку (ч. 2 ст. 32 вказаного Зако ну).
Положення ст. 19 Конституції України встановлено, що прав овий порядок в Україні ґрунт ується на засадах, відповідн о до яких ніхто не може бути пр имушений робити те, що не пере дбачено законодавством. Орга ни державної влади та органи місцевого самоврядування, ї х посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.
Відповідач, в порушення вищ енаведених норм законодавст ва та умов укладеного між сто ронами Договору, нараховував та вимагав від позивача спла тити йому вартість спожитої у грудні 2008 року та січні-лютом у 2009 року теплової енергії за т арифами, затвердженими розпо рядженнями голови КМДА, які б ули визнані такими, що не відп овідають Конституції та зако нам України і скасовані Указ ами Президента України, в рез ультаті чого у позивача вини кла переплата за спожиту теп лову енергію.
Зокрема, відповідачем було залишено поза увагою те, що, в иходячи з положень ст. 19 Конст итуції України, у сторін відс утній обов' язок виконувати рішення про встановлення та рифів на теплову енергію, які суперечать Конституції та з аконам України, з часу прийня ття цих рішень. (Відповідно ї правової позиції дотримуєт ься Вищий господарський суд України, постанова від 03.02.2010 у с праві № 42/380, постанова від 13.04.2011 3 у справі № 10/188, постанова від 16.09.2009 у справі № 38/69).
Відповідно до ст. ст. 33, 34 ГПК У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на які в она посилається як на підста ву своїх вимог і заперечень; д окази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу; обставини справи, як і відповідно до законодавств а повинні бути підтверджені певними засобами доказуванн я, не можуть підтверджуватис ь іншими засобами доказуванн я.
Обов' язок із доказуванн я слід розуміти як закріплен у в процесуальному та матері альному законодавстві міру н алежної поведінки особи, що б ере участь у судовому процес і, із збирання та надання дока зів для підтвердження свого суб' єктивного права, що має за мету усунення невизначен ості, яка виникає в правовідн осинах у разі неможливості д остовірно з' ясувати обстав ини, які мають значення для сп рави.
Відповідачем не надано су ду належних та допустимих до казів на підтвердження право мірності застосування ним пі д час визначення вартості сп ожитої позивачем за спірний період теплової енергії тари фів, затверджених розпорядже ннями, що в подальшому були ви знані такими, що не відповіда ють Конституції України.
Посилання на те, що відповід ними Ууказами Президента Укр аїни було скасовано розпоряд ження голови КМДА, проте як сп ірні розпорядження видані го ловою виконавчого органу Киї вської міської ради, який від носиться до органів місцевог о самоврядування, у зв' язку з чим, на думку відповідача, в они втрачали чинність лише в момент прийняття нових розп оряджень, судом до уваги не бе руться, оскільки ґрунтуються на помилковому та суб' єкти вному тлумаченні норм чинног о законодавства та не відпов ідають дійсності.
Так, Конституційний Суд Укр аїни у своєму Рішенні від 25 гр удня 2003 року № 21-рп/2003 (с права про особливості здійсн ення виконавчої влади та міс цевого самоврядування у міс ті Києві) висловив правову по зицію, за якою визнано, що "Киї вську міську державну адміні страцію має очолювати лише о соба, обрана Київським міськ им головою, яка Президентом У країни призначається голово ю Київської міської державно ї адміністрації.
Як голова Київської місько ї державної адміністрації Ки ївський міський голова з пит ань здійснення виконавчої в лади є відповідальним перед Президентом України і Кабіне том Міністрів України, підзв ітним і підконтрольним Кабін ету Міністрів України."
Відповідними Указами През идента України, про які зазна чалось вище, було скасовано, я к такі, що не відповідають Кон ституції та законам України, іншим актам законодавства, р озпорядження голови Київськ ої міської державної адмініс трації, які використовувалис ь відповідачем при здійсненн і нарахувань з оплати вартос ті теплової енергії.
Враховуючи зазначене, дово ди заперечень відповідача є необґрунтованими та безпідс тавними.
Відповідно до п. 3 Роз'ясненн я Вищого арбітражного суду У країни від 10.12.1996 р. № 02-5/422, "Про су дове рішення", зі змінами та до повненнями, рішення господар ського суду має ґрунтуватись на повному з'ясуванні такого : чи мали місце обставини, на я кі посилаються особи, що беру ть участь у процесі, та якими д оказами вони підтверджуютьс я; чи не виявлено у процесі роз гляду справи інших фактичних обставин, що мають суттєве зн ачення для правильного виріш ення спору, і доказів на підтв ердження цих обставин; яка пр авова кваліфікація відносин сторін, виходячи з фактів, уст ановлених у процесі розгляду справи, та яка правова норма п ідлягає застосуванню для вир ішення спору.
Оскільки, як зазначалось ви ще, судом встановлено, що відп овідач неправомірно нарахов ував та вимагав від позивача сплатити йому вартість спож итої у грудні 2008 року та січні-л ютому 2009 року теплової енергі ї за тарифами, затвердженими розпорядженнями голови КМДА , які були визнані такими, що н е відповідають Конституції т а законам України і скасован і Указами Президента України , позовні вимоги підлягають з адоволенню.
З урахуванням зазначеного , відповідно до ст. 49 Господарс ького процесуального кодекс у України, витрати по сплаті д ержавного мита та витрати на інформаційно-технічне забез печення судового процесу пок ладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 32, 33, 44, 49, 82- 85 Го сподарського процесуальног о кодексу України, господарс ький суд міста Києва, -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги Комуна льного підприємства "Київжит лоспецексплуатація" задовол ьнити повністю.
2. Зобов' язати Публічне акц іонерне товариство "Київенер го" (01001, м. Київ, пл. Івана Франка 5; код ЄДРПОУ 00131305) віднов ити становище, яке існувало д о порушення прав та інтересі в Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація " (01034, м. Київ, вул. Володимирська , 51 а; код ЄДРПОУ 03366500) шляхом здій снення перерахунку вартості теплової енергії спожитої К омунальним підприємством "Ки ївжитлоспецексплуатація" (01034 , м. Київ, вул. Володимирська, 51 а ; код ЄДРПОУ 03366500) протягом грудн я 2008 р. - лютого 2009 р. за Договоро м на постачання теплової ене ргії у гарячій воді № 033-8105-9 від 01. 08.2001 р. на підставі тарифів згід но з розпорядженням Київсько ї міської державної адмініст рації № 86 від 31.01.2007 р. "Про затверд ження тарифів на теплову ене ргію та встановлення, погодж ення тарифів на комунальні п ослуги з централізованого оп алення і постачання гарячої води для відпуску бюджетним установам і організаціям, ін шим споживачам" в редакції ро зпорядження Київської міськ ої державної адміністрації № 715 від 18.06.2007 р.
3. Стягнути з Публічного акц іонерного товариства "Київен ерго" (01001, м. Київ, пл. Івана Фр анка 5; код ЄДРПОУ 00131305) на корист ь Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація " (01034, м. Київ, вул. Володимирська , 51 а; код ЄДРПОУ 03366500) 85 (вісімдесят п' ять) грн. 00 коп. витрат по сп латі державного мита та 236 (дві сті тридцять шість) грн. 00 коп. в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу.
4. Після вступу рішення в зак онну силу видати наказ.
Рішення господарського су ду набирає законної сили піс ля закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апе ляційну скаргу не було подан о. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після розгляду справи ап еляційним господарським суд ом.
Суддя В.С. Ломака
Повне рішення складен о 09.11.2011 р.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2011 |
Оприлюднено | 22.11.2011 |
Номер документу | 19243500 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Ломака В.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні