Постанова
від 02.04.2008 по справі 4/75
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ 

СУД  ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

справа

№ 4/75

 

  "02" квітня 2008 р.                                                                                                       

м.Чернівці

      11:50                                                                                                                                                                   

 

Господарський

суд Чернівецької області в складі головуючого судді Проскурняка О.Г.,

при секретарі Тинок О.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні

адміністративний позов, де:

 

позивач     Перший заступник прокурора Чернівецької

області в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті, від імені та за дорученням якого діє територіальне

управління головавтотрансінспекції у Чернівецькій області   

 

відповідач   Товариства з обмеженою відповідальністю

“Калина -Транс”    

 

про

стягнення штрафної санкції до Державного бюджету України -1700,00 грн. 

 

Представники:

 

Від

позивача -Сербенюк А.А.

 

Від

відповідача - не з'явився

 

В

засіданні приймав участь прокурор Філіпець В.П.

 

СУТЬ

СПОРУ: Перший

заступник прокурора Чернівецької області в інтересах держави в особі Головної

державної інспекції на автомобільному транспорті, від імені та за дорученням

якого діє територіальне управління головавтотрансінспекції у Чернівецькій

області звернувся з позовом до Приватного підприємця ОСОБА_1 про стягнення

штрафної санкції до Державного бюджету України у сумі 1700,00 грн.

Обґрунтовуючи

позовні вимоги, прокурор посилається на те, що відповідно до ст. 60 Закону

України “Про автомобільний транспорт”, за порушення законодавства про

автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції у

вигляді штрафу. Накладати санкції від імені центрального органу виконавчої

влади з питань автомобільного транспорту уповноважені посадові особи урядового

органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.

Порядок стягнення у вигляді штрафу за порушення та порядок оскарження постанови

визначає Кабінет Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від

08.11.06 за №1567 затверджено Прядок здійснення державного контролю на

автомобільному транспорті. Пунктом 3 цього Порядку передбачено, що одним із

органів державного контролю на автомобільному транспорті є

Головавтотрансінспекщя та її територіальні управління. Згідно вимог статті 6

Закону України “Про автомобільний транспорт” та пункту 4 Порядку здійснення

державного контролю на автомобільному транспорті, державний контроль за

дотриманням автомобільними перевізниками законодавства про автомобільний

транспорт здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі -

посадові особи) шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

18

вересня 2007 року за результатами здійснення рейдової перевірки транспортного

засобу, що належить ТОВ “Калина -Транс” для регулярних пасажирських перевезень,

яку провели посадові особи територіального управління, було виявлено порушення

вимог законодавства про автомобільний транспорт, про що складено акт №023828

про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний

транспорт під час виконання перевезень пасажирів автомобільним транспортом. 19

листопада 2007 року територіальним управлінням Головавтотрансінспекції в

Чернівецькій області  винесено постанову

№ 041181 про застосування фінансових санкцій, передбачених абзацом 3 частини 1

статті 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” до ТОВ “Калин -Транс” в

сумі 1700 грн. Вказану постанову вручено відповідачу. Однак, відповідачем сума

штрафних санкцій не сплачена.

Відповідач

пояснення на позовну заяву не надав та вкотре у судове засідання не з'явився,

хоча був належним чином повідомлений про дату, час і місце засідання суду.

Не

з'явлення у судове засідання відповідача та не надання пояснень на позовну

заяву не перешкоджає вирішення спору по суті за наявними в справі матеріалами.

Розглянувши

подані сторонами та прокурором документи і матеріали, заслухавши пояснення представників,

з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши

докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по

суті, суд встановив:

18

вересня 2007 року територіальним управлінням Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті в Чернівецькій області проведено перевірку додержання

вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень

пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, про що складено акт № 023828.

За

результатами перевірки встановлено, що перевезення вантажів здійснювалось за

відсутності у відмітки сертифікованого лікаря 

про проходження передрейсового медичного огляду. 

Згідно

частини 3 статті 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” від  5 квітня 2001 року N 2344-III визначено, що

надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів,

перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Статтями  39 Закону N 2344-III передбачено обов'язкову

наявність  договору із замовником

транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг.

Так,

на підставі виявлених порушень, 19 листопада 2007 року територіальним

управлінням Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в

Чернівецькій області винесено постанову № 041181 про застосування фінансових

санкцій до ТОВ “Калина -Транс” у сумі 1700, 00 грн.

Відповідно

до пункту 28 Постанови КМУ від 8 листопада 2006 р. N 1567 “Про затвердження

Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті” фінансова

санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у

постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним

копії постанови про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється

орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну

постанову.

Відповідач

обставини щодо порушення ним вимог Закону України “Про автомобільний транспорт”

від  5 квітня 2001 року N 2344-III не спростував,

постанову від 19 листопада 2007 року № 041181 не оскаржив,  у встановлений строк фінансові санкції не

сплатив.

Враховуючи

вищевикладені обставини, суд дійшов висновку позов задовольнити.

Керуючись

94, 158, 160 -163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

 

П О С Т А Н О В И В:

 

 

1.          Позов задовольнити.

2.          Стягнути з Приватного підприємця

Товариства з обмеженою відповідальністю “Калина -Транс”, вул. Моріса Тореза,

192, м. Чернівці, ідент. код 30352650 до Державного бюджету України ( ЕКПО

23246436, УДК в Чернівецькій області, МФО 856136, р/р 31111106700002 код

платежу 21081100) -1700, 00 грн. штрафу.  

3.          Постанова набирає законної сили після

закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не

було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна

скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили

після закінчення строку. У разі подання апеляційної скарги, постанова набирає

законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Відповідно до

статті 185, частини першої - третьої, п'ятої статті 186 Кодексу

адміністративного судочинства України сторони, які беруть участь у справі,  мають право оскаржити в апеляційному порядку

дану постанову повністю  або частково

шляхом подання апеляційної заяви або апеляційної скарги, які подаються в

апеляційну інстанцію через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржувану

постанову. Заява   про   апеляційне 

оскарження  постанови  суду 

першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а

разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 60 цього

Кодексу-з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду

першої інстанції подається протягом 

двадцяти  днів  після 

подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна   скарга 

може  бути  подана 

без  попереднього подання заяви

про апеляційне оскарження,  якщо скарга

подається  у строк, встановлений  для подання заяви про апеляційне

оскарження.       

 

 

Суддя                                                                                   О. Г.Проскурняк

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення02.04.2008
Оприлюднено18.09.2008
Номер документу2023112
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/75

Ухвала від 08.11.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 17.10.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 26.09.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 15.09.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Постанова від 02.08.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Мартюхіна Н.О.

Ухвала від 21.07.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Мартюхіна Н.О.

Ухвала від 18.07.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 11.07.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 03.07.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Мартюхіна Н.О.

Ухвала від 14.06.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Старкова Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні