Рішення
від 18.11.2011 по справі 21/5005/11677/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

17.11.11р. Справа № 21/5005/11677/2011

За позовом Прокурора С амарського району м. Дніпроп етровська в інтересах держав и в особі Дніпропетровської міської ради, м. Дніпропетров ськ

до Громадської організ ації "Фонд сприяння ветерана м водних видів спорту", м. Дніп ропетровськ

про внесення змін до дог овору оренди земельної ділян ки від 08.08.2003 року, зареєстровани й в книзі записів державної р еєстрації договорів оренди з емлі від 10.09.2003р. № 4147

Суддя Назаренко Н.Г.

Секретар судового засідан ня Булана Ю.М.

Представники:

прокурор: Риженко О.В., помі чник прокурора Самарського р айону м. Дніпропетровська,

посвідчення № 114

від позивача: ОСОБА_1., до віреність № 7/11-1756 від 18.10.11р.;

від відповідача: не з'явивс я.

СУТЬ СПОРУ:

Прокурор Самарського ра йону м. Дніпропетровська в ін тересах держави в особі Дніп ропетровської міської ради з вернувся до господарського с уду з позовом про внесення зм ін до договору оренди землі в ід 08.08.03р., зареєстрованого в кни зі записів державної реєстра ції договорів оренди землі в ід 10.09.2003р. № 4147, укладеного між Дн іпропетровською міською рад ою та Громадською організац ією "Фонд сприяння ветеранам водних видів спорту" та (з вра хуванням уточнень до позовно ї заяви від 14.11.11р.) просить:

- виключити п.3.1. Дого вору оренди земельної ділянк и від 08.08.03р., укладеного між Дніп ропетровською міською радою та Громадською організаціє ю "Фонд сприяння ветеранам во дних видів спорту", зареєстро ваного в книзі записів держа вної реєстрації договорів ор енди землі від 10.09.2003р. № 4147;

- викласти п.3.2. Договору о ренди земельної ділянки від 08.08.03р., укладеного між Дніпропе тровською міською радою та Г ромадською організацією "Фо нд сприяння ветеранам водних видів спорту", зареєстровано го в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі від 10.09.2003р. № 4147 в наступні й редакції:

"п. 3.2. Орендна плата за корист ування земельною ділянкою вн оситься орендарем у грошовій формі. Розмір орендної плати встановлюється в мінімально му розмірі, встановленому По датковим кодексом України дл я відповідної категорії земе ль, виду цільового призначен ня та функціонального призна чення”.

В ході судового розгляду сп рави прокурор підтримав позо вні вимоги, просить задоволь нити позов у повному обсязі.

Позивач позов прокурора пі дтримав.

Відповідач не використав н адане йому законом право на у часть свого представника в с удовому засіданні, відзив на позов та витребувані судом д окази не надав, про час і місце судового засідання повідомл ений належним чином.

Згідно з Інформаційним лис том Вищого господарського су ду України від 13.08.2008р. № 01-8/482 “Про д еякі питання застосування но рм Господарського процесуал ьного кодексу України, поруш ені у доповідних записках пр о роботу господарських судів у першому півріччі 2008 року” ві дповідно до пункту 3.5.11 Інструк ції з діловодства в господар ських судах України, затверд женою наказом Вищого господа рського суду України від 10.12.2002р . № 75 (з подальшими змінами), пер ший, належним чином підписан ий, примірник процесуального документа (ухвали, рішення, по станови) залишається у справ і; на звороті у лівому нижньом у куті цього примірника прос тавляється відповідний штам п суду з відміткою про відпра вку документа, що містить: вих ідний реєстраційний номер, з агальну кількість відправле них примірників документа, д ату відправки, підпис праців ника, яким вона здійснена.

Дана відмітка, за умови, що ї ї оформлено відповідно до на ведених вимог названої Інстр укції, є підтвердженням нале жного надсилання копій проце суального документа сторона м та іншим учасникам судовог о процесу.

Водночас до повноважень го сподарських судів не віднесе но з'ясування фактичного міс цезнаходження юридичних осі б або місця проживання фізич них осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих ч и інших процесуальних дій. То му відповідні процесуальні д окументи надсилаються госпо дарським судом згідно з пошт овими реквізитами учасників судового процесу, наявними в матеріалах справи, примірни ки повідомлення про вручення рекомендованої кореспонден ції, повернуті органами зв' язку з позначками „адресат в ибув”, „адресат відсутній”, з окрема, “за зазначеною адрес ою не проживає” і т. п., з урахув анням конкретних обставин сп рави можуть вважатися належн ими доказами виконання госпо дарським судом обов' язку що до повідомлення учасників пр оцесу про вчинення судом пев них процесуальних дій.

Про це Вищим господарським судом України зазначалося і в інформаційних листах від 02. 06.2006р. № 01-8/1228 “Про деякі питання пр актики застосування норм Гос подарського процесуального кодексу України, порушені у д оповідних записках про робот у господарських судів у 2005 роц і” (пункт 4), від 14.08.2007р. № 01-8/675 “Про де які питання практики застосу вання норм Господарського пр оцесуального кодексу Україн и, порушені у доповідних запи сках про роботу господарськи х судів у першому півріччі 2007 р оку” (пункт 15), від 18.03.2008р. № 01-8/164 “Про деякі питання практики заст осування норм Господарськог о процесуального кодексу Укр аїни, порушені у доповідних з аписках про роботу господарс ьких судів у 2007 році” (пункт 23).

Крім того, особи, які беруть участь у розгляді, вважаютьс я повідомленими про час і міс це її розгляду судом, якщо ухв алу про порушення провадженн я у справі надіслано за пошто вою адресою, зазначеною в поз овній заяві (див. Роз' ясненн я Президії ВАСУ від 18.09.1997р. № 02-5/289 “ Про деякі питання практики з астосування Господарського процесуального кодексу Укра їни”.

З матеріалів справи вбачає ться, що ухвали суду надсилал ись сторонам за адресами, заз наченими в позовній заяві та документах, доданих до матер іалів справи.).

Відповідно до ч. 1 ст. 93 ЦК Укра їни місцезнаходження юридич ної особи визначається місце м її державної реєстрації, як що інше не встановлено закон ом.

Статтею 22 Господарського пр оцесуального кодексу Україн и передбачено, що сторони зоб ов'язані добросовісно корист уватися належними їм процес уальними правами, виявляти взаємну повагу до прав і ох оронюваних законом інтересі в другої сторони, вживати зах одів до всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи.

За таких обставин, господар ський суд вважає, що відповід ач не скористався своїм прав ом на участь представника у с удовому засіданні.

Клопотання про здійснення технічної фіксації судового процесу сторонами не подава лось.

В порядку ст. 85 ГПК України, у судовому засіданні оголошен о вступну та резолютивну час тини рішення.

Дослідивши матеріали спра ви, вислухавши пояснення Поз ивача та Відповідача, господ арський суд, -

ВСТАНОВИВ:

08.08.2003р. між Дніпропетровськ ою міською радою (далі - орендо давець, позивач) і Громадсько ю організацією "Фонд сприян ня ветеранам водних видів сп орту" (далі - орендар, відповід ач) був укладений договір оре нди земельної ділянки (далі - д оговір), відповідно до якого о рендодавець передає, а оренд ар приймає в оренду на умовах цього договору земельну діл янку площею 3,4494га, що знаходить ся за адресою: м. Дніпропетров ськ, Самарський район, вул. Мар шала Малиновського, 102-д для фа ктичного розміщення бази вод но-екологічних робіт, яка зар еєстрована в Державному земе льному кадастрі м. Дніпропет ровська за кодом 1210100000:09:203:0003 згідн о з планом земельної ділянки , що додається. Підставою для п ередачі земельної ділянки в оренду є рішення міської рад и від 18.06.2003р. № 80/10 (п.п. 1.1., 1.2. договору )

08.08.2003р. договір був посвідчен ий приватним нотаріусом Дніп ропетровського міського нот аріального округу Сусловою Н .Б. і зареєстрований в реєстрі за №5987. Державна реєстрація до говору відбулася 10.09.03р.. за №4147.

Відповідно до п. 2.1 договору з емельна ділянка передана в о ренду до 18.06.2018р.

Відповідно до п.3.2 договору о рендна плата за користування земельною ділянкою сплачуєт ься у грошовій формі в розмір і земельного податку за базо вий податковий (звітний) пері од; який дорівнює календарно му місяцю, щомісячно протяго м 30 календарних днів, наступни х за останнім календарним дн ем звітного (податкового) міс яця вноситься на розрахунков ий рахунок Держказначейства за місцем податкового звіту і на майбутній період вносит ься на термін не більше одног о календарного року.

Прокурор вважає, що орендна плата, передбачена умовами д оговору оренди земельної діл янки не відповідає вимогам П одаткового кодексу України, яким внесені зміни щодо розм іру орендної плати за земель ні ділянки, які перебувають у державній або комунальній в ласності, що і є причиною спор у.

Розглянувши позовні вимог и господарський суд вважає ї х такими, що підлягають задов оленню з огляду на наступне.

Законом України “Про внесе ння змін до деяких законодав чих актів України”№309-VI від 03.06.2008 року в Закон України “Про оре нду землі” були внесені змін и, зокрема, ч. ч. 4 та 5 ст. 21 викладе ні в наступній редакції: “Річ на орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у де ржавній або комунальній влас ності, надходить до відповід них бюджетів розподіляється і використовується відповід но до закону і не може бути мен шою: для земель сільськогосп одарського призначення - роз міру земельного податку, що в становлюється Законом Украї ни “Про плату за землю”; для ін ших категорій земель - трикра тного розміру земельного под атку, що встановлюється Зако ном України “Про плату за зем лю”. Річна орендна плата за зе мельні ділянки, які перебува ють у державній або комуналь ній власності, не може переви щувати 12 відсотків їх нормати вної грошової оцінки. При цьо му у разі визначення орендар я на конкурентних засадах мо же бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж за значений у цій частині”. Вказ аний закон набрав чинності з моменту опублікування - з 04.06.2008 року.

В зв' язку із введенням в ді ю Податкового кодексу Україн и з 01.01.2011р. (від 02.12.2010 N 2755-VI) Закон Украї ни „Про плату за землю” втрат ив чинність згідно ч. 2 Прикінц евих положень Кодексу. Питан ня сплати податку на землю та оплати орендної плати за кор истування земельною ділянко ю з 01.01.2011 року регулюється виклю чно Податковим кодексом Укра їни.

Відносини, пов' язані з оре ндою землі, регулюються Земе льним, Податковим та Цивільн ими кодексами України, іншим и законами України та нормат ивно-правовими актами, прийн ятими відповідно до них, а так ож договором оренди землі.

Сторони в договорі не можут ь відступити від положень ак тів цивільного законодавств а, якщо в цих актах прямо зазна чено про це, а також у разі, якщ о обов' язковість для сторін положень актів цивільного з аконодавства випливає з їх з місту або із суті відносин мі ж сторонами (ст.6 Цивільного ко дексу України).

Відповідно до змісту стате й 759 та 762 Цивільного кодексу Ук раїни, законом можуть бути пе редбачені особливості уклад ання та виконання договору н айму (оренди), і договором або законом може бути встановлен о періодичний перегляд, змін у (індексацію) розміру плати з а користування майном.

Відповідно до ст. 21 Закону Ук раїни "Про оренду землі" розмі р, форма і строки внесення оре ндної плати за землю встанов люються за згодою сторін у до говорі оренди (крім строків в несення орендної плати за зе мельні ділянки державної та комунальної власності, які в становлюються відповідно до Податкового кодексу України ).

Згідно ст. 15 Закону України "П ро оренду землі" орендна плат а із зазначенням її розміру , індексації, форм платежу, с троків, порядку її внесен ня і перегляду та відповід альності за її несплату є одн ією із суттєвих умов договор у оренди.

Законом України Про держав ний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких з аконодавчих актів України” в ід 28.12.2007 року було внесено змін и до частини 4 статті 21 Закону У країни про оренду землі”, які набули чинності з 01.01.2008 року , а с аме зазначено , що річна оренд на плата за земельні ділянки , які перебувають у державній або комунальній власності, н адходить до відповідних бюдж етів, розподіляється і викор истовується відповідно до за кону і не може бути меншою :

- для земель сільськог осподарського призначення р озміру земельного податку, щ о встановлюється Законом Укр аїни “Про плату за землю”;

- для інших категорій з емель - трикратного розміру з емельного податку , що встано влюється Законом України “П ро плату за землю”.

Вищевказані зміни діяли до 01.01.2011р.

01.01.2011р. набрав чинності Подат ковий кодекс України, стаття ми 286, 287 якого встановлено поря док обчислення плати за зем лю та строки сплати за землю.

Статтею. 288 Податкового коде ксу України встановлено, що:

288.1. Підставою для нарахуван ня орендної плати за земельн у ділянку є договір оренди та кої земельної ділянки.

288.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюють ся у договорі оренди між орен додавцем (власником) і оренда рем.

288.5. Розмір орендної пла ти встановлюється у догово рі оренди, але річна сума плат ежу:

288.5.1. не може бути меншою:

для земель сільськогоспо дарського призначення - ро зміру земельного податку, що встановлюється цим розділом ;

для інших категорій земел ь - трикратного розміру земел ьного податку, що встановлює ться цим розділом;

288.5.2. не може перевищувати:

а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговуванн я та експлуатації об'єктів ен ергетики, які виробляють еле ктричну енергію з відновлюва них джерел енергії, включаюч и технологічну інфраструкт уру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподіль чі пункти (пристрої), елект ричні підстанції, електричн і мережі), - 3 відсотки норматив ної грошової оцінки;

б) для інших земельних діл янок, наданих в оренду, - 12 в ідсотків нормативної грошов ої оцінки.

Таким чином, у відповідност і з Законом України “Про внес ення змін до деяких законода вчих актів України” від 03.06.2008ро ку та Податковим кодексом Ук раїни з 04.06.2008р. розмір річної ор ендної плати за земельну діл янку, надану в оренду, не мо же бути меншим трикратного р озміру земельного податку, що встановлюється Податков им кодексом України”, а спірн ий договір в цій частині є так им, що суперечить чинному за конодавству.

Згідно статті 30 Закону Укра їни “Про оренду землі” та роз ділу 8 Договору зміна умов дог овору оренди можлива за взає мною згодою сторін , у разі нед осягнення згоди щодо умов до говору оренди та інші спори в ирішуються у судовому порядк у.

Згідно приписів ст. 144 Консти туції України органи місцево го самоврядування в межах по вноважень, визначених законо м, приймають рішення, які є обо в'язковими до виконання на ві дповідній території, а тому у разі прийняття відповідним органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної пл ати за земельні ділянки та за твердження нових коефіцієнт ів, що використовуються для р озрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обста вини можуть бути не взяті суд ом до уваги лише у разі скасув ання такого рішення органу м ісцевого самоврядування в ус тановленому законом порядку .

Приймаючи до уваги викладе не, розмір річної орендної пл ати щодо спірної земельної д ілянки не може бути меншим тр икратного розміру земельног о податку, що встановлюється Податковим кодексом України .

З метою приведення рішень міської ради та проектів ріш ень міської ради, які погодже но виконавчим комітетом місь кої ради, у галузі земельних в ідносин у відповідність до в имог чинного законодавства, керуючись Земельним кодексо м України, Податковим кодекс ом України та Законом Україн и “Про місцеве самоврядуванн я в Україні”, Дніпропетровсь кою міською радою було прийн ято рішення №216/8 від 02.02.2011р. “Про п риведення рішень міської рад и та деяких проектів рішень м іської ради, які погоджено ви конавчим комітетом міської р ади, у галузі земельних відно син у відповідність до вимог чинного законодавства”, яки м визначено, що до моменту при йняття міською радою рішення про визначення розміру річн ої орендної плати за земельн і ділянки залежно від їх функ ціонального використання вс тановити розмір річної оренд ної плати за користування зе мельними ділянками у мінімал ьному розмірі орендної плати , визначеному Податковим код ексом України, незалежно від мети використання (п.1). Встано влено, що усі нормативні акти , які було прийнято міською ра дою до прийняття цього рішен ня, діють в тих частинах, що не суперечать положенням цього рішення (п. 4).

Частина 1 ст. 651 ЦК України пер едбачає, що зміна або розірва ння договору допускається ли ше за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором аб о законом.

Умовами договору також пер едбачено перегляд розміру ор ендної плати у випадках, пере дбачених законодавством.

Згідно листа Вищого господ арського суду України від 01.01.20 10 "Узагальнення судової практ ики розгляду господарськими судами справ у спорах, пов'яза них із земельними правовідно синами", установивши, що зак онодавчо змінено розмір орен дної плати за землю, про що оре ндар був повідомлений, але ух илявся від вчинення дій, спря мованих на внесення відповід них змін до договору оренду з емлі, суди повинні враховува ти вказані нормативні акти п ри вирішенні спорів про внес ення змін до договорів у част ині зміни орендних ставок.

Відповідно до ст.ст. 116, 121 Бюдж етного кодексу України бюдже тним правопорушенням визнає ться недотримання учасником бюджетного процесу встановл еного цим Кодексом та іншими нормативно-правовими актами порядку складання, розгляду , затвердження, внесення змін , виконання бюджету чи звіту п ро виконання бюджету. Особи, в инні у порушенні бюджетного законодавства, несуть цивіль ну, дисциплінарну відповідал ьність.

Відповідно до частини 2 стат ті 651 Цивільного кодексу Украї ни договір може бути змінено або розірвано за рішенням су ду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення д оговору другою стороною та в інших випадках, встановлени х договором або законом. Дого вір може бути змінено або роз ірвано за рішенням суду на ви могу однієї із сторін у разі і стотного порушення договору другою стороною та в інших ви падках, встановлених договор ом або законом; а також у разі істотної зміни обставин, яки ми сторони керувалися при ук ладенні договору (ст. 652 Цивіль ного кодексу України).

Частиною 3 ст. 653 Цивільного к одексу України передбачено, що у разі зміни або розірванн я договору зобов'язання змін юється або припиняється з мо менту досягнення домовленос ті про зміну або розірвання д оговору, якщо інше не встанов лено договором чи не обумовл ено характером його зміни. Як що договір змінюється або ро зривається у судовому порядк у, зобов'язання змінюється аб о припиняється з моменту наб рання рішенням суду про змін у або розірвання договору за конної сили.

За змістом статті 654 Цивільн ого кодексу України зміна ум ов договору вчиняється в так ій самій формі, що й договір. О скільки відповідно до статті 20 Закону “Про оренду землі” у кладений договір оренди земл і підлягає державній реєстра ції, то зміни , які вносяться ш ляхом укладання додаткової у годи до договору оренди земл і, набувають чинності після ї х державної реєстрації.

Зміна умов договору оренди здійснюється у письмовій фо рмі за взаємною згодою сторі н. У разі недосягнення згоди щ одо зміни умов договору спір розглядається у судовому по рядку (ст. 30 Закону України "Про оренду землі").

Відповідно до Закону Украї ни "Про ціни та ціноутворення " політика ціноутворення є ск ладовою частиною загальної е кономічної і соціальної полі тики України та реалізується , зокрема, шляхом встановленн я державних фінансових цін (т арифів), граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхи лень від державних фінансови х цін і тарифів.

За статтею 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, п ов'язані з орендою землі, регу люються Земельним кодексом У країни, Цивільним кодексом У країни, цим Законом, законами України, іншими нормативно-п равовими актами, прийнятими відповідно до них, а також дог овором оренди землі.

Визначення законами Украї ни ціни на продукції, роботи, п ослуги у формі фіксованої ці ни, є обов'язковою умовою її пр ийняття сторонами договору, незалежно від внесення змін до договору, якщо інше не визн ачено законом.

Визначення законами Украї ни граничного рівня ціни на п родукцію, роботи, послуги є об ов'язковою підставою для вне сення змін до договору щодо ц іни у межах, визначених закон ом у спосіб як узгодження так ої ціни сторонами, так і у судо вому порядку у разі недосягн ення згоди сторін.

Тобто, внесення змін до Зако ну України "Про оренду землі" т а до Податкового Кодексу Укр аїни в частині визначення гр аничного рівня ціни на оренд у державного та комунального майна, є обов'язковою умовою д ля внесення змін до раніше ук ладених договорів оренди, ос кільки інше не зазначено в за коні.

Відповідно до частини 3 ста тті 173 Господарського кодексу України сторони можуть за вз аємною згодою конкретизуват и або розширити зміст господ арського зобов' язання в про цесі його виконання.

Суд зазначає, що згідно ріше ння Конституційного Суду Укр аїни у справі за конституцій ним зверненням Національног о банку України щодо офіційн ого тлумачення положення ч.1 с т.58 Конституції України (справ а про зворотну дію в часі зако нів та інших нормативно-прав ових актів) від 09.02.1999 року полож ення ч.1 ст.58 Конституції Украї ни про те, що закони та інші но рмативно-правові акти не маю ть зворотної дії в часі, крім в ипадків, коли вони пом'якшуют ь або скасовують відповідаль ність особи, треба розуміти т ак, що воно стосується людини і громадянина (фізичної особ и).

Відповідно до ч.2 ст.124 Консти туції України юрисдикція суд ів поширюється на всі правов ідносини, що виникають у держ аві.

Отже, суд не порушує зазначе них конституційних норм, які не стосуються орендних земе льних правовідносин за участ ю юридичних осіб.

Крім того, зміни до догов ору оренди землі вносяться н е з моменту його укладення, а н а майбутнє, тобто з моменту на брання чинності судовим ріше ння у даній справі, і ці змі ни повністю відповідають зем ельному законодавству Украї ни.

За статтею 58 Конституції Ук раїни закони та інші нормати вно-правові акти не мають зво ротної дії в часі, крім випадк ів, коли вони пом'якшують або с касовують відповідальність особи.

Статтею 68 Конституції Украї ни встановлено, що кожен зобо в'язаний неухильно додержува тися Конституції України та законів України.

Враховуючи викладене, суд з азначає, що нормами чинного з аконодавства передбачено мо жливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу од нієї із сторін у випадках вст ановлених договором або зако ном.

Оскільки сторонами в догов орі оренди передбачена можли вість збільшення розміру оре ндної плати, а орендна плата з а земельні ділянки державної та комунальної власності є р егульованою ціною, тому зако нодавча зміна граничного роз міру цієї плати є підставою д ля перегляду розміру орендно ї плати, встановленої умовам и договору.

За таких обставин, господар ський суд зазначає, що встано вивши підстави для зміни роз міру орендної плати у догово рі через його невідповідніст ь встановленому законом розм іру, позивач вправі був вимаг ати від орендаря приведення цього договору у відповідніс ть до вимог законодавства шл яхом внесення відповідних зм ін.

Вказана позиція узгоджуєт ься з позицією Верховного Су ду України, яка викладена у по станові від 06.12.2010 р. по справі № 2- 1/10068-2008, від 27.12.2010р. у справі № .27/15-10, Вищ ого господарського суду Укра їни в постановах: № 11/14-ПД-10 від 28.0 9.2010р., № 1/125пд від 15.11.2010р., № 19/132пд від 17.11 .2010р., № 54/91-10 від 25.11.2010р., № 11/171-10 від 23.12.2010р.

Статтею 11128 Господарського п роцесуального кодексу Украї ни передбачено, що рішення Ве рховного Суду України, прийн яте за наслідками розгляду з аяви про перегляд судового р ішення з мотивів неоднаковог о застосування судом (судами ) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріально го права у подібних правовід носинах, є обов'язковим для вс іх суб'єктів владних повнова жень, які застосовують у свої й діяльності нормативно-прав овий акт, що містить зазначен у норму права, та для всіх суді в України. Суди зобов'язані пр ивести свою судову практику у відповідність із рішеннями Верховного Суду України.

Відповідно до ст. ст. 33, 34 Господарського процесуаль ного кодексу України кожна с торона повинна довести ті об ставини, на які вона посилаєт ься як на підставу своїх вимо г і заперечень. Обставини спр ави, які відповідно до законо давства повинні бути підтвер джені певними засобами доказ ування, не можуть підтверджу ватись іншими засобами доказ ування.

За таких обставин, Договір в важається зміненим з дня наб рання чинності цим рішенням господарського суду.

З врахуванням встановлени х обставин, вимоги позивача о бґрунтовані, доведені матері алами справи та підлягають з адоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ст. 49 Господар ського процесуального кодек су України судові витрати по справі відносяться на відпо відача.

Керуючись ст. 288 Податкового кодексу України, ст.ст. 173, 188 Гос подарського кодексу України , ст.ст. 632, 651-653 Цивільного кодексу України, ст.ст. 33, 34, 44, 49, 82-85, 87, 116 Госпо дарського процесуального ко дексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити пов ністю.

Виключити п.3.1. Договору орен ди земельної ділянки від 08.08.2003р ., укладеного між Дніпропетро вською міською радою та Гром адською організацією "Фонд с прияння ветеранам водних вид ів спорту", зареєстрованого в книзі записів державної реє страції договорів оренди зем лі від 10.09.2003р. № 4147.

Викласти п.3.2. Договору оренд и земельної ділянки від 08.08.2003р., укладеного між Дніпропетро вською міською радою та Гром адською організацією "Фонд сприяння ветеранам водних ви дів спорту", зареєстрованого в книзі записів державної ре єстрації договорів оренди зе млі від 10.09.2003р. № 4147 в наступній р едакції:

"п. 3.2. Орендна плата за корист ування земельною ділянкою вн оситься орендарем у грошовій формі. Розмір орендної плати встановлюється в мінімально му розмірі, встановленому По датковим кодексом України дл я відповідної категорії земе ль, виду цільового призначен ня та функціонального призна чення".

Стягнути з Громадської організації "Фонд сприяння в етеранам водних видів спорту "(49010, м. Дніпропетровськ, вул. Ла заряна, 9, код ЄДРПОУ 25001934) в дох од держбюджету Управлінн я Держказначейства у Жовтнев ому районі м. Дніпропетровсь ка (відділення банку ГУДКУ у Д ніпропетровській області ЄД РПОУ 24246786 МФО 805012 р/р 31118095700005) витрат п о сплаті держмита у сумі 85 г рн. 00 коп. ( вісімдесят п`ять г рн. 00 коп.), про що видати наказ.

Стягнути з Громадської організації "Фонд сприяння в етеранам водних видів спорту "(49010, м. Дніпропетровськ, вул. Ла заряна, 9 код ЄДРПОУ 25001934) в до ход держбюджету Управлін ня Держказначейства у Жовтне вому районі м. Дніпропетровс ька (49027, м. Дніпропетровськ, пл. Ш евченка, 7, рахунок 31217264700005 в ГУДКУ в Дніпропетровській області , код ЄДРПОУ 24246786, КБКД 22050003, МФО 805012) в итрат на інформаційно- техн ічне забезпечення судового п роцесу у сумі 236 грн. 00 коп. ( двісті тридцять шість грн. 00 к оп.), про що видати наказ.

Накази видати після набран ня рішенням законної сили.

Рішення господарського су ду набирає законної сили піс ля закінчення строку подання апеляційної скарги , якщо апе ляційну скаргу не було подан о. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після розгляду справи ап еляційним господарським суд ом.

Суддя Н.Г. Назаренко

Дата підписання рішення, оф ормленого

відповідно до вимог ст. 84 ГПК України,

- 21.10.2011р.

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення18.11.2011
Оприлюднено22.12.2011
Номер документу19980144
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —21/5005/11677/2011

Постанова від 13.09.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Швець В.О.

Ухвала від 03.09.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Швець В.О.

Постанова від 19.04.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Євстигнеєв Олександр Сергійович

Ухвала від 03.04.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Євстигнеєв Олександр Сергійович

Рішення від 18.11.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 03.11.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 03.11.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 06.10.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні