< Копия >
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
20.12.11 Справа №2а-3967/11/2770
Суддя Окружного адмініс тративного суду міста Севаст ополя Майсак О.І., розгля нувши у порядку письмового п ровадження адміністративну справу за позовом Севастопо льського міського центру зай нятості до Товариства з обме женою відповідальністю «Іва лла»про стягнення недоїмки з і сплати страхових внесків, п ені та штрафу в розмірі 2 255,59 грн .,
в с т а н о в и в:
Севастопольський мі ський центр зайнятості зверн увся до Окружного адміністра тивного суду м. Севастополя і з адміністративним позовом д о Товариства з обмеженою від повідальністю «Івалла»про с тягнення недоїмки зі сплати страхових внесків, пені та шт рафу в розмірі 2 255,59 грн. Вказує, що Севастопольським міським центром зайнятості 21.10.2011 року б ула проведена перевірки прав ильності нарахування, своєча сності та повноти перерахува ння страхових внесків на заг альнообов' язкове державне соціальне страхування на ви падок безробіття. За наслідк ами перевірки було складено акт № 445 від 21.10.2011 року. На підстав і вказаного акту позивачем б уло прийнято рішення № 11 від 31.1 0.2011 року про стягнення простро ченої заборгованості зі спла ти страхових внесків в розмі рі 41,63 грн., пені в розмірі 17,96 грн. та штрафу в розмірі 2 196,00 грн., н а загальну суму 2 255,59 грн. В добр овільному порядку відповіда чем вказана сума погашена не була.
Позивач просить стягну ти недоїмку зі сплати страхо вих внесків, пені та штрафу в р озмірі 2 255,59 грн.
Ухвалою від 07 грудня 2011 року відкрито провадження по адм іністративній справі. Ухвал ою від 07 грудня 2011 року закінче но підготовче провадження та призначено адміністративну справу до судового розгляду .
Представник позивача до по чатку судового засідання над ала клопотання про розгляд с прави за її відсутністю в пор ядку письмового провадження , позовні вимоги підтримує у п овному обсязі (а.с.22).
Відповідач, явку уповноваж ених представників у судове засідання не забезпечив, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином , про причини неявки суду не по відомив (а.с.21).
Відповідно до частини 6 стат ті 128 Кодексу адміністративно го судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні , визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беру ть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розгл янути справу у письмовому пр овадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
В порядку статті 128 Кодексу а дміністративного судочинст ва України суд вважає можлив им розглянути справу у відсу тності відповідача за наявни ми у справі матеріалами в пор ядку письмового провадження .
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 17 Кодексу ад міністративного судочинств а України юрисдикція адмініс тративних судів поширюється на публічно-правові спори, зо крема спори за зверненням су б'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конс титуцією та законами України .
Відповідно до пункту 1 части ни 1 статті 3 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и справа адміністративної юр исдикції (далі - адміністрати вна справа) - переданий на вирі шення адміністративного суд у публічно-правовий спір, у як ому хоча б однією зі сторін є о рган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, ї хня посадова чи службова осо ба або інший суб'єкт, який здій снює владні управлінські фун кції на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень.
Суб'єкт владних повноважен ь - орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень (п. 7 ст. 3 Кодексу адміністратив ного судочинства України).
Статтею 18 Закону України «П ро зайнятість населення»вст ановлено, що для реалізації д ержавної політики зайнятост і населення, професійної орі єнтації, підготовки і перепі дготовки, працевлаштування т а соціальної підтримки тимча сово не працюючих громадян у порядку, що визначається Каб інетом Міністрів України, ст ворюється державна служба за йнятості, діяльність якої зд ійснюється під керівництвом Міністерства праці та соціа льної політики України, місц евих державних адміністраці й та органів місцевого самов рядування. Державна служба з айнятості складається з: Дер жавного центру зайнятості Мі ністерства праці та соціальн ої політики України, центру з айнятості Автономної Респуб ліки Крим, обласних, Київсько го та Севастопольського місь ких, районних, міськрайонних , міських і районних у містах ц ентрів зайнятості, центрів о рганізації професійного нав чання незайнятого населення і центрів професійної орієн тації населення, інспекцій п о контролю за додержанням за конодавства про зайнятість н аселення.
Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування на випадок безробіт тя»Фонд загальнообов'язково го державного соціального ст рахування України на випадок безробіття (далі - Фонд) створ юється для управління страху ванням на випадок безробіття , провадження збору та акумул яції страхових внесків, конт ролю за використанням коштів , виплати забезпечення та над ання соціальних послуг, здій снення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фон ду.
Згідно з ст. 12 Закону України «Про загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхуванн я на випадок безробіття»вико навча дирекція Фонду є викон авчим органом правління Фонд у, який забезпечує виконання рішень правління. Функції ви конавчої дирекції Фонду покл адаються на органи державної служби зайнятості. Директор Державного центру зайнятост і центрального органу викона вчої влади у сфері праці та со ціальної політики та його за ступники є відповідно керівн иком та заступниками виконав чої дирекції Фонду. Функції р обочих органів виконавчої ди рекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Киї вський і Севастопольський мі ські, районні, міськрайонні, м іські та районні у містах цен три зайнятості. Виконавча ди рекція Фонду та її робочі орг ани контролюють правильніст ь витрат за страхуванням на в ипадок безробіття, проводять розслідування страхових вип адків та обґрунтованості вип лати матеріального забезпеч ення в порядку, встановленом у центральними органами вико навчої влади у сфері праці та соціальної політики, держав ної податкової політики, Пен сійним фондом України за пог одженням з правлінням Фонду.
Закон України «Про загальн ообов'язкове державне соціал ьне страхування на випадок б езробіття»містить спеціаль ні норми щодо порядку сплати , стягнення та застосування ф інансових санкцій за порушен ня порядку сплати страхуваль никами страхових внесків, і з агальні, що стосуються виріш ення у суді спорів, що виникаю ть із правовідносин за цим За коном.
Згідно з п. 2 Положення про Се вастопольський міський цент р зайнятості, затвердженого директором Державного центр у зайнятості Міністерства пр аці та соціальної політики У країни 15.10.1998 року, основним завд анням позивача є реалізація державної політики зайнятос ті населення. Здійснення кон тролю за додержанням законод авства про зайнятість населе ння підприємствами, установа ми, організаціями, незалежно від форм власності.
Таким чином, позивач є суб' єктом владних повноважень, щ о має право звернутись до Окр ужного адміністративного су ду міста Севастополя з позов ом про стягнення суми виплач еного забезпечення та вартос ті наданих соціальних послуг .
Враховуючи суб' єктивний склад сторін, вимоги ст. 17, 18 Код ексу адміністративного судо чинства України, даний спір є справою адміністративної юр исдикції та повинен розгляда тися Окружним адміністратив ним судом міста Севастополя.
Розглянувши матеріали спр ави, суд дійшов висновку, що по зовні вимоги підлягають задо воленню з таких підстав.
Судом встановлено наступн е. Товариство з обмеженою від повідальністю «Івалла»як ро ботодавець, зареєстровано в якості платника внесків у ви конавчій дирекції Фонду зага льнообов' язкового державн ого соціального страхування України на випадок безробіт тя - її робочому органі - Се вастопольському міському це нтрі зайнятості під № 270120415 01.10.1997 р оку та згідно з п. 2 ст. 35 Закону У країни «Про загальнообов'язк ове державне соціальне страх ування на випадок безробіття »зобов' язаний вчасно та у п овному обсязі сплачувати стр ахові внески.
Відповідно до ч. 2 ст. 35 Закону України «Про загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування на випадок безробіт тя»від 02.03.2000 року № 1533-III (далі - За кон № 1533) роботодавець зобов'яз аний: 1) під час перевірки прав ильності використання кошті в Фонду та достовірності под аних роботодавцем даних, заз начених у пункті 2 цієї частин и, надавати посадовим особам органів Фонду необхідні док ументи та пояснення з питань , що виникають під час перевір ки; 2) подавати виконавчій дире кції Фонду в установленому п орядку відповідно до законод авства відомості про: прийня ття на роботу працівників; ро змір заробітної плати, викор истання робочого часу праців ників, у тому числі прийнятих за направленням державної с лужби зайнятості з наданням роботодавцю дотації за рахун ок коштів Фонду на створення додаткових робочих місць дл я працевлаштування безробіт них; виплату застрахованим о собам допомоги по частковому безробіттю; використання ко штів Фонду за іншими визначе ними цим Законом напрямами.
Порядок обчислення та спла ти страхових внесків на випа док безробіття визначено Інс трукцією про порядок обчисле ння і сплати внесків на загал ьнообов' язкове державне со ціальне страхування на випад ок безробіття та обліку її на дходження до Фонду, затвердж еної Наказом Міністерства пр аці та соціальної політики У країни № 339 від 18.12.2000 року (далі - Інструкція).
Відповідно до ст. 38 Закону № 1 533 роботодавець несе відповід альність за: порушення поряд ку використання коштів Фонду , несвоєчасне або неповне їх п овернення; несвоєчасне подан ня або неподання відомостей, встановлених цим Законом; по дання недостовірних відомос тей про використання коштів Фонду.
За порушення порядку викор истання роботодавцем коштів Фонду накладається штраф у р озмірі наданої Фондом суми, в икористаної з порушенням.
Своєчасно не сплачені фіна нсові санкції стягуються із страхувальника в дохід Фонду в порядку, встановленому зак оном.
Строк давності в разі стягн ення штрафних санкцій, перед бачених цим Законом та Закон ом України "Про зайнятість на селення", не застосовується.
Право застосовувати фінан сові санкції та накладати ад міністративні штрафи від іме ні Фонду мають керівник вико навчої дирекції Фонду, його з аступники, керівники робочих органів виконавчої дирекції Фонду - центру зайнятості Авт ономної Республіки Крим, обл асних, Київського і Севастоп ольського міських, районних, міськрайонних, міських та ра йонних у містах центрів зайн ятості та їх заступники.
21 жовтня 2011 року Севастополь ським міським центром зайнят ості проведена планова перев ірка ТОВ «Івалла»з питань до тримання вимог законодавств а щодо правильності нарахува ння, своєчасності та повноти сплати внесків на загальноо бов' язкове державне соціал ьне страхування на випадок б езробіття до Фонду загальноо бов' язкового державного со ціального страхування Украї ни на випадок безробіття за п еріод з 01.01.2003 року по 31.12.2010 року. За результатами перевірки було складено акт № 445 від 21.10.2011 року (а .с.6-7). Перевіркою було встановл ено, що на кінець періоду, який перевіряється відповідача, сума заборгованості за остан нім складає 2 255,59 грн., з яких: нед оїмка зі сплати страхових вн есків в розмірі 41,63 грн., пеня 17,96 г рн. та штраф в розмірі 2 196,00 грн. З актом № 445 від 21.10.2011 року директо р ТОВ «Івалла»був ознайомлен ий та отримав його копію 21.10.2011 р оку (а.с.7).
На підставі ч. 4 ст. 38 Закону № 1 533 директора Севастопольсько го міського центру зайнятост і було прийнято рішення № 11 ві д 31.10.2010 року про стягнення з ТОВ «Івалла» простроченої забор гованості зі сплати страхови х внесків в розмірі 41,63 грн., пен і 17,96 грн. та штрафу 2 196,00 грн., на за гальну суму 2 255,59 грн. (а.с.14). Вказа не рішення було отримано від повідачем 07.11.2011 року (а.с.15).
Рішенням № 11 від 31.10.2010 року ТОВ «Івалла»було надано десятид енний термін для добровільно ї сплати заборгованості з дн я його отримання. В матеріала х справи відсутні відомості щодо оскарження рішення у су довому порядку.
В рахунок сплати зазначено ї заборгованості від відпові дача кошти не надходили.
З огляду на зазначене суд ді йшов висновку, що заборгова ність зі сплати страхових вн есків, штрафних санкцій та пе ні загальною сумою 2 255,59 грн. підлягає стягненн ю з відповідача у судовому по рядку, позовні вимоги - задов оленню.
Враховуючи викладене, керу ючись статтями 158-163 Кодексу адм іністративного судочинства України №2747-ІV від 06.07.2005 року, суд
п о с т а н о в и в:
1. Адміністративни й позов задовольнити повніст ю.
2. Стягнути з Това риства з обмеженою відповіда льністю «Івалла» (99001, м. Сева стополь, вул. Будіщева, буд. 34, к од ЄДРПОУ 24031531, відомості про по точні рахунки в установах ба нку в матеріалах справи відс утні) на користь Севастопо льського міського центру зай нятості (99053, м. Севастополь, в ул. Руднєва, буд. 40, код ЄДРПОУ 0349 1145) прострочену заборгованост і зі сплати страхових внескі в в розмірі 41,63 грн., пеню 17,96 грн. т а штраф 2 196,00 грн., на загальну су му 2 255,59 грн. (дві тисячі двісті п' ятдесят п' ять грн . 59 коп.).
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Севастопольського апе ляційного адміністративног о суду через суд першої інста нції шляхом подання апеляцій ної скарги. У разі прийняття постанови у письмовому прова дженні апеляційна скарга под ається протягом десяти днів з дня отримання копії постан ови. Якщо суб'єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 цього Кодекс у, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п 'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законн ої сили у порядку та строки пе редбачені статтею 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.
Суддя < підпис > О.І. Майсак
< З оригіналом згідно >
< Суддя > < підпис > < Суддя >
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2011 |
Оприлюднено | 12.01.2012 |
Номер документу | 20692783 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Майсак О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні