ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕ ЛЯЦІЙНИЙ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22.11.2011 року Справа № 5013/1282/11
Дніпропетровський апе ляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді: Лото цької Л.О.- доповідача,
суддів: Бахмат Р.М., Євстигнеєва О.С.
при секретарі: Ревковій Г.О.
за участю представників :
прокурора: не з' явився;
позивача: не з' явився;
відповідача: ОСОБА_1, п редставник, довіреність № б/н від 08.08.2011 р.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляцій ну скаргу Селянського (ферме рського) господарства «Агроп родуктсервіс»(Кіровоградсь ка обл.) на рішення господарсь кого суду Кіровоградської об ласті від 19.09.2011р. у справі № 5013/1282/11
за позовом: прокурора Он уфріївського району Кіровог радської області в інтересах держави в особі Онуфріївськ ої районної державної адміні страції (Кіровоградська обла сть)
до: Селянського (фермерс ького) господарства «Агропро дуктсервіс»(Кіровоградська обл.)
про: повернення самовіл ьно зайнятих земельних ділян ок площею 53 га та стягнення шк оди в сумі 51 649,21 грн.,
ВСТАНОВИВ:
19.07.2011 року Прокурор Онуфрі ївського району Кіровоградс ької області в інтересах дер жави в особі Онуфріївської р айонної державної адміністр ації звернувся до господарсь кого суду Кіровоградської об ласті з позовом до Селянсько го (фермерського) господарст ва «Агропродуктсервіс»(далі СФГ «Агропродуктсервіс») пр о повернення самовільно зайн ятих земельних ділянок площе ю 53 га та стягнення шкоди в сум і 51 649,21 грн.
Рішенням господарського суду Кіровоградської област і від 19.09.2011 року (суддя Кабакова В.Г.) у справі № 5013/1282/11 позов задов олено в повному обсязі. Суд зо бов' язав СФГ «Агропродукт сервіс»повернути Онуфріївс ької районної державної адмі ністрації шляхом звільнення самовільно зайняті земельні ділянки загальною площею 53 га згідно плану-схеми, які розта шовані за межами населеного пункту с. Попівка Онуфріївсь кого району Кіровоградської області. Також з СФГ «Агропр одуктсервіс»стягнуто шкоду , заподіяну внаслідок самові льного зайняття земельних ді лянок загальною площею 53 га в сумі 51 649,21 грн. на користь Онуфр іївської районної державної адміністрації.
Не погодившись з оскаржува ним рішенням, СФГ «Агропроду ктсервіс» подало апеляційну скаргу, в якій просить скасув ати рішення господарського с уду Кіровоградської області від 19.09.2011 року у справі № 5013/1282/11 щод о повернення самовільно зайн ятих земельних ділянок площе ю 53 га та стягнення шкоди в сум і 51 649,21 грн.
Скаржник вважає, що вказан е рішення прийнято судом з по рушенням норм матеріального та процесуального права, не п рийнято до уваги всі обстави ни, які мають значення для спр ави, не надано належної оцінк и діям як СФГ «Агропродуктсе рвіс», так і його членів щодо о формлення відповідного земл екористування, що призвело д о прийняття необґрунтованог о рішення, що є підставою для й ого скасування. В обґрунтува ння своєї позиції скаржник п осилається на дійсну наявніс ть факту передачі членом СФ Г «Агропродуктсервіс»ОСО БА_2 належного йому права ко ристування спірними земельн ими ділянками до складеного капіталу СФГ «Агропродуктс ервіс», відповідно до ст. 19 Зак ону України «Про фермерське господарство», що підтверджу ється довідкою Онуфріївсько го районного відділу земельн их ресурсів від 31.01.2005 року, дові дками про склад та нормативн у грошову оцінку земель СФГ «Агропродуктсервіс»на 2009, 2010, т а 2011 роки, виданими Відділом Де ржкомзему в Онуфріївському р айоні Кіровоградської облас ті, довідкою Попівської сіль ської ради № 2 від 18.01.2011 року. За ч ас користування землею СФГ « Агропродуктсервіс»в повном у обсязі сплатило орендну пл ату, що підтверджується дові дкою Онуфріївського відділе ння Світловодської ОДПІ № 395/1500 від 16.06.2011 року.
Крім того, господарський су д Кіровоградської області н е дав належної оцінки обстав инам щодо неодноразових звер нень СФГ «Агропродуктсерві с»та ОСОБА_2 до Попівської сільської ради, Онуфріївськ ої районної ради та Онуфріїв ської районної державної ад міністрації з приводу продов ження строку дії договору ор енди спірних земельних ділян ок.
Також скражник за уважує, що прийняття Попівсь кою сільською радою рішень № 171 від 10.12.2008 року та № 236 від 25.12.2009 рок у пов' язане не з розпорядже нням спірними землями, а з фак том відсутності акту розмежу вання земель державної та ко мунальної власності в Онуфрі ївському районі Кіровоградс ької області, та з необхідніс тю встановлення належного їх розпорядника.
Одночасно вважає н евірним тлумачення судом ст. 1 Закону України «Про державн ий контроль за використанням та охороною земель», оскільк и з боку СФГ «Агропродуктсер віс»вбачається несвоєчасне повернення земельної ділян ки у разі спливу строку дії до говору оренди землі чи викор истання землі без правовстан овлюючого документу, замість встановленого судом самовіл ьного зайняття земельної діл янки.
Крім того, для застосуванн я відповідальності у вигляді відшкодування шкоди, відпов ідно до п. 4.2.3 рекомендацій През идії Вищого господарського с уду України від 02.02.2010 року № 04-06/15 с лід встановити наявність всі х елементів складу правопору шення: протиправної поведінк и, вини, збитків, причинного зв ' язку між протиправною пове дінкою та збитками. За час кор истування СФГ «Агропродуктс ервіс»землею жодної шкоди п озивачеві не нанесено. Будь-я кі заміри інспектором та інш ими особами, що мають ліцензі ю на проведення землевпорядн их та землеоцінюючих робіт, з айнятої площі спірних земель них ділянок не проводилося. Т акож будь-яких заперечень з б оку Онуфріївської районної д ержавної адміністрації чи По півської сільської ради з 2008 р оку по 2011 рік щодо користуванн я СФГ «Агропродуктсервіс»зе млею не було.
Ухвалою Дніпропетровськ ого апеляційного господарсь кого суду від 11.10.2011 року апеляц ійна скарга була прийнята до розгляду, розгляд справи бул о призначено у судовому засі данні на 25.10.2011 року.
У судове засідання 25.10.2011 року не з' явився прокурор та пре дставник позивача, повідомле ння про вручення їм ухвали пр о прийняття апеляційної скар ги на адресу суду не повернул ося, ухвалою Дніпропетровськ ого апеляційного господарсь кого суду від 25.10.2011 року розгляд апеляційної скарги відкладе но на 22.11.2011 року.
Прокурором та позивачем ві дзиву на апеляційну скаргу н е надано.
Прокурор та предста вник позивача у судове засід ання не з' явилися, були належним чином повідомлені про дату, час і місце проведен ня судового засідання, що під тверджується рекомендовани ми повідомленнями про вручен ня поштового відправлення, я кі містяться в матеріалах сп рави. Від позивача надійшла з аява про розгляд справи за йо го відсутності, при цьому поз ивач просив позов задовольни ти.
Беручи до уваги, що не явка прокурора та представни ка позивача не перешкоджає р озгляду справи, матеріали сп рави є достатніми для її пере гляду, справа переглядалася без їх участі за наявними у сп раві матеріалами.
Заслухавши доповідь судд і-доповідача, пояснення пред ставника відповідача, дослід ивши матеріали справи, перев іривши відповідність оскарж уваного рішення нормам діючо го законодавства, Дніпропетр овський апеляційний господа рський суд дійшов висновку, щ о апеляційна скарга СФГ «Агр опродуктсервіс»задоволенн ю не підлягає, з наступних під став.
10.06.2011 року державним інспекто ром з контролю за використан ням і охороною земель відділ у Держкомзему у Онуфрієвсько му районі обстежені земельні ділянки, які знаходяться за м ежами с. Попівка, Попівської с ільської ради.
Перевіркою встановлена ві дсутність правовстановлююч их документів на земельні ді лянки загальною площею 53 га, я кими користується СФГ «Агро продуктсервіс», про що склад ено відповідний акт № 5.
В той же день тим же державн им інспектором відділу Держк омзему у Онуфрієвському райо ні за участю представника СФ Г «Агропродуктсервіс»було п роведено перевірку дотриман ня вимог земельного законод авства СФГ «Агропродуктсерв іс».
Перевіркою встановлено, що СФГ «Агропродуктсервіс»в о собі голови ОСОБА_3 самові льно зайняло земельні ділянк и загальною площею 53 га ріллі із земель сільськогосподарс ького призначення (земель за пасу) Попівської сільської р ади за межами с. Попівка і вико ристовує їх для ведення това рного сільськогосподарсько го виробництва. На час переві рки земельні ділянки засіяні кукурудзою та соняшником. Ро зпорядження про надання земе льної ділянки в оренду СФГ «А гропродуктсервіс»головою Р ДА не приймалося. Документи, щ о посвідчують право користув ання земельною ділянкою відс утні, що є порушенням ст. 125, ст. 12 6, ст. 211 Земельного кодексу Укра їни. За результатами перевір ки складено відповідний акт.
10.06.2011 року голові СФГ «Агропр одуктсервіс»був внесений пр ипис № 0047 про усунення порушен ь, складений протокол про адм іністративне правопорушенн я № 0014 та винесено постанову пр о закриття справи, так як при р озгляді справи зроблено висн овок, що в порушенні є ознаки з лочину, відповідальність за який передбачена ст. 197-1 Кримін ального кодексу України.
Як вбачається з матеріалів справи, предметом спору у дан ій справі є вимоги прокурора Онуфрієвського району Кіров оградської області в інтерес ах держави в особі Онуфрієвс ької районної державної адмі ністрації про стягнення з СФ Г «Агропродуктсервіс»шкоди , заподіяної внаслідок самов ільного зайняття земельних д ілянок в розмірі 51 649 грн. 21 коп. т а звільнення самовільно зайн ятих земельних ділянок.
Згідно із ст. 13 Конституції У країни, земля, її надра, атмосф ерне повітря, водні та інші пр иродні ресурси, які знаходя ться в межах території Укр аїни, природні ресурси її кон тинентального шельфу, виклю чної (морської) економічної з они є об'єктами права власнос ті Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють ор гани державної влади та орг ани місцевого самоврядуван ня в межах, визначених цією Конституцією.
Статтею 26 Закону України «П ро місцеве самоврядування в Україні»визначено, що виклю чно на пленарних засідання х сільської, селищної, міськ ої ради вирішуються питання регулювання земельних відн осин відповідно до закону.
Відповідно до ст. 2 Земельно го кодексу України, до земель них відносин належать віднос ини щодо володіння, користув ання і розпорядження землею.
Статтею 123 Земельного кодек су України визначено порядок надання земельних ділянок д ержавної або комунальної вла сності у користування, та, зок рема, встановлено, що надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється н а підставі рішень органів ви конавчої влади або органів м ісцевого самоврядування.
В силу ст. 124 Земельного кодек су України, передача в оренду земельних ділянок, що пере бувають у державній або ком унальній власності, здійсню ється на підставі рішення в ідповідного органу виконавч ої влади або органу місцевог о самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи д оговору купівлі-продажу прав а оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) ш ляхом укладення договору оре нди земельної ділянки. Перед ача в оренду земельних діл янок, що перебувають у держав ній або комунальній власност і, здійснюється за результат ами проведення земельних то ргів, крім випадків, встановл ених частинами другою, треть ою статті 134 цього Кодексу.
Відповідно до ст. 125 Земельн ого кодексу України, право вл асності на земельну ділянку, а також право постійного кор истування та право оренди зе мельної ділянки виникають з моменту державної реєстраці ї цих прав.
Частиною 5 ст. 126 Земельного к одексу України визначено, що право оренди земельної діля нки посвідчується договором оренди землі, зареєстровани м відповідно до закону.
Згідно з пунктом “б” ч. 1 ст. 211 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністрат ивну та кримінальну відповід альність відповідно до закон одавства за такі порушення, я к, зокрема, самовільне зайнят тя земельних ділянок.
Згідно зі ст. 1 Закону Україн и «Про державний контроль за використанням та охороною з емель»від 19.06.2003 року № 963-IV, з насту пними змінами і доповненнями , самовільне зайняття земел ьної ділянки - будь-які дії, я кі свідчать про фактичне в икористання земельної діл янки за відсутності відпові дного рішення органу виконав чої влади чи органу місцевог о самоврядування про її пере дачу у власність або надання у користування (оренду) або з а відсутності вчиненого прав очину щодо такої земельної д ілянки, за винятком дій, які ві дповідно до закону є правомі рними.
Відповідачем не надано пер едбачених чинним законодавс твом документів, які б підтве рджували його право користу вання спірними земельними ді лянками.
Відповідно до пункту 12 Пере хідних положень Земельного к одексу України, до розмежув ання земель державної та комунальної власності повно важення щодо розпорядження землями (крім земель, переда них у приватну власність, т а земель, зазначених в абзаці другому цього пункту) в ме жах населених пунктів здій снюють відповідні сільські , селищні, міські ради з урах уванням вимог абзацу третьо го цього пункту, а за межами населених пунктів - відповід ні органи виконавчої влади .
За даними відділу Держкомз ему у Онуфріївському районі від 27.07.2011 року № 470, розмежування земель державної та комуналь ної власності на території П опівської сільської ради не проводилось; земельні ділянк и загальною площею 53 га знаход яться за межами населеного п ункту та відносяться до земе ль сільського господарськог о призначення.
Таким чином, повноваження в ласника (особи, що розпоряджа ється землею) спірних земель них ділянок здійснюється Ону фріївською районною державн ою адміністрацією, а не Попів ською сільською радою.
Згідно ст. 19 Конституції Укр аїни, органи державної влади та органи місцевого самовр ядування, їх посадові особи з обов'язані діяти лише на під ставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Украї ни.
Колегія суддів вважає, що рі шення Попівської сільської р ади № 139 від 24.01.2008 року «Про продо вження терміну дії договору оренди земельних ділянок», № 171 від 10.12.2008 року «Про надання до зволу на складання проекту з емлеустрою та продовження те рміну дії договору оренди», № 236 від 25.12.2009 року «Про погодження надання земельної ділянки с ільськогосподарського приз начення в оренду»прийняті в порушення вищенаведених нор м Конституції України, з пере вищенням Попівською сільськ ою радою повноважень, надани х законами України, Земельни м кодексом України та Законо м України «Про місцеве самов рядування в Україні».
В силу ст. 4 Господарського п роцесуального кодексу Украї ни, суд не застосовує акти дер жавних та інших органів, якщо ці акти не відповідають зако нодавству України.
З огляду на викладене, колег ія суддів не застосовує вище наведені рішення Попівської сільської ради Онуфрієвськ ого району Кіровоградської о бласті.
Колегія суддів вважає безп ідставним посилання відпові дача на ст. 19 Закону України «П ро фермерське господарство» як на підставу для користува ння спірною земельною ділянк ою.
Дійсно, відповідно до ст. 19 За кону України «Про фермерське господарство», до складу ма йна фермерського господар ства (складеного капіталу) м ожуть входити: будівлі, сп оруди, облаштування, матері альні цінності, цінні пап ери, продукція, вироблена г осподарством в результаті господарської діяльності, о держані доходи, інше майно, на буте на підставах, що не забор онені законом, право користу вання землею, водою та іншими природними ресурсами, будів лями, спорудами, обладнання м, а також інші майнові права ( в тому числі на інтелектуал ьну власність), грошові кошт и, які передаються членами ф ермерського господарства до його складеного капіталу.
Частиною 2 статті 20 вказаног о закону встановлено, що майн ові права, що входять до склад еного капіталу фермерського господарства, передаються й ому на визначений у статуті т ермін.
Майно, що передається члена ми фермерського господарств а, до його складеного капітал у, має відповідати певним вим огам, зокрема бути власністю члена фермерського господар ства. Статут селянського (фер мерського) господарства «Агр опродуктсервіс»не передбач ає можливість передачі майно вих прав до складеного капіт алу господарства та не визна чний термін, на який такі прав а можуть передаватися.
Розділом 5 Статуту до майна господарства не віднесені пр ава користування землею.
У громадянина ОСОБА_2 на підставі договору оренди зе мельної ділянки від 20.02.2002 року, укладеного між Попівською сі льською радою та громадянино м ОСОБА_2, знаходилася у ст роковому користуванні земел ьна ділянка загальною площею 100 га на землях резервного фон ду Попівської сільської ради . Строк дії договору закінчив ся 11.04.2008 року.
Згідно ч. 1 ст. 31 Закону Україн и «Про оренду землі», договір оренди землі припиняється, з окрема, в разі закінчення стр оку, на який його було укладен о.
Посилання відповідача на н еодноразові звернення до Ону фріївської районної ради, Он уфріївської районної держав ної адміністрації та Попівсь кої сільської ради як доказ в ідсутності протиправної пов едінки в діях відповідача та кож є безпідставними.
Так, заява ОСОБА_2 до Онуф ріївської районної ради від 13.01.2009 року (том 1, а.с. 93), реєстрацій ний лист надходження заяв Он уфріївської районної ради ві д 15.01.2009 року № 11-1 (том 1 а.с. 94), реєстр аційний лист надходження зая в Онуфріївської районної рад и від 13.02.2009 року № Д-7 (том 1 а.с. 95), дов ідка Онуфріївської районної державної адміністрації ві д 22.07.2011 року № 9-205/2 свідчать про те , що відповідач і ОСОБА_2 зв ертались до зазначених орган ів лише в першій половині 2009 ро ку.
Поряд з тим, СФГ «Агропродук тсервіс»продовжувало викор истовувати земельні ділянки і у 2010 та 2011 роках без належним ч ином оформлених правовстано влюючих документів, а бездія льність, на думку відповідач а, цих органів ним не оспорюва лась.
Не надано також жодного док азу, який би підтверджував зв ернення відповідача до вказа них органів за наданням інфо рмації стосовно розгляду йо го звернень.
Відповідно до пункту 3.1 пост анови Пленуму Вищого господа рського суду України від 17.05.2011 № 6 «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що ви никають із земельних відноси н»(далі постанова Пленуму ВГ СУ № 6), відповідно до вимог чин ного законодавства обов'язко вою умовою фактичного викори стання земельної ділянки є н аявність у особи, що її викори стовує, правовстановлюючих д окументів на цю земельну діл янку, а відсутність таких док ументів може свідчити про са мовільне зайняття земельної ділянки.
Разом з тим, у вирішенні пит ання про застосування відпов ідальності за самовільне зай няття земельної ділянки госп одарським судам необхідно вр ахувати, що саме по собі встан овлення судом наявності факт ичного користування земельн ою ділянкою без документів, щ о посвідчують права на неї, не є достатньою підставою для к валіфікації такого використ ання земельної ділянки як са мовільного її зайняття. Госп одарським судам у вирішенні таких спорів необхідно дослі джувати, чи передбачено спец іальним законом отримання пр авовстановлюючих документі в на земельну ділянку для роз міщення певних об'єктів, прич ини відсутності таких докуме нтів у особи, що використовує земельну ділянку, наявність у особи права на отримання зе мельної ділянки у власність чи в користування, вжиття нею заходів до оформлення права на земельну ділянку тощо.
Враховуючи викладене вище , норми Земельного кодексу Ук раїни щодо можливості викори стання землі лише за наявнос ті правовстановлюючих докум ентів на неї, в даному випадку договору оренди, відсутніст ь доказів, які свідчили б про в життя відповідачем заходів до оформлення права на спірн і земельні ділянки після 2009 ро ку, колегія суддів погоджуєт ься з висновком суду першої і нстанції про самовільне зайн яття відповідачем спірних зе мельних ділянок.
Відповідно до частини 2 ст. 152 Земельного кодексу України власник земельної ділянки аб о землекористувач може вимаг ати усунення будь-яких поруш ень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язан і з позбавленням права волод іння земельною ділянкою, і ві дшкодування завданих збиткі в.
Статтею 212 Земельного кодек су України передбачено обов' язок повернути самовільно за йняті земельні ділянки власн икам землі або землекористув ачам без відшкодування затра т, понесених за час незаконно го користування ними та прив ести земельні ділянки у прид атний для використання стан, включаючи знесення будинків , будівель і споруд, за рахунок громадян або юридичних осіб , які самовільно зайняли зем ельні ділянки.
Як зазначено у пункті 3.6 пост анови Пленуму ВГСУ № 6 у виріше нні питання про задоволення вимог щодо стягнення шкоди, з авданої самовільним зайнятт ям земельної ділянки, господ арським судам необхідно мати на увазі, що розмір такої шкод и визначається відповідно до розрахунку, зробленого тери торіальними органами інспек ції Міністерства екології та природних ресурсів України або Державною інспекцією з к онтролю за використанням і о хороною земель Держкомзему т а її територіальними підрозд ілами на підставі Методики в изначення розміру шкоди, зап одіяної внаслідок самовільн ого зайняття земельних ділян ок, використання земельних д ілянок не за цільовим призна ченням, зняття ґрунтового по криву (родючого шару ґрунту) б ез спеціального дозволу, зат вердженої постановою Кабіне ту Міністрів України від 25.07.2007 N 963.
Саме цією Методикою і керув ався інспектор під час розра хунку розміру шкоди, заподія ної внаслідок самовільного з айняття земельної ділянки з а межами населеного пункту с . Попівка, про що також зазначе но прокурором у наданих пись мових поясненнях (том 1 а.с. 105).
Розрахунок проведено окре мо по кожній земельній ділян ці. Так, розмір шкоди за самов ільне зайняття земельної діл янки площею 2,0 га складає 1949,03 гр н, земельної ділянки площею 9,0 га - 8770,62 грн, земельної ділянки площею 8,0 га - 7796,11 грн, земельної ділянки площею 3,0 га - 2923,54 грн, зе мельної ділянки площею 24,0 га - 23388,32 грн., земельної ділянки пло щею 7,0 га - 6821,59 грн, всього земельн ої ділянки загальною площею 53,0 га на суму 51649,21 грн.
У пункті 3.8 постанови Пленум у ВГСУ № 6 зазначено, що згідно з пунктом 3.1 наказу Державног о агентства земельних ресурс ів України та Державної інсп екції з контролю за використ анням і охороною земель від 12. 09.2007 № 110 "Про затвердження Метод ичних рекомендацій щодо заст осування Методики визначенн я розміру шкоди, заподіяної в наслідок самовільного зайня ття земельних ділянок, викор истання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зн яття ґрунтового покриву (род ючого шару ґрунту) без спеціа льного дозволу, затвердженої постановою Кабінету Міністр ів України від 25.07.2007 № 963" підстав ою для здійснення розрахунку розміру шкоди, заподіяної де ржаві, територіальним громад ам, юридичним чи фізичним осо бам внаслідок самовільного з айняття земельних ділянок, в икористання земельних ділян ок не за цільовим призначенн ям, зняття ґрунтового покрив у (родючого шару ґрунту) без сп еціального дозволу, є матері али справи про адміністратив не правопорушення, які підтв ерджують факт вчинення цього правопорушення, а саме:
- акт перевірки дотримання в имог земельного законодавст ва;
- протокол про адміністрати вне правопорушення;
- припис (з вимогою усунення порушення земельного законо давства);
- акт обстеження земельної д ілянки.
Отже, підставою для здійсне ння розрахунку розміру шкоди , заподіяної державі або тери торіальній громаді внаслідо к самовільного зайняття земе льних ділянок, є зазначені до кументи в їх сукупності, оскі льки саме вони можуть підтве рдити сам факт самовільного зайняття земельної ділянки, розмір зайнятої ділянки та п еріод часу, протягом якого во на використовується без нале жних правових підстав.
На час прийняття судового р ішення, що оскаржується, розр ахунок розміру шкоди, заподі яної внаслідок самовільного зайняття спірних земельних ділянок не був визнаний неза конним, в зв' язку з чим колег ія суддів не приймає посилан ня відповідача на постанову Онуфрієвського районного су ду від 24.10.2011 року у справі № 2-а-1814/201 1р.-1199.
З урахуванням викладеного , рішення прийнято господарс ьким судом Кіровоградської о бласті за повністю досліджен ими обставинами справи, з пра вильним застосуванням норм м атеріального і процесуально го права, в зв' язку з чим відс утні підстави для скасування рішення.
Керуючись ст.ст. 103-105 ГПК Укр аїни, Дніпропетровський апел яційний господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Селя нського (фермерського) госпо дарства «Агропродуктсервіс »залишити без задоволення.
Рішення господарського су ду Кіровоградської області в ід 19.09.2011р. у справі № 5013/1282/2011 залиши ти без змін.
Головуючий суддя: Л.О. Лотоцька
Судді: Р.М. Бахмат
О.С. Євстигнеєв
Суд | Дніпропетровський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2011 |
Оприлюднено | 20.12.2011 |
Номер документу | 19915528 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лотоцька Лілія Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні