Рішення
від 02.11.2011 по справі 33/124
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

33/124

                                ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  

                                  83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46

                                                             Р І Ш Е Н Н Я   

                                                            іменем України

02.11.11 р.                                                                                 Справа № 33/124                               

Господарський суд Донецької області у складі головуючого судді Сич Ю.В., судді Лейби М.О., судді Макарової Ю.В.

при секретарі судового засідання Щитовій Л.М.,

розглянув у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом Приватного акціонерного товариства „Керамет”, м.Донецьк (код ЄДРПОУ 13508852)

до відповідача Закритого акціонерного товариства „Технопарк „Екотехнології”, м.Донецьк (код ЄДРПОУ 33280469)

про стягнення 448 086грн.32коп.

за участю представників:

від позивача: не з'явився,

від відповідача: не з'явився.

Позивач, Приватне акціонерне товариство „Керамет”, м.Донецьк звернувся до господарського суду Донецької області з позовом до відповідача, Закритого акціонерного товариства „Технопарк „Екотехнології”, м.Донецьк про стягнення 448 086грн.32коп.

Ухвалою від 20.01.2011р. зазначену позовну заяву прийнято до розгляду та порушено провадження у справі №33/124, сторони зобов'язані надати документи та виконати певні дії.

Розпорядженням заступника голови господарського суду Донецької області від 14.09.2011р. справу №33/124 передано на розгляд колегії суддів: головуючого судді Сич Ю.В., судді Лейби М.О., судді Макарової Ю.В.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на той факт, що відповідач безпідставно володіє грошовими коштами в сумі 448 086грн.32коп. внаслідок несплати вартості спожитих ним, як власником нерухомого майна, що є часткою будівлі, матеріальних благ, необхідних відповідачу для утримання будівлі в належному експлуатаційному стані.

На підтвердження вказаних обставин позивач надав копії інвестиційного договору про будівництво адміністративної будівлі №КМУ-06/94 від 07.07.2006р., акту державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта від 22.12.2008р., претензії №КМ-13/07-692 від 30.06.2001р., актів здавання-приймання робіт з ТОВ „Теплоком” №ТЕ-0000021 від 03.02.2010р., №ТЕ-0000051 від 19.03.2010р., №ТЕ-0000068 від 15.04.2010р., №ТЕ-0000091 від 26.05.2010р., №ТЕ-0000109 від 15.06.2010р., №ТЕ-0000121 від 07.07.2010р., №ТЕ-0000133 від 05.08.2010р., №ТЕ-0000155 від 13.09.2010р., №ТЕ-0000194 від 22.10.2010р., №ТЕ-0000214 від 24.11.2010р., №ТЕ-0000237 від 16.12.2010р., №ТЕ-0000008 від 11.01.2011р., №ТЕ-0000024 від 07.02.2011р., №ТЕ-0000208 від 09.03.2011р., №ТЕ-0000251 від 08.04.2011р., РН№ТЕ-0000092 від 04.05.2011р., №ТЕ-0000281 від 13.05.2011р., актів-рахунків з КП „Донецькміськводоканал” №4877 від 18.02.2010р., №4877 від 18.03.2010р., №4877 від 20.04.2010р., №4877 від 17.05.2010р., №4877 від 15.06.2010р., №4877 від 08.07.2010р., №4877 від 19.08.2010р., №4877 від 20.09.2010р., №4877 від 20.10.2010р., №4877 від 18.11.2010р., №4877 від 20.12.2010р., №4877 від 13.01.2011р., №4877 від 15.02.2011р., №4877 від 21.03.2011р., №4877 від 15.04.2011р., №4877 від 16.05.2011р., актів прийому-передачі з ДК „Газ України” б/н від 28.02.2010р., б/н від 31.03.2010р., б/н від 30.04.2010р., б/н від 31.05.2010р., б/н від 30.06.2010р., б/н від 31.07.2010р., б/н від 31.08.2010р., б/н від 31.10.2010р., б/н від 30.11.2010р., б/н від 31.12.2010р., б/н від 31.01.2011р., б/н від 28.02.2011р., б/н від 31.03.2011р., б/н від 30.04.2011р., б/н від 31.05.2011р., актів приймання виконаних робіт з ВАТ „Донецькгоргаз” б/н від 28.02.2010р., №Ф-2 від 28.02.2010р., №Ф-2 від 28.02.2010р., №Ф-2 від 31.03.2010р., №Ф-2 від 31.03.2010р., №Ф-2 від 31.03.2010р., №Ф-2 від 30.04.2010р., №Ф-2 від 30.04.2010р., №Ф-2 від 30.04.2010р., №Ф-2 від 30.04.2010р., №Ф-2 від 31.05.2010р., №Ф-2 від 31.05.2010р., б/н від 31.05.2010р., б/н від 30.06.2010р., б/н від 30.06.2010р., №Ф-2 від 30.06.2010р., №Ф-2 від 31.07.2010р., б/н від 31.07.2010р., №Ф-2 від 31.07.2010р., №Ф-2 від 31.08.2010р., б/н від 31.08.2010р., №Ф-2 від 31.08.2010р., б/н від 02.09.2010р., б/н від 30.09.2010р., №Ф-2 від 30.09.2010р., №Ф-2 від 30.09.2010р., б/н від 31.10.2010р., №Ф-2 від 31.10.2010р., №Ф-2 від 31.10.2010р., №Ф-2 від 30.11.2010р., б/н від 30.11.2010р., №Ф-2 від 30.11.2010р., №Ф-2 від 31.12.2010р., б/н від 31.12.2010р., №Ф-2 від 31.12.2010р., №Ф-2 від 31.01.2011р., №Ф-2 від 31.01.2011р., б/н від 31.01.2011р., б/н від 28.02.2011р., №Ф-2 від 28.02.2011р., №Ф-2 від 28.02.2011р., №Ф-2 від 31.03.2011р., б/н від 31.03.2011р., №Ф-2 від 31.03.2011р., №Ф-2 від 30.04.2011р., б/н від 30.04.2011р., №Ф-2 від 30.04.2011р., б/н від 31.05.2011р., №Ф-2 від 31.05.2011р., №Ф-2 від 31.05.2011р., рахунків за реактивну електроенергію з ВАТ „Донецькі електричні мережі” №637 від 08.02.2010р., №637 від 09.03.2010р., №637 від 08.04.2010р., №637 від 11.05.2010р., №637 від 08.06.2010р., №637 від 08.07.2010р., №637 від 10.08.2010р., №637 від 08.09.2010р., №637 від 08.10.2010р., №637 від 08.11.2010р., №637 від 08.12.2010р., №637 від 10.01.2011р., №637 від 08.02.2011р., №637 від 09.03.2011р., №637 від 08.04.2011р., №637 від 10.05.2011р., рахунків за електроенергію ВАТ „Донецькі електричні мережі” №637 від 08.02.2010р., №637 від 09.03.2010р., №637 від 08.04.2010р., №637 від 11.05.2010р., №637 від 08.06.2010р., №637 від 08.07.2010р., №637 від 10.08.2010р., №637 від 08.09.2010р., №637 від 08.10.2010р., №637 від 08.11.2010р., №637 від 08.12.2010р., №637 від 10.01.2011р., №637 від 08.02.2011р., №637 від 09.03.2011р., №637 від 08.04.2011р., №637 від 10.05.2011р., актів наданих послуг з ТОВ „СВТО „Охорона” б/н від 28.02.2010р., б/н від 31.03.2010р., б/н від 30.04.2010р., б/н від 31.05.2010р., б/н від 30.06.2010р., б/н від 31.07.2010р., б/н від 31.08.2010р., б/н від 30.09.2010р., б/н від 31.10.2010р., б/н від 30.11.2010р., б/н від 31.12.2010р., б/н від 30.01.2011р., б/н від 28.02.2011р., б/н від 31.03.2011р., б/н від 30.04.2011р., б/н від 31.05.2011р., податкових декларацій за 2010р., за 2011р., рахунків №1/11 від 30.11.2010р., №1/12 від 31.12.2010р., №1/01 від 31.01.2011р., №1/02 від 28.02.2011р., №1/03 від 31.03.2011р., №1/04 від 30.04.2011р., №1/10 від 30.10.2010р., №1/05 від 31.05.2011р., №1/06 від 30.06.2011р., №1/02 від 28.02.2010р., №1/03 від 31.03.2010р., №1/04 від 30.04.2010р., №1/05к від 31.05.2010р., №1/06 від 30.03.2010р., №1/07 від 31.07.2010р., №№1/08 від 31.08.2010р., №1/09 від 30.09.2010р., договорів №4877 від 18.11.2008р., №06/09-1902 від 22.12.2009р., додаткових угод №1 від 10.03.2010р., №2 від 06.05.2010р., №3 від 06.08.2010р., №4 від 08.09.2010р. до договору №06/09-1902, протоколу розбіжностей до договору №06/09-1902, договору №637 від 29.01.2007р., договору №КМУ-09/77 від 29.04.2009р., договору №81-16/08 від 25.02.2008р., договору №56/09с від 02.11.2009р., договору оренди земельної ділянки від 17.11.2004р., договору про внесення змін і доповнень в договір оренди земельної ділянки від 09.07.2008р., довідки №05-19-53236, актів приймання-передачі №1 від 27.01.2009р., №2 від 27.01.2009р., №3 від 27.01.2009р., додаткових угод №4 від 22.08.2008р., №3 від 18.04.2008р., №7 від 06.10.2008р., договору поставки природного газу №06/10-1966 від 20.12.2010р.

Нормативно свої вимоги позивач обґрунтовує ст.ст. 15, 16, 322, 360, 1212 Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України.

Представник позивача наполягає на задоволенні позовних вимог.

Відповідач, який належним чином був повідомлений ухвалами господарського суду, про час і місце розгляду справи, про що свідчать повідомлення про вручення поштового відправлення, заявлені вимоги не оспорив, відзив на позов не представив, в судові засідання не з'явився, тому згідно ст. 75 Господарського процесуального Кодексу України, справу розглянуто за наявними матеріалами.

10.10.2011р., 03.11.2011р. від представника позивача через канцелярію суду надійшли клопотання, яким останній просив здійснювати розгляд справи за наявними у справі матеріалами у відсутність представника позивача.

Розгляд справи здійснювався без застосування засобів технічної фіксації судового процесу відповідно до ст. 81-1 Господарського процесуального кодексу України.

Відповідно до ст.4-3 Господарського процесуального кодексу України судочинство в господарських судах здійснюється на засадах змагальності.

Розгляд справи відкладався на підставі ст. 77 Господарського процесуального кодексу України.

Під час судового розгляду справи представників позивача було ознайомлено з правами та обов'язками у відповідності із ст. 22 Господарського процесуального кодексу України.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням та заслухавши представників позивача, суд встановив:

На підставі інвестиційного договору про будівництво адміністративної будівлі від 07.07.2006р. №КМУ-06/94 з урахуванням додаткових угод ЗАТ “Технопарк Екотехнології”(Інвестор-1), ТОВ “Пуянг-Керамет”(Інвестор-2) та ТОВ “Промвуглесервіс”(Інвестор-3) здійснюють фінансування реконструкційних робіт Об'єкту, а ЗАТ “Керамет”(Забудовник) здійснює сукупність організаційно-розпорядчих, правових, техніко-економічних та фінансових дій, що направлені на завершення будівництва Об'єкту –адміністративно-ділового центру з розміщенням гостьової автостоянки розташованого за адресою: м. Донецьк, вул. Калужская,16, що належить Забудовнику на праві власності.

За п.1.1. статуту Приватного акціонерного товариства „Керамет” Приватне акціонерне товариство „Керамет” (надалі за тестом – Товариство), створене як Зовнішньоекономічне акціонерне товариство „Кермет” відкритого типу відповідно до установчого договору від 09 квітня 1992 року, перейменоване в Закрите акціонерне товариство „Керамет” згідно з рішенням загальних зборів акціонерів Товариства від 28 березня 2005року, перейменоване в Приватне акціонерне товариство згідно з рішенням загальних зборів акціонерів від 22.04.2011 року, і є його правонаступником.

Згідно п.2.5 Інвестиційного договору не підлягає розподіленню та залишається в загальній долевій власності Сторін - загальне неподільне майно - міста загального використання об'єкту (крім тех. підпілля), а саме: сходові клітини, шахти ліфтів, котельні, камери для сміття, шахти, машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери, підсобні приміщення гаража и інші технічні приміщення, що забезпечують експлуатацію об'єкту. Після вводу об'єкту в експлуатацію загальна площа об'єкту орієнтовно буде складати 7123,77кв.м та гостьова автостоянка 287,5м.кв. Загальна площа визначена відповідно до вимог ДБН В.2.2-9-99.

Після введення об'єкту в експлуатацію власністю Інвестора-1 буде: 3-й поверх, орієнтовно 982,0кв.м загальної площі тех. підпілля з урахуванням площі неподільного майна, що складає 35,8% загальній площі Об'єкту з урахуванням площі неподільного майна.

Після введення Об'єкту в експлуатацію власністю Інвестора-2 буде орієнтовно 233,00кв.м загальної площі південно-західної частини 4-го поверху без врахування площі неподільного майна, що складає 3,2% загальної площі Об'єкту без урахуванням площі неподільного майна.

Після введення об'єкту в експлуатацію власністю Інвестора-3 буде: частина 1-го поверху загальною площею орієнтовно 1198,00м.кв з урахуванням площі неподільного майна, 2-й поверх загальною площею орієнтовно 1231,1кв.м з урахуванням площі неподільного майна, що складає 36,0% загальної площі Об'єкту з урахуванням площі неподільного майна.

Після введення об'єкту в експлуатацію власністю Забудовника буде: частина 1-го поверху загальною площею орієнтовно 169,42м.кв (в тому числі 125,86м.кв вестибулю з північної сторони на першому поверху) з урахуванням площі неподільного майна, орієнтовно 849,93м.кв 4-го поверху з урахуванням площі неподільного майна, 5-й поверх, орієнтовно 328,00м.кв загальної площі тех. підпілля з урахуванням площі неподільного майна, що складає 25% загальної площі Об'єкту з урахуванням площі неподільного майна.

Пунктом 2.8 договору передбачено, що після введення об'єкту в експлуатацію Сторони, у відповідності із своїми долями в Об'єкті , приймають участь у витратах на управління, утримання та збереження Об'єкта”.

Рішенням виконкому Донецької міської ради від 23.12.2008р. №574/49 затверджено Акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого реконструкцією незавершеного будівництва - столової під будівлю адміністративно-ділового центру з розміщенням гостьової автостоянки на відведеної території по вул. Калужськой ,16 в Калінінському р-ні м. Донецька (поштова адреса: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а), а саме будівлі адміністративно-ділового центру лит. “А-4,5”загальною площею 6433,4кв.м, будівлі гаражів лит. “Б-1”загальною площею 288,9кв.м.

У відповідності з актом приймання-передачі від 27.01.2009р. №1 ЗАТ “Керамет”передало, а ЗАТ “Технопарк “Екотехнології”прийняло у власність, профінансовану їм долю в Об'єкті, а саме :

1) в будівлі адміністративно-ділового центру (літ.А-4,5) 2017,6кв.м, що складає 31,4%, в тому числі:

-          частина підвалу площею 415,5кв.м, яка складається із наступних приміщень: підвал (7-12,14-17,19-24),

-          3-й поверх загальною площею 1327,1кв.м, який складається із наступних приміщень офіс (1), санвузол (3), санвузол (4), санвузол(5), санвузол(б),

-          275м.кв. площі неподільного майна в приміщенні адміністративно-ділового центру, що складає 4,3%,

          2) в будівлі гаражів (літ.Б-1) 108кв.м, що складає 37,4% в тому числі:

          гаражний бокс №1,9 площею 21,6м.кв,

-          гаражний бокс №2,8 площею 19,4м.кв,

-          гаражний бокс №3,7 площею 19,3м.кв,

-          гаражний бокс №4,6 площею 19,5м.кв

-          28,2м.кв площі неподільного майна в будівлі гаражів, що складає 9,7%.

У відповідності з актом приймання-передачі від 27.01.2009р. №2 ЗАТ “Керамет”передало, а ТОВ “Пуянг-Керамет”прийняло у власність, профінансовану їм долю в Об'єкті, а саме:

1)          в будівлі адміністративно-ділового центру (літ.А-4,5) 246,6кв.м, що складає 3,8%, в тому числі:

-          частина 4-го поверху площею 213,3кв.м, яка складається їз наступних приміщень: коридор (4), кабінет (5), кабінет (б), кабінет (25), приймальня (26), кімната переговорів (27, 28), зал нарад (29), санвузол (30, 31), 33,3м.кв. площі неподільного майна в приміщенні адміністративно-ділового центру, що складає 0,5%,

2)          в будівлі гаражів (літ.Б-1) 3,4кв.м площі неподільного майна, що складає 1,2%.

У відповідності з актом приймання-передачі від 27.01.2009р. №3 ЗАТ “Керамет”передало, а ТОВ “Промвуглесервіс”прийняло у власність, профінансовану їм долю в Об'єкті, а саме:

1)          в будівлі адміністративно-ділового центру (літ.А-4,5) 2569,6кв.м, що складає 39,9%, в тому числі:

-          частина 1-го поверху площею 1044,6м.кв, яка складається з наступних приміщень: офіс (1), санвузол (3), санвузол (4), санвузол (5), санвузол (6),

-          2-й поверх загальною площею 1175,6кв.м , який складається із наступних приміщень офіс (1), санвузол (3), санвузол (4), санвузол(5), санвузол(б),

349,4м.кв. площі неподільного майна в приміщенні адміністративно-ділового центру, що складає 5,4%,

2)          в будівлі гаражів (літ.Б-1) 94,5 кв.м, що складає 32,7% в тому рахунку :

-          гаражний бокс №5 площею 19,5м.кв,

-          гаражний бокс №6,4 площею 19,5м.кв,

-          гаражний бокс №7,3 площею 19,7м.кв,

-          гаражний бокс №4,6 площею 19,5м.кв

-35,8м.кв площі неподільного майна в будівлі гаражів, що складає 12,4%.

На підставі довідки ЗАТ “Керамет”від 03.03.2009р. №КМ-16/10-246 24,9/100 частин будівлі адміністративно-ділового центру (літ.А-4,5) за адресою:  м. Донецьк, вул. Калужская ,16а, а саме приміщення: в підвалі №№1,2,3,4,5,6; на 1-му поверху - №№8,9; на 4-му поверху - №№ 7,8,9,10,11,12,13,14,20,21,22,23,24,32,33,34,35,36,37; на 5-му поверху - №№ 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11; ліфт IV; машинне відділення №1, загальною площею 1381,6кв.м, частина неподільного майна, що складає 3,4% частин будівлі адміністративно-ділового центру; 28,7% частин будівель гаражів (літ.Б-1) за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая ,16а, а саме: гараж №2 площею 60,7кв.м, частина неподільного майна, що складає 7,7% частин будівель гаражів знаходиться на балансі підприємства ЗАТ “Керамет”.

Відповідно до Рішення Калінінської районної ради у м. Донецьку від 11.03.2009р. №77/19 “Про оформлення права власності на будівлю”за адресою: м. Донецьк, вул. Калужская, 16а визнано право власності:

-          за ЗАТ “Керамет”на 24,9% частин будівлі адміністративно-ділового центру (літ.А-4,5) за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая ,16а, а саме приміщення: в підвалі №№1,2,3,4,5,6; на 1-му поверху - №№8,9; на 4-му поверху - №№ 7,8,9,10,11,12,13,14,20,21,22,23,24,32,33,34,35,36,37; на 5-му поверху - №№ 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11; ліфт IV; машинне відділення №1, загальною площею 1381,6кв.м, частина неподільного майна, що складає 3,4% частин будівлі адміністративно-ділового центру; 28,7% частин будівель гаражів (літ.Б-1) за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а, а саме: гараж №2 площею 60,7кв.м, частина неподільного майна №1,10, що складає 7,7% частин будівель гаражів;

-          за ЗАТ “Технопарк “Екотехнології” на 31,4% частин будівлі адміністративно-ділового центру (літ.А-4,5) за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая,16а, а саме приміщення: в підвалі №№ 7,8,9,10,11,12,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24; на 3-му поверху №№ 1,3,4,5,6 загальною площею 1742,6кв.м, частина неподільного майна, що складає 4,3% від будівлі адміністративно-ділового центру; на 37,4% частин будівель гаражів (лит.Б-1) за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а, а саме: гаражі №№ 6,7,8,9 площею 79,8кв.м, частина нежилих приміщень №1,10 в будівлі гаражів лит.Б-1, що складає 9,7% ідеальної долі будівлі гаражів;

-          за ТОВ “Пуянг-Керамет”3,8% будівлі адміністративно-ділового центру (лит.А-4,5) за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а, а саме приміщення на 4-му поверху №№ 4,5,6,25,26,27,28,29,30,31 загальною площею 213,3кв.м, частина неподільного майна, що складає 0,5% частин від будівлі адміністративно-ділового центру; частина нежилих приміщень №1,10 в будівлі гаражів (лит.Б-1) за адресою: м. Донецьк, вул.Калужськая,16а, що складає 1,2% ідеальної долі будівлі гаражів;

-          за ТОВ “Промвуглесервіс”39,9% частин будівель адміністративно-ділового центру (літ.А-4,5) за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а, а саме приміщення: на 1-му поверху №№ 1,3,4,5,6; на 2-му поверху №№ 1,3,4,5,6 загальною площею 2220,2кв.м, частина неподільного майна, що складає 5,4% частин від будівлі адміністративно-ділового центру; на 32,7% частин будівель гаражів (літ.Б-1) за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а, а саме: гаражи №№ 3,4,5 площею 58,7кв.м, частина нежилих приміщень №№ 1,10 в будівлі гаражів (літ.Б-1), що складає 12,4% ідеальної долі.

Як стверджує позивач ЗАТ “Керамет”у період з 01.02.2010р. по 31.05.2011р. користувалося наступними послугами з управління, утримання та збереження Об'єкта, розташованого за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а: водопостачання та приймання господарсько-побутових стоків, газопостачання, постачання електричної енергії, охорона об'єкту, послуги по технічному обслуговуванню систем газопостачання, послуги по технічному (сервісному) обслуговуванню котлів, контролерів та газової магістралі, плата за оренду земельної ділянки.

ЗАТ “Керамет”для отримання вищезазначених послуг було укладено договори за якими у період з 01.02.2010р. по 31.05.2011р. були проведені розрахунки.

Між ЗАТ “Керамет”(споживач) та КП “Донецькміськводоканал”(постачальник) укладено договір від 18.11.2008р. №4877. Договором передбачено, що Постачальник за умовами цього договору зобов'язується відпускати Споживачу питну воду та приймати від нього господарсько-побутові стоки, що поступають у каналізаційні мережі. Об'єктом водопостачання визначено адміністративно-діловий центр з автостоянкою за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а.

Порядок затвердження тарифів на послуги водопостачання та водовідведення встановлено законодавством України. Тарифи вводяться в дію без будь яких додаткових узгоджень з Споживачем розмірів цих тарифів та термінів їх введення. Водоканал повідомляє Споживача про зміну тарифів у 5-ти денний термін з моменту доведення змін.

Отримані послуги Споживач сплачує протягом 3-х днів після отримання рахунку або іншого платіжного документа від Постачальника. При несплаті Постачальник вправі призупинити надання послуг Споживачу.

Договір діє до 31.12.2009р. та важається щорічно продовженим, якщо за місяць до закінчення терміну сторони не відмовилися від даного договору. Договір підписаний обома сторонами та скріплений їх печатками.

Між ЗАТ “Керамет”(покупець) та ДК “Газ України”НАК “Нафтогаз України”(постачальник) укладено договір від 22.12.2009р. №06/09-1902, яким передбачено, що Постачальник за умовами цього договору зобов'язується передати у власність Покупцю, а Покупець зобов'язується прийняти від Постачальника та оплатити природний газ. Покупець приймає за цим Договором газ виключно для своїх власних потреб.

Покупець зобов'язується укласти технічну угоду щодо порядку обліку газу з газотранспортними або газодобувними, або газорозподільчими підприємствами в пунктах приймання-передачі газу.

Покупець до 20-го числа місяця, що передує місяцю поставки газу, надає Постачальнику належним чином оформлену заявку, яку після затвердження Постачальник за погодженням з НАК “Нафтогаз України”до 25 числа місяця, що передує звітному, надає філії “Об'єднань диспетчерське управління”ДК “Укртрансгаз”для включення її до планового розподілу газу на відповідний місяць поставки.

Покупець не має права відмовитись від приймання узгодженого Сторонами планового обсягу поставки після включення заявки до планового розподілу газу на відповідний місяць поставки.

Покупець за умовами договору зобов'язаний без перешкод у будь який час допускати представників Постачальника, повноважних представників Державної інспекції з енергозбереження та газотранспортного підприємства.

Постачальник передає газ Покупцеві на комерційному вузлі обліку газу Покупця.

Право власності на газ переходить від Постачальника до Покупця в пунктах приймання-передачі. Після переходу права власності на газ Покупець несе всі ризики і приймає на себе всю відповідальність, пов'язану з правом власності на газ.

Обсяг споживання газу Покупцем у відповідному місяці поставки встановлюється шляхом складання добових обсягів, визначених на підставі показів приладів обліку витрат газу, встановлених на комерційному вузлі обліку газу Покупця.

Обсяг газу визначений з урахуванням попереднього пункту, є підставою для визначення обсягу газу, переданого за цим договором в пунктах приймання-передачі.

Приймання-передача газу, поставленого Постачальником Покупцеві у відповідному місяці поставки, оформлюється актом приймання-передачі газу, в якому зазначаються фактичні обсяги спожитого газу, його ціна та вартість.

Оплата за природний газ з врахуванням вартості транспортування проводиться Покупцем виключно грошовими коштами в такому порядку:

- шляхом 100% попередньої оплати вартості обсягів газу, запланованих для поставки, за 5 банківських днів до початку місяця поставки,

- остаточний розрахунок здійснюється на підставі акту приймання-передачі газу (за місяць передачі газу) до 10 числа місяця, наступного за місяцем передачі газу.

Сторони домовились, що оплата, яка надійшла по даному договору, зараховується Постачальником пропорційно вартості газу та витрат на транспортування газу територією України.

Цей договір набирає чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін і скріплення печатками Сторін і діє в частині поставки газу до 31 березня 2010 включно, а в частині розрахунків за газ - до їх повного здійснення.

Строк дії цього договору може бути продовжений, про що сторонами укладається відповідна додаткова угода.

Договір підписаний обома сторонами та скріплений печатками.

20.12.2010р. між ДК „Газ України” НАК „Нафтогаз України” (постачальник) та ЗАТ „Кермет” (покупець) укладено договір поставки природного газу №06/10-1966, за умовами якого постачальник зобов'язується поставити покупцеві імпортований природний газ, а покупець зобов'язується прийняти і оплатити природний газ в обсязі, зазначеному у п.1.2. цього договору.

Невід'ємною частиною цього договору є додаток №1 та інші додатки та додаткові угоди, які будуть укладені у майбутньому.

Покупець зобов'язується укласти технічну угоду щодо порядку обліку газу з газотранспортними або газодобувними, або газорозподільними підприємствами (надалі – газотранспортне підприємство) в пунктах приймання-передачі газу, зазначених у п.5.2. договору.

Покупець до 20 числа місяця, що передує місяцю поставки газу, надає постачальнику належним чином оформлену заявку, яку постачальник до 25 числа місяця, що передує звітному, надає філії „Об'єднане диспетчерське управління” ДК „Укртрансгаз” (надалі – ОДУ) для включення її до планового розподілу газу на відповідний місяць поставки (надалі – заявка).

Газ, що постачається за цим договором, використовується покупцем виключно для власних потреб. Використання газу покупцем для інших потреб не є предметом цього договору.

Постачальник передає покупцю в період з 01.01.2011р. по 31.12.2011р. природний газ (надалі – газ) з урахуванням вартості його транспортування в обсязі до 57 тис.куб.м.

Постачальник повинен передати (поставити) покупцю газ, якість якого відповідає вимогам ГОСТ 5542-87 (Газы горючие природне для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия”.

Загальна вартість цього договору складається із сум вартості місячних поставок газу.

Оплата за природний газ з врахуванням вартості транспортування територією України проводиться покупцем виключно грошовими коштами в такому порядку:

-          оплата в розмірі по 34% (тридцять чотири відсотки) від вартості запланованих місячних обсягів провадяться не пізніше ніж за 5 (п'ять) банківських днів до початку місяця поставки газу;

-          оплати в розмірі по 33% (тридцять три відсотки) від вартості запланованих місячних обсягів проводиться до 5 числа та до 15-го числа поточного місяця поставки.

Остаточний розрахунок за спожитий газ з урахуванням вартості транспортування територією України здійснюється на підставі акту приймання-передачі газу (за звітний місяць) до 5 числа місяця, наступного за місяцем поставки газу.

Строк поставки газу: з 1 січня 2011 року по 31 грудня 2011 року включно.

Цей договір набирає чинності з моменту його підписання повноважними представниками сторін та скріплення печатками сторін, поширює дію на відносини,  що склались між сторонами з 01 січня 2011 року і діє у частині поставки газу до 31 грудня 2011 року включно, а у частині розрахунків за газ – до їх повного здійснення.

Договір підписаний обома сторонами та скріплений печатками.

Між ЗАТ “Керамет”(споживач) та ВАТ “Донецькобленерго”(постачальник) укладено договір від 29.01.2007р. №637, яким передбачено, що Постачальник за умовами цього договору зобов'язується продати електричну енергію Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача з приєднаною потужністю 100,0кВт.

Споживач зобов'язується сплачувати Постачальнику вартість електричної енергії та здійснювати оплату за послуги з компенсації перетікання реактивної електричної енергії між електромережею Постачальника та електроустановками Споживача.

Споживач зобов'язується забезпечувати безперешкодний доступ уповноважених представників Постачальника за пред'явленням службового посвідчення до електроустановок, засобів (систем) обліку електроенергії, приладів вимірювання потужності та контролю показників якості електроенергії, як власних так і субспоживачів, а також для контролю дотримання встановлених режимів споживання електроенергії та потужності, виконання відключення та обмеження споживання відповідно до встановленого ПКЕЕ порядку і виконання інших необхідних робіт.

Постачальник має право отримувати від Споживача своєчасну плату за поставлену електричну енергію за роздрібними тарифами, розрахованими згідно з Умовами та правилами здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом, та інші платежі, обумовлені цим Договором.

За внесення платежів з порушенням термінів Споживач сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,05% за кожний день прострочення платежу, враховуючи день фактичної оплати.

Сума пеня зазначається у розрахунковому документі окремим рядком, або здійснюється на підставі окремого розрахункового документа.

Цей договір набирає чинності з дня підписання і укладається на строк до 27.07.2007р. Договір вважається щорічно продовженим на наступний календарний рік, якщо за місяць до закінчення терміну дії Договору жодною із сторін не буде заявлено про припинення його дії або перегляд умов.

Додатком №5 до даного договору передбачено порядок розрахунків за активну електроенергію. Додатком №6 до даного договору передбачено порядок розрахунків за перетікання реактивної електроенергії.

Договір підписаний обома сторонами та скріплений їх печатками.

Між ЗАТ “Керамет”(замовник) та ТОВ “Спеціалізоване виробниче-технічне об'єднання Охорона”(виконавець) укладено договір від 29.04.2009р. №КМУ-09/77, яким передбачено, що Виконавець зобов'язується здійснювати охорону Об'єкту (адміністративно-ділового центру за адресою: м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а), а Замовник зобов'язується своєчасно здійснити оплату послуг охорони. Вартість послуг охорони складає 18980грн. в місяць, в тому числі ПДВ.

Додатковою угодою №1 від 01.12.2010р. до договору №КМУ-09/77 від 29.04.2009р. внесено зміни договору в частині вартості наданих послуг, а саме: вартість наданих послуг охорони складає 17180,00грн. в місяць, в тому числі ПДВ. Зазначена угода набирає чинності з 01.12.2010р. та діє до 31.12.2010р.

Додатковою угодою №2 від 01.01.2011р. до договору №КМУ-09/77 від 29.04.2009р. внесено зміни договору в частині вартості наданих послуг, а саме: вартість наданих послуг охорони складає 17180,00грн. в місяць, в тому числі ПДВ. Зазначена угода набирає чинності з 01.01.2011р. та діє до 31.01.2011р.

Оплата послуг охорони здійснюється щомісячно до 10 числа місяця наступного за місяцем надання послуг. Акт виконаних робіт надається для підписання Замовнику не пізніше 1-го числа місяця, наступного за місяцем надання послуг.

Обов'язки Виконавця полягають в забезпеченні надійної охорони та збереженні майна Замовника на об'єкті, прийнятого під охорону; здійснення встановленого на об'єкті пропускного та внутрішнього режиму.

Обов'язки замовника полягають в передачі Об'єкту під охорону (зняття з охорони) згідно з інструкцією, затвердженої сторонами; своєчасного здійснення розрахунків за надані послуги.

Цей договір укладається терміном на один рік і вступає в силу з моменту досягнення згоди та підписання його тексту. Якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодна із сторін не вимагатиме його розірвання або перегляду, договір вважається пролонгованим на той же термін та на тих же умовах.

Згідно з інструкцією “Про порядок приймання під охорону (зняття) внутрішніх об'єктів та матеріальних цінностей”до цього договору об'єктом охорони є: офіс, склади, сховища та територія адміністративно-ділового центру, які знаходяться за адресою: м. Донецьк, вул. Калужская, 16а. Об'єкт охороняється у цілодобовому режимі 2 постами.

Договір підписаний обома сторонами та скріплений їх печатками.

Між ЗАТ “Керамет”(замовник) та ВАТ по газопостачанню та газифікації “Донецькгоргаз” (виконавець) укладено договір від 25.02.2008р. №81-16/08, яким передбачено, що Виконавець зобов'язується виконувати технічне обслуговування системи газопостачання Замовника, яка складається з: газопроводу високого тиску 01-108мм 1-1 Опт, газового колодязю, двох задвижок 01-100 ЄИФ, ШРП-1, ШРП-2 з двома комплектами, газопроводу середнього давлення 01-108 1-43 Опт, газопроводу низького тиску 01-108мм.

Замовник повинен сплатити виконання даних робіт у терміни передбачені договором.

Виконавець зобов'язаний до 25-го числа поточного місяця направляти Замовнику акт ф-2 на виконані роботи. В даний акт ф-2 входить вартість робіт, які виконуються відповідно до графіків, а також вартість додаткових робіт, які були виконані в поточному місяці. Замовник протягом 3-х днів з моменту отримання актів виконаних робіт, зобов'язаний їх розглянути, підписати із скріпленням печаткою та повернути Виконавцю.

Виконавець має право у разі несвоєчасної плати, наданих за цим договором послуг в терміни та розмірах передбачених в договорі, не здійснювати технічне обслуговування систем газопостачання до отримання оплати.

Замовник має право здійснювати контроль за виконанням робіт по технічному обслуговуванню систем газопостачання.

Розрахунки за технічне обслуговування здійснюються за цінами, встановленими Виконавцем на підставі “Типових норм времени на техническое обслуживание”, затверджених Наказом ГАХК “Укргаз”07.07.1998р.

Оплата робіт за даним договором здійснюється щомісячно шляхом передплати з 01 по 15 число поточного місяця в розмірі оплати за попередній місяць по наданим актам ф-2.

В цей же термін сторони здійснюють звірку оплати за попередній місяць та суми виконаних робіт.

У разі передплати Замовником за попередній місяць, ця передплата зараховується в рахунок передплати поточного місяця.

У разі відсутності нарахованих за попередній місяць сум Замовник сплачує 1/12 частину суми вказаної в договорі.

У разі, якщо передплата не була здійснена Замовником, або у разі недоплати за звітний місяць, кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється в термін до 15 числа місяця, наступного за звітним.

Несплачену суму за попередній місяць Замовник сплачує разом з передплатою та поточний місяць, та в платіжному документі зобов'язаний вказати окремо суму та період за який здійснюється кінцевий розрахунок, а також суму та період за який здійснюється передплата.

У разі якщо в платіжному документі Замовник не вказує суму та період за який здійснюється оплата, Виконавець має право зарахувати платежі як в оплату боргу, так і як передплату по договору, на свій розсуд.

Термін дії договору не вказано. Але вказано, що якщо жодна із сторін за місяць до закінчення терміну дії даного договору не заявить про його розірвання або зміни, договір рахується пролонгованим на наступний календарний рік. Отже строк дії договору календарний рік з можливістю подальшої пролонгації.

Невід'ємною частиною даного договору є: річний кошторис, акт розмежування балансової приналежності, акт передачі на обслуговування.

Згідно даним документам об'єкт знаходиться за адресою адміністративно-діловий центр, м. Донецьк, вул. Калужськая, 16а.

Договір підписаний сторонами та скріплений печатками.

Між ЗАТ “Керамет”(замовник) та ТОВ “Теплоком”(виконавець) укладено договір від 02.11.200р. № 56/09с, яким передбачено, що Виконавець зобов'язується виконувати роботи по технічному сервісному обслуговуванню 2-х котлів з блочними газовими горілками, 3-х контролерів та газової магістралі довжиною 30м.

Планові сервісні роботи виконуються 1 раз у місяць, аварійні роботи за викликом Замовника. Ціна договору: вартість робіт 12500грн. (в тому числі ПДВ).

Оплата здійснюється поетапно, один раз на місяць в сумі 1041,67грн (в тому числі ПДВ), не пізніше 10 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт. Форма оплати безготівкова.

Виконавець виконує роботи вказані у договорі у термін з 01.11.2009р. по 01.11.2010р. Додатковою угодою №1 від 01.11.2010р. сторони виклали п.4.1. в наступній редакції: „виконавець виконує роботи, передбачені п.1 договору в період з 01.11.2010р. по 01.11.2011р., за умови надходження оплати на р/р виконавця в строк, передбачений п.3.1. договору”.

Договір підписаний обома сторонами та скріплений печатками.

Згідно з умовами договору оренди від 17.11.2004р. земельної ділянки Виконавчий комітет Донецької міської ради “Орендодавець”передає, а ЗАТ “Керамет”- “Орендар”приймає в строкове платне володіння та користування земельну ділянку для розміщення об'єкту незавершеного будівництва - їдальні з гостьовою автостоянкою по вулиці Калужськая, 16а. В оренду передається земельна ділянка загальною площею 6053кв.м, в тому числі: 4275кв.м, із земель житлової та громадської забудови, раніше наданих Донецькому державному медичному університету імені М.Горького та 1778кв.м із земель запасу житлової та громадської забудови міської ради.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки (до 01.11.2005р. -введення об'єкту в експлуатацію) становить 1148246грн. 43коп., у відповідності з довідкою №Ю-26048/2004 про грошову оцінку земельної ділянки, виданої 19 жовтня 2001 року Донецьким міським управлінням земельних ресурсів.

Договором передбачено , що обчислення розміру орендної плати здійснюється з урахуванням індексів інфляції.

Орендна плата вноситься рівними частинами щомісячно протягом 30 календарних днів , наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Також договором передбачено, що розмір орендної плати переглядається щорічно.

Договір підписаний сторонами та скріплений печатками, та засвідчений нотаріально.

Згідно договору про внесення змін і доповнень в договір оренди земельної ділянки від 09 липня 2008р. (засвідчений нотаріально), згідно внесених змін сума орендної плати встановлюється у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Згідно довідки №05-19-53236 від 28.01.2010р. про нормативну грошову оцінку земельної ділянки виданої управлінням земельних ресурсів у м. Донецьку Донецької області: нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 2010 рік становить 13289000грн.63коп.

Таким чином розмір орендної плати на 2010 рік становить 398669грн.02коп. та на 2011 рік – 398670грн.02коп.

Визначена сума  не суперечить сумі орендної плати задекларованої платником у податкових деклараціях орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за 2010 рік та 2011р.

Статтею 322 Цивільного кодексу України встановлено, що власник зобов'язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 360 ЦК України встановлено, що співвласник відповідно до своєї частки у праві спільної часткової власності зобов'язаний брати участь у витратах на управління, утримання та збереження спільного майна, у сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів), а також нести відповідальність перед третіми особами за зобов'язаннями, пов'язаними із спільним майном.

Враховуючи наведені приписи, тягар утримання власником свого майна - неперсоніфікований обов'язок, встановлений законом, який розповсюджується на правовідносини з будь-яким предметом виконання.

Відповідно до ст.193 Господарського кодексу України, ст.ст.525, 526 ЦК України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання –відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Не допускається одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом.

Згідно з умовами інвестиційного договору після введення об'єкту в експлуатацію Сторони, у відповідності із своїми долями в Об'єкті, сторони приймають участь у витратах на управління, утримання та збереження Об'єкта.

У зв'язку з цим орендна плата за земельну ділянку на якій розташовано об'єкт нерухомості підлягає відшкодуванню кожним з учасників інвестиційного договору пропорційно його долі в об'єкті нерухомості, а саме:

Загальна площа земельної ділянки складає 6053,0кв.м.

Площа будівлі адміністративно-ділового центру 6433,4кв.м, площа будівлі гаражів 288,9кв.м., загальна площа будівлі та гаражів (нерухомості) складає 6722,3кв.м.

Доля ТОВ “Технопарк “Екотехнології”в будівлі адміністративно-ділового центру складає 31,4% або 2017,6кв.м, в будівлі гаражів 37,4% або 108кв.м. Таким чином загальна площа будівлі та гаражів, що належать ТОВ “Технопарк “Екотехнології”складає 2125,6кв.м., що становить 31,62% в загальній площі нерухомості.

Таким чином орендна плата за земельну ділянку на якій розташовано об'єкт нерухомості підлягає відшкодуванню ТОВ “Технопарк “Екотехнології”пропорційно його долі в об'єкті нерухомості, а саме 31,62%.

Фактичне отримання та оплату ЗАТ “Керамет” послуг з водопостачання та приймання господарсько-побутових стоків, постачання електричної енергії, охорони об'єкту, послуг по технічному обслуговуванню систем газопостачання, газопостачання, робіт по технічному (сервісному) обслуговуванню, нарахованої орендної плати за земельну ділянку підтверджено позивачем первинними документами.

Як стверджує позивач сума грошових коштів, яка, в якості грошового вираження спожитих відповідачем за рахунок позивача благ, є безпідставно набутими відповідачем коштами, становить 448 086грн.32коп.

За приписами ст.174 ГК України господарські зобов'язання можуть виникати внаслідок придбання або збереження майна суб'єкта господарювання без достатніх на те підстав.

Згідно до ст.1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов'язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов'язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

При цьому, особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов'язана повернути потерпілому це майно, незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.

Стаття 1213 ЦК України передбачає, що набувач зобов'язаний повернути потерпілому безпідставно набуте майно в натурі.

Позивач звертався до відповідача з претензією в порядку ст.530 ЦК України, в якій просив відповідача компенсувати йому витрати з обслуговування Об'єкту. Як вбачається з матеріалів справи відповідач на вказану претензію не відреагував.

Перевіривши розрахунок позивача, які повинні бути компенсовані останньому за послуги водопостачання, газу, орендної плати за землю, технічне обслуговування газопроводу, реактивної електроенергії, втарти електроенергії, врати газу, активної електроенергії, обслуговування котельної, суд дійшов висновку, що розрахунок позивача в цій частиін є вірним та сума нарахувань, яка становить 347 336грн.26коп., не суперечить нормам чинного законодавства.

Здійснивши перерахунок безпідставно набутих коштів, судом встановлено, що при здійсненні розрахунку вартості послуг охорони, які повинні бути сплачені відповідачем, позивач не вірно визначив суму зазначених нарахувань, а саме: 100 750грн.06коп.

Так, позивачем при здійсненні вказаного розрахунку не враховано грудень 2010 року, за який сума вартості послуг охорони змінювалась додатковою угодою №1.

Здійснивши перерахунок самостійно, судом встановлено, що сума, яка має бути компенсована позивачу відповідачем за послуги охорони становить 100 184грн.84коп.

Оскільки, позивачем понесено витрати з утримання спільного з відповідачем майна, пов'язані з отриманням послуг з водопостачання та приймання господарсько-побутових стоків, постачання електричної енергії, охорони об'єкту, послуг по технічному обслуговуванню систем газопостачання, газопостачання, робіт по технічному (сервісному) обслуговуванню, орендою земельної ділянки, а відповідачем не відшкодовано цих витрат пропорційно розміру його власної частки, то у нього відсутні будь-які правові підстави набуття матеріальних благ та збереження грошових коштів у сумі 447 521грн.10коп., сплачених позивачем замість відповідача за ці блага.

За приписом ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести обставини, на які вона посилається в обґрунтування своїх вимог або заперечень.

Відповідач у судові засідання не з`явився, правом на захист не скористався, проти доводів позивача не заперечив та заявлені вимоги не спростував.

За таких обставин, враховуючи викладене, чуд дішов висновку, що позовні вимоги в частині обґрунтування суми позовних вимог у розмірі 447 521грн.10коп. є доведеними та такими, що підтверджуються матеріалами справи. Відповідно до чого, позовні вимоги підлягають задоволенню частвоко у розмірі 447 521грн.10коп.

Судові витрати по сплаті державного мита та витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу підлягають стягненню пропорційно розміру задовлених позовних вимог у відповідності до ст.49 Господарського процесуального кодексу України.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.129 Конституції України, ст.ст.174, 193 Господарського кодексу України, ст.ст.322, 360, 526, 1212, 1213 Цивільного кодексу України, ст.ст.4, 6, 22, 33, 34, 43, 44, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Приватного акціонерного товариства „Керамет”, м.Донецьк до відповідача, Закритого акціонерного товариства „Технопарк „Екотехнології”, м.Донецьк про стягнення 448 086грн.32коп. задовольнити частково.

Стягнути з Закритого акціонерного товариства „Технопарк „Екотехнології” (83048, м.Донецьк, пр.Титова, 7, код ЄДРПОУ 33280469, п/р 26009000100050 в філії „Донецька дирекція ТОВ УКБ „Камбіо”, МФО 394523) на користь Приватного акціонерного товариства „Керамет” (83052, м.Донецьк, вул.Калузька, 16 А, код ЄДРПОУ 13508852) суму заборгованості у розмірі 447 521грн.10коп., державне мито в розмірі 4 475грн.21коп. та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 235грн.70коп.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

У судовому засіданні 02.11.2011р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційного скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі  подання  апеляційної скарги рішення,  якщо його не скасовано,  набирає  законної  сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повний текст рішення складено та підписано 08.11.2011р.

          

Головуючий суддя                                                               Сич Ю.В.           

Суддя                                                                  Лейба М.О.     

Суддя                                                                  Макарова Ю.В.    

< Текст >

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення02.11.2011
Оприлюднено17.01.2012
Номер документу20792334
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —33/124

Постанова від 29.09.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Мальченко А.О.

Ухвала від 13.05.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудовська Інна Анатоліївна

Ухвала від 20.05.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Савченко А.А.

Постанова від 29.02.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Ухвала від 08.02.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Рішення від 02.11.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сич Ю.В.

Ухвала від 23.11.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Ухвала від 05.08.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Блажівська О.Є.

Ухвала від 18.08.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Гольцова Л.А.

Ухвала від 18.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Блажівська О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні