Постанова
від 19.10.2006 по справі 5/1615-13/269
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

5/1615-13/269

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

          

19.10.06                                                                                           Справа№ 5/1615-13/269

Господарський суд Львівської області у складі головуючого судді Станька Л.Л.,  при секретарі Щигельській О.І., розглянув у відкритому судовому засіданні справу

за позовною заявою: ДПІ у Галицькому районі м.Львова, м.Львів

до відповідача: ТзОВ “Торговий Дім “Фольга-Центр”, м.Львів

про проведення позапланової документальної перевірки

За участю представників сторін:

Від позивача: Демидюк В.В. –ст.держ.податк.інспектор юр.відділу, Хома Т.І. –гол.держ.под.інсп.юр.відділу

Від відповідача: Пчелінцева Ф.І. –представник, Біла О.В. –представник

Відкрито провадження у справі за позовом ДПІ у Галицькому районі м.Львова, м.Львів до відповідача: ТзОВ “Торговий Дім “Фольга-Центр”, м.Львів про проведення позапланової документальної перевірки.

З”ясовано:

згідно постанови про призначення позапланової документальної перевірки ст. слідчого СВ ПМ ДПА у Львівській області В. Мельника, яка і стала підставою звернення з позовною заявою до господарського суду, було встановлено наступне: службові особи ТзОВ «Агро імпекс Рівне», яке зареєстроване за юридичною адресою: м. Рівне, провулок Дворецький, 57/55, в період 2005 року безпідставно, без наявності підтверджуючих документів, включали до складу податкового кредиту ПДВ з вартості товарів (робіт, послуг), чим ухилились від сплати податків на загальну суму 936 784 гривень.

Крім того, у ході досудового слідства встановлено, що ТзОВ „Торговий Дім „Фольга -Центр"" (ЄДРПОУ 32327977), що зареєстроване за юридичною адресою: м.Львів, пр.-т Червоної Калини,90/83, в період 2005 року мало взаєморозрахунки з ТзОВ «Агро імпекс Рівне».

Разом з тим встановлено, що ТзОВ «Агро імпекс Рівне»зареєстроване на підставних осіб, бухгалтерський і податковий облік на підприємстві не вівся, документи щодо їх фінансово-господарської діяльності відсутні. Встановити реальних осіб, котрі здійснювали підприємницьку діяльність від імені ТзОВ “Агро імпекс Рівне”, не представилось можливим.

В зв”язку з наведеним, з метою всебічного та об”єктивного розслідування кримінальної справи, слідчим постановлено призначити позапланову документальну перевірку ТзОВ “Торговий Дім “Фольга-Центр”.

Відповідач вважає призначення перевірки неправомірним з наступних підстав: 16 березня 2006 року позивачем проведено планову документальну перевірку

відповідача, за наслідками якої складено Акт від 16,03.06р. № 84/23-213/32327977. Питання

здійснення господарських операцій з ТзОВ „Агро імпекс Рівне" досліджені в процесі

перевірки в повній мірі, що підтверджується вказаним актом.

На підставі п.п.8 ст.11-1 Закону 1 позапланова виїзна перевірка в цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державної податкової служби лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили перевірку платника податків, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу. Постанова та позовна заява таких відомостей не містять.

В межах проведення планової документальної перевірки відповідача, слідчим СВ

ПМ ДПА у Львівській області п. В.Мельником, яким і винесено постанову від 22.06.06р. про

призначення позапланової перевірки, було винесено постанову від 09 лютого 2006 року про

виїмку документів по взаєморозрахунках із ТзОВ „Агро імпекс Рівне".

           15 березня 2006 року проведено виїмку документів, що підтверджено протоколом виїмки.

Таким чином, у відповідача на даний час відсутні будь-які документи, які б могли стосуватись матеріалів кримінальної справи, порушеної проти посадових осіб ТзОВ „Агро імпекс Рівне" та могли б досліджуватись позивачем при проведенні позапланової перевірки.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та оцінивши докази у їх скупності, господарський суд відзначає наступне:

згідно ст.11-1 Закону України „Про державну податкову службу в Україні" (із змінами і доповненнями) - позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин :

1)          за наслідками перевірок інших платників податків виявлено факти, які свідчать про

порушення платником податків законів України про оподаткування, валютного законодавства, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;

2)          платником   податків   не   подано   в   установлений   строк   податкову   декларацію   або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом;

3)          виявлено недостовірність даних, що містяться у податковій декларації, поданій платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;

4)          платник податків подав у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами  органу державної податкової служби під час проведення планової чи позапланової виїзної перевірки, в якій вимагає повного або часткового скасування результатів відповідної перевірки;

           5) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;

6)          проводиться реорганізація (ліквідація) підприємства;

7)          стосовно    платника   податків    (посадової   особи    платника   податків)    у    порядку, встановленому законом, податковою міліцією заведено оперативно-розшукову справу, у зв'язку з чим є потреба у проведенні позапланової виїзної перевірки фінансово-господарської діяльності такого платника податків;

8)          у разі, коли вищестоящий орган державної податкової служби в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державної податкової служби здійснив перевірку документів обов'язкової звітності платника податків або висновків акта перевірки, складеного нижчестоящим  контролюючим   органом,   та  виявив  їх   невідповідність   вимогам законів, що призвело  до  ненадходження  до  бюджетів  сум  податків  та  зборів  (обов'язкових платежів).Позапланова  виїзна  перевірка  в   цьому  випадку  може   ініціюватися   вищестоящим органом державної податкової служби лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили планову або позапланову виїзну перевірку зазначеного платника податків, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу;

9)          платником подано декларацію з від'ємним значенням з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень.

Позаплановими перевірками вважаються також перевірки в межах повноважень податкових органів, визначених законами України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", а в інших випадках - за рішенням суду.

Позапланова виїзна перевірка може здійснюватися лише на підставі рішення суду. Орган державної податкової служби, який ініціює проведення позапланової виїзної перевірки, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої перевірки та дати її початку і закінчення, склад осіб, які будуть проводити таку перевірку, документи, які відповідно до частини шостої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої перевірки, інформацію про вид та кількість перевірок, проведених органами державної податкової служби щодо суб'єкта господарської діяльності та наслідки таких перевірок за попередні три роки, а також на вимогу суду - інші відомості. У розгляді питання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки мають право брати участь представники суб'єкта господарської діяльності. Повідомлення про місце, дату та час розгляду питання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки направляється не пізніше ніж за три робочі дні до дати такого розгляду.

Суд вважає достатньою підставою для проведення позапланової документальної перевірки постанову слідчого про проведення такої перевірки з метою повного і всестороннього розслідування кримінальної справи.

Керуючись ст.ст.122-124,127,130,135,143,151-154,160,161,163,164,167 КАС України, суд, -

                                            

       постановив:

1.Адміністративний позов задоволити.

           2.ДПІ у Галицькому районі м.Львова надати дозвіл на проведення позапланової виїзної документальної перевірки ТзОВ “Торговий Дім “Фольга-Центр” (м.Львів, пр-т. Червоної Калини,90/83, ЄДРПОУ 32327977) терміном 10 днів –з 01.11.06р. по 10.11.06р.

          3.Строк і порядок набрання постановою законної сили та її оскарження здійснюються згідно вимог ст.ст.186 та 254 КАСУ.

                                                

Суддя                                                                                                       Станько Л.Л.                     

Дата ухвалення рішення19.10.2006
Оприлюднено27.08.2007
Номер документу196441
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/1615-13/269

Ухвала від 07.12.2006

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Юрченко Я.О.

Ухвала від 24.11.2006

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Юрченко Я.О.

Ухвала від 16.11.2006

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Юрченко Я.О.

Постанова від 19.10.2006

Господарське

Господарський суд Львівської області

Станько Л.Л.

Ухвала від 12.09.2006

Господарське

Господарський суд Львівської області

Станько Л.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні