Рішення
від 22.12.2011 по справі 5/222
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 5/222 22.12.11

За позовом Публічно го акціонерного товариства " Укртранснафта"

до Центрально ї районної поліклініки Оболо нського району міста Києва

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предме т спору на стороні позивача

Виконавча ди рекція Київського міського в ідділення Фонду соціального страхування

з тимчасової вт рати працездатності

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предме т спору на стороні відповіда ча

Фізична особ а ОСОБА_1

про стягнення 2 513,82 грн.

Суддя Ломака В. С.

Представники учасників с удового процесу:

від позивача: ОСОБА_2. за до віреністю № 70 від 02.08.2011 р.;

від відповідача: ОСОБА_3 за до віреністю № 1381 від 19.12.2011 р.;

від третьої особи на сторон і позивача: ОСОБА_4. за до віреністю № 5 від 04.01.2011 р.;

від третьої особи на сторон і відповідача: не з'явився.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Публічне акціонерне тов ариство "Укртранснафта" (далі - позивач) звернулось до гос подарського суду міста Києва з позовом до Центральної рай онної поліклініки Оболонськ ого району міста Києва (далі - відповідач) про стягнення з в ідповідача на користь позива ча 2 513,82 грн.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач поси лається на те, що через необґр унтовану видачу відповідаче м листка непрацездатності, п озивачу було завдано матеріа льну шкоду, внаслідок оплати вказаного листка.

Ухвалою господарського су ду міста Києва від 31.10.2011 р. поруш ено провадження у справі № 5/222, на підставі ст. 27 Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни залучено до участі в сп раві в якості третьої особи, я ка не заявляє самостійних ви мог на предмет спору на сторо ні позивача - Виконавчу дирек цію Київського міського відд ілення Фонду соціального стр ахування з тимчасової втрати працездатності (далі - третя особа на стороні позив ача); розгляд справи призначе но на 01.12.2011 р.

Представник відповідача в судове засідання 01.12.2011 р. не з' явився, проте 30.11.2011 р. через відд іл діловодства господарсько го суду міста Києва подав пис ьмовий відзив на позов, відпо відно до якого проти позову з аперечує та просить відмовит и позивачу в його задоволенн і з підстав, викладених в відз иві.

Представники позивача та т ретьої особи в судове засіда ння 01.12.2011 р. з' явились та підтр имали позовні вимоги в повно му обсязі.

Ухвалою господарського с уду міста Києва від 01.12.2011 р. на пі дставі ст. 27 Господарського пр оцесуального кодексу Україн и залучено до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог н а предмет спору на стороні ві дповідача - Фізичну особу О СОБА_1 (далі - третя особа на стороні відповідача); розгля д справи відкладено на 20.12.2011 р.

16.12.2011 р представником позив ача через відділ діловодства господарського суду міста К иєва подано письмові пояснен ня у справі.

В судовому засіданні 20.12.2011р. н а підставі ч. 3 ст. 77 Господарськ ого процесуального кодексу У країни оголошено перерву до 22.12.2011 р.

В судовому засіданні 22.12.2011 р. п редставниками позивача та тр етьої особи на стороні позив ача підтримано позовні вимог и в повному обсязі.

Представником відповідача в судовому засіданні 22.12.2011 р. по дано письмові пояснення у сп раві, відповідно до якого про ти позову заперечує.

Представник третьої особи на стороні відповідача в суд ове засідання 22.12.2011 р. не з' яви вся, про поважні причини неяв ки суд не повідомив, про час і місце проведення судового за сідання повідомлений належн им чином.

В судовому засіданні 22.12.2011 р. с удом проголошено вступну та резолютивну частини рішення у справі.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представників пози вача, відповідача та третьої особи на стороні позивача, вс ебічно і повно з' ясувавши ф актичні обставини, на яких ґр унтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають зн ачення для розгляду справи і вирішення спору по суті, госп одарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Лікарем Центральної рай онної поліклініки Оболонськ ого району міста Києва було в идано Фізичній особі ОСОБА _1 листок непрацездатності № 757444 (належним чином завірена копія якого наявна в матеріа лах справи) з 09.08.2010 р. по 17.08.2010 р. (9 дні в).

У серпні 2010 року у ПАТ «Укртр анснафта»був ліквідований о дин з структурних підрозділі в та скорочена посада ОСОБА _1., що підтверджується наявн им в матеріалах справи наказ ом № 202 від 06.08.2010 р. «Про скороченн я посад в апараті управління ВАТ «Укртранснафта». По чинаючи з 09.08.2010 р. третя особа на стороні відповідача знаход илась на лікарняному і стано м на 06.10.2011 р. продовжував хворіт и.

На підставі вказаного лист ка непрацездатності Публічн им акціонерним товариством « Укртранснафта»07.09.2010 р. була вип лачена допомога ОСОБА_1 за період з 09.08.2010 р. по 17.08.2010 р. у розмір і 1 887,25 грн. за рахунок коштів під приємства та за період з 14.08.2010 р . по 17.08.2010 р. в розмірі 1 132,35 грн. - за рахунок Фонду соціального с трахування з тимчасової втра ти працездатності.

Крім того, сума нарахувань н а оплату перших п'яти днів тим часової непрацездатності (по ставці 33,2%) склала 626,57 грн. та бул а перерахована до Пенсійного фонду, оскільки відповідно д о ч. 1 ст. 19 Закону України «Про з агальнообов'язкове державне пенсійне страхування»від 09.07 .2003 р. №1058-IV, суми оплати перших п'я ти днів тимчасової непрацезд атності, які здійснені за рах унок коштів роботодавця є об 'єктом для нарахування страх ових внесків для роботодавці в.

Вказане підтверджується р озрахунковим листком по заро бітній платі за серпень 2010 р. ОСОБА_1., таблицею 7 звіту про суми, нараховані за дні тимча сової непрацездатності, щорі чні та додаткові відпустки, т а суми, нараховані у минулих п еріодах, оплатою лікарняного листа № ОБЛ-000288 від 30.08.2010 р. , типовою формою № П-0 особовог о рахунку ОСОБА_1. за 2010 р.

Вказане підтверджується н аявними в матеріалах справи доказами: відомістю про нара хування заробітку (доходу) за страхованим особам, відоміст ю про нараховані за дні тимча сової непрацездатності, щорі чні, додаткові відпустки, опл атою лікарняного листа № ОБЛ-000288 від 30.08.2010 р, особов им рахунком за 2010 рік третьої о соби на стороні відповідача, відомістю № 121 від 0.09.2010 р., витяго м із зведеної відомості по на рахуванню у фонди за період с ерпень 2010 р., довідкою за підпис ом голови правління та голов ного бухгалтера позивача, зв ітом позивача про нараховані внески, перерахування та вит рати, пов' язані із загально обов' язковим державним соц іальним страхуванням у зв' я зку з тимчасовою втратою пра цездатності.

Публічне акціонерне товар иство «Укртранснафта»зверн улось до Центральної міжрайо нної виконавчої дирекції Киї вського міського відділення Фонду соціального страхуван ня з тимчасової втрати праце здатності з листом № 03-01/523/5618 від 07.10.2010 р. щодо здійснення перевір ки обґрунтованості видачі ли стків непрацездатності Фізи чній особі ОСОБА_1.

Відповідно до ст. 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне соціальне стра хування у зв' язку з тимчасо вою втратою працездатності т а витратами, зумовленими пох ованням»(далі - Закон), Фонд с оціального страхування з тим часової втрати працездатнос ті (страховик) має право здійс нювати перевірку обґрунтова ності видачі та продовження листків непрацездатності за страхованим особам.

02.11.2010 р. головним спеціалісто м виконавчої дирекції Київсь кого міського відділення Фон ду соціального страхування з тимчасової втрати працездат ності Петренко Н.П. в присутно сті заступника головного лік аря з ЕТН Сташко О.В. та лікаря -терапевта ОСОБА_3. провед ено перевірку обґрунтованос ті видачі та правильності оф ормлення листків непрацезда тності № 757444, 284415, 133423, в иданих Центральною районною поліклінікою Оболонського р айону міста Києва працівнику Публічного акціонерного тов ариства «Укртранснафта»Фіз ичній особі ОСОБА_1.

У ході проведеної перевірк и було встановлено факт необ ґрунтованої видачі листка не працездатності № 757444 Фізичній особі ОСОБА_1 оскільки за писи в даному медичному доку менті не обґрунтовують видач і вказаного листка непрацезд атності, та при його оформлен ні виявлені порушення «Інстр укції про порядок заповнення бланка л/н»№ 532 від 03.11.2004 р., а саме : не вказане місцезнаходженн я підприємства, де працює пац ієнт (п. 3.1); відсутня кругла печ атка закладу охорони здоров' я та підпис головного лікаря ( п.3.8. ), а також в графі: «виданий »місяць вказаний число м, а не літерами (п.3.1) режим в бла нку л/н вказаний амбулаторни й, а в м/к - ліжковий.

За результатами проведено ї перевірки була складена ві дповідна довідка б/н від 05.11.2010 р. Крім того, у вказаній до відці зазначено, що кошти за н еобґрунтовані видані лікарн яні листки підлягають поверн енню виконавчій дирекції Киї вського міського відділення Фонду соціального страхуван ня з тимчасової втрати праце здатності у разі пред' явлен ня до адміністрації ЛПЗ мате ріальної претензії

Вказана довідка була підпи сана заступником головного л ікаря з ЕТН Сташко О.В. без зау важень.

При цьому, позивачем на адре су відповідача було направле но претензію № 05-02/190/1502 від 12.03.2011 р. з проханням сплатити завдані збитки.

У відповідь на вказану прет ензію Центральною районною п оліклінікою Оболонського ра йону міста Києва направлено позивачу лист № 303 від 04.04.2011 р. з по відомленням останнього про т е, що стосовно видачі необґру нтованого лікарняного листк а вжито дієві заходи та про те , що виплату претензії буде пр оведено після судового рішен ня.

Враховуючи зазначені обст авини, позивач вирішив зверн утись за захистом свої прав т а охоронюваних законом інтер есів до суду.

Оцінюючи подані позивачем докази за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об' єктивному розгляді в судовом у засіданні всіх обставин сп рави в їх сукупності, суд вваж ає, що вимоги позивача підляг ають задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ч. 1 ст. 69 Основ законо давства України про охорону здоров' я, експертиза тимчас ової непрацездатності грома дян здійснюється у закладах охорони здоров'я лікарем або комісією лікарів, які встано влюють факт необхідності над ання відпустки у зв'язку з хво робою, каліцтвом, вагітністю та пологами, для догляду за хв орим членом сім'ї, у період кар антину, для протезування, сан аторно-курортного лікування , визначають необхідність і с троки тимчасового переведен ня працівника у зв'язку з хвор обою на іншу роботу у встанов леному порядку, а також прийм ають рішення про направлення на медико-соціальну експерт ну комісію для визначення на явності та ступеня тривалої або стійкої втрати працездат ності.

Єдиний порядок організаці ї та проведення експертизи т имчасової непрацездатності (далі - ЕТН) встановлений Пол оженням про експертизу тимча сової непрацездатності, затв ердженим наказом Міністерст ва охорони здоров' я України від 09.04.2008 р. № 189, зареєстрованим в Міністерстві юстиції Україн и 04.07.2008 р. за № 589/15280 (далі - Положен ня).

Підпунктами 2.1, 2.2 п. 2 цього нак азу зобов' язано керівників органів та закладів охорони здоров'я незалежно від форм в ласності при визначенні тимч асової непрацездатності зас тосовувати Положення про екс пертизу тимчасової непрацез датності та забезпечити неух ильне його виконання.

Згідно з п. 5.1 Положення, ліку ючий лікар зокрема:

- видає документ, що засвідч ує тимчасову непрацездатніс ть громадян, при відвідуванн і хворих удома особам, що визн ані непрацездатними. При вих оді на дільницю лікар повине н мати при собі необхідну кіл ькість бланків листка непрац ездатності;

- видає разом із завідувачем відділення документи, що зас відчують тимчасову непрацез датність громадян, на період лікування в стаціонарі;

- відображає в медичних карт ах амбулаторного (стаціонарн ого) хворого скарги, анамнез, у т.ч. страховий (за останні 12 міс яців), дані об'єктивного огляд у, додаткових методів обстеж ення та інше, які є підставою д ля визначення діагнозу та ви дачі документів, що засвідчу ють тимчасову непрацездатні сть громадян, перелік необхі дних лікувальних та оздоровч их заходів, консультацій від повідно до стандартів медичн их технологій лікувально-діа гностичного процесу та прото колів надання медичної допом оги за спеціальностями, реко мендований режим; номер доку мента, що засвідчує тимчасов у непрацездатність, термін, з якого до якого він виданий, да ту наступної явки хворого на прийом, направлення на ЛКК;

- при чергових оглядах хворо го в медичній карті амбулато рного (стаціонарного) хворог о відображає динаміку захвор ювання, обґрунтовує корекцію лікування та призначення до даткових обстежень з урахува нням стандартів медичних тех нологій лікувально-діагност ичного процесу та протоколів надання медичної допомоги з а спеціальностями, визначає термін тимчасової непрацезд атності та його продовження із зазначенням номера докуме нта, що засвідчує тимчасову н епрацездатність, дати, з якої до якої він продовжується, та дати наступного огляду. При в ідновленні працездатності в носить дані клінічного огляд у пацієнта, що є підставою для закриття документа, що засві дчує тимчасову непрацездатн ість, із зазначенням його ном ера та дати, з якої пацієнт має стати до роботи.

У разі виписки хворого зі ст аціонару при відновленні пра цездатності у виписці з меди чної карти стаціонарного хво рого (ф. 027/о) обов'язково зазнач ає дату висновку ЛКК (за наявн ості), лікувальні та трудові р екомендації, дату закриття л истка непрацездатності, дату , з якої необхідно стати до роб оти, номери документів, що зас відчують тимчасову непрацез датність громадян. Якщо хвор ий продовжує хворіти, у випис ці зазначає дату явки на прий ом до лікаря поліклініки, обґ рунтовує продовження листка непрацездатності та направл ення на амбулаторне лікуванн я після виписки хворого зі ст аціонару.

Відповідно до п. п. 5.2.8 п. 5.2 Поло ження, завідувач профільного відділення контролює, зокре ма:

- дотримання лікарями поряд ку видачі документів, що засв ідчують тимчасову непрацез датність громадян, відпові дно до діючих нормативно-п равових актів з питань ЕТН;

- якість оформлення записів у медичній карті амбулаторн ого (стаціонарного) хворого, а саме: повноту відображення с карг та відповідність їх виз наченому діагнозу; якість зі браного страхового анамнезу хворого та анамнезу захворю вання; відповідність записів об'єктивному стану хворого; д остатнє обґрунтування діагн озу, який поставлено хворому ; наявність плану обстеження та лікування хворого; наявні сть та правильність лікуваль них та трудових рекомендацій ; наявність записів про видач у листка непрацездатності, т ермін продовження (з якого чи сла до якого) та дати наступно го відвідування лікаря, при з акритті листка непрацездатн ості - запис про його закрит тя із зазначенням дати, з якої необхідно стати до роботи; об ґрунтування продовження лис тка непрацездатності в разі потреби продовження лікуван ня в амбулаторних умовах піс ля стаціонарного лікування у медичній карті стаціонарног о хворого та витягу з неї; своє часність направлення хворог о до стаціонару при наявност і медичних показань з урахув анням профілю захворювання; правильність оформлення мед ичної облікової документаці ї; якість надання медичної до помоги з унесенням до медичн ої карти амбулаторного (стац іонарного) хворого записів щ одо корекції діагнозу, плану обстеження, лікування, стану працездатності; якість ефек тивності диспансерного спос тереження, оздоровлення хвор их, які часто та тривало хворі ють; унесення відміток про по рушення хворим лікувального режиму до листка непрацезда тності (довідки) та медичної к арти амбулаторного (стаціона рного) хворого; дату закриття листка непрацездатності при встановленні групи інвалідн ості та проведенні реабіліта ційних заходів.

Згідно з п. п. 5.4.6 п. 5.4 Положення , заступник головного лікаря з ЕТН або відповідальна особ а з ЕТН забезпечує постійний контроль і перевірку щодо до тримання лікарями закладу ох орони здоров'я діючого закон одавства, інших нормативно-п равових документів з ЕТН: пра вильності і своєчасності вст ановленого діагнозу, проведе ного обстеження, призначеног о лікування, обґрунтованості видачі та продовження докум ентів, що засвідчують тимчас ову непрацездатність.

Приписами ст. 1 Закону перед бачено матеріальне забезпеч ення громадян у зв'язку з втра тою заробітної плати (доходу ) внаслідок тимчасової втрат и працездатності (включаючи догляд за хворою дитиною, дит иною-інвалідом, хворим члено м сім'ї), вагітності та пологів , часткову компенсацію витра т, пов'язаних із смертю застра хованої особи або членів її с ім'ї, а також надання соціальн их послуг за рахунок бюджету Фонду соціального страхуван ня з тимчасової втрати праце здатності, що формується шля хом сплати страхових внесків власником або уповноваженим ним органом, громадянами, а та кож за рахунок інших джерел, п ередбачених цим Законом.

Частиною 1 ст. 9 Закону встано влено, що Фонд соціального ст рахування з тимчасової втрат и працездатності (далі - Фон д) є органом, який здійснює кер івництво та управління загал ьнообов'язковим державним со ціальним страхуванням у зв'я зку з тимчасовою втратою пра цездатності та витратами, зу мовленими народженням та пох ованням, провадить збір і аку муляцію страхових внесків та інших коштів, призначених дл я фінансування матеріальног о забезпечення та соціальних послуг, види яких передбачен і статтею 34 цього Закону, та за безпечує їх надання, а також з дійснює контроль за використ анням цих коштів. Фонд належи ть до цільових позабюджетних страхових фондів.

За змістом ч. 1 ст. 34 вказаного Закону за загальнообов'язко вим державним соціальним стр ахуванням у зв'язку з тимчасо вою втратою працездатності т а витратами, зумовленими нар одженням та похованням, нада ються, зокрема, такий вид мате ріального забезпечення та со ціальних послуг, як допомога по тимчасовій непрацездатно сті.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 35 Зако ну, допомога по тимчасовій не працездатності надається за страхованій особі у формі ма теріального забезпечення, як е повністю або частково комп енсує втрату заробітної плат и (доходу), у разі настання в не ї такого страхового випадку як тимчасова непрацездатніс ть внаслідок захворювання аб о травми, не пов'язаної з нещас ним випадком на виробництві.

Частиною 1 ст. 51 Закону встано влено, що підставою для призн ачення допомоги по тимчасові й непрацездатності, по вагіт ності та пологах є виданий у в становленому порядку листо к непрацездатності, а в разі р оботи за сумісництвом - копі я листка непрацездатності, з асвідчена підписом керівник а і печаткою за основним місц ем роботи. Порядок і умови вид ачі, продовження та обліку ли стків непрацездатності, здій снення контролю за правильні стю їх видачі встановлюються спеціально уповноваженим це нтральним органом виконавчо ї влади у сфері охорони здоро в'я за погодженням з Фондом.

За вищевказаною правовою н ормою наказом Міністерства о хорони здоров' я України № 455 від 13.11.2001 р., зареєстрова ним в Міністерстві юстиції У країни 04.12.2001 р. за № 1005/6196, затверджено Інструкцію п ро порядок видачі документів , що засвідчують тимчасову не працездатність громадян (дал і - Інструкція), яка визначає порядок і умови видачі, продо вження та обліку документів, що засвідчують тимчасову не працездатність громадян, зді йснення контролю за правильн істю їх видачі.

Відповідно до п. п. 8.1-8.3, п. 8.5 вказ аної Інструкції, за порушенн я порядку видачі та заповнен ня документів, що засвідчуют ь тимчасову непрацездатніст ь громадян, лікарі несуть від повідальність згідно з закон одавством України.

У разі виявлення порушень правил видачі, зберігання, об ліку документів, що засвідчу ють тимчасову непрацездатні сть громадян, незадовільного стану експертизи тимчасової непрацездатності лікувальн о-профілактичний заклад може бути позбавлений права вида вати документи, що засвідчую ть тимчасову непрацездатніс ть, у встановленому порядку.

Майнова шкода, завдана непр авомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим н емайновим правам фізичної аб о юридичної особи, а також шко да, завдана майну фізичної аб о юридичної особи, відшкодов ується в повному обсязі особ ою, яка її завдала. Особа, яка з авдала шкоди, звільняється в ід її відшкодування, якщо дов еде, що шкоди завдано не з її в ини (ч. ч. 1, 2 ст. 1166 Цивільного код ексу України).

Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону України «Про загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування»№ 1058-IV від 09.07.2003 р., суми оп лати перших п'яти днів тимчас ової непрацездатності, які з дійснені за рахунок коштів р оботодавця є об'єктом для нар ахування страхових внесків д ля роботодавців.

Отже, сума нарахувань на опл ату перших п'яти днів тимчасо вої непрацездатності (по ста вці 33,2%) склала 626,57 грн. та була пе рерахована до Пенсійного фон ду України.

Як відзначалося вище, в мате ріалах справи наявні докази, які підтверджують, що Публіч ним акціонерним товариством "Укртранснафта" за власний ра хунок було нараховано та спл ачено працівнику позивача - Ф ізичній особі ОСОБА_1 1 887,25 г рн. допомоги по тимчасовій не працездатності на підставі н еобґрунтовано виданого лист ка непрацездатності № 757444 та 626,57 грн. перераховано до П енсійного фонду України.

Крім того, суд відзначає, що твердження відповідача, вик ладені останнім в своєму пис ьмовому відзиві спростовуют ься наступним.

Фонд соціального страхува ння з тимчасової втрати прац ездатності, відповідно до на даних йому вищезазначеним за кон функцій є уповноваженим органам здійснювати перевір ку обґрунтованості видачі ли стів непрацездатності, а отж е висновок, наданий представ никами Виконавчої дирекції К иївського міського відділен ня Фонду соціального страхув ання з тимчасової втрати пра цездатності щодо необґрунто ваності видачі листка непрац ездатності ОСОБА_1 є для п озивача беззаперечною підст авою для відмови виплати по л истку непрацездатності.

При цьому, листок непрацезд атності № 757444, виданий відповід ачем є підставою виплати доп омоги по ньому, тому обґрунто ваність його видачі та прави льність заповнення покладаю ться на відповідача, а у позив ача в свою чергу відповідно в иникає лише обов'язок по опла ті вказаного листка.

Факт порушення лікарем О СОБА_3 порядку оформлення л истка непрацездатності підт верджується матеріалами спр ави і не заперечується відпо відачем.

Приписами ч. 1 ст. 1172 Цивільног о кодексу України встановлен о, що юридична або фізична ос оба відшкодовує шкоду, завда ну їхнім працівником під час виконання ним своїх трудови х (службових) обов'язків.

Оскільки Центральна район на поліклініка Оболонського району міста Києва є юридичн ою особою, з огляду на вимоги с т. 1172 ЦК України, вона повинна в ідшкодувати шкоду, завдану ї ї працівником під час викона ння ним своїх трудових (служб ових) обов' язків.

Відповідно до ст. ст. 33, 34 ГПК У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на які в она посилається як на підста ву своїх вимог і заперечень; д окази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу; обставини справи, як і відповідно до законодавств а повинні бути підтверджені певними засобами доказуванн я, не можуть підтверджуватис ь іншими засобами доказуванн я.

Обов' язок із доказування слід розуміти як закріплену в процесуальному та матеріа льному законодавстві міру на лежної поведінки особи, що бе ре участь у судовому процесі , із збирання та надання доказ ів для підтвердження свого с уб' єктивного права, що має з а мету усунення невизначенос ті, яка виникає в правовіднос инах у разі неможливості дос товірно з' ясувати обставин и, які мають значення для спра ви.

Відповідачем не надано суд у належних та допустимих док азів на підтвердження свої з аперечень. Обставини наведен і у відзиві не спростовують п озовні вимоги та не можуть бу ти підставою для відмови у по зові.

Зважаючи на встановлені фа кти та вимоги вищезазначених правових норм, господарськи й суд дійшов висновку, що позо в нормативно та документальн о доведений, та підлягає задо воленню, внаслідок чого з від повідача на користь позивача підлягає стягненню 2 513,82 грн. шк оди, спричиненої позивачу вн аслідок виплати допомоги по тимчасовій непрацездатност і на підставі необґрунтовано виданого відповідачем листк а непрацездатності.

Згідно зі ст. 44 Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни, до судових витрат відн есені державне мито, суми, що п ідлягають сплаті за проведен ня судової експертизи, призн аченої господарським судом, витрати, пов'язані з оглядом т а дослідженням речових доказ ів у місці їх знаходження, опл ата послуг перекладача, адво ката, витрати на інформаційн о-технічне забезпечення судо вого процесу та інших витрат , пов'язаних з розглядом справ и.

При цьому, на підставі ст. 49 Г осподарського процесуально го кодексу України, стороні н а користь якої відбулося ріш ення, господарський суд відш кодовує державне мито за рах унок другої сторони, а також в итрати на інформаційно-техні чне забезпечення судового пр оцесу.

Приймаючи до уваги вищевик ладене, судові витрати у відп овідності до ст. 49 Господарськ ого процесуального кодексу У країни покладаються на відпо відача.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 32, 33, 44, 49, 82-85 Госпо дарського процесуального ко дексу України, господарський суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити пов ністю.

2. Стягнути з Центральн ої районної поліклініки Обол онського району міста Києва (04205, м. Київ, вул. Тимошенка, б. 14; ід ентифікаційний код 05494828) на кор исть Публічного акціонерног о товариства "Укртранснафта" (01133, м. Київ, вул. Кутузова, б. 18/7; ід ентифікаційний код 31570412) 2 513 (дві тисячі п' ятсот тринадцять) грн. 82 коп. - заборгованості, 10 2 (сто дві) грн. 00 коп. - державно го мита та 236 (двісті тридцять ш ість) грн. 00 коп. - вит рат на інформаційно-техні чне забезпечення судового пр оцесу.

3. Після вступу рішення в за конну силу видати наказ.

Рішення господарського су ду набирає законної сили піс ля закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апе ляційну скаргу не було подан о. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після розгляду справи ап еляційним господарським суд ом.

Суддя В.С. Ломака

Повне рішення складено 26.12.2011 р.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.12.2011
Оприлюднено05.01.2012
Номер документу20532139
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/222

Рішення від 22.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ломака В.С.

Ухвала від 01.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ломака В.С.

Ухвала від 13.12.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Йосипчук О.С.

Ухвала від 22.11.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Йосипчук О.С.

Ухвала від 31.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ломака В.С.

Постанова від 17.10.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Йосипчук О.С.

Ухвала від 06.10.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Йосипчук О.С.

Судовий наказ від 01.02.2011

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Гетя Н.Г.

Ухвала від 01.02.2011

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Гетя Н.Г.

Ухвала від 11.01.2011

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Гетя Н.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні